Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
kolvah61 30 мая 2023, 16:42
В мае месяце 2022 г с помощью ПУМБ приобрёл военные облигации на 12 тысяч долларов.При покупке облигаций претензий ко мне не было, но прошол год и при погашении облигаций банк выявил нарушение т. е. государство возвращает деньги за помощь ВСУ, а банк их блокирует.К депозиту в гривне два года притензий не было их тоже заблокировали.Банк прислал письмо с требованием доказать что деньги мои.Мне 62 года эти деньги откладывались в течении 30 лет на староть.Ни одно требование банка о происхождении ссредств подтвердить не могу.На данный момент остался без средств.Прошу ПУМБбанк сообщить когда можно возобновить отношения с банком.У клиентов банков прошу совета как быть
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 30 мая 2023, 17:36
Вітаємо! Нам прикро, що сталася така ситуація. Ми бажаємо розібратися та з'ясувати деталі. Просимо надіслати нам у приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону. Про результати перевірки ми неодмінно надамо зворотній зв'язок.
lydmila84 29 мая 2023, 12:48
Банк не виконує Постанову Державного виконавця про визначення поточного рахунку фізичної особи-боржника у банку для здійснення видаткових операцій.
ПУМБ
Ответ банка
29 мая 2023, 15:02
Вітаємо!

Нам прикро, що сталася дана ситуація. Ми бажаємо розібратися детальніше та провести внутрішнє розслідування, тому просимо написати нам Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення для перевірки інформації. Про результати розслідування ми неодмінно надамо зворотній зв'язок.
Проблема решена
AndronPav 29 мая 2023, 11:13
Більше десяти років мав нібито нормальну взаємовигідну співпрацю з цим банком, останні роки навіть іноді його рекламував своїм знайомим. І ось настали дні величезного розчарування. З зарплатного рахунку раптово було списано банком 1500грн, в квитанції сказано що на погашення якихось прострочених відсотків за овердрафтом від 2012 року!(не користуюсь овердрафтом та закрив його ще в 2014! Ніяких претензій та повідомлень від ПУМБ за всі ці роки не було) Дзвоню на гарячу лінії зі впевненістю що зараз все вирішиться, але там мене дивують ще більше! Кажуть так, ми бачимо що у вас окрім зписаних ще більше тисячі боргу висить! На питання звідки цей борг взявся — запропонували звернутися у відділення. Наступного дня у відділенні молодий хлопець співробітник, теж нічого не розуміючи і блимаючи очима, попросив знов зателефонувати тільки вже в інший відділ по заборгованостям. Там мене попросили почекати і передзвонити через два дні. Через ті самі два дні мені знову спочатку довелось пояснювати що трапилось, поки нарешті там побачили що я вже звертався, але виявилось що нічого поки що не з’ясовано, а чекати треба десять днів! Так от за всі ці «пригоди» я вже витратив чимало часу, сил та нервів, а не почув ще жодного хоч приблизно зрозумілого пояснення, що це таке і хто винен??? То ж єдиний висновок поки що котрий я змушений зробити, то це або в них там працюють якійсь шахрайські схеми, або некомпетенті працівники! А ще звісно мабуть доведеться закривати рахунки в цьому банку і шукати щось краще… Бо довіру вже втрачено.
ПУМБ
Ответ банка
29 мая 2023, 14:24
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження про нашу співпрацю. Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше і вже передали Ваше звернення в роботу. Після отримання результатів перевірки ми надамо Вам зворотній зв'язок.
Проблема решена
Филипп Мисюренко 28 мая 2023, 20:11
Отделение по адресу: Одесса, ул. Итальянская, 33
17-го апреля банк заблокировал все мои счета и деньги, которые на них находились, в связи с процедурой фин.мониторинга. С моей стороны все документы, которые у меня имелись для подтверждения происхождения источника средств я предоставлял в день запроса, на данный момент последний запрос, который я получил от банка был 3-го мая. Я им скинул весь набор документов и с того момента происходит игнор, прихожу в отделение банка — никто ничего не знает, повлиять на процесс никто не может, в тех. поддержке молчат, в переписке с отделом фин. мониторинга отправляют шаблонное сообщение по типу — ваш вопрос находится на рассмотрении, о результатах мы вам сообщим. Я хочу получить свои деньги и закрыть все взаимоотношения с этим банком и никогда больше его услугами не пользоваться, учитывая какой сервис они предоставляют своим клиентам. Ситуация до сих пор не решена, прошло больше месяца.
ПУМБ
Ответ банка
29 мая 2023, 13:42
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження про нашу співпрацю. Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше і вже передали Ваше звернення в роботу. Після отримання результатів перевірки ми надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 13 июля 2023, 12:57
Добрий день, Філіпе! Перепрошуємо за затримку! Задля збереження банківської таємниці ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Проблема решена
MaksimCoX 26 мая 2023, 18:29
Отделение по адресу: Львов, ул. Любинская, 102
Доброго дня! Маю жахливу ситуацію з даним банком. 11.04.2023 року продавав автомобіль через компанію і компанія мені оплатила кошти на мій картковий рахунок відкритий у банку ПУМБ. Продаж був офіційний з вказанням призначення платежу (за продаж авто згідно ДКП…). Як тільки кошти поступили мені на рахунок від компанії, мені одразу заблокували карту. Я звичайно одразу передзвонив на гарячу лінію банку, сказали що це фінмон заблокував кошти і що потрібно надати документи про походження коштів. На наступний день я надав у відділенні банку всі необхідні документи які просили (договір, платіжку від компанії і т.д). Документи прийняли на розгляд і сказали очікувати відповіді. Пройшов тиждень, другий відповіді не було. Я знову звернувся у відділення, конкретики знову ж ніякої не отримав. Кожен все по різному говорить. Пройшло ще трохи часу, мені прийшов лист я так зрозумів з відділу фінансового моніторингу що статус мені присвоять протягом 30 днів від моменту коли я надав документи (12.04.2023). Станом на сьогодні вже пройшло 1,5 місяці і я в черговий раз відвідав відділення, де мене просто приголомшили, сказавши що їм відповіли з відділу фін моніторингу, що моя заявка в черзі і регламенту ніякого немає. Тобто вони спокійно користуються моїми коштами, а сума не маленька, і годують мене чеканнями ((((. Просто у мене знайомий у Хмельницькому мав подібну ситуацію, при чому у нього це сталось пізніше ніж у мене, то його питання закрилось через 4 дні. А я дальше в черзі… я щось не до кінця розумію їхню чергу.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 27 мая 2023, 9:14
Вітаємо!

Нам прикро, що сталася дана ситуація. Ми обов'язково проведемо внутрішнє розслідування, перевіримо всі деталі та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Archibald2023 26 мая 2023, 13:01
Отделение по адресу: Киев, ул. Н. Лаврухина, 4
При сплаті комуналки через мобільний додаток в продовж двох місяців за тепло (а це майже 4тис гривень) банк відправляв гроши в теплоенерго на рахунок абсолютно іншого користувача (додаток ПУМБ підтягнув в послуги за моєю адресою ІНШОГО ЛІВОГО користувача) там поля незмінні, тобто їх руками внести було неможливо. Помітили коли заборгованісь почала збільшуватись. Ще 09.03.2023 звернувся і у відділення (Київ, Лаврухина,4) персонально до менеджера, написав заяву у віддділенні,і одночасно відправив електронне звернення на електронку банка (Зі скріном і log-файлом). Банк не електронку відповів що чекайте відповіді. Сьогодні 77 діб пройшло. Відповіді нема, повернення нема. Поверніть гроши, це косяк роботи додатка банку… А менеджер мене посилає розбиратись з теплоенерго… А вони тут до чого. Я скористався послугою банку і питання у мене до банку.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 26 мая 2023, 13:57
Вітаємо!

Нам прикро, що сталася дана ситуація. Ми бажаємо розібратися детальніше та провести внутрішнє розслідування, тому просимо написати нам Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення для перевірки інформації. Про результати розслідування ми неодмінно надамо зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
Archibald2023 6 июня 2023, 10:38
Ура! ПИТАННЯ ВИРІШЕНО. Кошти повернули! Дякую за вирішення питання. Як би це вирішилось на рівні першого звернення до відділення то взагалі це було би перфектно. Дякую за розуміння і допомогу!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Roman2023vic 24 мая 2023, 7:57
Самий найкращий банк
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 24 мая 2023, 8:55
Вітаємо, Романе!

Дякуємо за довіру та високу оцінку нашої роботи. Працюємо для Вас!
Anna1694 23 мая 2023, 11:09
Ніколи не пишу негативні відгуки, але тут не втрималася. Кожного разу, як в системі видно рух коштів по моїй картці, співробітники починають наярювати з пропозиціями кредитів (в моїй багаторічній клієнтській історії немає жодної зацікавленості даною послугою). Це продовжується вже три роки, кожен місяць одне й те саме. Спочатку я ввічливо вислухувала по 20 хв монологу про те, що мені НЕ потрібно і НЕ цікаво, потім стала ігнорувати дзвінки. У травні 2023 дійшло до щоденних дзвінків по два рази, і продовжують дзвонити поки не скінчиться час очікування. Невже не зрозуміло, що клієнту не зручно спілкуватися в такому форматі?! Такою назойливістю відбиваєте все бажання співпрацювати, вважаю це за порушення особистих кордонів! В жодному іншому банку (а я є клієнтом ще дев’яти) немає такого нахабницького просування своїх продуктів.
ПУМБ
Ответ банка
23 мая 2023, 13:30
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження про співпрацю з нами. Ми просимо Вас надіслати в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону, аби ми могли видалити Ваш номер з бази прозвону клієнтів щодо пропозицій від банку.
Це жах! Була клієнтом десь 3 роки, поповнювала мобільний, інтернет, купувала речі в інтернеті та переводила кошти з карти на карту, знайомим родичам та собі на карти інших банків, все було ок. Заходжу в свій особистий кабінет в квітні цього року, хочу перевести кошти,і що я бачу, пише недостатньо коштів на рахунку, хоча кошти є і не мала сумма, телефоную на гарячу лінію, кажуть зачекати уточнюють потім кажуть рахунок заблокований фін моніторингом банку, я кажу що мені тепер робити, кажуть пишіть на пошту ПУМБ, пишу туди, кажуть щоб надала джерело походження коштів, одразу надаю, кажуть чекати, чекаю тиждень, тиша, пишу що терміново потрібні кошти на лікування, кажуть недостатньо документів, пишу що ще вам потрібно, які саме документи надати, ніякої конкретики, йду до відділення питаю там, кажуть можете надати довідку про доходи свої родичів, я вибачаюсь, а до чого тут мої родичі до мене, відмовляюся, кажу що робити віддайте гроші терміново, кажуть тоді якщо немає документів чекайте на розірвання ділових стосунків з банком, кажу давайте зараз я напишу заяву що не хочу в такому банку обслуговуватись, кажуть, а ви не можете самі закрити рахунок, вам потрібно чекати щоб фін моніторинг вам закрив рахунок. Телефоную на гарячу лінію, кажуть йдіть до відділення ми не займаємося закриттям рахунків, йду до іншого відділення, кажуть фін моніторинг ще їм не відповів, я кажу так, а що чекати, до чого цей цирк, я клієнт прийшла і хочу закрити свій рахунок так як ви мені як надавач послуг не задовольняє те, кажуть ні в даній ситуації треба чекати на відповіді фін моніторингу, кажу ок, скільки треба чекати, ми не знаємо відповідь, кажу чого так довго, кажуть в них завантаженність велика, а мене хіба це повинно хвилювати? Як велика завантаженність то наймайте нових працівників. Кажу що мені робити, що можете порадити, відповідь чекайте, я кажу що чекати кого? Ми нічого зробити не можемо ваше питання на розгляді чекати 30 днів, а може в більше, я кажу ви розумієте що мені терміново потрібні кошти на лікування, кажуть співчуваємо але нічого зробити не зможемо, чекайте. Пишу кожен день на пошту кажуть чекайте, телефоную кожен день на гарячу лінію кажуть чекайте, приходу в відділення кажуть чекайте, чекайте поки банк прокурте ваші кошти як йому потрібно без вашої згоди, то платіть мені відсоток за користування моїми коштами! Вже місяць я чекаю, зайшла в свій особистий кабінет бачу 99999 якусь дивну суму на балансі, пишу на пошту нуль емоцій, пишу в чат бот там наче з дуба впали, знов пішла в відділення кажуть так добре давайте зараз закриємо рахунок і віддамо вам кошти, пів години сиділи, і тут мені відповідь треба чекати відповіді від фін моніторингу щоб можна було забрати кошти! Питаю скільки ще чекати, відповідь ще місяць, я кажу то я вже місяць чекаю, відповідь ну це фін моніторингу це завжди довго. Тобто якщо ви будете помирати і захочете забрати свої кошти, банк просто наплює на вас і буде крутити вашими коштами стільки скільки йому потрібно! Тому моя порада, обходити цей банк стороною, і всі кошти які зберігаєте негайно забрати, бо наморочать вам голову так що ви після цього банку не захоче ні в якому банку тримати кошти! Я так розумію банк Пумб банкрот і таким чином підтримує себе на плаву. Дуже багато подібних відгуків можна побачити про банк ПУМБ, люди по пів року, рік не можуть кошти забрати! А це незаконно, тому-що згідно НБУ заблоковані кошти можуть бути не більше 7 днів.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 22 мая 2023, 21:27
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше розглянути дану ситуацію. Для цього, будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону чи ІПН. Ми неодмінно розберемося в ситуації та надамо Вам зворотній зв'язок.
MykhailoB 21 мая 2023, 22:13
При спробі реєстрації не підтягуються дані з Дії. Потім після помилки в Діі починається циклічна помилка — ввод номер телефону — введення пароля з СМС — помилка. Яка може бути надійність роботи банку — якщо ще до реєстрації у додатку вже 2 помилки?
ПУМБ
Ответ банка
22 мая 2023, 12:25
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратися у ситуації детальніше, тому просимо Вас, надіслати нам в особисті повідомлення, Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону аби ми могли провести внутрішню перевірку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Got 18 мая 2023, 20:13
Маю заборгованість в цій шаразі, виникла вона після початку війни, коли лишилася роботи, до цього часу — сумлінно сплачувала, питань не було.
З’явилася робота та можливість потроху виплачувати кредит. Тут і пропозиція прощення з банку подоспіла.
За домовленістю сплачувала частинами, сподівалася, що все ж таки закрию це питання.
Але, виявилося, що коли ти робиш хоч якісь внески на карту, тебе по 100 разів на день починають діставати колектори цієї контори. Сказати, що це задовбує — це нічого не сказати.
З усіх колекторів лише дві були в адекватні і нормально спілкувалися, інші — використовують скриті погрози, розмова ведеться хамські.
Остання крапля — дзвінок людині похилого віку та доведення її до лікарні.
Враження, що спеціально це спеціально робилося, щоб відбити будь-яке бажання врегулювати питання з кредитом.
Так ось, більше особисто я сплачувати нічого не буду. Оплата заборгованості буде коли будуть виплачені репарації від п…сії.
Ви свого домоглися
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 19 мая 2023, 9:12
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження про співпрацю з нами. Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше. Для цього просимо надіслати в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону, дату і час дзвінків та номери телефонів, з яких вони були отримані. Це дозволить перевірити якість консультації операторів та надати Вам зворотній зв'язок.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Zzzzzzz0701 17 мая 2023, 21:26
Мав кредит в цьому банку, з березня 2022 залишився без роботи. ПУМБ нараховує відсотки, представники спілкуються грамотно та етично без матів залякувань погроз як в інших шарагах. Запропонували закриття кредиту на лояльних умовах за 3 місяці назбирав та закрив. Додаток ПУМБ теж подобається є з чим порівнювати) Взагалі ні одній фінансовій організації гарного відгуку не писав вам 5 зірок. Насамперед за те що працюєте в рамкам закону з великої літери та етнічну повідинку ваших сот рудників. Інші хай беруть приклад! Дякую!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 18 мая 2023, 9:06
Вітаємо!

Щиро дякуємо за співпрацю та за високу оцінку нашої роботи. Працюємо для Вас!
Минфин
Ответ администратора
19 мая 2023, 20:05
Відгук не зарахований (на 19.05.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
mariupol2023 17 мая 2023, 20:59
Сегодня ПУМБ пробивает очередное дно. Банк обнулил все мои счета на основании договора поручительства, который закончился 26.01.2023 г.! В договоре поручительства четко было указано, что термин действия персональной гарантии оканчивается 26.01.2023, а сегодня 17.05.2023! Если у вашего предприятия есть кредит в ПУМБе и вы давали персональное поручительство, не держите деньги на персональных счетах т.к. банк обнулит счета, когда ему вздумается, в нарушение всех договорных условий и законов Украины. Написала в ПУМБ, чтобы одумались и вернули все на счета обратно в течение 2х дней, далее жалоба в НБУ и если не вернут после этого, тогда суд и требование компенсации из расчета 25% годовых. Персонал считает, что их хозяин Ахметов со всеми порешает, у них протекция в НБУ и на любые жалобы НБУ ответит отпиской. Ну что же, будем посмотреть …
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 17 мая 2023, 21:28
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше розібратися в описаній Вами ситуації. Для цього просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН. Ми розберемося в читуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
LHovorun 17 мая 2023, 11:52
Отделение по адресу: Киев, пр-т Соборности, 1
Владелец карты взял предоплату за батут, потом сказал, что отправил случайно за свой счет, выслал номер ттн новой почты, и попросил перекинуть на карту еще сумму доставки. В итоге вечером при проверке ттн оказалось, что никто ничего не отправлял…
ПУМБ
Ответ банка
17 мая 2023, 13:40
Вітаємо!

Нам прикро, що Ви зіткнулися зі шахрайськими діями. Ми передали заявку до Департаменту безпеки нашого банку. Також радимо Вам звернутись до Кіберполіції для написання заяви про протиправні дії.
Anna19800 17 мая 2023, 11:10
Заблокували всі рахунки з власними коштами.
Вже майже тиждень не має ніякої відповіді чому заблоковано мої рахунки. Завітав у міні відділення Пумб у себе в місті так як велике відділення знаходиться 50 км від мого міста і немає змоги його відвідати, створили заявку і вже тиждень ніхто нічого не поясню на гарячій лінії також кажуть ми нічого не бачимо цим займаються відповідні спеціалісти.
ПУМБ
Ответ банка
17 мая 2023, 11:56
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше розглянути описану Вами ситуацію. Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону. Ми розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Проблема решена
Лилия Литвин 15 мая 2023, 21:22
Сменили реквизиты оплаты торгового кредита и меня никак не уведомили.
Ранее я по шаблону с приложения другого банка оплачивала долгое время кредит, но в этом месяце не прошла оплата, но деньги сняты со счета.
И теперь названивают операторы с целью немедленного погашения задолженности, иначе будут насчитываться штрафы.
Теперь из-за ошибки Пумба, решает вопрос другой банк, с которого был совершен платеж.
Повторно платить я не собираюсь.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 16 мая 2023, 18:20
Вітаємо, Ліліє!

Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження про нашу співпрацю. Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше і вже передали Ваше звернення в роботу. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
fred77 15 мая 2023, 9:48
Заблокували рахунки, причину не повідомляють. По телефону всі данні випатили, сказали зайти в відділення, а я за кордоном, тоді кажуть напишить на емаїл, а з якого такого часу електронка стала більш безопасна чим по телефону. Такі проблеми були і з другими банками, але все решалось по телефону і не таким угрюмим оператором. ПУМБ хто з вами ще співпрацює? ви самі відстали в Україні. Перший відсталий банк …
ПУМБ
Ответ банка
15 мая 2023, 11:58
Вітаємо!

Після перевірки інформації, було виявленно, що Ваші рахунки заблоковані Службою безпеки задля протидії шахрайських дій на рахунках. Для розблокування рахунків радимо Вам, звернутись на Гарячу лінію банку.

Зателефонувати на Гарячу лінію банку можливо за номерами:
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Також є можливість зателефонувати через сайт банку за посиланням: https://www.pumb.ua, знизу сторінки є зелена кнопка «Зателефонувати Online»
Проблема решена
Olena15041993 11 мая 2023, 15:02
На початку війни банк пумб запровадив кредитні канікули на 3 місяці (в період яких було не сплачувати кредит) я ознайомившись на сайті з інформацією що при використанні кредитних канікул не будуть нараховуватись ніякі відсотки використала дану послугу (на 2 місяці). Коли лишилось два останні платежі мені почали нараховувати штраф що я не дотрималась пільгового періоду по кредиту на 2 місяці. Тобто банк нараховує штраф щомісяця протягом 2 місяців за використання кредитних канікул. Прикриваються війною в країні і обкрадають клієнтів! Не раджу зв‘язуватись з даним банком!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 12 мая 2023, 11:00
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас залишилися негативні враження від співпраці з нами. Ми розберемося в ситуації детальніше та обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок про результати перевірки.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
zig4free 9 мая 2023, 10:50
Таки получилось пройти ее. Лечебная критика работает
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 9 мая 2023, 11:48
Вітаємо!

Дякуємо за Ваш відгук! Раді, що Ви задоволені даним процесом! Ми постійно покращуємо наші сервіси та робимо їх ще більш комфортними для наших клієнтів. Бажаємо Вам гарного дня!
Проблема решена
Alinka02 8 мая 2023, 15:04
Детские вовсе банки совбез на числил ещё в пятницу в 11:00 на всех банках получили детские кроме пумб в группах все говорят что один пумб не выплатил когда я позвонила туда мне сказали что на карту прийдут протяжном трёх рабочих дней хотя не один банк по закону не имеет права по закону задерживают соц выплату больше трёх часов когда перечисляет соц выплату в бан у меня ребенок шесть месяцев у которого закончился смесь и у меня не капельки мне что ему говорить Потерпи три побочных дня Пумба не чего не случится пумбу важнее подержать детские на проценты они умрут бедные если не поставят, а дети пускай покричат не чего сними не случится они з голоду не умрут, а мы да не кому не советую этот банк и все кто получает детские это подтвердят
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 9 мая 2023, 10:31
Вітаємо!

Нам прикро, що користування нашими послугами залишило у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації, проведемо внутрішнє розслідування та неодмінно надамо зворотній зв'язок про результати перевірки.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.4 50.1
PLN 11.65 11.95
USD 42.1 42.7
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.4 50.1
PLN 11.65 11.95
USD 42.1 42.7
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝