×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.05 | 41.85 |
EUR | 42.1 | 0 |
Все курсы банка |
Требования выплатить кредит во время карантина
Комментарии (6)
Альфа-Банк на уровне!
Написать комментарий
Худший банк Украины
Написать комментарий
Коротко про работу оператора
Комментарии (4)
Самый глупый банк!!!!
Названивают сто раз надень даже если ты ответил и все понял.
Дай бог доплатить кредит и больше НИКОГДА в жизни не связываться с альфа банком.
Для бесплатной связи с Банком предлагается несколько вариантов:
— чат с сотрудником в приложении Альфа-Мобайл;
— звонок сотруднику по программе Alfa-Mobile;
— звонок с сайта банка через Skype.
Если у Вас остались какие-либо вопросы — уточните, пожалуйста, Ваш мобильный номер телефона в личном сообщении для более подробной консультации.
Написать комментарий
запугивание при не оплате кредита
Комментарии (6)
Як достав вже Альфабанк
кошти всі вернув 30.03.
31.03 банк списує 93 грн комісії.
За.що незрозуміло.На колл центрі розводять як лоха, то кажуть, що кошти були власні, а може й не було на балансі, але на рахунку були.Потім втирають, що по рахунку27.03 Ще не знялися, ап знялися 31.03, після того як я вернув кошти.Івони зняли їх, як мої власні.
Короче, дорогий мій банк, верни кошти зняті шахрайським способом.Якщо ні, тоя не пошкодую часу звернутися в поліцію і нехай вони розбираються з вашими щахрйськими схемами зарахування.
На цюму дякую.Карточку закрию після.Банк непотріб.
Комментарии (1)
Неконтролируемое списание средств
Згідно з п. 4.3.9. Договору про банківське обслуговування фізичних осіб у разі відкриття Рахунків за цим Договором та здійснення Держателем розрахунків, у т.ч. з використанням Картки у валюті (у валюті розрахунків з МПС), яка відрізняється від валюти Рахунку, Банк здійснює перерахунок суми за операцією у валюту Рахунку за курсом, встановленим Банком на момент списання суми з Рахунку, з утриманням комісійної винагороди згідно Договору, внаслідок чого у Держателя виникають зобов’язання перед Банком у валюті рахунку у відповідній сумі, що визначена внаслідок здійсненого перерахунку.
Згідно з п. 7.6 Договору про банківське обслуговування Клієнт доручає Банку, а Банк має право в порядку договірного списання меморіальними ордерами списувати з Рахунку ЕПЗ/ Рахунку «Доходний сейф»/Поточного рахунку кошти: в розмірі, що дорівнює або еквівалентний сумі коштів, сплачених Банком Міжнародній Платіжній Системі по операціях по Рахунку ЕПЗ, у т.ч. з використанням Картки, здійснених не через Банк, та направляти їх на відшкодування витрат, понесених Банком на користь Міжнародної Платіжної Системи у зв’язку із здійсненням таких операцій. Списання зазначених коштів здійснюється на виконання вимог еквайрів, виставлених до оплати через Міжнародну Платіжну Систему, не пізніше 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати проведення операції.
Відповідно до п. 6.10 Договору про банківське обслуговування фізичних осіб відшкодування сум, сплачених Банком на користь Міжнародної Платіжної Системи за операціями по Рахунку, у т.ч. з використанням картки, здійсненими у валюті іншій, ніж валюта Рахунку, здійснюється у тому ж порядку, що й за операціями у валюті Рахунку, з урахуванням наступних особливостей: а) у разі, якщо валютою Рахунку є гривня: за операціями, здійсненими у валюті, відмінній від гривні, доларів США та євро, сума, що повинна бути відшкодована Банку, визначається шляхом перерахунку відповідної суми із валюти, в якій фактично здійснено операцію, в долари США за курсом, встановленим МПС на дату списання МПС відповідної суми в доларах США з кореспондентського рахунка Банку, та шляхом перерахунку суми в доларах США, що вийшла у підсумку, в гривні за курсом Банку, встановленим на дату списання відповідної суми з Рахунку; за операціями, здійсненими у доларах США/євро, сума, що повинна бути відшкодована Банку, визначається шляхом перерахунку відповідної суми у доларах США/євро, списаної МПС з кореспондентського рахунку Банку, у гривні за курсом Банку, встановленим на дату списання відповідної суми з Рахунку.
Комментарии (6)
Неприємний банк
Комментарии (1)
Самый худший банк Украины
Сегодня 30.03.20 зашла в приложение чтобы перепроверить баланс перед закрытием карты и оказалось, что на счету у меня -326,33 грн. Сразу же позвонила на горячую линию, чтобы выяснить откуда эта сумма и оказалось, что одна из моих покупок за 27.02. прошла только 02.03. Напомню, что деньги с карты я снимала 03.03. и почему кассир мне об этом ничего не сказала не понимаю.
В общем, Альфа банк — банк, который при любой возможности будет рад нагреться на ваших деньгах, а в случае любых сложностей вы должны разбираться сами, потому что и менеджерам на отделении, и менеджерам на горячей линии откровенно плевать на ваши проблемы о чем они не стесняются заявлять. Так что при выборе банка не советую Альфу, лучше уже использовать домашний матрас, так надежнее будет.
Комментарии (1)
Альфа банк
Написать комментарий
Разблокировка карты
Еще через 12 часов я спросила где можно точно посмотреть последнюю операцию, мне ответили что можно смотреть как в выписке так и в истории так как она одинаковая что там что там(НО ОНА ТАМ РАЗНАЯ)мне пришлось на протяжении 5 дней отвечать сначала по выписке потом по истории, и говорят что я не верно отвечаю, меня операторы заводят в тупик, что это за сервис вообще такой????
Комментарии (1)
Мошенничество
Информация о внесении изменений в тарифы АО «Альфа-Банк» была размещена на официальном сайте Банка в сети Интернет 19.09.2019р. по ссылке https://alfabank.ua/ru/about/press/z-01-zhovtnya-2019-roku-vstupayut-v-silu-zmini-do-tarifiv-at-1957
Также, на Ваш запрос будет предоставлен официальный ответ от Банка.
Комментарии (7)
изменили правила так, что нужно лично ходить в отделение во время карантина
Личные менеджер на карантине, отправляет в отделение.
Единственный способ попытаться получить валюту – во время карантина лично пойти в отделение и попытаться заказать доллары.
В то время как вся страна борется с вирусом и с агрессором на востоке этот российский банк вредит как может по всей стране.
Основная задача сотрудников отделения обслуживать обратившихся лично клиентов. Они могут быть заняты и по этой причине не берут трубку. Перезвоните позже или обратитесь в отделение.
Написать комментарий
Не вертає депозит банк, всі звернення ігноруються.19
Комментарии (4)
Банк не выполняет своих обязанностей
Комментарии (3)
Люди ! бегите от этого банка подальше !
Комментарии (2)
Футбол , некомпетентність, необов'язковість
Проконсультувався в службі підтримки банку.
Все зробив як народили. В четвер пішов у відділення і обламався.
Спочатку розказував працівникам відділення що євро ( а які я хочу конвертувати долари) мають видаватися, на сайті повідомлення відповідне є, і чат консультація з службою підтримки по цьому і інших питаннях зафіксована.
Потім довший час був посередником між спеціалістами служби підтримки і співробітниками відділення. Питання не вирішилося. У відділенні визнавали лише одну схему: я здаю долар за гривню, за гривні купую євро. Про конвертації в мобільному додатку, про продукт Fast Card слухати не хотіли. Четвер результат нульовий.
П'ятниця, після чергової консультації з спеціалістом служби підтримки надів пов'язку, рукавиці і в банк забрати 150€ з рахунку. І що? Знову відмова, знову спорчений телефон, знову я клієнт є посередником між співробітниками відділення і спецвалістами банку( так вони представляються в чаті)
Закінчилися дебати спеціалістів з співробітниками (нагадую що я був зв'язковим) оформленням запиту:
✓ 1-31106577034 (20.03.2020) терміном розгляду один робочий день і повідомленням клієнта до 25.03.2020
Ясен пень що ніхто не кивався.
Нині 26.03.2030 ( тиждень + 1 день капітелі) зв'язався стосовно запиту, відповідь: Співробітник Вам зателефонує протягом дня. На даний момент запит в роботі ще, протягом дня буде оброблений.
А останнє повідомлення в чаті з аргументами, підкріпленням ст.1066 ЦКУ та порівнянні з подібною ситуацією в Приватбанку де за 15 хв вирішилося все і без платних дзвінків в підтримку для фізичних осіб просто зникло, в чаті зникло.
Комментарии (3)
Вітальні бонуси по карті «Альфа Travel»
Витратив навіть більше. Бонуси не отримав.
Відповідь від банку: «Вам необхідно було витрачати тільки кредитні кошти». Що я і робив. Тільки от не зрозуміло, як можна витратити 25 000, якщо кредитна лінія 21 000 і частково погашати кредит не можна.
Комментарии (2)
Самый худший банк для меня
Комментарии (3)