×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Нацбанк не зобов’язує банки приймати електронні документи з Дії !!!
Дуже розчарований, що наш віцепремєр-міністр Федоров на всіх міжнародних майданчиках рекламує ДІЮ, а в нашій країні, з дозволу Національного Банку України (бо Нацбанк в своїх нормативних документах не зобов’язує банки згідно Законів України вважати паспорт та РНОКПП в ДІЇ таким же чинними документами) багато Банків (особисто зіткнувся з Укрсиббанк та Радабанк) не розглядають документи з Дії і вимагають тільки паперові документи. В державі склалася цікава ситуація: Уряд намагається цифровізувати багато сфер, а Нацбанк немовби і іншій країні.
Пишу не голослівно: перед війною в мене була ситуація, коли в м.Херсоні звернувся до Укрсиббанку отримати 200 грн через касу, а т.я. паспорта не було — запропонував показати його з Дії. Мені відмовили. Я через декілька днів зателефонував на гарячу лінію Нацбанку щоб зясувати, чи правомірно мені відмовили. Працівник гарячої лінії пояснив, що за нормативними документами Нацбанку банки самі встановлюють собі правила, в т. ч. і за використання документів з Дії.
Комментарии (4)
Епопея з Радабанком
Відкрили мені депозит, але без випуску карти. Зауважу, що я був клієнтом банку в м.Харкові і на момент присутності у Львові вже не користувався їхніми послугами. Але в додаток я довго зайти не міг, ні гаряча лінія, ні фахівці відділення, ні технічні фахівці допомогти не могли. Різні проблеми мене переслідуватимуть при співпраці з цим банком і далі.
Закінчився депозит, так вийшло, що доступу до відділення я не мав і тут побачив рекламу RadaBox — зберігайте ваші кошти з можливою використання в будь-який момент з нарахуванням відсотка, за схожим прикладом сейфа в сенсі-банку. Переклав я свою немалу суму в РадаБокс. Потім я переїхав до Києва і дістався до відділення. Мені кажуть, що для роботи з РадаБоксом необхідна карта, давайте відкриємо, 100 грн достатньо як мінімальна сума. Добре, починаємо відкривати. Я перекинув одну частину з Рада Бокс (близько 60 тис грн) і зайшов глянути в деталі платежу, і тут у мене заворушилося волосся, я побачив 600 грн комісії. Цей РадаБокс при відкритті прив’язався до депозитного рахунку (вкладний рахунок), я не надав цьому значення, як і умовам цього рахунку. А там виходило 1% від суми перекидання з Рада Боксу. Карту мені відкрили, але прив’язати її не міг, оскільки РадаБокс прив’язаний до іншого рахунку. Рахунок цей вважається поточним, в умовах відкриття Рада Боксу, як я вже прочитав, зазначено, що він може працювати з будь-яким поточним. Хоча у відділенні мене переконували, що РадаБокс працює тільки з картковим, у Харківському відділенні мені сказали те саме і ще що після мого звернення РадаБокс не може вже працювати з іншими рахунками, не знаю так це. Мені нічого не було, як переказати кошти і закрити цей злощасний РадаБокс. Проблеми всякого роду попутно були, у них постійна проблема з видимістю рахунків. Я клієнт різних банків, але таке бачу вперше. Доступ до рахунку одного клієнта при мені вони так і не отримали.
На цьому ще не закінчилося. Я виїхав, отримую повідомлення, що умови по карті змінюються (депозит на 100 грн закінчився і кошти перерахували на карту). Через 4 дні після повідомлення мої 100 грн. зникли. Взагалі, вони мали понад 300 грн забрати за умовами обслуговування недіючої картки. Карта під депозит відкривалася у січні, депозит закінчився у квітні, у травні вже забрали комісію.
Ось такий у мене сумний досвід співпраці з банком, єдиний банк з безлічі з яким я отримав стільки проблем і збитків.
Написать комментарий
Обмін валюти в банку
Написать комментарий
До свого сейфу не потрапити
Комментарии (2)
Коррупция с продажей монет НБУ
Комментарии (1)
Дуже подобається банк
Комментарии (1)
Монеты
Комментарии (1)
Муки депозиту
Подробиці: банк рекламує високу ставку по депозиту при цьому на оформленні Угод тільки один менеджер (другого відправили у відпуску зі слів керуючого відділення). Мої очкування біля 1 часу так і не призвели до оформлення тому що меня запропонували ще + получаса очікування «я постараюсь швидко, яле не гарантую»…
Висновок: шкода, що гарна акція від ЦО банку, не конвертується у результат на рівні відділення.
Комментарии (4)
№ 2
До Мінфіну вже зверталася раніше.
Я співробітник 11 відділення (мабуть).
Їм замало того, що вони мене підставили, та залишили без грошей, утримуючи закріплене за мною робоче місце за рахунок заяв на відпустку за власний кошт. Так минулої п’ятниці 29.04.2022 видалили з робочої групи.
Всі мої спроби дозвонитися до керівництва (Прус, Кубах, Пастовенська) зазнали поразки, зазначені особи скидали виклик.
Пояснень не дають, на зв’язок не виходять, нічого не пояснюють чи є я в загалі співробітником банка, чи мене вже якимось чином звільнили (між тим я единая годувальниці не повнолітньої дитини) та якщо звільнили то дуже цікавить куди поділася моя трудова книжка.
Одна надія на Мінфін. Допоможіть розібратися що в загалі коється.
Комментарии (2)
..
За ради посади економіста отримала третю вищу освіту, та 2,5 роки досвіду. Проте попереднє місце роботи було далеко від дому. Запропонували перейти з попереднього банку де працювала до радабанку. Начальник відділення 11 казала, що у зарплатні не втрачу і вона так саме буде 10400, та ще й буде премія, на моє попередження що з програмою в якій вони працюють не знайома, мене запевнили що будуть навчати та допомогати, що колектив гарний, та дружній.
Також попередила заздалегідь ще на співбесіді, що в мене є дитина, що лише я її забезпечьюю, а згодом надала всі підтверджуючі документи.
Мене взяли на посаду, проте я дарма погодилась.
Вже на першому тижні роботи зрозуміла, що колектив зовсім не дружній. У відділенні постійно галас, як пані Кубах, та і пані Пастовенська розмовляють завжди на підвищених тонах, ображати співробітників, та намагатися морально знищити в них є нормою. Про навчання не було й мови. Перші декілька днів мені показували де що знайти в програмі, проте згодом чула лише докори, хоча при виникненні таких самих помилок у колег їм нічого не казали.
Другим неприємним фактом стало те, що офіційна зарплатня складає не 10, а 7 тис. грн.
Та останньою краплею стало те, що з моменту як почалася війна, відділення 11 перестало працювати і всім на всіх байдуже. Тих з працівників, хто виїхав з країни «попрохали» написати заяву на звільнення.
А тим, хто залишився «запропонували» писати заяви на відпустку за власний кошт. Я в країні, банк навіть не намагався допомогти, мені жодного разу не запропонували вийти на роботу, що б хотя б заробити на життя собі та донці (між тим на мою зарплатню живе ще Мати якій відмовлено у пенсії, та Батько у якого мінімальна пенсія).
У побуті це називається «кидалово» та «підстава», або можно Зрада. Запропонувати кращі умови роботи знаючи, що на справді умови гірші, та ще й кинути у скрутних умовах військового положення співробітника з дитиною.
В мене є з чим порівнювати. Моїх ексколег з Ощаду, банк їх не кинув.
Комментарии (1)
Працюють навіть в умовах воєнного стану!
Написать комментарий
Жахливий банк, працівники ніякі
Комментарии (1)
Банк у військовий час не проводить платежі, навіть податок на прибуток
Написать комментарий
Не связывайтесь когда йдете к ним на собеседование
Написать комментарий
самый отвратный банк из всех !
— банкоматов считай НЕТ
— техподдержка напрочь убитая (все разговоры заканчиваются — идите с паспортом в банк). звонишь — просят перезвонить с ФИН номера для идентификации, ПЕРЕЗВАНИВАЮ — меня сразу называют по ФИО, но!!! внимание — чтоб дать ответ нужно ВСЕ РАВНО идентификация по СЕКРЕТНОМУ СЛОВУ … типа кто-то помнит его за года как вписывал при открытии карты (подсказок НЕТ !) — ИДИТЕ В БАНК чтоб вас идентифицировали! а ЗАЧЕМ ТОГДА просили с ФИН номера перезванивать ??
карты НЕ КРЕДИТНЫЕ — но каким то чудом на них НАСЧИТАЛИ ДОЛГ!!!
это самый УБОГИЙ банк из всех!
Комментарии (3)
Обслуживание отделение
Были разные случаи, но всегда приходит на помощь команда профессионалов.
Спасибо, что делаете мою жизнь лучше.
Написать комментарий
ЖАХЛИВИЙ БАНК ЯКИЙ ОБМАНЮЄ!
При спробі продажу його через деякий час, банк сказав що вони не купують власне золото, а при спробі продажу у інших банках-звучить відмова, що золото більш сувенірне!!!
Не рекомендую нікому купляти тут дорогоцінні метали!
Комментарии (1)
Благодарность коллективу Киевской дирекции
Благодарим за профессиональный подход к вопросам и теплое отношение к клиентам.
Руководство агрохолдинга КАНИА СПИ ЮКРЕЙН ПСП СЛАВУТИЧ
Комментарии (2)
обслуживание
Комментарии (1)
Операційний час РАДАБАНК не відповідає заявленому
Відділення № 23
Черкаси, вул. Хрещатик, 223/1
Пн-Пт 09:00—18:00 Каса: Пн-Пт 09:00—17:45
(Обслуговування юридичних і фізичних осіб; випуск та обслуговування платіжних карток; відкриття та обслуговування зарплатних проектів; депозити(гривня, валюта), РКО, валютні операції(купівля, продаж, обмін), ПЕРЕКАЗ ГРОШОВИХ КОШТІВ, прийом комунальних платежів, продаж пам`ятних монет, надання в оренду індивідуальних банківських сейфів.)
Ситуація:
Необхідно було отримати грошовий переказ через Western Union, о 17:20 в понеділок виявилось, що операцію провести не можливо, оскільки: «система вже(5.20pm) не дозволить провести операцію». Так і хочеться запитати, хіба «система» не знає робочий час банку!!! Це при тому, що раніше здійснювала таку операцію в цьому банку і була вже зареєстрована. В інших країнах таких ситуацій з системою не виникало, очевидно, справа не в системі WU, а в системі банку. Внаслідок таких невідповідностей втрачено не лише час, а й кошти(оскільки в Україні курс змінюється не те щоб щодня, а й щогодини), не кажучи вже про незручності і неприємний осад, що залишився від такого досвіду.
Мало того, що робочі дні/години більшості банків України надзвичайно незручно співпадають з «офісним» робочим часом більшості працівників підприємств, організацій, структур та ін., так ще й в даному випадку не відповідають дійсності.
З’являється відчуття неповаги з боку РАДАБАНК до своїх клієнтів та їхнього часу, хоча раніше залишалася задоволена співпрацею з цим банком/відділенням.
Сподіваюсь, що РАДАБАНКом будуть прийняті заходи щодо врегулювання невідповідностей в своїй роботі, якщо не для клієнтів, то щоб запобігти втраті клієнтів.
Написать комментарий