×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Укргазбанке на сегодня
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.800 | 42.150 |
EUR | 43.550 | 44.100 |
PLN | 9.500 | 10.500 |
Все курсы банка |
Я ще такого обслуговування не зустрічала, ніхто нічого не знає
Комментарии (3)
Банг створює додаткові борги кліентам які пишуть відгуки
Інформацію про овердрафт надіслали 11 липня. 11−12 липня я розмовляв з центром врегулювання для погашення боргу. 13 липня було списання з моєї грн карти для погашення боргу. Я думав що усе вже позаду.
7 серпня прийшло повідомлення про якійсь ще борг.
Чому цей борг виник у центрі підтримки кліентів відомвились надати інформацю, хода до цього інформацію про овердрафт надавали.
Я так розумію що банк спеціально створює борги для клінетів які залишають погані відгути про банк. Тому-що це виглядає так.
Про борг десь дізнатись неможливо окрім кол центру чи бота. У застосунку немає інформації про борг. Та інформування приходить з ультиматумом погашення на наступний день. Як і куди гасити не зрозуміло, тому-що по картах ця інформація не відображається. А закрити борг у валюті не можливо тому-то купити валюту онлайн неможливо.
Так банк ще знущається з кліентів.
Написать комментарий
Отвратительно
Написать комментарий
Баганное приложением
Войти в него это задача со звёздочкой, в прошлый раз сутки понадобились, а позапрошлый ТРИ недели.
Например, в прошлый раз когда оно вылетело — «слетела отмена автопролонгации», не получилось проверить статус оканчивающего депозита и депозит автопролонгировался. Банк сообщил, что проблемы не видит.
Подозреваю опять накосячили и буду иметь негатив к этому прекрасному банку.
Часто бывает, что апликуха не авторизуется какое-то время, потом входит. Беда и на Андроиде и на айосе.
Написать комментарий
Скарга
Написать комментарий
Блокується онлайн банк та неможливо відновити без відвідування відділення
Комментарии (1)
Жахливий банк
Написать комментарий
Відновлення доступу до особистого кабінету
Абсолютно неадекватне ставлення, закриваю сьогодні ж рахунок.
Написать комментарий
EUR у EUR через конвертацію.
І вуаля у вас виникає борг у 55Евро. Дякую Укргазбанк за піклування.
Написать комментарий
Есть недоработки
Написать комментарий
Обіцяють одне, а роблять інше (((
Написать комментарий
жахливе обслуговування та черги
Комментарии (1)
Скаргу
Написать комментарий
Жахливий інтернет-банкінг та обслуговування
Щиро «дякую» за отримані таким чином проблеми та необхідність в понеділок всупереч планам відвідувати відділення банку.
Написать комментарий
Укргазбанк лучший
Комментарии (2)
Мало банкоматів
Банкомат приватбанка показував на екрані запрошення ввести пін-код із шести цифр.
Всі пінкоди, якими я користувалась раніше, були 4-значні. При введенні 4 цифр і натисканні «Ввести» банкомат вибивало на сторінку запрошення ввести пінкод картки. Пояснень щодо невірного введення не було. Хоча раніше за катркою приватбанка у таких випадках були попередження про граничну кількість введень неправильного паролю. Я ж в своєму паролі була впевнена на 100%. Потім з’ясувалось, що я таким чином заблокувала свою картку, а приватбанк показує шість цифр для пінкоду, бо не мав для видачі готівки. Ну так, всі ж про це повідомлені! Так, це ж цілком логічно замість пояснення напряму в такий кривий спосіб вводити користувачів в оману, щей без попереджень, як було раніше, для непотрапляння в категорію самозаблокованих!
Так от, подивилась я на зворотний бік картки й побачила комбінацію для смс-розблокування. Надіслала, як вимагалось, смс. Чекаю. Жодної реакції! Ніяких ані підтверджень, ані відмов! Йду до банкомату, знов приватбанка.Той відмовляє і вже пише пояснення — через невірний пінкод.
Також на зворотному боці картки є правило для смс-зміни пінкоду. Надсилаю й отримую новий пінкод. Йду до банкомату й отримую знов відмову через «невірний пінкод». Звертаюсь до гарячої лінії. Оператор пояснила, що зараз правило смс-розблокування виключено, не діє. ЧОМУ ЦЕ?!
Довго пояснює, як розблокуватись через чат, що є у застосунку для смартфона.
Врешті решт з’ясовується, що мені це не підходить через відсутність застосунку на моєму смартфоні. А запитати про це оператор забула?!
Отже, щоб отримати гроші через цей банк — у вас будуть проблеми, цей банк раджу обходити стороною!!!
Написать комментарий
Не зручно
1. Сайт відмовляв в реєстрації без пояснень.
Пояснив оператор гарячої лінії, причому за третім звертанням (перший оператор кинув слухалку, другий залишив висіти на лінії), а саме: відиова сайту в реєстрації акаунта — через відсутність застосунку банка на зареєстрованому моєму смортфоні.
2. Після встановлення застосунку банку на свій смартфон, я зов отримала від сайту відмову і знов без поясень.
Пояснив оператор гарячої лінії — треба перезавантажити сторінку сайта банку з іншого браузера.
3. Після входу в свій акаунт на сайті банка я не побачила жодного натяку у вигляді кнопочок для оплати комунальних і знов без пояснень.
Пояснив оператор гарячої лінії — на сайті не передбачено послуг для оплати комунальних. ЧОМУ ЦЕ?! Мовляв, такі послуги є на додатку у смартфоні.
І ви думаєте, старші люди подякують за такі перепони?!
Написать комментарий
Відмовились брати валюту на депозит
Комментарии (1)
Під час війни Укргазбанк наживається на людях на відсотках
09 березня 2021 року, я взяла в даному банку іпотеку, кредитний договір № 0075/03/2021/0390 під 9.9 відсотків річних фіксована ставка на період 09.03.202−08.03.2023, в період з 09.03.2023 по 08.03.2041 ставка вже становить 12.99 відсотків і є також фіксованою. Вартість квартири на момент купівля становила 1 091 000 грн., іпотеку взяла на суму 761 000 грн.
Мені дали графік оплати, я старалася платити трішечки більше і все як було нормально. Потім настала війна, спочатку банки типу не нараховували відсотки, я кошти всерівно платила і вони гасилися в тілі кредиту. Але перед новим роком в кабінеті я побачила суму більшу чим зазвичай, я звернулася до банку, мені сказали, що ви розумієте війна не війна, а відсотки ніхто не скасовував, то все було перенесено і тепер за перші місяці війни, коли відсотки не були сплачені, мусите їх оплатити. Я вже змирилася з тим і оплатила. Потім коли пройшло два роки я внесла трішки більшу суму, щоб меншу страховку платити. І коли прийшов час оплати страховки, бачу сума більша чим потрібно, я знову звернулася до Укргазбанку з запитанням, а від якої суми це Ви взяли страховку, на що отримала відповідь, що «банк в кінці 2022 року змінив оцінку на 1 581 513.60 грн., змінив робот. Я запитала, як це так, то мене ж мали попередити, чи хоча б до відома поставити, що у ризиків процедура, вартість змінюється і будьте готові платити більше… Але ні в мене документів і листа від цих сами ризиків досі немає. Хоча я його хотіла б бачити. Так як почалася війна і я втратила роботу, хоча офіційно одинока мати, я не змогла перший час отримати допомогу від держави, так як банк не дозволяє мені прописатися і не дай Бог що трапиться з квартирою, по ходу я від держави нічого не зможу отримати, бо не прописана і банк мовчить і прописатисч не дозволяє, хоча я все плачу вчасно. І вишенька на торті, я плачу суму, а тіло не зменшується, коли я звернулася до банку, мені сказали, ви ж заплатили трохи більше і тіло погасили аж до березня 2027 року, тому ми списуємо лише відсотки 6000 грн… вихидить суму збільшили, відсотки списують, але в договорі нічого за це не сказано. А навпаки написано є право дострокового погашення, і не написано, що якщо погасите тіло всерівно платити мусите відсотки… Як на мене це вже просто перебір… страховка нічого не гарантує, суму іпотеки без мене міняють, списують шалені відсотки і прописатися навіть заікнутися не можна… В країні війна, але бакни мене цим вже просто добили. Хочу офіційно залишити скаргу і від банку вимагаю письмових пояснень на всі мої питання:
1. На якій підставі змінена сума, ким, коли і чому я не в курсі. Я хочу офіційний документ?
2. Я маю право прописатися під час війни і мати нормальну можливість на допомогу, у випадку поганої ситуації, а не відмовчування.
3. Яким пунктом прописано, і чому мені не повідомлено, що тепер я гашу лише відсотки, а не тіло? З якої суми я оплачую відсотки? якщо я достроково оплачую кредит в договорі не вказано, що я тоді ще й погашаю відсотки, коли закрию тіло і так переплата в два рази, а тут ще деруть і деруть, під час війни… правильно тіло і відсотки на нього. Я хочу мати повну і правдиву інформацію про вартість і сплачені відсотки по кожному місяцю свого кредиту… Банку просто перестала довіпяти і знаю, що банки не мають права приховувати інформацію про кредити, а тут гасиш достроково і нічого не змінюється…
Написать комментарий
Неввічливе обслуговування касира
Говорила російською мовою хоч я зверталвсь до неі украінською
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Комментарии (1)