×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Укргазбанке на сегодня
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.800 | 42.150 |
EUR | 43.550 | 44.100 |
PLN | 9.500 | 10.500 |
Все курсы банка |
Жахливі консультанти
Ваше питання вирішено по-суті — картку розблоковано.
Написать комментарий
Банк не повертає валютний депозит
На третій день 25.01.2023 депозит видали частково (близько 40%) і сказали, що залишок депозиту видадуть лише при наявності валюти в касі, а її практично ніколи немає, так як клієнти не здають валюту в банк.
Після цього заявили, що валюта завозиться до відділення один раз на місяць і лише під замовлення для тих клієнтів, які відкрили депозит у їх відділенні.
Враховуючи те, що я відкрила депозит в іншому відділенні, я можу чекати повернення депозиту в валюті необмежений період часу.
Це повне порушення моїх прав клієнта банку.
Прошу відреагувати представників банку та терміново видати мені залишок валютного депозиту.
Комментарии (1)
Неможливо забрати депозит, працівники явно не на своєму місці
Комментарии (7)
Кредитка Домовичок
Просимо Вас зареєструвати звернення, зазначивши Ваші ідентифікаційні дані, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), (044) 494-46-50, (044) 590-49-99.
Написать комментарий
Укргазбанк Кременчуг
Написать комментарий
Неможливо отримати валютний депозит
Написать комментарий
Отстойный банк
Просимо Вас зареєструвати звернення, зазначивши Ваші ідентифікаційні дані та деталі проблеми, з якою зіткнулися, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), (044) 494-46-50, (044) 590-49-99.
Комментарии (2)
Шапито продолжается
Очень интересно покажите мне и другим людям где в этом словосочетании «Отримувач
Банк одержувача
JOINT STOCK BANK UKRGASBANK
Код банку КРЕДИТ pax. № 5354
есть -«Укрсиббанк» ???
Комментарии (1)
Блокування рахунків без підстав
На моє звернення у підтримку про причину блокування я отримав наступну відповідь:
—
АБ «УКРГАЗБАНК» (далі — Банк) з повагою та розумінням ставиться до кожного
клієнта, чітко дотримується вимог чинного законодавства України, нормативно-правових
актів Національного банку України та умов укладених з клієнтами договорів.
У відповідь на Ваше звернення від 10.01.2023, зареєстроване Банком за вх. №Л-65,
повідомляємо наступне.
У відповідності до пункту 15 постанови Правління Національного банку України від
24.02.2022 № 18 (зі змінами) (далі, також Постанова НБУ № 18) банки мають зупинити
здійснення обслуговуючими банками видаткових операцій за рахунками резидентів
Російської Федерації/Республіки Білорусь, за рахунками юридичних осіб (крім банків),
кінцевими бенефіціарними власниками яких є резиденти Російської Федерації/Республіки
Білорусь, за винятком здійснення на території України, зокрема, видаткових операцій з таких рахунків фізичних осіб — резидентів Російської Федерації та Республіки Білорусь, що
містяться в переліках Служби безпеки України та/або державних органів України,
попередньо погоджених Службою безпеки України, щодо можливості здійснення банками
таких операцій.
За наявною у Банку інформацією, Ви маєте паспорт громадянина Російської
Федерації та посвідку на постійне проживання в Україні.
Застосовуючи ризик-орієнтовний підхід, що використовує Банк при оцінці
діяльності своїх клієнтів у відповідності з вимогами Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню
тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019
№ 361-ІХ та Положення про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого
постановою Правління Національного банку України від 19.05.2020 № 65, за результатами
проведеного Банком аналізу, з метою недопущення проведення видаткових операцій, які
підпадають під ознаки, визначені п. 15 Постанови НБУ № 18, та враховуючи відсутність
інформації/документів, що можуть спростувати або підтвердити належність зазначеного
клієнта до фізичних осіб, які є резидентами Російської Федерації/Республіки Білорусь,
22.12.2022 Банком було прийнято рішення про блокування рахунку, відкритого на Ваше
ім'я з метою недопущення проведення видаткових операцій за ним.
Слід зазначити, що Банком затверджені підходи, відповідно до яких Банк може
відновити можливість здійснення видаткових операцій за рахунками клієнта у разі
отримання від Національного банку України Переліку від Служби безпеки України та/або
державних органів України, попередньо погоджених Службою безпеки України, щодо
можливості здійснення Банком видаткових операцій з рахунків клієнта.
У зв’язку з цим рекомендуємо Вам звернутися до Служби безпеки України із
запитом щодо погодження можливості здійснення видаткових операцій по рахунку,
відкритого в Банку на Ваше ім'я.
—
Отже, з наведених вище тез випливає те, що Банк сам собі перечить кажучи, що він чітко дотримується вимог законодавства, але при цьому блокує рахунки без інформації, яка б могла обґрунтувати це блокування, цитую:
«та враховуючи відсутність інформації/документів, що можуть спростувати або підтвердити належність зазначеного клієнта до фізичних осіб, які є резидентами Російської Федерації/Республіки Білорусь, 22.12.2022 Банком було прийнято рішення про блокування рахунку»
Також мені не зрозуміло як дві наступні фрази можуть співіснувати в одному контексті:
— «За наявною у Банку інформацією, Ви маєте паспорт громадянина Російської Федерації та посвідку на постійне проживання в Україні.»
— «відсутність інформації/документів, що можуть спростувати або підтвердити належність зазначеного клієнта до фізичних осіб, які є резидентами Російської Федерації/Республіки Білорусь»
Проміжний підсумок: Банк, чомусь (!), не має інформації про належність мене, як клієнта Банка, до резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь, але посилаючись на Постанову НБУ № 18 блокує рахунки та вимагає пройти процедуру перевірки через СБУ для їх розблокування.
У мене виникають додаткові питання, які я адресую Банкові:
1) Якими нормативно-правовими актами Національного банку України та нормами законодавства України УКРГАЗБАНК керувався проводячи свій аналіз?
2) Керуючись якими положеннями законодавства України Банк провів ідентифікацію мене як клієнта і визначив належність мене до фізичних осіб резидентів/нерезидентів для виконання вимог пункту 15 Постанови № 18?
3) Яка (і) інформація/документи, на думку Банка, мають спростувати мій статус фізичної особи як резидента Російської Федерації/Республіки Білорусь?
4) Яка (і) інформація/документи, на думку Банка, мають підтвердити мій статус фізичної особи як нерезидента Російської Федерації/Республіки Білорусь?
5) Яка (і) інформація/документи, на думку Банка, мають підтвердити мій статус фізичної особи як резидента України?
P. S. Банк займається не законним блокуванням коштів та робить це, судячи з відгуків на цьому сайті, охоплюючи велику кількість клієнтів (ага, «з повагою та розумінням до кожного клієнта»).
Маю надію, що вивчаючи відповіді на наведенні вище питання працівники Банку зможуть підвищити свою кваліфікацію і як наслідок переглянути своє рішення що до блокування.
Щодо питання №1. При аналізі ситуації Банк керувався наступними законодавчими актами — Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019 № 361-ІХ; Положення про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 19.05.2020 № 65; Постанова Правління Національного банку України від 24.02.2022 № 18 «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану».
Щодо питань №№2-5. Законодавством України не визначено критерії віднесення фізичних осіб до резидентів або нерезидентів Російської Федерації або Республіки Білорусь. У відповідності до повноважень, передбачених статтею 39 Закону України «Про банки і банківську діяльність», Банком затверджені підходи, що застосовуються в частині обмеження співпраці з клієнтами — резидентами Російської Федерації/Республіки Білорусь, з юридичними особами, кінцевими бенефіціарними власниками яких є резиденти Російської Федерації/Республіки Білорусь. Відповідно до зазначених підходів, Банком встановлюються обмеження в частині обслуговування рахунків клієнтів фізичних осіб, які є громадянами Російської Федерації/Республіки Білорусь (мають паспорти Російської Федерації/Республіки Білорусь, або інші документи, що підтверджують резидентність Російської Федерації/Республіки Білорусь незалежно від наявності будь-яких документів, що дають право на перебування (постійне або тимчасове) їх на території України). Відповідно до затверджених підходів Банк може відновити можливість здійснення видаткових операцій за рахунками клієнта у разі отримання від Національного банку України Переліку від Служби безпеки України та/або державних органів України, попередньо погоджених Службою безпеки України, щодо можливості здійснення Банком видаткових операцій з рахунків клієнта.
Комментарии (10)
Попытка возврата денег
Комментарии (3)
Швидке та компетентне обслуговування
Написать комментарий
Трудно заказать валюту, в отделениях не берут телефон
2. В этом отделении надо позвонить раз 10−20 за день, чтоб взяли телефон, после того как берут трубку, «перенаправляют звонок в кассу» и тут же звонок сразу обрывается. Звонил в рабочее время до 16ч, после 16−00 уже ни в одном отделении не берут телефон, видимо в пятницу уже сотрудники собираются домой и не считают нужным отвечать по телефону, т.к. рабочее время до 16−45
Комментарии (4)
Відмінне обслуговування та сервіс
Написать комментарий
Зависла готівка у банкоматі. Не можуть знайти.
Тоді я звернулась до спеціалістів відділення, розповіла, що кошти не зарахувались спочатку одній спеціалістці (пані Іванні, якщо не помиляюсь), вона мене направила до пані Марії, яка допомогла написати заяву на повернення коштів і сказала невдовзі очікувати дзвінка.
Іще перед тим, як скористатись банкоматом для поповнення, спочатку я хотіла здійснити цю операцію в касі (бо раніше ця функція ще не була доступною у бакоматі). Але через те, що забула свій пін-код, отримала тільки чек (час 15:33) про відхилення операції на дану суму. Та щоб не затримувати чергу пішла до банкомата.
Також мобільний додаток Еко-банк не завжди коректно відображає операції наприклад по зарахуванню, добре, що хоч можна завантажити виписку, де чіткіше.
Через 3 тижні зв’язавшись з пані Марією, вона повідомила, що коштів у банкоматному залишку не було виявлено і я маю право на написання повторної заяви.
18.11.22 я повторно другий раз написала заяву у п. Марії, яка порадила вказати меншу пошукову суму, що можливо більша ймовірність її знайти, оскільки я не можу дати гарантію, які точно купюри в мене взяв банкомат і не зарахував. Але факт, що банкомат погано працював — взяв кошти, не повернув і не зарахував!
У понеділок 21.11 (17:38) у мене був пропущений дзвінок від банку. Я зателефонувала наступного дня і співробітниця повідомила мені, що Марію відправили у відпустку на 10днів (хоча це не так важливо)і далі вирішенням моєї справи займатиметься вона.
25.11.22 я прийшла до відділення і Наталія Зварич показала на моніторі висновок із Києва по роботі бакомату, де був список проведених транзакцій. Але це було зашифрованим і не зрозумілим як для мене, так і для неї. Просто запевнила мене, що банкомат працював без збоїв, а якщо б таке було, то кошти б відразу знайшлися. На камерах відеофіксації, сказала погано видно… Питання: «Для чого такі камери?» І це у відділенні банку. Не кажучи вже про несправний банкомат, який пізніше виявилось, що часто ламається. Ніякого висновку того дня я не змогла отримати — сказали очікувати по ел. пошті біля 45 днів, або можливо й швидше, можливо довше. На гарячій лінії Укргазбанку теж вказали, що це залежить від технічного забезпечення. В НБУ також сказали чекати висновку.
Отож чекала. Телефонувала пані Наталії Зварич поцікавитись за процес. Вона сказала, що будуть проводитись ще глибші перевірки банкомата, бо після мого випадку також звертались люди на великі суми, писали заяви, але їх гроші знайшли і повернули на рахунки. Сказала, що у віторок (22.12.22) має бути майстер по банкомату. Зачекала очікувати ще перевірки. Десь 25 числа я зв’язалась, то п. Наталія сказала, що накладка з майстром, що вже після нового року буде. А 03.01.23 вона зателефонувала мені, повідомити, що до обіду був майстер, перевіряв банкомат, але нічого не виявив. Бо якщо б кошти були б, то у спеціальному відділенні -«тракті?» … Але висновок ніякий я не можу отримати. Щоб отримати, маю написати самостійне електронне звернення в Київ (ось це). Хоча згідно її слів, то відділення вже направляло мої заяви на розгляд у Київ і депертамент розглядав.
Не розумію чому все так заплутано і ускладнено. Йдеться про просту операцію. А таке враження, що клієнт сам має йти з власною відеофіксацією, бо як доказати, що банкомат поганий? І це не моя помилка. Звичайно, на майбутнє потрібно для страхівки все зафіксовувати самостійно, але в мене вже під певним сумнівом продовжувати бути клієнтом Укргазбанку.
Напередодні 10.10.22 у Львові та області були масові обстріли та вибухи, що позначилось по електроенергії і зв’язку — їх відсутності. 11.10.22 також половину дня були перебої. Але пані Наталія зазначила, що їх відділення на генераторі. Що збої в банкоматі неможливі і така моя ситуація вперше. Порівнювала мене з зовсім неадекватними клієнтами, або якимись марнотратами. Що в даному випадку зовсім не доречно, бо я йшла до банкомату (чи каси) з конкретною метою — поповнити свій рахунок, щоб скинути кошти за оренду квартири. А вже в останніх розмовах п.Наталія говорила, що від збоїв в банкоматі постраждали і інші користувачі, що він і раніше часто ламався, що банкомат є досить чутливим. За весь цей період — таке враження, що просто затягування часу, я не почула від спеціалістів конструктивної відповіді, то мене пані Наталія запевняла, що збої в банкоматі неможливі і співчувала (хоч співчуття зараз є кому виражати — постраждалим від війни наприклад, в першу чергу). То що збої все ж таки були і майстер можливо кошти знайде. Або віджартовувалась, що хіба, якщо отримають премію, п.Наталія або заступник, до якого я теж телефонувала, так би мовити виділять мені зі своєї заслуженої премії (вводячи мене у незручне становище, оскільки я не вимагаю грошей, а прошу коректно розібратись, вирішити та закрити дане питання. Можу собі уявити, якби на моєму місці був пенсіонер, або людина з обмеженими можливостями, чи наприклад взагалі не кожен може виділити час на таке тривале з’ясування. На Вашій гарячій лінії також говорили очікувати, що є випадки, коли кошти часто знаходяться.
Знаю, що у Приватбанку, Кредобанку такі питання вирішуються на протязі 2 діб. І як уже мені повідомили, що у Вас це залежить від тех.забезпечення.
Тому, звертаюсь до Вас, якщо Ви так впевнені в роботі банкомату, а за втрату своїх грошей несу відповідальність тільки я, бо слова працівника-завідувача відділення Наталії Зварич: «я не знаю, як ви ті гроші тикали-микали у банкоматі», прошу вислати мені висновок на мою електронну пошту. А щоб не ставити під загрозу свої кошти, для власної безпеки, роблю висновок, краще перейду на користування карткою іншого, більш надійного і впевненого банку. Адже з відгуків, я дізналась, що мій випадок не поодинокий, хоч дана ситуація в мене склалась вперше. І очевидним буде вибрати інший банк для користування. Розумію, що я не VIP-клієнт, та це розслідування (внутрішнє) триває рівно 3 місяці і ніякого толку. Сума для когось може й не велика, але ситуація дуже підозріло-дивна, навіть абсурдною мені здається.
Чекаю від Вас висновку, оскільки розгляд вже відбувався.
Ще з лютого 2022 року також стикалась з труднощами по комунальних платежах, де відбулись збої між ком. установою, банком і посередником, якого була помилка, як пояснили мені в банку. Кошти по оплаті послуг перенапрявлялись на інші рахунки (відбулась якась мішанина) і це тривало кілька місяців. Кошти хоч не пропали, але потрібно було ходити в жеки, теплоенерго і всі інші ком. установи писати самостійно заяви на перезарахування коштів з неактуальних чи недійсних на актуальні рахунки. Після цього я думала, що більше проблем з Укгазбанком у мене не виникне.
Комментарии (1)
Сервис на «отлично».
Хотелось бы отметить высокий уровень сервиса и ориентированности на Клиента сотрудников отделения, в частности — главного экономиста Овчаренко Александры, которая детально проконсультировала, оперативно подготовила и оформила документы, карту, помогла решить проблему с доступом в приложение.
Благодарен за профессионализм. По продуктам Банка тоже всё ОК — быстро, качественно, без лишних затрат и бюрократии.
Написать комментарий
Банк не выдает депозит. Неналаженая работа отделения.
Сегодня 09.01 я пришла за деньгами, но мне сказали, что ДЕНЕГ НЕТ! Я уточнила, почему так получилось, ведь я обратилась в банк заранее, чтоб избежать такую ситуацию. Мне сотрудник ответил, что есть депозитные счета, которые они могут спрогнозировать и текущие, которые не могут. Вот когда люди снимают по текущим счетам, банк не может отказать клиенту в выдаче денежных средств!!! Просьба банку прояснить ситуацию и ответить на вопросы
Вопрос номер 1: почему текущие счета обслуживают без заказа, здесь и сейчас? Вопрос 2: почему, клиенту с депозитом могут отказать в выдаче депозита, который он заранее заказывал, а клиентам по текущим счетам нет?
Вопрос номер 3: Почему депозит, который можно было спрогнозировать остался без заказа???
Банком проаналізовано описану Вами ситуацію. Інформуємо, що в Банку відсутній пріоритет по видачі валюти з поточних рахунків. Надану Вами інформацію враховано — з працівниками, які здійснювали Ваше обслуговування/консультацію проведено роботу для уникнення подібних ситуацій у майбутньому.
Наразі Ваше питання врегульовано — кошти отримано 10.01.2022. Висловлюємо подяку за надану інформацію щодо якості роботи нашого Банку.
Комментарии (1)
Показували що кмісія нуль, а зняли 227.24 і не повернули
По шаблону знову зайшов погасити кредит, але замість попередньо обраної мною дебетної картки по замовчуванню стояла кредитна, при чому на сторінці списання вказувалося що комісія нуль, то я виходить ще більше грошей списав з кредитки і щей комісія 227.24 грн, а не 0. Усі кредитні гроші я одразу же повернув.
На попередній відгук https://minfin.com.ua/company/ukrgasbank/issues/***87/ вже більше пів року стоїть повідомлення «Сервер сейчас перегружен. обновите страницу через полминуты»
Гроші за обманом зняту комісію не повернули, проблема не була вирішена.
Надаємо коментарі в розрізі порушених Вами питань:
1) Щодо Вашого попереднього відгуку — відповідь Банку на Ваш попередній запит розміщено за посиланням https://minfin.com.ua/company/ukrgasbank/review/278287/.
2) Щодо необхідності самостійно обирати картку при створенні платежу із шаблону. На момент створення Вами платежу (06.04.2022) в мобільному додатку діяли налаштування таким чином, що при створенні платежу за замовчуванням відображалася картка із більшим доступним залишком на рахунку, яку у разі необхідності можна самостійно змінити на іншу зі списку. На поточний момент функціонал мобільного додатку доопрацьовано таким чином, що кредитна картка не відображається першою, навіть якщо на ній найбільший доступний залишок коштів.
3) Щодо утриманої Банком комісії. За здійснений Вами платіж з кредитної карти Банком утримано комісію у відповідності до тарифного плану (https://www.ukrgasbank.com/private/card_and_current_accounts/cards/tariffs/), а саме 2,99% від суми операції. Підстави для повернення утриманої комісії відсутні. Слід зазначити, що відображення комісії в мобільному додатку перед здійсненням платежу за вільними реквізитами, є однією із пріоритетних задач Банку.
Написать комментарий
Не поступили деньги на счет
У відповідності до п. 3.2.2.18.6. Публічних правил (https://www.ukrgasbank.com/upload/file/pravyla_01122022.pdf) при проведенні операції по зарахуванню на рахунок із авторизацією кошти зараховуються на рахунок протягом 2-х операційних днів після проведення розрахунків з Платіжною системою. Згідно з випискою по Вашому рахунку кошти зараховано на Ваш рахунок 09.01.2023.
Комментарии (2)
Видача валютних депозитів.
Банк готовий проаналізувати описану Вами ситуацію, але для детального аналізу нам необхідно Вас ідентифікувати.
Просимо Вас зареєструвати звернення (зазначивши Ваші ідентифікаційні дані та номер/адресу відділення, до якого Ви зверталися для отримання коштів) одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), (044) 494-46-50, (044) 590-49-99.
Комментарии (2)
Банк уровня совка
Не обов'язково відвідувати відділення для застосування пільги, передбаченої Законом України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» від 20.12.1991 № 2011-ХІІ.
Ви можете скористатися формою он-лайн заявки на офіційному сайті Банку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/private/credits/patriot/.
Банк висловлює повагу військовослужбовцям, високо цінує внесок кожного у захисті Вітчизни, незалежності та територіальної цілісності України.
Комментарии (2)