×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Юнекс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.65 | 41.65 |
Все курсы банка |
про карту з розстрочкою
Комментарии (1)
Мало відділень і банкоматів
Бажаю банку розширитися і поставити свої банкомати в різних торгових точках міста Кривий Ріг. Дівчата в відділенні ввічливі і чемні, бажаю вам найкращих клієнтів і довголіття. Гарного дня!
Комментарии (2)
Картки заблоковані півроку
На гарячій лінії сказали що служба безпеки проводить перевірку транзакцій по картам, строки їм не повідомляють.
Через місяць знов звернувся, сказали що передадуть запит і зі мною зв’яжуться.
Подзвонив спеціаліст, сказав що є скарга на платіж, і заява в поліцію.
Я сказав що можу надати будь які підтвердження до платежу, але він не сказав на який платіж скарга, і що нічого від мене не потрібно. Що в мене немає власних коштів на картах, тільки кредитні, що я нічого не втрачаю і краще щоб я закрив рахунок.
Я сказав що рахунок закривати не хочу, хочу розблокувати картки і готовий надати всю необхідну інформацію.
Відповів що тоді чекайте на розслідування службою безпеки.
В квітні написав в чат, що моя карта заблокована вже 5 місяців, що я звертався в поліцію і там сказали що на мене немає ніяких заяв чи справ.
Оператор написав те саме що й в листопаді — триває розслідування службою безпеки банку, строки не повідомляють. Що залишать заявку і зі мною обов’язково зв’яжуться. Пройшло 2 місяці, ніхто не зв’язався.
Повезло що на рахунках немає особистих коштів, але хочеться добитись справедливості і розблокування рахунків.
Комментарии (2)
Відмовляють в обслуговуванні без пояснення причин
Додаток обіцяли зробити — не зробили. За те, що оплачував хостинг у Європі та отримував кешбек — картку заблокували на 6 місяців і потім тільки відмовили в обслуговуванні, і то після того як я запитав, а так би мовчали. Тож будьте обережні з оплатами в Європі.
Найгірше те, що карту закрили. Без пояснення причин і без порушень з мого боку.
З криптою не працюю. У гемблінги та азартні ігри не граю. Крім покупок у звичайних магазинах та покупок за кордоном (оплата хостинг послуг), більше нічого не робив. А карту примусово заблокували на 6 міс., а далі якби не питав, то й не відповіли б. І при черговому зверненні на підтримку (1 раз на 2−3 місяці останніх), сказали закрити картку та рахунок. Тому що відмовлено в обслуговуванні.
Поза тим, що при блокуванні не було жодного повідомлення, після запиту на підтримку, там теж не знають за що і як. І відразу повідомили, що у них часто бувають блокування, і це може тривати не один місяць і звертайтеся до них самі, щоб дізнатися, що у вас з картою і вашими грошима на ній. І розблокують вам її або уточнять щось, або викинуть з незрозумілих причин. Оператори зовсім не грамотні, працювати не вміють з клієнтами, якщо вас щось не влаштовує в банку і ви залишаєте їм побажання, зауваження — вас просто ігнорують. Відповідь від оператора дуже тривала і це тільки в робочий час, в нічний або вечірній, можете забути що вам хтось відповість не те що швидко, а й не дуже швидко. А якщо відповість, то питання не вирішить, бо всі питання вирішуються лише з 9 ранку. Косять під Моно та пишуть не тих. підтримка, а «Центр турботи», хоча турботи просто не помічено.
Карта використовувалася лише під кешбек та накопичення на залишок. Всі перекази на карту були з моєї ж карти, тільки іншого банку. Мабуть я їх трохи задовбав запитами, що щось не працює і просто набрид такий клієнт.
Дуже дивно, що клієнтам, які щось купують тільки з к/б і зберігають гроші на карті для заробітку на залишок можуть і відмовляють в обслуговуванні без пояснення причин.
Хоча за відгуками бачу, що намагаються набрати базу клієнтів, а тих, хто сам прийшов і з ними працював — виганяють.
В першу чергу, хочемо відзначити, що у нас дійсно підвищений попит на обслуговування, тому можлива затримка у відповіді, але ми робимо все можливе, щоб відповісти якнайшвидше.
Також повідомляємо Вам про те, що Ваші рахунки були заблоковані службою безпеки Банку у зв’язку з встановленням правомірності платіжної операції.
Згідно з ч. 17 ст. 86 Закону України «Про платіжні послуги» надавач платіжних послуг, що обслуговує неналежного отримувача, для встановлення правомірності платіжної операції у разі опротестування неналежної платіжної операції платником та/або на вимогу надавача платіжних послуг платника зобов’язаний заблокувати кошти в сумі неналежної платіжної операції на рахунку неналежного отримувача на строк до 30 календарних днів.
Додатково зазначаємо, що на період дії блокування будь-який рух коштів по рахунку є неможливим, у т. ч. зняття коштів, безготівковий переказ коштів тощо.
На Ваше ім'я наявний ЄРДР№ **** від 06.12.2023 і саме через це розблокування картки було неможливим.
Щоб бути переконаним, що кримінальне провадження відкрите, потрібно отримати витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань, рекомендуємо звернутись із відповідним запитом в органи національної поліції. Також отримати витяг можливо в додатку «Дія», завантажити його можна у розділі Послуги.
Комментарии (2)
Це -дно!
Читайте уважно, що ці шахраї вам будуть підсовувати в договорах!
Сподіваємось, що після нашої взаємодії в чаті всі питання врешті-решт вирішені.
Адже ми детально розібрали, що оформлений Вами ліцензійний договір HELPSERVICE — це юридичний супровід для клієнта на термін 12 місяців з моменту оформлення, який забезпечує підтримку у разі будь-яких подій.
Заява-приєднання (акцепт) до Ліцензійного договору про використання комп’ютерної програми «HELPSERVICE» йде разом з товаром чи послугою, що купується, згідно з рахунком, отриманим від продавця.
У пункті 1.19 Кредитного договору вказано, який саме пакет придбав клієнт. Оформлення програми не є обов’язковим, це рішення клієнта в момент придбання товарів у кредит.
22.08.2023 було підписано КД №*******, що підтверджує Вашу обізнаність з умовами користування.
Комментарии (6)
Ужас, а не банк
Після аналізу розмов і детальної перевірки, ми хочемо повідомити наступне:
Оператор спочатку надав інформацію про більшу суму через те, що згідно з умовами кредитного договору, що набудуть чинності з 17 червня 2024 року, нараховується щомісячна комісія за обслуговування кредиту в розмірі 3,5% від початкової суми кредиту, яка включається до щомісячного платежу.
Однак, коли стало зрозуміло, що ви плануєте сплатити до 17 червня 2024 року, оператор швидко уточнив суму в операційного відділу банку, і, звичайно ж, сума виявилась меншою.
Ми завжди приділяємо велику увагу турботі про клієнтів і працюємо прозоро.
Написать комментарий
Спамят звонками
Написать комментарий
Скам банк
Но вот тут и началось самое интересное, звонят раз в 2−3 дня и снова предлагают кредит. Вопрос — в банке работают дебилы, или биороботы которые не понимают слово -НЕТ?
С таким дегенеративным подходом банк может получить только негатив, а не новых клиентов. Зачем так делать я не понимаю…
Комментарии (1)
Слоган банка: если надо, забьем на всех
О том, чем же целый день занимался предыдущий сотрудник, нам решили не сообщать.
По-перше, ваш запит було прийнято нами негайно для обробки, хоча для детальної перевірки нам дійсно знадобився час.
По-друге, після ретельного аналізу ми негайно відповіли і надали необхідну допомогу у вирішенні питань, пов'язаних із вашим запитом.
Як висновок: питання вирішено в повному обсязі.
Комментарии (2)
Спамят холодными звонками
Написать комментарий
Закрити рахунок ще та проблема.
Здається, щось пішло не так…
Напишіть, будь ласка, до нашого чату за цим посиланням https://t.me/UnexBank_support_bot. Нам знадобляться твої дані, щоб вирішити цю ситуацію.
Написать комментарий
Оцінка чату підтримки
Написать комментарий
Юнекс стал мошенником и стал обманывать по зачислению процентных денег с депозита
Ми готові поділитися деталями стосовно депозитного вкладу, який був укладений у жовтні 2023 року на термін тривалістю 3 місяці з можливістю автопролонгації.
Справді, загальна сума нарахованих відсотків за депозитом становить 24 054,75 грн.
Проте, ми б хотіли звернути вашу увагу на те, що 26 січня 2024 року було сплачено суму в розмірі 12 532,48 грн під час автопролонгації депозиту.
Звітуємо також, що 29 квітня 2024 року після завершення терміну депозитного вкладу було виплачено точну суму 11 522.27 гривень. Ідеальна точність до копійки не залишає місця для будь-яких сумнівів.
Дякуємо вам ще раз за вашу участь та співпрацю. Будь ласка, не соромтеся звертатися до нас з будь-якими питаннями чи уточненнями. Наша команда завжди готова допомогти вам у будь-який час.
Комментарии (2)
Каждый день спамят.
Комментарии (3)
Обожаю вас!
Комментарии (2)
Відмовили в отриманні кредиту
У кожного банку є певні критерії, які будуються на цілях, внутрішніх правилах. Банк залишає за собою право не розголошувати дану внутрішню інформацію.
Повторно пройти оформлення Ви зможете через 30 календарних днів. Будемо раді бачити вас знову!
Комментарии (1)
Відсотки на залишок власних коштів
Комментарии (1)
Жахливе ставлення погрози
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банк
Написать комментарий
Без прописки — ты не человек
Нам дуже прикро за саме такий досвід із нашим банком. Будь ласка, напишіть свій номер телефону — це допоможе нам якнайшвидше розібратись у ситуації, що склалася, та знайти найкраще рішення.
Додатково при потребі Ви можете нам написати дані для перевірки в Чат-бот: https://t.me/UnexBank_support_bot
Комментарии (1)
Заблокировали карту и не помогают в решении вопроса.
Нам дуже прикро за саме такий досвід із нашим банком. Будь ласка, напишіть свій номер телефону — це допоможе нам якнайшвидше розібратись у ситуації, що склалася, та знайти найкраще рішення.
Додатково при потребі Ви можете нам написати дані для перевірки в Чат-бот: https://t.me/UnexBank_support_bot
Комментарии (1)