Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
ukrx 7 августа 2024, 19:50
Регулярно не выдает сумму оплаты. Пишет 0. Во всех других банках нормально. В Приват делаешь то же самое и получаешь сразу сумму. Здесь 0. Пишешь в поддержку, пишут бред что надо ждать поставщика.
В других банках работает норм.
ПУМБ
Ответ банка
7 августа 2024, 20:30
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 15 августа 2024, 10:09

Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Lrazerz 7 августа 2024, 18:41
Заблокували рахунок в кінці 2022 року.

Причину не називають, просять прийти в відділення. При цьому саппорт називає суму на рахунку та розповідає що все має працювати, жодна операція не проходить.

Створювали тікет в тех підтримку. Вона не змогла нічого пофіксити. Створили ще один тікет, який 2 (два!) тижні вже в роботі, годують обіцянками: «ми вас повідомимо, коли все буде готово». І отак 2 роки. Карта на території України не працює також.

Просто привласнюють гроші, ця установа не має права називати себе банком.
ПУМБ
Ответ банка
7 августа 2024, 20:22
Вітаємо!

Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми розберемось детальніше у даній ситуації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 8 августа 2024, 13:30
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Matatos 7 августа 2024, 16:35
Нещодавно став власником кредитної карти «ВСЕМОЖУ». Виникли деякі питання. Чи обов’язково активувати карту і як це зробити? Користувався карткою два рази, це були переведення кредитних коштів на свою картку. Погасив борг вчасно, на карті кошти із залишком. Тобто на ній є навіть мої кошти (пару копійок). В майбутньому користуватися нею не планую. Що потрібно зробити щоб не отримати зайві заборгованості і штрафи. Чи є плата за те що вона в мене просто є? Чи можу я закрити її зараз або в найближчий час? (Пільговий період не пройшов). Максимально не хочу мати ще якісь проблеми з цією карткою і більше того платити за якісь свої прорахунки. Мені телефонують з приводу активації цієї картки. Типу потрібно поповнити рахунок мобільного телефону або зробити якусь операцію в магазині. Чи обов’язково це потрібно робити? Потреби користуватися в ній я не маю, + зайві операції з цією карткою здійснювати бажань зовсім немає. Є невелике побоювання нарахування додаткових списань за використання кредитних коштів. Надіюсь на розуміння
ПУМБ
Ответ банка
7 августа 2024, 18:37
Вітаємо!
Кредитна карта «ВсеМОЖУ» є активною після відкриття, ніяких додаткових дій виконувати не потрібно. Банк не списує кошти за неактивність карти з ліміту кредитних коштів, проте, списання може відбутись з особистих коштів в розмірі 20 грн/місяць, після 12 місяців від дати останньої транзакції. Якщо Ви не маєте бажання користуватись кредитною картою, то закрити її можна у будь-якому відділенні нашого банку.
Якщо Ви внесли суму до дострокового погашення, то в такому випадку ніяких відсотків та комісій за користування кредитними коштами нараховано не буде.
Уточнити необхідну інформацію щодо балансу та статусу кредитної карти Ви можете зателефонувавши на Гарячу лінію банку за номерами:
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
kerner 7 августа 2024, 16:12
У банк можна заводити не більш як кілька тисяч для сплати комуналки і на каву. Як тільки справа торкається чогось серйознішого, усі зручності і радощі від копійчаного кешбеку миттєво зникають. Особливо якщо потрібно пірнути в лабіринти кабінетів, а тим паче контактувати віддалено.

1. Персональний менеджер не вміє нічого, окрім як приймати інформацію, передавати десь там комусь і повертати якусь відповідь. Та й то не завжди.

2. Звертатися до служби підтримки не має жодного сенсу. Коли завис вхідний SWIFT, після дзвінка на гарячу лінію ще двічі доводилось приходити до відділення фізично.

3. Фінмоніторинг — окрема пісня. Перевіряльник, схоже, навіть не відкривав файл договору, де жирним виділено заголовок «Договір купівлі-продажу ААА», і вимагає надати якісь документи щодо БББ, яких і в природі не існує. Надана документація прикріплюється ну дуже вибірково. Тотальна неповага до клієнта і марне затягування часу. Це як депозит, тільки відсотки сплачувати не потрібно. Вашого права голосу з моменту обмеження рахунків більше не існує — не дадуть ані закрити, ані провести бюджетні платежі, ані викупити військові облігації, що б там ті закони не говорили. Не хочете обслуговувати? Та нема питань — згортаємо наше співробітництво та розбігаємося. Але ж ні, все блокується, справа лежить у чиїйсь довгій шухляді.

Підтвердження, що левова частка отриманих коштів йде на підтримку конкретних підрозділів армії країни у час воєнного стану, — взагалі не аргумент і ніяк не впливає на швидкість розгляду. І дійсно, а навіщо? Офісне життя, обід за розкладом, ніч у теплому ліжечку, два вихідні на тиждень у комфорті. Система забюрократизована і байдужа аж до втрати людського обличчя. Враження взаємодії з держустановою в системі неорадянського зразка, описаній на чернетках антиутопії.

4. Прокачані й невтомні телефонні спамери — працюють навіть у вихідні, напарюючи кредити/депозити і все таке інше. Швидких та дієвих механізмів відмови від отримання такого роду повідомлень не передбачено.

Із плюсів: у касі можна зняти не зачовгані долари нового зразка. Але й тут не без винятків: якось касир відділення цілком свідомо підсунула випрану куп’юру, яку потім ніхто й ніде приймати не хотів.

Ну, давайте, можна починати стандартне завчене: Нам прикро, що у вас склалось враження… бла-бла-бла…
ПУМБ
Ответ банка
7 августа 2024, 18:18
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас склалось негативне враження про наш банк. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Проблема решена
22220521 7 августа 2024, 9:48
в ЧЕРГОВИЙ раз стикаюся з тим, що хвалений пумб діджітал НЕ ПРАЦЮЄ!!! і це як раз у той момент, коли потрібно терміново провести платежі. Відповідь як завжди одна — наші спеціалісти щось там роблять, а ви зачекайте, ми не знаємо, скільки часу це займе.
Проте коли потрібно було перевести користувачів на це дігітал — робили все і все обіцяли. Але нічго не змінюється…дуже, дуже прикро…
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 7 августа 2024, 10:33
Вітаємо!
Приносимо щирі вибачення за такі незручності. На жаль, ми не можемо знати на перед, якщо трапиться збій у застосунку, ми від цього не застраховані. Але зі своєї сторони робимо все можливе для усунення проблем, що виникають у працездатності застосунку. Якщо помилка не усунута, і надалі з'являється, ми бажаємо вирішити дану проблему. Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації.
Полезный комментарий
PUMB 7 августа 2024, 18:45
Вітаємо! Дякуємо за очікування!

Ми провели перевірку та виявили, що вранці 7.08.2024 виникли тимчасові труднощі в роботі ПУМБ Digital. Ми приносимо вибачення та як альтернативу, Ви можете використовувати — ПУМБ Корпоративний по посиланню https://online.pumb.ua/biz/.

Ваша скарга була зафіксована та передана відповідальним фахівцям. Найближчим часом вони зв’яжуться з Вами та обов’язково нададуть зворотній зв’язок.
У разі виникнення додаткових питань — звертайтесь.

Сподіваємось, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
sairos 2 августа 2024, 18:05
Банк надає кредит з терміном погашення 62 дні, але розрахункову дата є 30 число, тобто навіть, якщо в місяці є 31 день, то все одно банк вимагає повернення, коштів до 30 числа, тобто банк вводить людей в оману, заміть 62 днів надає кредити максимум на 61 день! Мною було повніють сплачено за кредити 31 числа, але ці шахраї нарахували додаткові відсотки за начебто прострочення, але по факту банк оманим шляхом зазаначеє одне, а по факту робить інше!!! В мене в жодному банку ніколи не було прострочек, бо кожен банк має читав терміни виконання і зазанчає про це відразу, а цей недобанк належить шахраю і відповідно банк шахраїв!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 2 августа 2024, 18:12
Вітаємо!
Прикро, що у Вас склалося таке враження, але нарахування відбувається відповідно до умов.
Пільговий період по кредитній картці діє до 62 днів, для прикладу 62 дні пільгового періоду буде, якщо Ви здійснили першу покупку 31 липня, тоді кошти можна буде повернути без нарахованих відсотків до 18:00 30.09.24 року. Якщо ж кількість днів в місяцях 30 або 29 пільговий період менший. Тому ми і зазначаємо, що пільговий період діє саме ДО 62 днів, а не статичний термін 62 дні.
Згідно Договору Комплексного Банківського Обслуговування, схема погашення заборгованості за Кредитною карткою передбачає обов’язкове щомісячне не пізніше настання Платіжної дати погашення суми Обов’язкового платежу до 18:00. Платіжною датою по кредитній картці є 30 число кожного місяця. Виключення, у лютому останній день місяця.
Також у застосунок ПУМБ Online Вам надходять пуш-повідомлень, що нагадують про терміни та суму внесення обов'язкового платежу по кредитній картці.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Artem0398 2 августа 2024, 12:40
Хочу подякувати працівникам КБ «ПУМБ» за прекрасну можливість вивчення функціоналу налаштувань вхідних викликів на своєму телефоні, а саме по налаштуванню функції «стишувати невідомі номери». Це просто НЕЙМОВІРНО, не будучи клієнтом банку я отримую по 10 вхідних дзвінків за день. «Прекрасні» працівники колекторської служби «ПУМБ», я не давав ні усної, ні тимпаче письмової згоди бути поручителем ні по одному із наданих Вами кредитів, я не маю бажання ні спілкуватися із Вами, ні доносити інформацію по заборгованості. Прошу, залиште мене у СПОКОЮ!!!
ПУМБ
Ответ банка
2 августа 2024, 15:31
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас склалась така ситуація. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Andrii07 1 августа 2024, 23:19
Обслуживаюсь год в броварском отделении банка ПУМБ. Доволен подходом как к клиенту и отношением персонала. Имею счета юридического лица и карточные счета физического лица. Сотрудники банка и руководитель отделения всегда грамотно и оперативно консультируют, быстро проводят необходимый мониторинг для осуществления платежей, оперативно подготавливают и проводят все необходимые документы. В кассе всегда есть наличные деньги и валюта с купюрами хорошего качества. В данном отделении не было ни одной проблемы, которую бы мне не помогли решить. Рекомендую данное отделение для обслуживания и выражаю огромную благодарность коллективу отделения банка и лично руководителю отделения.
ПУМБ
Ответ банка
2 августа 2024, 9:40
Вітаємо!

Щиро дякуємо за високу оцінку нашої роботи та обслуговування. Ми щасливі, що Ви задоволені нашими послугами!
Проблема решена
Сергій Пащенко 1 августа 2024, 21:13
Отделение по адресу: Запорожье, пр-т Соборный, 44
Сталася така цікава історія. 02.07.2024 приватний виконавець заблокував мені всі картки в різних банках, в тому числі і в ПУМБ (зарплатний рахунок). Але вже 06.07 мала прийти заробітна плата, і сума перевищувала борг за виконавчим провадженням, тому я подумав що хай приватний виконавець знімає ті гроші, плюс мінус за тиждень закриють провадження і розблокують всі картки і я далі буду жити своє більш менш спокійне життя. Але найцікавіше було попереду. 09.07 я зателефонував в офіс приватного виконавця, секретар відправила платіжну інструкцію на списання коштів. І ось десь за тиждень мені розблокували мою зарплатну картку (тільки її), кошти в розмірі боргу за виконавчим провадженням були списані з мого рахунку. Помітив я це випадково бо в додатку в ПУМБ це ніяк не відображається, ситуація була для мене критичною і я просто через банкомат карткою спробував зняти гроші, вийшло. Але далі нічого. Приватний виконавець направив лист на підприємство де я працюю щоб стягнути борг з моєї заробітної плати. Я подзвонив в офіс приватного виконавця, виявилось що банк проігнорував платіжну інструкцію і за два тижні так і не зміг перевести мої гроші на рахунок судового виконвця. Секретар мені порадила звернутися у відділення банку і взяти справку про те що гроші були переведені на рахунок приватного виконвця. Звісно ніякої справки або іншого документа про стан моїх грошових коштів працівник банку мені не дав, сказав що «на днях» (а це було десь 24.07) гроші переведуть на рахунок приватного виконвця. І ось вчора (31.01.2024) я дзвоню в офіс приватного виконвця, грошей банк ПУМБ так і не перевів, а пройшло вже три тижні. Була відправлена друга платіжна інструкція яка теж ігнорується співробітниками банку. А тим часом майже всі мої рахунки заблоковані (окрім зарплатного рахунку), за місцем роботи відправлений лист на відчуження частини моєї заробітної плати, і все тому що співробітники ПУМБ три тижні ігнорують платіжні інструкції приватного судового виконавця і просто не віддають їм мої гроші як то мало б бути за законом. Ну і вишенька на торті — мені прибрали кредитний ліміт на кредитній карті (ПУМБ). Звісно кредитна картка була заблокована, я все одно не міг користуватися кредитними коштами, але вони там хоч відображалися. А з 1 серпня кредитний ліміт нуль. На фоні того що я описав вище (а саме з вини банку мені досі блокують майже всі рахунки) ця ситуація виглядає дуже цинічно по відношенню до мене. Хоча звісно всі кредитні кошти це власність банку і вони мають право прибирати ліміти. Якщо зі мною тут зв’яжеться співробітник банку то надам свою персональну інформацію для вирішення цієї проблеми, бо не дуже хочеться писати скаргу в НБУ, сподіваюсь цю проблему все-таки вирішать.
ПУМБ
Ответ банка
2 августа 2024, 9:37
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми розберемось детальніше у даній ситуації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 2 августа 2024, 17:58
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Проблема решена
NoName80 1 августа 2024, 13:17
Ситуация складывается следующим образом, торговал я в один прекрасный день 01.07 на криптовалютой бирже бинанс, поступили мне средства на карту пумб в размере 98 тысяч гривен, 49 тысяч гривен платеж и 49 тысяч грн платеж я отпустил покупателю криптовалюту в размере 2333.33 usdt, через 2 часа мне блокируют карту и просят обратится в отделение банка с паспортом, сотрудница банка говорит такая вот ситуация сложилась что вы мошенник и на вас подали жалобу что якобы человек не получил товар на эту сумму, говорит либо предоставляйте все ордера и т. д. или идите в полицию, предоставил все ордера и выписки что-то не понравилось им, сходил в полицию написал заявление принес вытяг с реестра, не понравилось. На карте лежит 114 тысяч гривен, этот проклятый банк не собирается возвращать мои деньги!!! Прошу помощи!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 1 августа 2024, 15:10
Вітаємо!

Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратись детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 2 августа 2024, 16:17
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
BOSSak 31 июля 2024, 4:34
Настав час залишити гнєвний відгук, бо трохи нагібалово, хоча частково і сам винен, мабуть

Відкрив кредитку, користувався. Був в мінусі. В рекламі і усюди вказано до 62 днів пільгового періоду. У мене таких ще мінімум 2 банки (моно та ізі), де 62 дні — прєдєл. Таким чином спланував що 31 липня я погашу мінус за червень в усіх цих банках. Бо тільки ж в такому випадку може ці 62 дні бути фізично. Якщо 2 місяці по 31 день (липень-серпень наприклад), то з 1 липня по 31 серпня — 62 дні.
Коротше, я думав що гасити мінус треба до останнього числа місяця, як у інших банків з 62 днями.
Але виявилося, що у пумба розрахунковий період — до 30 числа. Таким чином навіть фізично 62 дні не може бути, макс 61 день

Коротше, попав на просрочку, і відразу заплатив, бо порчена кредитна історія мені не треба.
Але неприємно.
Вартує зазначити що пуш про те що необхідно погасити я отримував і там дійсно написано до 18 години 30 числа.але я просто сприйняв це як нагадування, і що це буде останній день місяця, не задумуючись. Просто подумав, о, так, треба і тут, і в інших банках в останній день погасити.
Не тут то було

Коротше. Не знаю, трохи сумно. Більше користуватися не буду цим банком. Не цікава така математика. Та і інших попереджу.
62 дні, які фізично неможливі. Втратив десь 1200 грн частково на особистій неуважності, а частково на вірі, що це нормальний банк з канікулами до останнього дня наступного місяця (бо знову реклама щодо максимального пільгового періоду в 62 дня збила)

Наврядчи хтось щось поверне, сам типу винен. Тож ні в чому собі не відмовляйте на мої 1200 грн і ще 60 грн кешбеку, який неможливо вивести бо менше ніж 100. Але більш не хочу мати з вами справу.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 31 июля 2024, 9:47
Вітаємо!

Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Про дату внесення обов'язкового платежу надсилаємо нагадування. Також, це описано у мобільному застосунку, коли натискаєте на Деталі по картці. Хочемо звернути увагу, що пільговий період не «62 дні», а «до 62-х».
Будемо вдячні за розуміння!
Банк ПУМБ в односторонньому порядку змінює умови договору і нараховує комісію за користування (не користування) соціальною (пенсії, пільги, соц.допомога і т.п) картою. При цьому співробітники банка ПУМБ не надають можливості закрити карти банка дистанційно. При зверненні на «гарячі лінії» банка кажуть що вони не закривають картки дистанційно. Таким чином користуючись тим що у багатьох людей немає можливості звернутись особисто бо в країні війна і громадяни захищають країну на фронті та рятуючи своє життя і життя своїх дітей виїхали за кордон співробітники банку в цей час роблять перепони громадянам України з метою заробити на не захищенних верствах населення.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 30 июля 2024, 19:17
Вітаємо!
Нам прикро, що у Вас виникла негативна думка про наш банк. Так, за нормами ДКБО, якщо протягом року не було жодної операції по рахунку, то списується щомісяця комісія до моменту, поки не стане нульовий баланс. З 30.08.24 року комісія за неактивність по рахунках становитиме 20 грн (минулий тариф — 10 грн).Таким чином буде можливість автоматично закрити неактивний рахунок. Тому ми радимо зробити переказ коштів або покупку, щоб списати залишок для подальшого автоматичного закриття та уникнення комісії. Будемо вдячні за розуміння!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
lin145 30 июля 2024, 18:33
5355 2800 1238 8748 займається незаконною діяльністю та не сплачує податки
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 30 июля 2024, 19:20
Вітаємо!
Дякуємо, що попередили про даний випадок. Передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Якщо Ви постраждали від шахрайських дій, просимо оперативно повідомити про це, зателефонувавши на гарячу лінію банку. Це дозволить нам швидше вжити необхідних заходів та проконсультувати Вас щодо подальших дій. Номери телефонів:+38 044 290 7 290 +38 096 290 7 290 +38 050 290 7 290 +38 093 290 7 290
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Вадік Дудар 30 июля 2024, 17:02
Сайт elastic.co.ua (зареєстрований в липні 2024) містить на головній сторінці відгуки датовані березнем 2023р.
Ціни нижче ринкових.
Заявлена «онлайн оплата» — по факту інструкція по переказу коштів на дану картку. (В тому числі згадується можливість що переказ заблокують і просять повторити переказ в такому випадку).
По контактній адресі на сайті — якісь гаражі та автомагазини.

Оскільки картка вашого банку — лише вам відомо повні дані її власника, які необхідні для повноти звернення в кіберполіцію.

До речі замовлення — фікція. (просто сторінка яка виводить цифри котрі в посиланні)
https://pay.elastic.co.ua/widget/?amount=5821&orderid=902777&site=elastic&method=iban
https://pay.elastic.co.ua/widget/?amount=5821&orderid=902777&site=elastic&method=mono
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 30 июля 2024, 17:33
Вітаємо!
Дякуємо, що сповістили нас про цей випадок. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку для перевірки даного клієнта на шахрайські дії.
Проблема решена
iaroslav2 30 июля 2024, 15:58
Заблокована карта. Йдіть до відділення з паспортом. Йду до відділення з паспортом. Треба звонити в службу безпеки, можуть відповідати до пів-години. Наберемо, коли позвонять. Перезвонили. Питання по вхідному платежу в 1000 грн. Підозрюємо вас в шахрайстві. Потрібно надати документи. Надав документи. Пишіть заяву в кіберполіцію про шахрайство — тепер вже на відправника коштів. На питання чому я маю звинувачити відправника коштів в шахрайстві відповідь не надають. Але при цьому в їх телеграм-боті на кредитній карті вже показує в борг в кілька десятків мільйонів (!) гривень. Застосунок при цьому заблокували для чогось разом з карткою. Такий собі банк. Дивний.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 30 июля 2024, 16:53
Вітаємо!

Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратись детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 5 августа 2024, 9:32
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації Вам було надіслано на Вашу електронну пошту. Для зняття обмежень необхідно виконати рекомендації зазначені в листі. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Nighthawk 30 июля 2024, 15:46
Бачу, у ПУМБа вже традиція-в кінці місяця відключати зручний сервіс погашення кредитів онлайн! Таке вже було в кінці грудня 2023 року, і про це вже скаржилися на Мінфіні, і банк оперативно відновив сервіс! А тепер ось знову! 30 травня 2924, як звично, гасив кредитку ПУМБ через сервіс Payhub. Це надзвичайно зручно-миттєво, і без прихованих комісій зі сторони банків-емітентів (де за р2р-переказ дере кошти кожен другий).Сьогодні прийшов час загасити 50000 боргу по кредитці за Екофлоу Дельту 2, куплену на початку червня. Заходжу зранку в Пейхаб-і НЕМА сервісу «Погашення кредитів ПУМБ»! А у мене кошти на картці для виплат Привату, дебетній ОТП банку і «Хамелеоні» Сенсу. Як останній ідіот, біжу по банкоматах по усьому місту, в нервах знімаю ті гроші, і з торбою гривень валю у відділення ПУМБ! У відділенні кілометрова черга з клієнтів, проводжу у цій черзі півгодини, щоб загасити кредитку, хоча онлайн раніше тратив на це 5 хвилин! Дякую, ПУМБ, за Ваше чудове «покращення»! І не витикайте, пліз, можливістю гасити кредит (ку) у застосунку! Тоді б з мене і ОТП, і Приват здерли б 1% комісії за р2р-переказ власних (!!!) коштів з дебетних карт. А через Пейхаб все раніше йшло без комісії… Я не знаю, який це менеджер середньої ланки у ПУМБі вирішив вислужитися перед начальством і «пАкрАщив» функціонал сервісу погашення кредиток, але щиро бажаю, щоб він так само бігав під тривогами по всьому місту з торбами готівки і відчув на своїй власній тупій шкурі, до чого призвели його «оптимізації». Банку-жирний мінус!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 30 июля 2024, 16:49
Вітаємо!
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. На жаль, у зв'язку з відключенням сервісу «Сплата за реквізитами» на сайті Payhub, провести дану операцію неможливо, як альтернативу пропонуємо вам скористатись оплатою через застосунок ПУМБ Online. Сподіваємось, на якнайшвидше відновлення даного функціоналу.
Dotaaa01 30 июля 2024, 11:27
Отделение по адресу: Киев, пр-т Григоренко, 28
Долго был клиентом банка, нареканий небыло
И вот настал момент когда банк всем видом дал понять что он гадил на своих клиентов
Суть проблемы не вижу смысла описывать, но коротко говоря ошибка отделения банка, а точнее кассира, вот банк звонит, шлёт смс
Кошмарит по полной и в теории вроде даже понимают суть проблемы и понимают что ошибка произошла в отделении банка в кассе и на просьбы как-то дать связь, соединить или найди другое решения проблемы, ответ что нам всеравно, бросай все и едь туда, отделения банка наше, но связи или содействия мы давать не будем, при этом напоминая что я банку обязан., что ишибка их отделения то это мои проблемы …
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 30 июля 2024, 12:36
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас склалось негативне враження від роботи нашого банку. Ми бажаємо розібратися у ситуації, Тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Olenkakolchenko 27 июля 2024, 21:39
За допомогою шахрайського сайту, прикрившись платформами пром та розетка шахраї під виглядом заробітку виманюють кошти власні у людей після чого не можливо їх отримати назад у мене є два номери карт цих осіб
Прохання банку звʼязатися зі мною щоб я надала вам всю інформацію
ПУМБ
Ответ банка
28 июля 2024, 11:31
Вітаємо!

Шкодуємо, що склалась така ситуація. Ми вже написали Вам в особисті повідомлення для уточнення інформації. Рекомендуємо Вам сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.

В майбутньому, радимо Вам одразу зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Проблема решена
Rostyslav203 27 июля 2024, 12:20
Я зберігаю свої кошти в акціях, облігаціях (такий собій особистий пенсійний фонд) та в USDT (це дуже зручно адже курс змінюється так сама як і курс готівкового долара, та можна купити 10,20,50 доларів, а не виключно від 100 як в пунктах обміну).
На початку червня 2024 року мені знадобилась певна сума коштів та я продав свої USDT в сумі близько 1000 USDT (отримав кошти від покупців на карти, приват, моно та пумб) після чого 13.06.2024 року від пумб мені надходить повідомлення, що всі мої операції та мобільний додаток заблоковані і необхідно звернутись до банку, після відвідування банку мені повідомили, що операцію на 3000, 2000, 2000 грн. оскаржили та вимагають повернути кошти після чого я надав всі документи з біржі Binance про те, звідки ті кошти, та яку суму USDT я за них переказав, також поцікавився чи є заява до поліції чи інших правоохоронних органів, оскільки банк прямо мене звинувачує в шахрайстві, на що банк відповів, що про звернення до правоохороних органів нічого не знає та я зобов’язаний повернути 3000,2000,2000 грн. я повідомив, що нічого і нікому не буду повертати, оскільки це мої кошти, якщо хтось має до мене притензії надайте мої персональні данні та нехай ці люди ідуть до поліції та суду і тільки в межах кримінального провадження чи судового розгляду я буду далі спілкуватись на цю тему, на що банк мені повідомив, що йому байдуже та кошти він мені не поверне поки я не поверну вище названі суми.
Після цього я звернувася до банку з заявою про закриття всіх, рахунків та повернення всіх моїх коштів на рахунках. Оскільки я маю 2 відкриті рострочики та ознайомившись з умовами договору між банком та клієнтом та статтею 1075 Цивілького кодексу України, я погасив ці 2 кредити, на що банк 25.07.2024 року надіслав мені повідомлення на мобільний телефон «ПУМБ припиняє ділові відносини за результатами аналізу діяльності по рахунку в банку» та кошти мені до сих пір не повернув.
1. З яких пір язик не повертається назвати цю установу банком, має права національної поліції/сбу, Державної виконавчої служби, що блокує всі рахунки, а не суму оскарження, чому заблоковано більше 25 000, тисяч грн., а не 7000 грн.
2. Якщо ви посилаєтесь на Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» ДЕ ЗВЕРНЕННЯ ДО ФІН МОНІТОРИНГУ ТА СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ? ЧИ ДВА МІСЯЦІ ВАМ МАЛО ДЛЯ ЗВЕРНЕННЯ ДО ВІДПОВІДНИХ ПРО МІЙ ТЕРОРИЗМ ТА СТВОРЕННЯ ЗБРОЇ МАСОВОГО ЗНИЩЕННЯ? ЧИ ВСЕ ЦЕ ЗРОБЛЕНО ЩОБ КОРИСТУВАТИСЬ МОЇМИ 25 тис. грн та нічого мені за це не платити???
3. Якщо Н Е МАЄ кримінального провадження, арешту рахунків слідчим суддею, арешту ДВС, а є лише якесь не зрозуміле оскарження, на підставі чого ВСІ МОЇ кошти арештовані?
Якщо хочете щоб Вас ОБІКРАЛИ, НЕСІТЬ СВОЇ КОШТИ В ПУМБ. Я краще свої кошти залишу на зупинці громадського транспорту, ніж віднесу до пумбу, там у них більше шансів зберегтись та повернутись до мене.
Дуже цікавить відповідь на мої три питання, надавайте відповідь тут, не потрібно ховатись за ЗУ про персональні данні, мені нічого приховувати, хоч кошти і арештовані за фінансуання тероризму і створеня зброх масового знищення просто сміх…
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 27 июля 2024, 13:57
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детальніше перевірити інформацію. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 2 августа 2024, 10:03
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Два месяца назад пришло уведомление в банк, что нужно подтвердить доходы за все время. Отправил документы, через 3 недели ответили и просят ок5/ок7, дрфо всех родственников и пенсию бабушки. Отправил. Ждал опять 3 недели и говорят банк отказывает в сотрудничестве. На счету уже два месяца лежат МОИ ДЕНЬГИ.(100$). Я пишу в поддержку и говорю ну так давайте закроем счет и все, в ответ получаю что банк сам должен закрыть, и это будет в течении месяца. Очень долго все делают. Раньше по любому вопросу отвечали быстро и четко и сотрудники банка начали отвечать на пофиг.
Хочу быстрее решить эту проблему и закрыть счет.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 26 июля 2024, 12:14
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детальніше розібратись. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 26 июля 2024, 16:09

Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.3 43.9
PLN 9.6 10.1
USD 41.2 41.7
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.3 43.9
PLN 9.6 10.1
USD 41.2 41.7
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝