×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 45.15 | 45.85 |
USD | 41.35 | 41.95 |
Все курсы банка |
Помощь Онлайн
Спасибо Татьяна.
Написать комментарий
Блокировка личного кабинета за 5 минут!
Я после этого звонил на горячую линию, мне сказали что для разблокировки обращаться в отделения банка, я объясняю сотрудникам что я нахожусь за 1000 километров от ближайшего отделения и явиться при всем желании не могу, помочь мне всячески отказываются, на встречу никак не идут.
У меня на карте остались деньги, в которых я нуждаюсь, но никак не могу получить к ним доступ. Пытался удаленно закрыть счет чтобы хоть как-то получить свои деньги, этого сделать также не получилось дистанционно.
Что теперь делать я не знаю… Будьте осторожны, не храните в этом банке свои средства, также можете словить блокировку на ровном месте без объяснения причин.
Комментарии (6)
Банк не закрывает кредит
В начале октября мне позвонили из коллекторской службы, с которой сотрудничает данный банк и предложили закрыть кредит с частичным списанием при оплате до конца текущего месяца. О всех нюансах проведения этой оплаты я уже писала 30.10. Оплатила «акционную» сумму 29.10. Мне пообещали закрыть за 5−10 дней.
Сегодня 14.11 — прошло 17 дней, а мне до сих пор звонят коллекторы, приходят сообщения и висит остаток на счете.
Коллектор, с которым я общалась, утверждает, что передал информацию о внесении полной акционной стоимости банку, дальше списанием остатка и закрытием счета занимается банк.
Прошло 17 дней!!!
КОГДА ВЫ СПИШЕТЕ ОСТАТОК И ЗАКРОЕТЕ ЭТОТ ЧЕРТОВ КРЕДИТ? Почему никто из ваших сотрудников не может дать вразумительный ответ на этот вопрос? Или вы нанимаете сотрудников только для того, чтобы на сайте Минфина занимались написанием хороших отзывов Альфа-банку?
Комментарии (3)
Хароший банк, і працівники ввічливі
Написать комментарий
Нікіта Нехай
Написать комментарий
Хороша підтримка
Комментарии (1)
Отличный сервис!!!
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Хорошая поддержка
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Відгук
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Благодарность специалисту службы поддержки
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Спілкування з оператором
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Відгук за операторів
Раді, що сподобалась консультація :)
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Обслуживание
Дякуємо за відгук :)
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Чат підтримки Альфа-Банк
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Пропал свифт платеж у ФОПа
И кстати, говорили, что если платеж приходит до 16:00 (а надпись, что платеж обрабатывается, появилась до 16:00), то платеж должен быть зачислен в этот же день. Однако этого не произошло.
Написать комментарий
Звернення до Альфа-банку
На протязі тривалого часу у гілці відгуків банку постійно з`являються хвалебні відгуки на адресу служби підтримки чи окремих працівників банку, які крім дифірамбів практично не містять жодної конкретики. Ці відгуки є однотипними по стилю написання та змісту, пишуться людьми, які зареєстровані на сайті здебільшого безпосередньо перед написанням відгуку, або подекуди за декілька днів до написання відгуку і які так само щезають з форуму, написавши один, зрідка — два позитивних відгуки на адресу Альфа-банку. Не потрібно володіти видатними аналітичними здібностями, щоб здогадатись, що ці відгуки написані працівниками банку, або наближеними до банку людьми з метою підняти рейтинг банку. Але «набиті» таким чином зірки не сприяють позитивному іміджу банку і підняттю його РЕАЛЬНОГО рейтингу. Навпаки — це скоріш відверне частину діючих та потенційних клієнтів від банку. Гілка відгуків Альфи все більше стає нечитабельною — знайти корисну інформацію за купою такого інформаційного сміття стає все важче.
Я, як клієнт банку, зацікавлений у конструктивному обговоренні його діяльності, висвітленні здобутків і проблем банку. Як читач і дописувач Мінфіну — у отриманні об`єктивної і повної інформації і обміні думками з іншими учасниками форуму. Тому переконливо прошу банк припинити публікацію таких «опусів» і не засмічувати форум різним «інфосміттям». Я далекий від ілюзії, що банк визнає свою причетність до цих відгуків, зрештою це і не важливо. Але сподіваюсь, що подібного «трешу» віднині у гілці банку більше не з`явиться.
Про всяк випадок продублюю цей відгук у своєму блозі.
Погоджуюсь з вами, зі сторони це може виглядати так, що ми буцімто самі пишемо ці відгуки.
Розказуємо як все відбувається. Якщо клієнту дуже сподобалась консультація в чаті і клієнт питає, де можна віддячити за допомогу оператора, співробітник може запропонувати написати відгук на Мінфін. Майже 100% цих клієнтів раніше ніколи не були зареєстровані і тому проходять реєстрацію одразу після чату. Звідти і недавня реєстрація.
Але, на жаль, не всі клієнти потім повертаються на Мінфін і підтверджують, що вони клієнти.
Ми не замовляємо відгуки і не пишемо їх. Ваша справа вважати як хочете, але наше сумління чисте.
Комментарии (17)
Хороший сервис
Написать комментарий
Терозируют по телефону.
Хочемо вам допомогти, щоб вас більше не турбували
Написать комментарий
Менеджер Альфа-банку Оксана Самойленко, м. Київ
Написать комментарий
Дякую за допомогу
Комментарии (1)