Таскомбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Таскомбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.95 | 44.33 |
USD | 41.7 | 42.25 |
Все курсы банка |
Якщо поповнення карткового рахунку здійснюється через ПТКС інших банків таке зарахування може займати більше часу, зазвичай до 3 робочих днів.
Переглянути чи відбулось поповнення рахунку Ви можете за допомогою інтернет-банкінгу TAS2U.
Комментарии (1)
Для того, щоб перевірити інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIП, номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 цифри та номер мобільного телефону в особисті повідомлення.
Написать комментарий
Для того, щоб перевірити інформацію про наявність карти в касі Банку вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIП, ІПН, номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 цифри в особисті повідомлення.
Написать комментарий
С недавнего времени пользуюсь картой Большая Пятерка, задолженностей у меня нет, но вот не знал то ваших правилах хранения бонусов. Нельзя ли в качестве доброго жеста к ответственному клиену вернуть начисленные бонусы?
Згідно з пунктом 24 Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» — «Організатор не несе відповідальності за неознайомлення Учасників з інформацією щодо належних до нарахування Бонусів та виплати Винагороди, а також за невиконання (несвоєчасне виконання) Учасниками своїх зобов’язань, передбачених цими Офіційними умовами».
Згідно з пунктом 18 Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» — «Організатор о 18:00 кожного першого робочого дня першого місяця кварталу (січень, квітень, липень, жовтень) списує суму всіх Бонусів, що були нараховані Клієнту на його Бонусний рахунок за період дії Програми, але не були виплачені Учасником на свій картковий рахунок через систему ІБ «TAS2U».
З офіційними умовами Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — «Велика п’ятірка» — «Документи».
Написать комментарий
Звертаємо Вашу увагу, що зарахування коштів на заблоковану карту неможливе.
Рекомендуємо здійснювати поповнення по номеру карткового рахунку.
Комментарии (2)
Підкажіть, будь ласка, яким сервісом користувались при поповненні карти?
При наявності надайте, будь ласка, квитанцію для перевірки інформації.
Написать комментарий
Повідомляємо, що розблокувати карту Ви можете, звернувшись до Контакт-центру Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку) або ж самостійно через TAS2U в розділі «Карти».
Написать комментарий
Комісія за конвертацію – 1% або 3% в залежності від валюти, в якій проводиться операція:
1. Якщо валюта операції USD (долар США), EUR (євро), GBP (фунт стерлінг), CHF (швейцарський франк), PLN (польський злотий), RUR (російський рубль) — комісія за конвертацію – 1%.
2. Якщо валюта операції відрізняється від зазначених вище — комісія за конвертацію – 3%.
3. Якщо валюта операції UAH (гривня), а термінал зареєстрований не в Україні — конвертація здійснюється з використанням миттєвої конвертації валюти Dynamic Currency Conversion – 3% комісія за конвертацію.
Зі схемою конвертації у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — необхідно обрати Ваш пакет послуг, в якому оформлена карта — «Документи» — Схема конвертації операцій за платіжними картками MasterCard і Visa.
Написать комментарий
Відповідь надано в особисті повідомлення.
Написать комментарий
Для перевірки інформації надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІП, ІПН та номер Вашого кредитного договору в особисті повідомлення.
Написать комментарий
Ваше звернення знаходиться в роботі у відповідального підрозділу Банку. Коли Ваше питання буде вирішено — Вас додатково проінформуємо.
Написать комментарий
Имеет платёжная карта Mastercard World Contactless, которая обслуживается в тарифе «Большая 5». Два раза оплачивал её проезд в городском транспорте на валидаторе Visa (оплата бесконтактно), валидатор выдавал чек. Операция проходит офлайн.
При списании средств по этим двум операциям получаю отказ вида «*6317 16.05.2020 13:54:03 TRANSPORT Operatsiю vidkhyleno, zvernitsia do banku: 0443932590» (обратите внимание на транслитерацию буквы Ю).
Звоню в поддержку Таскомбанка. По первой операции мне пару недель назад сообщали, что списание не произошло из-за сбоя на валидаторе. По второй — я плохо приложил карту.
Списание за проезд с платёжных карт Mastercard других банков успешно происходит. Проблем не замечал.
Оплата данной картой бесконтактно в других магазинах тоже работает нормально.
На чей стороне проблема-то? Хочу узнать точную формулировку, по которой происходит отказ в оплате проезда. Эту информацию хочу передать в отдел транспорта горисполкома для решения вопроса.
PS На чипе операция оплаты успешно записалась. Считывал данные карты программой через NFC телефона.
PPS Оплата проезда платёжной картой через Google Pay успешно прошла.
Для того, щоб перевірити інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIП, ІПН, номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 цифри.
Комментарии (1)
Чому працівника банку за девять місяців небуло жодно повідомлення про мою заборгованість?
Чому мені було повідомлено недостовірну суму останнього плажу оператором банку, відповідно до якої виникла заборгованість?
Прошу керівників банку розглянути мою заборгованість по даному кредиту.
Вразі бездіяльності банку буду змушений звернутися вище стоящі органи.
Прошу керівників банку віднестися з розумінням.
Надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІП, ІПН та номер мобільного з якого звертались до Контакт-центру Банку.
Написать комментарий
Інформуємо, що в інтернет-банкінгу TAS2U немає можливості отримати запитувану інформацію.
Отримати повний номер карти Ви можете, звернувшись до відділення ТАСКОМБАНКу, маючи при собі паспорт та ідентифікаційний код.
Ознайомитись з переліком відділень можливо за посиланням — https://tascombank.ua/branch.
Написать комментарий
2.Почему об этом не уведомляется ясно, прозрачно и понятно? Например, как в Приватбанке, при осуществлении перевода на экране терминала указывается комиссия. Способов множество, но для этого надо быть клиентоориентированным банком и не иметь в штате таких затейников / см. пукт 1 / с хорошей з/п.
3.Складывается впечатление, что в руководстве банка большие жлобы и мелкие жулики, привыкшие тырить деньги из карманов. Жду вразумительного ответа, а не отписку со ссылками на пункты тарифа, который сами только-что сочинили. Иначе буду вынужден прекратить сотрудничество и распространить эту информацию в ФБ и др. соц. сетях.
Комісія за поповнення Ощадного рахунку списується відповідно до тарифів.
Ознайомитись з тарифами можливо за посиланням https://tascombank.ua/files/Taryfy_Oshchadnyi_20012020_2.pdf.-
Розділ 3., пункт. 3.3. Зарахування коштів на рахунки, які внесені через ПТКС комісія становить 0,5% від суми, мін. 5 грн.
Звертаємо Вашу увагу, що в квитанції відображається комісія терміналу.
Також інформуємо, що Ваше звернення зафіксовано, як побажання до роботи Банку, для реалізації відображення комісії в терміналі самообслуговування.
Написать комментарий
Отримати довідку про закриття кредиту у Вас є можливість виключно, звернувшись до відділення ТАСКОМБАНКу з документами.
Звертаємо Вашу увагу, що за видачу довідки передбачена комісія, яка залежить від виду кредитного договору.
У зв'язку з введенням карантину в країні – рекомендуємо відвідати відділення для отримання довідки пізніше, після його закінчення.
Написать комментарий
Кто платит зарплату Банк, или HR? Разницу забирая себе. Оговаривается на собеседовании может только та сумма которая указана в объявлении вакансии, иначе это ЛОХОТРОН.
«Мошенничество» HRов Софии Биляк и Марины Шевченко продолжается…
Комментарии (1)
Якщо Ви не пам'ятаєте ПІН-код до карти — ініціювати його перевипуск у Вас є можливість звернувшись до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора), після проходження ідентифікації або ж звернувшись до відділення Банку з паспортом та ІПН.
Написать комментарий
В мене заблокована кредитна картка в таскум банку, а треба здійснити платіж, як мені дізнатись реквізити на які потрібно скидати гроші?
Надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІП, ІПН та номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 цифри, в особисті повідомлення.
Написать комментарий
Відповідь написали в особисті повідомлення.
Комментарии (2)