Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Елена Марченко 20 апреля 2022, 9:31
Успешная заявка была оформлена 30.03.2022. Денег нет по сей час. 21 день…
Сенс Банк
Ответ банка
20 апреля 2022, 10:23
Наразі всі заявки на допомогу підтверджені, допомога надійде на Ваш рахунок після її зарахування від Ощадбанку (фінансового партнера програми). Інформація щодо дати перерахування Ощадбанком поки що не відома. Очікуємо на зарахування коштів.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Владислав Жмайлов 19 апреля 2022, 19:59
Успешная заявка на выплату 6500 грн. была подана 23.03.22, на карту е-роддержка от Альфа банка. Выплаты до сих пор (19.04)нет! Что делать? Куда обращаться?
Сенс Банк
Ответ банка
19 апреля 2022, 21:45
Допомога надійде на Ваш рахунок після її зарахування від Ощадбанку (фінансового партнера програми). Інформація щодо дати перерахування Ощадбанком не відома. Чекаємо.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
VikaKohan2323 19 апреля 2022, 12:30
Доброго дня, відгук про ваш банк в мене завжди найкращий, на даний момент склалась ситуація де банк за виплатою 6500 посилає до Мінфіну, а Мінфін до банку, що відбувається, кто може дати відповідь чому 200000 українців просять виплати які пообіцяв на президент?
Сенс Банк
Ответ банка
19 апреля 2022, 12:54
Добрий день! Дякуємо за вашу оцінку. Ми уточнили інформацію в Ощадбанку (фінансовий партнер програми), чи проведені вже виплати. На жаль, поки що ні :(
Ми очікуємо на кошти так само, як і ви. Зі свого боку перевірили всі технічні аспекти, від нас затримок у зарахуванні не буде ✊
Андрей Шишкин 19 апреля 2022, 9:56
Розповім, свою історію взаємодію з цим сервісом.
Раніше користувався сервісом цього банку і був доволі задоволений (суб'єктивно 4 з мінусом). Були проблеми і раніше, були і списання копійкові, але проблеми, вирішувались, а копійкові списання — не хотілось витрачати на них час.
З лютого, все буквально змінилось і з конструктивом підтримки і з «копійчаними» нарахуваннями. Почалось все з того, що якийсь технічний нюанс не зараховував поповнення кредитних карток погашенням кредитної суми, а сама сума кредиту жила окремо, а плюсовий залишок окремо, відповідно, банк почав нараховувати на суму відсотки. Я запропонував розібратись, але співробітник сказав, що б сума погасилась — треба закрити картку з усіма нарахованими по карті бонусами. Потім співробітник сказав «що не так все зрозумів», але картку і бонуси вже ніяк не відновити.
Я вирішив розібратись по іншим карткам (в дружини) і вирішив перевірити ці «копійчані» суми і дійсно з лютого в банку «щось змінилось» і це щось дуже нагадує, якусь шахрайську логіку.
Також, відмічу, що конструктив у вирішені проблем (питань) зійшов нанівець служба підтримки відписується FAQ, спеціалісти у чатах обговорень «накидуються» з словами звинувачень, що навчіться читати і рахувати, а потім тут питання задавайте. Визнати, в принципі, що може бути, якась технічна помилка, чи неточність, та спробувати поговорити мовою цифр і розрахунків, вони не можуть, чи не хочуть (можливо саме це і є нова стратегія «сервісу»).
Одним словом — сервіс я змінив і іншим не рекомендую ним користуватись, поки, щось не зміниться.
Сенс Банк
Ответ банка
19 апреля 2022, 11:09
Андрію, ми вдячні вам за те, що ви знайшли час поділитися відгуком! Банк зовсім не ідеальний і є багато нюансів та точкових проблем.
Тому ми перевірили ваші погашення за останні 3 місяці і побачили, що поповнення зараховувались на погашення боргу як слід, але повного погашення для припинення нарахування відсотків по готівковим операціям не було. За цей період не було ситуації, де б погашення відображалось як власні кошти і не погашало борг.
Але не можемо не звернути увагу на консультацію в чаті. Дійсно, спілкування в чаті мало неточності з боку оператора. Агент визнав свою помилку та попросив у вас вибачення. Того ж просимо і ми зараз. Обіцяємо виправитись в майбутньому, щоб консультація з підтримкою була точною та приносила лише позитивні емоції.
Бережіть себе і все буде Україна 💙💛
Проблема решена
vvv1275 18 апреля 2022, 14:59
Отделение по адресу: Одесса, ул. Екатерининская, 11
Четвёртый день не могу получить по Свидетельству на право наследия часть вклада покойного мужа, приходящегося на нашего 11 летнего сына в отделении вашего банка в г. Одесса. Мурыжили то документ с пропиской сына нужен, то отказали с связи с тем, что нет документа, подтверждающего, что я являюсь опекуном своего собственного сына. В 4х других банках выдали наследство в течении получаса. Почему нужен какой-то документ об опекунстве, если я не являюсь опекуном? Начальник отдела опекунства и опеки г. Одесса говорит ужас, какой банк это требует никогда с таким не обращался никто запросом и не знает какую справку мне дать. Я имею право получить средства как законный представитель своего сына. Тоже мне сказали и в 3х нотариальных конторах. Пусть ваш юрист сам напишет образец справки, я попробую уговорить фонд опеки поставить подпись и печать, если ему так хочется так поиздеваться ещё над нашей семьёй, убитой горем уже больше года как от острого лейкоза умер муж и отец двоих детей.
Сенс Банк
Ответ банка
20 апреля 2022, 16:37
З вами зв'язалися колеги з відділення і вже кошти виплачені. Для вас зробили в цьому випадку виключення.
Нам дуже шкода, що органи опіки не виконали своїх обов'язків і не видали вам одразу потрібну довідку :( Детальніше про це написали в особистих повідомленнях.
Наші юристи повідомили, що таких проблем з органами опіки інших місцевих рад не виникало.

Пробачте, будь ласка, що ви витратили свій час і лише зараз отримали детальні пояснення. Проговорили все це з відділенням банку, до якого ви зверталися. Робота над помилками проведена і зробимо все необхідне, щоб подібні ситуації більше ніколи не повторилися
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
6500 18 апреля 2022, 9:10
Доброе утро, вчера было написано в дие, что '' кошти зараховано'', а деньги так и не поступили на счёт, какая причина, подскажите пожалуйста.
Сенс Банк
Ответ банка
18 апреля 2022, 9:44
Ми повністю розуміємо ваше занепокоєння. Наразі всі заявки на допомогу від держави підтверджені, допомога надійде на ваш рахунок після її зарахування від Ощадбанку (фінансового партнера програми). Інформація щодо дати перерахування Ощадбанком поки що не відома, очікуємо дані від них 😢
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ирина Стрельченко 18 апреля 2022, 7:54
Заявку отправила 26.03, сегодня уже 18.04, а денег нет!!! Жить то на что??? Просьба ответить на сообщение, пожалуйста
Gamelll111 17 апреля 2022, 22:12
И так, начну с того что у меня в альфа банке есть 3 активных кредитных карты и лимитом сейчас в 0гривен.Возникла ситауция, что нужно было немного вывести денег с Форвард банка (а он более 1тыс гривен на одну карту не отправляет) думаю скину я на кредитку альфа 1тис грн (там вроде читал гдето альфа комисию отменила) и перекинуть дальше на карту другого банка, какая интересно будет комиссия, скидаю я значит 1000грн, беру перевести на карту другого банка и вау пишет комиссия 0.00грн, думаю класс!!! Без комиссии сейчас с форварда сейчас по 1 тис прогоню по 3 м кредиткам и тем самим получу 3тис вместо 1(частично обойду лимит Форвард банка).Перекидываю я значит 1тис с одной карты, потом с другой и третей.все норм, комиссия пишет 0.00грн за перевод закидываешь на карту 1000грн переводишь 1000 на карту другого банка и остаток 0.все логично, но не в АЛЬФА БАНКЕ!!! на следующий день захожу я в альфа мобайл и вижу по каждой карте -40 грн (120грн в сумме).Норм так, офигенно.В чем проблема при совершении транзакции это не указывать, а указывать комисию 0.00? Ваши криворукие програмисты не могут сделать окно что когда при переводе личных средств с кредитки я видел что с меня на следующий день снимет 40грн, это так сложно сделать? Жулики!!!
Сенс Банк
Ответ банка
18 апреля 2022, 8:51
Ми розуміємо, що ситуація дійно не приємна, але всі списання, про які ви написали, є правомірними та були виконані згідно умов картки. Так, наразі, ми відмінили багато комісій та додаткових плат, в тому числі і комісію сервісу за переказ 1%+5 грн від суми операції. Але якщо операція відбувається з кредитної картки, то комісія за такий переказ складає 4% від суми мінімум 20 грн, і додаток банку про це повідомляє ось таким текстом «Додатково з рахунку може бути списана комісія за переказ грошей за рахунок кредитних коштів — 4%, але мінімум 20 грн»
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
1976ANDREI 17 апреля 2022, 22:00
Банк по заданию Путина сливает информацию об украинских военнослужащих и других гражданах Украины, иностранных гражданах, которые проживают на территории Украины, которые неугодны для режима Путина. Из-за таких действий банка, в случае эвакуации данной категории лиц за границу, им грозит выдача и уголовная ответственность на территории Российской Федерации. Не рекомендую открывать счета в данном банке.
Сенс Банк
Ответ банка
18 апреля 2022, 8:45
Жодних завдань іноземних керівників ми не виконуємо 😅
Ми розуміємо, що в поточній ситуаціїї кожний шукає ворогів та шпигунів, і ми згодні, що зараз потрібна додаткова пильність. Але наш банк точно такими речами не займається, персональні дані клієнтів в жодному разі нікому не передаються, адже ми зберігаємо банківську таємницю згідно з частиною першою статті 60 Закону України «Про банки і банківську діяльність».
Тому не хвилюйтесь, Альфа-Банк Україна в жодному випадку нікому не передає дані своїх клієнтів, а тим більше закордон. Бережіть себе та близьких. Все буде Україна 💙💛
14106203 17 апреля 2022, 17:50
Возникла проблема как и у многих людей в связи с войной я потерял работу, кредит всегда платил вовремя и без просрочек, но возникла форс мажорная ситуация.
Пытаясь договориться с банком как бывший банковский сотрудник — прекрасно знаю как работают банки и какая ситуация сейчас с платежами, предложил адекватный выход из ситуации это реструктуризация кредита, то есть пересмотр условий договора
Девушка или не училась в институте или не знает что реструктуризация это не новый кредит, а пересмотр істотних умов дійсного договору, и в итоге пишет что мне откажут в реструктуризации, хотя многие другие банки пошли на встречу, ребят я не могу платить 7100 в месяц так как в моем маленьком городе нет работы вообще, банк не заинтересован в своих клиентах, не рекомендую данный банк
Сенс Банк
Ответ банка
17 апреля 2022, 18:29
Ми розуміємо що багато хто в поточній ситуації залишився без джерела доходів повністю або тимчасово втративши роботу, саме через наш банк з 01 березня за всіма кредитами та кредитними картками встановив кредитні канікули. З 1 квітня внесено доповнення — якщо в поточному місяці ви не можете погасити кредит або кредитку, то канікули будуть автоматично активовані, а відсотки за цей період рівномірно розподіляться в платежах по кредиту, що залишилися.
Детальніше з умовами кредитних канікул ви можете ознайомитись за посиланням https://help.alfabank.ua/hc/uk-ua/articles/4478116141074

Що стосується реструктуризації, то пропозиція про це формується банком автоматично, і якщо для вас вона буде доступна, то ви зможете це побачити в мобільному додатку банку Sense SuperApp: https://help.alfabank.ua/hc/uk-ua/articles/360019956620?utm_source=viber&utm_medium=viber&utm_campaign=CC_link

Сплачуйте по можливості. Головне бережіть себе та своїх близьких. Все буде Україна 💙💛
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
gennady1971 17 апреля 2022, 14:19
Отделение по адресу: Киев, ул. Крещатик, 14
Долгое время в приложении Дiя статус был «Ожидайте начисления», а сейчас статус поменялся на «средства зачислены».
Однако деньги на счёт не были зачислены.
Не совсем ясно в чем причина.
Помогите разобраться и будут ли зачислены 6500 на счёт?
Сенс Банк
Ответ банка
17 апреля 2022, 15:06
Є зараз технічні складності з нарахуванням виплати від держави. Зараз вирішуємо це питання з Дія. Надайте нам ваш ІПН в особисті повідомлення, ми надамо вам зворотній зв'язок. Намагаємось якнайшвидше закрити це питання.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Mari2510 17 апреля 2022, 12:17
Подавала заявку на 6500 грн. Коштів досі не має і прийшло повідомлення «виплата не доступна». Чи можна дізнатись чи буде виплата, адже спочатку заявка була прийнята і довгий час писало «очікуйте на зарахування «, під всі параметри підхожу і з роботи багато хто отримав виплату з тих хто першимвстиг подати…
Сенс Банк
Ответ банка
17 апреля 2022, 13:03
Так, зараз є технічна помилка з нарахуванням коштів від держави. Ми розбираємось із цим питанням з Дія. Надайте, будь ласка, ваш ІПН нам в особисті повідомлення. Як вирішимо питання, то надамо вам зворотній зв'язок
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Надежда Даник 17 апреля 2022, 11:49
В дия статус виконано гроши зараховано.
Когда появятся на карте?
Сенс Банк
Ответ банка
17 апреля 2022, 12:19
Так, дійсно зараз є технічна проблема з нарахуванням виплати від держави. Ми вже вирішуємо це питання з Дія. Надайте, будь ласка, ваш ІПН нам в особисті повідомлення. Ми надамо вам зворотній зв'язок як все буде вирішено.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Olga190883 17 апреля 2022, 7:49
Заявка на выплату 6500 грн. была подана 27.03.22. Выплата должна осуществляться в течении 10 дней, даже если учитывать 10 рабочих дней, то сроки давно прошли. Работаю в крупной компании, сотрудники все оформляли выплату разных банков, но не получили только те, которые имеют карту Альфа-Банка. Получается, что государство перечислило средства банку, который как-то не торопится выплачивать клиентам?
Сенс Банк
Ответ банка
17 апреля 2022, 11:55
Зараз є технічні проблеми з виплатами 6500грн від держави. Вже вирішуємо питання з Дія. Надайте, будь ласка, ваш ІПН нам в особисті повідомлення. Як вирішимо питання надамо вам зворотній зв'язок.
А В 16 апреля 2022, 20:12
Без повідомлення мене як клієнта зменшили кредитний ліміт. Перший раз списали трохи більше 5000 грн встановивши новий ліміт. Согодні списали ще майже 11 тис грн залишивши в користування 590 грн. Це при тому, що я навіть в військовий стан, залишившись без доходу намагаюся вносити
мінімальний платіж.
На гар. лінії мені відповіли, що можуть змінювати ліміти на своє усвідомлення, а на питання: «Чому не повідомляють клієнта?», — відказали, що в додатку в історії платежів має відображатися.
Сенс Банк
Ответ банка
16 апреля 2022, 20:24
Нам дуже соромно, за таку неочікувану зміну ліміту. Ми цінуємо вас як клієнта, але банк зменшує ліміти, щоб стабільно працювати у такий важкий час. Розуміємо, що не дуже гарно поводимо себе, коли без повідомлення змінуюємо ліміти. Обіцяємо подумати над інформуванням заздалегідь ❤
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Виталий Голюк 16 апреля 2022, 19:30
Прошу пояснити, чи може банк під час війни стягувати якісь незрозумілі суми та підвищувати ліміти кредиту не повідомляючи про це? Дружина погасила обовязковий платіж за березень, ніяких операцій з картою не проводила з кінця лютого. Але з 1 квітня збільшили ліміт й почалося кожний день якесь незрозуміле нарахування боргу (з кожним днем сума збільшується), в підтримці відповіли, що це плата за готівкові операції, але ніяких операцій не проводиться. Чомусь раніше цього не було. Що за приховані дії проводить банк, тим паче, що діють канікули й простроченої заборгованості не було?
Сенс Банк
Ответ банка
16 апреля 2022, 20:21
Це все легко пояснити.
Якщо банк збільшує ліміт, то це робить він для того, щоб перекрити мінус який виник. Якщо цей мінус не перекрити — на цей мінус нараховуються додаткові відсотки.
Щодо відсотків за готівкові операції. Скоріше за все, у дружини були раніше операції переказу та зняття готвіки. Цей борг погашається в останню чергу. І тому поки не погашений повністю борг — відсотки нараховуються щодня і списуються в розрахункову дату. Детальніше можемо посянити дружині, якщо вона нам напише у приватні повідомлення.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Екатерина Ткаченко 16 апреля 2022, 18:43
Здравствуйте.Сегодня в приложении Дия статус заявки был изменён на «виконано.кошти зараховані.»! Но денег этих на карте НЕТ! Где выплата? Когда придут эти деньги?!
Сенс Банк
Ответ банка
16 апреля 2022, 19:57
Добрий день! Слава Україні!
Зараз є технічні труднощі із нарахуванням 6500грн від держави. Вже вирішуємо це питання з Дія. Напишіть нам в особисті повідомлення ваш ІПН. Надамо вам зворотній зв'язок.
Nikita773 16 апреля 2022, 14:15
Здравствуйте. Я на регулярной основе получаю swift перевод от европейской компании. Последний перевод получил в начале марта. Вот уже как неделю не могу получить перевод, до сих пор нет зачисления. Есть информация, что проблема в банке корреспонденте, который не отправляет платеж. Подскажите как быть в такой ситуации? К кому обращаться и как решить данную проблему?
Сенс Банк
Ответ банка
16 апреля 2022, 15:12
Добрий день! Дуже дивно, оскільки раніше проблем з кореспондентами не мали. Спробуємо допомогти вирішити проблему. Додатково написали в приватні повідомлення.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
kristins47 16 апреля 2022, 12:32
Здравствуйте. В Дие пишут что зачисление успешно зачисленно на помощь 6.500, а на карте по нулям. Альфа банк. Когда будут средства на карте???
Сенс Банк
Ответ банка
16 апреля 2022, 13:28
Напишіть нам в особисті повідомлення ваш ІПН. Очікуємо на фінансування і після цього ви одразу отримаєте вашу виплату. Будемо перевіряти кожен випадок, та з'ясовувати чому вами не були отримані кошти. З усім розберемось. Все буде Україна!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Янина Сухонос 16 апреля 2022, 12:20
Здравствуйте! Оформила помощь от государства ещё 24.03.22, всё это время в приложении дия было написано, ожидайте 10 дней, хотя они уже давно прошли. Сегодня статус изменился, там указано, что деньги были зачислены, но на карте «е поддержка«они отсутствуют!!! Пишу в онлайн чат банка, вразумительного ответа не получила, куда обращаться, где деньги?!
Сенс Банк
Ответ банка
16 апреля 2022, 13:15
Напишіть нам в особисті повідомлення ваш ІПН. З нашого боку технічних проблем немає, будемо перевіряти кожний випадок з партнером та з'ясовувати чому вами не були отримані кошти.

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45 45.8
USD 41.3 41.85
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45 45.8
USD 41.3 41.85
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝