Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
0852pumb 13 июня 2024, 12:19
Отделение по адресу: Киев, пр-т Оболонский, 26
Хочу висловити щиру подяку Олені Степановій керуючий відділенням 35, за чудове ставлення та високоякісне обслуговування. Професійна робота, увага до деталей та дружелюбність зробили мій візит максимально комфортним і продуктивним.

Окремо хочу відзначити оперативне та грамотне вирішення всіх питань, з якими я зверталась, Вміння знаходити індивідуальний підхід до кожного клієнта заслуговує особливої похвали.
З повагою,
Говорова Наталія
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 13 июня 2024, 12:24
Вітаємо!

Дякуємо, що поділились враженнями! Ми щасливі, що Ви задоволені обслуговуванням наших фахівців!
VakulenkoHanna 12 июня 2024, 20:18
Мене звати Вакуленко Ганна Іванівна, 1948 року народження, я сьогодні намагалася не менше 6 разів пройти відеоверифікацію у застосунку ПУМБ і все марно — спочатку консультантів не влаштовувала якість зображення, освітлення, так, у меня старенький телефон, але я не зобов’язана мати найновішу модель. Врешті-решт я прошла етап фото — консультанта влаштувала і якість, і освітлення, і все інше, я сфотографувалася сама, із паспортом, окремо паспорт, ідентифікаційний код і пенсійне посвідчення. І тут консультант каже, що у посвідченні не вистачає якихось даних. Яких? Цьому посвідченню більше 20 років, серія, номер, моє фото, печатки, прізвище! На моє запитання щодо того, чого саме не вистачає, консультант просто побажав гарного вечора і відключився. Оновити дані через дію не можу, бо не маю біометричного закордонного паспорту, приїхати до відділення також не можу — я за кордоном. Вважаю таке ставлення з боку співробітників знущанням з літньої людини. Я надала усі документи, що з мене вимагали і свою особу підтвердила. Прошу посприяти вирішенню мого питання. Дякую.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 12 июня 2024, 20:34
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що склалася дана ситуація. Ми обов'язково розберемось та надамо Вам зворотний зв'язок після детальної перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 13 июня 2024, 10:31
Вітаємо!

Ми перевірили ситуацію, що описана Вами у відгуку та хочемо повідомити, що спеціалісти діяли коректно, згідно з вимогами до проведення відеоверифікації у Постанові НБУ № 65. Рекомендуємо звернутись до пенсійного фонду, щоб уточнити коректність документа та відредагувати дані. Також, можемо радити оформити паспорт ID, адже з ним верифікація в мобільному застосунку не потребує наявності пенсійного посвідчення.

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Минфин
Ответ администратора
20 июля 2024, 9:28
Даний відгук став учасником редакційного огляду https://minfin.com.ua/ua/2024/07/19/131202072/
sashaxddd 11 июня 2024, 20:33
Доброго вечора! Я вирішив запитати у спеціаліста якщо не помиляюсь Ольгу де знайти мені автоплатіж, вона мені допомогла, велике дякую, АЛЕ почала навʼязувати щоб я запрошував друзів в ПУМБ і чому я одразу відмовляюсь. можу надіслати скріншот з переписки
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 12 июня 2024, 9:02
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про нашу роботу. Написали Вам у приватні повідомлення, для уточнення інформації, для здійснення детальної перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 12 июня 2024, 9:48
Вітаємо!

Ми провели перевірку, та хоче повідомити, що спілкування оператора чат-підтримки під час Вашого звернення було коректним. Оператор лише запропонував ознайомитися з продуктами та вигідними пропозиціями від банку. Проте скористатися ними можете Ви лише за власним бажанням, оператор може озвучити декілька заперечень, щоб зазначити переваги запропонованої пропозиції.
Проблема решена
Antonovka 11 июня 2024, 19:20
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Гагарина, 167
Доброго дня. ПУмп був завжди мій улюблений банк.

Нещодавно стали надходити безкінечні вимоги щодо депозита: то підтвердити, то зробити довідку ок-7, то надати договір з іншого банку, то надати договір… банка Пумп, який був укладений у відділенні банку. інформація надходить з адреси PUMB Info (FinDoc)
дуже розчарована
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 11 июня 2024, 20:20
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас склалося таке враження про наш банк. Ми обов'язково перевіримо цю ситуацію та надамо Вам відповідь згідно з отриманими результатами.
Полезный комментарий
PUMB 12 июня 2024, 17:42

Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Проблема решена
Vika45678 10 июня 2024, 15:34
Отделение по адресу: Ужгород, ул. Швабская, 70
9 травня я хотіла переказати свої власні кошти щоб здійснити онлай покупку у мене на карті ПУМБ було 4880 грн я натиснула щоб перарахувати їх. Після чого списання з карти ПУМБ не було, кошти залишилися на рахунку і навіть у виписці не було жодного переказу. Я побачивши що гроші не зняло зробила переказ повторно після другої спроби гроші було знято. Через тиждень у мене з’явився мінус на карті цієї суми з надписом збійний переказ на суму 4880 грн. З того моменту без жодного попередження чи зв’язку зі мною нарахували відсотки і лише після цього надіслали повідомлення коли сума виросла щоб я сплатила кредит овердрафту. Скажіть будь ласка який може бути кредит коли я не брала його, ніде не працюю офіційно і неповнолітня це як взагалі? Якщо дійсно був якийсь збій то невже банк не може подзвонити одразу або написати і сказати що був збій «вибачте поверніть кошти «хоча як я можу знати що кошти зняло підчас 1 переказу, якщо ніде це було не вказано і їх стягнуло лише після 2 разу
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 10 июня 2024, 16:16
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що склалася дана ситуація. На жаль, за даними, що Ви надали нам до відгуку, ми не знайшли клієнта нашого банку, але хочемо розібратись в даній ситуації. Написали Вам у приватні повідомлення, для уточнення інформації.
Полезный комментарий
PUMB 11 июня 2024, 12:44
Вітаємо!

Ми провели перевірку та хочемо повідомити, що 09.05.2024р. у нашій системі стався збій при переказі коштів. Саме через це по Вашому картковому рахунку виник технічний овердрафт. Сума заборгованості та нарахованих відсотків була повністю компенсована 10.06.2024р. о 16:25. Перепрошуємо за дану ситуацію та сподіваємось на Ваше розуміння!
Vat150 7 июня 2024, 16:02
Отделение по адресу: Николаев, пр-т Центральный, 122
Недавно стал клиентом банка и приятно удивлен отношением к своим обязанностям его специалистов. Во первых: все очень хорошо организовано, все консультации и подписание необходимых документов договора заняло всего лишь 30 минут. Информация об услугах и тарифах преподносится доступным языком. Высокая культура обслуживания и профессиональные знания специалиста николаевского отделения банка (по ул Центральная) — Екатерины, вселяют уверенность в надёжности самого банка и доставляют приятные минуты от общения с деловыми и умными людьми.
Ранее обслуживался более 30 лет в других украинских банках, но всецело считаю, что культура
обслуживания и профессионализм в ПУМБанке на высоте. У такого банка есть будущее и резервы для дальнейшей созидательной работы.
Общее мнение- Молодцы!
Спасибо!

н
ПУМБ
Ответ банка
7 июня 2024, 17:21
Вітаємо!

Дякуємо за щирі слова! Ми щасливі, що Ви задоволені обслуговуванням наших фахівців!
Олександр Кошман 6 июня 2024, 12:55
Добрый день. Имею счет в данном банке уже более 10 лет. Ранее с проблемами не сталкивался, но они появились откуда и не ожидал.
В начале несколько раз мне настойчиво звонили и предлагали открыть депозит, от чего я отказывался и говорил, что пока не планирую это делать. На раз …надцатый, уже предлагали так, как будто я должен был это сделать или будут последствия и.так и получилось
Неожиданно для меня пришло в приложении пуш уведомление, что нужно подтвердить полученные средства на карту. Собрал все документы которые у меня были, отправил в подтверждение, выписки и ОК-5 и ОК-7 и так далее. Пока заявка была на рассмотрении, успели заблокировать все мои счета. Затем начался цирк, написали со службы поддержки, что нужно предоставить еще подтверждение, с получение процентов с депозитов и так далее. Предоставил. Сообщили, что проверку прошел и нужно обратиться в отделение и ознакомиться с правилами.
Пришел в отделение, там ни сном ни духом не знают, что нужно мне сделать. Видят, что счет заблокирован и дают мне бумажку, что я отказывают от обслуживание в их банке. Звонили в какой-то фин отдел, те тоже говорят, что не получали документы, хотя у меня переписка есть с Info.FinDoc@fuib.com, которую я показал. На что мне пожали плечами и ничего не смогли ответить. Написал, снова в цепочке переписке, в которой передавал документы, где теперь никто не отвечает. Объясните, что за отношение к клиентам, которые с вами работают уже около 10 лет?!
Где связь между отделами, почему сотрудники отделений ничего не знают о том, что пишут сотрудники поддержки и сотрудники фин департаментов?
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 6 июня 2024, 13:31
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас склалося таке враження про наш банк. Ми перевіримо інформацію та надамо Вам відповідь за результатами перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 17 июня 2024, 19:10
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Проблема решена
JuliaIzium 6 июня 2024, 10:45
14.05.24 я отримала електронного листа від ПУМБа, де вони просять надати документи, які підтверджують джерела надходження коштів. Через декілька днів я надала у відділення довідку про доходи. А 24.05.24 надіслала ще копію контракту з роботи за кордоном з нарахуванням зарплати на кожен місяць за останні 3 роки. Відповідь на це я не отримала, а 4.06 мої рахунки були заблоковані. Сказати, що я в шоці — нічого не сказати. Це всі мої гроші, які я збирала протягом життя, залишаючи дитину, тяжко працювала. Поклала гроші на рахунок банку, бо думала, так безпечніше. Так як я є ВПО. Тож тепер не маю ні дому, ні грошей. «Дякую», ПУМБ!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 6 июня 2024, 11:10
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас склалася така ситуація. Ми хотіли б розібратися в ситуації, що склалася, і вже направили Ваш запит до відповідного підрозділу банку. Ми надамо зворотній зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
Полезный комментарий
PUMB 10 июня 2024, 9:59
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
SavageMind 4 июня 2024, 12:20
24 травня через «Крамницю кешбеків» в додатку ПУМБа оформив покупку Ecoflow для отримання кешбеку 4%. Звісно робив все по інструкціях, переходив у «Крамниці кешбеків» у магазин, бачив напис «Активований», сплатив замовлення карткою онлайн. І навіть вже отримав своє замовлення.
Але, кешбек не з’явився навіть «в очікуванні», і досі його там немає. А судячи з опису правил у цьому статусі він взагалі має з’явитись одразу.
29 травня звернувся у Online пітримку ПУМБ. Вислав їм чек, скрін замовлення і все інше що хотіли. Промурижили 3 робочих дня щоб шось там з’ясувати.
Чому кешбек не з’явився «в очікуванні» внятної відповіді так і не отримав. Та коли конкретно він з’явиться також не відомо.

Тому не раджу користуватись тою «Крамницею кешбеків».
Тільки зіпсуєте собі настрій та час на безглузду тех. підтримку.
ПУМБ
Ответ банка
4 июня 2024, 14:29
Вітаємо!

Ваше замовлення наразі знаходиться на перевірці у партнера. В період звірки партнер перевіряє коректність здійснення замовлення і надає нам статус по ньому. Максимальний термін очікування звірки/нарахування кешбеку вказаний у застосунку у картці партнера. У разі підтвердження, кошти стануть доступні до виводу.
Проблема решена
Артем Артем 3 июня 2024, 21:56
Вітаю 03.06.24 звернувся у відділення банку пумб за адресою м. Кривий Ріг вул. Німецька 7.
30.05.24 мені закрили рахунок, та надійшло смс звернутись в банк з приводу виведення залишку коштів, наразі у відділенні мені відмовляють, оператори відділення працюють без бейджиків, залишити скаргу на конкретного оператора просто неможливо. Також прошу звернути увагу, оператори хамлять клієнтам.
ПУМБ
Ответ банка
4 июня 2024, 9:31
Вітаємо!

Шкодуємо, що у Вас склалась така ситуація та враження про наш банк. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 12 июня 2024, 9:16
Вітаємо!

Ми провели перевірку та хочемо повідомити, що під час Вашого звернення до відділення, бейджик на консультанті був присутній, та консультація була проведена коректно з боку працівника.

Задля збереження банківської таємниці, ми надіслали деталі щодо встановлення обмежень за Вашими картковими рахунками на Вашу електронну пошту, що зазначена у банківській анкеті.
Nataliias19 3 июня 2024, 19:47
Рахунок був просто заблокований, в додаток теж не можу увійти. Прислали повідомлення, що потрібно звернутися у відділення. Ледь додзвонилася до оператора який довго питав особисті дані, а потом перемкнув на другого який робив теж саме. Потім просто каже, що діють якісь обмеження і потрібно звернутися до відділення банку. На мої аргументи, що я знаходжусь за кордоном, сказала пишіть на пошту. Що це все було, так і не зрозуміло.
ПУМБ
Ответ банка
3 июня 2024, 21:19
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися в ситуації, що склалася, і вже направили Ваш запит до відповідного підрозділу банку. Ми надамо зворотній зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
Проблема решена
Андрій Абальмасов 3 июня 2024, 10:31
Отделение по адресу: Харьков, пл. Конституции, 21/2
Жахливе відділення в місті Харків на площі Конституції!
Треба було пройти верифікацію. Доколупались до не чітко видної печатки на ідентифікаційному коді (!!!). При чому в іншому відділенні пару років потому — все влаштовувало. Мало того, всі інші банки спокійно приймали документ і все було гаразд.
Крім того, керівництво нагло бреше, що Вони приймають клієнтів навіть під час повітряної тривоги (звичайно, вони не повинні це робити взагалі, але ситуації бувають різні). Я з іншого міста і 30 хвилин стояв біля банку — мене ніхто не прийняв, двері були зачинені. І так було 3 тижні поспіль. І тут тобі кажуть, що що вони працюють.
Жахливе відношення! Нікому не рекомендую!
ПУМБ
Ответ банка
3 июня 2024, 12:35
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися детально в ситуації, тому написали Вам в приватні повідомлення для уточнення даних. Надамо зворотний зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
Полезный комментарий
PUMB 10 июня 2024, 11:00
Вітаємо, Андрію!

Після проведення внутрішнього розслідування, було виявлено, що Ви звернулись до відділення № 2 ПУМБ в м. Харків 03.06.2024 р. о 08:54 з запитом «Оновлення клієнтських даних». На жаль, консультацію було проведено некоректно, проте, з фахівцем вже була проведена робота для унеможливлення таких випадків у майбутньому.

Сподіваємось, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від співпраці з нами!
innapcholko 31 мая 2024, 13:37
По кредитке ВсеМожу вроде есть льготный период даже до 62 дней. Но как говориться с нюансами, обязательный платеж нужно в этом месяце вносить 30 числа, а не как у нормальных банков — если льготный период до 62 дней, то в этом месяце вносить его нужно 31 числа!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 31 мая 2024, 14:34
Вітаємо!

Пільговий період по кредитній картці діє до 62 днів, для прикладу 62 дні пільгового періоду буде, якщо Ви здійснили першу покупку 31 липня, тоді кошти можна буде повернути без нарахованих відсотків до 18:00 30 вересня.

Якщо ж кількість днів в місяцях 30 або 29 пільговий період менший. Тому ми і зазначаємо, що пільговий період діє саме ДО 62 днів, а не статичний термін 62 дні.

Згідно Договору Комплексного Банківського Обслуговування, схема погашення заборгованості за Кредитною карткою передбачає обов’язкове щомісячне не пізніше настання Платіжної дати погашення суми Обов’язкового платежу до 18:00. Платіжною датою по кредитній картці є 30 число кожного місяця. Виключення, у лютому останній день місяця.

Ознайомитись з умовами можна у ПУМБ Online, розділ «Більше» — «Тарифи» — всеМОЖУ Online.
Alexcorv 31 мая 2024, 10:23
Оформив карту все можу
раніше оплачував і все було гаразд
зараз 31 число день зарплати і виявляється я ще порушник не заплатив вчасно і плати 2000 грн відсотків
Шановний Пумб якщо у Вас в тарифі до 62 днів
то яким чином період з 1 квітня по 30 травня став 62 дні ??? чому 31 травня це вже день порушення? навіщо писати міфічні 62 дні якщо ви самі порушуєте цей період. В інших банках 62 теж і вони рахують адекватно останній день місяця Ви ж ставите 30 інформуєте на початку місяця не інформуючи 30 додатково зо заплатіть у вас останній день. Це обурливо і не коректно. Виправляйте свій тариф, додатково інформуйте клієнта. В даній ситуації Банк порушує права споживача Ваші відсотки я заплачу але бажання після такого користуватись вашим банком відсутне повністю. Як кажуть вдавіться!
ПУМБ
Ответ банка
31 мая 2024, 11:44
Вітаємо!

Пільговий період по кредитній картці діє до 62 днів, для прикладу 62 дні пільгового періоду буде, якщо Ви здійснили першу операцію 31 червня, і в наступних двох місяцях кількість днів також 31, тоді кошти потрібно буде внести до 18:00 30.08.24 року. Якщо ж кількість днів в місяцях 30 або 29 пільговий період менший. Тому ми і зазначаємо, що пільговий період діє саме ДО 62 днів.

Згідно Договору Комплексного Банківського Обслуговування, схема погашення заборгованості за Кредитною карткою передбачає обов’язкове щомісячне не пізніше настання Платіжної дати погашення суми Обов’язкового платежу до 18:00. Платіжною датою по кредитній картці є 30 число кожного місяця. Виключення, у лютому останній день місяця.

Також у застосунок ПУМБ Online Вам надходять протягом місяця декілька пуш-повідомлень, що нагадують про терміни та суму внесення обов'язкового платежу по кредитній картці.
Проблема решена
Tyt45S5 31 мая 2024, 0:26
30.05.2024 мені обмежили карту сказавши, щоб я зверталася у банк з паспортом, можливості зараз потрапити в банк в мене немає…
Зайти у застосунок я не можу і звʼязатися з банком також, мене просто ІГНОРУЮТЬ. Там знаходяться мої власні кошти, за які я харчуюся. От питання, що мені робити? Чому банк не попросив навіть ніяких доказів, квитанцій і т.д. Тим паче зараз в країні йде війна, не в кожного є можливість звернутися у відділення, ПУМБ увійдіть у становище людей, ви вчиняєте просто жалюгідно!!!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 31 мая 2024, 9:16
Вітаємо!

Нам шкода, що сталась така ситуація. Ми бажаємо розібратись детальніше та після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 31 мая 2024, 17:09
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Андрей Новиков 30 мая 2024, 18:38
28.05.2024 заблокировали счет в банке, из-за подозрительных действий которые я не совершал…Связаться с банком не получается, потому что номер тоже заблокирован и отвечает бот, который приглашает меня в отделение банка…
В отделение банка пойти нет возможности, вместе с этим заблокировали мои денежные средства к которым я не могу получить доступ
Нет никакой связи с банком, чтобы решить эту ситуацию
Карта 4314140209353025

Вопрос к пумбу, зачем вы загоняете своих клиентов в тупик и обрезаете все способы связи и не помогаете решить вопрос?
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 30 мая 2024, 19:29
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися детально в ситуації. Надамо зворотний зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
Проблема решена
Arrow186 30 мая 2024, 18:30
Отделение по адресу: Тернополь, ул. Русская, 23/129
Виникла проблема, зник шаблон, хоча ще 13 числа робив оплату (дві адреси). Сьогодні шаблону немає ні тут ні тут.
Не біда, набрав підтримку пояснив проблему, не з першого разу але зрозуміли, створили заявку 202405−7543.
За кілька годин телефонують і кажуть надайте нам квитанцію про оплату, коман я платив 13 числа за цю послугу через ваш додатко, зайдіть гляньте там все є, на що мені відповідають ми не бачимо цього ми з відділу скарг, дивненько подумав я.
На тому і завершили, вірніше проблема як була так і залишилась
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 30 мая 2024, 19:15
Вітаємо!

Нам шкода, що склалася така ситуація. Написали Вам у приватні повідомлення, для уточнення інформації, для здійснення детальної перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 3 июня 2024, 10:12
Вітаємо!

Ми перевірили інформацію та виявили, що шаблон було видалено під час технічних робт у нашому застосунку. Наразі, шаблон вже є активним та доступним до використання. Просимо Вас додати шаблон ще раз. Перепрошуємо за тимчасові незручності та сподіваємось на Ваше розуміння!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
vannores 30 мая 2024, 9:41
До банку претензій ніяких не має, прохання зосередити увагу на власника картки В. А. Рудковський 5355280026456127. Бере передплату на торговій площадки OLX, після цього починає ігнорувати, після спроби з'єднатись за номером телефону 0660732420 надає інформацію, що номер телефону був продан інший особі — Ю. Сухареву 0934187154, надалі просто кидає в чс, в тому числі і в месенджерах.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 30 мая 2024, 10:13
Вітаємо!

Дякуємо, що проінформували про цей випадок. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку.
Рекомендуємо Вам зателефонувати за номерами на гарячу лінію, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.

+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Пумб мошенническая организация, блокируют карты по беспределу и и не возвращают деньги, видно мало зарабатывают, надо открыть для них фонд нуждающим.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 28 мая 2024, 19:34
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас склалося таке враження про наш банк. Ми перевіримо інформацію та надамо Вам відповідь за результатами перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 29 мая 2024, 17:29
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Login1990 24 мая 2024, 11:19
Самий найгірший банк який я можу собі представити. Банк стоїть на стороні не клієнта. Я користуюся банком більше 3 років активно. І все було б ні чого, як би банк не заблокував рахунок. Мене заблокували і ВСІ МОЇ КОШТИ просто тому що хтось свідомо відправив мені кошти за продаж криптовалюти, надіслав квитанцію про оплату. А потім сказав що я шахрайка і вимагає кошти назад. При зверненні в банк я надала абсолютно всі докази про операцію по картці, також додала заяву щодо звернення в поліцію. На що банк відповів щоб повертала кошти бо рахунок все одно не розблокують. Коли задаєш банку питання при яких обставинах інша людина переказала мені кошти: відповіді не має. Хоча зі своєї сторони я надала всі докази щодо отримання цих коштів. Жахливий банк, банк який ні коли не буде на стороні споживача і клієнта баку який постійно користується послугами.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 24 мая 2024, 11:58
Вітаємо!

Нам прикро, що склалася така ситуація. Написали Вам у приватні повідомлення, для уточнення інформації, для здійснення детальної перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 24 мая 2024, 13:48
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 44 44.6
PLN 9.8 10.3
USD 41.2 41.7
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 44 44.6
PLN 9.8 10.3
USD 41.2 41.7
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝