Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Teide 24 июня 2025, 15:51
Мені знадобилось отримати квитанцію за платежем за IBAN за липень та серпень минулого року. Ці платежі не відображаються в архіві. Спеціаліст підтримки надав мені виписку по операціям (але мені потрібне саме квитанція, а не скорочена інформація) і порадив звернутись до відділення. Але візит до центрального відділення Києва також не допоміг.

Звернувся за допомогою на поштову адресу банку з проханням сформувати потрібну інформацію — через годину отримав типову відписку: «У застосунку, операції відображаються лише за останні 6 місяців. По даній операції, на жаль відсутня можливість сформувати квитанцію. Дякуємо за звернення! Завжди раді допомогти!»
Дякую за таку «допомогу», але ви мені нічим не допомогли.

Це просто якійсь відстій.
Наскільки мені відомо, у тому ж Приватбанку самостійно без проблем можна отримати квитанцію по платежу за будь-який період.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 24 июня 2025, 18:00
Вітаємо!
Нам щиро прикро, що Вам не вдалося вирішити питання щодо отримання квитанції за операцію, що проводилася влітку минулого року, але, на превеликий жаль, наразі відсутня можливість отримання квитанції раніше, ніж за останні 6 місяців. Це пов'язано з технічними оновленнями у системі банку. Але хочемо зазначити, що наші технічні команди вже займаються вирішенням цієї проблеми. Також, ми обов'язково зафіксуємо Вашу скаргу, аби повпливати на пришвидшення усунення технічних складнощів.
Перепрошуємо за незручності та дякуємо, що звернули нашу увагу на цю ситуацію!
Полезный комментарий
PUMB 30 июня 2025, 15:10
Вітаємо! У застосунку ПУМБ можна сформувати квитанції по операціям, що проведені у самому застосунку.
З певних технічних моментів, зараз підтримка може надати лише виписки, а не квитанції по окремим операціям.
У відділенні було створено запит, де надали платіжні інструкції на Вашу ел.адресу.
Будемо вдячні за розуміння!
Проблема решена
Вячеслав Климович 24 июня 2025, 12:33
До сегодня был один из адекватных банков! А оказалось то же фуфло что и много других! Был лимит! Убрали лимит! Ни просрочек ни задержек в платежах! Так и рассчитывай на лимит! Оп, а его уже нет! И не понятно почему! Наверное реально что не так в этой стране! У нас все 50×50!!! Не осталось нормальных банков без таких беспричинных действий! Нет один еще есть адекватный! Да оказался фуфло фуфлом! Первый народный банк!!!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 24 июня 2025, 13:25
Вітаємо! Прикро, що у Вас виникло негативне враження. Ми перевіримо чи був скасований кредитний ліміт та які причини. Невдовзі надамо зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 25 июня 2025, 11:09

Вітаємо!

Ми перевірили ситуацію та виявили, що кредитний ліміт на місці, але заблокований. З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.

***

211189mli 23 июня 2025, 19:01
Чому ви блокуєте рахунки з чужими коштами, закриваєте їх і суми повертаєте за -1.5%
Це що за нова схема збагачення ПУМБ банка???
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 23 июня 2025, 21:14
Вітаємо! Прикро, що так вважаєте. Ми ніяким чином не привласнюємо кошти клієнтів і всі вимушені дії щодо обмеження рахунків згідно чинного законодавства. Ми перевіримо в чому причина даної ситуації та надамо зворотний зв'язок. Будемо вдячні за розуміння.
Полезный комментарий
PUMB 23 июля 2025, 12:15
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо щодо запиту ми надали на Вашу ел.адресу. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Iren999 20 июня 2025, 20:09
Заблокували рахунок з якого було знято арешт, виконавець надіслав листа на зняття арешту, відмовляються знімати арешт, спочатку говорили на протязі доби вирішемо питання потім на протязі трьох робочих днів, постійно фіксують звернення і не має ніякої відповіді і саме цікаве через
три дня дзвінків гаряча лінія поставила на переадресацію! на прохання надіслати відповідь письмово коли буде знято арешт сказали що не можуть тільки на електронну пошту, але і на електронну пошту так і нічого не надіслали! обходіть стороною цей банк там і комісія висока і обслуговування жахливе!!!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 21 июня 2025, 10:35
Вітаємо!
Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження. Бачимо, що Ваше звернення було зафіксоване і фахівці вже працюють над ним. Обов'язково повернемось з відповіддю, після перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 9 июля 2025, 17:36
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо щодо запиту ми надали на Вашу ел.пошту. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
IrinaKriukova 20 июня 2025, 8:46
Вже майже добу не працює мобільний додаток! Спочатку казали — збій, потім — вирішу-ється, далі — вирішено, перезавантажте додаток. Перезавантажив, але не працює аж ніяк. Буде лі кінець цьому і який?
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 20 июня 2025, 9:38
Вітаємо!
Вже написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних, аби мати можливість все перевірити та допомогти.
111cdtnf 19 июня 2025, 15:50
Звернулася до банку з заявою на отримання пільг, як дружина військовослужбовця, а саме припинення нарахування відсотків та скасування раніше нарахованих із зарахуванням їх в тіло кредиту у звʼязку із виникненням права на пільгу з 18.05.2024 р. відповідно до п. 15 ст.14 ЗУ «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей». Мною було надано усі документи, які підтверджують моє право на отримання пільг — наказ про мобілізацію чоловіка, форма 5 з вказанням його нинішнього місця служби за контрактом, посвідчення УБД чоловіка, витяг з Державного реєстру цивільного стану про шлюб. І тут банк почав свої безглузді вимоги — їм знадобилося свідоцтво про шлюб (хоча є офіційний витяг, якому всього пару днів на момент подачі) та довідку про безпосередню участь в бойових діях. На мою аргументовану відповідь, що посвідчення УБД за законом вище за довідку, банк відповів що їм потрібна довідка і все. Хоча відповідно до Порядку надання та позбавлення статусу учасника бойових дій осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення чи у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 20 серпня 2014 року № 413 та листа Головного управління персоналу Генерального штабу Збройних Сил України від 1 лютого 2019 р. № 321/722 довідки за формами, зазначеними у додатках 1(про безпосередню участь особи в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення і захисті незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України) та 4 (про участь особи у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення) до Порядку, видаються ВИНЯТКОВО для направлення разом з іншими документами, які підтверджують участь особи в антитерористичній операції або операції об'єднаних сил, на розгляд відповідної комісії для визначення особи учасником бойових дій.
Особам, яким встановлено статус ветерана війни (учасника бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни, учасника війни), видається посвідчення відповідного зразка, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.05.94 № 302, яке банку і було надане.
Таким чином, банк порушує чинне законодавство, і надалі вимагає довідку, на підставі якою ще 10 років тому було видано посвідчення УБД, яке для цього банку чомусь не документ.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 19 июня 2025, 16:04
Вітаємо! Ми бажаємо більш детальніше ознайомитись з ситуацією, що у Вас виникла, саме тому написали в приватні повідомлення для уточнення даних.
Zaqxswcde123 10 июня 2025, 21:19
З 10.06.2025
Неможливо придбати ОВДП за рахунок кредитних коштів
ПУМБ
Ответ банка
11 июня 2025, 11:56
Вітаємо!

Інформуємо, що за рішенням банку, операції за рахунок кредитних коштів у торгових точках з кодом MCC 6211 (цінні папери, брокерські та інвестиційні компанії) наразі обмежені. Ви можете здійснювати такі операції за власні кошти.

Дякуємо за розуміння!
1Artem111 10 июня 2025, 16:11
Оформив у ПУМБУ процедуру чаржбеку (запит на повернення суми за послугу, які не були надані), а саме, минулого року купував бензин на віртуальну карту Авіас, заправки закрилися. Бензин не доставили і згідно процедури чаржбека платіжна система Мастеркард повинна повернути гроші. Через пумб оформив заявку на повернення,, а далі просто шахрайство з боку банку, ПУМб мало того що гроші від МастерКард не повернув (хотя обіцяли) а замість цього вони ще й зняли мої особисті гроші з рахунку на сумму повернення. Тобто мало того, що банк не зарахував мені гроші від Майстер кард, так ще й вкрав мої особисті гроші, ще й загнав мій рахунок фізособи в мінус, що в принципі неможливо. Оформляю скаргу в НБУ і припиняю від будь-яку співпрацю з ПУМБОМ. Не очикува, що банк здатний просто на рівному місці красти гроші. Слуджа підтримки банку згодна, що зняття некоректне, і кажуть, що будуть розбиратися, але багато чого від цього не легше.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 10 июня 2025, 18:38
Вітаємо!
Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження. Бачимо, що Ваше звернення було зафіксоване і фахівці вже працюють над ним. Обов'язково повернемось з відповіддю, після перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 4 июля 2025, 21:21
Вітаємо!

Ми перевірили ситуацію та виявили, що кредитний ліміт на місці, але заблокований. З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
659111 9 июня 2025, 23:39
Отделение по адресу: Николаев, пр-т Центральный, 71/2
По условиям банковского договора на моей валютной карте находится постоянно неснижаемый остаток в размере пятисот долларов все операции по пополнению и снятию Не более 2 раз в месяц проводятся без комиссии если Не нарушены эти условия. 0.9.06.2025 г Пополнил карту на семьсот долларов. Перед пополнением получил новую карту взамен старой у которой закончился срок годности, спросил у Менеджера счет тот же ничего Не поменяется просто пластик, потому что буду сейчас делать пополнение потом буду снимать сказали нет, Когда пополнил апот снял тысячу сто долларов в приложении увидел что снята комиссия и в остаке у меня уже Не пятьсот долларов, а минус комиссия, я Сказал аннулируйте Операции, Мне сказали что так сделать Не могут напишите заявление потом вам Аннулируют комиссию и вернут на карту после рассмотрения Ближе к вечеру мы вам перезвоним В итоге никто Не перезвонил на счету Возврата комиссии нет в общем банк Незаконно списал деньги, а значит украл деньги Завтра пойду консультироваться адвоката как подавать на суд чтобы возвратить деньги и наказать банк так как являюсь инвалидом 2-й группы после стресса Связанного с неправомерными действиями банка здоровье ухудшилось возьму справку врача На госпитализацию Пусть оплачивают через суд лечение, потерю материальной выгоды, По новым клиентам банка советую подумать и взвесить прежде чем сотрудничать с этим банком постараюсь донести всем своим знакомым как поступает банк пумб
ПУМБ
Ответ банка
10 июня 2025, 12:28
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про наш банк. Ми проведемо перевірку та обов’язково надамо Вам зворотний звʼязок.
Полезный комментарий
PUMB 10 июня 2025, 15:46
Вітаємо!

Ми перевірили інформацію вказану Вами в відгуку та можемо вказати, що під час обробки операції стався технічний збій, унаслідок чого була помилково списана комісія. Ми вже усунули наслідки ситуації — комісію повернуто в повному обсязі.

Щиро перепрошуємо за незручності та дякуємо за Ваше розуміння!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
stariy07 9 июня 2025, 13:05
Свого часу ПУМБ рекламував переказ валюти без комісії між родичами. Мій син працює за кордоном і запропонував мені переказувати щомісячно певну суму для підтримки. Тож я відкрив доларову картку ПУМБ, але для початку ми вирішили перевірити як це працює і син перевів лише 100 долл США зі свого валютного рахунку.
Мені у застосунку ПУМБ прийшло повідомлення, що надійшло поповнення на валютну картку, але по курсу у ГРИВНІ, тому вони не зараховані! Передзвонив сину, каже що переводив саме долари і вислав скрін переказу…
Звернувся на гарячу лінію ПУМБ, дівчина нічого по суті зказати не змогла і перевела на відділ валютних операцій. Там теж прояснити ситуацію не змогли, але повідомили, що гроші отримані від Приватбанку, бо такий порядок переказу валюти! Яким чином долари перетворились на гривні вони не знають. Зі свого боку запропонував видати мені гривні, але теж відмовили, хоча у мене в ПУМБ і гривнєва картка є. При цьому запевнили не хвилюватись, бо через місяць гроші автоматично повернуться в банк сина.
Пройшло трохи більше місяця, але гроші до сина не повертались і лежали начебто в мене, але отримати я їх не міг. Знову звернувся на гарячу лінію і знову все теж саме — не хвилюйтесь, гроші у нас, але з’ясувалось що для повернення місяць то мінімум, а для остаточного владнання питання може бути й більше. Тож пішов у відділення де видали валютну картку і обіцяли безпроблемне отримання валюти від сина — підтвердили, що гроші лежать і для прискорення запропонували писати офіційну заяву. Написав і все докладно пояснив зі скріном переказу.
Трохи менше за місяць отримав відповідь, що ГРОШІ БУЛИ ПОВЕРНУТІ до Приватбанку на наступний день після отримання (тобто до цього і гаряча лінія і менеджер банку мені БРЕХАЛИ !)! Менеджерка ПУМБ запропонувала звернутись до Привату, бо більше ніякої інформації дати не може. Написав ще одну заяву з проханням дати детальну інформацію на який рахунок переказані гроші і де вони знаходяться зараз (бухгалтер з моєї роботи підказала, що банк зобов’язаний розслідувати подібні випадки і відслідковувати мандри переказів, але це коштує грошей) — тож ПУМБ вирішив не перейматись проблемою клієнта і не витрачатися.
Пішов до Приватбанку, бо і там гаряча лінія ні бе, ні ме і аналогічна ситуація повторилася. Написав заяву, а отримав папірець взагалі ні про що — ні яким чином згідно якого наказу мої гроші з доларів конвертувалися у гривні, ні коли і на який банк та рахунок переведені, ні де вони зараз… (((
Коротше, я вже розпрощався з грошима і заготовив листа-скаргу до НБУ, але через майже 6 місяців вони все ж повернулись до сина як долари!
ВИСНОВОК: банку що ПУМБ, що Приват начхати на своїх клієнтів, а співробітники некомпетентні!
ПУМБ
Ответ банка
9 июня 2025, 15:56
Вітаємо!

Нам прикро, що в Вас склалось негативне враження про наш Банк. Ми бажаємо розібратися в ситуації, саме тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації!
У 2022 році у січні місяці ходив у банк щоб замінити пенсійну картку так термін дії її закінчувався, але банк мені відмовив, сказали що приходьте через місяць. Через місяць я вже не зміг попасти до відділення, так я опинився на окупованій території. Після того звертався неоднарозово і листи писав, банк відмовляє у нваданні доступу до моїх рахунків, пише що тільки звернутися у відділення. Банк спеціально блокує рахунок щоб грощі залишити собі. Якщо хочете, щоб був доступ до ваших рахунків (грошей) ні в якому разі НЕ ВІДКРИВАЙТЕ РАХУНКИ У ПУМБ. МінФін на цей банк теж не може ніяк вплинути, так як це комерційний банк, він ставить свої умови у договорі, які вигідні тільки банку о своїх клієнтах банк ніяк не тубується. Їм головне щоб ви тільки відкрили рахунок, а потім допобачення, вирішуйте свої питання як хочете.
ПУМБ
Ответ банка
9 июня 2025, 15:54
Вітаємо! Бажаємо перевірити дану ситуацію, тому написали в приватні повідомлення для уточнення даних.
Полезный комментарий
PUMB 10 июня 2025, 15:42
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали на Вашу ел.пошту. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
DaniilLebed 8 июня 2025, 13:53
Увага! Рекомендую всім серйозно замислитися перед тим, як скористатися послугами цього банку.

Мою картку було заблоковано без попередження та пояснення причин після поповненя картки суму 3600 грн. Я надав банку всі необхідні документи та докази, які підтверджують операцію, проте замість вирішення ситуації банк вимагає повернення коштів.

Судячи з численних відгуків, я — далеко не перший, хто стикається з подібною ситуацією. Цілком можливо, що наступним можете стати саме ви.

Будьте уважні та обережні. Я намагаюся врегулювати ситуацію у правовому полі через банк, але у разі відсутності результату — звертатимусь до суду.
ПУМБ
Ответ банка
9 июня 2025, 15:54
Вітаємо! Нам прикро, що маєте негативні враження. Написали Вам в приватні повідомлення для уточнення даних.
Полезный комментарий
PUMB 9 июня 2025, 17:29
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали на Вашу ел.пошту. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Проблема решена
Killinate 8 июня 2025, 0:53
Отделение по адресу: Львов, ул. Научная, 96
3 місяці назад заблокували кошти, через ніби то обман людини, в банк я приніс достатньо доказів, що я цього не робив, але їм виявилось цього не достатньо, вимагають повернути людям, яких я навіть не знаю практично всі гроші, що там є, для розблокування рахунку. Дзвінки в кол центр обмежили, додзвонитись я не можу, в відділенні говорять одне і те саме, щоб я повернув гроші, банк сліпо став на сторону інших клієнтів, докази в виді чеків з продажу з датами і сумами для них це нічого, для чогось їм потрібно впевнитись, що аккаунт на біржі був саме мій, що біржа зробити по запиту не може.
ПУМБ
Ответ банка
9 июня 2025, 15:54
Вітаємо! Ми бажаємо більш детальніше розібратись в даній ситуації, саме тому написали Вам у приватні повідомлення, для уточнення даних.
Полезный комментарий
PUMB 9 июня 2025, 17:12
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали на Вашу ел.пошту. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Lekogrib 3 июня 2025, 18:00
В загальному, то даний банк заслуговує оцінки на 3 з 5. Мобільний додаток працю добре. Не подобається, що телефонують консультанти і настирливо пропонують переходити на розстрочки. Відмовляєш, а потім ще і допит влаштовує по телефону. Дані дзвінки додаю в чорний список.
ПУМБ
Ответ банка
4 июня 2025, 9:11
Вітаємо!

Раді чути, що мобільний додаток працює добре і відповідає вашим очікуванням. Разом із тим, нам щиро прикро, що ви відчули дискомфорт через часті дзвінки з пропозиціями. Ми написали Вам в приватні повідомлення для уточнення інформації, аби мати змогу виключити Ваш номер телефону з бази прозвону Банку.
stariy07 30 мая 2025, 18:10
Акція «ПЕРЕКАЗИ ТА ЗНЯТТЯ КРЕДИТНИХ КОШТІВ БЕЗ КОМІСІЇ»
25 квітня, п’ятниця

Шановні клієнти, додатково повідомляємо вам, що для підвищення рівня лояльності для власників продуктів ВСЕМОЖУ та SOLOМандри з Додатку № 3 та ВСЕМОЖУ Лояльність з Додатку № 4 до Договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб буде проведено Акцію «ПЕРЕКАЗИ ТА ЗНЯТТЯ КРЕДИТНИХ КОШТІВ БЕЗ КОМІСІЇ».

Період проведення Акції: з 01 травня 2025 до 01 червня 2025 року.

Умови участі в Акції: Клієнти, власники продуктів ВСЕМОЖУ та SOLOМандри в Додатку № 3 та ВСЕМОЖУ Лояльність Додатку № 4 до Договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб у період з 01.05.2025р. по 01.06.2025р. будуть мати можливість без комісії здійснювати операції зняття готівки в платіжних пристроях (POS-термінал, банкомат тощо) та переказів без фізичного застосування платіжної картки або її реквізитів за рахунок кредитних коштів. Пільгова процентна ставка не застосовується на такі види операцій.
https://about.pumb.ua/presscenter/promo/item/7612-akcya-perekazi-ta-znyattya-kreditnih-koshtv-bez-ko#info

По факту:
Зараз нові карти всеМОЖУ не відкриваються, а можна відкрити тільки «всеМОЖУ online», але як з’ясувалось пізніше в акції беруть участь тільки старі всеМОЖУ (про цей важливий момент банк ПУМБ чомусь змовчав!), тому хто повівся на принадні умови акції і відкрив «всеМОЖУ online» — просто лохи, бо комісія з вас береться!
Але чи личить таке ставлення до клієнтів банку, котрий цінує свою репутацію???
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 30 мая 2025, 20:14
Вітаємо! Ми цінуємо свою репутацію, тому дана Акція ніяким чином не вводить клієнта в оману, адже чітко вказана назва картки «ВсеМОЖУ» і немає згадки про «ВсеМОЖУ online». Дякуємо, за розуміння!
Я, Перепелиця Валерiй Федорович, капiтан ЗСУ, выставили щiру подяку Снєгур Таміла Керівник Відділення в м.Бровари, бул.Незалежності,2, за допомогу по розв’язаннi ситуацii, що склалося у мене з погашенным кредиту, який був взятий мною у ПУМБ, Ше до початку вiйни. Я скористався пропозицiею по спрощеному погашению суми боргу, однак, ця iнформацiя, яка була передана го головного офiсу ПУМБ оператором вiддiлення у м. Бровари, не була врахована банком. Був посланий позов до Броварського суду, принято рiшення без моеi участi, вiдкрито аиконавче провадження, накоплено арешт на усе майно, заблокованi банкiвськi каретки, та повторно списано суму боргу з мого грошового забезпечення. Я звернувся за допомогою до Снєгур Тамила, Керівник Відділення в м.Бровари, бул.Незалежності,2. Задачки ii зустллям та наполеглевiй працi, вдалося поновити справедливiсть та повернуть кошти. Зараз панi Снєгур Таміла докладе зусиль щодо повернення менi виконавчого забору та витрат, пов’язаних з вiдкриттям незаконного виконавчого провадження. Хочется висловити щiру подяку такому фахивцевi та керiвнику вiддiлення. Слава Украiнi. Разом до Перемоги
ПУМБ
Ответ банка
30 мая 2025, 10:51
Вітаємо! Героям Слава!

Дякуємо за щирий та приємний відгук про роботу керуючої нашого відділення. Ми обов'язково перекажемо Вашу вдячність Снєгур Тамілі!
Ella Ivanova 29 мая 2025, 1:00
С 2-го травня info_Monitoring запросив документи, що пояснюють джерело надходження коштів.Всі документи було додано до переписки.Заходжу 23-го травня на додаток, а карта заблокована! Без пояснень, без відповіді, без будь-яких запросів.Написала до онлайн підтримки-нічого пояснити не можуть, написали: ми подали запит -відповідь впродовж 3-х роб.днів.Написала до info_Monitoring-ввдповіли що вже через 5−10 роб.днів відповідь.ПУМБ ваші дії порушують законодавство! Ви не мали права блокувати рахунок без повідомлення клієнту на такий строк!
ПУМБ
Ответ банка
29 мая 2025, 12:10
Вітаємо! Ми бажаємо більш детальніше розібратись в даній ситуації, саме тому написали Вам у приватні повідомлення, для уточнення даних.
Полезный комментарий
PUMB 12 июня 2025, 18:41
Вітаємо! Наразі проводиться належна додаткова перевірка та поглиблене вивчення ситуації клієнта.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Повідомлення щодо ситуації ми надішлемо на анкетну електронну пошту власника рахунку. Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
Дар\'я Добєжина 27 мая 2025, 18:23
Я — клієнтка ПУМБ. У мене на рахунку залишилося понад 6 000 грн, які потрібні на лікування. Але банк відмовляється розблокувати доступ до коштів, бо я маю паспорт-книжечку старого зразку.

Я пройшла відеоверифікацію, показала паспорт, ІПН, пройшла фотофіксацію. Але в кінці консультанти сказали: «Тепер покажіть ще один документ — ID-картку, водійські права, закордонний або пенсійне посвідчення. Інакше — йдіть у відділення».

Я не можу цього зробити. Через агорафобію (розлад, що унеможливлює самостійний вихід із дому) я фізично не можу з’явитись до відділення або оформити довіреність. У мене немає інших документів, бо для цього теж треба кудись йти. Це замкнене коло, яке створив сам банк.

Пишу до ПУМБ вже понад рік. Надсилала офіційні звернення. Відповіді — сухі шаблони. Ситуацію не вирішено.

Я не прошу нічого незаконного — я хочу доступ до своїх грошей. Але банк карає мене за те, що я не така, як їм зручно.

Якщо у вас старий паспорт — подумайте двічі, перш ніж відкривати рахунок у цьому банку.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 27 мая 2025, 18:49
Вітаємо!
Шкода, що Ви маєте негативне враження про наш банк. Ми бажаємо детально розібратися у ситуації, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
Полезный комментарий
PUMB 30 мая 2025, 22:04
Вітаємо!

Ми уважно розглянули ситуацію та хочемо запевнити Вас, що Банку важливо знаходити зручні рішення для кожного клієнта. З Вами вже була проведена комунікація щодо можливості проходження віддаленої переідентифікації у зв’язку з Вашим станом здоров’я.

Щиро дякуємо за розуміння та перепрошуємо за незручності, які виникли. Ми прагнемо, щоб кожна операція, яку Ви виконуєте, проходила легко, зручно та без зайвих труднощів.
Полезный комментарий
PUMB 9 июня 2025, 19:33
Вітаємо!

Ми щиро цінуємо кожного нашого клієнта, тому прагнемо знаходити найкращі рішення для вирішення будь-яких питань клієнтів. З урахуванням Вашої ситуації Банком запропоновано рішення і станом на 09.06.2025 ситуацію повністю врегульовано.

Вдячні Вам за розуміння!
211189mli 27 мая 2025, 1:10
Вся інформація про осіб суми у вас присутня у вашій базі навіщо тратити мій час присвоювати чужі кошти на своє використання!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 27 мая 2025, 10:39
Вітаємо!

Банк може запитувати документи відповідно до п. 4 та п. 5 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення \" № 361 — IX від 06.12.2019р. (далі – Закон), «Банк зобов'язаний здійснювати належну перевірку клієнтів та забезпечувати моніторинг фінансових операцій клієнта на предмет відповідності таких фінансових операцій наявній у Банку інформації про клієнта, його діяльність та ризик, включаючи в разі необхідності інформацію про джерела коштів, пов'язаних з фінансовою(ими) операцією(ями).

Відповідно до ч. 7 ст. 11 Закону «Банк має право витребувати, а клієнт, представник клієнта зобов'язані подати інформацію (офіційні документи), необхідну (необхідні) для здійснення належної перевірки, а також для виконання Банком інших вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».

А також, відповідно до виконання вимог Положення про здійснення банками фінансового моніторингу № 65 у зв'язку зі змінами, внесеними постановою Правління НБУ від 05.09.2023 № 110:
— Банк до встановлення ділових відносин із клієнтом або під час його подальшого обслуговування, уживає заходів з метою встановлення (перевірки) фінансової можливості клієнта здійснювати заявлений (запланований) ним обсяг фінансових операцій.
— Банк під час моніторингу ділових відносин у разі перевищення максимальної суми фінансових операцій, яка заявлена клієнтом, зобов’язаний протягом десяти робочих днів проаналізувати його фінансові можливості здійснювати відповідні фінансові операції та з’ясувати причини перевищення.
Aleks22116 27 мая 2025, 0:08
Поклав свої гроші в цей банк, через півтора місяця почали запитувати де я їх взяв, хоч і предлагали кредити))Я як безробітний, то можу тількі мати в цьому банку 30000 гривень на місяць. Сказали що картку буде заблоковано. Коли знімав кошти з валютної картки забрали ще один процент, хоч кошти там були півтора місяці.Но в додатку стоїть у них ліміт НБУ 150000 гривень.Вот таке відношення до клієнтів які туди приносять свої кошти і дуже був інтересне запитання, де я взяв 100000 гривень 😀😀
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 27 мая 2025, 10:31
Вітаємо!
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про наш банк, тому хочемо зазначити, що відповідно до виконання вимог Положення про здійснення банками фінансового моніторингу Nº 65 у звʼязку зі змінами, внесеними постановою
Правління НБУ від 05.09.2023 Nº 110:
— Банк до встановлення ділових відносин із клієнтом або під час його подальшого обслуговування, уживає заходів з метою встановлення (перевірки) фінансової можливості клієнта здійснювати заявлений (запланований) ним обсяг фінансових операцій.
— Банк під час моніторингу ділових відносин у разі перевищення максимальної суми фінансових операцій, яка заявлена клієнтом, зобовʼязаний протягом десяти робочих днів проаналізувати його фінансові можливості здійснювати відповідні фінансові операції та зʼясувати причини перевищення.
Щодо зняття готівкової валюти, без комісії Ви можете отримати кошти у касі за умови, що на рахунку протягом календарного місяця (тобто з 1-го по 30/31 число) залишок коштів складав не менше ніж 500 USD/EUR/PLN/GBP та наявності пластикової картки.
Щодо ліміту на перекази у розмірі 150 000 грн, то він встановлений згідного з меморандумом. Якщо бажаєте його збільшити, для цього необхідно надати документи на пошту Info_Dzherela@fuib.com або заповнити форму та переглянути перелік документів за посиланням: https://www.pumb.ua/Info_Dzherela

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.9 49.7
PLN 11.45 11.8
USD 42 42.6
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.9 49.7
PLN 11.45 11.8
USD 42 42.6
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝