Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Olha28 27 сентября 2022, 12:52
Доброго дня, звертаюсь з такою проблемою.Клієн вашого банку проводить шахрайські дії, коли зателефонували до колд.центру сказали що заявок вони з цього приводу не приймають.Я пояснила що заяву я вже написала в кібер поліцію.На мою думку це теж повинно бути в компетенції банку.Я розумію що заблокувати картку з одного звернення банк не може.Але якби ви приймали заявки і заявок було кілька то банку треба було задуматись про блокування картки на період розслідування.Думаю що ви вправі це зробити!
Укргазбанк
Ответ банка
27 сентября 2022, 19:24
Добрий день! Повідомте нам Ваш номер телефону (можна в особисті повідомлення), ми зв'яжемося з Вами для уточнення деталей для аналізу описаної Вами ситуації.
SviatoslavH 22 сентября 2022, 13:35
Вже писав відгук нижче але мабуть поспішив натиснути «проблему вирішено» адже проблеми тут не закінчуються. Минулого разу мені так і не вдалося отримати готівку тому що при зверненні до відділення мені вказали що для отримання коштів необхідно сплатити 1% комісії. При відкритті карти в тарифах було вказано що з валютних карток зняття коштів без комісії. Вирішив дізнатись в підтримки про зміни в тарифах. Останні тарифи від 15.09.2022. І там вказано що як і раніше зняття з валютних карт не тарифікується. Відповідь підтримки була такою що мені необхідно дізнатись саме в відліленні банку згідного якого пункту було нараховано 1% комісії. Але вже якось не було бажання цим займатись.
Через деякий час вирішив поповнити своєю валютною карткою через гугл пей картку іншого банку. Спочатку була списанна сума без комісій, потім була зписана банком комісія в розмірі близько 2%(в випискі взагалі не відображається це списання). Заходжу в тарифи. Єдиний тариф який там є це те що переказ коштів з рахунку на рахунки в межах України і закордон 0.7% min 30 eur/usd (я так розумію маєтьсяна увазі саме swift). Цікавий момент, при розрахунку через гугл пей операція не проходила до того як не змінив ліміти в категорії саме «купівлю товару» а не «переказ з картки на картку». Тобто спочатку все проходить без комісії як розрахунок карткою, а потім вже банк змінює категорію на переказ з картки на карту і списує комісію 2%. Питання до банку, в двох вище описаних ситуація комісії які нараховує банк не відповідають комісіям які є в діючих тарифах банку, чому клієнтів про ці комісію не сповіщують?
Укргазбанк
Ответ банка
27 сентября 2022, 17:48
Доброго дня, Святославе!
Щодо отримання готівкових коштів в іноземній валюті у відділенні банку повідомляємо, що відповідно до Вашого тарифного плану, наразі, дана послуга є безкоштовною.
Щодо операції з поповнення картки іншого банку повідомляємо, що комісія за дану операцію банком не утримувалася. Причина, через що сума ініційованої Вами операції відрізняється від суми списаних коштів з Вашого рахунку, у тому, що дана операція є міжнародною та проводилась Вами у валюті євро за допомогою картки MasterCard. У відповідності до п.п.3.2.2.18.2 публічних Правил (https://www.ukrgasbank.com/upload/file/pravil_obsl_130622.pdf) за міжнародними платіжними операціями, здійсненими платіжними карткам MasterCard, розрахунковою валютою є долар США. Порядок розрахунків та платежів за картковим рахунком при виконанні операцій з карткою у валюті, що відрізняється від розрахункової валюти, передбачений в п.п.3.5.10 публічних Правил.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
dgp 17 сентября 2022, 22:27
мне заблокировали карточку и об этом не предупредили. в колл центре отказались ее разблокировать в субботу. деньги нужны были именно в этот день. потратила время и нервы когда общалась с сотрудниками этого банка. отвечают стандартными фразами и не по теме разговора. отделения в субботу и воскресения не работают. график работы отделений очень не удобный. приложение работает через раз. обменять деньги в приложении невозможно. в приложении всегда технические работы. онлайн сервисы не работают. в колл центре сидят люди, которым наплевать на клиентов. в колл центре дают неправильную информацию. снимают каждый месяц за обслуживание деньги, даже если не обращался в банк и не снимал деньги. сотрудники банка не дают информацию, куда обращаться если есть спорная ситуация.
ПЛЮСОВ НЕТ у этого банка.
почему нельзя выбрать больше 3 проблем. у этого банка их намного больше.
я бы не советовала никому держать деньги в этом банке
Укргазбанк
Ответ банка
21 сентября 2022, 10:00
Добрий день! За результатами розгляду Вашого звернення від 16.08.2022 (вх. № З-1495) Банком надіслано на Вашу електронну адресу відповідь листом від 12.09.2022 за вих. №124/20274/2022.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
SviatoslavH 16 сентября 2022, 16:13
Хотел снять валюту в г. Кременчуг. В отделении небыло валюты. Поехал на другое (бульвар Пушкина 7). 15:59 ответ кассира: «Касса закрыта. Приходите в понедельник». Уважаемый Укргазбанк, это не моя вина что я должен ездить по всему городу искать валюту в кассах вашего банка! Выдать валюту занимает 1 минуту, разве не можна отнестись с понимание к клиенту?! Я был в отделении за 2 минуты до закрытия кассы, пока кассир договорил по телефону прошла еще одна минута и вот уже в 15.59 я получаю ответ что касса не работает.
Укргазбанк
Ответ банка
20 сентября 2022, 19:01
Доброго дня, Святославе!
Дякуємо за Ваше звернення. Банком проаналізовано отриману інформацію, в тому числі матеріали відеофіксації відділення та встановлено, що Ви звернулись у відділення банку 16.09.2022 о 15:59:48 год.
Зважаючи, що каса відділення 16.09.2022 працювала до 16:00 год., на жаль, працівники відділення не мали можливості оформити проведення операції за такий короткий проміжок часу.
Запевняємо Вас, що Банк опікується своєю репутацією та цінує кожного клієнта. Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю. Будемо раді Вас бачити у відділеннях нашого Банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
dgp 16 сентября 2022, 10:33
банк не принимает в с вой адрес критику и политика банка — это плевать на его клиентов. кол центр не может решить проблему по разблокировки карточки. онлайн услуги вообще не работают. в банке не отвечают на обращение уже больше месяца. В ЭТОМ БАНКЕ НИКТО НИ ЗА ЧТО НЕ ОТВЕЧАЕТ. в этом банке плохо все. В телеграме и вайбере просто удаляют с группы. Стирают все негативные комментарии о банке вместо того, чтобы решать проблемы с персоналом. На обращения не отвечают. БАНКУ НАПЛЕВАТЬ НА КЛИЕНТОВ.
Укргазбанк
Ответ банка
21 сентября 2022, 10:00
Добрий день! За результатами розгляду Вашого звернення від 16.08.2022 (вх. № З-1495) Банком надіслано на Вашу електронну адресу відповідь листом від 12.09.2022 за вих. №124/20274/2022.
West1963 15 сентября 2022, 20:51
Получил зарплатную карту в этом банке решил зарегистрироватся в приложении ЭКО-ОНЛАЙН -не устанавливается пароль устанавливал с ПК позвонил в поддержку ответ -система тестируется только со смартфона беру у сына смарт регистрируюсь захожу с ПК выдает -неверный пароль--хотя у меня на все один пароль потом вообще перестала работать клавиатура буквы не печатаются опять звоню-карта заблокирована перевыпуск 70гривен.Вопрос почему в Привате-Ощаде-Альфе все в порядке, а здесь система тестируется интересно сколько времени она тестируется
Укргазбанк
Ответ банка
16 сентября 2022, 11:53
Добрий день! Повідомте нам Ваш номер телефону (можна в особисті повідомлення), ми зв'яжемося з Вами для уточнення деталей для аналізу описаної Вами ситуації.
Проблема решена
otmu4ka 7 сентября 2022, 13:03
Отделение по адресу: Львов, ул. С. Бандеры, 21
06.09.2022 я звернулась у відділення банку за адресою: м. Львів. вул. Степана Бандери 21 з метою купівлі валюти з подальшим розміщення на депозит. Уточнила у працівника банку чи не змінились умови розміщення вкладу у порівнянні з попереднім місяцем. Він повідомив, що змінились і зараз крім 0,5% комісія банку є ще обов’язковий платіж в розмірі 270 грн. Наголосиш, що якщо мені ці умови не підходять, він мене послугу купівлю валюти під депозит не оформить. У касі отримала квитанцію на сплату 270 грн. із наступним призначення платежа — Страхова плата за договором страхування.
07.09.2022 я вирішила передзвонити до контакт-центру і уточнити інформацію, в результаті чого мені повідомили, що банк не стягує додатково ніяких платежів крім 0,5% комісія банку для оформлення послуги купівлі валюти під депозит.
07.09.2022 я звернувалась на вижчевказана відділення стосовно отримання роз’яснення. Цей самий працівник мені і далі почав доказувати, що ця комісія є обов’язковою, але вже на підставі внутрішнього розпорядження відділення. На прохання показати мені це ропорядження, він сказав, що як такого його немає, бо воно усне.
Я написала скаргу, наполягла, щоб працівник її при мені зареєстрував (вх. № 256 від 07.09.2022р.) щодо анулювання платежа в розмірі 270 грн. і повернення мені цих коштів, оскільки працівник банку вчинив шахрайські дії, надавши мені як клієнту банку недостовірну інформацію щодо тарифів банку тим самим змусивши мене оплатити послугу, за якою я не зверталась у відділення банку.
Очікую письмої відповіді на моє зверння у відповідності до Закону України «Про звернення громадян» та повернення комісії, яка була оплачена мною згідно шахрайських дій працівника банку.
Чому працівники державного банку ошукують клієнтів особливо зараз у час військових дій?
Укргазбанк
Ответ банка
8 сентября 2022, 18:59
Добрий день, Аліно! Відповідь на Ваше звернення від 07.09.2022 щодо повернення коштів, буде надано Вам на електронну адресу у встановлені законодавством строки.
masha698 6 сентября 2022, 15:26
Отделение по адресу: Киев, ул. Басейная, 11
Тривалий час являюсь клієнтом від.№ 60 Укргазбанка, що знаходиться за адресою м.Київ, вул.Басейна 11. Завжди була задоволена обслуговуванням та атмосферою. Проте протягом останнього часу, на відділенні на другому поверсі не можливо знаходитися, через відсутність кондиціонування, та вентиляції повітря. На відділенні дуже жарко, відсутня можливість відкрити вікна для провітрювання приміщення. Прохання прийняти міри.
Укргазбанк
Ответ банка
8 сентября 2022, 17:53
Доброго дня!

Дякуємо за Ваше звернення. Наразі, питання з відновлення кондиціонування у відділенні №60, знаходиться в процесі вирішення.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Юрій Сердюк 3 сентября 2022, 11:30
Після дозволу НБУ на безготівкове придбання валюти з обов’язковим розміщенням на депозит вирішив розмістити депозит. Умови в Укргазбанку: Курс міжбанку (36,9343 грн) + 0,5% комісія банку. Разом виходив курс 37,119 тобто 37,12 грн.
А далі почось найцікавіше. Оформліє менеджер мені договор, направляє в касу на внесення готівки для придбання 1350$. Оголошена сума 50361 грн. Вношу цю суму. Повертаюсь до менеджера. Мені віддають пакет документів. Бачу договір, та ДВІ квитанції на суми 50111 грн та 250 грн. Спочатку подумав, що 250 — це сума комісії. Але я купляв валюту на суму трошки менше 50000 грн.
Менеджер мені пояснює — ваші документи та подарунок від банку страхування життя! Тобто ще + 0,5%. Але нахабність співробітника банку мене вразила. Розповідати з посмішкою, що це подарунок від банку (за ДОДАТКОВІ кошти клієнта в розмірі 250 грн). Тобто виходить курс НБУ 36,9343 + комісія 0,5% + страхування життя 0,5% = разом 37,3036 грн.
Звернувся з клопотанням стосовно цієї ситуації до контакт-центру та керівника відділення, де пригрозив зверненням до НБУ.
В результаті в меня вилучають договір страхування та квитанцію про сплату 250 грн. та готівкої вертають 250 грн в кабінеті керівника відділення банку!
За час, що я був відділені, ще декілька клієнтів також оформлювали депозит, скоріш за все, також з цим подарунком.
Взагалі до відділення звернувлся для внесення готівки та самостійного оформлення депозиту через додаток. Менеджер мене переконала відкрити депозит у неї. Зрозумів вже потім — чому.
Укргазбанк
Ответ банка
8 сентября 2022, 16:46
Шановний Юрію!

Висловлюємо свою вдячність за Ваше звернення. Ваша інформація врахована.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Проблема решена
Alex9322 2 сентября 2022, 17:30
Сегодня обратился в отделение для открытия счета в Банке и валютного депозита по курсу межбанка. Предварительно уточнив все условия оформления и покупки $ на горячей линии заверили, что 1350$ будут стоить 49861.30 грн и комиссия Банка 249.30 грн. Однако, при обращении к менеджеру отделения мне навязывали дополнительную услугу страхования жизни за 65 грн. На мои замечания, что я не кредит оформляю, чтоб страховать свою жизнь, а принес личные сбережения, которые предоставляю Банку для их дальнейшего использования, реакции 0. Но больше всего в конце общения меня убила фраза менеджера: «Если без оформления страховки, тогда сами занимайтесь открытием счета и депозита через мобильное приложение, потому что мне на это надо будет потратить 40 минут!». Итог один — Банк не клиентоориентирован и менеджера обманывают Клиентов!
Укргазбанк
Ответ банка
8 сентября 2022, 16:25
Шановний Олексію!

Висловлюємо свою вдячність за інформацію та Вашу небайдужість щодо якості обслуговування в нашому Банку. Ваша інформація врахована.

Приносимо вибачення за завдані незручності.
Проблема решена
tarask80 2 сентября 2022, 10:42
Добрый день, сегодня 02.09.22 в отделении ул. Архитектора Артынова, 13, Винница, сотрудники отказались принять заявление об отказе от автопролонгации депозита, предлагая связаться с горячей линией и оформить отказ по телефону. Данный способ не устраивает, так как отсутствует документальное подтверждение данного действия. У меня вопрос насколько правомерный был отказ, это политика банка всячески усложнять процес снятия средств клиента или самоуправство сотрудников отделения?
Возможность написать заявление в отделении подтверждается принятием таких заявлений в других отделениях и информацией в приложении банка.
Укргазбанк
Ответ банка
8 сентября 2022, 16:36
Шановний Павле!

Висловлюємо свою вдячність за інформацію та Вашу небайдужість щодо якості обслуговування в нашому Банку. Ваша інформація врахована. Щодо заяви на відміну автопролонгації депозитного вкладу, то її можна написати у будь-якому відділенні банку.

Наразі, автопролонгація Вашого депозитного вкладу відмінена.

Приносимо вибачення за завдані незручності.
Romanroman77777 1 сентября 2022, 23:04
Отделение по адресу: Киев, ул. Саксаганського, 82
Шарашкина контора мои впечатления когда попал в это отделение
1 в отделение так грязно, так насрано везде, люди работают не чистоплотные.
2 открыли карту обычную дебетную, оформлял консультант по имени Павел, до оформления он сидел один без клиентов и мне пришлось ждать 30 минут пока он доделает свои более важные дела пока клиент ожидает, в Итоге пока уговорами он с не охотой разрешил подойти на оформление карты, началось — даём паспорт Id и код, он начинает требовать витяг с пропискою, без него не оформлю, в итоге у меня начались возмущения, так этого хочет он, чтобы мы просто ушли и он дальше сидел и получал свою зарплату ничего не делая, я обратился Радом к коллеге девушке, как так, она подсказала ему этому Павлу что можно принять и так через дию взять данные, он с не охотой начал оформлять, далее начал как на допросе у следователя пошли вопросы, уточнили вы что кредит выдаёте? Почему такие вопросы (откуда будут заходить деньги, от кого, есть ли родственники публичные, и тд)
В итоге на следующий день внесли деньги на карту чтобы перечислить, но не возможно никуда отправить деньги, позвонили в кол центр, там сказали что нет слово пароль, при оформлении у вас не указал менеджер, из-за этого даже не смогли решить проблему, пришли в отд пожаловаться начальнику на некомпетентность Павла, но начальник как с цепи сорвался, защищала менеджера, и послала меня, вместо решения проблемы клиента, уважаемая дирекция Банка укргазбанк просьба проверить это отделение, мало того что там как в свинарнике так и работнике соответствуют ведут себя также
Кстати начальница отделения разговаривает на русском языке с клиентами, поддерживает русский мир, произошло это 01.09.2022 года
Укргазбанк
Ответ банка
6 сентября 2022, 17:49
Доброго дня!
Для здійснення аналізу описаної Вами ситуації нам потрібно Вас ідентифікувати, тому просимо Вас зареєструвати звернення, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), (044) 494-46-50, (044) 590-49-99.
Віталій Мустафа 31 августа 2022, 15:21
Отримав повідомлення від банку
Шановний клієнте!

Повідомляємо, що з 1 вересня 2022 р. ми закриваємо канал для повідомлень у Viber. Для подальшого отримання інформації щодо руху за вашими рахунками рекомендуємо змінити канал комунікацій на Telegram. Зробити це можна у додатку Еко-банк у меню «Комунікації» або тисніть кнопку 👇

Дякуємо за увагу та приємного дня!

Скажіть будь ласка, яким чином я повинен активувати телеграм знаходячись в окупованому Херсоні?
Цю програму мені довелось видалити коли прийшли з обшуком. Мобільний зв’язок у місті відсутній, активація телеграму проходить через смс повідомлення. Замість того щоб відключати повідомлення у вайбері ви б краще свому додатку PUSH повідомлення налаштували, як в інших банках.
Надайте мені будь ласка відповідь, як я, завдяки вам, зможу купувати продукти якщо завтра «орки» накажуть в магазинах вимкнути термінали?
Укргазбанк
Ответ банка
6 сентября 2022, 18:39
Доброго дня!

З 01.09.2022 канал для комунікації Viber закрито Банком.
На поточний момент діючий канал комунікації з Банком — Telegram.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
seroga1988 30 августа 2022, 17:29
Отделение по адресу: Ровно, ул. Княгиницкого, 5-А
Моя мати 31 липня ходила знімати гроші з банкомату на території Рзва зоводу! банкомат списав кошти з картки — але готівку невидав звонили на гарячу лінію сказали прийти в банк через 5 днів. пришла, а там отговорки и сказали що звернення незафіксоване сказали прийти коли буде инкасация.прошов місяць пришла в зазначений день в банк! оказуеться залишку нема, и там технична помилка? сказали що позвонять! на мою думку втраченні кошти не-хто повертати небуде при тому, що банкомат поміняли на инший. Молодці!
Укргазбанк
Ответ банка
6 сентября 2022, 18:10
Доброго дня!
Станом на 31.08.2022, питання Неллі Миколаївни вирішено по суті – грошові кошти повернуто на її рахунок.
Vladp0568 30 августа 2022, 16:32
Прийдя в отделение № 217/01 АБ, в Виннице, для открытия счета старшего брата, который не сильно разбираться в современных технологиях, хотел уточнить у работника банка некоторые моменты, на что последовало хамство в мою сторону, что ни чего мне отвечать не будут, так как оформояют ему, а не мне, другие менеджеры так же начали кричать что своим уточнением я мешаю их работе, забывая что их работа это обслуживание клиентов, на мою просьбу не хамить угрожали вызвать охрану, прибежал охранник отделения и так же начал угрожать что выведет меня. Такое ощущение что в банке работают стадо неуравновешенных и их руководству стоит обратить внимание на поведение своего персонала.
Укргазбанк
Ответ банка
1 сентября 2022, 18:23
Доброго дня!

Для здійснення аналізу описаної Вами ситуації нам потрібно Вас ідентифікувати, тому просимо Вас зареєструвати звернення на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.

Додатково слід зазначити, що відділення №217/01 не надає послуги з відкриття рахунків, тому просимо уточнити адресу відділення до якого Ви звертались.
Проблема решена
Єгор Тітаренко 26 августа 2022, 15:13
Дуже багато проблем, на які всі забили. Почну з самого початку — з реєстрації у банку. Нажаль через дію це зробити неможливо, функція є, але чомусь не працює. Подзвонив на гарячу лінію банку, відповіді оператора довелось чекати >30 хвилин, після чого мені розповіли, що дистанційне відкриття рахунку оформлюється тільки на сайті, треба сфотографувати усі свої документи, підписати їх КЕП через дію, відіслати по пошті, потім домовитись про зустріч з працівником банку через Google meet і лише тоді вам відкриють рахунок, але ви все ще не можете ним користуватись. Приблизно до 1-го тижня проходить перевірка вашу аккаунту під час якої ви не можете дізнатись номера своє картки та інших її даних.
Отримати пластикову картку також не просто, навіть у відділенні банку, спочатку вас будуть запевняти не оформлювати її, а користуватись NFC, а потім скажуть, що зараз пластику немає, приходьте наступного разу.
У додатку вказаний один курс, але при розрахунках в інтернеті гроші буде списувати зовсім по іншому.
Підтримка у чаті не працює, вже другий раз чекаю на відповідь 20 хвилин і просто завершую чат, бо співробітник просто мовчить і нічого не відповідає. З підтримкою, наприклад, монобанку тут просто небо і земля.
Інший випадок, коли поповнив картку з картки іншого банку і на балансі ці гроші відображались, але я не міг ні відправити їх, ані розрахуватись в інтернеті. Підтримка казала, що гроші на рахунку. Видалення та нове встановлення додатку не допомгдо і лише через 12 гожин все вирішилось само
Банк не рекомендую, для повсякденних розрахунків проблема оформити пластик, для оплат в інтернеті немає чіткого курсу, для переказів з картки на карту великі комісії, як у привата, підтримка не працює і за все це ще потрібно платити 7 грн в місяць, жах та і тільки.
Укргазбанк
Ответ банка
7 сентября 2022, 18:16
Доброго дня! Для здійснення аналізу порушених Вами питань щодо відкриття рахунку та проведення операцій по карті, просимо Вас надати більш детальну інформацію (дата, скрін помилки тощо) через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
Щодо відображення курсу валют повідомляємо наступне. У мобільному додатку «Еко-Банк» відображається курс валют за офіційним курсом НБУ. Курс, відповідно до якого проводяться безготівкові операції, зазначено на головній сторінці сайту Банку https://www.ukrgasbank.com/. Ініційовані Вами 26.08.2022 операції з безготівкової оплати товарів/послуг, проведені за курсом 37 грн. за 1 дол. США.
Стосовно банківської платіжної картки – її було отримано Вами 15.06.2022.
Щодо чату підтримки. 26.08.2022 о 14:53 год. зафіксовано факт успішного підключення оператора контакт-центру до чату, проте, після привітання та запиту додаткової інформації оператором, від Вас не було отримано зворотного зв’язку, внаслідок чого чат було завершено.
Helen Se 24 августа 2022, 2:30
08.06.2022 горе-працівники Укргазбанку заблокували мені, громадянці іноземної держави (не резиденту росії/білорусії) валютний рахунок з великою (для мене) сумою грошей!
У своему (другому) Листi № 124/16958/2022 р., Г.КІЩЕНКО в черговий раз розповiла менi про те що Банк з ПОВАГОЮ та РОЗУМIННЯМ ставиться до кожного клієнта, ЧIТКО ДОТРИМУЄТЬСЯ вимог чинного ЗАКОНОДАВСТВА України, нормативно-правових актів Національного банку України та умов укладених з клієнтами договорів… … …
Однако-ж оцi вашi пустi декларацiї зовсiм не завадили посадовим особам Банку зловмисно порушити вищчезгадане законодавство та заблокувати менi карт.рахунок!
Скоро буде вже 3 мiсяцi!!! як посадовi особи Укргазбанку розповідають менi про якісь там «пєрєвірькі» СБУ та НБУ, та й обіцяють що незабаром все вирішиться. Вважаю що ви взагалi мене за якусь дурненьку маєте! Схаменіться вже, в даний час усі ваші «перевірки» робляться за декілька годин максимум! Просто вся річ у тому, що у мене на рахунку виявилася велика сума грошей — на яку ви (зловживаючи повноваженнями) й позарилися.
У мене в Приватбанку України на карт.рахунку є декілька тисяч гривень — і ніхто мені НІЧОГО там не блокує та не розповідає жодної ахінеї. Чи можє у Приватбанку працюють менеджери глупiши нiж ваши?, або може закони України для них — iншi!!! (напiшiть менi, Pls.)
Я ще 08.06.2022 надала вашому банку свiй Паспорт та всі необхідні документи декілька разів! Ви ЧУДОВО знаєте, що це за гроші та їх походження. Я «мільйон разів» пояснювала вашому банку мою ситуацію і чому так вийшло…
Ви з першого дня нашого спiлкування ЧУДОВО знали та розумiли яке дiйсне в мене громадянство. Проте ж ви цинiчно та зловмисно продовжуєте посилатися на документ (Посвiдку), який не може визначати (де-юре/de iure) громадянство людини! Навiщо ви розповiдаєте менi вашi якись там розумовисновкi: можливо оте — можливо оце., тощо. Ви що НЕ ЗНАЄТЕ чи НЕ РОЗУМIЄТЕ — яким Документом визначаеться громадянство людини?!, (чи це ви так дбаєте та поважаєте клієнтів?)
Вiсiм (8) Разiв я писала до вашаго банку електронною поштою та 2 рази писала на сайтi (minfin.com.ua) на вашу так звану ‘Гарачу лiнiю' — однак ви так і не спромоглися нормально вирішити ситуацію.
Я так розумію, що ви вирішили постiбатися iз мене та моєї родини та намагаєтесь спровокувати міжнародний скандал iз моєю країною незабаром.
будьте впевнені, далі буде…

Best regards,
ALENA SEMIANKOV
Tel. +972524350445
Укргазбанк
Ответ банка
1 сентября 2022, 11:49
Добрий день, Олено!
Для вирішення Вашого питання по-суті встановлено зв’язок з Вашою довіреною особою в Україні – питання опрацьовується в рамках Постанови Правління Національного банку України №18.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ніна Широбокова 23 августа 2022, 17:26
Отделение по адресу: Запорожье, бул. Винтера, 40
Пошел второй месяц как проверяют мои документы как резидента Украины. Я-пенсионер, родилась и выросла в Запорожье, по распределению после окончания института уехала работать в Сибирь. В 1996 г вернулась на родину и больше никуда не выезжала. Сколько времени еще можно меня проверять! Прекратите издевательство над пенсионером и верните мои сбережения, необходимые мне для лечения!
Укргазбанк
Ответ банка
26 августа 2022, 11:50
Доброго дня, Ніно.
Наразі, Ваше питання вирішено по суті — грошові кошти перераховано на Ваш рахунок в іншому банку.
masolti 23 августа 2022, 14:58
В Одессе в отделении на Маршала Малиновского, 1 операторы нагло вымогают деньги в размере от 400 грн за оформление страховки, без ее оформления карту не открывают.
Укргазбанк
Ответ банка
26 августа 2022, 17:04
Доброго дня!
Послуга страхування не є обов`язковою при оформленні банківської платіжної карти, а є додатковою пропозицією, яку пропонує банк своїм клієнтам. Додаткові послуги презентуються працівниками банку виключно для добровільного придбання клієнтом в момент обслуговування або ж можливого придбання клієнтом у майбутньому у разі зацікавленості.
Проблема решена
Юлія Ковальчук 22 августа 2022, 21:12
Отделение по адресу: Винница, ул. Брацлавская, 85
Були сьогодні у відділенні 217/01 у м. Вінниця. Біля каси графік роботи що відділення працює до 17:00. Була повітряна тривога, після їх закінчення касир повернулася до приміщення о 16:10 і сказала що каса більше працювати не буде, то навіщо у графіку повідомляють що працюють до 17:00, якщо співробітники самі встановлюють собі графік роботи. Наскільки відомо що це не перша ситуація що відділення закривають на годину раніше!
Укргазбанк
Ответ банка
1 сентября 2022, 12:51
Доброго дня, Юлія!
За результатами проведеного аналізу, встановлено, що відділення №217/01 (м. Вінниця, вул. Брацлавська, 85) 22.08.2022 не порушувало встановлений графік роботи, що зазначено біля каси та на сайті банку https://www.ukrgasbank.com/contacts/offices/.

Курс валют в Укргазбанке на сегодня

Валюта Покупка Продажа
USD 41.800 42.150
EUR 43.550 44.000
PLN 9.500 10.500
Все курсы банка

Курс валют в Укргазбанке на сегодня

Валюта Покупка Продажа
USD 41.800 42.150
EUR 43.550 44.000
PLN 9.500 10.500
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Укргазбанк 💰 / Отзывы о Укргазбанке 📝