×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Укргазбанке на сегодня
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.200 | 41.700 |
EUR | 43.550 | 44.200 |
PLN | 9.500 | 10.500 |
Все курсы банка |
очень плохой банк -1000 баллов по обслуживанию и комуникацции с клиентами
Написать комментарий
Укргазбанк отсталая контора
Написать комментарий
Шахрайські дії працівників банку
07.09.2022 я вирішила передзвонити до контакт-центру і уточнити інформацію, в результаті чого мені повідомили, що банк не стягує додатково ніяких платежів крім 0,5% комісія банку для оформлення послуги купівлі валюти під депозит.
07.09.2022 я звернувалась на вижчевказана відділення стосовно отримання роз’яснення. Цей самий працівник мені і далі почав доказувати, що ця комісія є обов’язковою, але вже на підставі внутрішнього розпорядження відділення. На прохання показати мені це ропорядження, він сказав, що як такого його немає, бо воно усне.
Я написала скаргу, наполягла, щоб працівник її при мені зареєстрував (вх. № 256 від 07.09.2022р.) щодо анулювання платежа в розмірі 270 грн. і повернення мені цих коштів, оскільки працівник банку вчинив шахрайські дії, надавши мені як клієнту банку недостовірну інформацію щодо тарифів банку тим самим змусивши мене оплатити послугу, за якою я не зверталась у відділення банку.
Очікую письмої відповіді на моє зверння у відповідності до Закону України «Про звернення громадян» та повернення комісії, яка була оплачена мною згідно шахрайських дій працівника банку.
Чому працівники державного банку ошукують клієнтів особливо зараз у час військових дій?
Комментарии (1)
Обслуговування
Дякуємо за Ваше звернення. Наразі, питання з відновлення кондиціонування у відділенні №60, знаходиться в процесі вирішення.
Написать комментарий
Історія купівлі валюти з обов’язковим розміщенням на депозит в Укргазбанку з «подарунками» за рахунок клієнта.
А далі почось найцікавіше. Оформліє менеджер мені договор, направляє в касу на внесення готівки для придбання 1350$. Оголошена сума 50361 грн. Вношу цю суму. Повертаюсь до менеджера. Мені віддають пакет документів. Бачу договір, та ДВІ квитанції на суми 50111 грн та 250 грн. Спочатку подумав, що 250 — це сума комісії. Але я купляв валюту на суму трошки менше 50000 грн.
Менеджер мені пояснює — ваші документи та подарунок від банку страхування життя! Тобто ще + 0,5%. Але нахабність співробітника банку мене вразила. Розповідати з посмішкою, що це подарунок від банку (за ДОДАТКОВІ кошти клієнта в розмірі 250 грн). Тобто виходить курс НБУ 36,9343 + комісія 0,5% + страхування життя 0,5% = разом 37,3036 грн.
Звернувся з клопотанням стосовно цієї ситуації до контакт-центру та керівника відділення, де пригрозив зверненням до НБУ.
В результаті в меня вилучають договір страхування та квитанцію про сплату 250 грн. та готівкої вертають 250 грн в кабінеті керівника відділення банку!
За час, що я був відділені, ще декілька клієнтів також оформлювали депозит, скоріш за все, також з цим подарунком.
Взагалі до відділення звернувлся для внесення готівки та самостійного оформлення депозиту через додаток. Менеджер мене переконала відкрити депозит у неї. Зрозумів вже потім — чому.
Висловлюємо свою вдячність за Ваше звернення. Ваша інформація врахована.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Комментарии (13)
Навязывание услуг и наплевательское отношение к новым клиентам
Висловлюємо свою вдячність за інформацію та Вашу небайдужість щодо якості обслуговування в нашому Банку. Ваша інформація врахована.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Комментарии (3)
Отказ в отделении принять заявление об отмене автопролонгации вклада
Возможность написать заявление в отделении подтверждается принятием таких заявлений в других отделениях и информацией в приложении банка.
Висловлюємо свою вдячність за інформацію та Вашу небайдужість щодо якості обслуговування в нашому Банку. Ваша інформація врахована. Щодо заяви на відміну автопролонгації депозитного вкладу, то її можна написати у будь-якому відділенні банку.
Наразі, автопролонгація Вашого депозитного вкладу відмінена.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Написать комментарий
Шарашкина контора, а не отделение
1 в отделение так грязно, так насрано везде, люди работают не чистоплотные.
2 открыли карту обычную дебетную, оформлял консультант по имени Павел, до оформления он сидел один без клиентов и мне пришлось ждать 30 минут пока он доделает свои более важные дела пока клиент ожидает, в Итоге пока уговорами он с не охотой разрешил подойти на оформление карты, началось — даём паспорт Id и код, он начинает требовать витяг с пропискою, без него не оформлю, в итоге у меня начались возмущения, так этого хочет он, чтобы мы просто ушли и он дальше сидел и получал свою зарплату ничего не делая, я обратился Радом к коллеге девушке, как так, она подсказала ему этому Павлу что можно принять и так через дию взять данные, он с не охотой начал оформлять, далее начал как на допросе у следователя пошли вопросы, уточнили вы что кредит выдаёте? Почему такие вопросы (откуда будут заходить деньги, от кого, есть ли родственники публичные, и тд)
В итоге на следующий день внесли деньги на карту чтобы перечислить, но не возможно никуда отправить деньги, позвонили в кол центр, там сказали что нет слово пароль, при оформлении у вас не указал менеджер, из-за этого даже не смогли решить проблему, пришли в отд пожаловаться начальнику на некомпетентность Павла, но начальник как с цепи сорвался, защищала менеджера, и послала меня, вместо решения проблемы клиента, уважаемая дирекция Банка укргазбанк просьба проверить это отделение, мало того что там как в свинарнике так и работнике соответствуют ведут себя также
Кстати начальница отделения разговаривает на русском языке с клиентами, поддерживает русский мир, произошло это 01.09.2022 года
Для здійснення аналізу описаної Вами ситуації нам потрібно Вас ідентифікувати, тому просимо Вас зареєструвати звернення, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), (044) 494-46-50, (044) 590-49-99.
Комментарии (1)
Відключення сповіщення через вайбер
Шановний клієнте!
Повідомляємо, що з 1 вересня 2022 р. ми закриваємо канал для повідомлень у Viber. Для подальшого отримання інформації щодо руху за вашими рахунками рекомендуємо змінити канал комунікацій на Telegram. Зробити це можна у додатку Еко-банк у меню «Комунікації» або тисніть кнопку 👇
Дякуємо за увагу та приємного дня!
Скажіть будь ласка, яким чином я повинен активувати телеграм знаходячись в окупованому Херсоні?
Цю програму мені довелось видалити коли прийшли з обшуком. Мобільний зв’язок у місті відсутній, активація телеграму проходить через смс повідомлення. Замість того щоб відключати повідомлення у вайбері ви б краще свому додатку PUSH повідомлення налаштували, як в інших банках.
Надайте мені будь ласка відповідь, як я, завдяки вам, зможу купувати продукти якщо завтра «орки» накажуть в магазинах вимкнути термінали?
З 01.09.2022 канал для комунікації Viber закрито Банком.
На поточний момент діючий канал комунікації з Банком — Telegram.
Комментарии (2)
хороший банк
Станом на 31.08.2022, питання Неллі Миколаївни вирішено по суті – грошові кошти повернуто на її рахунок.
Написать комментарий
Отврателтное обслуживание
Для здійснення аналізу описаної Вами ситуації нам потрібно Вас ідентифікувати, тому просимо Вас зареєструвати звернення на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
Додатково слід зазначити, що відділення №217/01 не надає послуги з відкриття рахунків, тому просимо уточнити адресу відділення до якого Ви звертались.
Комментарии (1)
Не клієнторієнтований банк
Отримати пластикову картку також не просто, навіть у відділенні банку, спочатку вас будуть запевняти не оформлювати її, а користуватись NFC, а потім скажуть, що зараз пластику немає, приходьте наступного разу.
У додатку вказаний один курс, але при розрахунках в інтернеті гроші буде списувати зовсім по іншому.
Підтримка у чаті не працює, вже другий раз чекаю на відповідь 20 хвилин і просто завершую чат, бо співробітник просто мовчить і нічого не відповідає. З підтримкою, наприклад, монобанку тут просто небо і земля.
Інший випадок, коли поповнив картку з картки іншого банку і на балансі ці гроші відображались, але я не міг ні відправити їх, ані розрахуватись в інтернеті. Підтримка казала, що гроші на рахунку. Видалення та нове встановлення додатку не допомгдо і лише через 12 гожин все вирішилось само
Банк не рекомендую, для повсякденних розрахунків проблема оформити пластик, для оплат в інтернеті немає чіткого курсу, для переказів з картки на карту великі комісії, як у привата, підтримка не працює і за все це ще потрібно платити 7 грн в місяць, жах та і тільки.
Щодо відображення курсу валют повідомляємо наступне. У мобільному додатку «Еко-Банк» відображається курс валют за офіційним курсом НБУ. Курс, відповідно до якого проводяться безготівкові операції, зазначено на головній сторінці сайту Банку https://www.ukrgasbank.com/. Ініційовані Вами 26.08.2022 операції з безготівкової оплати товарів/послуг, проведені за курсом 37 грн. за 1 дол. США.
Стосовно банківської платіжної картки – її було отримано Вами 15.06.2022.
Щодо чату підтримки. 26.08.2022 о 14:53 год. зафіксовано факт успішного підключення оператора контакт-центру до чату, проте, після привітання та запиту додаткової інформації оператором, від Вас не було отримано зворотного зв’язку, внаслідок чого чат було завершено.
Написать комментарий
Жах та ганьба
У своему (другому) Листi № 124/16958/2022 р., Г.КІЩЕНКО в черговий раз розповiла менi про те що Банк з ПОВАГОЮ та РОЗУМIННЯМ ставиться до кожного клієнта, ЧIТКО ДОТРИМУЄТЬСЯ вимог чинного ЗАКОНОДАВСТВА України, нормативно-правових актів Національного банку України та умов укладених з клієнтами договорів… … …
Однако-ж оцi вашi пустi декларацiї зовсiм не завадили посадовим особам Банку зловмисно порушити вищчезгадане законодавство та заблокувати менi карт.рахунок!
Скоро буде вже 3 мiсяцi!!! як посадовi особи Укргазбанку розповідають менi про якісь там «пєрєвірькі» СБУ та НБУ, та й обіцяють що незабаром все вирішиться. Вважаю що ви взагалi мене за якусь дурненьку маєте! Схаменіться вже, в даний час усі ваші «перевірки» робляться за декілька годин максимум! Просто вся річ у тому, що у мене на рахунку виявилася велика сума грошей — на яку ви (зловживаючи повноваженнями) й позарилися.
У мене в Приватбанку України на карт.рахунку є декілька тисяч гривень — і ніхто мені НІЧОГО там не блокує та не розповідає жодної ахінеї. Чи можє у Приватбанку працюють менеджери глупiши нiж ваши?, або може закони України для них — iншi!!! (напiшiть менi, Pls.)
Я ще 08.06.2022 надала вашому банку свiй Паспорт та всі необхідні документи декілька разів! Ви ЧУДОВО знаєте, що це за гроші та їх походження. Я «мільйон разів» пояснювала вашому банку мою ситуацію і чому так вийшло…
Ви з першого дня нашого спiлкування ЧУДОВО знали та розумiли яке дiйсне в мене громадянство. Проте ж ви цинiчно та зловмисно продовжуєте посилатися на документ (Посвiдку), який не може визначати (де-юре/de iure) громадянство людини! Навiщо ви розповiдаєте менi вашi якись там розумовисновкi: можливо оте — можливо оце., тощо. Ви що НЕ ЗНАЄТЕ чи НЕ РОЗУМIЄТЕ — яким Документом визначаеться громадянство людини?!, (чи це ви так дбаєте та поважаєте клієнтів?)
Вiсiм (8) Разiв я писала до вашаго банку електронною поштою та 2 рази писала на сайтi (minfin.com.ua) на вашу так звану ‘Гарачу лiнiю' — однак ви так і не спромоглися нормально вирішити ситуацію.
Я так розумію, що ви вирішили постiбатися iз мене та моєї родини та намагаєтесь спровокувати міжнародний скандал iз моєю країною незабаром.
будьте впевнені, далі буде…
Best regards,
ALENA SEMIANKOV
Tel. +972524350445
Для вирішення Вашого питання по-суті встановлено зв’язок з Вашою довіреною особою в Україні – питання опрацьовується в рамках Постанови Правління Національного банку України №18.
Комментарии (2)
Хотелось бы узнать сроки проверки моих документов как резидента Украины
Наразі, Ваше питання вирішено по суті — грошові кошти перераховано на Ваш рахунок в іншому банку.
Комментарии (9)
Вымагательство
Послуга страхування не є обов`язковою при оформленні банківської платіжної карти, а є додатковою пропозицією, яку пропонує банк своїм клієнтам. Додаткові послуги презентуються працівниками банку виключно для добровільного придбання клієнтом в момент обслуговування або ж можливого придбання клієнтом у майбутньому у разі зацікавленості.
Написать комментарий
Закриття відділення
За результатами проведеного аналізу, встановлено, що відділення №217/01 (м. Вінниця, вул. Брацлавська, 85) 22.08.2022 не порушувало встановлений графік роботи, що зазначено біля каси та на сайті банку https://www.ukrgasbank.com/contacts/offices/.
Написать комментарий
Приховані комісії
Отримати виписку по власному рахунку, де буде зазначено комісії по проведеним Вами операціям, можна у будь-якому відділенні банку (ознайомитись з переліком відділень можна на офіційному сайті банку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/offices/).
В залежності від обраного Вами тарифного плану, стягується відповідна комісійна винагорода за здійсненні операції. Наприклад, у тарифному плані «ЗАРПЛАТНИЙ», комісія за переказ коштів з платіжної картки з використанням банкоматів, терміналів самообслуговування, сервісів інших банків/фінансових установ складає 0,5% + 5,00 грн. (п.п.2.2.1.1.). Про деталі обслуговування (розмір комісії тощо) можна дізнатися за посиланням https://www.ukrgasbank.com/private/card_and_current_accounts/cards/tariffs/.
На даний час, можливість відображення у виписці з мобільного додатку комісії по здійсненим операціям є однією із пріоритетних задач для реалізації. Тож, слідкуйте за оновленнями версій мобільного додатку «Еко-банк».
Написать комментарий
Неразбериха по тарифам и процентам
Например ПроЗапас для гривны
здесь 5−10%
https://www.ukrgasbank.com/private/card_and_current_accounts/pro-zapas
Здесь, сказано что изменения для валютной, но поменяно для гривны 3−6%
https://www.ukrgasbank.com/upload/file/dodatok2_pro_zapas.doc
здесь 5−10%
https://www.ukrgasbank.com/private/deposits/
Здесь сказано, что актуальные на 11.08.2022, 5−10%
https://www.ukrgasbank.com/upload/file/stavk11.08.22.doc
В приложении, в рекламе вроде 9%
— підвищена процентна ставка – 10%;
— проста процентна ставка – 5%.
За зазначеним Вами посиланням https://www.ukrgasbank.com/upload/file/dodatok2_pro_zapas.doc інформацію з сайту видалено.
Комментарии (1)
Ошибки приложения
Договор заполняет само приложение, без возможности редактирования
При наличии ошибок (страна рождения заполняется как город рождения, адрес прописки не считается собственностью, и т. п.) — исправить ничего нельзя, подписываешь как есть
Приложение не интуитивное
Заказ карты — говорит выберите отделение, выбираешь на карте ближайшее — не дает закрыть. Выбор возможен только из списка отделений.
Заказ виртуальной карты — приходит сообщение, что сервис не доступен временно.
Пробуешь в ВЕБ версии повторить, уже просит ввести 4 цифры карты.
Оказывается карту создало, но пользователю сообщило — что не создало.
Для входа в ВЕБ просит ввести еще ПИН код — который нигде не спрашивался, и не присылался.
Пробуешь сменить ПИН код в приложении, через забыл ПИН код — сервис не работает.
В ВЕБ версию уже никак не зайти, т.к. ПИН код не прислали, не сменить и не узнать.
Также не работает сервис узнать CVV.
Пополнение карты с другого банка — ошибка заблокировано пополнение карты.
Кто его должен разблокировать не понятно.
В сообщении пришла ссылка на страницу выбор канала коммуникации — выбираешь приложение. Позже заходишь в приложение почемуто выбран вайбер. Похоже страница фейковая, все надо делать в приложении.
Валютный Эко Депозит — заявку принимают только в рабочее время. Очень странно, что нельзя сформировать заранее заявку.
Наверное создать платеж заранее до рабочего времени тоже не получится?
При воздушной тревоге также наверное не принимают заявки на депозиты?
Разные проценты и условия, в приложении и на сайте — непонятно где правда.
Комментарии (6)
Деньги сняли на счёт не поступили
Наразі, Ваші заяви про незгоду з трансакціями знаходяться в процесі розгляду. У відповідності до правил міжнародних Платіжних систем, термін розгляду таких заяв може тривати не меньше ніж 30 календарних днів, але не більше 180 днів. Про результати розгляду Ви будете проінформовані працівниками контакт-центру.
Написать комментарий