×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.9 | 44.55 |
USD | 42.15 | 42.7 |
Все курсы банка |
Беруть гроші аби за щось
Я відкрила картку для невеликого депозиту (або великого з часом), обрала цей банк, бо він обіцяв хороші відсотки (найбільші на невеликі депозити). В результаті, за депозит отримала близко 90 грн, мінус податок — 73 грн, мінус 25 грн за обслуговування = 53 грн, а якби не вимкнула СМС сповіщення то будло б взагалі 28 грн, ну дуууууже вигідний банк та депозит)
Справа виявилась в тому, що не зніматиме 25 грн за обслуговування в тому випадку, якщо я буду робити мінімум 10 операцій з карткою, чи тому подібне, типу активно користуватимусь. Але для активного користування є більш зручні банки (не буду називати їх вслух, всі ми їх знаємо), і система взаємозв'язку там набагато прозоріша ніж… потрошку, але за щось знімемо).
Розчарована послугами банку. Дяепозит виводитиму. Покладу на зручний та, головне, у зрозумілий для мене банк, най і з меншими відсотками (хоча в сенс відсотки й вищі, а на виході отримуємо копушки, ще й неочікувані).
1. 10 покупок на місяць (на будь-яку суму);
2. Або покупок загалом на 2500грн;
3. Або залишки на всіх ваших рахунках в банку (як фіз. особи) від 50 000грн в середньому протягом місяця.
Тому якщо оформите депозит на суму від 50 000грн (або будете активно користуватися карткою), то плати за користування не буде.
Розуміємо, що знайомство з банком вийшло не найприємнішим, оскільки просто не знали про деякі деталі тарифу, тому вже зараз пишемо вам в особисті для уточнення даних і списані кошти вам повернемо.😉
Дуже дякуємо вам, що залишили відгук. Сподіваємось, що завдяки цьому зародиться наша тривала і взаємовигідна співпраця
Комментарии (5)
Как всегда на обслуживание на высоте
Дякуємо, що обрали нас. Сподіваємось на подальшу співпрацю 🤝
Бережіть себе та близьких. Все буде Україна 💙💛
Написать комментарий
не работает уних услуги и не хотят выполнять свои обязанности
МАЛО ВАМ ДЕНЕГ ИЛИ У БАНКА ПЛОХИЕ ДЕЛА!!!
Комментарии (1)
Знущання з клієнтів
Комментарии (1)
Обман. Комісія на власні кошти
Цей банк змінив умови договору зняття готівки (Власних коштів). Про що не проінформував власників карток і звісно не перепідписав договорів!!!
Відповідно гроші зняли незаконно!!!
Під час війни!!!
Жахливий банк, наживаються на людях в таку складну хвилину.
З клієнтів гроші зідрали — ребрендінг оплатили!!!
Поверніть мені мої!!!
Давайте працювати адекватно і законно з перепідписання договорів!!!
Також зазначимо, що згідно з п.11.1.1. У випадку необхідності внесення змін до Правил користування Карткою або Тарифів на обслуговування Картки, Банк не пізніше ніж за 30 календарних днів до дати з якої застосовуватимуться змінені Правила користування Карткою або Тарифи на обслуговування Картки, направляє Клієнтам повідомлення про такі зміни шляхом розміщення відповідного повідомлення на Інтернет-сторінці Банку, що і було зроблено.
Комментарии (4)
Заблокировали возможность оплаты Amazon Web Services (AWS)
При обращении в чат приложения получил очень странные ответы: сначала после обращения по поводу невозможности провести операцию с гривневой карты, получил следующий ответ — «Даний сайт для банку є підозрілим, тому для вашої безпеки заборонені проведння операцій на ньому» (хотя до этого оплачивал с этой карты два года!)
Далее попробовал оплатить с долларовой карты и получаю уже следующий ответ -«Зі сторони банку блокування не відбувається, блокування є на стороні самого ресурсу, саме тому у вас і не проходять ці операції, це згідно відповіді від внутрішньої служби банку на запит, який вам подавали раніше» (при этом поддержка Amazon AWS подтвердили что не блокируют поступление средств)
Далее после еще одного обращения уже по двум картам получаю ответ — «Передали відповідь, що сайт Амазон обмежений, тобто блокування зняти можливості немає»
Что самое интересное никто не объясняет почему и зачем заблокировали мои карты для оплаты на этом ресурсе, и как это повлияет на мою безопасность с учетом того что уже несколько лет оплачиваю услуги Amazon, да и суммы там мизерные (до $10).
С другого банка все оплатилось сразу и без проблем. Видимо, к сожалению, придется все-таки менять банк.
Комментарии (6)
Дискримінація
Комментарии (6)
Оцінка обслуговування
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Комментарии (1)
Информация получаемая от партнеров банка не соответсвует действительности
«тобі схвалено ХХХХ грн. кредитного ліміту на карту Вигода від Sense Bank. Відкривай карту і заробляй кешбек»
Думаю ну ок, протестирую — открываю карту через приложение — лимит 0. Пишу в поддержку, получаю следующий ответ:
«Немає у вас кредитного ліміту по карті. Взагалі від Епіцентру ліміт не погоджується, лише через Sense банк»
Ну ребят, ваш партнер присылает мне официальное сообщение по вашему Ко-бренд продукту, сообщение информация, в котором не соответствует действительности. Зачем вводить пользователей в заблуждение, и забирать их время, если информация непроверна и несогласована? Скрины переписки могу предоставить, как и сообщение от Эпицентра.
При перевірці дійсно на той час не було кредитного ліміту, проте, так як, ви являєтесь клієнтом вже діючим у нашому банку, то вам згодом ліміт може бути наданий по картці Вигода. Банк постійно переглядає можливість надати кредитний ліміт нашим діючим клієнтам.
Комментарии (2)
Днище
Бережіть себе та близьких. Все буде Україна 💙💛
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Комментарии (4)
Кредитна карта
Комментарии (4)
Відгук про обслуговування
Вікторія ще раз вам велике сердечне дякую!!!
Комментарии (1)
Недотримання Законодавства воєнного часу
Комментарии (4)
Нет возможности получить вклад по его завершению — банк ввел ограничения
Таким образом, когда заканчивается депозит и деньги переводят на вашу карту, получить их вы в гривне сможете через неделю, а в валюте в лучшем случае через две недели. Заказать деньги за 2 недели до окончания депозита не возможно, хотя деньги есть на депозитном счете.
Очень испортили отношение к банку такими незаконными ограничениями, получив минутную выгоду в лаге на 2 недели. Буду переводить вклады в валюте в другие банки, где выполняют обязательства в валюте своевременно, а не вводя надуманные ограничения.
Оправдания войной в данном случае бессмысленны, так как дата возврата депозита известна заранее за три месяца и обеспечить наличие валюты в дату его окончания ничем не отличается от обеспечения по заявке через 2 недели после его окончания. Жадность вас погубит.
Бронь готівки доступна лише при наявності необхідної суми на тому рахунку, з якого ви плануєте зняти кошти.
До введення військового стану проблем із забезпеченням відділень готівкою не було й ми йшли на поступки та по ініціативі банку приймали заявки на бронь для депозитів ще до повернення коштів. Проте зараз ми змушені повернутись до регламентованого процесу.
Ми шукаємо альтернативні способи вирішення даної проблеми, отже вже зараз з картки ви можете розраховуватися за покупки в магазинах чи зняти готівку в гривні через банкомат або POS-термінали в магазинах у будь-який час.
За цю операцію з валютних карток не буде комісії за конвертацію, а сума спишеться по курсу нашого банку для розрахунків карткою.
Комментарии (8)
звонят и угрожают …єто не укрбанк, а банк террорист
Комментарии (1)
Вирішення питання
Комментарии (2)
Нарушение прав потребителя
Ми обов'язково врахуємо ваше побажання стовно функціоналу веб-версії банкінгу, і можливо в майбутньому така можливість повернеться 😉
Комментарии (7)
Кредит
Проте, якщо у вас є заборгованість більше 30 днів, котру ви не сплачуєте, застосунок може бути заблокований. Щоб його розблокувати, то ви можете звернутися до Чату підтримки. Перейдіть, будь ласка, за посиланням на сайт https://sensebank.com.ua/
Натисніть вкладку «Допомога» і оберіть зручний для вас канал зв'язку — Facebook Messenger/Viber/Telegram або Online Chat.
Або зверніться до Відеочату через відеодзвінок у Sense SuperApp: https://sense.top/ViChat
Погашати ваш кредит ви можете у застосунку Sense SuperApp, як тільки вам його розблокують. Ось посилання на статтю як можна оплачувати: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360017025040
Ви також можете сплатити карткою іншого банку у Sense-Погашення:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360018865759
І так як ви перебуваєте за кордоном, вам буде інформативним це посилання на статтю: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/7775770712466
Тут ви можете переглянути як ще ви можете оплатити ваш кредит.
Комментарии (3)
Майже все добре
Написали вам у приватні повідомлення по цій ситуації, щоб вирішити ваше питання.
На жаль, ви нам поки що не відповіли, але ми маємо надію, якщо знов будем потрібні — ви нам напишите.
Комментарии (8)
Не можу зробити swift переказ по Україні
Пробачте, будь ласка, за ці незручності!
Комментарии (3)