×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.4 | 44.1 |
PLN | 9.85 | 10.35 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Все курсы банка |
Беспредел от ПУМБ банка в городе Каменское
Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратись детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (6)
62 дні, яких не існує)
Відкрив кредитку, користувався. Був в мінусі. В рекламі і усюди вказано до 62 днів пільгового періоду. У мене таких ще мінімум 2 банки (моно та ізі), де 62 дні — прєдєл. Таким чином спланував що 31 липня я погашу мінус за червень в усіх цих банках. Бо тільки ж в такому випадку може ці 62 дні бути фізично. Якщо 2 місяці по 31 день (липень-серпень наприклад), то з 1 липня по 31 серпня — 62 дні.
Коротше, я думав що гасити мінус треба до останнього числа місяця, як у інших банків з 62 днями.
Але виявилося, що у пумба розрахунковий період — до 30 числа. Таким чином навіть фізично 62 дні не може бути, макс 61 день
Коротше, попав на просрочку, і відразу заплатив, бо порчена кредитна історія мені не треба.
Але неприємно.
Вартує зазначити що пуш про те що необхідно погасити я отримував і там дійсно написано до 18 години 30 числа.але я просто сприйняв це як нагадування, і що це буде останній день місяця, не задумуючись. Просто подумав, о, так, треба і тут, і в інших банках в останній день погасити.
Не тут то було
Коротше. Не знаю, трохи сумно. Більше користуватися не буду цим банком. Не цікава така математика. Та і інших попереджу.
62 дні, які фізично неможливі. Втратив десь 1200 грн частково на особистій неуважності, а частково на вірі, що це нормальний банк з канікулами до останнього дня наступного місяця (бо знову реклама щодо максимального пільгового періоду в 62 дня збила)
Наврядчи хтось щось поверне, сам типу винен. Тож ні в чому собі не відмовляйте на мої 1200 грн і ще 60 грн кешбеку, який неможливо вивести бо менше ніж 100. Але більш не хочу мати з вами справу.
Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Про дату внесення обов'язкового платежу надсилаємо нагадування. Також, це описано у мобільному застосунку, коли натискаєте на Деталі по картці. Хочемо звернути увагу, що пільговий період не «62 дні», а «до 62-х».
Будемо вдячні за розуміння!
Комментарии (10)
Шахрайство ПУМБ під час війни
Нам прикро, що у Вас виникла негативна думка про наш банк. Так, за нормами ДКБО, якщо протягом року не було жодної операції по рахунку, то списується щомісяця комісія до моменту, поки не стане нульовий баланс. З 30.08.24 року комісія за неактивність по рахунках становитиме 20 грн (минулий тариф — 10 грн).Таким чином буде можливість автоматично закрити неактивний рахунок. Тому ми радимо зробити переказ коштів або покупку, щоб списати залишок для подальшого автоматичного закриття та уникнення комісії. Будемо вдячні за розуміння!
Комментарии (4)
5355 2800 1238 8748
Дякуємо, що попередили про даний випадок. Передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Якщо Ви постраждали від шахрайських дій, просимо оперативно повідомити про це, зателефонувавши на гарячу лінію банку. Це дозволить нам швидше вжити необхідних заходів та проконсультувати Вас щодо подальших дій. Номери телефонів:+38 044 290 7 290 +38 096 290 7 290 +38 050 290 7 290 +38 093 290 7 290
Написать комментарий
Прошу промоніторити картку 5355 2800 3137 3606 на предмет шахрайства
Ціни нижче ринкових.
Заявлена «онлайн оплата» — по факту інструкція по переказу коштів на дану картку. (В тому числі згадується можливість що переказ заблокують і просять повторити переказ в такому випадку).
По контактній адресі на сайті — якісь гаражі та автомагазини.
Оскільки картка вашого банку — лише вам відомо повні дані її власника, які необхідні для повноти звернення в кіберполіцію.
До речі замовлення — фікція. (просто сторінка яка виводить цифри котрі в посиланні)
https://pay.elastic.co.ua/widget/?amount=5821&orderid=902777&site=elastic&method=iban
https://pay.elastic.co.ua/widget/?amount=5821&orderid=902777&site=elastic&method=mono
Дякуємо, що сповістили нас про цей випадок. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку для перевірки даного клієнта на шахрайські дії.
Комментарии (2)
Дивна ситуація
Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратись детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації Вам було надіслано на Вашу електронну пошту. Для зняття обмежень необхідно виконати рекомендації зазначені в листі. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (2)
Традиційно в кінці місяця відключили сервіс погашення кредитів онлайн через Payhub!
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. На жаль, у зв'язку з відключенням сервісу «Сплата за реквізитами» на сайті Payhub, провести дану операцію неможливо, як альтернативу пропонуємо вам скористатись оплатою через застосунок ПУМБ Online. Сподіваємось, на якнайшвидше відновлення даного функціоналу.
Комментарии (4)
Ужасное отношение к клиентам
И вот настал момент когда банк всем видом дал понять что он гадил на своих клиентов
Суть проблемы не вижу смысла описывать, но коротко говоря ошибка отделения банка, а точнее кассира, вот банк звонит, шлёт смс
Кошмарит по полной и в теории вроде даже понимают суть проблемы и понимают что ошибка произошла в отделении банка в кассе и на просьбы как-то дать связь, соединить или найди другое решения проблемы, ответ что нам всеравно, бросай все и едь туда, отделения банка наше, но связи или содействия мы давать не будем, при этом напоминая что я банку обязан., что ишибка их отделения то это мои проблемы …
Нам шкода, що у Вас склалось негативне враження від роботи нашого банку. Ми бажаємо розібратися у ситуації, Тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації.
Комментарии (1)
Шахрайство з боку клієнта Пумб банку
Прохання банку звʼязатися зі мною щоб я надала вам всю інформацію
Шкодуємо, що склалась така ситуація. Ми вже написали Вам в особисті повідомлення для уточнення інформації. Рекомендуємо Вам сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
В майбутньому, радимо Вам одразу зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Написать комментарий
Банк просто вкрав близько 25 тисяч гривень
На початку червня 2024 року мені знадобилась певна сума коштів та я продав свої USDT в сумі близько 1000 USDT (отримав кошти від покупців на карти, приват, моно та пумб) після чого 13.06.2024 року від пумб мені надходить повідомлення, що всі мої операції та мобільний додаток заблоковані і необхідно звернутись до банку, після відвідування банку мені повідомили, що операцію на 3000, 2000, 2000 грн. оскаржили та вимагають повернути кошти після чого я надав всі документи з біржі Binance про те, звідки ті кошти, та яку суму USDT я за них переказав, також поцікавився чи є заява до поліції чи інших правоохоронних органів, оскільки банк прямо мене звинувачує в шахрайстві, на що банк відповів, що про звернення до правоохороних органів нічого не знає та я зобов’язаний повернути 3000,2000,2000 грн. я повідомив, що нічого і нікому не буду повертати, оскільки це мої кошти, якщо хтось має до мене притензії надайте мої персональні данні та нехай ці люди ідуть до поліції та суду і тільки в межах кримінального провадження чи судового розгляду я буду далі спілкуватись на цю тему, на що банк мені повідомив, що йому байдуже та кошти він мені не поверне поки я не поверну вище названі суми.
Після цього я звернувася до банку з заявою про закриття всіх, рахунків та повернення всіх моїх коштів на рахунках. Оскільки я маю 2 відкриті рострочики та ознайомившись з умовами договору між банком та клієнтом та статтею 1075 Цивілького кодексу України, я погасив ці 2 кредити, на що банк 25.07.2024 року надіслав мені повідомлення на мобільний телефон «ПУМБ припиняє ділові відносини за результатами аналізу діяльності по рахунку в банку» та кошти мені до сих пір не повернув.
1. З яких пір язик не повертається назвати цю установу банком, має права національної поліції/сбу, Державної виконавчої служби, що блокує всі рахунки, а не суму оскарження, чому заблоковано більше 25 000, тисяч грн., а не 7000 грн.
2. Якщо ви посилаєтесь на Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» ДЕ ЗВЕРНЕННЯ ДО ФІН МОНІТОРИНГУ ТА СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ? ЧИ ДВА МІСЯЦІ ВАМ МАЛО ДЛЯ ЗВЕРНЕННЯ ДО ВІДПОВІДНИХ ПРО МІЙ ТЕРОРИЗМ ТА СТВОРЕННЯ ЗБРОЇ МАСОВОГО ЗНИЩЕННЯ? ЧИ ВСЕ ЦЕ ЗРОБЛЕНО ЩОБ КОРИСТУВАТИСЬ МОЇМИ 25 тис. грн та нічого мені за це не платити???
3. Якщо Н Е МАЄ кримінального провадження, арешту рахунків слідчим суддею, арешту ДВС, а є лише якесь не зрозуміле оскарження, на підставі чого ВСІ МОЇ кошти арештовані?
Якщо хочете щоб Вас ОБІКРАЛИ, НЕСІТЬ СВОЇ КОШТИ В ПУМБ. Я краще свої кошти залишу на зупинці громадського транспорту, ніж віднесу до пумбу, там у них більше шансів зберегтись та повернутись до мене.
Дуже цікавить відповідь на мої три питання, надавайте відповідь тут, не потрібно ховатись за ЗУ про персональні данні, мені нічого приховувати, хоч кошти і арештовані за фінансуання тероризму і створеня зброх масового знищення просто сміх…
Нам шкода, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детальніше перевірити інформацію. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (9)
Долго решение проблемы, некомпетентные сотрудники
Хочу быстрее решить эту проблему и закрыть счет.
Нам шкода, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детальніше розібратись. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (6)
Клієнти не важливо для банка.
Нам прикро, що виникло негативне враження про відвідування нашого відділення. Ми перевіримо цю ситуацію та надамо зворотний зв'язок.
Ми детально перевірили ситуацію, що описали у відгуку. 25 липня 2024 року з особистих і термінових причин працював один касир. Також, в касі тривала перерва з 14:24 по 14:44. Об 14:57 в момент Вашого звернення до відділення касовий працівник знаходився на робочому місці та здійснював перерахунок готівки для підготовки обслуговування попереднього клієнта. Дана процедура зайняла досить тривалий час, через об'єм вирішених завдань. Після чого о 15:40 касовий працівник відкрила касове вікно для обслуговування клієнтів з черги. Розуміємо, що це завдало для Вас незручності, але діє жива черга в не залежності від кількості людей та об'єму завдань по одному клієнту. Ми будемо намагатись покращувати якість обслуговування аби справляти лише позитивні емоції. Вдячні за розуміння!
Комментарии (1)
В семье не без урода
Вдячні, що поділились враженнями від користування нашими послугами. З фахівцем у відділенні ми будемо уважніше, щоб побачити, чи дійсно вона була грубою до клієнтів. В разі чого, обов'язково проведемо розмову зі співробітником банку. Сподіваємось, надалі Ви будете отримувати лише позитивні емоції від обслуговування у відділенні.
Написать комментарий
Ліміт 600 тис гривень на зняття готівки зі всіх рахунків.
Коли потрібно було терміново отримати кошти, виявилося, що є ліміт на зняття готівки у 600 тис. гривень на місяць зі всіх рахунків. Ліміт встановлений банком, але консультанти та оператор кол-центру посилаються на постанову НБУ, в якій нічого про це не сказано.
Будьте уважні можливо завтра цей ліміт змінять на 100 тис.
По іншим продуктам питань нема.
Нам прикро, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Ми перевірили ситуацію, описану Вами у відгуку. Перепрошуємо, у відповіді консультант опирався на вимоги НБУ в яких зазначено, що банк може встановлювати власні ліміти згідно діючих обмежень.
Вдячні за розуміння! Сподіваємось, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Комментарии (5)
Грубі та невічливі працівникі
Я хотів би повідомити про випадок прострочення платежу за кредитом у банку ПУМБ. Прострочення сталося через те, що банк не зарахував платіж, здійснений у попередньому місяці, який покривав два місяці.
Після цього до мене почали надходити телефонні дзвінки з вимогами сплатити прострочений платіж. Я пояснював, що платіж уже був здійснений у попередньому місяці, але банк не приймав це до уваги.
Одного разу мені зателефонувала жінка (на жаль, я не записав розмову) і в грубій формі вимагала сплатити прострочений платіж, після чого кинула трубку.
У зв’язку з цим я хотів би застерегти потенційних позичальників від співпраці з банком ПУМБ, оскільки їхні методи роботи викликають сумніви щодо надійності та професіоналізму цієї фінансової установи.
Дякую за увагу.
Нам шкода, що у Вас склалась така ситуація. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (1)
Обслуговування на найнижчому рівні
Через деякий час блокують рахунки. Майже три тижні намагався звʼязатися, отримати відповідь — мені обіцяли і «сьогодні передзвонити» і надіслати на пошту через «2−3 робочі дні». Відповідей ніяких не було.
В результаті все ж відписали на пошту:
За результатами розгляду наданих вами документів отримали таку відповідь: зняття обмеження по рахунку не погоджено, джерела походження коштів не підтверджені в повній мірі.
Вони самі написали, які документи надати для підтвердження, я надав, сумма перекривається більше ніж у 2 рази за цими документами. І оце «джерела походження коштів не підтверджені» у мене просто в голові не вкладається і жоден представник банку теж не може пояснити.
Найцікавіше те, що мені за кілька днів до блокування дзвонив представник банку і навʼязував перейти на якийсь преміальний пакет обслуговування, я відмовився. Через пару днів блокують рахунки… Цікаве співпадіння… Чи не співпадіння?
Шкодуємо, що сталась дана ситуація. Ми бажаємо розібратись детальніше та після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній звʼязок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (4)
Банк требует вернуть деньги за просто так
И после чего они мне говорят что деньги там пожизненно пока я не верну сумму жалобы, хотя на меня никто не заявлял в полиции или в киберполицию, 0 доказательств, но банк думает обратным путем. Мои личные деньги вернуть отказывается, у меня есть ордера где я на свои деньги покупала эту криптовалюту
Интересно получаеться, деньги мои у банка, заявление на мен никто не писал, покупатель с помощью цифровой валюты хочет себе вернуть средства которые были отправлены за эту же цифровую валюту, а без денег остаюсь крайней я?
Нам шкода, що у Вас склалось негативне враження. Вашу ситуацію ми вже розглянули. Діємо згідно чинних законів та відповідно правилам головного регулятора НБУ. З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (5)
Помилилась номер карти
Дякую цьому відділенню за вирішення проблеми
душе швидке реагування та вирішення питань, приємне ставлення менеджера
Дякуємо, що поділились враженнями! Ми щасливі, що Ви задоволені обслуговуванням нашого банку!
Комментарии (2)
Не рекомендую банк! Втратити свій час та здоров’я
Нам шкода, що у Вас склалась така ситуація. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (2)
Банк не дає можливості вивести свої кошти
Банк працює добре, я задоволена банком, але саме в цьому питанні він не зацікавлен в праці. Я розумію що будуть коментарі «крипта це не законно», але в Україні немає жодного закону який забороняв би це робити, всі біржі мають ліцензію на р2р торгівлю з участью нашої валюти
Прошу як найшвидше вирішити питання, бо це на першому місці мої особисті кошти якими я не можу користуватися.
Шкодуємо, що сталась дана ситуація. Ми бажаємо розібратись детальніше та після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній звʼязок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (5)