×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.4 | 50.1 |
| PLN | 11.65 | 11.95 |
| USD | 42.1 | 42.7 |
| Все курсы банка | ||
Закрытие счета при финмониторинге
Хотел закрыть счет, так говорят, что пока военное время не пройдет, либо не предоставите документы на всю сумму, то счет вам не закроем.
Тогда вопрос к банку!
Согласно части первой статьи 1075 Г К Договор банковского счета расторгается по заявлению клиента в любое время.
Право клиента на расторжение договора банковского счета в одностороннем порядке является безусловным.
Даже есть практика верховного суда по таким делам. Но банку плевать на законы.
Почему вы ставите ваши банковские правила и регламенты выше закона?
Ваші дані передано до відповідного підрозділу банку. Ми надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Комментарии (5)
Банк не тільки НЕ працює 23/7, він взагалі працює як банк з 90-х
22:30 гроші все ще «не прийшли» на рахунок ПУМБ.
Згідно Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні», міжбанківські перекази можуть зараховуватися в термін до 3-х робочих днів. Якщо сума не зарахована впродовж цього терміну, рекомендуємо уточнити статус операції у банку-відправника та повідомити нам в особисті повідомлення суму переказу для перевірки надходження.
Комментарии (14)
Працівниця шахрайка
Створив скаргу ,і банк це все підтвердив, но не надав відповідь чи мала вона право це робити і чи є це законним і тд
А, і до речі після звернення, коли ще воно не було розглянуте, думаю що вона додала нецензурний тег до мого номеру в гетконтакті(не докінця впевнений що вона, на 70%)
Ми завжди зберігаємо банківську таємницю і не розголошуємо дані наших клієнтів. Хочемо розібратися у ситуації та просимо Вас надіслати нам у приватні повідомлення деталі ситуації.
Комментарии (3)
Часті проблеми з платежами в додатку
Нам прикро, що у вас склалася дана ситуація. Надайте будь ласка Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону щоб ми могли розібратися та перевірити деталі.
Написать комментарий
Как я пытался оформить ВсеМожу Онлайн
У меня уже есть ВсеКарта, она идеальна по тарифам. А вот ВсеМожу…
Целых полчаса я мучался с регистрацией ВсеМожу Онлайн. Ничего не вышло.
Выбрал эту карту в меню, выставил желаемый кредитный лимит 1000 грн.
ДИЯ подписывает документ и виснет, итого произошло 6 запросов ПУМБа к моей кредитной истории. Половина отклонены, половина приняты.
Потом в камеру посмотри, покрутись, моргни. То освещения мало, то лицо не распознано. И наконец — анкета. А там заполни все поля: ЕДРПОУ твоей работы (я его не знал никогда, зачем это нужно?) и адрес и рабочий телефон.
Другие банки никогда у меня такую инфу не спрашивали, максимум оформлен ли официально и название работы. И при этом давали кредитный лимит и 10 000 и 50 000.
Так что на этом я прекращаю борьбу за оформление этой горе-карты.
От кредитки ПУМБа откажусь окончательно, теперь уже навсегда…
Нам дуже шкода, що процес оформлення кредитної картки «ВсеМОЖУ Online» залишив у Вас негативні враження. Ми працюємо над спрощенням цього процесу та найближчим часом уже покращено його.
У зв'язку з технічними проблемами, ми не змогли відразу отримати необхідні документи від Дії, саме тому потрібно було провести декілька спроб.
Процес відеоверифікації пов'язаний з додатковою безпекою клієнта, при оформленні кредитного продукту. Так як ми звіряємо Вашу фотографією у документах Дії з фотографією при оформленні, необхідно щоб дана фотографія була чіткою та мала гарне освітлення. Як додатковий спосіб ідентифікації, необхідно зробити якусь активну дію, як у Вашому випадку «моргнути», щоб ми могли пересвідчитися, що це не фотографія, а саме клієнт.
Відповідно до регламенту заповнення анкети під час оформлення кредитного продукту, необхідно надати інформацію стосовно місця роботи, вказавши код ЄДРПОУ та робочий телефон компанії.
Комментарии (2)
Найгірший банк, з усіх існуючих банків в Україні
Це банк, який працює на руку ворогові, бо тероризує своїх клієнтів, які до війни не мали жодних прострочок, у яких чимало договорів у цьому ж банку закрито достроково.
Це єдиний банк, який не зважаючи на подану заяву, відмовляється реструктуризувати кредитні картки (хоча реструктуризація теж передбачає значну переплату клієнтом, а отже й заробіток для банку).
Це єдиний банк, який пропонує (ні, нав’язує!) рефінансувати ТІЛЬКИ споживчі кредити, АЛЕ шляхом тотальних змін у договорі, прибираючи в новому договорі всі форс-мажорні обставини, тобто умови нового договору ніяк не захищають права клієнта.
Це єдиний банк, який не може зрозуміти, що через російську агресію і повномасштабне вторгнення на територію України, клієнт втратив 65% доходу (при чому це легко ідентифікувати, бо клієнт працює на металургійному підприємстві, яке на сьогодні через війну не працює).
Це єдиний банк, клієнт якого, незважаючи на значне зменшення доходу, ВІДНОВИВ сплату поточних платежів по споживчих кредитах відповідно до договору. Але ж ні, банк ПУМБ зайняв позицію «колекторів» в поганому сенсі цього слова, бо кожного робочого дня ТЕРОРИЗУЄ УСІХ родичів та знайомих, які, до речі, не вказані, як контактна особа, з вимогою погасити ВСЮ існуючу заборгованість.
російське вторгнення вбиває українців фізично, російська агресія зруйнувала матеріальний добробут українців, а банк ПУМБ працює на руку ворогові й добиває українців морально своїм терором.
Це єдиний банк, який продовжує нараховувати відсотки за несвоєчасне погашення, незважаючи на поновлення сплати договірних поточних платежів.
Це єдиний банк, який зараз ВИМАГАЄ через колекторів заплатити ВСЮ суму простроченої заборгованості. Це враховуючи те, що клієнт з ідеальною кредитною історією й до війни не мав жодної прострочки.
У мене є споживчі кредити й картки в інших чотирьох банках («Сенсбанк», «УкрСиббанк», «ТАСКОМБАНК», «А-банк»), де пішли назустріч й рефінансували як кредитні картки, так і з розумінням поставилися до вимушеної прострочки щодо споживчих кредитів: в цих банках мене ніхто не тероризує й не тероризує родичів чи знайомих. Хоча так само після 24.02.2022 р. через значне зниження доходу — була тривала прострочка. Проте в цій ситуації банки пішли на зустріч й весь період розстрочки добавили до кінцевого терміну погашення, тобто термін сплати кредиту збільшився на 9 додаткових місяців.
ПУМБ — це єдиний банк, який ганебно бреше, телефонуючи УСІМ родичам та знайомим, говорячи, що їхній номер вказаний як номер поручителя або контактної особи… Низько й гидко. Така поведінка притаманна тільки російським окупантам, але ніяк не українському банку.
Війна показала «нутрощі» багатьох…
ПУМБ не виявився виключенням.
ПУМБ — ГАНЕБНИЙ банк. Після сплати всіх кредитів, навіть якщо це буде єдиний банк з необхідними пропозиціями — В ЖОДНОМУ РАЗІ ДО банку ПУМБ звертатися не буду, ще й усіх знайомих буду попереджати про «порядність» цього банку.
Нам дуже прикро, що у Вас склалося таке враження про нашу роботу. З березня по серпень ми автоматично надавали кредитні канікули з подовженням строку дії кредитного договору всім власникам кредитів готівкою, кредитів на купівлю товарів та Сплачуйте частинами NEW. Автоматично були підключені кредитні канікули для кредитних карток. Увесь цей час обов’язковий платіж складався з відсотків, щомісячної комісії та зменшеного тіла кредиту. Клієнтам які зараз втратили можливість сплачувати за кредитом, ми не нараховуємо штрафів та не підвищуємо відсотки за непогашену заборгованість. Додатково для таких клієнтів банк готує індивідуальні програми реструктуризації боргу. Будь ласка, підкажіть нам в приватних піводомленнях Ваші контакти, щоб ми могли розібратися з ситуацією та перевірити коректність дзвінків.
Комментарии (3)
Цей банк безнадійний.
Наразі для наших клієнтів з'явилася можливість відновлення паролю у мобільному застосунку ПУМБ Online через відеоверифікацію. Дана функція доступна для користувачів IOS та Андроід версія застосунку Android2.248.0.
Комментарии (1)
Жахливе обслуговування
Наші спеціалісти намагалися з вами зв'язатися декілька разів та з'єднання відсутнє. Будь ласка перевірите налаштування телефону чи не заблоковані вхідні дзвінки від Банку.
Комментарии (1)
Мошенник вашего банка
Дякуємо за інформацію. Дані передано до відповідного підрозділу банку.
Комментарии (3)
Заблокували без Пояснень
Ми хочемо розібратися в ситуації, напишіть будь ласка нам в особисті повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Комментарии (2)
ПУМБ фин мониторинг
Деньги заблокированы и у меня, и еще у нескольких знакомых. Этими заблокированными деньгами по всей стране в военное время, банк пользуется, но % не платит, зато за все берет сполна. Закрывайте счета уважаемые граждане. Не связывайтесь с этим эндоразвитым банком. Работает один знакомый там, так видимо для новых звездочек внутри компании, какой то сотрудник решил показать результат работы и начал блокировать счета, выполняя план. А еще они там друг друга сдают у службы безопасности тоже есть план который нужно выполнять внутри компании.
Нам прикро, що у Вас сталася негативна думка про наш банк. Ми хочемо розібратися в ситуації. Чи можете Ви надати Ваше ПІБ на ІПН в особисті повідомлення.
Комментарии (1)
Работа консульта
Нам дуже прикро, що склалася дана ситуація. Ми хочем розібратися та надати зворотній зв'язок. Напишіть нам в особисті повідомлення номер телефону з якого Ви телефонували та дату дзвінка.
Комментарии (1)
Нет никакой реакции на обращение
Нам дуже шкода через ситуацію, що склалася. Блокування рахунку було встановлено в рамках чинного ДКБО. Ми перевірили інформацію та ознайомилися з документами які були надані. Вчора блокування з рахунку було знято. Ми додатково перевіримо роботу операторів гарячої лінії щодо корректного інформування клієнтів.
Комментарии (1)
Роблять перепону при поповненні Вільного вкладу (8%)
що знаходиться у Тернополі на бульварі Шевченка.
Хотів поповнити на Довільний вклад, але не було
З собою посвідчення особи — паспорта чи посвідчення
Водія. Була картка тернополянина, котра видається
На основі паспортних даних.
У це відділення заходив часто, мене вже добре знали.
але поповнити відмовили. Вимушений поїхати додому,
взяти паспорт. По дорозі подумав, а якщо звернутись
В інше відділення не показуючи паспорта. Там поповнили
і ніяких перепон — через 5 хвилин прийшло підтвердження
про поповнення. Вечором зайшов у попередє відділення
на бульварі Шевченка, пред’явити претензію керівнику
відділення. Але він став на сторону своїх працівниць.
Працівниця не хотіла мене пропустити до керуючого відділенням, як вівчарка, чудом прорвався, брехала,
що керуючого немає в кабінеті. До речі всі 3 працівниці
стверджували, що без паспорта не можна поповнити
— кругова порука! Відганяють клієнтів. Згідний, коли
забирати, то потрібно пред’явити посвідчення.
Більше моєї ноги в цьому відділенні не буде, працівниці
все одно отримають зряплату, а я віднесу готівку
в інший банк.
Нам прикро, що після відвідування нашого відділення, Ви отримали негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації детальніше та проведемо внутрішнє розслідування, про результати якого обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (1)
Блокують рахунок, без пояснень, після надання офіційних документів незаконно утримують кошти
«Ваш рахунок заблоковано, зверніться до відділення банку»
Із дружиною завітали до відділення банку, що за адресою вулиця Деревлянська, 8 (м. Київ)
Нам було озвучено, що зняття готівкових коштів перевищує ліміти за вашим внутрішнім фінмоніторингом, нам надали лист документів, необхідних для надання банку із метою підтвердження законності їх отримання.
Наступний раз через тиждень завітали до банку вже із документами, як виявилось, банк не приймає документи із «Дії» (ОК-5, ОК-7) у цьому ж відділенні нам по-хамськи відповіли, що нікому це не потрібно і в принципі персоналу плювати на цю ситуацію, ну і найкраща фраза банку ПУМБ: «нічого із цим не можемо зробити».
А ще здивувала фраза, «як ви думаєте фінмон буде ваші документи читати, навіщо нам QR на документах та паролі, ви що думаєте у них телефони є?»
Ви правда, серйозно? Думаю ваш банк у кам’яному віці, якщо у персоналу немає телефонів…
Ваш співробітник розлив чай на наші документи прямо під час візиту. Як це пояснити?
Далі — усе, що співробітниця встигла відсканувати, мала б передати банку, але ні…
До нас по телефону звернувся інший співробітник вашого банку, із проханням надати ті самі документи. Навіщо? Ви ж уже отримали їх у паперовому вигляді…
Вже більше місяця пройшло із моменту їх надання, отримуємо прохання надати більш детальні пояснення, але все вже описано у першій заяві. Чому така неповага до клієнта? У країні війна, ви блокуєте незаконно рахунки, і навіть після отримання усіх документів нічого не робите.
Рахунок ніхто не розблоковує, кошти зависли, та утримуються банком НЕзаконно.
Навіщо ваш банк, якщо вам плювати на клієнтів, і ви відкрито показуєте це при візиті до банку?
Відповідно до п. 4 та п. 5 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення \" № 361 — IX від 06.12.2019р. (далі – Закон), «Банк зобов'язаний здійснювати належну перевірку клієнтів та забезпечувати моніторинг фінансових операцій клієнта на предмет відповідності таких фінансових операцій наявній у Банку інформації про клієнта, його діяльність та ризик, включаючи в разі необхідності інформацію про джерела коштів, пов'язаних з фінансовою(ими) операцією(ями).
Відповідно до ч. 6 ст. 11 Закону «Банк має право витребувати, а клієнт, представник клієнта зобов'язані подати інформацію (офіційні документи), необхідну (необхідні) для здійснення належної перевірки, а також для виконання Банком інших вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Ми обов'язково перевіримо ситуацію, яку Ви описали та в усьому розберемося. Також хочемо зазначити, що задля збереження банківської таємниці, ми не можемо обговорювати це з третіми особами. Тому, просимо Вашу дружину написати нам у приватні повідомлення на порталі або у Facebook https://www.facebook.com/pumbua.
Комментарии (2)
Все чудово
Написать комментарий
ПУМБ банк самостійно повертає (відміняє) перекази від своїх клієнтів без ніяких пояснень
Комментарии (3)
Приятно удивлен
Заходил в отделение ПУМБ по кой каким своим делам, а заодно и дай, думаю, спрошу- « закончился срок валютного депозита, заказать ли деньги прямо сейчас можно? » И был приятно удивлен- оказывается если срок вашего валютного депозита истек, то даже не обязательно заказывать доллар наличный. Просто зайди в кассу, предъяви паспорт и валютную карту и забирай хоть сейчас свои доллары. Причем, даже без просьб, сами купюры выдали все новенькие одна в одну.
Вспоминаю свою «эпопею» с получением такого же депозита у МОНО, тогда пока намучался пока заказал, потом когда забирал деньги в кассе банка «партнера «так и норовили всучить всякий хлам. А тут ПУМБ вы приятно удивили, безо всякой волокиты, буквально за минуту времени и безо всяких проблем.
Спасибо
Дякуємо за високу оцінку обслуговуванню у нашому відділенні. Працюємо для Вас!
Комментарии (3)
Подяка
Дякуємо Вам за високу оцінку наших співробітників! Працюємо для наших клієнтів!
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Благодарность
Я, являюсь ВИП клиентом и представителем еще троих ВИП клиентов, обслуживаюсь в ПУМБЕ больше десяти лет как персона и мне есть с чем сравнивать!
За 4 годы активной работы со Светланой у меня и моих партнеров только положительные впечатления.
Светлана, всегда вежлива, оперативно решает любые вопросы, помогает с решением вопросов со смежными подразделениями отлично знает продукты персоны, умеет находить компромиссные решения и всегда стараться максимально быстро и самое главное, выгодно для клиентов, решить вопросы!
Даже когда она в отпуске, к ней всегда можно обратиться за помощью и она никогда не откажет и всегда остается на связи. Светлана всегда приветлива, ухожена!
Очень профессиональный сотрудник, про которого я всегда даю всем знакомым самые лучшие рекомендации! Спасибо банку за такое премиальное обслуживание и таких сотрудников! Остаемся вместе с ПУМБ!!!
Дякуємо Вам за високу оцінку наших співробітників! Працюємо для наших клієнтів!
Написать комментарий