Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
4 жовтня 2022 року у мене була не приємна ситуація з працівницею банку!
Вона налетіла на мене як неадекватна особа на підвищених тонах біля інших клієнтів та працівників банку, а це вже є приниження честі клієнта.Вона захотіла вияснити, чому я на неї подала скаргу.Я думаю таким працівникам не місце в банку! Вибачення ніяких не було.Надалі я мабуть не буду рекомендувати цей банк!!!
Відповіді стосовно моєї скарги так і ненадали мені по сьогоднішній день.
Геннадий Шуфрич 27 октября 2022, 18:47
Отделение по адресу: Киев, ул. Левко Лукьяненко, 13-А
Користуюсь зарплатною карткою банку вже давно.
Додаток звісно не найзручніший, але з іншими питань не виникало, і у відделенні, і у техпідтримці додатку співробітники норм домогали.
BohdanUkraina 18 октября 2022, 15:54
Вигідні умови, персонал у відділені дуже ввічливий. Обслуговування швидке та якісне.

Із мінусів, немає депозитів для фізосіб, хотілося б щоб банк додав таку можливість.

А так все добре, дякую!
Василь Васильєв 12 октября 2022, 19:03
Як на мене, один з гірших банків України. Мало того що аплікація ніяка, в якій у військовий час можна лише глянути баланс і поповнити мобільний. Так ще й в касі не можна зняти кошти з карти, якщо ти не клієн цього відділення. Серйозно? Це що, в банку 19 століття? Я вважаю цей банк достойний лише одного відділення в Україні, в якому і можна було б дозволити знімати готівку! Коротше дно
Евгений Киланов 12 октября 2022, 16:25
Отделение по адресу: Киев, ул. Семьи Бродских, 31-33
Худший банк Украины! Некомпетентность зашкаливает. Два раза за пол года, блокировали карту по причине утери документов клиента! Отделений мало, банкоматов практически нет, а из тех немногих которые есть, редко находятся в рабочем состоянии.
YuriiNew 10 октября 2022, 12:32
Отделение по адресу: Винница, ул. В. Черновола, 29-А
УкрСиббанк! Агов! В країні йде війна вже 7.5 місяців, чули про це? А про мобілізацію? А тепер розкажіть, як ви в цей період працюєте з військовослужбовцями? Вступ. Початок війни. Приходить на вайбер повідомлення: Дорогий клієнте,
Мінімальний обов’язковий платіж за кредитною карткою в березні 2022 — скасовано.
Сплату відсотків відтерміновано та перенесено на квітень. Рекомендуємо за можливості вносити платежі для зменшення фінансового навантаження. Кругом по новинах заявляють про кредитні канікули. І таке повідомлення від банку. Можливо банк пішов на зустріч? І немає відсотків? Помиляєтесь. Все нараховується. А повідомлення дуже тхне шахрайством з боку банку. Але в ті дні навіть розібратися з ситуацією не було можливим. Вся країна евакуюється на схід, а банк каже звертатися до менеджера у відділення, де була видана картка для роз’яснень з приводу відсотків. Історія 1. Квест — подати документи на припинення нарахування відсотків по кредитній картці в зв’язку з мобілізацією. Ця історія тривала 2 неділі+, численні звернення в чат підтримку в додатку, електронні листи на окрему пошту банку, та годинні розмови з оператором по телефону. Результат — банк як нараховував так і нараховує відсотки по кредитній картці. Перерахунок здійснюється в ручному режимі (триває 7-мий місяць війни!) індивідуально. Як він здійснюється — довірся банку, бо в виписках цього немає. І вишенька — припинення нарахування відсотків можливе лише після повного погашення поточної заборгованості з врахуванням усіх відсотків. Після перевірки банком успішності повного погашення заборгованості, банк колись здійснить в ручному режимі перерахунок, і виплатить на картку усі відсотки, які мали би бути заморожені та не нараховуватися.
Історія 2. Довідка про закриття рахунку та відсутності боргів перед банком. Надається лише особисто і у відділенні банку. Поясніть, як на 7-й місяць війни мобілізовані можуть особисто звернутися на відділення за такою довідкою? Маючи такий досвід співпраці з банком, нікому не рекомендую тут користуватися послугами цього банку.
DV1S 7 октября 2022, 17:37
Відкрив звичайну дебітну картку під міжнародний контракт, все прозоро, надав банку всю необхідну інфу (контракт, заяву, обґрунтування) і понєслась)))))) … технологій в банку 0, клієнтоорієнтовність — нижче плінтуса, чхати вони хтіли на клієнта, працювати не вміють, одним словом — сопліжуї. НЕ РЕКОМЕНДУЮ цей банк, а ні фіз особі а тим більше, а ні юр особі … просто треш
Давно пользуюсь долоровым счетом, решил открыть евровый. В долоровой, пополнение без комиссии. Пополнил евровую карту, в течении минуты, пришло списание с гривневой карты, 1% в гривневом эквиваленте, 362 гривны. Через день, 362 гривны возвращаются на гривневый счёт, а с долларового счета, снимают 10 долларов. Звоню оператору, объясняю ситуацию, она минут десять нагло врет, мол на гривневом счету на момент снятия денег не было и поэтому программа через два дня сняла деньги с долларового счета. С огромным трудом мне удалось объяснить, что если бы комиссию сразу с гривневого счета не сняли, то откуда сегодня, через два дня после операцыи, на гривневый счёт, вернулись 362 гривны, а с долларового счета снялись 10 доларов?! Получается, что пополнение еврового счета без комиссии?! Ну в любом случае программа работает в автоматическом режиме и вернуть валюту мы не можем, заявляет мне оператор. Повисев немного на трубке, оператор вынесла вердикт: едьте в отделение и просите сторну)) Мне такси туда обратно дороже выйдет. В первый раз сняли деньги не предупредив, потом вернули, но ограбили долларовый счёт, скажите, а дышать в отделении бесплатно, а то я забыл спросить, не снимите у меня все деньги, за то что я дышал у вас в отделении?! Раньше в банке деньги платили, за то, что ты им валюту несёшь, а теперь за это ещё и грабят.
Akzeriuth 4 октября 2022, 13:38
В целом, в плане обслуживания в интернете и в вопросах зачисления денег проблем не возникало.

Но в плане кассового обслуживания — «туши свет, кидай гранату». На отделении 139 Большая Васильковская, кассир Кучеренко Олена то ли по указанию от руководителя, то ли по собственному желанию пытается дать проблемные купюры. Конкретно по фактам:

1. Купюры, которые выдаются, при попытке кассиром посчитать их на устройстве не считаются (пропускаются), и она их дает как ни в чем не бывало, с утверждениями что «купюры хорошие, аппарат плохой» (!!!)

2. Дает купюры клееные скотчем, на возражение заменить — утверждает, что ничего не примет, так как вы отошли и ничего подобного не давала, сами подменили. Фиксируй серийные номера купюр при выдаче, уважаемая, чтобы потом врать не приходилось.
Заменить в результате получилось, но через споры и ругань, и операциями положить-снять. Уровень обслуживания — обменка на рынке с шулерами.

3. Даже минимальную сумму в 200 долларов нужно заказывать и получить одним днем невозможно, странно зачем тогда отделение работает, если у них, с их слов, ничего нет.

4. В последнее время банкоматы гривневые стоят пустые и только дают купюры по 100 грн
Сергей Смирин 14 сентября 2022, 12:29
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Науки, 36
Хочу поделится своим горьким опытом с услугами укрсиббанка. Я оформлял кредит, и при оформлении сотрудник уведомил, чтобы платить без процентов, нужно не выходить за льготный период. То есть, кредит на 18 месяцев, но без процентов 10 месяцев и все будет ок. Так и платил. Началась война и мне приходит сообщение от банка:

Банк хочет поддержать вас во время военного положения, поэтому разработал программу кредитных каникул. Они предусматривают отсрочку оплаты на три месяца и увеличение срока использования кредита на три месяца с переносом платежей (если в конце срока кредитования предусмотрена комиссия за управление кредитом, то она будет включена в перенесенные платежи). Если по договору не предусмотрена возможность предоставления кредитных каникул, с вами свяжутся ответственные сотрудники для обсуждения других вариантов уменьшения нагрузки. Просьба отвечать на звонки и реагировать на смс от банка.
Для того чтобы мы могли зафиксировать информацию, уточните ваш актуальный номер телефона.

Как бы Вы поняли эту фразу?:

(если в конце срока кредитования предусмотрена комиссия за управление кредитом, то она будет включена в перенесенные платежи).

Я так понял, что это имеется в виду комиссия, которая была начислена за оформления кредита, что-то вроде за информирование итд. Там была небольшая сумма, которая прибавлялась к телу кредите.

А на самом деле, эта фраза означала следующее — Мы вам даем отсрочку в 3 месяца, но льготный период не меняется. И получилось так, что мне оставалось сделать 2 платежа, тут начинаются кредитные каникулы, я не плачу и у меня заканчивается льготный период и к моим двум платежам начисляется комиссия в размере 823 грн. То есть! Благодаря «поддержке» банка, мой кредит стал дороже на 1646 грн. больше! Как вам?

Банк поступает очень хитро и подло! Если бы они написала, что дорогой клиент, можешь не платить, но имейте в виду, что вам кредит будет дороже, я бы конечно не соглашался на такие каникулы.

Как и ожидалось переговоры с банком никаких результатов не дал. У них все по честному.
LubovKalinkova 13 сентября 2022, 18:40
13.09 на пенсионный счет в Укрсиббанке поступила помощь, которую выделяют для внутренне перемещенных лиц, одним из которых я, к сожалению, являюсь. После зачисления с меня была снята комиссия в размере 1%. На вопрос в онлайн-поддержке мне ответили, что зачисление было не по ведомости, а из другого банка, поэтому комиссия снята правильно (как средства минсоцполитики и казначества могут поступать из другого банка — отдельный вопрос). На мой комментарий, что в назначении поступления четко прописана Соц помощь ответили, что они не могут от моего имени обращаться в сторонние организации, и что если бы зачисления проводились по ведомостям, комиссия бы не снялась. Данная ситуация очень удивляет — в эпоху цифровизации банк до сих пор работает с бумажными ведомостями? Или как получается? Считаю, что банк нарушает взятые на себя обязательства по обслуживанию пенсионеров.
lilililt 2 сентября 2022, 17:39
Отделение по адресу: Киев, ул. Юрия Ильенко, 6
Для кожнісінького кроку треба питати «чи можно».
Прийшов на відділення за готівкою — одразу питають «чи робив передзамовлення». Наче це сюрприз, що в банк прийшли за грошима і він не готовий кожен раз!

Зняття коштів відбувається обовʼязково і з картки і з каткового рахунку. Якщо гроші на катковий рахунок не дійшли (на картці-то вони швидко зʼявляються), вам видадуть половину дозволеної суми. Для підняття лімітів треба дзвонити опреторам (нащо тоді застосунок?). Для будь-якого чиху на касі, треба ваш паспорт і кожний раз вони будуть з нього щось собі там записувати (я навіть не питала, що, бо рівень абсурду зашкалює і так).

Ну і найприємніше — відділення постійно міняють години роботи і години обіду. Перед тим я к туди йти, треба точно знати, що вони там працюють. Бо з цими мінливими графіками, непередбачуваними обідами, просто технічними несправностями, через яке закривають все відділення, повітряні тривоги, отримати те обслуговування — просто за щастя. Обирайте відділення з затінню, бо чекати на порозі в спеку шкідливо для здоровʼя.

Ну такий банк в  *** . Хожу в інший банк і знімаю готівку з комісією, але за 2 хвилини і без уявних ускладнень з боку банку. Відстань десь метрів 350, але зовсім інша реальність. Відчуваєш себе людиною.

А! Ще якщо ви переводите з укрсиб картки на iban рахунок, ну щоб без комісії, то ви можете зробити це в застосунку тільки в робочі дні до 16.00. Прикиньте?
maxjug 1 сентября 2022, 19:00
Укрсиббанк разводит людей на открытие карт! Обещает возможность зарабатывать золотые баллы после открытия New Card с программой ЕКСТРА БІЛЬШЕ, по факту после оформления карты её добавить на сайт Мастеркарда нельзя.

Поддержка Укрсиба пиняет на Мастеркард, Мастеркард — на Укрсиб, а устанавливать причину проблемы добавления карт никто не хочет! И баллы за август, которые могли бы начислиться согласно правилам, никто не вернёт!!!

Гнилой банк соскамился…
Oleksandr Solovei 1 сентября 2022, 13:35
На відміну від конкурентів, банк не дозволяє робити перекази по IBAN з валютної картки, тож єдиний вихід сплачувати комісії за зняття готівки в банкоматах. Але банку того замало — після зняття грошей з валютної картки отримав неприємний сюрприз у вигляді примусового продажу частини валюти.
За умовами обслуговування комісії за подібні операції списуються з гривневої картки й вони успішно списувалися. Грошей на гривневій картці завжи вистачало з запасом, але це не завадило банку через три дні після операції продати частину валюти з валютної картки й перевести на гривневу, нібито для покриття комісій. Призначення операції «за заявою клієнта» взагалі виглядає як знущання.
У підтримці в скасуванні цієї операції відмовили та пояснили її тим, що реальне поповнення гривневої картки відбувається з затримкою у декілька днів.
Але це взагалі позбавлено будь-якої логіки — адже банк не тільки успішно списав комісії з гривневої картки в момент зняття готівки, а й дозволив знімати з неї гроші та робити будь-які інші операції.
Vit12345 30 августа 2022, 15:19
Ці шахраї після початку повномасштабної війни надіслали повідомлення про кредитні канікули. Я подзвонив на вказаний у повідомлені номер колл-центру, де дівчина мене запевнила що на період канікул ніяких штрафних санкцій застосовано не буде. Цю новину сім`я сприйняла з облегченням, тому що з березня місяця 2022р, я буд у безоплатній відпустсі. Але після канікул прийшло повідомлення що крім кредиту потрібно сплатити ще за просрочку платежу 1467 грн. У самому банку розвели руками та звинуватили нас у юридичному незнанні. Раджу всім обходити цю брехливу установу.
Viruses 23 августа 2022, 22:37
Банк *** полное, развели на ровном месте на 1850 не за что, не рекомендую, обходите стороной, сильно пожалеете что с ними связались
kingcity 19 августа 2022, 14:43
Відкрив через додаток віртуальну «New Card».Процедура відкриття нескладна — потрібно завантажити додаток на телефон, зробити фото документів та заповнити невелику анкету.Можливість завантаження документів з «Дії» на разі не передбачена.Після верифікації даних приходить договір, який потрібно підписати пальцем або стилусом на екрані смартфона.Це й усе, після цього можна зайти у додаток, відкрити й активувати картку.Про додаток: вхід по ПІН-коду не передбачений, доводиться вводити пароль. Нудний зелено-білий дизайн, мінімум налаштувань, обмежений набір функцій… Одним словом, так собі.Веб-версія теж існує, практично не відрізняється від мобільної.
У банку передбачено дві послуги СМС-інформування клієнтів — «Star Inform» (безкоштовна) та «Star Inform+» (платна, 15 грн./міс).Знаючи про «традицію» деяких банків «автоматично» підключати клієнтам платні послуги, вирішив перевірити, чи не підключено якусь з таких послуг мені.Так і є — мені підключили платний «Star Inform+». Звернувся у чат на гарячу лінію з вимогою пояснити, чому мені без мого відома і згоди підключили платну послугу.Консультант відповів, що це передбачено договором, але так і не зміг сказати, яким саме пунктом договору — запропонував мені перечитати договір самому або звернутись у найближче відділення.Що тут скажеш, високий клас онлайн-обслуговування — зверніться за інформацією у відділення :)). Поміж тим, у договорі сказано: «Банк у відповідності до умов Договору здійснює підключення наступних сервісів: Послуга Star Inform до основної картки Рахунку у національній валюті України». Про послугу Star Inform+ ніде не сказано. У процесі подальшого спілкування послугу було змінено на безкоштовну, але консультант попередив мене, що за поточний місяць буде знято комісію за користування Star Inform+. Я написав звернення у службу якості обслуговування банку з вимогою пояснити, чому мені без моєї згоди було підключено платну послугу і чому банк збирається з мене зняти комісію за послугу, якої я не замовляв і якою не користувався. У відповідь прийшло повідомлення — «звернення прийнято, очікуйте на відповідь на протязі 30 днів». Ну що ж, 10 днів вже пройшло, чекаю далі…

Знаючи про
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
tpolyexpress 18 августа 2022, 13:22
Совершенно не лояльное отношение для предприятия, находящегося в прифронтовом городе
Предлагаю подписать петицию
https://petition.president.gov.ua/petition/160140
DMN75 17 августа 2022, 11:31
Теща получает выплаты ВПО по 2000, на пенсионную карту Укрсиббанка. снимают по 20 грн. (1,0 % за пополнение безналичным переводом), якобы отправитель как-то не так оформил платеж.
Т. е. того, что в назначении платежа указано «Фінансування допомоги ВПО від МСП «- этого недостаточно. Нужно чтобы еще платеж был оформлен как социальная помощь, или выплата.

Всем банкам — достаточно, чтобы не обдирать людей дополнительными комиссиями. А Укрсибу -недостаточно.
Им неизвестно, что выплаты ВПО это и есть помощь от государства.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Videnliza 16 августа 2022, 21:02
Ужасный банк.Была кредитка, я исправно платила все время, никогда небыло просрочки, было на карте 9000, началась война и они списывают деньги с кредитного лимита, якобы я заплатила «мы же с вас проценты не снимаем, радуйтесь, что вас не устраивает» ответила мне так их менеджера. Да, законно, но ***война, вы чего творите, люди за границей, хотите всех загнать в долговою яму, что бы люди не смогли потом рассчитаться приехав домой? и отнять спокойно имущество? Свинство, фу. Я когда зашла в кабинет и увидела там -1000, я о***а.Желаб вас стать банкротом, когда нормальные банки заморозили, но период войны счета, вы занимаетесь обдираловкой, а жадность вас погубит

Курс валют в Укрсиббанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44 44.95
USD 40.6 41.2
Все курсы банка

Курс валют в Укрсиббанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44 44.95
USD 40.6 41.2
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Укрсиббанк 💰 / Отзывы о Укрсиббанке 📝