Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Yurij124 18 июля 2022, 13:32
Отделение по адресу: Ровно, ул. Мицкевича, 32
Надали до Банку пояснённая про джерело походження коштів, також додали Договір фін.позики із фізичною особою яка близька подруга та є підприємцем у якої займали кошти, у підтвердження що кошти зароблені офіційно надали декларації ФОП за 20 та 21 рік. Банк дав відповідь що потрібно одружитись щоб прийняли таке пояснення, що за нісенітниця…
ПУМБ
Ответ банка
18 июля 2022, 14:15
Вітаємо! Для зняття обмеження з рахунку Вам необхідно документально підтвердити походження коштів. Такими документами може бути: податкова декларація, Е-декларації, декларація про майновий стан і доходи, тощо. Банк аналізує кожне поповнення окремо, за результатами перевірки формує перелік документів, які необхідно надати в Банк для подальшого вивчення.
Вам мали зателефонувати й проінформувати про такий перелік документів. Або є Ви можете уточнити цю інформацію, написавши на пошту Банку info@fuib.com.
Якщо Банк не прийняв надані Вами документи, це значить, що вони не задовольняють певні вимоги, або ж від Вас очікують інший перелік документів.
yanki1704 15 июля 2022, 21:46
Я достатньо давно є клієнтом банку ПУМБ.
Певна сума коштів останні 4 місяці зберігалися на моїх рахунках в банку ПУМБ. Вони перетікали з депозиту «Вільний» на «Ювілейний», потім знову на «Вільний», на короткий термін під 3%, потім переоформив під 6%, після підняття відсоткових ставок. В цьому місяці знімав частинами. На рахунку залишалася деяка сума коштів, частину з яких я планував використати на погашення боргу по кредитній карті за минулий місяць.

Несподівано для себе кілька днів тому з’ясував, що мої рахунки заблоковані без жодного інформування по електронній пошті, СМС.
По телефону у відділенні мені заявили, що порахували оборот по рахунках за 6 місяців!!!
Це при тому, що останніх 4 місяці рахунок практично не поповнювався і кошти переміщувалися між депозитними рахунками через карту для виплат.

Що ніяк не в’яжеться з тим, що на фінансовому форумі
писав представник банку. Цитую:

«З 1.07.2022 року банком контролюється внесення готівкових коштів на рахунки клієнтів на суму 400 тис. грн та вище протягом місяця»

В цьому місяці з мого рахунку не знімалась подібна сума коштів, і не клалась на рахунок.
ПУМБ
Ответ банка
16 июля 2022, 14:53
Вітаємо, Павло Віталійович!
З 17.03.2022 вступив в силу Закон «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України, щодо дії норм на період дії воєнного стану». При досягненні 400 000 тис.грн.(екв.) клієнту необхідно надати в банк документи, що підтверджують джерела походження коштів.
По рахунку були регулярні надходження та зняття. Потрібно пояснити операції, що проводяться і підтвердити джерела походження коштів.
З Вами зв'яжеться відповідальний представник Банку щодо необхідності надання документів для розблокування Ваших рахунків.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
NataliiaY 15 июля 2022, 19:34
ПУМБ банк ассоциирует себя как банк-агент, который дистанционно проводит выплаты Фонда гарантирования вкладов. Как показывает практика, это не так!!! Они принимают заявку на получение средств он-лайн и на этом всё прекращается. Три недели назад я оформила заявку на получение выплат и карту в этом банке, и так не могу получить ни денег, ни ответа. Фонд гарантирования вкладов подтверждает выплаты! Обращения на горячую линию не приносят результата, максимум уточняют данные, фиксирует обращение и просят подождать то 2, то 3, по 5 дней и так уже практически месяц. Обратной связи с банком нет! Из всех многочисленных обращений был только один ответ. Не рекомендую банк!!! Надеюсь, мой отзыв будет увиден сотрудниками и потенциальными клиентами!
ПУМБ
Ответ банка
16 июля 2022, 12:59
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та номер телефону клієнта, щоб ми могли перевірити інформацію.
Проблема решена
Kosthvfg 14 июля 2022, 14:48
Була зарплата 07.07.2022 банк Пумб списав 75% дякую що не все. Запитання навіщо так робити? Не можна хоч половину списати. Я розумію, що всі повинні! Але чи не можна було ваші величезні відсотки перекинути на кінець загального тіла кредиту? Вам дивлюся взагалі *** на людей. У мене зарплата впала, через вас мене виганяють із сім'єю на вулицю, Через вас я тепер в повній дупі. Розраховував спочатку друзям борг віддати тепер не знаю як. Потім повністю переключитися на вас для розрахунку мого боргу Але вам походу *** ! Ну нічого, розбиремося с орками, а потім і з вами.
ПУМБ
Ответ банка
15 июля 2022, 15:20
Вітаємо, Костянтин Миколайович!
Списання відбулося так як не був внесений щомісячний платіж. Як тільки з'явиться пропозиція щодо реструктуризації банк проінформує Вас.Наразі у нас діє програма зменшення фінансового навантаження на клієнтів, згідно з якою в обов’язкові щомісячні платежі включені лише прострочена заборгованість (за наявності) та нараховані відсотки (за наявності). Платежі розраховані індивідуально і значно зменшені у порівнянні з довоєнним часом.
Детальну інформацію щодо Вашої заборгованості радимо переглядати в додатку ПУМБ Online.
NataliiaY 13 июля 2022, 16:51
Обратилась в банк-агент ПУМБ для выплат Фонда гарантирования вкладов. Открыла карточку, оформила заявку на получение средств и вот уже 3 неделю не могу получить выплаты!!! Фонд подтверждает выплаты! На горячей линии банка только уточняют информацию и предлагают ждать зачисления денежных средств то 2 для, то 3, то 5 дней и так уже 3 (три!) недели. Разочарована в банке, не рекомендую!!!
ПУМБ
Ответ банка
13 июля 2022, 17:19
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та номер телефону клієнта, щоб ми могли перевірити інформацію.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Jon 13 июля 2022, 14:42
Отделение по адресу: Сумы, ул. Петропавловская, 91
Я підприємець з 1993 р. У 2022 подзвонили з банку ПУМБ Запропонували відкрити в них рахунок Обіцяли гарні умови. І я Погодився. Приніс свої гроші поклав на рахунок розрахувався з постачальниками знову приніс поклав на рахунок і все. На цьому моє підприємницька діяльність закінчилася, бо ПУМБ заблокував мої гроші вимагаючи документи декларації. Надавши за останні два роки, банк запросив ще за п’ять, надавши їх, банк запросив доходи дружини.
Я розумію що банк просто заволодів моїми грошима та неохоче їх віддавати. Куди звертатися за допомогою в цій ситуації я не знаю. Тому й пишу тут щоб другі люди не робили такої помилки як зробив я коли намагався займатись бізнесом через банк ПУМБ і приніс свої гроші до банку.
ПУМБ
Ответ банка
13 июля 2022, 15:02
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН або номер телефону, щоб ми перевірили інформацію.
Apologet 12 июля 2022, 17:41
Проводив оплату в інтернеті по картці 5*******8834. Операція не пройшла, зателефонува о 17:15 з’ясувати причину… Мало того, що консультант некомпетентна (стверджувала довго, що «помилка на боці емітенту» означає помилку банка-отримувача і не хотіла й чути, що «емітент» це той, хто здійснив випуск (емісію) карти). Так щей за неспроможністю пояснити самовільно поклала слухавку… Загалом: замість з’ясування причини отримав неочікуване хамство…
ПУМБ
Ответ банка
13 июля 2022, 10:24
Вітаємо! Ми перевірили інформацію. По Вашій операції дійсно була відмова банку-емітенту. Це означає відмову міжнародної платіжної системи.
Denis7122 12 июля 2022, 11:13
При регистрации счета все нормально, но потом банк постоянно ухудшает условия ставя пользователей перед фактом:
— были смс — лет 10 работали отлично, но нет придумали пуши и послали всех клиентов на них и пофиг на мнение клиентов
— была веб-версия — лет 10 работала отлично, но послали всех в приложение и пофиг
— качество приложения — ужасное (правильнее сказать оно ублюдочное), пишешь замечания по работе, но проблема не решается
В целом становясь клиентом готовьтесь к тому, что условия со временем будут все хуже и банк максимально будет подсовывать комфортные только для него условия
ПУМБ
Ответ банка
12 июля 2022, 13:28
Вітаємо! Перехід на push-повідомлення та веб-версію додатку, був виконаний за рішенням Банку, для задоволення оновлених запитів наших клієнтів, та зважаючи на ряд причин, серед яких: посилення безпеки даних клієнтів, зручніть у використанні, покращення послуг підтримки, розширення спектру можливостей, технічне оновлення тощо.
Банк продовжує вносити покращення та зміни в роботу додатку, опираючись на потреби та рекомендації наших клієнтів, зокрема і Вас. Проте, аналіз, розробка та впровадження нового функціоналу потребує певного часу. І ми дякуємо Вам, за те, що Ви залишаєтеся з нами і надаєте цінні поради!
Не забувайте, будь ласка, також періодично оновлювати додаток, щоб внесені зміни відображалися і на Вашому телефоні.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
nasya 11 июля 2022, 17:18
В связи с тем, что нет возможности обратиться в банк, пишу здесь
Имея счета, карты и депозит, не могу пользоваться ими: снять, перевод, рассчитаться в торгово-сервисной сети.
До 1июля личные средства использовались меньше 100 т грн в месяц. Сейчас стоит блокировка по фин мониторингу, якобы я использовал
999999999999грн.
Помогите решить вопрос с фин мониторингом, чтобы я в дальнейшем мог использовать свои карты, счета, депозиты.
ПУМБ
Ответ банка
12 июля 2022, 10:10
Вітаємо! З 17.03.2022 вступив в силу Закон «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України, щодо дії норм на період дії воєнного стану», згідно якого з 17.03.2022 року діє накопичувальний ліміт на внесення готівки (сумуються всі дроблені суми) через POS-термінали у касі Банку, ПТКС та сформовані заяви на переказ готівки на рахунки до 400 000 грн. У разі перевищення ліміту відбувається обмеження видаткових операцій.
З Вами має зв'язатися відповідальний представник Банку щодо необхідності надання документів для розблокування Ваших рахунків.
dg2022 11 июля 2022, 13:55
Сегодня заметил в выписке 2 странные операции «Погашення заборгованості за користування овердрафтом по картковому рахунку «от 10.07 и «Погашення заборгованості за відсотками за користування овердрафтом по картковому рахунку», 8.07.22. Общая сумма мизерная, суммарно 6 гривен, однако, напрягло два момента:

1. Я дебетной картой с которой списало не пользовался вообще, только как хаб для перекидывания на кредитку\депозиты\карту другого банка. т. е. операций покупки не было, только переводы гривна-гривна.

2. Так же у меня есть кредитка, на которую я иногда перекидываю личные средства и пользуюсь как обычной дебетовой картой, чтобы не светить «основную» карту (кредитный лимит мне выставили в ноль 24.02, ну он мне и не нужен особо). По этой карте были операции покупки, но только в торговых сетях Украины, гривной.

Вопрос, откуда мог взяться овердрафт? Раннее было такое, по большей части из-за коррекции курса при списании, сейчас операций в валюте не было.
ПУМБ
Ответ банка
11 июля 2022, 14:28
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН або номер телефону, щоб ми перевірили інформацію по Вашому запиту.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
argumentexpert 10 июля 2022, 20:51
Утром в приложении нажал кнопку «выдать», днем сумма вощмещения пришла на счет.
Так званый льготный период его практически не было, все равно все высчитывали проценты.Оплатила полностью кредит с переплатой, через день пришло что должна 120 грн. Не рекомендую!!!
А я надеялась тут оформить мед страховку, но теперь передумала связываться с этим банком.Банк не надёжный.Операторы абсолютно некомпетентные, не на один вопрос не могут ответить.Приват банк не самый лучший, но на три головы выше.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 9 июля 2022, 14:40
Вітаємо!

Ваша заявка містить необхідну для перевірки інформацію. Ми розберемося в даній ситуації детальніше та надамо Вам зворотній зв'язок.
LiudmilaSL 8 июля 2022, 16:12
Це не банк — це зібрання повних ледарів і не професіоналів. Наполегливо раджу всім, хто ще не відкрив рахунок в цьому банку — ніколи не робіть цього. Робота банку ПУМБ — повний когнітивний дисонанс! Ніби то досить привабливі умови для співпраці, приємні і чемні співробітники в відділеннях, непогана репутація засновника (як ніяк, найбагатша людина в Україні), а на справді — повний непрофесіоналізм, байдужість і халатність. А головна біда-бідуща — додатки Didgital ПУМБ для бізнесу, та, особливо — ПУМБ онлайн для фізосіб. В Didgital ПУМБ — звичайна річ, одну і теж платіжку провести клієнту двічі і повний безлад з рухом коштів по рахунку. Не «царська» це справа — вести нормальний облік руху коштів по рахункам для співробітників банку ПУМБ. Вам це треба, ви і розбирайтесь, чому у вас по рахунку двічі проводиться один й той самий платіж і не співпадають обороти. Але верх відсутності компетенцій, сервісу і простого розуміння сутності процесів обліку за рухом коштів по рахунку чекає на вас в системі ПУМБ онлайн. Тут можливо все!!! У вас, наприклад, 3 червня, може пройти одна операція тричі, хоча на справді, ви її здійснили лише раз. Ви залишаєте звернення на лінію підтримки з проханням перевірити баланс. На ваше прохання в банку — нікому немає жодного діла. Це не їх робота- контролювати рух коштів по рахунку. Ви можете писати, дзвонити, залишати звернення — байдуже. Не потрібні банку ПУМБ клієнти. Ви можете звернутись до відділення. Зареєструвати звернення — туди ж — ноль реакцій. Проблеми з відображенням руху коштів у клієнта — це не проблема «дівчаток», що працюють в банку. І взагалі — кому потрібні ці питання від клієнта. Треба ж кави, чи чогось ще там ще попити, посидіти з розумним видом за планшетом,
і додому.Воно якось там та й буде. Але чекайте — 1 липня в онлайн додатку з’явиться платіж від 03 червня, з інформацією про списання з гривневого рахунка коштів в євро, операція про зняття коштів зі зміною балансу по рахунку відобразитись декілька лишніх разів, при тому що ви цих операцій не робили, і ваш баланс, протягом 3 днів змінитися від 15000 до 61000, але не в вашу користь. Кошти з вашу рахунку зникнуть і вам ніхто не дасть відповіді — як це можливо? Що відбувається? Перевірити баланс за рахунком, перевірити коректність його відображення в системі — ви мрієте таке зробити!!! І не мрійте! Це — з області фантастики. Ну не працюють в банку люди з інтелектом. Категорична раджу — в жодному разі НЕ ЗВЕРТАЙТЕСЬ до служби *** (в нормальних банках — лінія підтримки). Це просто зібрання людей, які взагалі не уявляють, хто вони і навіщо вони ходять на роботу. Звернення ви їм можете лишати кожний день протягом місяця, що дня. Якщо ви думаєте, що на них хоча б хтось прореагує — ви наївні. Не для того цей банк існує, щоб звертати увагу на клієнтів. Це банк, який з високої гори плює на вимоги своїх клієнтів, уявлення немає про те, що таке система обліку і коректна робота онлайн додатку
ПУМБ
Ответ банка
8 июля 2022, 17:27
Уточніть, будь ласка, з чим у Вас виникла проблема: з відображенням операції в додатку чи з помилковим списанням? Напишіть нам конкретно суть Вашого питання. Також напишіть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН або номер телефону, щоб ми могли перевірити інформацію.
Sim4enko 8 июля 2022, 14:21
В банке ПУМБ закончилась война в стране! Можно позволить себе с 1 июля отбирать у пенсионеров социальные выплаты, расчитанные на оплату коммунальных услуг, пенсию.И при этом оставлять пенсионеров без средств к существованию! Списывается субсидия, списывается пенсия, а война продолжается! Браво вам за такой метод уничтожения пенсионеров!
ПУМБ
Ответ банка
8 июля 2022, 15:27
Вітаємо! Із самого початку війни, усі ключові служби нашого банку працюють в посиленому режимі задля забезпечення безперервної роботи та безпечного зберігання цінностей клієнтів. Ми робимо все можливе, щоб тримати ситуацію під контролем. Ми відновили кредитні ліміти актвиним клієнтам, виплачуємо відсотки за депозитами, розробили кредитні канікули та підтримуємо нашу армію. У жодному випадку ми безпідставно не відбираємо кошти наших клієнтів.
Уточніть, будь ласка, детальніше суть Вашого звернення. І напишіть нам в особисті повідомлення Ваші ІПН, ПІБ або номер телефону, щоб ми перевірили інформацію.
Проблема решена
Микита Ба 8 июля 2022, 13:04
В отличи от большинства банков которые списываю деньги сразу по курсу валют текущему, снимают уже на момент поднятия курса. Сделал транзакций на около 500у.е по 32.7 начиная с 6 июля. Сегодня начали приходить пересчеты по новому курсу банка 34.7, в итоге сумма увеличилась на лишнюю 1тыс. Спасибо пумб и до досвидания. Опыт пользования банком составил 2дня это рекорд среди банков
ПУМБ
Ответ банка
8 июля 2022, 13:42
Вітаємо! Комерційний курс складає 34.70
Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН або номер телефону, щоб ми перевірили деталі виконаної Вами операції.
Lizabeth3333 7 июля 2022, 22:43
Добрый день, хочу оставить негативный отзыв о работе банка в период войны.
Получив долгожданную зарплату, которая и так не большая, по факту получаешь ноль. Спасибо Пумб!!! Списать все под ноль, не оставив вообще ничего это полный капец. Как человеку дальше то жить и гасить долг, если вы его оставляете без возможности на существование и возможность купить еды. Отличная поддержка людей во время войны!!! Один из самых ужасных банков и ещё и полное начисление процентов с начала войны.
ПУМБ
Ответ банка
8 июля 2022, 10:07
Вітаємо! Ви тривалий час не вносили обов'язкові мінімальні платежі по кредиту та кредитній карті. Відтак, у Вас виникла прострочена заборгованість. У зв'язку з цим, 07.07.2022 було виконано автоматичне списання коштів з Вашої ЗП карти на погашення частини простроченої заборгованості.
На початку війни Вам були підключені кредитні канікули, проте в обов’язкові щомісячні платежі все ще входили прострочена заборгованість (за наявності) та нараховані відсотки (за наявності).
Evgenij111 7 июля 2022, 12:36
Добрый день! Ситуация такая что банк автосписанием за кредит оставляет полностью без копейки денях. полтора месяца был на больничном лежал в больнице не мог платить за кредит во время военного положения, я один работающий в семье. Получилась просроченная задолжность хотя каждый месяц часть денег вносил. Получил заработную плату банк списал с зрплатной карточки все до копейки на погашение кредита. У меня маленький ребенок за что жить не знаю.
ПУМБ
Ответ банка
7 июля 2022, 14:32
Вітаємо! З Вашої ЗП карти відбулося автосписання коштів на погашення кредитної картки, по якій Ви тривалий час не вносили мінімальний обов'язковий платіж, унаслідок чого виникла прострочена заборгованість.
У зв'язку із суттєвим погіршенням фінансового стану наших клієнтів у період війни, Банк розробив програму реструктуризації заборгованості, яка передбачає прощення частини боргу. Якщо Вас буде включено до цієї програми, Ви отримаєте відповідне повідомлення.
Проблема решена
Fuzzy 6 июля 2022, 10:31
Шановний ПУМБ, ви самі тестували свою виписку у мобільному застосунку? Частина транзакцій відсутня, сортування за часом проведення відсутнє. Інформативності — 0!
Веб версія відключена взагалі.
я повинен вести баланс в єкзелі???
ПУМБ
Ответ банка
6 июля 2022, 16:34
Вітаємо!
Дякуємо за зворотній зв'язок.Ми постійно працюємо над покращенням роботи та функцій додатку.На сьогоднішній день можна вивантажити виписку по кредитній картці вказавши необхідний період. Якщо у виписці Ви отримали не повну інформацію, можна направити запит у відділ технічної підтримки — потрусити телефоном чи натиснути декілька разів по екрану.
Євген Воронін 5 июля 2022, 17:01
Отделение по адресу: Запорожье, ул. Чаривная, 119
По договору списания по карте и счету каждого 30 числа месяца, а по факту списывают когда вздумивается! Нет отображения о списании со счета нужно писать в техподдержку чтобы получить ответ куда ушли деньги! Карту загоняют в минус! Сколько не кинь постоянно минус 3000, 7000 не имеет значения! Вот пример было минус 2035 кинул сем 3.07.2022 получил на следующей день минус 83 как так? Может можно как банк просто нарушать правила и тогда просто не платить росторгнуть договор через суд и ладно не могу понять?
ПУМБ
Ответ банка
6 июля 2022, 19:30
Вітаємо, Євгеній Олександрович!

Сума використаних коштів більша ніж ромір ліміту. Кошти на погашення заборгованості вносились не своєчасно і не в повному об'ємі.Відсотки нараховуються 30-го числа. Списання відбувається в дату внесення коштів на рахунок, саме тому і відображається мінус на рахунку.
Проблема решена
Tatka1395 5 июля 2022, 12:14
Хочеться поделиться работой банка ПУМБ в военное время, когда люди не имеют тех доходов которые были до войны, это один из банков который не снизил процентную ставку по кредитной карте, а только начисляет по полной и звонит в день 10 раз, требует заплатить.
Вымарать деньги в грубой форме, это перебор. Если я только вышла на работу в июне, и об этом сказала, и смогу платить не по полной как они требуют, а требуют всегда больше и больше.
ПУМБ
Ответ банка
6 июля 2022, 17:31
Вітаємо!

Напишіть нам в особисті повідомлення ПІБ та ІПН, дату і номер телефону коли був здійснений дзвінок.Ми перевіримо дані та надамо відповідь.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.6 44.2
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.6 44.2
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝