Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Не клієнторієнтований банк

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Єгор Тітаренко 26 августа 2022, 15:13
Дуже багато проблем, на які всі забили. Почну з самого початку — з реєстрації у банку. Нажаль через дію це зробити неможливо, функція є, але чомусь не працює. Подзвонив на гарячу лінію банку, відповіді оператора довелось чекати >30 хвилин, після чого мені розповіли, що дистанційне відкриття рахунку оформлюється тільки на сайті, треба сфотографувати усі свої документи, підписати їх КЕП через дію, відіслати по пошті, потім домовитись про зустріч з працівником банку через Google meet і лише тоді вам відкриють рахунок, але ви все ще не можете ним користуватись. Приблизно до 1-го тижня проходить перевірка вашу аккаунту під час якої ви не можете дізнатись номера своє картки та інших її даних.
Отримати пластикову картку також не просто, навіть у відділенні банку, спочатку вас будуть запевняти не оформлювати її, а користуватись NFC, а потім скажуть, що зараз пластику немає, приходьте наступного разу.
У додатку вказаний один курс, але при розрахунках в інтернеті гроші буде списувати зовсім по іншому.
Підтримка у чаті не працює, вже другий раз чекаю на відповідь 20 хвилин і просто завершую чат, бо співробітник просто мовчить і нічого не відповідає. З підтримкою, наприклад, монобанку тут просто небо і земля.
Інший випадок, коли поповнив картку з картки іншого банку і на балансі ці гроші відображались, але я не міг ні відправити їх, ані розрахуватись в інтернеті. Підтримка казала, що гроші на рахунку. Видалення та нове встановлення додатку не допомгдо і лише через 12 гожин все вирішилось само
Банк не рекомендую, для повсякденних розрахунків проблема оформити пластик, для оплат в інтернеті немає чіткого курсу, для переказів з картки на карту великі комісії, як у привата, підтримка не працює і за все це ще потрібно платити 7 грн в місяць, жах та і тільки.
Укргазбанк
Ответ банка
7 сентября 2022, 18:16
Доброго дня! Для здійснення аналізу порушених Вами питань щодо відкриття рахунку та проведення операцій по карті, просимо Вас надати більш детальну інформацію (дата, скрін помилки тощо) через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
Щодо відображення курсу валют повідомляємо наступне. У мобільному додатку «Еко-Банк» відображається курс валют за офіційним курсом НБУ. Курс, відповідно до якого проводяться безготівкові операції, зазначено на головній сторінці сайту Банку https://www.ukrgasbank.com/. Ініційовані Вами 26.08.2022 операції з безготівкової оплати товарів/послуг, проведені за курсом 37 грн. за 1 дол. США.
Стосовно банківської платіжної картки – її було отримано Вами 15.06.2022.
Щодо чату підтримки. 26.08.2022 о 14:53 год. зафіксовано факт успішного підключення оператора контакт-центру до чату, проте, після привітання та запиту додаткової інформації оператором, від Вас не було отримано зворотного зв’язку, внаслідок чого чат було завершено.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Укргазбанке на сегодня

Валюта Покупка Продажа
USD 41.200 41.500
EUR 44.500 45.100
PLN 10.000 11.000
Все курсы банка

Курс валют в Укргазбанке на сегодня

Валюта Покупка Продажа
USD 41.200 41.500
EUR 44.500 45.100
PLN 10.000 11.000
Все курсы банка