×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 45 | 45.8 |
USD | 41.3 | 41.85 |
Все курсы банка |
Не приходят деньги на карту
Комментарии (11)
Не приходит виплата 6500
Комментарии (3)
Не має виплати 6500 з 18.03.2022
Ми очікуємо на кошти так само, як і ви. Зі свого боку перевірили всі технічні аспекти, від нас затримок у зарахуванні не буде ✊
Комментарии (2)
Як основний сервіс — не рекомендував би до використання
Раніше користувався сервісом цього банку і був доволі задоволений (суб'єктивно 4 з мінусом). Були проблеми і раніше, були і списання копійкові, але проблеми, вирішувались, а копійкові списання — не хотілось витрачати на них час.
З лютого, все буквально змінилось і з конструктивом підтримки і з «копійчаними» нарахуваннями. Почалось все з того, що якийсь технічний нюанс не зараховував поповнення кредитних карток погашенням кредитної суми, а сама сума кредиту жила окремо, а плюсовий залишок окремо, відповідно, банк почав нараховувати на суму відсотки. Я запропонував розібратись, але співробітник сказав, що б сума погасилась — треба закрити картку з усіма нарахованими по карті бонусами. Потім співробітник сказав «що не так все зрозумів», але картку і бонуси вже ніяк не відновити.
Я вирішив розібратись по іншим карткам (в дружини) і вирішив перевірити ці «копійчані» суми і дійсно з лютого в банку «щось змінилось» і це щось дуже нагадує, якусь шахрайську логіку.
Також, відмічу, що конструктив у вирішені проблем (питань) зійшов нанівець служба підтримки відписується FAQ, спеціалісти у чатах обговорень «накидуються» з словами звинувачень, що навчіться читати і рахувати, а потім тут питання задавайте. Визнати, в принципі, що може бути, якась технічна помилка, чи неточність, та спробувати поговорити мовою цифр і розрахунків, вони не можуть, чи не хочуть (можливо саме це і є нова стратегія «сервісу»).
Одним словом — сервіс я змінив і іншим не рекомендую ним користуватись, поки, щось не зміниться.
Тому ми перевірили ваші погашення за останні 3 місяці і побачили, що поповнення зараховувались на погашення боргу як слід, але повного погашення для припинення нарахування відсотків по готівковим операціям не було. За цей період не було ситуації, де б погашення відображалось як власні кошти і не погашало борг.
Але не можемо не звернути увагу на консультацію в чаті. Дійсно, спілкування в чаті мало неточності з боку оператора. Агент визнав свою помилку та попросив у вас вибачення. Того ж просимо і ми зараз. Обіцяємо виправитись в майбутньому, щоб консультація з підтримкою була точною та приносила лише позитивні емоції.
Бережіть себе і все буде Україна 💙💛
Комментарии (2)
Банк не выдаёт наследство
Нам дуже шкода, що органи опіки не виконали своїх обов'язків і не видали вам одразу потрібну довідку :( Детальніше про це написали в особистих повідомленнях.
Наші юристи повідомили, що таких проблем з органами опіки інших місцевих рад не виникало.
Пробачте, будь ласка, що ви витратили свій час і лише зараз отримали детальні пояснення. Проговорили все це з відділенням банку, до якого ви зверталися. Робота над помилками проведена і зробимо все необхідне, щоб подібні ситуації більше ніколи не повторилися
Комментарии (10)
Э-підтримка
Комментарии (3)
Не пришли до сих пор 6500 на карту Альфа-Банк!!!
Комментарии (5)
Альфа,вы серьезно?
Комментарии (7)
Банк-провокатор со стороны России
Ми розуміємо, що в поточній ситуаціїї кожний шукає ворогів та шпигунів, і ми згодні, що зараз потрібна додаткова пильність. Але наш банк точно такими речами не займається, персональні дані клієнтів в жодному разі нікому не передаються, адже ми зберігаємо банківську таємницю згідно з частиною першою статті 60 Закону України «Про банки і банківську діяльність».
Тому не хвилюйтесь, Альфа-Банк Україна в жодному випадку нікому не передає дані своїх клієнтів, а тим більше закордон. Бережіть себе та близьких. Все буде Україна 💙💛
Комментарии (1)
Хочу договориться о погашении кредита как честный человек, а банк договариваться не желает
Пытаясь договориться с банком как бывший банковский сотрудник — прекрасно знаю как работают банки и какая ситуация сейчас с платежами, предложил адекватный выход из ситуации это реструктуризация кредита, то есть пересмотр условий договора
Девушка или не училась в институте или не знает что реструктуризация это не новый кредит, а пересмотр істотних умов дійсного договору, и в итоге пишет что мне откажут в реструктуризации, хотя многие другие банки пошли на встречу, ребят я не могу платить 7100 в месяц так как в моем маленьком городе нет работы вообще, банк не заинтересован в своих клиентах, не рекомендую данный банк
Детальніше з умовами кредитних канікул ви можете ознайомитись за посиланням https://help.alfabank.ua/hc/uk-ua/articles/4478116141074
Що стосується реструктуризації, то пропозиція про це формується банком автоматично, і якщо для вас вона буде доступна, то ви зможете це побачити в мобільному додатку банку Sense SuperApp: https://help.alfabank.ua/hc/uk-ua/articles/360019956620?utm_source=viber&utm_medium=viber&utm_campaign=CC_link
Сплачуйте по можливості. Головне бережіть себе та своїх близьких. Все буде Україна 💙💛
Комментарии (5)
Поддержка 6500
Однако деньги на счёт не были зачислены.
Не совсем ясно в чем причина.
Помогите разобраться и будут ли зачислены 6500 на счёт?
Комментарии (4)
Єпідтримка
Комментарии (2)
Нет е-пидтрымка 6500!
Когда появятся на карте?
Комментарии (2)
Не зачислены 6500 грн! 20 дней прошло со всеми выходными
Комментарии (2)
Залишають без коштів на існування
мінімальний платіж.
На гар. лінії мені відповіли, що можуть змінювати ліміти на своє усвідомлення, а на питання: «Чому не повідомляють клієнта?», — відказали, що в додатку в історії платежів має відображатися.
Комментарии (3)
Незрозумілі стягнення
Якщо банк збільшує ліміт, то це робить він для того, щоб перекрити мінус який виник. Якщо цей мінус не перекрити — на цей мінус нараховуються додаткові відсотки.
Щодо відсотків за готівкові операції. Скоріше за все, у дружини були раніше операції переказу та зняття готвіки. Цей борг погашається в останню чергу. І тому поки не погашений повністю борг — відсотки нараховуються щодня і списуються в розрахункову дату. Детальніше можемо посянити дружині, якщо вона нам напише у приватні повідомлення.
Комментарии (2)
где 6500?
Зараз є технічні труднощі із нарахуванням 6500грн від держави. Вже вирішуємо це питання з Дія. Напишіть нам в особисті повідомлення ваш ІПН. Надамо вам зворотній зв'язок.
Комментарии (4)
Проблема со swift переводом
Комментарии (16)
Альфа банк
Комментарии (3)
Обман?!
Комментарии (5)