×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Юнекс Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.6 | 49.84 |
| USD | 41.6 | 42.28 |
| Все курсы банка | ||
Затримка у зменшенні кредитного ліміту
Водночас ми працюємо над тим, щоб зробити процеси ще простішими та швидшими, зокрема й можливість управління лімітом безпосередньо у застосунку.
Дякуємо, що поділилися своїми враженнями та допомагаєте нам ставати кращими!
Комментарии (1)
Нормально, але хотілось би краще!
Насправді функція здійснення переказу за IBAN доступна у нашому додатку. Скористатися нею можна у кілька простих кроків:
— оберіть рахунок, з якого бажаєте ініціювати переказ;
— натисніть кнопку «Платежі»;
— оберіть опцію «За реквізитами (IBAN)».
Після цього можна вводити необхідні дані отримувача та підтверджувати операцію.
Ми постійно працюємо над вдосконаленням роботи контакт-центру, щоб скоротити час обробки звернень і зробити спілкування максимально швидким та комфортним. Приносимо вибачення за тривале очікування відповіді оператора, з яким ви стикнулися.
Дякуємо, що обрали Юнекс Банк. Ваша довіра — найкраща мотивація для нас розвиватися й надалі.
Комментарии (1)
НЕ можу відкрити картку Розетка
По внутрішнім критеріям Банку, Вам було надано відмову у відкриті картки. У кожного банку є певні критерії, які будуються на цілях, внутрішніх правилах. Банк залишає за собою право не розголошувати дану внутрішню інформацію. Повторно пройти оформлення Ви зможете через 30 календарних днів.
Комментарии (3)
Карта Юнекс Банк/Розетка=перевірка ДПС
Недавно побачив їхню пропозицію про карту Розетка Pay від Юнекс Банк
Відкриття дуже просто, через Дію, все швидко (Добрими намірами вимощена дорога до пекла)
Через три дні вирішив оплатити замовлення, до речі своїми коштами, а не кредитними, прийшло повідомлення:
На жаль Вашу карту та рахунок тимчасово заблоковано на три робочі дні у зв’язку з передачею інформації до Державної податкової служби України щодо відкриття рахунку.
Після звернення до підтримки, вони розводять руками що нічого не можуть зробити, це вимога законодавства, закрити карту не так просто…
Ок, перевіряйте, але по чесному про це треба повідомляти перед відкриттям карти! Щоб кожен бажаючий розумів- отримати 15 грн знижки на каструлю за перевірку в ДПС?
Висновок:
Юнекс Банк- *** і брехуни!
Хочемо пояснити, що тимчасове блокування Вашої картки та рахунку пов’язане з вимогами чинного законодавства. Зокрема, Ви при реєстрації вказали, що є самозайнятою особою. Відповідно до Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо платіжних послуг», який набрав чинності 1 квітня 2023 року, емітенти електронних грошей зобов’язані надсилати повідомлення до контролюючих органів про відкриття або закриття електронного гаманця або рахунку платника податків – фізичної особи-підприємця чи юридичної особи – у день відкриття/закриття рахунку.
Порядок подання таких повідомлень затверджено наказом Міністерства фінансів від 18.08.2015 № 721. Саме на виконання цих вимог була тимчасово заблокована Ваша картка, що дозволяє Банку дотримуватися законодавства та уникнути порушень податкових правил.
Банк не має права обійти ці законодавчі вимоги. Розблокувати картку до закінчення встановленого строку блокування без повідомлення до Державної податкової служби неможливо.
Нам шкода, що у Вас виник досвід подолання цих тимчасових законодавчо зумовлених незручностей замість очікуваного миттєвого шопінгу. Сподіваємося на Ваше розуміння і бажаємо приємних покупок одразу після розблокування картки. Дякуємо, що обрали Картку Rozetka серед інших карток!
Комментарии (3)
Не чіткі умови, некомпетентна підтримка тощо.
Ситуація, що є у мене зараз, маю покупки за серпень та вересень за рахунок кредитного ліміту, так як вже скоро кінець місяць, що не вийти з пільгового періоду намагаюся розібратися, яку ж суму я повинен погасити до кінця місяця, щоб залишатися у ньому.
Декілька днів тому у додаток додали інформацію, щодо кредитного ліміту, але як на мене вона все одно не є до кінця зрозумілою для клієнта, ще зранку у мене відображалася дата, до якою потрібно сплатити ці платежі — 31.10.2025, на час відгуку дата змінилася на 30.09.2025, що вже дивно. Також суму що там відобраються не є зрозумілими для мене, так як, використаний кредитний ліміт ~1800 грн, сума для збереження пільгового періоду ~380 грн (як я розумію, це сума покупок за цей місяць, хоча звісно це не відповідає дійсності, так як сума покупок за цей місяць ~500 грн (врахована виплата кешбеку, що погасила частину кредитної заборгованості), але схоже це зв’язано з тим, що Банк відображає суму проведених операцій по рахунку — що не зручно). Сума до повного погашення — у розмірі кредитного ліміту.
Але ж коли я повинен погасити операції за попередній місяць… не зрозуміло, тому я звернувся з наступним питанням до підтримки «Підкажіть будь ласка, яку суму мені потрібно погасити по кредитній картці **** до 30.09?» — на що у чаті отримав відповідь від оператора, що = сумі заборгованості. Потім мною було здійснено дзвінок у підтримку, з тим самим питанням, на що спочатку я отримав відповідь, що мій мінімальний платіж складає 18 грн, добре можливо оператор не зрозумів питання, перефразував та пояснив, що я хочу, у цей час поки я пояснював оператору вдруге, що я хочу від нього, оператор намагався мене перебити, не дослухавши мене, що звісно трошки обурили, але відповідь на своє питання я отримав наступну — 380 грн…
В різних офіційних джерелах, різна інформація, кому вірити…
Далі, розрахунок Пільгового Періоду, на сайті у Істотних характеристиках продукту та Договорі вказано наступне — «Строк дії пільгового періоду триває з дати
виникнення заборгованості за кредитом до дати
погашення кредиту, за умови що таке погашення
здійснюється у повній сумі заборгованості до останнього робочого дня місяця, наступного за
місяцем виникнення заборгованості».
На сайті у розділі питання та відповіді, до продукту «SMART», одне суперечить іншому —
«Як відновити пільговий період
…Як тільки ти повністю погасиш кредитні кошти, якими скористався, відлік пільгового періоду почнеться заново."(схема кредитування — дозволений овердрафт)
«Чому «до»?
За карткою SMART такою датою є останній робочий день місяця. Тому якщо ти вперше скористаєшся кредитними коштами першого числа, максимальна тривалість грейс-періода складатиме 62 дні. Але якщо перша витрата відбудеться 31-го, максимальний строк не перевищуватиме 31 день. «(револьверна схема кредиту)
Також підтримка Банку, знайомому повідомляла наступне — «Треба буде поповнити на суму використану в цьому місяці, наприклад: в цьому місяці (07) Ви взяли 5 000 грн, та в наступному (08 місяці) ще 4 000 грн. Ці 5 000 грн треба буде повернути в наступному місяці (08 місяці), а ті 4 000, що були взяті в 08 місяці повернути до кінця 09 місяця»
Знову ж таки, офіційні джерела, відображають різну інформацію.
Тому прошу прийняти до уваги всі зауваження і привести все до ладу, щоб клієнту було легко та зручно користуватися вашими продуктами та отримувати компетентні консультації у контакт-центрі, та все ж таки допомогти з ситуаціями, що виникли у мене!
На даний момент сума до повного погашення складає 1823 грн, саме ця сума відображається як повна заборгованість за кредитним лімітом. Водночас, для того щоб залишитися у пільговому періоді, достатньо внести до 30.09.2025 суму в розмірі 380 грн. Тобто консультація, яку Ви отримали в телефонному режимі, була вірною.
Щодо відображення інформації в мобільному додатку — технічних збоїв у роботі системи не фіксувалося. Дата та сума, які Ви бачите, формуються автоматично за алгоритмом розрахунку пільгового періоду та з урахуванням проведених операцій.
Додатково роз'яснимо принцип роботи пільгового періоду по кредитно-дебетовій картці SMART. Його тривалість залежить від дати першої операції з використанням кредитних коштів. Якщо, наприклад, перша покупка відбулася на початку місяця, Ви маєте більше часу, щоб погасити заборгованість без нарахування відсотків. Якщо ж перша покупка була наприкінці місяця, то й тривалість пільгового періоду буде меншою. Щоб зберегти право на пільговий період, потрібно вчасно погасити суму використаних у відповідному місяці кредитних коштів. У Вашому випадку це і є 380 грн, які слід сплатити до 30.09.2025. Якщо ця сума буде внесена, Ви залишаєтеся в пільговому періоді, а проценти не нараховуватимуться. Повне погашення у розмірі 1823 грн не є обов’язковим для збереження пільгового періоду, однак дозволить повністю закрити кредитну заборгованість.
Щодо інформації, яку Ви навели стосовно свого знайомого, хочемо зазначити, що Банк не може надавати деталі щодо рахунків чи операцій третіх осіб, оскільки це є банківською таємницею. Якщо у Вашого знайомого виникли запитання щодо умов кредитування чи відображення даних, він може самостійно звернутися до нашої підтримки, і ми надамо йому індивідуальні роз’яснення та допомогу.
Ми щиро вдячні Вам за зворотний зв’язок. Ваші коментарі обов’язково будуть враховані в подальшій роботі нашого Банку!
Комментарии (3)
Отзыв
Заява на дострокове погашення не потрібна у випадку користування кредитними картками, адже для таких продуктів достатньо поповнити картку на суму заборгованості, після чого борг буде автоматично погашений.
Подання такої заяви є необхідним виключно при погашенні кредитів, оформлених у магазинах-партнерах Банку, а також відповідно у разі дострокового закритя, аби не чекати розрахункової дати. В інших кредитних продуктах Банку ця процедура не застосовується.
Водночас, якщо Ви закриваєте кредит і хочете зафіксувати його повне погашення, подати заяву можна дистанційно онлайн, наші фахівці миттєво її опрацюють і закриють кредит.
Інформуємо, що у Харкові працює відділення Банку за адресою проспект Науки, будинок 32, де Ви також можете отримати необхідну консультацію або допомогу з будь-яких питань.
Додатково, Ви завжди можете замовити довідку про відсутність заборгованості після закриття кредиту, яка підтвердить, що всі фінансові зобов’язання перед Банком виконані у повному обсязі.
Ми щиро цінуємо Ваш відгук, адже саме завдяки зворотному зв’язку ми можемо робити наш сервіс ще зручнішим.
Комментарии (1)
Максимально жахливий банк з жахливим КЦ
Написать комментарий
Не можуть закрити рахунок.
Нам щиро прикро, що у вас виникли труднощі із закриттям рахунку.
Закриття рахунку у банку відбувається шляхом формування заяви з нашого боку. Вам потрібно лише заповнити її та надіслати нам у чат.
Ми повідомили вам про це в особисті повідомлення.
Якщо ви не отримали повідомлення, напишіть, будь ласка, нам у чат https://t.me/UnexBank_support_bot.
Написать комментарий
Банк ненадежный, не беспокоится о своих кредиторах
За 2(два) месяца погасил 20000(двадцать тысяч)
На 3 (третий) месяц пропустил платеж на 3(три) дня на суму в 289(двести восемьдесят девяти) гривен
При разговоре с оператором объяснил что платеж будет через 14(четырнадцать) дней для полного закрытия кредита
И тут началось
Весь день на телефон были звонки о погашении 289(двести восемьдесят девяти) гривен
Как можно работать с таким ненадежным банком который не поддерживает своего клиента и не беспокоится о клиенте и не идёт на уступки по заблаговременно у погашению кредита и отбивает желание брать бытовую технику и далее в кредит в этом банке
По этому отзыв в 1 балов
Не работайте с данным банком!
Коли платежі трохи затримуються, у нас спрацьовує автоматична система нагадувань. Ви можете отримати кілька дзвінків від нашого сервісу — так ми дбаємо про наших клієнтів, щоб вони не пропускали платежі та зберігали гарну кредитну історію.
Розуміємо, що обставини бувають різні, проте ми у своїй роботі не порушили жодної процедури. Нам прикро, що це завдало Вам незручностей.
Завжди на зв`язку та готові допомогти.
Написать комментарий
Служба підтримки жахлива
Яку надати відповідь схоже що питають у рандомайзера. Бо спочатку надають одну інформацію, потім після моїх наполягань що вона не відповідає дійсності, надають іншу.
Сьогодні звернувся з простим питанням: де в мобільному застосунку побачити рух коштів по рахунку ФОП?
В результаті 40 хвилин займалися моїм питанням, очікували відповідь від якогось іншого відділу, а в результаті написали щоб я чекав і мені передзвонять для консультації. Вже півдня пройшло. Ніхто не дзвонив.
І це на просте питання :)
Компетенція на рівні випадкових перехожих з вулиці.
А це нагадую банк!!! :)))
Якому люди ніби як мають довіряти свої кошти. Як же тут довіряти, якщо нічого ніхто не знає і ні за що не відповідає.
Інформація про рух коштів за рахунком ФОП відображається у Клієнт-Банку (окремому застосунку для підприємців). У додатку UnexBank.Online, який використовується для обслуговування фізичних осіб, інформація щодо рахунків ФОП не відображається.
Центр турботи передав Ваш запит на менеджера Вашого відділення. З Вами зв’яжуться та проконсультують щодо користування рахунком ФОП.
Перепрошуємо за незручності та тривалий час очікування. Ми цінуємо Вашу довіру та робимо все можливе, щоб покращити якість обслуговування.
Написать комментарий
Здирницький банк
Кредит було оформлено Вами на 12 місяців, з яких перші 3 — пільгові (без нарахування відсотків за користування кредитом). Підписання договору підтверджує, що Ви ознайомились з усіма умовами, включно з графіком платежів та Правилами дострокового погашення кредиту.
Згідно з умовами кредиту: 6.9. Клієнт має право здійснити дострокове погашення заборгованості за Договором в порядку, передбаченому Правилами.
Цими правилами передбачено дострокове закриття за умови: у дату, визначену в договорі, шляхом зарахування коштів; у будь-який робочий день — за письмовою заявою.
На жаль, письмову заяву до банку Ви не передавали. І жодним чином не повідомляли Банк про своє бажання достроково погасити кредит.
Без поданої заяви кредит продовжує діяти, а нарахування відсотків здійснюється згідно з договором.
Нам дійсно прикро, що Ви потрапили у таку ситуацію, і у Вас склалось негативне враження про Банк. Але у даному випадку ми не порушили жодної процедури. Переконатися у цьому Ви можете уважно переглянувши Договір, який підписали, та Правила дострокового погашення кредиту.
Комментарии (1)
А навіщо розвиватися?
«Чекайте, може воно якось саме вирішиться. Вам же неважливо, коли фактично буде відкрито цей недодепозит: сьогодні, через тиждень…, а може взагалі і не буде».
І це вже не вперше!
Щоб ми могли оперативно вирішити ваше питання, будь ласка, зв'яжіться з нами зручним для вас способом: у чаті, поштою або зателефонуйте до Центру турботи. Адже ми зможемо допомогти вам лише з'ясувавши ваші прізвище, ім’я, по батькові та ІПН. Працюємо для вас 24/7.
Ще раз перепрошуємо за незручності! Щиро вдячні, що звернулися до нас і даєте можливість ставати кращими!
Комментарии (1)
Изменили условия использования карты
Хочемо запевнити, що Банк завжди діє виключно в межах чинного законодавства та умов договору. Усі зміни, що стосуються продуктів, публікуються в офіційних джерелах Банку (мобільний додаток, сайт, SMS або push-сповіщення), а також відбуваються згідно з Договором про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб, з якими клієнт ознайомлюється та погоджується при оформленні продукту.
Рекомендуємо регулярно перевіряти інформаційні повідомлення та умови продуктів у мобільному застосунку/на сайті або звертатися до служби підтримки для актуальної інформації.
Написать комментарий
Я можу радити цей банк
Дуже приємно, що Ви оцінили наш сервіс, зокрема умови депозитів. Ми продовжуємо працювати над тим, аби зберігати надійність, зручність і прозорість для наших клієнтів.
Якщо буде потреба — завжди раді допомогти!
Комментарии (2)
Не працює жоден чат підтримки
Посилання на чат-бот у Viber: https://chat2.unexbank.ua/viber/
Посилання на чат-бот у Telegram: https://t.me/UnexBank_support_bot
До того ж, Ви можете зателефонувати до нас за номером 0 800 311 133.
Звертайтесь у будь-який час — вирішимо будь-яке питання!
Комментарии (2)
Брехня колл-центру керована? Як Юнекс-банк краде гроші у клієнтів
21.04.2025 по телефону на моє питання, яку суму я маю сплатити, щоб закрити кредит, оператор назвав 17648 і довідкой підтвердили.
Натяку писати заяву про закриття кредиту не було.
Я сплатила названу суму і одержала повідомлення телефоном з банку, що 17648 грн в погашення кредиту № 84.8928.0624. одержано.
Проте кошти, як виявилось, не були зараховані банком у квітні.
Сплачені кошти в квітні «притримали», борг не списали, додаткові суми нарахували.
ЖОДНОГО повідомлення про оплату будь-якої суми в травні не надходило.
Натомість у червні 2025 року з боку банку було розпочато систематичну агресивну інформаційну кампанію — телефонні дзвінки людьми, спам ботами, смс-повідомлення (до 20 дзвінків на день)
Цей психологічний тиск і знущання над клієнтом
«прикрасила» «родзинка» — колл-центр Юнекс-банку.
13.06.2025 оператор Володимир назвав для закриття кредиту суму 2 564 грн,
16.06.2025 смс-повідомлення наполягало сплатити 1 466 грн,
17.06.2025 оператор Руслан з номером 8052 вимагав сплатити вже 5 128 грн.
А ще була Лариса з номером 80−17, яка 22 хвилини рахувала «щось» і намагалась давати не кваліфіковані плутані відповіді.
На питання, як утворилась сума, відповідь у всіх однакова: «згідно договору».
Диво Юнекс-банку: договір один, а суми різні.
Професійність операторів «зашкалює» в маніпуляції, а навмисна непослідовність у нарахуваннях, дезінформація клієнта носить ознаки організованого шахрайства.
Я письмово неодноразово через чат колл-центру зверталась до Голови правління Юнекс — банку Івана Світека з проханням надати офіційну відповідь, чому кошти не зараховані в квітні, проте отримую лише шаблонну формальну відповідь, що кредит закрито (схоже від тих же диво-операторів).
Чесність та порядність Юнекс-банку викликає великі сумніви, бо зв’язатися з керівництвом НЕМОЖЛИВО — відповідь колл-центру.
Скріншоти листування з колл-центром Юнекс-банку можу надати в підтвердження.
Вважаю, що дії АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК» є такими, що порушують Закон України «Про захист прав споживачів фінансових послуг», а також мають ознаки шахрайства та прихованого нарахування банком додаткових комісій.
Сума вимушеної переплати 2563,35 грн.
Прошу керівництво Юнекс — банку розібратися та повернути мені надмірно сплачені 2563, 35 грн. за кредитом № 84.8928.0624.
Підтверджуємо, що 21.04.2025 оператор Банку дійсно озвучив вам суму 17 648 грн як актуальну на той момент до повного погашення кредиту. Також ця інформація була зафіксована у довідці.
Водночас, відповідно до пункту 3.16 Правил надання споживчого кредиту, для дострокового закриття кредиту Вам необхідно було подати відповідну заяву. Лише за цієї умови внесені кошти відразу спрямовуються на повне погашення кредиту. Оскільки Ви не подали заяву на дострокове погашення, кошти залишились на транзитному рахунку й були автоматично зараховані лише в чергову розрахункову дату згідно з умовами кредитного договору. За цей період, відповідно до договору, відбулося нарахування комісії, що і вплинуло на загальну суму зобов’язань. Звертаємо Вашу увагу, що з усіма умовами кредитування, включно з процедурою дострокового погашення, ми ознайомили Вас при оформленні кредиту, про що і свідчить Ваш підпис у відповідному ознайомленні.
У зв'язку з тим, що Ви невчасно вносили щомісячні обов'язкові платежі та порушували умови кредитного договору, з Вами контактував підрозділ з роботи з простроченою заборгованістю. Всі дії здійснювались у межах чинного законодавства. Співробітники зазначеного підрозділу пояснили причину виникнення прострочки та надали актуальну суму до погашення на відповідну дату.
Додатково 13.06.2025 оператор Центру турботи Банку Володимир повідомив Вам актуальну суму до повного погашення станом на відповідну дату та нагадав про необхідність написання заяви на дострокове закриття.
Ваше письмове звернення до Голови Правління Банку ми офіційно зареєстрували і розглянули у встановленому законодавством порядку. Відповідь надіслали на Вашу електронну адресу та здійснили відправлення через Укрпошту 10.07.2025. До відповіді ми також додали довідку, що підтверджує повне виконання Вами зобов’язань по кредиту.
Якщо у Вас залишилися додаткові питання, ми завжди на зв`язку та готові допомогти.
Комментарии (2)
Порушення прав військових.
Так, справді, у квітні від Вас надійшла заява щодо набуття статусу військовослужбовця. На жаль, первинний пакет документів був поданий із порушенням вимог до оформлення — зокрема, було виявлено відсутність/недійсність окремих обов’язкових елементів, зокрема, таких як чинний електронний підпис ДІЯ. Про ці зауваження ми Вас проінформували та детально пояснили, що саме необхідно доопрацювати.
Після завершення терміну дії раніше поданої заяви, Ви повторно надали оновлений пакет документів, який наразі визнано повним та оформленим належним чином. Запевняємо Вас, що усі нарахування за кредитним продуктом, які підлягають сторнуванню згідно з чинним законодавством у зв’язку з Вашим проходженням військової служби, будуть скасовані у найкоротші терміни.
Ще раз перепрошуємо за можливі незручності. Безмежно вдячні Вам за службу та щиро бажаємо Вам здоров’я й безпеки!
Написать комментарий
Розчарований відмовою.
Передзвонив менеджер сказав що погоджено, запросили у відділення. У мене найближче це Київ, на Жилянську, я їхав спеціально бо мені нада кридит, приїхав туди приємна жіночка зяла документи почала там щось друкувати і в результаті сказала що відмовлено. Ну як так, сначала погодили я приїхав, а тут задню сразу. Розчарований, хоча давно користуюсь карткою дебетовою іі все супер було.
Нам шкода, що Ви розчаровані відмовою у кредиті. Проте остаточне рішення про надання кредитного продукту приймається після завершення повної перевірки документів та аналізу наданої інформації, відповідно до внутрішніх політик Банку та чинного законодавства.
На жаль, на наш запит ми не отримали уточнення контактних даних від Вас, тому не маємо можливості прокоментувати конкретну причину відмови.
Тож будемо дуже вдячні, якщо Ви нам повідомите Ваші контактні дані, дату та час Вашого візиту до відділення.
Ми обов'язково проаналізуємо ситуацію та надамо Вам зворотній зв`язок.
Комментарии (1)
Комунікаційна рулетка: виграєш — якщо пощастить)
Звернулися до чату підтримки банку з простим запитанням: який ліміт на переказ власних коштів за реквізитами (IBAN, ПІБ, ІПН) через застосунок?
Відповідь трохи здивувала:«0 грн. Надішліть документи про доходи…".
Вирішили перепитати телефоном. І що ж? Оператор впевнено відповідає: ліміт існує і він суттєво вищий (точну суму свідомо не наводимо). Також уточнює, що в чаті, ймовірно, помилилися…
Висновки очевидні: у банку не підтримка, а лотерея. Один канал каже одне, інший — прямо протилежне. Жодної узгодженості, жодної відповідальності за слова.
На просте запитання — дві версії, і обидві «офіційні»))). Самі вирішуйте, кому довіряти.
Але! стабільність таки є)) Проблеми з комунікацією лишаються стабільними. Професійності немає, а стабільна дезінформація є. І це, здається, вже фірмовий стиль.
Ліміти на переказ коштів за реквізитами встановлюються на основі ризик-орієнтованого підходу, передбаченого законодавством України. Це означає, що рівень доступних операцій може змінюватись залежно від фінансового профілю клієнта, джерела надходжень, типу операції та інших факторів, що автоматизованими системами банку.
На жаль, на наш запит ми не отримали уточнення даних від Вас. Ми були б раді оцінити вашу комунікацію зі співробітниками Банку та відкоригувати поведінку наших колег, якщо побачимо у цьому потребу.
Наші працівники регулярно проходять навчання та працюють відповідно до встановлених стандартів обслуговування, які охоплюють не лише швидкість реакції, а й точність та коректність інформації. Кожне звернення важливе, тому подібні ситуації ми аналізуємо, щоб покращувати якість комунікації між усіма сервісними каналами.
Тож будемо дуже вдячні, якщо Ви нам повідомите Ваші контактні дані, дату та час Вашого звернення. Ми обов'язково проаналізуємо комунікацію та за потреби відкоригуємо її.
Комментарии (6)
Жахливий досвід з Юнекс Банком:
Мій досвід співпраці з Юнекс Банком перетворився на справжній жах. Вже тиждень мої кошти заблоковані під приводом «перевірки безпеки платежів», і я не маю до них доступу. Це абсолютно неприпустимо!
Я опинився в критичній ситуації — не можу користуватися власними грошима, не маю за що жити, купувати продукти, сплачувати за необхідні послуги. Банк фактично позбавив мене можливості функціонувати, а «перевірка» триває вже сьомий день без жодних конкретних термінів завершення.
Звернення до служби підтримки не дають жодного результату. Мені просто повторюють стандартні фрази про «тривалість перевірки» та «необхідність чекати». Жодної конкретної інформації, жодної допомоги у вирішенні моєї проблеми. Це демонструє повну байдужість до клієнтів та відсутність будь-якої відповідальності.
Така ситуація є прямим порушенням моїх прав як споживача фінансових послуг. Юнекс Банк своєю бездіяльністю створює мені серйозні фінансові труднощі та психологічний дискомфорт.
Категорично не рекомендую Юнекс Банк нікому, хто цінує свої гроші та бажає мати надійний доступ до них. Цей банк виявився абсолютно ненадійним партнером, який може в будь-який момент заблокувати ваші кошти без пояснень та можливості доступу.
Блокування рахунку було здійснено в порядку частини 17 статті 86 Закону України «Про платіжні послуги», з метою перевірки законності фінансових операцій, що надходили на Ваш рахунок. Звертаємо увагу, що це є обов’язковою процедурою, передбаченою чинним законодавством, та застосовується виключно для забезпечення фінансової безпеки як клієнтів, так і банківської системи загалом.
Щоб якнайшвидше розблокувати рахунок, просимо Вас звернутись до найближчого відділення Банку для повторної ідентифікації та надання необхідного пакету документів, а саме:
* письмових пояснень щодо проведених фінансових операцій;
* підтвердних документів по надходженню коштів на рахунок;
* пояснень щодо суті та економічної доцільності фінансових операцій;
* пояснень стосовно пов’язаності операцій з підприємницькою діяльністю (за наявності такої).
Зі свого боку, співробітники Центру турботи Банку діяли виключно в межах встановлених правил та стандартів обслуговування, надаючи всю наявну інформацію в межах правового поля.
Запевняємо Вас, що Банк зацікавлений у швидкому врегулюванні ситуації та наданні Вам повного доступу до рахунків.
Комментарии (1)