Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Сенс Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.1 | 49.6 |
| USD | 42.05 | 42.45 |
| Все курсы банка | ||
Карта «Зимова пидтримка»
Комментарии (1)
Скарга на погане обслуговування
Комментарии (1)
Не чітки умови купівлі валюти на сайті /в додатку.
Наші клієнти — наша найбільша цінність, і ми щиро раді, що ви розглядаєте перспективу довгострокової співпраці з банком!
Ми справді пропонуємо нашим клієнтам різні депозити, які відповідають потребам і цілям кожного клієнта. Одним із таких вкладів є депозит «Прибутковий з валютообміном» — і все, що про нього вказано у нас на сайті, є правдою 😉
Адже особливістю цього вкладу є те, що валюту для цього депозиту ви купуєте одразу в момент оформлення, а не перед відкриттям, оскільки для цього діють різні ліміти.
На період воєнного стану, відповідно до Постанови №18 НБУ, діють певні обмеження, а точніше:
▪️50 000 грн в еквіваленті на один календарний місяць — для купівлі валюти онлайн у Sense SuperApp
▪️200 000 грн в еквіваленті на один календарний місяць — для купівлі валюти онлайн з розміщенням її на депозиті
Якщо ви бажаєте оформити депозит з валютообміном, то це можна легко зробити у нашому застосунку 👌🏻
Ознайомитися з інструкцією можна тут https://help.sensebank.com.ua/360004730879/7605072570642
При оформленні цього депозиту ви використовуєте саме ліміт у 200 000 грн на місяць, а не ліміт на онлайн валютообмін у 50 000 грн 🙌🏻
Сподіваюся, що мені вдалося пояснити особливості оформлення, й наразі ситуація стала зрозумілішою, і оформлення для вас значно спростилося!
Ваш комфорт — наша першочергова місія, тому ми робимо все можливе, аби ви отримували виключно позитивні враження 💙
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Комментарии (1)
Це не банк це жах
Нікому не раджу цей банк!!!
Прикро, що у вас склалося таке враження про наш рівень обслуговування 😔 Ваш відгук допомагає нам помічати моменти, які потребують покращення 💙
Щодо обмеження операцій: банк діє відповідно до Договору банківського обслуговування, Закону України «Про банки й банківську діяльність», а також Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення». Ці акти зобов’язують нас проводити фінансовий моніторинг та, за необхідності, тимчасово обмежувати операції або відмовляти в обслуговуванні ⛔
Рішення ухвалює виключно Управління фінансового моніторингу банку, у вашому ж випадку обмеження були пов’язані з тим, що надані документи не повністю підтверджували джерела надходження коштів, а частина деталей для завершення перевірки була відсутня.
Ми розуміємо, що будь-які обмеження операцій не можуть викликати позитиву, а ваш досвід взаємодії може відрізнятися від досвіду роботи з іншими банками 🙏
Проте варто наголосити, що кожна установа керується власними внутрішніми процедурами та політикою ризиків, на основі яких виконується перевірка та аналіз.
Шкода, що ваша співпраця з банком завершилась саме так. Ми цінуємо кожного клієнта, адже завдяки вашим відгукам можемо вдосконалюватися та робити наш сервіс кращим 💙
Якщо виникнуть додаткові питання — звертайтесь, ми завжди готові допомогти🙌
Анастасія 💗
Комментарии (1)
Банк для молоді !!!
Дійсно, ми дивимось у майбутнє та поступово впроваджуємо нові технології та методи роботи задля покращення обслуговування наших клієнтів 💙
Не забуваємо і про фан-елемент, адже вважаємо, що гарний настрій не менш важливий, ніж достатня кількість грошей на картці 🫰🏻
Щиро раді, що молодь розуміє наші тренди розвитку та активно намагаємось поєднувати їх зі зручністю користування для наших більш вікових клієнтів, адже банк передусім має бути доступним для всіх 🙏🏻
Дякуємо, що залишаєтесь з нами, попереду ще більше цікавого, обіцяємо 😉
Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Комментарии (2)
Сенс банк прийняв Нацкешбек на заморожений рахунок
Клятий банк, звертаюсь до ТЕБЕ, звісно тобі плювати на колишнього клієнта, але я вважаю твої дії ШАХРАЙСТВОМ, оскільки ти відняв кошти, які тобі не належать! В тебе не було права їх отримувати, оскільки клієнт ЗАКРИВ свій рахунок, і ти мав це зробити, а не ЗАМОРОЖУВАТИ і продовжувати приймати на нього кошти. Більше в цей банк НІ НОГОЮ! Ніколи.
Комментарии (17)
Впевнено не рекомендую сенс банк
Ми завжди поруч і відкриті до спілкування у будь-якому зручному для вас форматі: у відділенні, в чаті застосунку, відеочаті чи контакт-центрі. Якщо виникають питання або щось залишається незрозумілим — із задоволенням підкажемо, пояснимо й розповімо простими словами, адже ми працюємо саме для того, щоб ваша взаємодія з банком була максимально комфортною 😊
Стосовно довідки, яка викликала у вас питання — вона не про оформлення депозиту 🙂 Це стандартний документ Фонду гарантування вкладів (ФГВФО), який підтверджує, що кошти на ваших рахунках — навіть звичайних поточних — захищені державою. Фонд гарантує відшкодування коштів за всіма вкладами, які залучені банком на умовах договору: банківського вкладу (депозит) та рахунків (на депозитних, поточних, карткових рахунках фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а також на рахунку дохідний сейф). Тобто це історія не про нав'язування послуг, а про вашу безпеку та додатковий захист ваших коштів 🙌🏻
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Такі відгуки важливі — вони допомагають нам робити сервіс теплішим, зрозумілішим і комфортнішим для кожного 💙
Якщо захочете повернутися до розмови — ми завжди поруч, щоб підказати та допомогти!
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Комментарии (3)
Сервіс та обслуговування на найнижчому рівні.
Звернулася по довіреності від іноземного громадянина для проходження верифікаціі, так як його рахунок заблоковано. Але прийшла відмова від фіннансового відділу банку, що у довіреності не такий текст (зауважу що такий текст для довіреності надав сам банк!).
Коли я попросила персонального менеджера пояснти у чому справа вона написала, що у довіреності має бути Оскільки довіритель-гр.США, то для підписання документів (в частині опитувальників FATCA, форм W-8, W-9) в довіреності має бути передбачене право довіреної особи підписувати документи з податкових питань на виконання вимог FATCA.
Приклад формулювання такого права:
? українською мовою
«…підписувати документи з податкових питань, включаючи форму IRS W-9 та інші форми і опитувальники, необхідні для виконання вимог Foreign Account Tax Compliance Act (FATCA).»
Але ж цей самий текст і є у довіреності. Далі допомоги ніякоі не отримали. Кажуть переробляти довіреність. Але що саме пеперобляти сам банк не знає.
Комментарии (1)
ШАХРАЙСЬКІ ДІЇ Акціонерне товариство «Сенс Банк»
Що підривають довіру до банківскої системи в цілому
Я накопичив 2000 грн бонусів по програмі «Вигода від Епіцентру»
Згідно умовам я провів операцію в Торгівельній мережі «Епіцентр» на суму 115.80 грн 05 2025 о 18.17. * це тестова операція, ДЛЯ виводу кешбек у сумі 2000 грн. Тоб то банк обманув мене на 2000 грн.
Станом на 07.11.2025 -час 22.55 гроші до поверненя по програмі вигода відсутні (скріншот додаю)
Згідно умовам крайній строк 3 дні з дня операції, У ЧОМУ мені повідомив контакт центр. Вів в оману та проблема не була вирішена.
Я важаю ці дії шахрайські.
Банк заробив гроші на мої покупках через А Т Сенес Банк
Кешбек я не отримав. Вивести не маю змоги
Контакт центр не надав чіткої віподвіді вирішення проблеми
Довіри немає.
Написать комментарий
Ни дай Бог с этим банком иметь дело.
Возможно что я как-то неправильно сделал, но для этого и есть служба поддержки, а они ничего не могут. Зачем такой банк который может заблочить в любой момент твой счёт. Компания в которой я работаю, работают только с этим банком, в итоге я не могу получать свою зарплату. Ужасный банк, поддержка только на словах, но они ничего не могут.
Комментарии (8)
закриття рахунку
Коли ви поповнили картку перед закриттям і побачили на балансі +0,99 грн., ці кошти одразу відобразилися на балансі в застосунку — це нормальна поведінка системи. Однак фактичне зарахування коштів на рахунок відбувається не миттєво, а протягом 1-3 банківських днів. У вашому випадку поповнення від 12.09 було повністю зараховане лише 14.09 ⚠️
Водночас переказ 0,99 грн списався по рахунку 13.09, тобто раніше, ніж поповнення фактично потрапило на рахунок. На той момент зарахованих коштів ще не було, через що система виконала переказ «в мінус» 😔
Оскільки картка Вигода є кредитною, згідно з тарифами, комісія за такий переказ становить 4% від суми, але не менше ніж 20 грн. І у вашому випадку спрацювало саме мінімальне списання — 20 грн.
Така ситуація виникла саме через різницю в часі між відображенням коштів на балансі та їх фактичним зарахуванням на рахунок. На жаль, у день поповнення подібні розриви можливі й можуть призводити до таких випадків, тому ми завжди радимо уважно перевіряти, чи фіналізувалася операція по рахунку, перед тим, як здійснювати переказ 🙏🏻
Сподіваюся, що зміг пояснити причину такої ситуації, і таких непорозумінь вдасться уникнути в майбутньому 💙
Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Комментарии (5)
Відмовляються закрити сплачений кредит
Незрозуміло коли вони збираються закривати дану угоду. На питання «а потім ви вимагатимете сплатити остачу?» — говорять «ми нічого сказати не можемо, бо договір ваш на паузі». Жах, я таке вперше бачу, вперше стикаюсь із таким затягуванням кредиту.
У відділенні кажуть одне, на гарячій лінії інше. Таке відчуття, що вони працюють у різних банках.
Просиш відправити договір чи довідку замовним листом — нічого не відправляють, а потім стверджують, що лист був отриманий. І доказати неможливо.
Була карта відкрита, вони з карти в мінус знімають, зараховують на кредит, через тиждень назад перекидають. Закрила всі карти. То тепер тільки кредит далі в мінус заганяють, хоча свою частину я сплатила.
Тут не 1 ставити. Тут -10 оцінка має стояти.
Sense Bank призупинив виконання зобов'язань щодо прощення частини вашої заборгованості.
Ми ухвалили таке рішення через потребу зміни деяких внутрішніх процесів щодо уніфікації та удосконалення роботи банку як державної структури, чого вимагає чинне законодавство. Перепрошуємо за тимчасові незручності!
Розгляд вашого запиту щодо прощення відбудеться у листопаді-грудні 2025 року. Ми обов'язково проінформуємо вас про це та роз’яснимо подальші дії.
Ми тримаємо ситуацію під контролем та відразу вийдемо на звʼязок з вами, щойно матимемо новини 🙌🏻
Розуміємо, наскільки це важливо для вас, і щиро перепрошуємо за затримку в розгляді вашого запиту. Причина у тому, що адаптація та впровадження нових внутрішніх процесів виявилися більш тривалими, ніж очікувалося. Банк активно працює над розв'язуванням цього питання та повідомить вас про будь-які оновлення!
З повагою, Володимир 💎
Комментарии (1)
не банк, а задоволення 😂😂😂😂😂
сижу спілкуюся з банком вони мені починають впихати іпотеку від банку під 14% бо за їх словами це вигідніше. прийняти декларації вони манали. перекидають на гарячу лінію. лінія тебе перекидає на банк. і ти як олень бігаєш. у висновку позакривав картки, які вони впарили. зняли в мене за смс, що дуже смішно і пішов брати в іншому банку в іншому жк квартиру, бо це *** шановні, а не банк. поки сидів у відділенні люди в черзі стояли, щоб закрити там все, що у них є _))
Комментарии (1)
Відмова у поверненні депозиту
Комментарии (1)
Невиконання умов акції
На сайті Sense Bank є акція, умови якої компанія Glovo не бажає виконувати, а ні підтримка Glovo, ні підтримка Sense Банк не може допомогти у вирішенні проблеми.
Вважаю що такий сервіс є неприйнятним і вводить в оману споживачів.
Деталі:
Умови акції: https://sensebank.ua/znizki-vid-sense-bank-ta-glovo (офіційний PDF файл: https://glovo-about.cdn.prismic.io/glovo-about/aNK3YZ5xUNkB1Bsj_%D0%9E%D0%9F_MC_Glovo_SenseBank02.pdf)
Згідно з офіційними умовами акції (якщо читати офіційний PDF файл):
5.1. Для участі в Акції Учаснику необхідно:
— мати діючу картку Mastercard RED, RED 2.0, RED Cash або оформити та активувати картку
Mastercard RED, RED 2.0, RED Cash протягом Періоду Акції;
— бути зареєстрованим користувачем мобільного застосунку Glovo або стати зареєстрованим
користувачем мобільного застосунку Glovo протягом Періоду Акції;
— зберегти картку Mastercard RED, RED 2.0, RED Cash в обліковому записі користувача в мобільному застосунку Glovo;
— оформити та здійснити оплату замовлення в мобільному застосунку Glovo на суму від 500
гривень або більше, використовуючи збережену картку Mastercard RED, RED 2.0, RED Cash.
5.2. Після виконання умов п. 5.1. Правил, Учасник отримує наступні Заохочення:
— знижку на поточне замовлення у розмірі 100% від вартості доставки цього замовлення, яка
автоматично застосовується під час оплати замовлення (знижка НЕ поширюється на вартість продуктів/товарів у замовленні та на сервісний збір).промокод на знижку у розмірі
200 гривень на наступне замовлення у мобільному застосунку Glovo. Промокод надається
виключно після виконання усіх умов, визначених у п. 5.1 цих Правил. Цей промокод
протягом 1(однієї) години після здійснення відповідної транзакції автоматично додається у розділі «Промо-коди» в профілі Учасника та автоматично застосовується під час оплати
наступного замовлення описаним в п. 5.1. способом.
Мною були виконані умови пункту 5.1, таким чином я згідно з пунктом 5.2 маю отримати безкоштовну доставку (це було) та промокод на 200 грн на наступне замовлення. Згідно з текстом пункту 5.2: Після виконання умов п. 5.1. Правил, Учасник отримує наступні Заохочення: (текст про безкоштовну доставку) промокод на знижку у розмірі
200 гривень на наступне замовлення у мобільному застосунку Glovo. Промокод надається
виключно після виконання усіх умов, визначених у п. 5.1 цих Правил.
Мною умови пункту 5.1 були виконані. Але якою «логікою» керуються співробітники Glovo та Sense банку.
1 замовлення — для активації акції і безкоштовної доставки тут немає, а якщо була то це якась інша акція глово
2 замовлення — безкоштовна доставка + промокод на наступне замовлення
3 замовлення відповідно вже зі знижкою
Чому це суперечить нормальній логіці?
1) «знижку на поточне замовлення у розмірі 100% від вартості доставки» — цитата з правил, поточне замовлення ніяк не може бути наступним як мені намагються довести
2) Знову ж таки, згідно правил промокод надається цитата «Промокод надається
виключно після виконання усіх умов, визначених у п. 5.1 цих Правил.» — вони були виконані.
3) Заради експерименту я зайшов в інший аккаунт Glovo, де замовлень не було з 2024 року і ця акція ніяк не використовувалась. Додав випадкові товари на сумму 500+ грн, і баче що доставка платна, але за умови сплати карткою RED — безкоштовна. Що суперечить твердженням і Glovo, і Sense банку https://imgpx.com/xYglDJ08k6RQ Тобто це вже рахується поточним замовленням
Фінальна відповідь банку: https://imgpx.com/kuLOXiIeVt2m
Відповідь Glovo, які ніколи не посилаються на офф правила (переписка вже 7 днів з не більше 1 відповіді в день з їхнього боку): https://imgpx.com/9G3ryzsFgI7l
Трішки хотілося б додати деталей та прояснити ситуацію яка склалась.
Дійсно, в умовах акції все прописано коректно, для застосування знижки мають бути виконані умови
— картки в тарифі RED, RED 2.0, RED Cash (МПС MasterCard)
— додані для оплати в самому застосунку Glovo
Проте якщо є акція від самого Glovo, то знижка від банку застосовуватись не буде, оскільки партнери застосовують свою пропозицію першочергово, про що і повідомили колеги в чат підтримці 👌
Розумію, що ви при проведенні операції розраховували на цю знижку, але, на жаль, саме такий алгоритм її застосування 😔
Також зверніть увагу, що на скріншоті з застосунку Glovo який ви додали, у вас обрано тип оплати Google Pay, що не відповідає умовам акції, адже картка має бути додана напряму саме в застосунку Glovo ⚠️
Для того, щоб це зробити вам необхідно увійти в застосунок Glovo, обрати розділ «Профіль», перейти у пункт «Обліковий запис» -> «Способи оплати» та додати відповідну картку для оплати.
Неодмінно звертайтеся, якщо виникнуть додаткові запитання — ми завжди поруч і раді роз'яснити всі деталі тих чи інших пропозицій 🤗
З повагою Анастасія💗
Комментарии (2)
Подяка за професійну допомогу під час оновлення паспортних даних
Окрему подяку хочу висловити Руслані з відеочату за її винятковий професіоналізм, терпіння та індивідуальний підхід у вирішенні мого непростого випадку. Протягом кількох днів Руслана супроводжувала кожен етап процедури, допомагала навіть з налаштуванням «Дії» та технічними моментами, завжди залишаючись доброзичливою та уважною.
Дякуємо, що поділились своїми враженнями з нами, для нас це дуже важливо🤗
З повагою, Андрій 💙
Комментарии (1)
Вимагають МОЇ гроші!
Sense Bank БЕЗ МОГО ДОЗВОЛУ зарахував на картку 7000 грн кредитних грошей, списав з неї 35 грн ніби то за смс інформування ,і зараз я винна банку гроші. На гарячій лінії сказали якщо не заплачу 35 грн, наступного місяця буде ще -35 грн, і буде борг 70 грн, на який зверху піде пеня 100 грн!!!
Тобто якщо ви оформлюєте карту Chameleon Sense Bank- ВИ АВТОМАТИЧНО СТАЄТЕ БОРЖНИКОМ БАНКУ, НАВІТЬ ЯКЩО ЖОДНОЇ КОПІЙКИ У БАНКУ НЕ БРАЛИ.
НІКОМУ НЕ РАДЖУ ОФОРМЛЮВАТИ КАРТКУ Chameleon Sense Bank!!!
Клієнти це найважливіший показник стабільності й довіри до банку, й ми щиро раді, що ви вирішили долучитися до нашої Sense-сім'ї. Водночас ми розуміємо, що ваш досвід взаємодії з банком виявився скоріше негативним, аніж позитивним, а тому не можемо лишити ваш відгук без належної відповіді 😇
Caméléon — це кредитно-дебетова картка, яка поєднує в собі усе найкраще від дебетових та кредитних продуктів. Ця картка передбачає, що по ній може бути встановлена кредитна лінія, тобто кредитні кошти від банку, які можна витрачати на власні потреби 😉
При оформленні картки — зазначається розмір кредитного ліміту, який буде встановлено банком, а отже даючи згоду на оформлення ви, таким чином, погоджуєтеся на можливість встановлення кредитної лінії на картку. Ми виступаємо за цілковиту прозорість у комунікації з клієнтами, тому всі ці умови нами не приховуються й зазначені в ДКБО банку, а точніше в додатку 4, п. 2.3:
«банк має право змінювати встановлений розмір ліміту Відновлювальної кредитної лінії».
А також тарифи картки й умови обслуговування знаходяться у вільному доступі на нашому сайті, ознайомитися із ними можна за посиланням https://sensebank.ua/credit-cards/cameleon
Окремо зазначу, що користуватися кредитним лімітом не є вашим зобов'язанням перед банком, це лише додаткова можливість мати зручний фінансовий інструмент, який допоможе у потрібний момент.
Проте банк надає можливість повністю прибрати кредитну лінію, якщо відчуваєте, що вона вам не потрібна — це можна зробити у нашому мобільному застосунку Sense SuperApp, або ж звернувшись до нашої чат-підтримки, де колеги з радістю вам допоможуть та зафіксують відповідний запит 👌🏻
Інструкція за посиланням 👉🏻 https://help.sensebank.com.ua/360004730879/4415092341522
Окремо варто зупинитись на питанні тарифів цієї картки 🤔
Дійсно, по картці Caméléon існує плата за SMS-інформування, яка становить 35 грн/місяць (пункт 11.1 тарифів).
При оформленні картки — цей канал є основним і підключається автоматично, проте ми розуміємо, що для кожного клієнта важлива певна свобода дій та рішень, а тому ви завжди можете перейти на інший канал інформування, а саме push-сповіщення, по яким місячна плата відсутня 🙌🏻
Зробити це можна таким чином: https://help.sensebank.com.ua/360004730879/360016999079
Колеги з контакт-центру все коректно повідомили, але зауважу, що при зміні каналу інформування на push — плата більше не списується, а отже і комісія РКО в 100 грн також вам не загрожує.
Комісія РКО (розрахунково-касове обслуговування) — це комісія за обслуговування картки, яка списується лише у випадках, якщо по картці існує заборгованість від 50 грн станом на розрахункову дату.
Якщо ж по картці немає боргу, або взагалі не встановлений кредитний ліміт, то і комісія неактуальна для вас 💙
Справді прикро, що виникло таке непорозуміння, банк завжди радо йде назустріч нашим клієнтам і це питання можна було б розв'язати, на жаль так і не отримали від вас відповіді в особистих повідомленнях 😔
P.S. Раджу вам розглянути нашу картку Profiplay — суто дебетова картка, з безоплатним обслуговуванням, яка чудово підходить для повсякденних оплат 🙌🏻
З нею ви точно оціните весь потенціал й зручність нашого банку 😊
Більше про картку тут https://sensebank.ua/packages/profiplay
Нам справді важливо, щоб кожен клієнт почувався впевнено і спокійно у фінансових питаннях. Завжди поруч, аби допомогти 😇
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
З повагою, Володимир 💎
Комментарии (11)
Процес фінансового моніторингу
Станом на сьогоднішній день минуло більше 30 днів із моменту подання документів, однак рішення банку мені не повідомлено. Кошти на рахунку підприємства заморожені, господарська діяльність компанії заблокована. Банк не надає письмового пояснення щодо причин затримки розгляду чи продовження перевірки.
Закрити рахунок та вивести кошти, теж банк не надає можливості. На мої питання чому не можна закрити рахунок в односторонньому порядку, я теж відповіді не отримала.
Прошу терміново перевірити ситуацію, та надати письмове пояснення щодо причин виникнення цієї ситуації.
Комментарии (2)
Кредитні гроші на картці Sense bank
Відсоток платив 80 грн і 25.
12.10.2025
Знімав 5000 грн
відсоток заплатив відсоток 200 грн і 55 грн. Операцій зробив декілька.
Борг був 23000.
Я 12.10.2025 в цей день погасив.
І власні кошти були + 27 грн
На другий день у мене Борг знову з’явився — 1700 грн
Я сьогодні погасив 14.10.2025
Запитав у оператора sense bank
Чому Борг у мене з’явився і чому немає в приложение шо знімає відсоток. Щоб я бачив звідки борг
Мені невідповили. Сказали що всі умови в договорі
Коли я знімав 5000 грн я бачив шо з мене зняли 200 грн і 55 грн і бачу яку суму я повинен. Коли я погасив Борг мені за два дні нарахували — 1700
Так я оплатив. 1700. Тільки бачит ли податкова. Звідки — 1700
Якщо це шахрайства. А мені так здасться. То вирішив сьогодні закрити карту і попрошу листа шо борг закрив.
+ 50 грн я закинув. Щоб вновь невиникла якесь не дорозуміння. Можливо їм ці кошти згодяться
Мені неприємно коли я вніс кошти, а надругий день мені нарахували шо я повинен — 1700 грн. І за шо?
І чому немає в приложеніе мобільному sense bank відсоток — 1700 грн
Коли всі відсотки за зняття кошти я оплатив і через два дня погасив
Те, що ви прагнете розібратись у питанні й відверто ділитеся враженнями — надихає, а також скеровує нас у правильному напрямку, аби ми безупинно й сумлінно розвивали наші продукти, послуги та сервіс!
Розумію, що ситуація може здаватися заплутаною, проте запевняю — у всьому можна спокійно розібратися, і я з радістю допоможу 😊
Наша картка Caméléon — це зручний фінансовий інструмент для покупок, переказів та інших операцій, який поєднує можливості дебетової та кредитної картки 👌🏻
Проте варто зупинитися й детальніше розглянути її особливості, адже по картці Caméléon з активним кредитним лімітом діють два типи комісій за переказ коштів:
▪️ за переказ кредитних коштів (4%, мінімум 20 грн)
▪️ за переказ понад безкоштовний ліміт у 20 000 грн/місяць (1% + 5 грн)
Різниця між ними — у логіці нарахування й списання.
Комісія за переказ коштів понад безкоштовний ліміт розраховується та списується одразу, що ви й бачите у себе в застосунку Sense SuperApp.
З комісією за переказ коштів ситуація дещо інакша, адже ця комісія списується не в онлайн-режимі, а лише по факту проходження й остаточного списання операції переказу по рахунку (1-3 дні) — саме тому ви можете бачити в історії операцій комісію, але по рахунку вона буде списана не одразу, а протягом 1-3 днів, що і відображається на вашій заборгованості 🤔
У вашому випадку, оскільки протягом короткого часу було багато переказів, усі комісії пройшли остаточне списання майже одночасно — тому й сформувалась така сума заборгованості.
Для прикладу:
На балансі картки 1000 грн, ви переказуєте 1 грн кредитних коштів. Ваш баланс після операції становитиме 999 грн, в історії транзакцій ви бачитимете окрему операцію «Комісія за переказ» у розмірі 20 грн, але на балансі ви не побачите цього списання, адже він зменшиться лише коли по рахунку пройде ця операція і комісія буде списана. І протягом 1-3 днів — комісія буде списана і баланс становитиме вже 979 грн 💸
Розуміємо, що така логіка може здаватися незвичною й викликати запитання та непорозуміння, проте ми постійно працюємо над тим, щоб у Sense SuperApp усе було максимально прозоро, зручно та зрозуміло 🙌🏻
Якщо вас цікавить детальний розрахунок списаних комісій, то напишіть до нашої чат-підтримки, аби колеги все ретельно підрахували й допомогли вам розібратися!
Ми цінуємо вашу довіру і дякуємо, що звернули увагу на цю ситуацію 🙌
Будемо раді бачити вас знову у нашій Sense-сім'ї 💙
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Комментарии (3)
Зростання незручності
Наприклад, з початку місяця неможливо сплатити за електроенергію Ясно: ні по шаблонам, ні методом повторення платежу, ні через банер.
Я користуюся програмою Microsoft Remote Desktop, і виявляється через це через не можу робити скріншоти. Додати інших банків не вимагають видання її.
Я вже не кажу, про незручність наявності першої сторінки при вході в додаток — раніше було комфортніше.
Щодо сплати послуг у застосунку, то як розумію ви у розділі «Платежі» одразу натискали на потрібний банер. Наразі через цю точку входу для оплати є тех.проблеми, котрі будуть виправлені у найближчих оновленнях. Тому для сплати потрібної послуги радимо скористатись пошуковим рядком, який ви можете побачити вгорі у розділі «Оплата послуг», та знайти там потрібну компанію для оплати. Після цього все має працювати👌
У разі виникнення помилки, будь ласка, напишіть нам про це на help@sensebank.com.ua, щоб ми могли все детально перевірити.
Якщо встановлено програми, що дозволяють отримати віддалений доступ до вашого пристрою, транслювати екран або робити скріншот у Sense SuperApp неможливо. Це зроблено з метою додатково захисту ваших коштів, адже завдяки таким програмам хтось зможе отримати доступ до вашого пристрою та банківського застосунку, що створює додаткові загрози для безпеки ваших коштів.
З повагою, Андрій💙
Написать комментарий