Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Oksanamn 14 декабря 2022, 13:50
В перший місяць користування не приємно була вражена зняттям 25 грн з рахунку за СМС обслуговування (камон гайз, таке ще у когось є?). Вимкнула послугу. Через місяць дивлюсь — знову мінус 25 грн з рахунку, дивлюсь — вже за обслуговування пакета послуг (ну банк прям пробиває дно).
Я відкрила картку для невеликого депозиту (або великого з часом), обрала цей банк, бо він обіцяв хороші відсотки (найбільші на невеликі депозити). В результаті, за депозит отримала близко 90 грн, мінус податок — 73 грн, мінус 25 грн за обслуговування = 53 грн, а якби не вимкнула СМС сповіщення то будло б взагалі 28 грн, ну дуууууже вигідний банк та депозит)
Справа виявилась в тому, що не зніматиме 25 грн за обслуговування в тому випадку, якщо я буду робити мінімум 10 операцій з карткою, чи тому подібне, типу активно користуватимусь. Але для активного користування є більш зручні банки (не буду називати їх вслух, всі ми їх знаємо), і система взаємозв'язку там набагато прозоріша ніж… потрошку, але за щось знімемо).
Розчарована послугами банку. Дяепозит виводитиму. Покладу на зручний та, головне, у зрозумілий для мене банк, най і з меншими відсотками (хоча в сенс відсотки й вищі, а на виході отримуємо копушки, ще й неочікувані).
Сенс Банк
Ответ банка
14 декабря 2022, 14:15
З приводу послуг смс-інформування стараємось одразу попередити, що вони платні і можна замість них підключити безкоштовні push-повідомлення. Розмістити депозит на велику суму це гарна ідея, оскільки судячи з усього у вас картка white і вона буде без плати за обслуговування якщо виконати одну з умов:
1. 10 покупок на місяць (на будь-яку суму);
2. Або покупок загалом на 2500грн;
3. Або залишки на всіх ваших рахунках в банку (як фіз. особи) від 50 000грн в середньому протягом місяця.

Тому якщо оформите депозит на суму від 50 000грн (або будете активно користуватися карткою), то плати за користування не буде.

Розуміємо, що знайомство з банком вийшло не найприємнішим, оскільки просто не знали про деякі деталі тарифу, тому вже зараз пишемо вам в особисті для уточнення даних і списані кошти вам повернемо.😉

Дуже дякуємо вам, що залишили відгук. Сподіваємось, що завдяки цьому зародиться наша тривала і взаємовигідна співпраця
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
adkud 14 декабря 2022, 9:23
Отделение по адресу: Николаев, ул. Шевченко, 59-А
Специалисты отделения держат марку, даже во время локального блекаута, продолжают выполнять свои функции на высшем уровне, спасибо
Сенс Банк
Ответ банка
14 декабря 2022, 11:04
Ми дуже раді, що ви залишились задоволені після відвідування нашого відділення 🥰 Ваші теплі слова мотивують нас працювати ще завзятіше, не дивлячись на всі блекаути та обстріли 😊
Дякуємо, що обрали нас. Сподіваємось на подальшу співпрацю 🤝

Бережіть себе та близьких. Все буде Україна 💙💛
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
СЕРГЕЙ харьков 13 декабря 2022, 16:24
Отделение по адресу: Харьков, пл. Павловская, 2
не работает и не хотят выполнят обещанное услуги банка например звонки на 3344 и на 0800 не реально дозвониться, а предлагают звонить на платные…

МАЛО ВАМ ДЕНЕГ ИЛИ У БАНКА ПЛОХИЕ ДЕЛА!!!
Сенс Банк
Ответ банка
13 декабря 2022, 16:29
Особисто перевірили — лінії працюють) Можливо виникають інші проблеми: можете розказати детальніше, з якою проблемою при дзвінку ви стикаєтесь?
Проблема решена
AlexeyBeley 12 декабря 2022, 10:20
Отделение по адресу: Львов, пл. Рынок, 26
Дуже не приємно вас разочаровувати в тому що ви стали, ще краще і працюєте для людей, але я зіткнувся прямо таки з випадком знущання зі сторони вашого банку, де я клієнт і дуже добрий клієнт- виплачую вам кредит і досить великій, щомісяця виплачую вам 11400 грн — ні разу не прострочив виплату. 05.12.22 — СБ заблокував мені карти і додаток. Як мені сказали на гарячій лінії, я з’явився до банку 05.12.22 і о 13.30 склав запит на розблокування. І до сьогодні я не отримав жодної інформації від СБ, за що мене заблокували, хоча я неоднократно говорив всім з ким спілкувався у вашому банку, що можу надати всі підтвердження по всім опреціям по картам. Після того, як я подав скаргу, я вчора спілкувався з Директором відділення Площа Ринок 26 Львів, яка теж намагалася отримати відповідь від СБ, коли мене розблокують і які документи мені треба надати і по якому переказу- але відповіді немає навіть Директору філіалу. Єдине що їй сказали, що я маю отримати смс повідомлення про розгляд справи 09.12.22 о 15.00, ніякого повідомлення я до сих пір, а вже 12.12.22 не отримав і коли це буде теж не ясно. На карті всі гроші, я вимушен був скасуваати угоди на закупівлю товару і поніс збитки. То що СБ за 7 днів не має поваги до клієнту, щоб зателефонувати до клієнта і взяти в нього пояснення і документи — просто знущання і нахабне відношеня до клієнту, з якого банк отримує тільки прибуток і який ніяких обмежень банку не порушував. Дуже жаль, що ваше існування як український банк, ви почали зі знущання з українців, які зараз переживають тяжки часи і яким, крім постійних обстрілів, ви замість допомоги, ще руйнуєте іх бізнес і ображаєте їх гідність. Дуже жаль.
KatyaMonth 11 декабря 2022, 23:00
Під час війни.
Цей банк змінив умови договору зняття готівки (Власних коштів). Про що не проінформував власників карток і звісно не перепідписав договорів!!!
Відповідно гроші зняли незаконно!!!
Під час війни!!!

Жахливий банк, наживаються на людях в таку складну хвилину.

З клієнтів гроші зідрали — ребрендінг оплатили!!!

Поверніть мені мої!!!
Давайте працювати адекватно і законно з перепідписання договорів!!!
Сенс Банк
Ответ банка
12 декабря 2022, 8:56
Згідно з п.4.3.3. ДКБО Банк має право: Вносити пропозиції на зміну умов Договору, в тому числі Тарифів та/або Правил користування Карткою, в порядку, що передбачений Розділом 11 цього Договору.
Також зазначимо, що згідно з п.11.1.1. У випадку необхідності внесення змін до Правил користування Карткою або Тарифів на обслуговування Картки, Банк не пізніше ніж за 30 календарних днів до дати з якої застосовуватимуться змінені Правила користування Карткою або Тарифи на обслуговування Картки, направляє Клієнтам повідомлення про такі зміни шляхом розміщення відповідного повідомлення на Інтернет-сторінці Банку, що і було зроблено.
Zhurik 9 декабря 2022, 20:27
Ни с того ни с сего заблокировали оплату на aws.amazon.com

При обращении в чат приложения получил очень странные ответы: сначала после обращения по поводу невозможности провести операцию с гривневой карты, получил следующий ответ — «Даний сайт для банку є підозрілим, тому для вашої безпеки заборонені проведння операцій на ньому» (хотя до этого оплачивал с этой карты два года!)

Далее попробовал оплатить с долларовой карты и получаю уже следующий ответ -«Зі сторони банку блокування не відбувається, блокування є на стороні самого ресурсу, саме тому у вас і не проходять ці операції, це згідно відповіді від внутрішньої служби банку на запит, який вам подавали раніше» (при этом поддержка Amazon AWS подтвердили что не блокируют поступление средств)

Далее после еще одного обращения уже по двум картам получаю ответ — «Передали відповідь, що сайт Амазон обмежений, тобто блокування зняти можливості немає»

Что самое интересное никто не объясняет почему и зачем заблокировали мои карты для оплаты на этом ресурсе, и как это повлияет на мою безопасность с учетом того что уже несколько лет оплачиваю услуги Amazon, да и суммы там мизерные (до $10).
С другого банка все оплатилось сразу и без проблем. Видимо, к сожалению, придется все-таки менять банк.
Сенс Банк
Ответ банка
9 декабря 2022, 21:12
Шкода, що ви стикнулись із такою ситуацією: на жаль із Амазоном у нас дійсно були проблеми, і якщо ви згодні спробувати ще раз прояснити ситуацію, ми з радістю вам допоможемо. Ви завжди можете написати нам у приватні повідомлення ваші дані та всю ситуацію — і ми спробуємо розібратись♥
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
e11o4ka 9 декабря 2022, 16:54
Два клієнти оформили валютні депозити в один день. Дата закінчення депозитів 15 грудня. Один з клієнтів 7 грудня фізично прийшов у відділенні і оформив заявку на видачу депозиту готівкою 20 грудня. Другий клієнт звернувся в чат підтримки з аналогічною заявкою але 9 грудня і бажаною датою отримання готівки 23 грудня. Другому клієнту банк нахабно відмовив тому що той звернувся онлайн. Відповідно до договору про банківське обслуговування (пункт 4.2.7) клієнт має право подавати такі заявки мінімум за 5 робочих днів.
Сенс Банк
Ответ банка
9 декабря 2022, 17:45
Ми можемо зробити бронювання коштів тільки коли ваш депозит закриється, і кошти вже будуть на рахунку. Ні у відділенні, ні в чаті вам би не замовили бронювання, поки депозит не закриється. Чи може людина, яка бронювала кошти у відділенні написати нам, щоб ми все дізнались та переглянули? Написати можете у соціальних мережах, чи у чат підтримки, або ж на самому мінфіні♥ Додатково пишемо вам у приватні повідомлення☺
Ikruk 9 декабря 2022, 12:59
Доброго дня. Хочу подякувати працівнику служби підтримки Апанасенко Наталії за швидке вирішення мого питання. Також за особистий контроль питання та дзвінок з повідомленням про його вирішення. За ввічливість та людяність, бажання допомогти та емпатію.)
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 9 декабря 2022, 13:15
Ваша подяка вже надіслана Наталії. Це шалені ємоції, коли допомагаєш у вирішенні питання клієнтці. І вишенька на торті, коли це ж питання вирішено, і є така чудова подяка. Дякуємо вам, ви знаєте куди звертатися, якщо потрібна буде допомога :)
Минфин
Ответ администратора
9 декабря 2022, 14:02
Відгук зарахований (на 09.12.2022).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Dzhagov 9 декабря 2022, 10:31
Сегодня получил сообщение от Эпицентра следующего содержания:
«тобі схвалено ХХХХ грн. кредитного ліміту на карту Вигода від Sense Bank. Відкривай карту і заробляй кешбек»

Думаю ну ок, протестирую — открываю карту через приложение — лимит 0. Пишу в поддержку, получаю следующий ответ:

«Немає у вас кредитного ліміту по карті. Взагалі від Епіцентру ліміт не погоджується, лише через Sense банк»

Ну ребят, ваш партнер присылает мне официальное сообщение по вашему Ко-бренд продукту, сообщение информация, в котором не соответствует действительности. Зачем вводить пользователей в заблуждение, и забирать их время, если информация непроверна и несогласована? Скрины переписки могу предоставить, как и сообщение от Эпицентра.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 12 декабря 2022, 17:36
Вибачаємося, що пропозиція відрізнялася від дійсної, на жаль, але так трапилося, що не до кінця усі дані могли підтягнутися, тому колеги надіслали пропозицію із можливістю оформлення картки із можливим кредитним лімітом. Щодо уточнення та уникнення в майбутньому подібних непорозумінь, ми звернулися для уточнення наших даних із колегами.
При перевірці дійсно на той час не було кредитного ліміту, проте, так як, ви являєтесь клієнтом вже діючим у нашому банку, то вам згодом ліміт може бути наданий по картці Вигода. Банк постійно переглядає можливість надати кредитний ліміт нашим діючим клієнтам.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Svk4046 8 декабря 2022, 18:09
Отделение по адресу: Днепр, Запорожское шосе, 62-К
Не банк, а днище. Любая выписка по счету 150 грн. Посмотреть, куда списаны деньги и сколько — 150 грн. Справка о закрытии кредита — платная. В отделении г. Днепр в Эпицентре «работают» три неадекватные особи. Обходите десятой дорогой этот недобанк.
Сенс Банк
Ответ банка
8 декабря 2022, 19:24
Звісно, ідеальних банків не існує, і ми є не є виключенням 😅 Дійсно, деякі послуги в нашому банку, як деякі довідки чи виписки, платні і коштують 150 грн, але що стосується довідки про закриття кредиту, про яку ви згадали у відгуку, то її можна безкоштовно сформувати в мобільному додатку банку Sense SuperApp чи отримати через наш чат-підтримку. Те саме стосується і багатьох інших довідок та виписок, котрі можна безкоштовно сформувати в додатку. Тому радимо встановити Sense, щоб мати можливість отримати потрібну вам довідку абсолютно безкоштовно 😉

Бережіть себе та близьких. Все буде Україна 💙💛
Минфин
Ответ администратора
10 декабря 2022, 12:33
Отзыв не засчитан (на 10.12.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Олена Довгаль 7 декабря 2022, 22:50
Доброго вечора, хочу звернутись за скаргою. Справа в тому, що менше ніж рік тому мені видали карту з лімітом на 27000 гривень, я звісно ж потратила, на той час отримувала грошову допомогу від держави на свою доньку 860 гривень на місяць і не змогла закрити карту, думала піду на роботу, буду працювати та потихеньку виплачувати борг, але зараз в зв’язку з цим я так і не змогла вийти на роботу і мені казали, що будуть кредитні канікули, але ніяких кредитних канікул не було і борг мій зростав, мені повинен був допомагати колишній чоловік в цьому всьому, але він мені так і не допоміг.Місто в якому я перебувала Нова Каховка, Херсонська область с перших днів в окупації і не було роботи там, але якшо і була то треба було співпрацювати з орками, але це був не вихід, я пробула в окупації майже пів року, а мій борг досягав вже 35.000 гривень, зараз я чудом виїхала і в безпеці отримую впо на дитину і на себе, дзвонила на гарячу лінію банку просила щоб мені зменшили хочаб мінімальний платіж хочаб до 1000 гривень, замість 12.000, в мене нема таких грошей, щоб за це платити, а за що я їсти буду, дитину кормити? Зараз ще житло знімаю і все тягну одна так як мій колишній мене покинув с дитиною і грощі не платить, мені сказали звернутись ло колекторської служби але мені нічим не допомогли і на разі в мене борг майже 40000, взагалі по законодавству у воєний стан повинні бути кредитні канікули, що це за неподобство? Я зараз не можу працювати в мене дитина часто хворіє так, шо тепер я повинна буду виплачувати все більше і більше сумму?
Сенс Банк
Ответ банка
8 декабря 2022, 8:30
Будь ласка, прийміть наші щирі співчуття з приводу всього вами пережитого. Ми намагаємось почути кожного, і допомогти всім, кому зможемо. Напишемо вам у приватні повідомлення, щоб ознайомитись із ситуацією ближче, та розібратись — чи можемо ми ще якось допомогти♥
Elenaborka37777 7 декабря 2022, 19:32
Доброго вечора, хотіла би написати відгук про чудового працівника служби підтримки, Косовенко Вікторія.Хотила би виразити велику подяку за те що швидко відреагувала та вирішила нашу проблему.Мало того що вона нам допомогла вирішити, так вона нас ще і підтримала,і обіцяла особисто прослідкувати щоб все вирішили!
Вікторія ще раз вам велике сердечне дякую!!!
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 7 декабря 2022, 19:46
О, яка Вікторія молодець :) Нам приємно читати ваш відгук, і знати, що Вікторія не тільки допомогла вам, але й взяла вашу ситуацію на особистий контроль. Ми вашу подяку вже передали Вікторії!
Юлия Бабак 7 декабря 2022, 19:03
Оформила кредит у Альфа — банк (как вони себе воліють називати Sens). Кредит сплачувала вчасно, до листопада 2022 року, після масованих ракетних ударів, частково залишилася без роботи і просрочила один платіж.Написпла в чат с проханням провести реконструкцію кредиту або надати кредитні канікули, у відповідь тиша.Почали звонити на вихідних, потім кожний день, причому не має сенсу пояснювати вони між собою не спілкуються або мають різні програми. Найшла сторінку банку в Інстаграм, там якраз на тлі бурних овацій про присвоєння банку нового ім'я, попрохала про реструктуризацію кредиту. Молодці пішли на співпрацю, умови не вигідні. Тіпа щось зробили.Сьогодні зранку захожу в додаток сенс, пише що накладений арешт на рахунок.В мене питання: це як? Ви взагалі Український банк, законодавство Вам не писано?
Zhmunya 7 декабря 2022, 10:10
Отделение по адресу: Днепр, ул. Харьковская, 2
Банк в одностороннем порядке ввел ограничение по снятию денег с карт в кассе банка, так как сумму в гривне свыше 20 000 грн. надо заказывать за неделю, а в долларах и евро за две недели при наличии необходимой суммы на счете карты.
Таким образом, когда заканчивается депозит и деньги переводят на вашу карту, получить их вы в гривне сможете через неделю, а в валюте в лучшем случае через две недели. Заказать деньги за 2 недели до окончания депозита не возможно, хотя деньги есть на депозитном счете.
Очень испортили отношение к банку такими незаконными ограничениями, получив минутную выгоду в лаге на 2 недели. Буду переводить вклады в валюте в другие банки, где выполняют обязательства в валюте своевременно, а не вводя надуманные ограничения.
Оправдания войной в данном случае бессмысленны, так как дата возврата депозита известна заранее за три месяца и обеспечить наличие валюты в дату его окончания ничем не отличается от обеспечения по заявке через 2 недели после его окончания. Жадность вас погубит.
Сенс Банк
Ответ банка
7 декабря 2022, 10:18
Дійсно, очікувати власні кошти декілька днів, не дуже приємно. Всі служби банку докладають максимальних зусиль для задоволення потреб клієнтів у готівці. Але наразі попит перевищує можливості.
Бронь готівки доступна лише при наявності необхідної суми на тому рахунку, з якого ви плануєте зняти кошти.
До введення військового стану проблем із забезпеченням відділень готівкою не було й ми йшли на поступки та по ініціативі банку приймали заявки на бронь для депозитів ще до повернення коштів. Проте зараз ми змушені повернутись до регламентованого процесу.
Ми шукаємо альтернативні способи вирішення даної проблеми, отже вже зараз з картки ви можете розраховуватися за покупки в магазинах чи зняти готівку в гривні через банкомат або POS-термінали в магазинах у будь-який час.
За цю операцію з валютних карток не буде комісії за конвертацію, а сума спишеться по курсу нашого банку для розрахунків карткою.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
СЕРГЕЙ харьков 7 декабря 2022, 9:25
Отделение по адресу: Харьков, пл. Павловская, 2
достали угрозами и не решают вопросы уже 6 мес и не дают писменній ответ на их обман …хочу народу показать как они обманывают нас!!!
Сенс Банк
Ответ банка
9 декабря 2022, 15:40
На жаль, не отримали від вас ніяких даних та інформації, яка б допомогла вирішити дану проблему. Якщо все ж таки буде змога надати нам якісь деталі — будемо раді вирішити питання.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
sanook 6 декабря 2022, 17:43
Так, 8.10.22 залишив відгук, про, як я вважав шахрайські дії, з боку Банку. Зі мною вийшов на зв’язок Ярослав, представник банку. Як я розумію, технічний стан моєї справи він взяв на себе. Питання станом на 02.12.22 вирішено. 5 балів персонально Ярославу.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 6 декабря 2022, 18:58
Ми дуже раді, що агент чату вийшов на зв'язок із вами та допоміг вирішити ваше питання. Ярославу подаруємо смаколики :)
Sun1 5 декабря 2022, 20:52
Я всегда делаю оплаты через компьютер.Через сайт, который раньше был мойальыабанк.после ребрендинга полностью убрали возможность сохранить квитанцию по платежу, отправить на е-мейл.Нужно иметь смартфон и додаток сенс.это категорически неприемлемо!!! Я не подписывалась на это.Вы стали хуже на просьбу выслать квитанцию на е-мейл, банк не отреагировал, Я должна купить смартфон.или пойти в отделение!!! ради квитанции! и это в войну! Верните на сайт эту возможность.Гадкий осадок, потеря времени и нежелание оставаться клиентом этого банка.Веб приложение не работает.Я не подписывала договор об том, что я не смогу распечатать, сохранить квитанцию.В итоге, не было подтверждения платежа, и я не решила вопрос.
Сенс Банк
Ответ банка
5 декабря 2022, 21:31
Ми повністю розуміємо вас та ваше занедоволення щодо даної ситуації, але наразі сформувати квитанцію за операцією можливо лише в мобільному додатку банкy Sense SuperApp. Поки що це єдиний варіант, щоб отримати її, але можливо в майбутньому з'явиться альтернатива цього 😥

Ми обов'язково врахуємо ваше побажання стовно функціоналу веб-версії банкінгу, і можливо в майбутньому така можливість повернеться 😉
Nataliia30 4 декабря 2022, 20:53
Вэи заблокували сенс. Я за кордоном. Як мені погасити кредит якщо програма заблокована. Ви виставляйте такі суми, користуючись тим що за кордоном не має як вносити платежі. Лише через онлайн. Супер
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 9 декабря 2022, 11:47
Добрий день! На жаль, так і не отримали від вас відповіді у приватних повідомленнях. Але не хвилюйтеся, ви завжди можете нам написати щодо вирішення вашої проблеми.

Проте, якщо у вас є заборгованість більше 30 днів, котру ви не сплачуєте, застосунок може бути заблокований. Щоб його розблокувати, то ви можете звернутися до Чату підтримки. Перейдіть, будь ласка, за посиланням на сайт https://sensebank.com.ua/
Натисніть вкладку «Допомога» і оберіть зручний для вас канал зв'язку — Facebook Messenger/Viber/Telegram або Online Chat.
Або зверніться до Відеочату через відеодзвінок у Sense SuperApp: https://sense.top/ViChat

Погашати ваш кредит ви можете у застосунку Sense SuperApp, як тільки вам його розблокують. Ось посилання на статтю як можна оплачувати: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360017025040
Ви також можете сплатити карткою іншого банку у Sense-Погашення:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360018865759

І так як ви перебуваєте за кордоном, вам буде інформативним це посилання на статтю: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/7775770712466
Тут ви можете переглянути як ще ви можете оплатити ваш кредит.
Володимир Коропченко 29 ноября 2022, 16:04
Непоганий банк, але не зміг зняти готівку у доларах, хоча сума була не така й велика. Сподіваюсь, що далі у банку бууде якийсь резерв грошей. Пошукати готівку у інших відділеннях також недопомогло.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 6 декабря 2022, 21:28
Відповідаємо на ваш відгук. Дійсно, із-за війни та максимального попиту на валюту. Із-за проблем з логістикою, в деяких відділеннях може певний час спостерігатися нестача валюти. Було б чудово, якби ви нам повідомили що це за відділення, щоб ми могли вплинути та змінити ситуацію, у разі чого.

Написали вам у приватні повідомлення по цій ситуації, щоб вирішити ваше питання.
На жаль, ви нам поки що не відповіли, але ми маємо надію, якщо знов будем потрібні — ви нам напишите.
Проблема решена
maxkom 29 ноября 2022, 9:40
Отделение по адресу: Львов, ул. Чайковского, 33
Обслуговуюсь в м. Львів. Хочу переказати валюту в іншій українській банк. Мені не дозволяють це зробити посилаючись на відсутність світла в Києві. Йде четвертий день. Альфа ще працює в Києві?
Сенс Банк
Ответ банка
1 декабря 2022, 11:49
Проблему вирішили, але нам дуже шкода, що виникло таке непорозуміння.

Пробачте, будь ласка, за ці незручності!

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.9 44.55
USD 42.15 42.7
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.9 44.55
USD 42.15 42.7
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝