Курс валютв Сенс Банке |
||
|---|---|---|
| Покупка | Продажа | |
| EUR | 49 | 49.65 |
| USD | 42 | 42.5 |
| Все курсы банка | ||
Отделение Сенс Банка: Киев, ул. Левка Лукьяненко, 21, корпус 5
Адрес:
Киев, ул. Левка Лукьяненко, 21, корпус 5
Телефон:
0 800 502-050
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, касса: 09:00-17:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Khmel9205
10 октября 2025, 14:35
Сьогодні в Сенсі повний аут! Окрім додатку і зв’язку з підтримкою у Києві не працюють і відділення. Персонал на місцях, але нічого не працює: каси, навіть електронна черга. Тому враховуйте це при плануванні відвідування відділень! Про сроки відновлення персонал нічого не знає, навіть орієнтовно! Вже більше пів дня пройшло, але поки що нічого не змінилось. Чекаю офіційної інфо від банку про можливі строки відновлення!
Написать комментарий
Ответ банка

13 октября 2025, 17:11
Нам справді прикро, що цей збій торкнувся вас. Ми розуміємо, як це — коли звичні сервіси перестають працювати саме тоді, коли вони потрібні найбільше 😥
Причиною стала масштабна ворожа атака на Київ. Внаслідок обстрілу постраждала інфраструктура нашого партнера, через що частина систем Sense Bank тимчасово втратила доступність.
У перші хвилини після інциденту наші спеціалісти почали відновлювальні роботи — крок за кроком, аби повернути клієнтам можливість користуватись усіма послугами. Ми не зупинялися, поки не переконались, що все працює стабільно 🔄
Наразі всі сервіси банку відновлені — ви можете користуватися ними у звичному режимі.
Ми щиро перепрошуємо за завдані незручності та вдячні кожному, хто залишився з нами у ці непрості години.
Ваша підтримка — це не просто слова, це те, що допомагає нам працювати сумлінніше щодня 💙
Ми постійно вдосконалюємо нашу інфраструктуру, щоб навіть під час найважчих викликів залишатись на зв’язку з вами.
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Причиною стала масштабна ворожа атака на Київ. Внаслідок обстрілу постраждала інфраструктура нашого партнера, через що частина систем Sense Bank тимчасово втратила доступність.
У перші хвилини після інциденту наші спеціалісти почали відновлювальні роботи — крок за кроком, аби повернути клієнтам можливість користуватись усіма послугами. Ми не зупинялися, поки не переконались, що все працює стабільно 🔄
Наразі всі сервіси банку відновлені — ви можете користуватися ними у звичному режимі.
Ми щиро перепрошуємо за завдані незручності та вдячні кожному, хто залишився з нами у ці непрості години.
Ваша підтримка — це не просто слова, це те, що допомагає нам працювати сумлінніше щодня 💙
Ми постійно вдосконалюємо нашу інфраструктуру, щоб навіть під час найважчих викликів залишатись на зв’язку з вами.
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Ответ администратора
10 октября 2025, 16:33
Доброго дня. Станом на 15:57 в банку повідомили, що сервіси поступово відновлюють роботу. Наразі більшість послуг уже доступні, і команда продовжує працювати над повною стабілізацією систем: https://minfin.com.ua/ua/2025/10/10/160181026/
В пятницю 7.02.25 я зняв гроші з кредитної карти Cash і намагався внести їх на мій рахунок через банкомат Сенс банку. Під час підрахунку грошей виникла помилка: мій рахунок не було поповнено і банкомат гроші не повернув. Я відразу звернувся на підтримку і чекав на інкасацію. Зауважу, що це кредитні кошти з пільговим періодом 2 дні. Банк зарахував мої гроші лише 11.02.25 і я відразу погасив кредит, але це вже був 4 день використання кредиту і за 2 дні за межами пільгового періоду банк нарахував 43.34 грн відсотків. Оскільки мої гроші були заблоковані банкоматом 4 дні і я не мав можливості вчасно погасити кредит, я подав заявку на компенсацію цих відсотків. Банк відмовив мені в задоволенні моєї скарги, мовляв, помилка була не при поповненні кредитної, а дебетової карти. Це незадовільна і несправедлива відповідь. Я постійно користуюсь картою і завжди вчасно гашу ці короткострокові кредити, але цього разу я не мав доступу до моїх грошей 4 дні через помилку банкомату банка. З боку банку було б правильно компенсувати ці відсотки. Це питання справедливості і принципу.
Комментарии (1)
Ответ банка

13 февраля 2025, 20:40
Вітаю вас!
Одразу хочу почати з подяки за те, що ви одразу ж звернулися та повідомили про ситуацію, яка виникла!
Хоча ми завжди слідкуємо за всіма системами, та відстежуємо кожну маленьку зміну — оперативність та співпраця з вашого боку неабияк допомагає нам ставати краще в цьому, і розв'язувати проблеми ще швидше 🙏
Я повністю розумію, та поділяю вашу позицію в цій ситуації — через технічний негаразд, ви не мали б сплачувати фінансові збитки. Саме тому, одразу ж взяла до роботи питання щодо можливості повернення коштів 🙌
І дійсно, компенсацію вдалося погодити за рекордний час, та, наскільки мені відомо — її вам вже виплатили 😇
Мені прикро, що питання було врегульовано не одразу, та вам довелося звертатися повторно, але, рада, що врешті решт ситуацію було вирішено дійсно справедливо, та належним чином 🫶
Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧
Одразу хочу почати з подяки за те, що ви одразу ж звернулися та повідомили про ситуацію, яка виникла!
Хоча ми завжди слідкуємо за всіма системами, та відстежуємо кожну маленьку зміну — оперативність та співпраця з вашого боку неабияк допомагає нам ставати краще в цьому, і розв'язувати проблеми ще швидше 🙏
Я повністю розумію, та поділяю вашу позицію в цій ситуації — через технічний негаразд, ви не мали б сплачувати фінансові збитки. Саме тому, одразу ж взяла до роботи питання щодо можливості повернення коштів 🙌
І дійсно, компенсацію вдалося погодити за рекордний час, та, наскільки мені відомо — її вам вже виплатили 😇
Мені прикро, що питання було врегульовано не одразу, та вам довелося звертатися повторно, але, рада, що врешті решт ситуацію було вирішено дійсно справедливо, та належним чином 🫶
Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧
Це мабуть особливий вид збочення залишити людину без коштів за кордоном на вихідні і Свята, без будь якого попередження, несподівано. Заблокували всі картки 20.12.24р у п’ятницю і пішли відпочивати, клієнту банку майже 15 років, зараз пенсіонеру. І це ВІП обслуговування в Сенс банку? Заходив пред виїздом за кордон до персональної менеджерки, попередив про виїзд. Ніяких запитань до мене не було, їдьте у вас все гаразд — сказала вона. І поїхав зі спокійною душею, бо півтора року не бачив онуку, доньку і дружину. При цьому ніяких принципових змін по рахунках за останній час не відбувалось. Звичайні витрати в супермаркетах у невеликих розмірах. Всі служби підтримки до яких вдалося звернутися в вихідний 21.12.24р нічого по суті пояснити не можуть: одні кажуть в вас прострочена ідентифікація, поновив — не допомогло. Інші кажуть що в вас малі доходи, так я ж пенсіонер зараз — звідки їм бути великими і чи це тільки зараз з’ясувалося? Це є в моїй анкеті. Але я працював все життя, не депутат, судимостей не маю! То в чому ж справа, щоб так поступати з людиною? Невже не можна було попередити що виникло якесь питання, пояснити його причину! Я б надав відповіді і може все з’ясувалося б? Я завжди на зв’язку!
Комментарии (9)
Ответ банка

10 февраля 2025, 20:26
Дякую, що поділилися своїм досвідом. Нам важливо чути зворотний зв’язок, навіть якщо він такий болючий, адже це допомагає нам працювати над якістю сервісу та уникати подібних ситуацій у майбутньому 💙
Уявляю, наскільки складною для вас стала ця ситуація, особливо перебуваючи за кордоном. Рахунки були тимчасово обмежені відповідно до вимог Постанови НБУ № 65 (зміни внесені Постановою № 110). Вона передбачає, що банк має перевіряти відповідність заявлених та фактичних фінансових операцій клієнта. У вашому випадку система зафіксувала розбіжність між очікуваними та реальними надходженнями, що стало причиною обмеження рахунків.
Персональний менеджер не має доступу до рішень відділу фінансового моніторингу, тому, на жаль, не міг знати про можливі обмеження наперед. Але розумію, що така ситуація завдала вам незручностей 😔
Щиро перепрошую за незручності, які вам довелося пережити, особливо в такий важливий момент – під час поїздки до рідних. Знаю, наскільки важливо мати доступ до своїх коштів, особливо перебуваючи за кордоном. У таких випадках наш пріоритет – забезпечити клієнту зрозумілі роз’яснення та знайти рішення якнайшвидше.
Шкода, що вам довелося витратити час і нерви, звертаючись до різних каналів підтримки без отримання чіткої відповіді. Ми звернемо увагу на це, аби подібні ситуації не повторювалися.
Наразі ваші рахунки розблоковані й доступні до використання, сподіваюсь, що надалі ви будете користуватися послугами банку без жодних труднощів і з задоволенням 😊
З повагою, Володимир 💎
Уявляю, наскільки складною для вас стала ця ситуація, особливо перебуваючи за кордоном. Рахунки були тимчасово обмежені відповідно до вимог Постанови НБУ № 65 (зміни внесені Постановою № 110). Вона передбачає, що банк має перевіряти відповідність заявлених та фактичних фінансових операцій клієнта. У вашому випадку система зафіксувала розбіжність між очікуваними та реальними надходженнями, що стало причиною обмеження рахунків.
Персональний менеджер не має доступу до рішень відділу фінансового моніторингу, тому, на жаль, не міг знати про можливі обмеження наперед. Але розумію, що така ситуація завдала вам незручностей 😔
Щиро перепрошую за незручності, які вам довелося пережити, особливо в такий важливий момент – під час поїздки до рідних. Знаю, наскільки важливо мати доступ до своїх коштів, особливо перебуваючи за кордоном. У таких випадках наш пріоритет – забезпечити клієнту зрозумілі роз’яснення та знайти рішення якнайшвидше.
Шкода, що вам довелося витратити час і нерви, звертаючись до різних каналів підтримки без отримання чіткої відповіді. Ми звернемо увагу на це, аби подібні ситуації не повторювалися.
Наразі ваші рахунки розблоковані й доступні до використання, сподіваюсь, що надалі ви будете користуватися послугами банку без жодних труднощів і з задоволенням 😊
З повагою, Володимир 💎