×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Укргазбанке на сегодня
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.200 | 41.600 |
EUR | 43.400 | 44.000 |
PLN | 9.500 | 10.500 |
Все курсы банка |
Отказ Банка в списании пеней и штрафов по которым срок исковой давности истек 7 лет
На запрос в отделение — отделение не владеет ситуацией.
Сказали обратиться в центральный аппарат.
При обращении в центральный аппарат — предоставили письменный отказ без разъяснения причины.
Кредит был закрыт более 7 лет назад за это время не обратился и не сообщил о наличии штрафов.
Банк своими действиями нарушает Законы Украины о сроках взыскания и начисления штрафов и пеней.
Написал запрос в НБУ в части нарушения моих прав и превышения полномочий со стороны Банка. Жду обратную связь
Наразі Банком розглядається можливість щодо скасування штрафів/пені по Вашому кредитному договору. Про прийняте колегіальним органом Банку рішення ми Вас повідомимо додатково.
Комментарии (3)
Укргазбанк заблокировал зарплатный счет и карты
Операторы колл-центра не желают помочь с решением этого вопроса и ссылаются каждый раз на разные причины:
1. Счет заблокирован, ничего сделать не можем, обращайтесь в отделение.
2. Возможно у вас были кредиты и просрочка, изза этого заблокироваи — у меня никогда не было кредитов.
3. Ваш счет под арестом. Кто и на каком основании это сделал сказать не могут, отправляют в отделение.
Ну и все остальные ответы в таком духе.
Я сейчас нахожусь за границей и не могу лично посетить отделение. Хотя, судя по отзывам тут — на отделении тоже ничем не могут помочь.
Когда вся страна находится в такой сложной ситуации и каждая копейка на счету, люди пытаются выжить как могут, Укргазбанк просто без причины забирает честно заработанные деньги без объяснения причины.
Жду предоставления официального ответа и разблокировки счета!
Комментарии (28)
Зникли гроші
Для аналізу Вашої ситуації нам потрібно Вас ідентифікувати. Просимо Вас або поставити запитання оператору контакт-центру в нашому боті телеграм @ecobank_bot, або відправити запит з проблематикою через форму зворотного зв’язку на офіційному сайті банку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/
Комментарии (3)
Продление срока действия карты
Враховуючи небезпеку відвідування відділень Банку під час дії воєнного стану в Україні, йдучи на зустріч своїм клієнтам, Банком автоматично продовжено термін дії платіжних карток Банку на 180 днів, про що проінформовано клієнтів на офіційному сайті Банку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/press_center/news/13051-
Інформуємо, що зі сторони Банку відсутні будь-які обмеження при здійсненні операцій з такими картками (оплата в торгово-сервісній мережі через пос-термінали, отримання готівкових коштів в банкоматах та касах Банку, операції в мобільному додатку Банку, оплата затокенізованою картою у смартфоні). Обмеження, через які можуть бути відхилені операції по таким карткам, можуть бути встановлені банками-еквайєрами, на пристроях яких налаштовано перевірку «expary» (перевірка спливу терміну дії картки).
Додатково з Вами було встановлено зв'язок телефоном та надано консультацію щодо користування чат-ботом Банку та щодо альтернативного способу скористатися коштами на рахунку.
Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю та те, що незручності, які виникли в процесі Вашого обслуговування, не вплинуть на Ваше ставлення до АБ «УКРГАЗБАНК».
Комментарии (4)
Незаконне блокування картки на отримання заробітної платі
З 2006 року я є резидентом України, постійно проживаю в Україні з 1999 р та маю безстрокову посвідку на постійне проживання в Україні з постійною регістрацією та всі передбачені законом чинні документі які були пред’явленні співробітникам банку під час оформлення картки у 2018 р. (зарплатний проєкт), при заміні картки у зв’язку з закінченням строку дії у жовтні 2021р, та під час звернення у відділення 16.05.2022р.
13.05.2022 р при спробі оплатити купівлю продуктів зазначеною карткою отримав відмову у застосунку з повідомленням «недостатньо коштів», при тому що залишок на карті значно перевищував необхідну до сплати суму. Вирішивши що сталася якась помилка звернувся спочатку на гарячу лінію, де замість роз’яснень отримав відповідь «звернутися у відділення банку».
Оскільки вже був кінець робочого тижня, дочекався понеділка 16.05.2022 р та особисто, з пред’явленням всіх належних чинних документів звернувся до відділення № 255/15 у м. Одеса за роз’ясненням та отримав відповідь що кошти на карті дійсно є, заробітна плата на карту поступає, та я неможну ЇЇ отримати бо карту було заблоковано банком.
На моє питання про причину отримав відповідь — потрібно провести перевірку та через 1−2 дня рахунок буде разблоковано. Але час сплинув, а блокування карти продовжується. Ніякої офіційної відповіді, жодного законодавчого обгрунтування про підстави блокування та строки розблокування картки від банку немає. А тим часом виживай як хочеш, бо для моєї сім'ї моя заробітна плата є єдиним джерелом існування.
До ситуації ще можна було б поставитись з розумінням у березні та лютому, але зараз, коли НБУ змінами до Постанови № 18 від 24.02.2022р були скасовані обмеження для рахунків з заробітною платою навіть для нерезидентів Украйни. Та офіційно опубліковані листи НАБУ з роз’ясненнями Стосовно питань щодо визначення резидентності (від 18.04.22 р, та 12.04.22 р., та Про виплату заробітної плати (від 11.03.22 р.) — блокування зарплатної картки мені як резиденту України має всі ознаки неправомірності і зловживання.
Звертаюся сюди оскільки звернення в банк були безрезультатні. Маю надію отримати офіційні пояснення від Укргазбанку стосовно ситуацій та відповідь відносно строків розблокування моєї заробітної плати.
Комментарии (7)
Жахливий банк
Надаємо більш детальну інформацію за результатами здійсненого Банком аналізу.
Щодо дистанційного (без відвідування відділення) погашення кредитної заборгованості — така можливість існує шляхом:
— здійснення поповнення кредитного рахунку IBAN з будь-якого рахунку іншого українського банку, при цьому в призначенні платежу необхідно обов'язково зазначати номер субрахунку у відповідності до п. 3.5.3 Публічних правил (https://www.ukrgasbank.com/upload/file/pravyla_071221.pdf);
— здійснення перерахування коштів з зарплатної карти на кредитну карту у мобільному додатку Еко-Банк (на поточний момент Ваша зарплатна карта розблокована, раніше вона була заблокована через несплачену комісію за обслуговування рахунку).
Щодо зарахування 16.05.2022 коштів на зарплатний, а не на кредитний рахунок повідомляємо наступне. При здійсненні поповнення рахунку IBAN Вами не було зазначено в призначенні платежу номеру субрахунку, тому кошти було зараховано на субрахунок для зарахування заробітної плати у відповідності до черговості, визначеної п. 3.5.3 Публічних правил.
Банк висловлює Вам подяку за відгук щодо наданої Вам консультації працівником контакт-центру — надана Вами інформація дозволить нам вжити заходів для уникнення подібних ситуацій у майбутньому.
Написать комментарий
Жахливе ставлення до клієнтів та сумніви щодо законності дій
Я є громадянкою РФ (але не резидент РФ). Я є резидентом України, з 2005 року маю посвідку на постійне проживання в Україні, з 2005 року зареєстрована та проживаю в своєму особистому майні в Києві. Також з 2005 року по теперішній час офіційно працюю в медичному закладі в одній з київських лікарень (я медпрацівник), з 2005 року сплачую податки до бюджету. Також народилась в Україні. Під час активних бойових дій в м. Києві в березні-ківтні я по 2−3 доби безперервно працювала в своїй лікарні, буквально жила та працювала в лікарні. Рахунок для отримання заробітної плати відкрито в Укргазбанку. Але з 5 травня співробітниками банку його було заблоковано. Я навіть не можу отримати свою заробітну плату в ці нелегкі часи. Про блокування рахунку я дізналась випадково 5.05, коли не змогла зняти кошти в банкоматі. Звернулась до каси відділення 51 Укргазбанку, там мені також не видали кошти. Спочатку співробітники навіть не хотіли перевіряти причину відмови на рекомкндували звертатись до контакт-центру. Але на мої вимоги все ж таки перевірити дані, начальник відділення сказав, що потрібно провести ідентифікацію та на наступний день рахунок буде розблоковано.
Але і на наступний день кошти зняти я не змогла. Після цього я зверталась до відділення 51 ще декілька разів: 11.05 — отримала відповідь, що потрібно звернутись 13.05, мені розблокують рахунок, в касі видадуть частину коштів та знов заблокують. Але при зверненні 13.05 так нічого і не зробили. Я тричі заходила у відділення, сказали чекати, рахунок заблоковано.
Ніякого сповіщення від банку про те, що змінились умови обслуговування, що мене обмежили у розрахункових операціях я не отримувала. Хоча в банку є мій актуальний номер телефону, адреса реєстрації/проживання, я є користувачем інтернет-банкінгу, де мені надходять різні рекламні повідомлення від банку.
Також на мою вимогу надати мені якісь офіційні роз‘яснення, на якій законній підставі банк заблокував рахунок — мені відмовили та нічого не надали. Жодного посилання на законодавство, нормативний акт чи лист від НБУ, положення. Ніякої інформації мені не було надано, хоча я її вимагала неодноразово у співробітників відділення. На моє прохання як я можу подати офіційне письмове звернення для надання роз‘яснень, — сказали не знаємо, можете пошукати на сайті.
Також в цьому відділенні 51 Укргазбанку я є вкладником двох валютних депозитів, термін дії договорів в наступному місяці закінчується. Я запитала, чи зможу я отримати свої вкладні кошти, на що співробітники відділення відповіли «Ні, до закінчення воєнного стану в країні, кошти вам не будуть видані». Шановні, це знущання. Укргазбанк відмовляється навіть надати мені пояснення, на які закони вони посилаються. Я не розумію, на скільки ці дії взагалі є законними. Мене, як клієнта банку, не повідомляли офіційно щодо обмежень, ніякої інформації я також не знайшла на сайті банку чи на інформаційному стенді у відділенні. Самостійно, шукаючи дані щодо введення в дію законів, постанов від регуляторів я не знайшла таких обмежень для резидентів України.
Таким чином, Укргазбанк не надавши ніяких пояснень, обмежив мене у доступі до отримання моєї заробітної плати та в усному режимі повідомив, що відмовить у поверненні двох депозитів.
Ваше звернення прийнято до розгляду (вх.№С-865), про результати опрацювання Вас буде повідомлено на електронну адресу.
Комментарии (11)
Шахрайка
Буду вдячна за допомогу!
Зазначена у Вашому повідомленні платіжна картка не належить АБ «УКРГАЗБАНК», платіжна картка емітована ПАТ «КБ „ГЛОБУС“.
Комментарии (2)
Шахрайка Борисюк Оксана номер карти 5354 2873 1100 5882
Зазначена у Вашому повідомленні платіжна картка не належить АБ «УКРГАЗБАНК», платіжна картка емітована ПАТ «Комерційний Індустріальний Банк».
Комментарии (1)
Депозит та надання інформації
Банк готовий проаналізувати описану Вами ситуацію. Повідомте нам, будь ласка, Ваш номер телефону — ми зв'яжемося з Вами для уточнення деталей.
Написать комментарий
Заблокували картку
Банк готовий проаналізувати описану Вами ситуацію. Повідомте нам, будь ласка, Ваш номер телефону — ми зв'яжемося з Вами для уточнення деталей.
Написать комментарий
Неможливість зняття депозиту у валюті
Банком здійснюється видача готівкових коштів у межах встановлених законодавством лімітів та наявного залишку готівкових коштів у касі відділення банку. Додатково Вам було зателефоновано та запрошено до відділення для вирішення Вашого питання.
Написать комментарий
Не отдают валюту со своего валютного счета и вообще нас не любят (
Наразі, здійснюється видача готівкових коштів доларів США через касу відділення у межах встановлених законодавством лімітів та наявного залишку готівкових коштів у касі відділення банку. Додатково Вам надано контакти відповідальної особи для вирішення Вашого питання.
Написать комментарий
Зависла готівка
Не потрібно анексовувати зароблені кошти клієнтів Ви ж все-таки Укргазбанк.
Будь-ласка поверніть кошти в най коротший термін і не на протязі 180 днів як написано у Ваших правилах бо це занадто
Наразі, Ваша заява перебуває у роботі служб банку. Про результати розгляду Ви будете повідомлені найближчим часом.
Комментарии (1)
Забрали грошiз рахунку
Як тiльки вистачае совiстi забирати заробленi грошi???
Висновок: Укргазбанк ще не в усi кармани напхав i байдуже ким i як вони зароблялися!
Комментарии (1)
Укргазбанк утримував кошти без відкритого рахунку
Відповідно до законодавства 16 квітня 2022 року рахунок відкритий з грубим порушенням без договору був автоматично знищений (закритий)…
З 16 квітня до 27 квітня 2022 року банківські працівники придумали нову аферу…
Вони роздрукували заяву на видачу коштів в якій зазначено було, що особа надає згоду обробляти її персональні дані…якщо є рахунок, то відповідно і дозвіл на обробку персональних даних в договорівказаний…
Питання, укргазбанк на підставі якого закону ви проводили свою нову аферу?
Незаконне утримання та видача коштів, з якого рахунку було видано кошти? Ну, мало лі, ви в когось їх стягнули…
27.04.2022 на підставі підписаної Вами заяви на видачу готівки через касу відділення Банку здійснено видачу належних Вам готівкових коштів, які було зараховано Вам 16.04.2019 від Окружної виборчої комісії з виборів Президента України територіального виборчого округу №69 на рахунок, відкритий на Ваше ім’я в Банку у відповідності до актів внутрішнього регулювання Банку та вимог нормативно-правових актів Національного банку України.
Станом на поточний момент на Ваше ім'я відсутні відкриті рахунки в АБ «УКРГАЗБАНК».
Комментарии (3)
Черговий злочин працівників Укргазбанку
Так само, як і з договором, який вони три роки тому вимагали підписати заднім числом, щоб приховати свій злочин…в чому їм було відмовлено, а заяви направлені до поліції…
Тобто, три роки тому вони, незаконно без мого дозволу обробили мої персональні дані, внесли до бази банку, відкрили рахунок, а сьогодні вони вирішили узаконити свій злочин…
Репутація в дії!!!
Не раджу вам бути клієнтом даного банку, працівники банку грубо порушують закони, людей вважають за бидло, якщо дозволяють собі красти копії документів та примусово робити клієнтами банку!
Комментарии (2)
Не поступили деньги на счет получателя.
Наразі, Ваше питання вирішено, що підтверджено Вами у телефонній розмові.
Висловлюємо Вам подяку за обрання саме АБ «УКРГАЗБАНК» в якості фінансового партнера.
Написать комментарий
Валютные депозиты отдают старыми потертыми купюрами
Банком здійснено аналіз описаної Вами ситуації — 20.04.2022 Вами отримано депозитні кошти в повному обсязі купюрами придатними до обігу.
Написать комментарий
Нет зачислений на карту ЕпIдтримка
Заявка на выплату принята
По состоянию на 20.04 никаких поступлений на карту нет
Как можно узнать в чем именно проблема?
Комментарии (3)