×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.5 | 44.1 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Все курсы банка |
Банк не отдает деньги
Банк запросил у меня ордер сделки, я в свою очередь предоставил все документы в том числе и ордер проведенной сделки!
В банке было сказано что вопрос будет решен 1−2 числа. Но счет заблокирован, обращаясь в банк каждый раз мне говорят ждите решения, сколько ждать не известно. Ужасное отношение к клиентам! Сроки решения проблемы не говорят. Даже предоставив все документы счет остается заблокирован, а сроки решения не известны!
Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися в ситуації, що склалася. Ми надамо зворотний зв'язок, як тільки отримаємо результати перевірки.
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (35)
Утримують кошти без жодних підстав
Прохання посприяти у вирішенні ситуації та розблокувати мій акаунт пумб.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися в ситуації, що склалася, і вже направили Ваш запит до відповідного підрозділу банку. Ми надамо зворотній зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (4)
Гарне обслуговування
Дякуємо, що поділились враженнями! Ми щасливі, що Ви задоволені обслуговуванням!
Замовити іменну картку можна у відділенні банку.
Написать комментарий
Блокировка без объяснений
Объяснений нет, сотрудничать не хотят.
Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися детально в ситуації. Надамо зворотний зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (12)
5355 2800 2986 5068
Дякуємо, що сповістили нас про цей випадок. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Рекомендуємо Вам сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
Комментарии (1)
Відкриття картки
Створили віртуальну картку
Відразу пише
Доступні кошти 0
Використано 999 999 999 999
скинув на картку 10 грн пише
сума до повного погашення 999 999 999 989
пропонує повернути неіснуючий борг
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про нашу роботу. Надамо відповідь, після здійснення детальної перевірки.
За результатами перевірки хочемо повідомити, оскільки при відкритті рахунку, Ви вказали, що є Фізичною Особою Підприємцем, рахунок додатково перевіряється Державною податковою службою протягом 1 робочого дня. Стосовно балансу -999999, це лише відображення того, що рахунок проходить перевірку. Після взяття на облік Ви зможете користуватися рахунками.
Комментарии (12)
Ужасный сервис
Нам шкода, що сталась така ситуація. Ми бажаємо розібратись детальніше та після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Ми перевірили ситуацію та хочемо повідомити, що дії консультанта були коректними. Системою безпеки були накладені обмеження на карткові рахунки та особистий кабінет ПУМБ Online, а для зняття обмежень необхідно телефонувати з фінансового номера телефону, відповідно до правил протидії шахрайству. Оскільки рахунок був лише нещодавно відкритий та мав блокування, закриття може мати довший процес у відділенні. Перепрошуємо, що дана ситуація у Вас трапилась та сподіваємось на розуміння!
Комментарии (4)
Избегайте этот банк!!!
В этом банке открыт счет у жены, у меня и на ТОВ. По личной карте моей жены начался финмониторинг с блокировкой суммы в размере 16500 с просьбой предоставить подтверждения происхождения денег. Деньги поступали из собственного ФОП как доход самого Фопа. Было предоставлено декларация о доходах, квитанция об сдаче отчета и выписку с счета фоп (хотя это уже является коммерческой информации) также пояснительная записка в котором указано, что деньги из фопа это личный доход!!! Все это они рассматривают две недели. Естественно деньгами мы пользовать не можем. Ок. В итоге, финмониторинг хочет узнать куда были потрачены деньги и кому мы их перечисляли и с какой целю. На это мы понимаем, что дальнейшее сотрудничество с этим банком не возможно, потому как куда человек тратить свои собственные деньги после уплаты налогов не должен волновать какой-то особе, при этом не понятно кому и что он дальше делает с этой информацией!!! Приняли решения разорвать договор и тут самое интересное… Возврат деньги в течение месяца))) Дорогой пумб, вы не хотите заплатить проценты за использования денег?) Ну хотя бы 1% в месяц. По итогу что? Закрываем личные счета и также будет закрыть счет в ТОВ который обслуживается в Пумбе! Так что большой привет Пумб
Так что друзья избегайте этот банк всеми путями
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про нашу роботу. Просимо, аби саме Ваша дружина звернулась до нас у приватні повідомлення, щоб перевірити дану ситуацію, оскільки ми не можемо повідомляти інформацію іншим особам. Будемо вдячні за розуміння.
Комментарии (2)
Бесстолковая клиентская поддержка
Нам прикро, що у Вас склалося така ситуація. Написали Вам у приватні повідомлення, для уточнення інформації, для здійснення детальної перевірки.
Ми провели перевірку, та хоче повідомити, що спілкування оператора чат-підтримки та гарячої лінії під час Вашого звернення було коректним. Також, оператор здійснював повторний дзвінок, після перерваного, але не отримав відповіді. З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо балансу на рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг
Комментарии (1)
5355 2802 1594 6219 шахраї, від мого імені просять допомогти грошима
Будь ласка, передайте інформацію куди треба, щоб не обманювали людей більше
Дякую
Дякуємо, що проінформували про цей випадок. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку.
Написать комментарий
Подяка
Окремо хочу відзначити оперативне та грамотне вирішення всіх питань, з якими я зверталась, Вміння знаходити індивідуальний підхід до кожного клієнта заслуговує особливої похвали.
З повагою,
Говорова Наталія
Дякуємо, що поділились враженнями! Ми щасливі, що Ви задоволені обслуговуванням наших фахівців!
Написать комментарий
Не можу пройти відеоверифікацію!
Нам дуже прикро, що склалася дана ситуація. Ми обов'язково розберемось та надамо Вам зворотний зв'язок після детальної перевірки.
Ми перевірили ситуацію, що описана Вами у відгуку та хочемо повідомити, що спеціалісти діяли коректно, згідно з вимогами до проведення відеоверифікації у Постанові НБУ № 65. Рекомендуємо звернутись до пенсійного фонду, щоб уточнити коректність документа та відредагувати дані. Також, можемо радити оформити паспорт ID, адже з ним верифікація в мобільному застосунку не потребує наявності пенсійного посвідчення.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Комментарии (5)
Дивні запитання від спеціаліста в онлайн підтримці
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про нашу роботу. Написали Вам у приватні повідомлення, для уточнення інформації, для здійснення детальної перевірки.
Ми провели перевірку, та хоче повідомити, що спілкування оператора чат-підтримки під час Вашого звернення було коректним. Оператор лише запропонував ознайомитися з продуктами та вигідними пропозиціями від банку. Проте скористатися ними можете Ви лише за власним бажанням, оператор може озвучити декілька заперечень, щоб зазначити переваги запропонованої пропозиції.
Комментарии (2)
безкінечні вимоги підтвердження
Нещодавно стали надходити безкінечні вимоги щодо депозита: то підтвердити, то зробити довідку ок-7, то надати договір з іншого банку, то надати договір… банка Пумп, який був укладений у відділенні банку. інформація надходить з адреси PUMB Info (FinDoc)
дуже розчарована
Нам шкода, що у Вас склалося таке враження про наш банк. Ми обов'язково перевіримо цю ситуацію та надамо Вам відповідь згідно з отриманими результатами.
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (2)
Нарахували кредит без жодних попереджень
Нам дуже прикро, що склалася дана ситуація. На жаль, за даними, що Ви надали нам до відгуку, ми не знайшли клієнта нашого банку, але хочемо розібратись в даній ситуації. Написали Вам у приватні повідомлення, для уточнення інформації.
Ми провели перевірку та хочемо повідомити, що 09.05.2024р. у нашій системі стався збій при переказі коштів. Саме через це по Вашому картковому рахунку виник технічний овердрафт. Сума заборгованості та нарахованих відсотків була повністю компенсована 10.06.2024р. о 16:25. Перепрошуємо за дану ситуацію та сподіваємось на Ваше розуміння!
Комментарии (5)
Благодарю ПУМБанк
Ранее обслуживался более 30 лет в других украинских банках, но всецело считаю, что культура
обслуживания и профессионализм в ПУМБанке на высоте. У такого банка есть будущее и резервы для дальнейшей созидательной работы.
Общее мнение- Молодцы!
Спасибо!
н
Дякуємо за щирі слова! Ми щасливі, що Ви задоволені обслуговуванням наших фахівців!
Написать комментарий
Заблокированный счет
В начале несколько раз мне настойчиво звонили и предлагали открыть депозит, от чего я отказывался и говорил, что пока не планирую это делать. На раз …надцатый, уже предлагали так, как будто я должен был это сделать или будут последствия и.так и получилось
Неожиданно для меня пришло в приложении пуш уведомление, что нужно подтвердить полученные средства на карту. Собрал все документы которые у меня были, отправил в подтверждение, выписки и ОК-5 и ОК-7 и так далее. Пока заявка была на рассмотрении, успели заблокировать все мои счета. Затем начался цирк, написали со службы поддержки, что нужно предоставить еще подтверждение, с получение процентов с депозитов и так далее. Предоставил. Сообщили, что проверку прошел и нужно обратиться в отделение и ознакомиться с правилами.
Пришел в отделение, там ни сном ни духом не знают, что нужно мне сделать. Видят, что счет заблокирован и дают мне бумажку, что я отказывают от обслуживание в их банке. Звонили в какой-то фин отдел, те тоже говорят, что не получали документы, хотя у меня переписка есть с Info.FinDoc@fuib.com, которую я показал. На что мне пожали плечами и ничего не смогли ответить. Написал, снова в цепочке переписке, в которой передавал документы, где теперь никто не отвечает. Объясните, что за отношение к клиентам, которые с вами работают уже около 10 лет?!
Где связь между отделами, почему сотрудники отделений ничего не знают о том, что пишут сотрудники поддержки и сотрудники фин департаментов?
Нам шкода, що у Вас склалося таке враження про наш банк. Ми перевіримо інформацію та надамо Вам відповідь за результатами перевірки.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (8)
Заблокували усі рахунки
Нам прикро, що у Вас склалася така ситуація. Ми хотіли б розібратися в ситуації, що склалася, і вже направили Ваш запит до відповідного підрозділу банку. Ми надамо зворотній зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (11)
«Крамниця кешбеків», не раджу до використання
Але, кешбек не з’явився навіть «в очікуванні», і досі його там немає. А судячи з опису правил у цьому статусі він взагалі має з’явитись одразу.
29 травня звернувся у Online пітримку ПУМБ. Вислав їм чек, скрін замовлення і все інше що хотіли. Промурижили 3 робочих дня щоб шось там з’ясувати.
Чому кешбек не з’явився «в очікуванні» внятної відповіді так і не отримав. Та коли конкретно він з’явиться також не відомо.
Тому не раджу користуватись тою «Крамницею кешбеків».
Тільки зіпсуєте собі настрій та час на безглузду тех. підтримку.
Ваше замовлення наразі знаходиться на перевірці у партнера. В період звірки партнер перевіряє коректність здійснення замовлення і надає нам статус по ньому. Максимальний термін очікування звірки/нарахування кешбеку вказаний у застосунку у картці партнера. У разі підтвердження, кошти стануть доступні до виводу.
Комментарии (1)
Тричі подумайте перед відкриттям рахунку в цьому банку!
30.05.24 мені закрили рахунок, та надійшло смс звернутись в банк з приводу виведення залишку коштів, наразі у відділенні мені відмовляють, оператори відділення працюють без бейджиків, залишити скаргу на конкретного оператора просто неможливо. Також прошу звернути увагу, оператори хамлять клієнтам.
Шкодуємо, що у Вас склалась така ситуація та враження про наш банк. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Ми провели перевірку та хочемо повідомити, що під час Вашого звернення до відділення, бейджик на консультанті був присутній, та консультація була проведена коректно з боку працівника.
Задля збереження банківської таємниці, ми надіслали деталі щодо встановлення обмежень за Вашими картковими рахунками на Вашу електронну пошту, що зазначена у банківській анкеті.
Комментарии (4)