Відмова в отриманні пенсії опікуном (питання вирішено 15.02.2018)
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 11
- +
- +9
- Qwerty1999
- 9 февраля 2018, 22:14
- #
Я бы подавал сразу в суд с компенсацией морального ущерба…
Закон однозначно на вашей стороне.
Закон однозначно на вашей стороне.
Шановний банк! Ви хоча б ознайомтеся з тим, хто отримує пенсію в разі визнання особи недієздатною і на підставі чого. Ну яка довіреність? Ви там зовсім того чи як?
ну відкрийте ЦКУ хоча б перед тим, як писати маячню!!!
Опікун вчиняє правочини від імені та в інтересах підопічного і це встановлено Законом, а не постановою правління НБУ! і ця постанова тут взагалі ні до чого. ОЛЕНІ, одним словом.
ну відкрийте ЦКУ хоча б перед тим, як писати маячню!!!
Опікун вчиняє правочини від імені та в інтересах підопічного і це встановлено Законом, а не постановою правління НБУ! і ця постанова тут взагалі ні до чого. ОЛЕНІ, одним словом.
- +
- +24
- Qwerty1999
- 12 февраля 2018, 19:32
- #
Вот вам реальный уровень безграмотности достаточно
высокооплачиваемых банковских юристов и специалистов.
высокооплачиваемых банковских юристов и специалистов.
До відома Банку, я не писала запит, як отримати пенсію за довіреністю. Мене цікавить питання, чому я як опікун не можу отримати пенсію зараховану на рахунок у вашому банку на ім'я моєї матері, яка хворіє 20 років та знаходиться в тяжкому психічному та фізичному стані, визнана недієздатною і тому я представляю її інтереси і дію згідно законодавству? Чому раніше я могла отримати картку в Укрсоцбанку і ніяких проблем не виникало?
Картку сьогодні отримала.
- +
- 0
- Ответ банка
- АННА ПРОКОПОВИЧ
- 16 февраля 2018, 10:55
- #
На жаль, дійсно спочатку було відмовлено у видачі карти. Для вирішення даного запиту потрібен був додатковий час. Після узгодження – карта була отримана.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Згідно з Постановою НБУ № 833 від 27.11.2015 та Постановою НБУ N 106 від 25 жовтня 2017 року Пункт 7.4.Коштами на поточному рахунку, відкритому на ім'я особи, визнаної судом недієздатною, розпоряджаються її опікуни.
Згідно інформації наданої Пенсіійним фондом у Укрсоцбанку не має законних підстав для відмови у видачі пенсії у даному випадку і тому я вимушена подати скаргу до НБУ про порушення права інваліда отримати належну їй пенсію.
Згідно пункту 2 Розділу 6 Постанови Правління Національного банку України від 05
листопада 2014 року №705 «Про здійснення операцій з використанням електронних платіжних засобів» емітент зобов'язаний не розкривати іншим особам, крім користувача, ПІНу або іншої інформації, яка дає змогу виконувати платіжні операції з використанням електронного платіжного засобу.
Користувач зобов'язаний надійно зберігати та не передавати іншим особам електронний платіжний засіб, ПІН та інші засоби, які дають змогу користуватися ним.
Отже, видача конверту з ПІН-кодом на підставі довіреності заборонена законодавством.
Банківська платіжна картка видається на підставі довіреності у разі якщо представник не матиме змоги виконувати платіжні операції.