Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Maksim200001 2 июля 2024, 9:24
25 числа у меня купили криптовалюту на 70000 грн сделка проходила на бирже Бинанс. Мне поступили деньги на карту. Покупатель подал жалобу в банк и мне заблокировали счет. Пришел в банк и предоставил все документы которые у меня запросили. Банк потребовал что бы я согласился на условия вернуть эти 70000 отправителю, но я отказался так как криптовалюта была отправлена покупателю на его криптокошелек. Почему я должен терять 70000 которые принадлежат мне? Покупатель получив крипту обратился в банк и предоставил доказательства что криптовалюта была успешно получена и сообщил в банк что он отменяет свою жалобу в мою сторону!
Банк запросил у меня ордер сделки, я в свою очередь предоставил все документы в том числе и ордер проведенной сделки!
В банке было сказано что вопрос будет решен 1−2 числа. Но счет заблокирован, обращаясь в банк каждый раз мне говорят ждите решения, сколько ждать не известно. Ужасное отношение к клиентам! Сроки решения проблемы не говорят. Даже предоставив все документы счет остается заблокирован, а сроки решения не известны!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 2 июля 2024, 10:29
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися в ситуації, що склалася. Ми надамо зворотний зв'язок, як тільки отримаємо результати перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 2 июля 2024, 17:37

Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Проблема решена
Pavlo1211 27 июня 2024, 20:53
28 березня 2024 року отримав переказ на суму 13 тисяч гривень, в результаті обміну криптовалюти. Через годину мій рахунок було заблоковано з проханням звернутися до банку. Там мені пояснили, що нібито відправник коштів подав скаргу на мене, з проханням повернути кошти. Я в свою чергу надав банку всі необхідні документи (квитанцію, скріни, скаргу на відправника коштів) які підтверджують, що кошти мною були отримані чесним шляхом. На це банк мені відповів, що надана мною інформація не є достовірною. Я також зв’язувався з відправником коштів, який запевняє мене — ніякої скарги він не надсилав. В свою чергу банк ПУМБ не надав жодних підтверджень, що дійсно є скарга на мене.
Прохання посприяти у вирішенні ситуації та розблокувати мій акаунт пумб.
ПУМБ
Ответ банка
28 июня 2024, 11:32
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися в ситуації, що склалася, і вже направили Ваш запит до відповідного підрозділу банку. Ми надамо зворотній зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
Полезный комментарий
PUMB 1 июля 2024, 9:14
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
rostislav0501 26 июня 2024, 14:39
маю дві картки в ПУМБ. Дебетну і кредитну. Хороший мобільний застосунок, гарні умови обслуговування по картках, є кешбек. Тільки не подобається, що 3 категорії можна вибирати для кешбеку. Зробіть більше. І хотілося би користуватися іменною карткою
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 26 июня 2024, 15:14
Вітаємо!

Дякуємо, що поділились враженнями! Ми щасливі, що Ви задоволені обслуговуванням!
Замовити іменну картку можна у відділенні банку.
Проблема решена
fgczf858 26 июня 2024, 13:43
Отделение по адресу: Одесса, ул. Героев Крут, 24-А
Добрый день! Банк классный особых проблем с ним не было. Пока не заблокировали счет «подозрительные транзакции». Написала в поддержу толкового ответа не получила, обычные шаблонные формулировки. На предложение предоставить все доказательства происхождения средств (36 тыс. грн), сказали обратится в банк для получения остатков.
Объяснений нет, сотрудничать не хотят.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 26 июня 2024, 14:01
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися детально в ситуації. Надамо зворотний зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
Полезный комментарий
PUMB 2 июля 2024, 16:27
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
KlyO 25 июня 2024, 11:27
5355 2800 2986 5068. Олександр Богданович. Взяли кошти та обманули.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 25 июня 2024, 11:44
Вітаємо!
Дякуємо, що сповістили нас про цей випадок. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Рекомендуємо Вам сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
Проблема решена
Vzaw 22 июня 2024, 8:53
Встановив додаток ПУМБ, підписав договір через Дію.
Створили віртуальну картку
Відразу пише
Доступні кошти 0
Використано 999 999 999 999
скинув на картку 10 грн пише
сума до повного погашення 999 999 999 989
пропонує повернути неіснуючий борг
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 22 июня 2024, 9:19
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про нашу роботу. Надамо відповідь, після здійснення детальної перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 24 июня 2024, 14:24
Вітаємо!

За результатами перевірки хочемо повідомити, оскільки при відкритті рахунку, Ви вказали, що є Фізичною Особою Підприємцем, рахунок додатково перевіряється Державною податковою службою протягом 1 робочого дня. Стосовно балансу -999999, це лише відображення того, що рахунок проходить перевірку. Після взяття на облік Ви зможете користуватися рахунками.
Проблема решена
Мистер Икс 18 июня 2024, 18:14
Отделение по адресу: Одесса, ул. Ришельевская, 55
17.06.24 Решил попробовать банк ПУМБ, через дію заключил договор, выдали кредитку на 5000 грн., открыл дебетовую карту, обе виртуальные. Сегодня 18.06.24 добавляю дебетовую карту в google pay, p2p переводом с другого банка скидываю на дебетовую карту 1000 грн. Захожу в аптеку пробую расплатиться, 2−3 раза попробовал оплатить, платеж не проходил. Зашел в приложение ПУМБ смотрю деньги на счету есть, думаю ладно потом буду смотреть чего не проходит, оплатил другой картой. Через 2 часа вспомнил что у меня не прошел платеж, думаю зайду посмотрю почему, но в приложение я уже зайти не могу по отпечатку пальца, пишет пароль неправильный, ввожу пароль также пишет что неправильный пароль. Оказывается мне до этого пришло sms о том что моя учетная запись ограничена из-за подозрительной активности. Мне интересно какой активности? зачисление денежных средств на баланс и попытка их потратить? Звоню в тех. поддержку где меня встречает робот, он спрашивает у меня номер карты, а откуда я возьму этот номер, если карта виртуальная и доступ в приложения мне закрыли, просто гениально. Мучения были не долгими, всего где-то с 3−4 попытки общения с роботом меня соединили с оператором. Звоню в тех. поддержку не с моего финансового номера, излагаю проблему, специалист ПУМБ узнает у меня мой финансовый номер, полностью ФИО, идентификационный код, прописку и это всего лишь для того чтоб перевести меня на другого специалиста, спрашиваю у специалиста ПУМБ мне эти данные сейчас надо будет заново диктовать, мне ответили что возможно да. Звонок переводят, другой специалист ПУМБа ели шёпотом узнает у меня чего я хочу, спрашивает у меня финансовый номер, ФИО, я прошу говорить громче, ничего не слышно, на что специалист ПУМБа говорит мне чтоб я позвонил с финансового номера, пытаюсь объяснить что позвонить не могу т.к. там денег нет на счету, а на стационарный киевский номер +380442907290 без денег я позвонить не могу, специалист ответил что в таком случае помочь мне не может. Мне не понятно зачем первый специалист у меня узнавал данные, потом перевел на второго, если они мне не могут помочь если я звоню не с финансового номера. Для себя решил что если в начале сотрудничества возникают такие сложности, то не стоит это сотрудничество продолжать. Еду в отделение для того чтоб закрыть счет, у сотрудника банка я просидел целый час, не в очереди, а именно у сотрудника для того чтоб мне попытались закрыть счет. Для начала сотрудник пробовал найти деньги которые я утром перевел на дебетовую ПУМБ, работник отделения заявляет мне о том что денег нет, после того как я показал push уведомление о том что деньги были зачислены, поиски завершились удачно, деньги нашли, далее мы занялись разблокировкой мне доступа в приложение, когда это удалось мне было предложено вывести свои деньги в другой банк, потом закрывать счет в ПУМБ, деньги перевел. Далее мне предложили подождать пока сотруднику банка ответит тех. поддержка и так как сотрудник в отделении один она взяла другого клиента, параллельно к сотруднику подходят коллеги, сделать платежи. Я все это время сижу и чего-то жду, с моим временем никто не считается. Далее доходит время и до меня, мне пробуют закрыть дебетовую карту, не получается, якобы не нулевой остаток, предлагают приехать в другой день. Меня это мало привлекает, что собственно я и говорю сотруднику отделения. Далее она идет советоваться к коллегам, распечатывает новое заявление, с помощью которого завтра 19.06.24 она попробует закрыть мне дебетовую карту, кредитную мы закрыли. За полученный такой негативный опыт, к сожалению я не услышал ни слова извинений от представителей банка, ни разъяснений почему мне ограничители доступ. Также хотелось бы узнать у представителей банка, почему невозможно получить на горячей линии помощь, указав свой финансовый номер, ФИО, идентификационный код, место прописки?
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 18 июня 2024, 19:27
Вітаємо!

Нам шкода, що сталась така ситуація. Ми бажаємо розібратись детальніше та після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 25 июня 2024, 9:51
Вітаємо!

Ми перевірили ситуацію та хочемо повідомити, що дії консультанта були коректними. Системою безпеки були накладені обмеження на карткові рахунки та особистий кабінет ПУМБ Online, а для зняття обмежень необхідно телефонувати з фінансового номера телефону, відповідно до правил протидії шахрайству. Оскільки рахунок був лише нещодавно відкритий та мав блокування, закриття може мати довший процес у відділенні. Перепрошуємо, що дана ситуація у Вас трапилась та сподіваємось на розуміння!
Kolman 17 июня 2024, 16:57
Отделение по адресу: Киев, пр-т Григоренко, 28
Я думал что самый плохой банк это Приват, но оказывается Пумб может побороться за первенство!
В этом банке открыт счет у жены, у меня и на ТОВ. По личной карте моей жены начался финмониторинг с блокировкой суммы в размере 16500 с просьбой предоставить подтверждения происхождения денег. Деньги поступали из собственного ФОП как доход самого Фопа. Было предоставлено декларация о доходах, квитанция об сдаче отчета и выписку с счета фоп (хотя это уже является коммерческой информации) также пояснительная записка в котором указано, что деньги из фопа это личный доход!!! Все это они рассматривают две недели. Естественно деньгами мы пользовать не можем. Ок. В итоге, финмониторинг хочет узнать куда были потрачены деньги и кому мы их перечисляли и с какой целю. На это мы понимаем, что дальнейшее сотрудничество с этим банком не возможно, потому как куда человек тратить свои собственные деньги после уплаты налогов не должен волновать какой-то особе, при этом не понятно кому и что он дальше делает с этой информацией!!! Приняли решения разорвать договор и тут самое интересное… Возврат деньги в течение месяца))) Дорогой пумб, вы не хотите заплатить проценты за использования денег?) Ну хотя бы 1% в месяц. По итогу что? Закрываем личные счета и также будет закрыть счет в ТОВ который обслуживается в Пумбе! Так что большой привет Пумб
Так что друзья избегайте этот банк всеми путями
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 17 июня 2024, 17:19
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про нашу роботу. Просимо, аби саме Ваша дружина звернулась до нас у приватні повідомлення, щоб перевірити дану ситуацію, оскільки ми не можемо повідомляти інформацію іншим особам. Будемо вдячні за розуміння.
Проблема решена
Валентина Соловйова 17 июня 2024, 15:28
Прекрасно понимаю, что у любого продукта могут возникать различные проблемы, где-то что-то не засчиталось, где-то что-то не прошло и т. д. Но считать клиента бастолочью, который ни в чем не разбирается, ну оооочень неправильно. и хоть ты кидай миллион скриншотов, разжевывай абсолютно каждый платеж, поддержка по-прежнему считает тебя идиотом.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 17 июня 2024, 15:43
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас склалося така ситуація. Написали Вам у приватні повідомлення, для уточнення інформації, для здійснення детальної перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 20 июня 2024, 9:34
Вітаємо!

Ми провели перевірку, та хоче повідомити, що спілкування оператора чат-підтримки та гарячої лінії під час Вашого звернення було коректним. Також, оператор здійснював повторний дзвінок, після перерваного, але не отримав відповіді. З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо балансу на рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Juliia3105 16 июня 2024, 20:13
5355 2802 1594 6219 шахраї — від мого імені просять допомогти грошима, хоча я ніколи не мала картку в цьому банку!
Будь ласка, передайте інформацію куди треба, щоб не обманювали людей більше
Дякую
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 17 июня 2024, 9:20
Вітаємо!

Дякуємо, що проінформували про цей випадок. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
0852pumb 13 июня 2024, 12:19
Отделение по адресу: Киев, пр-т Оболонский, 26
Хочу висловити щиру подяку Олені Степановій керуючий відділенням 35, за чудове ставлення та високоякісне обслуговування. Професійна робота, увага до деталей та дружелюбність зробили мій візит максимально комфортним і продуктивним.

Окремо хочу відзначити оперативне та грамотне вирішення всіх питань, з якими я зверталась, Вміння знаходити індивідуальний підхід до кожного клієнта заслуговує особливої похвали.
З повагою,
Говорова Наталія
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 13 июня 2024, 12:24
Вітаємо!

Дякуємо, що поділились враженнями! Ми щасливі, що Ви задоволені обслуговуванням наших фахівців!
VakulenkoHanna 12 июня 2024, 20:18
Мене звати Вакуленко Ганна Іванівна, 1948 року народження, я сьогодні намагалася не менше 6 разів пройти відеоверифікацію у застосунку ПУМБ і все марно — спочатку консультантів не влаштовувала якість зображення, освітлення, так, у меня старенький телефон, але я не зобов’язана мати найновішу модель. Врешті-решт я прошла етап фото — консультанта влаштувала і якість, і освітлення, і все інше, я сфотографувалася сама, із паспортом, окремо паспорт, ідентифікаційний код і пенсійне посвідчення. І тут консультант каже, що у посвідченні не вистачає якихось даних. Яких? Цьому посвідченню більше 20 років, серія, номер, моє фото, печатки, прізвище! На моє запитання щодо того, чого саме не вистачає, консультант просто побажав гарного вечора і відключився. Оновити дані через дію не можу, бо не маю біометричного закордонного паспорту, приїхати до відділення також не можу — я за кордоном. Вважаю таке ставлення з боку співробітників знущанням з літньої людини. Я надала усі документи, що з мене вимагали і свою особу підтвердила. Прошу посприяти вирішенню мого питання. Дякую.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 12 июня 2024, 20:34
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що склалася дана ситуація. Ми обов'язково розберемось та надамо Вам зворотний зв'язок після детальної перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 13 июня 2024, 10:31
Вітаємо!

Ми перевірили ситуацію, що описана Вами у відгуку та хочемо повідомити, що спеціалісти діяли коректно, згідно з вимогами до проведення відеоверифікації у Постанові НБУ № 65. Рекомендуємо звернутись до пенсійного фонду, щоб уточнити коректність документа та відредагувати дані. Також, можемо радити оформити паспорт ID, адже з ним верифікація в мобільному застосунку не потребує наявності пенсійного посвідчення.

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Минфин
Ответ администратора
20 июля 2024, 9:28
Даний відгук став учасником редакційного огляду https://minfin.com.ua/ua/2024/07/19/131202072/
sashaxddd 11 июня 2024, 20:33
Доброго вечора! Я вирішив запитати у спеціаліста якщо не помиляюсь Ольгу де знайти мені автоплатіж, вона мені допомогла, велике дякую, АЛЕ почала навʼязувати щоб я запрошував друзів в ПУМБ і чому я одразу відмовляюсь. можу надіслати скріншот з переписки
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 12 июня 2024, 9:02
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про нашу роботу. Написали Вам у приватні повідомлення, для уточнення інформації, для здійснення детальної перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 12 июня 2024, 9:48
Вітаємо!

Ми провели перевірку, та хоче повідомити, що спілкування оператора чат-підтримки під час Вашого звернення було коректним. Оператор лише запропонував ознайомитися з продуктами та вигідними пропозиціями від банку. Проте скористатися ними можете Ви лише за власним бажанням, оператор може озвучити декілька заперечень, щоб зазначити переваги запропонованої пропозиції.
Проблема решена
Antonovka 11 июня 2024, 19:20
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Гагарина, 167
Доброго дня. ПУмп був завжди мій улюблений банк.

Нещодавно стали надходити безкінечні вимоги щодо депозита: то підтвердити, то зробити довідку ок-7, то надати договір з іншого банку, то надати договір… банка Пумп, який був укладений у відділенні банку. інформація надходить з адреси PUMB Info (FinDoc)
дуже розчарована
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 11 июня 2024, 20:20
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас склалося таке враження про наш банк. Ми обов'язково перевіримо цю ситуацію та надамо Вам відповідь згідно з отриманими результатами.
Полезный комментарий
PUMB 12 июня 2024, 17:42

Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Проблема решена
Vika45678 10 июня 2024, 15:34
Отделение по адресу: Ужгород, ул. Швабская, 70
9 травня я хотіла переказати свої власні кошти щоб здійснити онлай покупку у мене на карті ПУМБ було 4880 грн я натиснула щоб перарахувати їх. Після чого списання з карти ПУМБ не було, кошти залишилися на рахунку і навіть у виписці не було жодного переказу. Я побачивши що гроші не зняло зробила переказ повторно після другої спроби гроші було знято. Через тиждень у мене з’явився мінус на карті цієї суми з надписом збійний переказ на суму 4880 грн. З того моменту без жодного попередження чи зв’язку зі мною нарахували відсотки і лише після цього надіслали повідомлення коли сума виросла щоб я сплатила кредит овердрафту. Скажіть будь ласка який може бути кредит коли я не брала його, ніде не працюю офіційно і неповнолітня це як взагалі? Якщо дійсно був якийсь збій то невже банк не може подзвонити одразу або написати і сказати що був збій «вибачте поверніть кошти «хоча як я можу знати що кошти зняло підчас 1 переказу, якщо ніде це було не вказано і їх стягнуло лише після 2 разу
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 10 июня 2024, 16:16
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що склалася дана ситуація. На жаль, за даними, що Ви надали нам до відгуку, ми не знайшли клієнта нашого банку, але хочемо розібратись в даній ситуації. Написали Вам у приватні повідомлення, для уточнення інформації.
Полезный комментарий
PUMB 11 июня 2024, 12:44
Вітаємо!

Ми провели перевірку та хочемо повідомити, що 09.05.2024р. у нашій системі стався збій при переказі коштів. Саме через це по Вашому картковому рахунку виник технічний овердрафт. Сума заборгованості та нарахованих відсотків була повністю компенсована 10.06.2024р. о 16:25. Перепрошуємо за дану ситуацію та сподіваємось на Ваше розуміння!
Vat150 7 июня 2024, 16:02
Отделение по адресу: Николаев, пр-т Центральный, 122
Недавно стал клиентом банка и приятно удивлен отношением к своим обязанностям его специалистов. Во первых: все очень хорошо организовано, все консультации и подписание необходимых документов договора заняло всего лишь 30 минут. Информация об услугах и тарифах преподносится доступным языком. Высокая культура обслуживания и профессиональные знания специалиста николаевского отделения банка (по ул Центральная) — Екатерины, вселяют уверенность в надёжности самого банка и доставляют приятные минуты от общения с деловыми и умными людьми.
Ранее обслуживался более 30 лет в других украинских банках, но всецело считаю, что культура
обслуживания и профессионализм в ПУМБанке на высоте. У такого банка есть будущее и резервы для дальнейшей созидательной работы.
Общее мнение- Молодцы!
Спасибо!

н
ПУМБ
Ответ банка
7 июня 2024, 17:21
Вітаємо!

Дякуємо за щирі слова! Ми щасливі, що Ви задоволені обслуговуванням наших фахівців!
Олександр Кошман 6 июня 2024, 12:55
Добрый день. Имею счет в данном банке уже более 10 лет. Ранее с проблемами не сталкивался, но они появились откуда и не ожидал.
В начале несколько раз мне настойчиво звонили и предлагали открыть депозит, от чего я отказывался и говорил, что пока не планирую это делать. На раз …надцатый, уже предлагали так, как будто я должен был это сделать или будут последствия и.так и получилось
Неожиданно для меня пришло в приложении пуш уведомление, что нужно подтвердить полученные средства на карту. Собрал все документы которые у меня были, отправил в подтверждение, выписки и ОК-5 и ОК-7 и так далее. Пока заявка была на рассмотрении, успели заблокировать все мои счета. Затем начался цирк, написали со службы поддержки, что нужно предоставить еще подтверждение, с получение процентов с депозитов и так далее. Предоставил. Сообщили, что проверку прошел и нужно обратиться в отделение и ознакомиться с правилами.
Пришел в отделение, там ни сном ни духом не знают, что нужно мне сделать. Видят, что счет заблокирован и дают мне бумажку, что я отказывают от обслуживание в их банке. Звонили в какой-то фин отдел, те тоже говорят, что не получали документы, хотя у меня переписка есть с Info.FinDoc@fuib.com, которую я показал. На что мне пожали плечами и ничего не смогли ответить. Написал, снова в цепочке переписке, в которой передавал документы, где теперь никто не отвечает. Объясните, что за отношение к клиентам, которые с вами работают уже около 10 лет?!
Где связь между отделами, почему сотрудники отделений ничего не знают о том, что пишут сотрудники поддержки и сотрудники фин департаментов?
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 6 июня 2024, 13:31
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас склалося таке враження про наш банк. Ми перевіримо інформацію та надамо Вам відповідь за результатами перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 17 июня 2024, 19:10
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Проблема решена
JuliaIzium 6 июня 2024, 10:45
14.05.24 я отримала електронного листа від ПУМБа, де вони просять надати документи, які підтверджують джерела надходження коштів. Через декілька днів я надала у відділення довідку про доходи. А 24.05.24 надіслала ще копію контракту з роботи за кордоном з нарахуванням зарплати на кожен місяць за останні 3 роки. Відповідь на це я не отримала, а 4.06 мої рахунки були заблоковані. Сказати, що я в шоці — нічого не сказати. Це всі мої гроші, які я збирала протягом життя, залишаючи дитину, тяжко працювала. Поклала гроші на рахунок банку, бо думала, так безпечніше. Так як я є ВПО. Тож тепер не маю ні дому, ні грошей. «Дякую», ПУМБ!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 6 июня 2024, 11:10
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас склалася така ситуація. Ми хотіли б розібратися в ситуації, що склалася, і вже направили Ваш запит до відповідного підрозділу банку. Ми надамо зворотній зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
Полезный комментарий
PUMB 10 июня 2024, 9:59
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
SavageMind 4 июня 2024, 12:20
24 травня через «Крамницю кешбеків» в додатку ПУМБа оформив покупку Ecoflow для отримання кешбеку 4%. Звісно робив все по інструкціях, переходив у «Крамниці кешбеків» у магазин, бачив напис «Активований», сплатив замовлення карткою онлайн. І навіть вже отримав своє замовлення.
Але, кешбек не з’явився навіть «в очікуванні», і досі його там немає. А судячи з опису правил у цьому статусі він взагалі має з’явитись одразу.
29 травня звернувся у Online пітримку ПУМБ. Вислав їм чек, скрін замовлення і все інше що хотіли. Промурижили 3 робочих дня щоб шось там з’ясувати.
Чому кешбек не з’явився «в очікуванні» внятної відповіді так і не отримав. Та коли конкретно він з’явиться також не відомо.

Тому не раджу користуватись тою «Крамницею кешбеків».
Тільки зіпсуєте собі настрій та час на безглузду тех. підтримку.
ПУМБ
Ответ банка
4 июня 2024, 14:29
Вітаємо!

Ваше замовлення наразі знаходиться на перевірці у партнера. В період звірки партнер перевіряє коректність здійснення замовлення і надає нам статус по ньому. Максимальний термін очікування звірки/нарахування кешбеку вказаний у застосунку у картці партнера. У разі підтвердження, кошти стануть доступні до виводу.
Проблема решена
Артем Артем 3 июня 2024, 21:56
Вітаю 03.06.24 звернувся у відділення банку пумб за адресою м. Кривий Ріг вул. Німецька 7.
30.05.24 мені закрили рахунок, та надійшло смс звернутись в банк з приводу виведення залишку коштів, наразі у відділенні мені відмовляють, оператори відділення працюють без бейджиків, залишити скаргу на конкретного оператора просто неможливо. Також прошу звернути увагу, оператори хамлять клієнтам.
ПУМБ
Ответ банка
4 июня 2024, 9:31
Вітаємо!

Шкодуємо, що у Вас склалась така ситуація та враження про наш банк. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 12 июня 2024, 9:16
Вітаємо!

Ми провели перевірку та хочемо повідомити, що під час Вашого звернення до відділення, бейджик на консультанті був присутній, та консультація була проведена коректно з боку працівника.

Задля збереження банківської таємниці, ми надіслали деталі щодо встановлення обмежень за Вашими картковими рахунками на Вашу електронну пошту, що зазначена у банківській анкеті.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.5 44.1
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.5 44.1
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝