×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.9 | 49.7 |
| PLN | 11.45 | 11.8 |
| USD | 42 | 42.6 |
| Все курсы банка | ||
Неможливо отримати квитанцію за платежем за реквізитами, який відбувся не за останні 6 місяців
Звернувся за допомогою на поштову адресу банку з проханням сформувати потрібну інформацію — через годину отримав типову відписку: «У застосунку, операції відображаються лише за останні 6 місяців. По даній операції, на жаль відсутня можливість сформувати квитанцію. Дякуємо за звернення! Завжди раді допомогти!»
Дякую за таку «допомогу», але ви мені нічим не допомогли.
Це просто якійсь відстій.
Наскільки мені відомо, у тому ж Приватбанку самостійно без проблем можна отримати квитанцію по платежу за будь-який період.
Нам щиро прикро, що Вам не вдалося вирішити питання щодо отримання квитанції за операцію, що проводилася влітку минулого року, але, на превеликий жаль, наразі відсутня можливість отримання квитанції раніше, ніж за останні 6 місяців. Це пов'язано з технічними оновленнями у системі банку. Але хочемо зазначити, що наші технічні команди вже займаються вирішенням цієї проблеми. Також, ми обов'язково зафіксуємо Вашу скаргу, аби повпливати на пришвидшення усунення технічних складнощів.
Перепрошуємо за незручності та дякуємо, що звернули нашу увагу на цю ситуацію!
З певних технічних моментів, зараз підтримка може надати лише виписки, а не квитанції по окремим операціям.
У відділенні було створено запит, де надали платіжні інструкції на Вашу ел.адресу.
Будемо вдячні за розуміння!
Комментарии (2)
Лимит
Вітаємо!
Ми перевірили ситуацію та виявили, що кредитний ліміт на місці, але заблокований. З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (1)
***
Це що за нова схема збагачення ПУМБ банка???
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо щодо запиту ми надали на Вашу ел.адресу. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (24)
***** контора !!!
три дня дзвінків гаряча лінія поставила на переадресацію! на прохання надіслати відповідь письмово коли буде знято арешт сказали що не можуть тільки на електронну пошту, але і на електронну пошту так і нічого не надіслали! обходіть стороною цей банк там і комісія висока і обслуговування жахливе!!!
Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження. Бачимо, що Ваше звернення було зафіксоване і фахівці вже працюють над ним. Обов'язково повернемось з відповіддю, після перевірки.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо щодо запиту ми надали на Вашу ел.пошту. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (3)
Мобільний додаток PUMB :(
Вже написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних, аби мати можливість все перевірити та допомогти.
Комментарии (1)
Не дотримуються законів, не знімають відсотки дружинам військовослужбовців.
Особам, яким встановлено статус ветерана війни (учасника бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни, учасника війни), видається посвідчення відповідного зразка, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.05.94 № 302, яке банку і було надане.
Таким чином, банк порушує чинне законодавство, і надалі вимагає довідку, на підставі якою ще 10 років тому було видано посвідчення УБД, яке для цього банку чомусь не документ.
Написать комментарий
Овдп з кредитні кошти
Неможливо придбати ОВДП за рахунок кредитних коштів
Інформуємо, що за рішенням банку, операції за рахунок кредитних коштів у торгових точках з кодом MCC 6211 (цінні папери, брокерські та інвестиційні компанії) наразі обмежені. Ви можете здійснювати такі операції за власні кошти.
Дякуємо за розуміння!
Комментарии (5)
Банк краде кошти!!! Шахрайство з транзакциями та операціями Чаржбеку. Замість заразування коштів, вони їх знимають
Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження. Бачимо, що Ваше звернення було зафіксоване і фахівці вже працюють над ним. Обов'язково повернемось з відповіддю, після перевірки.
Ми перевірили ситуацію та виявили, що кредитний ліміт на місці, але заблокований. З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (10)
Банк Нарушает условия договоров списывает незаконно комиссию.
Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про наш банк. Ми проведемо перевірку та обов’язково надамо Вам зворотний звʼязок.
Ми перевірили інформацію вказану Вами в відгуку та можемо вказати, що під час обробки операції стався технічний збій, унаслідок чого була помилково списана комісія. Ми вже усунули наслідки ситуації — комісію повернуто в повному обсязі.
Щиро перепрошуємо за незручності та дякуємо за Ваше розуміння!
Комментарии (4)
Не вірю, бо вже раз обпікся!!! Тут нова схожа акція: Подарунки за міжнародні перекази у застосунку ПУМБ з картками Mastercard
Мені у застосунку ПУМБ прийшло повідомлення, що надійшло поповнення на валютну картку, але по курсу у ГРИВНІ, тому вони не зараховані! Передзвонив сину, каже що переводив саме долари і вислав скрін переказу…
Звернувся на гарячу лінію ПУМБ, дівчина нічого по суті зказати не змогла і перевела на відділ валютних операцій. Там теж прояснити ситуацію не змогли, але повідомили, що гроші отримані від Приватбанку, бо такий порядок переказу валюти! Яким чином долари перетворились на гривні вони не знають. Зі свого боку запропонував видати мені гривні, але теж відмовили, хоча у мене в ПУМБ і гривнєва картка є. При цьому запевнили не хвилюватись, бо через місяць гроші автоматично повернуться в банк сина.
Пройшло трохи більше місяця, але гроші до сина не повертались і лежали начебто в мене, але отримати я їх не міг. Знову звернувся на гарячу лінію і знову все теж саме — не хвилюйтесь, гроші у нас, але з’ясувалось що для повернення місяць то мінімум, а для остаточного владнання питання може бути й більше. Тож пішов у відділення де видали валютну картку і обіцяли безпроблемне отримання валюти від сина — підтвердили, що гроші лежать і для прискорення запропонували писати офіційну заяву. Написав і все докладно пояснив зі скріном переказу.
Трохи менше за місяць отримав відповідь, що ГРОШІ БУЛИ ПОВЕРНУТІ до Приватбанку на наступний день після отримання (тобто до цього і гаряча лінія і менеджер банку мені БРЕХАЛИ !)! Менеджерка ПУМБ запропонувала звернутись до Привату, бо більше ніякої інформації дати не може. Написав ще одну заяву з проханням дати детальну інформацію на який рахунок переказані гроші і де вони знаходяться зараз (бухгалтер з моєї роботи підказала, що банк зобов’язаний розслідувати подібні випадки і відслідковувати мандри переказів, але це коштує грошей) — тож ПУМБ вирішив не перейматись проблемою клієнта і не витрачатися.
Пішов до Приватбанку, бо і там гаряча лінія ні бе, ні ме і аналогічна ситуація повторилася. Написав заяву, а отримав папірець взагалі ні про що — ні яким чином згідно якого наказу мої гроші з доларів конвертувалися у гривні, ні коли і на який банк та рахунок переведені, ні де вони зараз… (((
Коротше, я вже розпрощався з грошима і заготовив листа-скаргу до НБУ, але через майже 6 місяців вони все ж повернулись до сина як долари!
ВИСНОВОК: банку що ПУМБ, що Приват начхати на своїх клієнтів, а співробітники некомпетентні!
Нам прикро, що в Вас склалось негативне враження про наш Банк. Ми бажаємо розібратися в ситуації, саме тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації!
Комментарии (1)
Блокує особисті кошти
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали на Вашу ел.пошту. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (7)
Блокування рахунків
Мою картку було заблоковано без попередження та пояснення причин після поповненя картки суму 3600 грн. Я надав банку всі необхідні документи та докази, які підтверджують операцію, проте замість вирішення ситуації банк вимагає повернення коштів.
Судячи з численних відгуків, я — далеко не перший, хто стикається з подібною ситуацією. Цілком можливо, що наступним можете стати саме ви.
Будьте уважні та обережні. Я намагаюся врегулювати ситуацію у правовому полі через банк, але у разі відсутності результату — звертатимусь до суду.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали на Вашу ел.пошту. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (5)
Заблокували кошти і відмовляються повертати
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали на Вашу ел.пошту. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (2)
Некомпетентність співробітників call-центру.
Раді чути, що мобільний додаток працює добре і відповідає вашим очікуванням. Разом із тим, нам щиро прикро, що ви відчули дискомфорт через часті дзвінки з пропозиціями. Ми написали Вам в приватні повідомлення для уточнення інформації, аби мати змогу виключити Ваш номер телефону з бази прозвону Банку.
Комментарии (2)
Акція з прихованою ключовою інформацією — це лохотрон?
25 квітня, п’ятниця
Шановні клієнти, додатково повідомляємо вам, що для підвищення рівня лояльності для власників продуктів ВСЕМОЖУ та SOLOМандри з Додатку № 3 та ВСЕМОЖУ Лояльність з Додатку № 4 до Договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб буде проведено Акцію «ПЕРЕКАЗИ ТА ЗНЯТТЯ КРЕДИТНИХ КОШТІВ БЕЗ КОМІСІЇ».
Період проведення Акції: з 01 травня 2025 до 01 червня 2025 року.
Умови участі в Акції: Клієнти, власники продуктів ВСЕМОЖУ та SOLOМандри в Додатку № 3 та ВСЕМОЖУ Лояльність Додатку № 4 до Договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб у період з 01.05.2025р. по 01.06.2025р. будуть мати можливість без комісії здійснювати операції зняття готівки в платіжних пристроях (POS-термінал, банкомат тощо) та переказів без фізичного застосування платіжної картки або її реквізитів за рахунок кредитних коштів. Пільгова процентна ставка не застосовується на такі види операцій.
https://about.pumb.ua/presscenter/promo/item/7612-akcya-perekazi-ta-znyattya-kreditnih-koshtv-bez-ko#info
По факту:
Зараз нові карти всеМОЖУ не відкриваються, а можна відкрити тільки «всеМОЖУ online», але як з’ясувалось пізніше в акції беруть участь тільки старі всеМОЖУ (про цей важливий момент банк ПУМБ чомусь змовчав!), тому хто повівся на принадні умови акції і відкрив «всеМОЖУ online» — просто лохи, бо комісія з вас береться!
Але чи личить таке ставлення до клієнтів банку, котрий цінує свою репутацію???
Комментарии (9)
Подяка
Дякуємо за щирий та приємний відгук про роботу керуючої нашого відділення. Ми обов'язково перекажемо Вашу вдячність Снєгур Тамілі!
Написать комментарий
ПУМБ блокує рахунок без попередження та пояснень.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Повідомлення щодо ситуації ми надішлемо на анкетну електронну пошту власника рахунку. Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
Комментарии (4)
ПУМБ блокує мій рахунок через відсутність «пластикового» документа. Я не можу отримати свої гроші вже понад рік.
Я пройшла відеоверифікацію, показала паспорт, ІПН, пройшла фотофіксацію. Але в кінці консультанти сказали: «Тепер покажіть ще один документ — ID-картку, водійські права, закордонний або пенсійне посвідчення. Інакше — йдіть у відділення».
Я не можу цього зробити. Через агорафобію (розлад, що унеможливлює самостійний вихід із дому) я фізично не можу з’явитись до відділення або оформити довіреність. У мене немає інших документів, бо для цього теж треба кудись йти. Це замкнене коло, яке створив сам банк.
Пишу до ПУМБ вже понад рік. Надсилала офіційні звернення. Відповіді — сухі шаблони. Ситуацію не вирішено.
Я не прошу нічого незаконного — я хочу доступ до своїх грошей. Але банк карає мене за те, що я не така, як їм зручно.
Якщо у вас старий паспорт — подумайте двічі, перш ніж відкривати рахунок у цьому банку.
Шкода, що Ви маєте негативне враження про наш банк. Ми бажаємо детально розібратися у ситуації, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
Ми уважно розглянули ситуацію та хочемо запевнити Вас, що Банку важливо знаходити зручні рішення для кожного клієнта. З Вами вже була проведена комунікація щодо можливості проходження віддаленої переідентифікації у зв’язку з Вашим станом здоров’я.
Щиро дякуємо за розуміння та перепрошуємо за незручності, які виникли. Ми прагнемо, щоб кожна операція, яку Ви виконуєте, проходила легко, зручно та без зайвих труднощів.
Ми щиро цінуємо кожного нашого клієнта, тому прагнемо знаходити найкращі рішення для вирішення будь-яких питань клієнтів. З урахуванням Вашої ситуації Банком запропоновано рішення і станом на 09.06.2025 ситуацію повністю врегульовано.
Вдячні Вам за розуміння!
Комментарии (40)
Без заяв НБУ СУДУ ПРОКУРАТУРИ вирішили заблокувати чужі кошти,та просять надати інформацію за 6 місяців кому вам третім лицям смішно.А як красти міліарди то Ахметов перший в черзі!
Банк може запитувати документи відповідно до п. 4 та п. 5 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення \" № 361 — IX від 06.12.2019р. (далі – Закон), «Банк зобов'язаний здійснювати належну перевірку клієнтів та забезпечувати моніторинг фінансових операцій клієнта на предмет відповідності таких фінансових операцій наявній у Банку інформації про клієнта, його діяльність та ризик, включаючи в разі необхідності інформацію про джерела коштів, пов'язаних з фінансовою(ими) операцією(ями).
Відповідно до ч. 7 ст. 11 Закону «Банк має право витребувати, а клієнт, представник клієнта зобов'язані подати інформацію (офіційні документи), необхідну (необхідні) для здійснення належної перевірки, а також для виконання Банком інших вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
А також, відповідно до виконання вимог Положення про здійснення банками фінансового моніторингу № 65 у зв'язку зі змінами, внесеними постановою Правління НБУ від 05.09.2023 № 110:
— Банк до встановлення ділових відносин із клієнтом або під час його подальшого обслуговування, уживає заходів з метою встановлення (перевірки) фінансової можливості клієнта здійснювати заявлений (запланований) ним обсяг фінансових операцій.
— Банк під час моніторингу ділових відносин у разі перевищення максимальної суми фінансових операцій, яка заявлена клієнтом, зобов’язаний протягом десяти робочих днів проаналізувати його фінансові можливості здійснювати відповідні фінансові операції та з’ясувати причини перевищення.
Комментарии (8)
Супер банк
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про наш банк, тому хочемо зазначити, що відповідно до виконання вимог Положення про здійснення банками фінансового моніторингу Nº 65 у звʼязку зі змінами, внесеними постановою
Правління НБУ від 05.09.2023 Nº 110:
— Банк до встановлення ділових відносин із клієнтом або під час його подальшого обслуговування, уживає заходів з метою встановлення (перевірки) фінансової можливості клієнта здійснювати заявлений (запланований) ним обсяг фінансових операцій.
— Банк під час моніторингу ділових відносин у разі перевищення максимальної суми фінансових операцій, яка заявлена клієнтом, зобовʼязаний протягом десяти робочих днів проаналізувати його фінансові можливості здійснювати відповідні фінансові операції та зʼясувати причини перевищення.
Щодо зняття готівкової валюти, без комісії Ви можете отримати кошти у касі за умови, що на рахунку протягом календарного місяця (тобто з 1-го по 30/31 число) залишок коштів складав не менше ніж 500 USD/EUR/PLN/GBP та наявності пластикової картки.
Щодо ліміту на перекази у розмірі 150 000 грн, то він встановлений згідного з меморандумом. Якщо бажаєте його збільшити, для цього необхідно надати документи на пошту Info_Dzherela@fuib.com або заповнити форму та переглянути перелік документів за посиланням: https://www.pumb.ua/Info_Dzherela
Комментарии (5)