Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
MykolaA 5 мая 2022, 12:47
02.05.2022р. по карті «велика 5-ка» отримав смс-повідомлення: списання «20 грн. комісія банку».
Через сайт минфину дізнався, що послугу зробили платною без попередження та без згоди клієнта.
04.05.2022р. в кабінеті відключив послугу та попросив через чат-бот повернути кошти.
Відповідь: ТАСКОМБАНК, [05.05.2022 10:56]
Новина про зміну тарифів була розміщена на офіційному сайті Банку 22.03.22 — https://tascombank.ua/news/
ТАСКОМБАНК, [05.05.2022 10:57]
повернення комісії зі сторони Банку є безпідставне.
Банк не визнає факту, що під час війни закриті відділення, а клієнт може бути позбавлений:
— інтернету, — телефонного зв«язку, — електрики, та не має змоги слідкувати за банківськими новинами.
Це форс-мажор, а посилання на публічну оферту під час війни — є абсурдним.
Автоматичне підключення платної послуги є незаконним.
Таскомбанк
Ответ банка
6 мая 2022, 22:28
Доброго дня.

Дійсно, з 22.04.2022 року було змінено тарифи.
Надання інформації по рахунку засобами GSM-банкінгу/ PUSH-повідомленнями, за 30 днів, становитиме 20,00 грн.

Звертаємо Вашу увагу, що зі сторони ТАСКОМБАНКу не передбачена відправка смс-повідомлення про зміну тарифів.
Новина про зміну тарифів була розміщена на офіційному сайті Банку.
Проблема решена
Виктор Дубинчук 4 мая 2022, 15:01
По картці Платівка" отримав 03.05.2022 року списання «20 гривень комісія банку.» Я розумію, що це плата за надання інформації по рахункам засобами GSM-банкунгу. Але попереджувати клієнтів банку про зміну в тарифах потрібено, чи це не обов’язково?
Таскомбанк
Ответ банка
4 мая 2022, 22:13
Доброго дня.

Звертаємо увагу, що з 22.04.2022 року було змінено тарифи.

Надання інформації по рахунку засобами GSM-банкінгу/ PUSH-повідомленнями, за 30 днів, становитиме 20,00 грн.

При відсутності оплати, послуга не надається, після надходження коштів на картковий рахунок, послуга буде підключена автоматично.

Новина про зміну тарифів була розміщена на офіційному сайті Банку 22.03.22 — https://tascombank.ua/news/do-uvagy-derzhateliv-platizhnykh-kartok-banku-62399bbbc014370019c36d1b
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
56187340 4 мая 2022, 11:00
Отделение по адресу: Днепр, пр-т А. Поля, 110
Банк не возвращают депо в валюте, предложение возврата в гривнах. Банк отстой.
Таскомбанк
Ответ банка
4 мая 2022, 22:19
Доброго дня.

Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ та номер мобільного телефону в особисті повідомлення.
Вкажіть дату звернення у відділення ТАСКОМБАНКу.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Макс Макс 23 апреля 2022, 11:07
Отделение по адресу: Харьков, ул. Рымарская, 17
Каждый банк Украины, в условиях военного положения идёт на уступки и понимает ситуация. Но есть и УниТАЗ банк. Плевать они хотели. Я и Все мои родные находяться в Харьковской области, о чём я не раз уже сообщал работникам банка. И просто плевать, каждые 2−3 дня начиная с начала войны, продолжают настойчиво звонить мне и мои родственникам с вопросом, когда вы сможете внести платеж. Закройте *** этот банк!
Таскомбанк
Ответ банка
23 апреля 2022, 15:49
Добрий день!

У зв’язку з введенням воєнного стану на території України, ТАСКОМБАНК запровадив кредитні канікули з 24 лютого до 30 квітня 2022 року за всіма кредитними продуктами. У цей період ми відтермінували всі обов’язкові платежі за кредитами і не будемо нараховувати пеню та накладати будь-які штрафні санкції за невиконання або часткове виконання зобов’язань за кредитними договорами.

Таким чином, планові платежі по кредиту, які Ви мали сплатити в березні та квітні 2022 року, ви можете сплатити у травні 2022 року в дату платежу відповідно до Вашого Кредитного Договору разом з травневим платежем.

Звертаємо увагу, що відсотки та щомісячна комісія, передбачені умовами договору, продовжують нараховуватись. Відповідно, у разі наявності фінансової можливості, Банк рекомендує здійснювати погашення нарахованих відсотків та оплачувати частину кредиту протягом цього періоду.

Додатково наголошуємо, що сума простроченої заборгованості, яка існувала станом на 24.02.2022 і не була повністю сплачена, не підпадає під дію Кредитних канікул.
Минфин
Ответ администратора
25 апреля 2022, 16:20
Отзыв не засчитан (на 25.04.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
HerbutVitalyi 21 апреля 2022, 12:47
Таксом це банк Сергія Тігіпка, який обманює Український народ на великих просрочених відсотках. Під час воєнного стану у них немає ніяких канікул. Так, що такі банки потрібно закривати.
Таскомбанк
Ответ банка
22 апреля 2022, 14:16
Доброго дня.

У зв’язку з введенням воєнного стану на території України, ТАСКОМБАНК запровадив кредитні канікули з 24 лютого до 30 квітня 2022 року за всіма кредитними продуктами.
У цей період ми відтермінували всі обов’язкові платежі за кредитами і не будемо нараховувати пеню та накладати будь-які штрафні санкції за невиконання або часткове виконання зобов’язань за кредитними договорами.

Звертаємо увагу, що відсотки та щомісячна комісія, передбачені умовами договору, продовжують нараховуватись.
Відповідно, у разі наявності фінансової можливості Банк рекомендує здійснювати погашення нарахованих відсотків та оплачувати частину кредиту протягом цього періоду.
Проблема решена
61idesoi 3 апреля 2022, 15:24
Звонила только что на горячую линию.ответила мне некомпетентная грубиянка.что нельзя разве нормально сказать???
Таскомбанк
Ответ банка
6 апреля 2022, 21:20
Доброго дня!

У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що надана Вами інформація була перевірена відповідальним підрозділом Банку.

За результатами перевірених даних інформуємо, що, дійсно, було зафіксовано дзвінок з Вашого фінансового номеру мобільного телефону до Контакт-центру Банку 03.04.2022 року.

Звертаємо Вашу увагу, що оператором була надана коректна консультація на Ваш запит.

Уточніть, будь ласка, у Вас залишились відкриті питання, за якими необхідна консультація?
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
jurkel245 2 апреля 2022, 15:06
літня жінка (моя мама) взяла кредит в вашому банку.сплачувала його своєчасно частинами згідно договору і на рахунок банку згідно договору, але так як в нашому місті не має віділення вашого банку і банкомата, робила це через райфайзен банк.22 лютого вона хотіла повністю закрити кредит (передзвонила на гарячу лінію і їй повідомили суму 21986 гривень).вона як зажди пішла в райфайзен банк і сплатила суму 22000 гривень на рахунок згідно договору.через два тижні гроші на рахунок не прийшли.ми почали шукати гроші і в райфайзен банку і в таскомбанку (райфайзен банк відправляв запит на повернення коштів назад).гроші зарахувались на рахунок таскомбанку аж 28 березня (через місяць і тиждень після проплати).в результаті ваш банк нарахував додатково сплатити 1500 гривень.на запитання *де були гроші? хто ними користувався? чому ми маємо платити додаткові кошти за кредит* гаряча лінія не хоче відповідати.звязала нас з працівником банку, який пообіцяв розібратись (я відправив на телеграм таскомбанк бот квитанцію про сплату за 22 лютого і довідку про історію оплат в райфайзен банку, в якій сказано що гроші були перераховані на рахунок таскомбанку 22 лютог), але це була тільки обіцянка.як результат банк донарахував ще 500 гривень до сплати (разом 2000 приблизно).квитанцію про сплату за 22 лютого з печаткою і довідку про слату в райфайзен банку, вякій показано, що гроші перевели до вашого банку ще 22 лютого можу надати ще Вам.скільки буде тривати це свавілля? і що ми маємо робити? платити за чиюсь некомпетентність чи чекати від Вас якогось рішення? якщо чекати, то скільки?
Таскомбанк
Ответ банка
5 апреля 2022, 11:01
Доброго дня.

Для того, щоб перевірити інформацію надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ та номер кредитного договору в особисті повідомлення.
Mishaskripnik7 1 апреля 2022, 9:48
Неделю не могу зайти в приложении банка… Выбивает при входе «сервер недоступен» … При обращении в службу поддержки, помощи никакой… Делаю с меня дурака, то обновить приложение, то неправильный интернет… Сбросилт временный пароль, он всё равно не открывает приложение… Такого … приложения Я вообще не видел ни у одного банка… Кредитный лимит срезали без предупреждения… НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЭТОТ БАНК!!!
Таскомбанк
Ответ банка
2 апреля 2022, 16:15
Доброго дня!

Для того, щоб допомогти Вам у вирішенні питання вкажіть, будь ласка, Ваш ІПН в особисті повідомлення.
EnDar 31 марта 2022, 23:31
Отделение по адресу: Запорожье, пр-т Соборный, 144
И так в принципе с банком никаких проблем никогда небыло да и персонал на высшем уровне.
Но удивили их поступки в столь сложные времена, и так имея кредит в данном банке с сроком оплаты до 10 числа каждого месяца, и так я совершил полный платеж ±3250 05.03.22 года, он засчитался все хорошо, после десятого естественно обновилось и я уже должен был заплатить 3250± до 10.04, ну в принципе все правильно, далее пришло сообщение что подключены кредитные каникулы зашёл в онлайн банк и увидел что платеж был снижен до ±1475, думаю ладно времена тяжёлые оплачу пока сколько просят оплатил примерно 21.03, все прошло отлично пишет что должен внести 0 до 10.04, но проходит неделя зашёл проверить, пишет что я должен 1750± до 10.04, ну, а сегодня вообще пишет что я должен 3250 до 10.04, и так я чёт не понял помощи от банка в такие времена. Получается решили снять больше чем указано в договоре, как-то неправильно.
Таскомбанк
Ответ банка
2 апреля 2022, 16:09
Доброго дня!

Для того, щоб перевірити інформацію вкажіть, будь ласка, Ваш ІПН та номер договору в особисті повідомлення.
Vyla 22 марта 2022, 15:17
Часто чую нарікання на банки, комісії? шановні! За все в житті потрібно платити! немає нічого безкоштовно, лише сир в мишолапці.Мала можливість зробити висновок, позичила гроші в банку і у сестри, так, без процентів, хоча і їй позичала, досі не віддала.я віддала, але те, що я вислухала… Дякую банку за послуги…так, гроші потрібно повертати, але без морального виховання
Таскомбанк
Ответ банка
23 марта 2022, 10:04
Доброго дня!

Дякуємо Вам за позитивний відгук!
Ми цінуємо думку кожного Клієнта та будемо продовжувати робити все можливе для якісного обслуговування Клієнтів Банку.
WhiteLotos 13 марта 2022, 20:34
С января карта Izibank от Таскомбанк была заблокирована в связи с подозрением в мошенничестве.
9 февраля было написано заявление, в котором было подробно изложена суть операций. Оператор ответил, что в течение 30 календарных дней банк даст ответ. 30 дней прошло, а ответа до сих пор нет.
На карте большая сумма денег, спорная транзакция на 2% от суммы, которая есть на счету, а заблокирована вся сумма!
Карта — 5366393300300130

В такое трудное для страны время, банк препятствует распоряжению собственными деньгами!

Прошу разблокировать счёт срочно!
Таскомбанк
Ответ банка
18 марта 2022, 17:36
Добрий день
Для вирішення Вашого питання рекомендуємо звертатися до Izibank за телефонами: 0 800 605 005 (безкоштовно на території України), 044 224 67 27 (оплата згідно з тарифами оператора).
Kolya25111993 8 марта 2022, 16:37
Зняли арешт вчора з картки гроші зарахувались які пів року назад ще скинув, хотів перекинути на другу картку і тут пише invalid не можна перекинути звернувся в тех підтримку сказали треба повторну ідентифікацію пройти, хоча ніякого повідомлення не приходило щоб проходити, сказали треба їхати у відділення мені їхати 100 км під час війни ви серйозно??? А щоб пройти онлайн вони не знають, писав на емайл ніхто не відповідає, другий день вирішують питання з ідентифікацією хоча тех підтримка сьогодні сказала що не бачить в цьому потреби дані актуальні, питання моє другий день не можуть вирішити, кошти мої власні не кредитні, це взагалі що таке??? Як мені гроші перекинути на другу картку??? Ставтеся відповідально до своїх клієнтів це остання картка у вашому банку, дякую якщо поможете вирішити це питання.
Таскомбанк
Ответ банка
18 марта 2022, 15:43
Добрий день
Інформуємо, що Ваше питання вирішено.

Підкажіть, будь ласка, можливо, у Вас залишились питання?
Kvitk 3 марта 2022, 10:43
Заблокували відкриття віртуальних карток, клієнтам розповідають відому байку- ми працюємо на цим питанням.Не вартий банк співпраці.
Таскомбанк
Ответ банка
18 марта 2022, 15:42
Доброго дня.
Питання з випуском віртуальних карт вирішено. Можете випустити віртуальну карту в інтернет-банкінгу TAS2U.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
Дали кредитку, на трёшку гр. Открыл депо, чисто так что новое отделение открыли в городе. Хорошие бонусы на покупки. Но вот началась война и всё обнудили. Зашёл в кабинет таса, а там просто ноль. Теперь и банк для меня в будущем тоже ноль. Не хорошо и не красив поступок в это время.
Таскомбанк
Ответ банка
27 февраля 2022, 20:03
Доброго дня!

ТАСКОМБАНК продовжує стабільно працювати та обслуговувати Клієнтів Банку в стандартному режимі. Роботу Банку переведено в режим обслуговування максимальної кількості Клієнтів Банку. На даний момент кредитний ліміт зменшений до рівня заборгованості. При погашенні заборгованості, ліміт зменшений не буде.
MykolaA 21 февраля 2022, 18:59
Более 10 лет использую кредитную карту «Велика П’ятірка» від ТАСКОМБАНКУ.
Коммуналка, продукты, авиабилеты и гостиницы — все работает без нареканий.
Лимит подняли до 96к.
Регулярно захожу в свой кабинет и нахожусь постоянно на связи.
Не получал от банка никак сообщений и уведомлений. Однако:
С 19.02.2022 года не могу зайти на сайт.
Error 1020 Ray ID: 6e0e2b3c7d5369a3 • 2022−02−21 07:12:53 UTC
Access denied. What happened?
This website is using a security service to protect itself from online attacks.
Что в переводе означает.
«Этот веб-сайт использует службу безопасности для защиты от онлайн-атак.»
Банк без всяких объяснений признал меня кибер-взломщиком и перекрыл доступ.
Это право банка и я его принимаю.
Прошу сообщить общую сумму задолженности по кредиту и дать возможность ее погасить до окончания льготного периода.
Таскомбанк
Ответ банка
22 февраля 2022, 10:09
Доброго дня.

Відповідь надана в особисті повідомлення.
Juliya1979 21 февраля 2022, 13:01
Отделение по адресу: Киев, пр-т Ак. Палладина, 18/30
Заказала кредитную карту через интернет, они перезвонили и сказали что одобрили лимит, но нужно ехать в отделение, я отпросилась с работы, приехала, а мне отказ, зачем гонять людей, врать что одобрили, неужели нельзя было по телефону сразу сказать да/нет! Крайне не рекомендую!
Таскомбанк
Ответ банка
22 февраля 2022, 10:15
Добрий день.

Інформуємо, що відповідно до договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб, Розділ 4, пункт 4.3., підпункт 4.3.2. – Банк має право відмовитись від надання Кредиту Клієнту частково або в повному обсязі за наявності будь-яких підстав, які Банк визначає на власний розсуд та які явно свідчать про те, що наданий Клієнту Кредит своєчасно не буде повернений, звільняючись при цьому від відповідальності за таку відмову.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Nik1Nik2 14 февраля 2022, 10:51
Тот, кто пытался читать Тарифы Таскомбанка по картам, тот знает, что эти правила написаны ну очень мелким шрифтом, сильно мудрено. Непросто разобраться и еще «подводные камни» есть в виде каких-то интернет-услуг. Поэтому и старался не пользоваться кредиткой «Велика п’ятірка». В основном использовал дебетными «Платівками».
Но тут возникла необходимость пополнить свою карту в другом банке. Решил попробовать не через номер другой карты, а с «Платівки» через режим «Мои карты». Ну есть такое в других банках, когда для удобства присоединяются карты других банков. А в Tas2u сразу, без всяких подтвержлений деньги оказались на «Великіа п’ятірці».
Удивился. Ну хорошо, думаю это ж мои собственные средства. Перечислю дальше. И тут я допускаю ошибку — забыл о комиссии.
Короче сформулирую претензию к банку
Перечислил 1700 грн собственных средств на свою карту в другом банке. Комиссия в размере 12,65 «залезла» на кредит. Поясните как из 12,65 грн долг мгновенно вырос до 78,77 грн. Какой-то дикий тариф!!! Так что надо разобраться с помощью калькулятора. Но будьте осторожны при переводах в Таскомбанке (((
Таскомбанк
Ответ банка
14 февраля 2022, 14:46
Доброго дня.

Відповідно до тарифів пакету послуг «Кредитка» (для продукту «Картка „Велика п'ятірка“), розділ 4. Безготівкові перекази коштів з поточних рахунків:

• пункт 4.3. Плата за здійснення операцій за рахунок власних коштів через систему ТАS2U (Мобільний додаток/Інтернет-банкінг)
4.3.1. Переказ коштів між власними картками, що емітовані АТ „ТАСКОМБАНК“ — 1,5%+20 грн;
4.3.3. Переказ коштів на картки емітовані іншими банками — 1,5%+20 грн.

• пункт 4.4. Плата за здійснення операцій за рахунок кредитних коштів через систему ТАS2U (Мобільний додаток/Інтернет-банкінг)
4.4.1 Переказ коштів між власними картками, що емітовані АТ „ТАСКОМБАНК“ – 4,9%+20 грн;
4.4.3. Переказ коштів на картки емітовані іншими банками – 4,9%+20 грн.

Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта.

Відповідно до тарифів та послуг, що надаються в рамках сервісу «Інтернет-банкінг TAS2U», Розділ 1. Плата за переказ коштів з картки на картку, пункт 1.2. Переказ з картки, емітованої АТ «ТАСКОМБАНК» на картку іншого Банку України комісія становить 0,45% + 5 грн.

Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — «Тарифи на послуги, що надаються в рамках сервісу Інтернет-банкінг TAS2U».

Звертаємо увагу, що в TAS2U відображається інформація тільки про комісію сервісу, інші комісії стягуються згідно з тарифами карткових продуктів.
Nik1Nik2 14 февраля 2022, 10:02
Впервые столкнулся с таким действием со стороны банка, как принудительное закрытие ВКЛАДА. Был депозит в евро. По сроку без проблем получил основную сумму и часть процентов. Осталось менее 5 евро. В кассе мелких не было. Ну решил — пусть лежат. С карты открыл сберегательный ВКЛАД, который в Тас называется «Ощадний рахунок». Пролежали немного, снял на карту — думал докуплю в кассе до 5 или 10 и сниму. ПО причинам пандемии и локдауна не попал в отделение. Вернул сумму на «Ощадный». И к сожалению «забыл» на время о нем, до слкдующего посещения. И вдруг вижу что в интернет- банкинге, что вклада нет. Долго выяснял. Объяснение такое — счет был неактивен в течении более полугода. Поэтому по правилам банка средства были списаны и счет звкрыт. Вопрос к банку — это же не совсем обычный счет, а вклад на вимогу для фізичних осіб «Ощадний рахунок». В договоре о вкладе нет ни слова о возможном закрытии этого вклада. И действовали ограничения Нацбанка об особенностях работы в период карантинов. И в то время, когда другие банки продлевают срок даже для карт, а робот Таскомбанка, которому и Covid гн страшен, даже счет закрыл. Нехорошо так относится так к своим клиентам
Таскомбанк
Ответ банка
14 февраля 2022, 14:42
Доброго дня.

Згідно з п. 3.1.7 Правил відкриття, обслуговування вкладних (депозитних) рахунків та умов розміщення банківських вкладів, які є невід’ємним Додатком до Публічної пропозиції АТ «ТАСКОМБАНК» на укладання Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб, до якої Ви приєдналися при укладенні Договорів з Банком, Банк залишає за собою право закрити неактивні вкладні (депозитні) рахунки на умовах банківського вкладу на вимогу «Ощадний рахунок».
Неактивними вкладними (депозитними) рахунками на умовах банківського вкладу на вимогу вважаються рахунки, за якими протягом строку, визначеного Тарифами, не здійснювались операції за рахунком, за виключенням операцій із сплати Банком процентів на залишки коштів на рахунку у випадку їх наявності.

Згідно з п. 3.1. Тарифів за вкладними (депозитними) операціями фізичних осіб, з якими у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Депозити» — «Ощадний» — «Завантаження» — «Послуги та тарифи за вкладними (депозитними) операціями фізичних осіб», надалі – «Тарифи», комісія за обслуговування неактивного рахунку вкладу на вимогу «Ощадний рахунок» складає 100,00 грн/ 10,00 USD/ 10,00 EUR, але не більше залишку на рахунку. Оплата здійснюється одноразово, у разі наявності коштів на рахунку, у відповідній валюті, в місяці наступному за місяцем визначення рахунку неактивним. Комісія стягується 1-го числа (або наступного банківського дня, якщо ця дата є вихідним днем), в місяці, наступному за місяцем, в якому сплинуло 365 календарних днів або більше, коли по рахунку не здійснювались наступні операції: зарахування коштів на Ощадний рахунок (за виключенням зарахування нарахованих Банком на суму залишку на Ощадному рахунку відсотків), внесення/зняття готівки, безготівкового зарахування/перерахування коштів. Якщо сума залишку на Ощадному рахунку Клієнта на день списання комісії за обслуговування неактивного Ощадного рахунку не перевищує 100,00 грн/ 10,00 USD/ 10,00 EUR, то розмір такої комісії збільшується на суму нарахованих відсотків за останній місяць. Комісія не утримується з Ощадного рахунку залишок на якому перевищує 100,01 грн/ 10,01 USD/ 10,01 EUR.

Відповідно до викладеної інформації повідомляємо, що неактивний Ощадний рахунок Банком було закрито правомірно та плата була списана з рахунку згідно з тарифами.
Contra1979 4 февраля 2022, 17:29
Позвонил работник банка, сказал что вам как лояльному клиенту хотим предложить кредит на хороших условиях, от 1.9%, мне назначили встречу, приехал в банк и тут началось, спросили какую сумму хочу взять, сказал, мне сказали что будет под 2.9%, я согласился так как это тоже нормально, работник банка хороший, она распечатала пдф документы с моего личного кабинета банка о зарплате, в Киеве не устроило, я взял с банка официальную выписку о зарплате, работник отправил, и о чудо, мне одобрили сумму в три раза меньше чем я хотел и под 4.9%!!! Провел в банке больше часа, вопрос, зачем вы предлагаете и не даёте, зачем вы тратите время людей! Не я к вам напросился, вы предложили! Странно!!! Единственное что так это сотрудник отделения, хорошая и одекватная!
Таскомбанк
Ответ банка
7 февраля 2022, 19:37
Доброго дня!

Інформуємо, що згідно з умовами Договору комплексного банківського обслуговування, Додатку №4, (ст.106) п. 4.3, Банк має право аналізувати кредитоспроможність Клієнта та відмовити в наданні кредиту Клієнту частково або в повному обсязі та не повідомляти причину відмови.
Андрій Новаківський 26 января 2022, 22:05
На кредитці пише 51грн не вистачає, відправив 51грн, пише не вистачає 0.01грн, зайшов на другу карту Тас бачу є лишні 0.01грн щоб закрити, переказують з одної своєї карти на другу пише комісія 0грн. Переказує і знімає 20грн за комісію. Серйозно? Карл, за переказ 1 копійки 20грн комісія? Це напевно найгірший банк який я тільки бачив! Позвонили в пітримку, каже бачу заборгованість, як дойшли до діла ой передзвоніть завтра бо ми не бачим по вашій карті заборгованості. Серйозно? 10мин це назад сам сказав що зняло комісію 20грн і вже заборгованість. Я ще такого не бачив ні в одному банку! Закриваю усі рахунки, до побачення! Маю усі скріншоти, можу спокійно прикріпити. Просто жах! Суть не в тому шо мені жалко тих 20грн, а суть в тому, що показує комісію 0грн, а через пару місяців я зрозумів куда пропадають кошти! В балансі нічо не сходилось завжди! Ніхто нічо не каже! Ну просто ЖАХ!
Таскомбанк
Ответ банка
27 января 2022, 15:50
Доброго дня.

Інформуємо, що в TAS2U відображається інформація тільки про комісію сервісу, інші комісії стягуються згідно з тарифами карткових продуктів, з якими можна ознайомитися на офіційному сайті Банку (https://tascombank.ua/) в розділі «Завантаження» — «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для тебе» — обираєте необхідний пакет послуг, в якому оформлена карта.

Якщо Вас цікавить сума загальної заборгованості – надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН, номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 або номер договору в особисті повідомлення.

Курс валют в Таскомбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.7 44.1
USD 41.15 41.7
Все курсы банка

Курс валют в Таскомбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.7 44.1
USD 41.15 41.7
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Таскомбанк 💰 / Отзывы о Таскомбанке 📝