Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Iryna2024 6 августа 2025, 14:14
Служба підтримки жахлива, таке враження що сидять тінейджери, які нічого не розуміють, нічого не знають і на за що не відповідають.
Яку надати відповідь схоже що питають у рандомайзера. Бо спочатку надають одну інформацію, потім після моїх наполягань що вона не відповідає дійсності, надають іншу.
Сьогодні звернувся з простим питанням: де в мобільному застосунку побачити рух коштів по рахунку ФОП?
В результаті 40 хвилин займалися моїм питанням, очікували відповідь від якогось іншого відділу, а в результаті написали щоб я чекав і мені передзвонять для консультації. Вже півдня пройшло. Ніхто не дзвонив.
І це на просте питання :)
Компетенція на рівні випадкових перехожих з вулиці.
А це нагадую банк!!! :)))
Якому люди ніби як мають довіряти свої кошти. Як же тут довіряти, якщо нічого ніхто не знає і ні за що не відповідає.
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 7 августа 2025, 17:58
Дякуємо за Ваш відгук! Нам шкода, що взаємодія із Центром турботи залишила негативне враження.
Інформація про рух коштів за рахунком ФОП відображається у Клієнт-Банку (окремому застосунку для підприємців). У додатку UnexBank.Online, який використовується для обслуговування фізичних осіб, інформація щодо рахунків ФОП не відображається.

Центр турботи передав Ваш запит на менеджера Вашого відділення. З Вами зв’яжуться та проконсультують щодо користування рахунком ФОП.

Перепрошуємо за незручності та тривалий час очікування. Ми цінуємо Вашу довіру та робимо все можливе, щоб покращити якість обслуговування.
Zoriana3026 6 августа 2025, 14:00
Отделение по адресу: Луцк, ул. Винниченко, 25, А-5
Брала кредит, просила на 3 місяці, агентка оформила на 4, я достроково погасила, гасила в їхньому додатку, коли внесла останній платіж, то ви світилось, що більше кредитів за мною не зафіксовано. Лише через 2 місяці мені приходить сповіщення, що мені потрібно здійснити новий платіж 4180 грн за прострочення боргу. Виявляється, що потрібно писати заяву про дострокове погашення кредиту, ніхто мене про це не повідомив, агентка нічого не говорила. Впевнена, що це зумисно аби набігли відсотки. НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЦЕЙ БАНК ВЗАГАЛІ, обдеруть
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 7 августа 2025, 16:08
Дякуємо за Ваш відгук! Хотіли б уточнити надану Вами інформацію.
Кредит було оформлено Вами на 12 місяців, з яких перші 3 — пільгові (без нарахування відсотків за користування кредитом). Підписання договору підтверджує, що Ви ознайомились з усіма умовами, включно з графіком платежів та Правилами дострокового погашення кредиту.
Згідно з умовами кредиту: 6.9. Клієнт має право здійснити дострокове погашення заборгованості за Договором в порядку, передбаченому Правилами.
Цими правилами передбачено дострокове закриття за умови: у дату, визначену в договорі, шляхом зарахування коштів; у будь-який робочий день — за письмовою заявою.

На жаль, письмову заяву до банку Ви не передавали. І жодним чином не повідомляли Банк про своє бажання достроково погасити кредит.
Без поданої заяви кредит продовжує діяти, а нарахування відсотків здійснюється згідно з договором.

Нам дійсно прикро, що Ви потрапили у таку ситуацію, і у Вас склалось негативне враження про Банк. Але у даному випадку ми не порушили жодної процедури. Переконатися у цьому Ви можете уважно переглянувши Договір, який підписали, та Правила дострокового погашення кредиту.
bvzbvz 4 августа 2025, 16:54
Цілий день не могли надати відповідь про те, чи здійснено відкриття депозиту через застосунок та чи залучені до нього кошти… чи у них як і раніше один з найтупіших застосунків!!! Депозитну угоду, інформація про формальне існування якої начебто відображається у застосунку, не надіслали, про фактичне зарахування коштів на депозит не повідомили!!!
«Чекайте, може воно якось саме вирішиться. Вам же неважливо, коли фактично буде відкрито цей недодепозит: сьогодні, через тиждень…, а може взагалі і не буде».
І це вже не вперше!
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 5 августа 2025, 15:46
Дякуємо, що поділилися вашим досвідом! Приносимо вибачення за незручності під час оформлення депозиту. Ситуація, що склалася, є винятковою і не відповідає нашому рівню сервісу. Нам щиро шкода, що так сталося.

Щоб ми могли оперативно вирішити ваше питання, будь ласка, зв'яжіться з нами зручним для вас способом: у чаті, поштою або зателефонуйте до Центру турботи. Адже ми зможемо допомогти вам лише з'ясувавши ваші прізвище, ім’я, по батькові та ІПН. Працюємо для вас 24/7.

Ще раз перепрошуємо за незручності! Щиро вдячні, що звернулися до нас і даєте можливість ставати кращими!
ukrx 1 августа 2025, 11:01
Не оповестили об изменении условия использования кредитных средств.
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 1 августа 2025, 22:42
Дякуємо за Ваш відгук!

Хочемо запевнити, що Банк завжди діє виключно в межах чинного законодавства та умов договору. Усі зміни, що стосуються продуктів, публікуються в офіційних джерелах Банку (мобільний додаток, сайт, SMS або push-сповіщення), а також відбуваються згідно з Договором про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб, з якими клієнт ознайомлюється та погоджується при оформленні продукту.

Рекомендуємо регулярно перевіряти інформаційні повідомлення та умови продуктів у мобільному застосунку/на сайті або звертатися до служби підтримки для актуальної інформації.
Morzh1k 31 июля 2025, 12:13
Я можу радити цей банк, він пропонує зручне відкриття доларового депозиту, стабільні ставки простий доступ через інтернет банкінг, якісне обслуговування та хороші умови. Тому можу радити для депозитів.
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 31 июля 2025, 19:51
Дякуємо Вам за відгук!

Дуже приємно, що Ви оцінили наш сервіс, зокрема умови депозитів. Ми продовжуємо працювати над тим, аби зберігати надійність, зручність і прозорість для наших клієнтів.

Якщо буде потреба — завжди раді допомогти!
orest frank 11 июля 2025, 15:29
Отделение по адресу: Киев, ул. Харковское шоссе, 2-А
Не працює жоден чат підтримки
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 11 июля 2025, 17:13
Повідомляємо, що чати Центру турботи Банку працюють без перерв, цілодобово.

Посилання на чат-бот у Viber: https://chat2.unexbank.ua/viber/
Посилання на чат-бот у Telegram: https://t.me/UnexBank_support_bot

До того ж, Ви можете зателефонувати до нас за номером 0 800 311 133.

Звертайтесь у будь-який час — вирішимо будь-яке питання!
mariya123qwer 11 июля 2025, 9:42
Отделение по адресу: Киев, ул. Васильковская, 14
Мала досвід кредитуватися в Юнекс-банку.
21.04.2025 по телефону на моє питання, яку суму я маю сплатити, щоб закрити кредит, оператор назвав 17648 і довідкой підтвердили.
Натяку писати заяву про закриття кредиту не було.
Я сплатила названу суму і одержала повідомлення телефоном з банку, що 17648 грн в погашення кредиту № 84.8928.0624. одержано.
Проте кошти, як виявилось, не були зараховані банком у квітні.
Сплачені кошти в квітні «притримали», борг не списали, додаткові суми нарахували.
ЖОДНОГО повідомлення про оплату будь-якої суми в травні не надходило.

Натомість у червні 2025 року з боку банку було розпочато систематичну агресивну інформаційну кампанію — телефонні дзвінки людьми, спам ботами, смс-повідомлення (до 20 дзвінків на день)

Цей психологічний тиск і знущання над клієнтом
«прикрасила» «родзинка» — колл-центр Юнекс-банку.

13.06.2025 оператор Володимир назвав для закриття кредиту суму 2 564 грн,
16.06.2025 смс-повідомлення наполягало сплатити 1 466 грн,
17.06.2025 оператор Руслан з номером 8052 вимагав сплатити вже 5 128 грн.
А ще була Лариса з номером 80−17, яка 22 хвилини рахувала «щось» і намагалась давати не кваліфіковані плутані відповіді.
На питання, як утворилась сума, відповідь у всіх однакова: «згідно договору».
Диво Юнекс-банку: договір один, а суми різні.

Професійність операторів «зашкалює» в маніпуляції, а навмисна непослідовність у нарахуваннях, дезінформація клієнта носить ознаки організованого шахрайства.

Я письмово неодноразово через чат колл-центру зверталась до Голови правління Юнекс — банку Івана Світека з проханням надати офіційну відповідь, чому кошти не зараховані в квітні, проте отримую лише шаблонну формальну відповідь, що кредит закрито (схоже від тих же диво-операторів).
Чесність та порядність Юнекс-банку викликає великі сумніви, бо зв’язатися з керівництвом НЕМОЖЛИВО — відповідь колл-центру.
Скріншоти листування з колл-центром Юнекс-банку можу надати в підтвердження.

Вважаю, що дії АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК» є такими, що порушують Закон України «Про захист прав споживачів фінансових послуг», а також мають ознаки шахрайства та прихованого нарахування банком додаткових комісій.
Сума вимушеної переплати 2563,35 грн.
Прошу керівництво Юнекс — банку розібратися та повернути мені надмірно сплачені 2563, 35 грн. за кредитом № 84.8928.0624.
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 11 июля 2025, 17:49
Дякуємо за зворотній зв'язок та надану інформацію.

Підтверджуємо, що 21.04.2025 оператор Банку дійсно озвучив вам суму 17 648 грн як актуальну на той момент до повного погашення кредиту. Також ця інформація була зафіксована у довідці.

Водночас, відповідно до пункту 3.16 Правил надання споживчого кредиту, для дострокового закриття кредиту Вам необхідно було подати відповідну заяву. Лише за цієї умови внесені кошти відразу спрямовуються на повне погашення кредиту. Оскільки Ви не подали заяву на дострокове погашення, кошти залишились на транзитному рахунку й були автоматично зараховані лише в чергову розрахункову дату згідно з умовами кредитного договору. За цей період, відповідно до договору, відбулося нарахування комісії, що і вплинуло на загальну суму зобов’язань. Звертаємо Вашу увагу, що з усіма умовами кредитування, включно з процедурою дострокового погашення, ми ознайомили Вас при оформленні кредиту, про що і свідчить Ваш підпис у відповідному ознайомленні.

У зв'язку з тим, що Ви невчасно вносили щомісячні обов'язкові платежі та порушували умови кредитного договору, з Вами контактував підрозділ з роботи з простроченою заборгованістю. Всі дії здійснювались у межах чинного законодавства. Співробітники зазначеного підрозділу пояснили причину виникнення прострочки та надали актуальну суму до погашення на відповідну дату.

Додатково 13.06.2025 оператор Центру турботи Банку Володимир повідомив Вам актуальну суму до повного погашення станом на відповідну дату та нагадав про необхідність написання заяви на дострокове закриття.

Ваше письмове звернення до Голови Правління Банку ми офіційно зареєстрували і розглянули у встановленому законодавством порядку. Відповідь надіслали на Вашу електронну адресу та здійснили відправлення через Укрпошту 10.07.2025. До відповіді ми також додали довідку, що підтверджує повне виконання Вами зобов’язань по кредиту.

Якщо у Вас залишилися додаткові питання, ми завжди на зв`язку та готові допомогти.
Проблема решена
tantal732 25 июня 2025, 16:52
В квітні мене було призвано ЗСУ по мобілізації. Я відразу взяв документи необхідні для оформлення статусу. Мене здивувало що для оформлення статусу необхідні були копії паспорту і коду та заява. Хоча в інших банках достатньо було надати довідку про проходження служби. Я подав в квітні документи. Вони сказали що розглядати будуть 30 днів. Коли в травні пройшло 30 днів вони написали, що їм потрібно буде ще 15 днів. А в червні написали що дія підпис заяви закінчився і треба перепідписати знову. Я перепідписав заяву відправив. І вони знову пишуть чекайте 30 днів. А за весь цей час відсотки як йшли так і йдуть. Хоча в інших банках одразу після надання документів призупиняли нарахування відсотків і протягом 30 днів перераховували. От мені не зрозуміло. Що відбувається. Чи вони просто вводять мене в оману. Чи я не знаю що відбувається.
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 26 июня 2025, 15:09
Дякуємо за Ваш відгук та за те, що поділилися з нами своєю ситуацією. Ми щиро цінуємо кожного клієнта та прагнемо до прозорої і коректної взаємодії.

Так, справді, у квітні від Вас надійшла заява щодо набуття статусу військовослужбовця. На жаль, первинний пакет документів був поданий із порушенням вимог до оформлення — зокрема, було виявлено відсутність/недійсність окремих обов’язкових елементів, зокрема, таких як чинний електронний підпис ДІЯ. Про ці зауваження ми Вас проінформували та детально пояснили, що саме необхідно доопрацювати.

Після завершення терміну дії раніше поданої заяви, Ви повторно надали оновлений пакет документів, який наразі визнано повним та оформленим належним чином. Запевняємо Вас, що усі нарахування за кредитним продуктом, які підлягають сторнуванню згідно з чинним законодавством у зв’язку з Вашим проходженням військової служби, будуть скасовані у найкоротші терміни.

Ще раз перепрошуємо за можливі незручності. Безмежно вдячні Вам за службу та щиро бажаємо Вам здоров’я й безпеки!
Maximka19966 16 июня 2025, 12:18
Отделение по адресу: Киев, ул. Жилянская, 75
Заповнив на сайті форму онлайн щоб оформити кредитку Смарт та що з кешбеком.
Передзвонив менеджер сказав що погоджено, запросили у відділення. У мене найближче це Київ, на Жилянську, я їхав спеціально бо мені нада кридит, приїхав туди приємна жіночка зяла документи почала там щось друкувати і в результаті сказала що відмовлено. Ну як так, сначала погодили я приїхав, а тут задню сразу. Розчарований, хоча давно користуюсь карткою дебетовою іі все супер було.
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 17 июня 2025, 15:32
Дякуємо за Ваш відгук!
Нам шкода, що Ви розчаровані відмовою у кредиті. Проте остаточне рішення про надання кредитного продукту приймається після завершення повної перевірки документів та аналізу наданої інформації, відповідно до внутрішніх політик Банку та чинного законодавства.

На жаль, на наш запит ми не отримали уточнення контактних даних від Вас, тому не маємо можливості прокоментувати конкретну причину відмови.

Тож будемо дуже вдячні, якщо Ви нам повідомите Ваші контактні дані, дату та час Вашого візиту до відділення.

Ми обов'язково проаналізуємо ситуацію та надамо Вам зворотній зв`язок.
Klostry 5 июня 2025, 13:33
Підтримка як була жахливою, такою й залишилася. Нічого не змінюється.
Звернулися до чату підтримки банку з простим запитанням: який ліміт на переказ власних коштів за реквізитами (IBAN, ПІБ, ІПН) через застосунок?
Відповідь трохи здивувала:«0 грн. Надішліть документи про доходи…".
Вирішили перепитати телефоном. І що ж? Оператор впевнено відповідає: ліміт існує і він суттєво вищий (точну суму свідомо не наводимо). Також уточнює, що в чаті, ймовірно, помилилися…
Висновки очевидні: у банку не підтримка, а лотерея. Один канал каже одне, інший — прямо протилежне. Жодної узгодженості, жодної відповідальності за слова.
На просте запитання — дві версії, і обидві «офіційні»))). Самі вирішуйте, кому довіряти.

Але! стабільність таки є)) Проблеми з комунікацією лишаються стабільними. Професійності немає, а стабільна дезінформація є. І це, здається, вже фірмовий стиль.
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 6 июня 2025, 16:58
Дякуємо за Ваш розгорнутий і відвертий відгук!

Ліміти на переказ коштів за реквізитами встановлюються на основі ризик-орієнтованого підходу, передбаченого законодавством України. Це означає, що рівень доступних операцій може змінюватись залежно від фінансового профілю клієнта, джерела надходжень, типу операції та інших факторів, що автоматизованими системами банку.

На жаль, на наш запит ми не отримали уточнення даних від Вас. Ми були б раді оцінити вашу комунікацію зі співробітниками Банку та відкоригувати поведінку наших колег, якщо побачимо у цьому потребу.

Наші працівники регулярно проходять навчання та працюють відповідно до встановлених стандартів обслуговування, які охоплюють не лише швидкість реакції, а й точність та коректність інформації. Кожне звернення важливе, тому подібні ситуації ми аналізуємо, щоб покращувати якість комунікації між усіма сервісними каналами.

Тож будемо дуже вдячні, якщо Ви нам повідомите Ваші контактні дані, дату та час Вашого звернення. Ми обов'язково проаналізуємо комунікацію та за потреби відкоригуємо її.
Валим Корольчук 31 мая 2025, 11:19
Заблоковані кошти та повна бездіяльність
Мій досвід співпраці з Юнекс Банком перетворився на справжній жах. Вже тиждень мої кошти заблоковані під приводом «перевірки безпеки платежів», і я не маю до них доступу. Це абсолютно неприпустимо!
Я опинився в критичній ситуації — не можу користуватися власними грошима, не маю за що жити, купувати продукти, сплачувати за необхідні послуги. Банк фактично позбавив мене можливості функціонувати, а «перевірка» триває вже сьомий день без жодних конкретних термінів завершення.
Звернення до служби підтримки не дають жодного результату. Мені просто повторюють стандартні фрази про «тривалість перевірки» та «необхідність чекати». Жодної конкретної інформації, жодної допомоги у вирішенні моєї проблеми. Це демонструє повну байдужість до клієнтів та відсутність будь-якої відповідальності.
Така ситуація є прямим порушенням моїх прав як споживача фінансових послуг. Юнекс Банк своєю бездіяльністю створює мені серйозні фінансові труднощі та психологічний дискомфорт.
Категорично не рекомендую Юнекс Банк нікому, хто цінує свої гроші та бажає мати надійний доступ до них. Цей банк виявився абсолютно ненадійним партнером, який може в будь-який момент заблокувати ваші кошти без пояснень та можливості доступу.
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 2 июня 2025, 12:20
Дякуємо за Ваш зворотний зв’язок. Ми розуміємо, наскільки важливим є вільний доступ до власних коштів, і хочемо надати роз’яснення щодо причин та подальших дій.

Блокування рахунку було здійснено в порядку частини 17 статті 86 Закону України «Про платіжні послуги», з метою перевірки законності фінансових операцій, що надходили на Ваш рахунок. Звертаємо увагу, що це є обов’язковою процедурою, передбаченою чинним законодавством, та застосовується виключно для забезпечення фінансової безпеки як клієнтів, так і банківської системи загалом.

Щоб якнайшвидше розблокувати рахунок, просимо Вас звернутись до найближчого відділення Банку для повторної ідентифікації та надання необхідного пакету документів, а саме:

* письмових пояснень щодо проведених фінансових операцій;
* підтвердних документів по надходженню коштів на рахунок;
* пояснень щодо суті та економічної доцільності фінансових операцій;
* пояснень стосовно пов’язаності операцій з підприємницькою діяльністю (за наявності такої).

Зі свого боку, співробітники Центру турботи Банку діяли виключно в межах встановлених правил та стандартів обслуговування, надаючи всю наявну інформацію в межах правового поля.

Запевняємо Вас, що Банк зацікавлений у швидкому врегулюванні ситуації та наданні Вам повного доступу до рахунків.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Saku 29 мая 2025, 18:02
Юнекс Банк позиціонує себе як надійний фінансовий бренд, але іноді обслуговування залишає бажати кращого. Інколи стикався з тривалим очікуванням у вирішенні питань, недостатньою оперативністю в обробці запитів та складністю у комунікації з представниками банку. Для зміцнення своєї репутації бренд має приділити більше уваги вдосконаленню сервісу.
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 30 мая 2025, 19:14
Дякуємо за Вашу відвертість та оцінку нашого банку як надійного фінансового бренду.

Саме зворотній зв`язок мотивує та робить нас кращими для клієнтів: ми постійно працюємо над сервісом, вдосконалюємо процеси, навчаємо команду та впроваджуємо зручні рішення.

Впевнені, що наша наступна взаємодія буде лише позитивною.

Ми завжди на зв`язку!
orest frank 26 мая 2025, 11:24
Отделение по адресу: Киев, ул. Харковское шоссе, 2-А
Одразу до основного «блюда» — це НАПЕВНО одна з най«загадковіших«, найнеквапливіших, най»розумніших» най«компетентніших" служб підтримки на ринку фінансових послуг …
Що не спитай — відповіді по півгодини, а то й по півдоби…
… компетенцій — нуль — хоче відповідає, не хоче — не відповідає такий собі опєратор Міша…
Платежі хочемо так проводимо, хочемо по іншому (а не так як у регламенті книжка від НБУ пише).
Не дуже рекомендую до постійної співпраці чи (не дай Боже!) щоденного користування
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 27 мая 2025, 13:56
Дякуємо за Ваш відгук!

Ми у Центрі турботи Банку дотримуємось стандартів обслуговування, діємо в рамках наданих повноважень та забезпечуємо етичну, зважену і професійну взаємодію з клієнтами. У свою чергу, ми наголошуємо на взаємній повазі у спілкуванні та недопущенні особистих образ чи принижень, взаємному дотриманні права на честь та гідність.

Нашим пріоритетом є надання якісних відповідей. У деяких випадках оператор звертається до інших підрозділів Банку, аби надати клієнту виключно точну та підтверджену інформацію. Нам шкода, що для надання відповіді Вам нам знадобилося більше часу, ніж хотілося б.

Щодо розрахункових операцій та переказів, то Банк здійснює їх у повній відповідності до вимог чинного законодавства та нормативних документів НБУ, включно з регламентом роботи платіжної інфраструктури. Платежі виконуються у визначені строки, передбачені правилами СЕП.

Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу та дякуємо за Вашу активну позицію. Завжди на зв`язку.
Stanislav25 20 мая 2025, 13:42
Я неодноразово звертався із заявами на закриття рахунків — подавав заявки три рази, однак один рахунок досі залишається відкритим. Банк постійно затягує час і не надає чітких відповідей.

Окремо хочу звернути увагу на хаотичну комунікацію: інформація, яку я отримую телефоном, у чаті мобільного застосунку та в повідомленнях — постійно відрізняється. Усі обіцянки «розібратися» та «передзвонити» залишаються лише словами.

Найбільш обурливим є те, що банк відмовляється надати офіційний документ, який би підтвердив закриття рахунку — попри мої численні прохання.

Коли я залишив офіційне звернення через підтримку, представник банку відповів: «Добре, уточню». Однак наступного дня просто припинив діалог — без жодного результату чи пояснення. Після цього — повна тиша.

👎 Такий рівень сервісу абсолютно неприйнятний. Якщо для вас важливі прозорість, відповідальність і повага до клієнта — раджу добре подумати, перш ніж зв’язуватися з цим банком.
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 21 мая 2025, 15:16
Дякуємо за Ваш відгук!

Розуміємо Ваше занепокоєння, однак хочемо надати кілька важливих роз’яснень щодо процесу закриття рахунків.

У Банку картки закриваються відразу після оформлення відповідної заяви. Водночас закриття саме карткових рахунків відбувається у стандартний термін до 45 робочих днів, що передбачено внутрішніми регламентами банку, зокрема Договором про комплексне банківське обслуговування. Це не є затягуванням, а загальноприйнятою практикою банківської сфери.

Щодо отримання підтвердження про закриття — документ про це формується після завершення всіх технічних процедур, і ми обов’язково його надамо у зручному для вас форматі.

Також хочемо запевнити Вас, що у межах кожного звернення працівники Банку діють виключно відповідно до затверджених стандартів обслуговування, включаючи фіксацію запиту, консультацію клієнта та перенаправлення звернення до профільного підрозділу за необхідності.

Дякуємо, що звернулися до нас і даєте можливість ставати кращими!

Завжди на зв`язку та готові допомогти!
Три літри 15 мая 2025, 8:36
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Науки, 32
піду проти трендів і напишу схвальний відгук про банк після того як я закрив в ньому рахунок

Раніше пробував користуватись кредитними картами банку, Юнекскеш, але якось складно і не зрозуміло все це працювало — наче немає бути нарахувань, а вони є. Забив.

Потім користувався депозитами, які в цьому банку по краще ніж в багатьох. Але тут з’явилась інша проблема. Слідуючи трендам обмеження переміщення грошей між рахунками, які вводять інши банки, Юнексбанк віднедавна ввів штраф за закриття рахунку за ініциативою банку, штраф складає 20% від суми на рахунку.

І хоч я вже давно не займають активністю пов’язаною з криптою (рахунок Юнекса ніколи для цього і не використовувася) все одне є побоювання що переказ великої суми грошей для наступного розміщення на депозит може викликати підозри у фінмона банку і в кращому випадку треба буде доводити що ти не верблюд, а в гіршому якщо робітник банку встав не з тої ноги — це може закінчитись закриттям рахунку з наступним стягненням штрафу (який НБУ брехливо називає фейком). Тому було прийнтято рішення закрити рахунок і не користуватись послугами банка.

Так от, закриття рахунку зайняло лише 3 хвилини: показав документи, підтвердив що грошей на рахунку немає, підписав заяву — все. Робітник банка не займався зайвими вмовляннями не закривати рахунок, не пропонував кредити чи ще щось непотрібне.
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 15 мая 2025, 20:00
Дякуємо за Ваш відгук! Ми щиро цінуємо, коли наші клієнти діляться своїм досвідом та зауваженнями — це допомагає нам рости та вдосконалювати наш сервіс.

Щодо нарахувань по картці UnexCash. Базова відсоткова ставка по картці складає 22% річних. Ця ставка застосовується до використаних кредитних коштів. Додатково звертаємо увагу, що по картці UnexCash відсутній пільговий період. Такий кредитний продукт підійде саме тим, хто більше віддає перевагу готівці.

Також хочемо роз’яснити, що 20% застосовується не як штраф, а як комісія за переказ залишку коштів за реквізитами, що виникає у зв’язку з розірванням ділових відносин за ініціативою Банку. Така практика впроваджена в рамках нормативних вимог і стандартів з метою запобігання потенційним ризикам, пов’язаним із фінансовою безепекою операцій.

Нам приємно чути, що процедура закриття рахунку пройшла швидко та ефективно. Ми завжди прагнемо забезпечити нашим клієнтам комфорт і зручність у будь-яких банківських процесах. Ваш позитивний досвід у цьому питанні надихає нас продовжувати роботу над підвищенням рівня сервісу!
kuskusme876 12 мая 2025, 13:44
8 травня подав заявку на відкриття нового продукту від банку, картки «SMART». Заявка потрапила на ручне опрацювання — добре, очікую на смс з посиланням на підписання документів. Пройшов цілий день 8 травня — смс немає, звернувся у підтримку, відповідь «Так, заявка є, але вона попала на додаткову перевірку», добре очікую, наступний день (9 травня) смс також немає, пишу до підтримки відповідь наступна — «Очікуйте на смс протягом дня». Дотепер смс я так і не отримав, продукт не відкрив, а відповідь підтримки «Ваша заявка на опрацюванні. Терміні не повідомляють (термінів опрацювання)», як і раніше не надає ніякої чіткої відповіді.
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 12 мая 2025, 17:59
Дякуємо за Ваше звернення та ґрунтовний опис ситуації!

Процес відкриття банківських продуктів включає в себе як автоматичні, так і ручні етапи опрацювання. У ряді випадків, навіть після успішного подання заявки, може бути застосовано додаткове опрацювання в рамках належної перевірки — це передбачено вимогами чинного законодавства, зокрема Законом України «Про запобігання та протидію легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».

Застосування подібної процедури — це стандартна частина банківської діяльності, яка проводиться для забезпечення прозорості, законності та безпеки фінансових операцій. Доки не буде успішно завершена належна перевірка — надсилання СМС-посилання для підписання документів є неможливим.

Варто враховувати, що подібне опрацювання не має чітко регламентованих строків, оскільки обсяг і характер перевірки можуть відрізнятись залежно від продукту, типу операції та інших факторів. Саме тому фахівці служби підтримки надають саме таку відповідь, що є дотриманням як внутрішніх стандартів обслуговування так і чинного законодавства України.

Ми цінуємо Ваш інтерес до продуктів Банку. Після успішного завершення всіх процедур, передбачених нормативними вимогами, можливість підписання документів буде доступна автоматично — ви отримаєте відповідне СМС-повідомлення.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
bellasergi 11 мая 2025, 1:06
Отделение по адресу: Киев, ул. Васильковская, 14
Замовив картку на початку серпня 2024р., перевів на криптогаманець 1000 usdt, вони також відображались в гривнях. Десь в середені лютого вивів 100usdt. Залишилось відповідно 900 usdt. Далі в кінці березня спробував зайти в застосунок WELD MONEY, але ніяк не виходить це зробити. Система не генерує 4 -и контрольних цифри. А відтак не має можливості а ні перевірити наявність залишка на криптогаманці, а ні перевести кошти на біржу. Мої звернення до тех. підтримки марні, кажуть в нас виникли технічні проблеми і …чекайте на їх усунення. Але скоріш за все виглядає як звичайний кидок на гроші. Доречі, фінансова установа банк Юнекс, на базі якого був впроваджений цей проект, ніяку фінансову відповідальність не несе. Каже що жодної гривні на ваш картковий рахунок не було заведено/виведено. Короче SCAM звичайний (((
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 12 мая 2025, 18:12
Дякуємо за Ваше звернення!

Звертаємо увагу, що Банк не має жодного відношення до криптогаманця WELD MONEY. Ми не впливаємо на функціональність застосунку або платформи WELD MONEY.

Банк не отримував від WELD MONEY коштів для зарахування на Ваш рахунок, і відповідно жодних рухів по рахунку за згаданою сумою не зафіксовано.
Kav0men96 29 апреля 2025, 21:26
Дуже задоволений обслуговуванням у Юнексі! При оформленні картки вони чітко відповіли на всі мої запитання та надали дуже зручні умови користування карткою. Картка працює бездоганно, а дитяча програма від банку — просто чудова! Рекомендую
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 30 апреля 2025, 19:52
Щиро дякуємо за Ваш теплий та розгорнутий відгук!

Нам надзвичайно приємно знати, що Ви залишилися задоволені не лише процесом оформлення картки, а й самою якістю обслуговування. Чіткі відповіді на запитання, зручні умови користування та уважне ставлення — саме на цьому ми будуємо довіру з нашими клієнтами.

Ваші рекомендації та довіра — найкраща мотивація для нашої команди працювати ще краще. Будемо раді бачити Вас знову в нашому Банку!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
bor1k1996 17 марта 2025, 12:32
Я дуже задоволений обслуговуванням у Юнекс банку під час обміну валюти на касі. Персонал був дуже уважним і професійним, допоміг з усіма питаннями, які виникли. Курс обміну був конкурентним, і у мене не виникло жодних проблем з операцією. Рекомендую Юнекс банк як надійного партнера у фінансових операціях. Дякую за якісне обслуговування!
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 17 марта 2025, 19:54
Щиро дякуємо Вам за теплий відгук! Нам дуже приємно, що Ви оцінили якість обслуговування у нашому відділенні. Наші співробітники завжди прагнуть забезпечити найкращий сервіс, оперативно вирішувати всі питання клієнтів і створювати комфортні умови для фінансових операцій.

Ми раді, що обмін валют у нашому Банку пройшов для Вас зручно та без зайвих труднощів. Для нас дуже важливо, щоб кожен клієнт отримував якісний сервіс, і Ваш відгук є підтвердженням того, що ми рухаємося у правильному напрямку.

Дякуємо, що обрали Unex Bank! Ми цінуємо Вашу довіру та будемо раді бачити Вас знову.
Oksanaaa00010 13 марта 2025, 21:59
Брала кредит на 10 місяців, що купити телефон. Кожного місяця, без затримок сплачувала визначений банком платіж. Після 10-го платежу, останнього, телефонувала на гарячу лінію, щоб дізнатись, чи все в порядку. Оператора запевнила, що сплачено весь кредит, заборгованості нема.
Але 11 березня приходить повідомлення про борг (місяць, коли взагалі не повинно бути платежів, бо кредит сплачено).
Звідки взявся борг 335 грн?
Чому оператор надає неправдиві дані?
Чому банк чекає, поки виростуть відсотки, а потім повідомляє, що з однієї копійки набігло 335 грн?
Чому ці шахраї продовжують працювати?
Скільки негативних відгуків, а цих шахраїв ніхто не карає!
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 14 марта 2025, 17:53
Дякуємо за відгук та можливість надати роз'яснення щодо ситуації, що склалася. Ми розуміємо ваше занепокоєння та хочемо пояснити причини виникнення суми, яка залишилася до повного погашення кредиту.

Згідно з пунктом 3.16 Правил (договірних умов) надання споживчого кредиту (з якими ви ознайомилися, про що поставили підпис у Кредитному договорі), для дострокового погашення кредиту необхідно подати заяву. У такому випадку всі кошти, які ви вносите на рахунок, одразу спрямовуються на закриття кредиту в повному обсязі. Однак, оскільки заява на дострокове погашення не була вами подана, кошти залишилися на Транзитному рахунку та були автоматично перераховані на Рахунок для погашення кредиту лише у розрахункову дату.

За час, що минув між внесенням коштів і їх перерахуванням, була нарахована комісія за користування кредитом, що і вплинуло на загальну суму до закриття. Це стандартний процес, який регулюється умовами договору.

Також хочемо звернути увагу на те, що під час вашого звернення до Центру турботи оператор у своїй відповіді на ваш дзвінок надав вам вичерпну інформацію щодо статусу вашого кредиту та процедури його дострокового погашення, зокрема, щодо необхідності написання заяви на дострокове погашення кредиту. Але відповідну заяву від вас банк не отримав.

Нам шкода, що ви потрапили у таку ситуацію. Щоб уникнути подібного у майбутньому, ми рекомендуємо подавати заяву на дострокове погашення кредиту. Це дозволяє одразу спрямувати внесені кошти на закриття заборгованості та уникнути додаткових нарахувань.

Сподіваємося на ваше розуміння і щиро дякуємо вам за співпрацю із Unex Bank!

Курс валют в Юнекс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.5 49.55
USD 41.7 42.4
Все курсы банка

Курс валют в Юнекс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.5 49.55
USD 41.7 42.4
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Юнекс Банк 💰 / Отзывы о Юнекс Банке 📝