Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Добрий день. Мала великий борг по двох кредитних договорах. Сплатила все по програмі прощення, які мені запропонували з колекторської компанії. Мені в цій компанії сказали, що маю отримати листа на поштову адресу за місцем реєстрації, в якому буде написано, що я нічого цьому банку більше не боргую. Листа я так і не отримала, хоча минуло вже 10 місяців з моменту погашення мною боргу. Зверталася неодноразово по телефону до банку, банк претензій до мене не має, але і довідки про погашення не видає. Це мене турбує.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 10 января 2024, 9:39
Вітаємо!

Будь ласка, надішліть нам в приватні повідомлення Ваші ПІБ, ІПН чи фінансовий номер телефону. Це дозволить нам детальніше розібратися в ситуації та надати Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 14 января 2024, 16:40
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали від Вас необхідної інформації. Просимо надіслати її у приватні повідомлення аби у нас була можливість ідентифікувати Вас та розібратися у ситуації.
julburgui 10 января 2024, 0:39
Прийшло пуш повідомлення у додаток що банк припиняє ділові відносини. До цього жодного запонку чи запиту стосовно операцій (які я звісно можу підтвердити навіть при попаданні під фінилнвторинг). В той же момент заблокувались кошти, картою не можна розрахуватись. Валюту за валютної карти також зняти не можна. Застрягло 2600$ і 39к грн. Гаряча лінія не знає причин. Працівники банку не знають причин. Фінмоніторинг нормальних банків спочатку дізнається у клієнта чи зв’язується з ним, якщо виникають якійсь питання. Пумб тупо розриває відносини та блокує ваші кошти. Це нездорово і так не має бути. Не рекомендую зв’язуватись з цим банком, якщо цінуєте свій час та гроші. Навіть у Привата фінмоніторнг адекватніший.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 10 января 2024, 9:38
Вітаємо!

Нам шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми неодмінно перевіримо всі деталі та надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 12 января 2024, 11:00
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Проблема решена
Три літри 9 января 2024, 12:02
Справи в банка йдуть добре.

Настільки добре що вони витрачають їх на усіляки дурниці. Сьогодні в 11:50 отримав дзвінок з номера 0442372369 що судячи за багаточисельними відгуками належить ПУМБ.

Сказав «Ало» — у відповідь тиша. Вимкнув мікрофон і пішов шукати що то за номер (вже написав вище). Тиша в трубці тривала 2 хвилини після чого дзвінок було закінчено.

Чекаю коментаря банку: що це було? У відгуках зустрічається дуже багато коментарів в яких люди так само пишуть про мовчазні дзвінки.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 9 января 2024, 12:39
Вітаємо!

Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
Полезный комментарий
PUMB 11 января 2024, 17:28
Вітаємо!

Після проведення перевірки, було виявленно, що 09.01.2024 р., було виконано два успішних вихідних дзвінків на вказаний Вами номер об 11:50 та 12:29 з метою інформування в рамках пропозиції відкриття нового депозиту.
Aa0979002626 9 января 2024, 9:50
Сьогодні в 9−10 годин к відділенні ПУМБ м.Харкова (Олексіївське відділення, пр. Л.Свободи) на прохання розміняти купюру 200 гривень на дрібні, співробітник Кирило, хотів зняти комісію за розмін на мілкі гроші, чим порушує не тільки Закон України «Про банки та банківську діяльність», але і директиви Національного банку України (розмін на дрібні, в тому числі на монету та зношені купюри здійснюється за будь-яких умов без комісії). Примітка: купюра 200 гривень була у гарному стані та не мала зауважень.
Взагалі данний факт є відображення політики банку ПУМБ у час війни, наживатися на громадянах будь-якими засобами, і не дивно, що відділення було пусте у ранковий час за таких умов.
Я зі свого боку прошу вибачення у співробітника Кирила, що відірвав його від чаю, більше не бажаю мати діло з цим банком, і іншим громадянам не рекомендую.
Відвідувать вказаний банк ПУМБ, а не тільки це відділення- не рекомендую.
P. S. Сусідній «ОЩАДБАНК» зробив розмін купюри без зауважень, щей запитали якими банкнотами бажаю!!!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 9 января 2024, 10:42
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися детальніше у ситуації та обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 10 января 2024, 12:54
Вітаємо!

Ми закінчили перевірку та дізналися, що консультація нашим фахівцем була коректною, де Вас повідомили про здійснення даної операції з комісією. Відповідно до Наказу № 161-Н від 14.12.2023 р. пп. 3.1., встановлено тариф на обмін банкнот великого номіналу на банкноти дрібних номіналів. Виписка з Наказу розміщена біля кожної касової кабіни у вільному доступі для клієнтів.

Хочемо зазначити, що при використанні нецензурної лексики, співробітники можуть відмовити Вам у обслуговуванні.
Проблема решена
Santi0008 9 января 2024, 9:32
Пришли деньги, банк просто в субботу взял и заблокировал их, 67000 гр! Из-за того что был выходной и праздники оставили без денег и послали банк! Пришел в банк, попросили дать отчет ПО КАЖДОМУ ПРИХОДУ ДЕНЕГ НЕ КАРТУ, решил просто прекратить сотрудничество с банком и написал отказ и перевод денег на другой банк! Сегодня звонят и говорят мы ДЕНЬГИ НЕ ВЕРНЕМ, пишите по каждому переводу ФИО СУММУ И ЗА ЧТО, ПО КАЖДОМУ, не устраивает пишите отказ от денег и возврат тем людям что переводили Вам, просто вернуть другим людям на карту МОИ ДЕНЬГИ! ПРЯМО ГОВОРЯТ МЫ НЕ РАЗБЛОКИРУЕМ ВАМ СЧЕТ И НЕ ОТДАДИМ ВАШИ ДЕНЬГИ ВАм, ВСЕ СЧЕТА БЛОКИРУЕМ И НЕ ДАЕМ ДОСТУПА! Потом сотруднику начал высказывать и он просто кинул трубку, банку звоню там просто авто ответчик присылает опять в банк!!! ПРОСТО МОШЕННИКИ, а не банк! ПУМБ ЭТО НЕ БАНК, грабители людей в такое время!!! ЛИЧНЫЕ ДЕНЬГИ БЛОКИРОВАТЬ И НЕ ОТДАВАТЬ!!!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 9 января 2024, 10:38
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь після проведення детальної перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 14 января 2024, 16:42
Вітаємо! Ваш рахунок був закритий, а кошти перераховані на картковий рахунок в іншому банку, відповідно до Вашої заяви на закриття рахунків.
Недорого Отзывы 8 января 2024, 23:05
Проблемы при регистрации. Заказ пластика 150грн. Отделений больше чем у Акцента. Платежи по реквизитам (к примеру жкх) занимают время 1−3 рабочих дня. Поддержка вроде как даже не скриптами отвечает. Оформить оплату частями можно и без лимита, если конечно одобрят заявку. Можно выпустить дополнительную карту. Приложение вроде даже и удобное, но нужно запоминать где и что. Заказ валюты платный. Перевод и снятие гривны без комиссии. Не пихают кредитные карты всем подряд, то есть можно дебетовую открыть и без кредитной, но по кредитке кэшбек выше. Есть копилка с 5% доходом. Многие операции требуют одноразовый код
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 9 января 2024, 10:11
Вітаємо!

Дякуємо за Ваш відгук! Ми постійно працюємо над покращення роботи наших сервісів та додаємо нові функції і можливості. Сподіваємося, що в майбутньому Ви матимете лише позитивні враження від нашого співробітництва.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Xenia88 8 января 2024, 14:10
Мені потрібно звʼязатись з одним з менеджерів цього відділення.Моя картка загублена ,і в мене не має доступу що б подзвонити в банк, живу закордоном.Будь ласка звʼяжіться зі мною.Потрібно повернути кошти.Я не можу набрати ваше відділення, лише можу спілкуватись онлайн.Ваш офіційний онлайн менеджер банку нічим допомогти не може і не хоче!
ex3nalin@gmail.com
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 8 января 2024, 15:14
Вітаємо!

Відповіли Вам в особистих повідомленнях.
dannydd 8 января 2024, 12:53
Відстояв добрі півгодини у черзі, щоб зняти валюту зі своєї валютної ж картки.
Відстояв, щоб почути, що видача валюти тільки за попереднім замовленням. На питання де я можу попередньо ознайомитися з такими обмеженнями, щоб не йти у відділення і не стояти півгодини у черзі, відповіли, що це внутрішнє розпорядження.
Тобто я довірив банку зберігання моїх грошей, прийшов у відділення, коли мені знадобилася готівка, а мені готівку просто не дали!
Тобто я можу отримати власні ж грощі тільки коли банк вирішить, що він може це зробити.
Відмічу, що це не обмін валют, це зняття власних коштів, які вже були на картці!
Варіанти мені запропонували наступні: звернутися до адміністратора (щоб ще раз розповісти те саме), зняти у гривні (у гривні я можу зняти і в банкоматі без черги), подати заявку на валюту (щоб ще раз потім стояти у черзі).
Я обрав варіант вивести залишки грошей з бунку ПУМБ і більше ніколи не користуватися його послугами.
От і думайте, наче довіряєш грощі серйозному банку з довгою історією, а отримати їх при необхідності не можеш.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 8 января 2024, 15:13
Вітаємо!

Видача готівкової валюти на суму від 500 до 9000 USD/EUR відбувається за умови попереднього бронювання у додатку ПУМБ Online. Для замовлення готівкової валюти необхідно перейти в меню «Більше» — «Додаткові послуги», після чого обрати «Замовити готівкову валюту», зазначити потрібну суму та валюту для замовлення, обрати відділення та зручну дату для купівлі валюти і сплатити комісію. Валюту можна отримати після отримання від банку повідомлення щодо візиту у відділення.

Просимо надіслати в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону, а також адресу відділення і дату звернення до нього, щоб ми могли розібратися в ситуації та врахувати Ваш досвід для покращення сервісу.
Обмежили доступ до акаунту. Без пояснень. На мої питання не відповідають
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 7 января 2024, 14:00
Вітаємо!

Для з'ясування ситуації просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН чи фінансовий номер телефону, а також сервіс, через який зверталися до банку, і дату звернення. Це дозволить нам детальніше розібратися в причинах блокування та надати Вам зворотній зв'язок.
Проблема решена
Артём Стаховец 5 января 2024, 2:30
Пишу реалтеый отзыв о банке, потрачу малось времени, но напишу, не вкладывайье деньги в этот банк чтобы не иметь проблем, сначало вас заставят ждать валюту, а потом скажут нужна картата еще вас обвенят что вы незахотели их снять с марта месяца и вы и так в плюсе что воспользовались валютным депозитом!!! чтооо? я в ахуе что вкинулся в этот банк просидел в очереди и получил ответ, с реьёнком при воздушной тревоне 1,9года
ПУМБ
Ответ банка
5 января 2024, 12:10
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше з'ясувати деталі випадку, який Ви описали. Для цього просимо надати нам в особисті повідомлення дату звернення до відділення та його адресу. Це дозволить нам розібратися у ситуації та повернутися до Вас зі зворотнім зв'язком.
Александр Агафонов 4 января 2024, 23:25
Отделение по адресу: Киев, ул. Княжий Затон, 2/30
Сьогодні відвідав це відділення на Княжому Затоні.
Спочатку я помилився і зайшов у вхід для юридичних осіб (зліва, біля банкомату).
Начальниця відділення люб’язно мені підказала, що вхід для фізичних осіб з правої сторони. Обслуговування мені дуже сподобалось.
Випуск фізичної миттєвої картки ВсеМожу онлайн мені зробили дуже швидко.
Я за 10 хвилин встиг і миттєву ВСЕМОЖУ отримати, і замовити спочатку іменну «ВсеМожу», потім іменну «ВсеКарта» (моя ВсеКарта закінчилась 31.12.2023).
Приємно вразило, що випуск двох карток ВсеМожу безкоштовний
(а в чаті казали, що додаткова картка буде коштувати 150 грн).
Я отримав відповідь на всі свої запитання.
А враховуючи те, що ПУМБ дав кредитний ліміт 18 000 грн і кешбек 10% на «Солодощі» та 20% на міський транспорт — я нереально щасливий! ПУМБ дуже чудовий банк!
ПУМБ
Ответ банка
5 января 2024, 11:55
Вітаємо!

Щиро дякуємо за високу оцінку нашої роботи та обслуговування. Ми щасливі, що Ви задоволені нашими послугами!
Den45 4 января 2024, 10:31
Охреневший банк Pumb.
Звонит автоответчик и дурным голосом требует оплатить долг, которого нет. Картой не пользовался несколько месяцев, потом сделал пару платежей на 10−20грн. Тут же начались звонки «коллекторов». Вот не трогай *** .
Номера, с которых звонят:
+380 (73) 526 36 72,
+380 (73) 598 17 16,
+380 (63) 213 04 19,
Когда был кредит, платежи были гораздо больше, чем в других банках на такие же суммы.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 4 января 2024, 10:51
Вітаємо!

Нам шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення аби у нас була можливість провести перевірку та надати вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 11 января 2024, 11:04
Вітаємо!

Ми закінчили перевірку та дізналися, що вихідних дзвінків на вказані Вами номери не було здійснено.

Хочемо повідомити, що номери телефонів: +380 (73) 526 36 72, +380 (73) 598 17 16, +380 (63) 213 04 19, +380 (67) 146 72 06, не належать банку ПУМБ.
Проблема решена
vzrez 4 января 2024, 6:48
Отделение по адресу: Киев, ул. Андреевская, 4
28.12.2024 року ПУМБ зненацька заблокував мені усі рахунки, на яких були усі мої гроші. При цьому, до мене ніхто не зателефонував з ПУМБ-у і не повідомив, що мої рахунки заблоковано. Я поїхав у супермаркет, закупив дві валізи продуктів, на касі все вийшло на 12000 грн., ціла гора продуктів, бо мав бути Новий Рік, приїхати мали гості. В результаті, коли діло дійшло до оплати продуктів, то виявилося, що вона не можлива, бо ПУМБ заблокував мені карту. Для мене це був шок. Крім того, уявіть собі, як матюкалися на касі, адже їм прийшлось усі ті дві валізи продуктів розносити по полицям назад. Повний облом! Беру далі і їду в саме головне відділення ПУМБ по Україні — м. Київ, вул. Андріївська, 4. Там співробітниці банку починають перевіряти мою ситуацію і кажуть, що служба безпеки банку заблокувала мої рахунки і що, можливо, сталася якась помилка. Я запитую їх, по якій причині? Мені працівники банку ПУМБ на головному відділенні відповідають, що вони не знають причину, що це потрібно звертатися їм у службу безпеки ПУМБ. Сьогодні вже 04 січня 2024 року. Новий Рік просидів без грошей, без святкового столу, без гостей. Всі гроші заблоковані, не маю за що купити хліб в магазині. Звертався в поліцію, в кіберполіцію. Там сказали, що до мене у них питань не має, і що не має ніяких судових рішень, які могли б заблокувати мій рахунок. Самі поліцейські телефонували в ПУМБ, щоб дізнатися причину блокування — їм не говорять. Звернувся до адвоката. Адвокат каже, що потрібно знати причину блокування, щоб ПУМБ дав офіційну відповідь, написав звернення письмове, буду очікувати 30 днів щоб просто взнати відповідь, чому мене заблокували? Хотів закрити рахунки — написав заяву про закриття рахунків в ПУМБ. Вони мені відмовили закривати рахунки по причині що служба безпеки ПУМБ їх заблокувала. Хоч це не законно, адже не можна закривати рахунок ТІЛЬКИ якщо він заблокований рішенням суду.
ПУМБ — це абсолютно тормознутий банк. Якщо вже у самому головному відділенні у Києві там нічого тобі не можуть навіть сказати, то про що мова? Банк блокує рахунки і вже тиждень не можна дізнатися причини. ПУМБ — це повне лай*о, заблокував усі гроші, я зараз силжу без копійки. Люди, не звʼязуйтеся з цим банком!!!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 4 января 2024, 9:26
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виникло таке враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися детальніше у ситуації та після отримання результатів перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 10 января 2024, 14:33
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
vkazachenko 3 января 2024, 22:07
Банк заблокував кошти на рахунку. Чат підтримка відправляє до відділення, бо нема техічної можливості провести «ідентифікацію», я наразі не живу в Україні і це неможливо, чому інші банки провести переідентифікацію можуть онлайн, а тут чомусь не можуть? Невже так важко зробити ідентифікацію віддаленно. Не користуйтесь цим банком якщо цінуєте свій час та гроші.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 4 января 2024, 9:27
Вітаємо!

Нам шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь після уточнення інформації.
Полезный комментарий
PUMB 19 января 2024, 17:07
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
prodameuro 3 января 2024, 16:37
Заблокували гроші 29900. В приватних повідомленнях спочатку відповіли що це через переліміт надходження суми. Для розблокування рахунку пропонують прийти до них в банк. Але!!! Те що на дворі війна та я не можу це фізично зробити, бо знаходжуся на тимчасово окупованій території. Я дуже вас прошу надати мені можливість пройти ідентифікацію та надання всіх необхідних документів завдяки відеозвʼязку або додатку Дія, як це відбувається в інших банках, саме через умови військового стану. Друге, я прошу надати мені інформацію з приводу ліміту, поясніть мені в деталях як я потрапив під блокування картки? Які саме ліміти в вашому банку встановлени що я не маю права тримати 29900 грн на картці? Трете, куди я можу поскаржитися в моїй ситуації для вирішення мого питання? Пʼяте, чому перестали відповідати на мої запитання в особистих повідомленнях?
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 3 января 2024, 17:11
Вітаємо!

Нам шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми надамо Вам вичерпну відповідь після уточнення інформації.
Полезный комментарий
PUMB 4 января 2024, 10:53
Вітаємо! Процес віддаленої переідентифікації наразі розглядається та вже вирішується на рівні технічних команд банку. Остаточно доопрацювання будуть виконані виходячи з технічних можливостей систем найближчим часом. Відстежуйте оновлення в застосунку ПУМБ Online, дякуємо Вам, що звернули нашу увагу на технічні негаразди та допомагаєте нам ставати кращими. Рекомендуємо Вам звернутись у відділення банку для оновлення даних, що значно пришвидшить на даний момент вирішення проблеми.
qunatumr 2 января 2024, 19:26
Без объяснений прчины закрыли счёт (в уведомлении сказано в связи с рисками). Звонил в поддержку, объяснял что все документы по поводу источниково дохода имеются. Мне ответили что это их не интересует и надо прийти в отделении оформить закрытие счёта. Крайне не рекомендую этот банк.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 2 января 2024, 19:32
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас виникло таке враження про роботу нашого банку. Просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення аби у нас була можливість провести перевірку. Після проведення перевірки ми обов'язково надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 4 января 2024, 16:15
Вітаємо!

Ми провели перевірку та хочемо повідомити, що видаткові операції за Вашими рахунками були обмежені у зв’язку з необхідністю виконання Банком п. 4 частини 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» щодо виконання зобов’язань здійснювати належну перевірку клієнтів, яка включає проведення на постійній основі моніторингу ділових відносин та фінансових операцій клієнтів, що здійснюються у процесі таких відносин.

Положенням про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженим постановою правління НБУ від 19.05.2020 № 65 (далі - Постанова № 65), також передбачена необхідність здійснювати на постійній основі моніторинг ділових відносин та фінансових операцій клієнта, що здійснюються у процесі таких відносин, щодо відповідності таких фінансових операцій наявній у банку інформації про клієнта, його діяльність та ризик (у тому числі, за потреби, про джерело коштів, повʼязаних із фінансовими операціями), включаючи посилені заходи належної перевірки (далі - ПЗНП).

Відповідно до вимог додатка 6 до Постанови № 65, під час здійснення ПЗНП, банк обирає вид необхідного до вжиття заходу залежно від виявлених ризиків, притаманних діловим відносинам із клієнтом, що є пропорційним таким ризикам.
(продовження у наступному коментарі)
NataliXXX 2 января 2024, 10:12
В декабре заблокировали карту, там были деньги.По телефону один ответ идите в отделение, пошла. Там толком никто ответить не может, не понравились операции, какие никто сказать не смог. Начались сильные обстрелы, уехала со страны. Карта кредитная, пополнить ее возможности нет, в отделении подойти так же. По телефону робот скидывает, повезло с другого номера дозвониться до оператора то же скинула. Зато смс приходят у вас 2 дня на оплату, а как это сделать физически никто не объясняет! Телефон на мой номер сразу отправляет в отделение банка, с другого не даёт информации. Пумб Але? Вы сами создали проблему, так хоть помогите ее решить
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 2 января 2024, 10:19
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше з'ясувати деталі випадку, який Ви описали. Для цього просимо надати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН чи фінансовий номер телефону, а також дату звернення до відділення та його адресу. Це дозволить нам розібратися у ситуації та повернутися до Вас зі зворотнім зв'язком.
Полезный комментарий
PUMB 4 января 2024, 14:48
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Rs2 1 января 2024, 21:23
*** банк і такий же сервіс. Щоб зареєструватись в додатку необхідно ввести код підтвердження, який має прийти на вказаний номер телефону. Але код не приходить. Принаймі на Київстар
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 2 января 2024, 10:17
Вітаємо!

Просимо наліслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону та дату і орієнтовний час реєстрації, щоб ми могли перевірити факт генерації коду з нашого боку. Після перевірки інформації ми повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Проблема решена
CensoredByUA 29 декабря 2023, 22:56
Аккуратно перед датой погашения кредитов банк полностью отключил погашение кредита онлайн. Ни на сайте банка, ни на сайтах таких как портмоне, изипей, сити24 погасить кредит невозможно. Либо ошибка проверки реквизитов, либо ошибка 404.
Спасибо большое за возможность совершить просрочку оплаты аккурат под новый год!
ПУМБ
Ответ банка
30 декабря 2023, 10:54
Вітаємо!

Ми зареєстрували Ваше звернення та повернемося зі зворотнім зв'язком після уточнення деталей.
Полезный комментарий
PUMB 4 января 2024, 16:37
Вітаємо, дякуємо, що зачекали!

На даний момент ПУМБ дійсно призупинив можливість сплати кредитів через партнерські сервіси, зокрема вказані вами. Це пов’язано із тим, що в останній час ми зафіксували збільшення спроб використання цих сервісів шахраями для незаконної діяльності. На даний момент ви можете з легкістю погасити свій кредит онлайн, за допомогою мобільного застосунку ПУМБ Online. Зауважимо, що можливість оплати кредитів на нашому сайті буде поновлена у найближчий час.
Перепрошуємо за дані незручності та дякуємо за розуміння!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Максим Звонников 29 декабря 2023, 19:57
Банк отказывает в выводе денежных средств на личный счёт в другом банке.
ПУМБ
Ответ банка
30 декабря 2023, 10:50
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що ця ситуація негативно вплинула на Ваше враження про співпрацю з банком. Надішліть, будь ласка, Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення аби у нас була можливість перевірити всі деталі. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.9 44.5
PLN 9.9 10.4
USD 40.5 40.99
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.9 44.5
PLN 9.9 10.4
USD 40.5 40.99
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝