Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
testfrp11 15 апреля 2022, 16:49
Отделение по адресу: Львов, ул. Сиховская, 28
Не рекомендую користуватись ні даним банком, ні конкретно цим відділенням. Оскільки працівники не кваліфіковані і не можуть виконати якісно свою роботу. А банк замість вибачитись та виправити низьку кваліфікацію кадрів, намагається все перекласти на клієнта.
Укргазбанк
Ответ банка
18 апреля 2022, 14:29
Добрий день!
Банк готовий проаналізувати описану Вами ситуацію. Для аналізу нам потрібно отримати додаткову інформацію. Просимо Вас зареєструвати звернення, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), (044) 494-46-50, (044) 590-49-99.
Проблема решена
Наталія Козлейчик 12 апреля 2022, 21:33
9 квітня хотіла розрахуватися карткою, відмова.зайшла в додаток еко банк, на карті 0 гривень, куди поділися гроші невідомо, дозвонитися не можу так як знаходжуся в Польщі
Укргазбанк
Ответ банка
13 апреля 2022, 15:18
Добрий день, Наталія. Наразі Ваше питання вирішено — причини відхилення операцій 09.04.2022 Вам повідомлені, мобільний додаток на поточний момент функціонує коректно. Висловлюємо Вам подяку за обрання саме АБ «УКРГАЗБАНК» в якості фінансового партнера.
СФГ«Зерновоє" Щиро дякує начальнику відділення 213/15 м.Одеса Федоренко Лілії Юріївні за найкраще обслуговування, гарне ставлення та вирішення фінансових питань для нашого бізнесу. Дуже вдячні Вам за співпрацю. Легкої Вам роботи та мирного неба.
Укргазбанк
Ответ банка
12 апреля 2022, 15:19
Добрий день! Висловлюємо Вам подяку за позитивний відгук та обрання саме АБ «УКРГАЗБАНК» в якості фінансового партнера.
Проблема решена
anna2812 8 апреля 2022, 22:26
Знімала кошти у банкоматі Укргазбанк, кошти з рахунку знято, але мені не видало їх.
Я відразу звернулася до консультанта банку, написавши заяву щодо такої ситуації. Мені сказали, що це збій в системі і кошти обов’язково повернуться до кінця дня.
До кінця дня мені вони повернуті не були. Чому? Не зрозуміло. Тобто мене обманули.
На гарячій лінії тільки грубіяннять і на будь які поставлені запитання говорять, що вони нічого не знають.
Прошу працівників банку, будь ласка, у коротший термін, вирішити це питання.
Укргазбанк
Ответ банка
12 апреля 2022, 12:39
Добрий день, Анна!

Наразі, Ваше питання вирішено по суті — на Ваш рахунок повернуто неотримані у банкоматі кошти.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Olesia2019 7 апреля 2022, 20:33
Зв’язались зі мною з укргазбанку вирішити питання стосовно проблеми створеної працівниками банку.
Пропали, не знають, як вирішити???
Укргазбанк
Ответ банка
12 апреля 2022, 16:18
Щодо відкриття рахунку на Ваше ім’я, відповідь надали Вам у попередньому відгуку (01.04.2022р.) та у приватні повідомлення.
Проблема решена
dimazah30 6 апреля 2022, 19:01
1. Для довільного платежу по IBAN прямим текстом написано «Комісія відправника: 0» — це неправда. Комісія відправника по тарифу Pro-Запас 0.3%, а для кредитки взагалі 3%
2. При натисканні «Повторити платіж» по-замовчуванню обирає не ту картку, що використав для платежу раніше, а ту що має найбільше грошей. В моєму випадку це була кредитка, і я переплатив по комісії 200 грн.
3. Неможливо дізнатись реквізити для поповнення карткового рахунку. Одного IBAN недостатньо, бо треба ще номер субрахунку (х.х.х), а по номеру картки — комісія за переказ, навіть в межах цього банку. Гаряча лінія каже номер має бути в СМС при відкритті картки — його немає.
4. Якщо робити переказ через сторонні сервіси по номеру картки з CVV і підтвердженням по СМС, то в СМС сума вказана без комісії.
Укргазбанк
Ответ банка
13 апреля 2022, 18:51
Добрий день, Дмитре!
Надаємо відповідь у порядку порушених Вами питань:
1. Обслуговування рахунків здійснюється у відповідності до обраних Вами тарифних планів (https://www.ukrgasbank.com/private/card_and_current_accounts/cards/tariffs/).
Додатково зазначаємо, що покращення мобільного додатку, у частині відображення комісії у відповідності до Вашого тарифного плану при здійсненні платежів, знаходиться у процесі реалізації.
2. У банку діють відповідні налаштування, а саме при повторенні платіжу, за замовчуванням відображається картка із більшим залишком на рахунку, яку у разі необхідності можна самостійно змінити на іншу.
3. Дізнатись реквізити для поповнення карткового рахунку, у т.ч. номер субрахунку, можна:
— у відділенні банку;
— у цілодобової служби підтримки, за номерами телефонів 0 800 309 000, +3 8(044) 494-46-50, +3 8(044) 590-49–99.
— у чат-бот АБ «УКРГАЗБАНК». У чат-бот банку можливо звернутися через месенджери Telegram та Viber зі свого фінансового номеру телефону, який Ви зазначали при відкритті рахунку:
1) через офіційну сторінку банку www.ukrgasbank.com (в кінці сторінки, з правого боку логотип Telegram та Viber);
2) через мобільний додаток «Еко-банк» обираєте меню «Контакти», а там зручний канал «Чату підтримки».
4. Смс-повідомлення, що надходить з кодом підтвердження для ініційованої Вами операції, використовується як елемент додаткового захисту коштів та не розраховане для інформування щодо розміру комісії.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
irinaira301 6 апреля 2022, 13:50
4966 8046 0659 8505
Кицмур Татьяна Николаевна
Это клиент вашего банка, собирает деньги и не отсылает товар. По карте можно посмотреть сколько ей переводов поступает. Незаконное обогащение и служба безопасности вашего банка обязана за этим следить.
Укргазбанк
Ответ банка
7 апреля 2022, 12:18
Добрий день! Банком прийнято до відома надану Вами інформацію. Враховуючи текст Вашого звернення, рекомендуємо Вам звернутися до профільного підрозділу правоохоронних органів, а саме до Департаменту кіберполіції Національної поліції України. Зважаючи на режим надзвичайної ситуації в країні та для Вашої зручності, можна оформити звернення стосовно даного питання в електронному вигляді на сайті підрозділу за посиланням https://ticket.cyberpolice.gov.ua/.
Проблема решена
StasiTravel 4 апреля 2022, 10:57
Пользовались пакетом Драйв Вояж, 13 марта в переписке с персональным менеджером задала вопрос будет ли списываться комиссия за обслуживание если не сделать обороты? Менеджер написала что комиссии отменили до 01.06. А 01.04 сняли комиссию за март 800 грн. На мое обращение ответ что банк может в любое время менять условия… В стране война, а банк занимается мошенничеством, один говорит бесплатно и тут же другой списывает в минус деньги…
Укргазбанк
Ответ банка
5 апреля 2022, 18:14
Добрий день, Анастасіє. Ваше звернення прийнято до розгляду (вх.№П-662), про результати опрацювання Вас буде повідомлено на електронну адресу, зазначену у зверненні до банку.
Доброго дня, я Плиг Натал Вікторівна-клієнт «Укргазбанку», хочу подякувати спеціалісту Одеської дирекції відділення № 213/15 -спеціалісту Жолковській Ірині, за допомогу у вирішенні мого питання.Зараз у такий важкий час для всієї нашої країни, мені як пенсіонерці, яка опинилася не за місцем свого постійного проживання, виникла гостра потреба у готівкових коштах.Розумію, як зараз важко з готівкою, особливо з валютою, але Ірина Василівна ввічливо вислухала мене, була не байдужа до мого прохання, переймалася моєю проблемою-та допомогла мені у знятті готівкових коштів.Було дуже приємно, що мене почули пішли на зустріч, та все так добре закінчилося. Дякую за уважність до клієнта та професійну роботу. Всім нам МИРУ! СЛАВА УКРАЇНІ!
Укргазбанк
Ответ банка
4 апреля 2022, 14:28
Добрий день! Висловлюємо Вам подяку за позитивний відгук та обрання саме АБ «УКРГАЗБАНК» в якості фінансового партнера.
Olesia2019 1 апреля 2022, 18:44
У 2019 році працівники укргазбанку незаконно заволоділи копіями моїх документів. Без мого відому, без договору незаконно, порушуючи всі норми законодавства, Конституції України, Міжнародне право, відкрили рахунок на моє імя, після чого заволоділи коштами призначеними мені за роботу.
Сьогодні в країні війна і ці виродки не віддають мені мої кошти!!!
Більше того, вони відкрито ними користуються…
Укргазбанк- банк злодіїв??? Наразі, це так!
Укргазбанк
Ответ банка
12 апреля 2022, 16:07
Добрий день, Олесю!

Пунктом 68 Інструкції про порядок відкриття і закриття рахунків клієнтам банків та кореспондентських рахунків банків – резидентів і нерезидентів, затвердженою постановою правління Національного банку України від 12.11.2003 №492 (із змінами), передбачено наступне.
«Банк відкриває поточні рахунки фізичним особам для здійснення деяких видів виплат (заробітної плати, дивідендів, стипендій, пенсій, соціальної допомоги, повернення надлишково сплачених сум, інших виплат) за зверненням суб'єкта господарювання, який укладає з банком договір про відкриття поточних рахунків на користь фізичних осіб.
Суб'єкт господарювання для відкриття рахунків фізичним особам через свого представника (фізична особа — підприємець може подати зазначені нижче документи особисто) подає до банку такі документи:
1) заяву про відкриття поточних рахунків на користь фізичних осіб (додаток 4);
2) перелік фізичних осіб, на користь яких відкриваються рахунки, із зазначенням ідентифікаційних даних цих осіб.
Суб'єкт господарювання, який має відкритий рахунок у цьому банку, для відкриття поточних рахунків фізичним особам може подавати до банку зазначені в пункті 68 розділу V цієї Інструкції документи в електронній формі засобами інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем, якщо це передбачено договором банківського рахунку.
Банк і суб'єкт господарювання укладають договір про відкриття поточних рахунків на користь фізичних осіб.
Видаткові операції за такими рахунками здійснюються після звернення фізичної особи до банку, пред'явлення нею документів, що дають змогу банку верифікувати клієнта, та укладення договору банківського рахунку.»
Рахунок на Ваше ім’я було відкрито Банком з дотриманням вимог, викладених вище.
commerceua 1 апреля 2022, 11:31
Хочу відмітити рішення банку про обслуговування кредитів та кредитних карток під час війни. Для деяких людей це вкрай важливе рішення у зв’язку з поточною ситуацією.

P. S. Особисто маю кредит, але так як є можливість продовжую його обслуговувати згідно графіку для підтримки банківської системи та Украгазбанку.

P. P. S. Додаток став кращий, але є ще багато над чим треба попрацювати.
Укргазбанк
Ответ банка
1 апреля 2022, 15:34
Добрий день! Висловлюємо Вам подяку за позитивний відгук та обрання саме АБ «УКРГАЗБАНК» в якості фінансового партнера.
Проблема решена
nikolay02 27 марта 2022, 16:20
Отделение по адресу: Киев, ул. А. Ахматовой, 14-А
В феврале 2022 г. при поступлении на работу была оформлена зарплатная карта в Укргазбанке. 18 февраля получил СМС о открытии счета. 4 и 17 марта была начислена заработная плата, но в связи с отсутствием карты (не поступила на предприятие) получить ее нет возможности. При обращении в Контакт центр было предложено зайти в работающее отделение и получить простую пластиковую карту. 24 марта в отделении по ул. Анны Ахматовой 14 А в выдаче карты было отказано. По словам оператора изготовлена именная карта и она в дороге. Было предложено получить начисленную зарплату в кассе. Оператор сказала что эта операция без комиссии. СМС о сделанной операции, снятии 15000гр. показала снятие комиссии 150гр. считаю что данная комиссия несправедлива и является прямым вымогательством. зарплата должна выдаваться в отделениях и банкоматах Укргазбанка (договор на обслуживание с предлриятием) без комиссии. Не моя вина что карта до 24 февраля не выдана клиенту и также не выдали простую пластиковую карту в отделении. Можно предположить что данная ситуация создается умышленно чтобы снимать комиссию в пользу Банка. С мира по нитке, голому рубашка. Таких как я в Украине много. Требую вернуть несправедливо снятую комиссию и выдать карту для получения заработной платы.
Укргазбанк
Ответ банка
30 марта 2022, 16:32
Шановний Миколо!
Наразі Ваше питання по суті вирішено — кошти в розмірі списаної комісії зараховано на Ваш рахунок. Для отримання платіжної картки запрошуємо Вас у відділення банку за адресою м. Київ, вул. А. Ахматової, 14-А.
Являюсь владельцем валютного депозита в Укргазбанке, на карту ложили доллары приносили из личного в отделение.Карьа предполагала снятие своих средств в любой момент.На данный момент предлагают обналичить средства только в гривне.Это нарушение, будем подавать иск.
Укргазбанк
Ответ банка
28 марта 2022, 14:53
Добрий день, Анастасія! Банком проаналізовано Ваше звернення.
На поточний момент у відповідності до Постанови Правління Національного банку України від 24.02.2022 №18 (з урахуванням змін, внесених Постановою Правління Національного банку України від 21.03.2022 №58), в касах відділень Банку Ви можете отримати готівкові кошти в іноземній валюті з Вашого карткового рахунку в іноземній валюті (в доларах) в обсязі, що не перевищує в еквіваленті 100 000 гривень у день (з урахуванням доступного залишку коштів в касі відділення Банку).
За результатами здійсненого Банком аналізу Ваших телефонних дзвінків до контакт-центру встановлено, що оператором контакт-центру було доведено Вам інформацію згідно зазначених постанов НБУ — не підтверджено факту інформування Вас, що отримати кошти можна виключно в гривні.
Станом на поточну дату відділення Банку у м. Мелітополь не функціонує, але графік роботи відділень Банку змінюється щодня — інформацію можна відстежувати за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/offices/.
Проблема решена
Drdmol7 23 марта 2022, 14:04
Отделение по адресу: Луцк, ул. Крылова, 1
УКРГАЗБАНК перестав видавати готівку з рахунку клієнта у доларах США.
Я є клієнтом УКРГАЗБАНК вже декілька років.
22.03.2022 звернувся до головного економіста відділу роздрібних продаж Савчук Людмили Петрівни у відділення 461/02, яке знаходиться за адресою м.Луцьк, вул.Крилова 1. Після моєї ідентифікації економіст повідомила що коштів в касі взагалі немає. Я попросив замовити. На наступний день знову зв’язався і мені так само було відмовлено. Таким чином УКРГАЗБАНК перестав видавати кошти клієнтів з їх рахунків. В свою чергу 23.03.2022 я зареєстрував скаргу в колцентрі, а також готую звернення до НБУ щодо невиконання УКРГАЗБАНК своїх зобов’язань перед клієнтами.

P. S. при зверненні на контакт-центр оператор декілька хвилин відмовляла мене залишати скаргу, а також давала зрозуміти що це зараз нормально що банк відмовляє у видачі коштів які належать клієнтам у валюті з поточного рахунку.
Питання так і не вирішено.
Укргазбанк
Ответ банка
25 марта 2022, 13:00
Добрий день, Дмитре!
Наразі, Ваше питання вирішено. Нагадуємо, що видача коштів відбувається у межах доступного залишку у касах банку та відповідно до встановлених НБУ щоденних лімітів.
Висловлюємо Вам подяку за звернення та обрання АБ «УКРГАЗБАНК» в якості фінансового партнера.
Проблема решена
dimazah30 22 марта 2022, 10:14
Отделение по адресу: Киев, бул. Гавела Вацлава, 16
Встановив додаток, ідентифікувався через BankID. При цьому в додатку всього лише з’явилася опція лише замовити кредитну картку у відділенні. У відділенні отримав потрібні мені дебетні картки. В додаток зайти не можу. На гарячій лінії повідомили, що це через те що я ідентифікувався через BankID. Необхідно знову йти у відділення і змінювати спосіб входу. Чому банк не може без мого паспорта це зробити не зрозуміло.

Тобто опція BankID не просто нічого не дає (картку треба отримувати у відділенні і навіть заповнену у додатку анкету треба знову заповнити у відділенні), але і закриває доступ до додатку.
До речі, одноразовий пароль в додатку один і той же завжди «||||||||||||||||», в СМС написано не передавати цей пароль нікому. І от з такою безпекою банк вимагає йти у відділення для того, щоб я міг зайти у додаток.
Укргазбанк
Ответ банка
24 марта 2022, 19:32
Добрий вечір, Дмитре.
Ваше питання вирішено — аккаунт у мобільному застосунку розблоковано. Стосовно одноразового паролю, то він надходить до Вас у зашифрованому вигляді, який розпізнається мобільним додатком «Еко-банк». Дякуємо що обрали АБ «УКРГАЗБАНК» в якості свого фінансового партнера.
Проблема решена
Altcont 16 марта 2022, 10:33
Уже тиждень не можу зняти валютний переказ з карткового рахунку в сумі 800 доларів.
Кошти є, зняти не можу.
Коли і де можна отримати кошти?
Укргазбанк
Ответ банка
17 марта 2022, 17:44
Добрий день, Володимире!
Наразі, кошти Вами отримано. Висловлюємо подяку за звернення та обрання саме АБ «УКРГАЗБАНК» в якості фінансового партнера.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
THV 13 марта 2022, 14:27
Сообщите, будьте добры, можно ли у вас в банке поменять британские фунты или снять с Английской карты гривны? Если нет, то где и как это можно сделать?
Если возможно, ответьте мне на мой email: tatiana1951@hotmail.co.uk
Оказались в затруднённом положении
Всего вам самого доброго.
Укргазбанк
Ответ банка
15 марта 2022, 8:31
Добрий день! Так, в нашому банку можна здійснити обмін британських фунтів на гривні. Перед візитом до бажаного відділення банку просимо зателефонувати до відділення для уточнення, чи є в наявності достатня кількість готівкової гривні для задоволення Ваших потреб. Перелік відділень із зазначенням адрес та контактних телефонів розміщено за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/offices/.
Проблема решена
CanitaR 11 марта 2022, 13:09
Почему не могу авторизоваться в приложении Дия через Ваш банк? Раньше всё работало. Сегодня обновил Дию. Пробую авторизоваться через Ваш банк. Не пропускает. В чём может быть проблема?
Укргазбанк
Ответ банка
15 марта 2022, 8:38
Добрий день! Висловлюємо подяку за звернення та обрання саме АБ «УКРГАЗБАНК» в якості фінансового партнера.
Проблема решена
svetakoshkina73 3 марта 2022, 14:55
25.02 на рахунку мала певну суму. При спробі перерахувати кошти на іншу картку спроба виявилася неможливою. Далі я хотіла розрахуватися цими коштами в супермаркеті, спроба знову не вдалася. Після цього при перевірці балансу виявилося, що кошти зникли взагалі!!!
Коли я зателефонувала на гарячу лінію мені не надали цієї інформації, зсилаючись на невідповідні дані за договором, хоча раніше було достатньо назвати 4 цифри карти або дату народження. Минуло достатньо часу, а грошей на рахунку так і нема!!! Надайте мені інформацію де мої кошти і за що я маю нервувати в такий і без цього нервовий час!!!
Укргазбанк
Ответ банка
16 марта 2022, 16:01
Добрий день! Висловлюємо подяку за звернення та обрання саме АБ «УКРГАЗБАНК» в якості фінансового партнера.
Elena77Pl 26 февраля 2022, 16:00
24.02 в приложении экобанк был произведён обмен гривен на доллары, с гривневой карты снялось, на валютную добавилось, потом было перечисление с валютной на карту приватбанка, но перечислились не доллары, а гривны (с валютной карты). После всех манипуляций на валютной карте оставалась определённая сумма в долларах и, буквально, через час в приложении на этой карте стал отображаться «0». У экобанка такое бывает, но быстро всё восстанавливается и появляется актуальная информация, НО идёт 3-й день, а у меня «0» там, где должно быть несколько сотен. Вчера обратилась в кол-центр Укргазбанка, оператор ответила, что карта активна, не заблокирована, сумму остатка она со мной сверить не может т.к. у меня нет слова-подтверждения, посоветовала переустановить приложение. Переустановка ничего не дала. Чисто ради интереса попробовала купить 1 доллар- вчера приложение писало «что-то пошло не так «, сегодня сначала сняло деньги за 1 доллар с гривневой карты, но секунд за 30 вернулось обратно и написало, что операция отклонена. На валютной карте всё также отображается «0», с гривневой картой и картой е-підтримка всё нормально. Как обнаружить и, главное, воспользоваться своими деньгами?
Укргазбанк
Ответ банка
15 марта 2022, 8:44
Добрий день! Висловлюємо подяку за звернення та обрання саме АБ «УКРГАЗБАНК» в якості фінансового партнера.
Полезный комментарий
Elena77Pl 28 февраля 2022, 17:06
Проблема решена через службу безопасности банка. Спасибо!

Курс валют в Укргазбанке на сегодня

Валюта Покупка Продажа
USD 40.600 41.100
EUR 43.600 44.200
PLN 9.500 10.500
Все курсы банка

Курс валют в Укргазбанке на сегодня

Валюта Покупка Продажа
USD 40.600 41.100
EUR 43.600 44.200
PLN 9.500 10.500
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Укргазбанк 💰 / Отзывы о Укргазбанке 📝