×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 45.15 | 45.7 |
USD | 41.35 | 41.75 |
Все курсы банка |
Звонят кому не попадя, вообще
Один из номеров который задолбали прошу сюда не звонить +380991938724
Комментарии (19)
Отзыв о банке
Написать комментарий
Подяка
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (2)
Мошенники с официальным статусом
Судячи з описаної вами ситуації, ви оформили картку Platinum Black Plus, тільки плата за обслуговування річне 1200грн + 250грн щомісяця (при виконанні однієї з умов, по кількості, сумі покупок, залишку власних коштів, плата за обслуговування не знімається). Враховуючи останній пункт, картка вигідна коли ви нею активно користуєтесь, так можна і відсотки на залишок отримати, бонуси за покупки заробити, користуватися преміальними сервісами від МПС.
Якшо картка вам на даний момент не потрібна, користуватися не будете, то, дійсно, краще її закрити і відкрити, коли така потреба з'явиться, щоб не платити за щомісячне і річне обслуговування. Але замість вас цього зробити не можемо :(
Тому напишіть, будь ласка, коли і куди ви зверталися для закриття рахунку? Дуже хочемо дізнатися деталі і допомогти.
Комментарии (3)
Золота дівчинка з Альфа Банку
За що їй дуже вдячна!!!
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
*** банк
В подальшому, з невідомих мені причин, додатково з цього ж рахунку було знято ще одну комісію в сумі 626.40 грн.
Мною було встановлено, що вищевказана сума була стягнута з рахунку як комісія 4% за зняття ГОТІВКИ з кредитної ПК (що не відповідає дійсності).
При ознайомленні в мобільному додатку Sens з тарифами на обслуговування моєї кредитної ПК ні про які додаткові комісії при безготівкових операціях використання кредитного ліміту інформації нема.
Крім того, вказана сума була обчислена із загальної суми (15500 грн. -оплата + 160 гр. комісії), що вже само по собі є абсурдом (комісія з комісії). Ще й при погашенні кредиту здеруть купу комісій!
ВИСНОВОК: НІКОЛИ НЕ МАЙТЕ СПРАВИ З ЦИМ БАНКОМ! РОЗВЕДУТЬ ЯК СЛІПИХ КОТЯТ!
Якщо це переказ за номером картки, то в додатку одразу попереджуємо про можливу додаткову комісію, окрім комісії сервісу за кредитною карткою. Якщо переказ за реквізитами/між своїми рахунками (де присутня тільки комісія сервісу), то одразу всю суму вказуємо.
Вся ця інформація є в тарифах картки і в самому додатку :(
Комісія при погашенні з картки може бути залежно від її тарифу, якщо, наприклад, це наша дебетова/зарплатна картка, то комісії не буде.
Комментарии (1)
Валюту з першого разу не зняти
У відповідь на «Добрий день, замовляв.» касир відповідає «-ШО?»
Повторюю «Добрий день! Замовляв…» Касир робить круглі очі і відправляє до менеджера. (Вітання у відповідь не прозвучало.)
За час поки стояв у менеджера, пропустив 4 чоловіки до каси, при тому, що уже посидів в черзі.
Далі кажуть, «Вибачте, валюта яку ви замовляли уже пішла на продаж, бо ви не підійшли до 12год».
Провів на відділенні 15−20 хв, валюту не зняв, зіпсував настрій.
Власне, це не вперший раз в Альфа банку, при спробі зняти валюту, чи отримати SWIFT
Вибачте, будь ласка, за цю ситуацію. Такого бути не повинно (і поведінки співробітника і ситуації з бронюванням коштів).
Додатково напишемо вам в особисті повідомлення для уточнення деталей для врегулювання ситуації
Написать комментарий
Загадкова коміссія на >22% кредитного ліміту за 1 день.
Поповнив карту та використовував своі грощі (перекази, покупки).
Потім ознайомився з правилами кредитного ліміту вирішив використати можливість та зробити покупку на 10000 грн (~5500 грн власного рахунку та ~4500 грн за рахунок кредитних). Все пройшло успішно, наступного дня використав ще ~200 грн на покупку онлайн.
Через день бачу стан рахунку -6120 грн (хоча кредитний ліміт лише 5000 грн, який навіть не був вичерпаний). В історіі витрат додалась ще одна позиція — коміссія 1129 грн (22,6% від кредитного ліміту за день); причому коміссія з’явилась ще перед витратами за кредитний ліміт 😲.
Відкрив я карту лише тиждень тому, тож просрочки ніякої бути не може. На природу цієі коміссіі підтримка відповіді не дала.
Комментарии (4)
Анастасія Белорус
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Альфа банк — шахраї.
Комментарии (5)
ШАХРАЙСТВО
Комментарии (6)
Альфа банк сделал так, что б я не мог гасить кредитку вовремя, что б потом поиметь не хилую пеню!
Есть два объяснения этому —
1. Они сделали так, что б я не мог гасить кредит вовремя, что б потом поиметь не хилую пеню!
2. Мне вообще не гасить долг, ведь они полностью закрыли мои карты и счет в целом! Что подтверждает моя официальная кредитная история. Альфа банк вообще ни где там не фигурирует (хотя там отображается вообще вся история по займам, даже самая мелкая). Я так понял со мной расторгли договор и платить мне уже и не надо.
Я в замешательстве, что у них на уме… Самый не адекватный и мутный банк из всех моих банков (а их у меня 6)
Комментарии (2)
Спамеры !
Комментарии (1)
Эквайринг в банке и выписки
Написать комментарий
Ответы на вопросы.
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Консультація
Написать комментарий
хорошая консультация
Спасибо большое!
Раді, що сподобалась консультація :)
Написать комментарий
Самоуправство банка
Арешт рахунків виконується відповідно до Постанови НБУ №22 від 21.01.2004р.
Арешт накладається на будь-який з типів рахунків (картковий, депозитний, поточний, кредитний). Для зняття арешту потрібно звернутися до ВДВС
Під час арешту рахунків мінімальний платіж залишається 5% від суми боргу, він не подвоюється. До того ж немає вимоги якнайскоріше погашати заборгованість. Погашення відбувається стандартно. Скоріше за все ваше поповнення ще не встигло зарахуватись на рахунок і погасити мінімальний платіж. Або ви прострочили платіж і сформувався вже новий. В такому випадку мінімальний платіж дорівнює сумі простроченого платежу за минулий місяць плюс сума поточного платежу. Щоб не гадати на словах, чекаємо на ваші дані в приватних повідомленнях там уже перевіримо все детально і дамо точну відповідь.
Комментарии (1)
Незрозумілі підстави знімання коштів з карти, переведення із кредитної карти в дебіторську та інше
Плюс: замовив кредит готівкою і сплачую відповідно до графіку платежів
Далі мінуси:
Видали карту на яку нарахували кошти готівкою
Після обнулення коштів на карті без моєї згоди, змінили ліміт карти та її призначення.
Почались незрозумілі нарахування боргу, хоча нічого не знімав, не купував
Ось тобі відсотки, ось тобі страховка — ПЛАТИ.
Після погашення «заборгованості» заблокував карту, де у роз’ясненнях написано, що дії із картою неможливі після блокування
Але це не завадило, знову підняти мені ліміт і нарахувати БОРГ
Під час з’ясування причини вище зазначених дій, пояснили просто я не закрив карту. Хоча я писав вище будь якіх дій із картою вважав неможливими оскільки вона заблокована.
Під час закривання карти, переступив поріг банківського відділення із «Боргом» 15,56 грн., Потім ще 10 грн. При поповненні на 26 грн. з’ясувалось що не вистачає 0,03 грн. (Карл 3 коп!!!) тобто при наявності 0,44 грн. власних коштів, я ще раз поповнив на 1 грн., Бо 3 коп. Я не можу перерахувати.
Закривав карту дистанційно сидячи на стільці у відділені банку за допомогою програми Сенса.
Власні кошти мені було запропоновано відправити на доброчинність, але за таких умов зажадав перевести на телефон, знову купа умов і відмова, отримати на руки, тільки через 20 днів протягом 10 днів. Це все було насправді!? Але якимось дивом видали в той же день і без комісії користування послугою каси, але через менеджера і ТД.
Витрачено купу часу, отримав негативні емоції.
Нерадив би користуватися послугами банку, менеджери багато чого не договорюють під час замовлення тих чи інших послуг, обслуговування.
Для прикладу пересмикують тотожні поняття такі, як закрив, заблокував і ТД.
Жоден із менеджерів не скаже що при спробі поповнити карту чи покласти кошти на кредитний рахунок через термінал буде коштувати вам 15 грн. (Якщо звичайно не принесли більше ніж 10 тис.грн.), а через касу 50 грн.
Хоча окремі працівники намагаються бути ввічливими і намагаються допомогти, але із-за політики поводження із клієнтами банку не можуть нічого змінити.
Комментарии (1)
Служба безпеки самовільно заблокувала картку, не попередивши про свої дії
Зателефонувавши в банк, оператор намагалась допомоти, проте я не зміг згадати юридичну назву компанії, яка видавала картку (а чи багато хто з нас знає саме юридичну назву?) протягом 1 хвилини. 1 хвилини, Карл! Як результат, наступна спроба можлива виключно через 12 годин, тобто, наступного дня.
Таким чином, внаслідок дій служби безпеки банку, я буду змушений сплатити fee за невчасну оплату послуг.
На дворі майже 2022 р. Альфа-банк вирішив змінити додаток та сайт замість того, щоб оновити свої процеси.
Комментарии (1)