×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.7 | 44.3 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Все курсы банка |
Заблокували карту, проблема не вирішується вже місяць
Нам прикро, що у вас склалася дана ситуація. Надайте будь ласка Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону щоб ми могли розібратися та перевірити деталі.
Комментарии (2)
По кредитці ПУМБ
Зверталась у телаграм чат-бот, щоб розяснили чому така картина по кредитці вийшла /скрин-шот як підтвердження надам/ баланс з мінусом, якщо поповняю кредитку не змінюється баланс. Обовязковий платіж росте, від початку війни і до сьогодні його нараховують і великими сумами. У зв’язку з війною, зі зменшенням доходів — кошти були внесені не вчасно, хоть вони і кажуть що штрафи та пеня не нараховував, але вони їх нараховував у двократному розмірі. Кожного ранку у мене борг зростає не розумію чого. Я дуже жалкую що я стала клієнтом цього банка. Це вже не вперше в цього банку шахрайскі дії але коли до них зверталася то нічого розяснити не можуть тільки просять сплачувати більшими сумами тоді банк може відреагує. Просила реструктуризацію хоч якусь. У мене мін.зарплата, не можу сплачувати ніяк… Співробітники кажуть що у них все правильно нараховується і автоматично.
8 березня обдзвонили всіх моіх колег, щодо погашення мого кредиту так як вони є поручителями. Я ніякох номерів і прізвищ не надавала, ніколи. Щомісяця телефонують моій дитині неповнолітній. Номер теж незнаю де взяли. Це ж дитина. Після погашення свого кредиту Я ніколи більше не хочу мати справи з цим банком. Шахраі страшенно обманюють. Сьгодні сплатила маленьку частину грошей скільки мала 500грн. Зразу прийшла смс і повідомлення на додаток ПУМБ «сплатіть всю суму 51 тис. до 30 березня і ми спишемо обовязковий платіж і лист вишлемо поштою. Це як? Якщо я яку б суму не вносила 2000 чи 300грн у мене баланс по карті міносовий не змінюється. А обовязковий платіж який росте від початку війни щомісяця. Також 1 числа приходять смс з сумою боргу і обовязкового платежу — мені і дитині на тел. Але заходжу в додаток, а там сума обовязкового платежу на 3 тис більша. Прошу допоможіть мені розібратися з цим питання. І вимолити в банку реструктуризацію і припинення нарахування шалених відсотків. Просто сил вже немає. Ящо мені через іхні дзвінки прийдеться звільнитись — я взагалі нічого не зможу сплатити навіть 100грн.
Нам прикро, що у вас склалася дана ситуація. Надайте будь ласка Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону щоб ми могли розібратися та перевірити деталі.
Комментарии (1)
Кешбек
Також негативним є те що не можна знизити кредитний ліміт по карті через додаток або дзвінок у довідковий центр, треба топати у відділення.
За умовами нарахування кешбеку, відсоток нараховується на суму покупки яка була зроблена згідно обраних категорій на місяць з кредитної чи дебетової карти. Ці умови прописані під час вибору категорій.
Також, хочемо зауважити, що знизити кредитний ліміт Ви можете як у відділеннні банку, так і зателефонувавши на Гарячу лінію.
Комментарии (3)
Платиш за кредит з-за кордону, вони не приймають, накручують %, запитуєш чому — не відповідають по суті
Банк 14 лютого їх прийняв, вони списались з моєї картки.
Потім проходить тиждень другий, а коштів все немає.
Я звертаюсь до підтримки, вони не відповідають по суті — лише формальні відписки, запит прийнято, розглядаємо…
У кінці лютого кошти несподіванно повертаються на карту,
я пишу електронний лист 2 березня з запитом, «чому та що робити?»
9 березня приходить формальна відповідь, що кошти не зараховані.
На мої питання чому банк не зараховує кошти — нічого не відповідають по суті.
Що робити далі теж не говорять — лише очікуйте.
Скарги з сайту не допомагають — банк не реагує, посилаючись на проблеми PayHub та їх причини. Але ж хвилинку, я не маю жодного відношення до PayHub, бо платив на сайті PUMB, а не PayHub (!).
При цьому на даний момент проценти по кредиту продовжують набігати вже як місяць, а жодних варіантів вирішення проблеми з оплатою не надано
Дякуємо за надану інформацію. Ваші дані передано до відповідного підрозділу банку. Ми розберемося в ситуації та повернемося зі зворотнім зв'язком.
Ми надали зворотній зв’язок по Вашому зверненню у особистих повідомленнях, просимо перевірити дірект.
Комментарии (4)
Бардак
Складається враження, що відповідають лише коли запитуєш щось легеньке та ніжне, а коли про щось трохи складніше — то вже є непосильне. Одним словом — вибірково.
Вже вкотре банк нагадав про можливість отримувати міжнародні перекази WU та Ria у гривнях, доларах та євро не виходячи з дому. А як воно в‘яжеться з нещодавнім видаленням усіх валютних карток (закриттям валютних рахунків) за ініціативою банку і без будь-якого оголошення/інформування? Як-не-як ви ж працюєте з людьми, трішки поваги не завадило б, не вважаєте?
Окрім того, прибрали зручну можливість відкриття валютних рахунків безпосередньо у застосунку, мовляв «гойда» у відділення. А у відділенні що?
То власне як отримувати грошові перекази у валюті «не виходячи з дому»?
Ми хочемо розібратися в ситуації напишіть нам в особисті повідомлення електронну адресу з якої Ви звертались до банку, дату, Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону.
Можливість відкриття валютних рахунків так карток доступна в додатку ПУМБ online, якщо у Вас виникла помилка опишіть її детально в повідомленні.
Написать комментарий
Блок банка
Железняк Михайло Анатолiйович.
Остаток средств на клиентском счете 50187 грн.
При попытке снятия или перевода личных средств пишет, что средств недостаточно.
В настоящий момент подано более 5 письменных обращений в отделение банка.
В ходе разбирательства банк задал большое количество вопросов, на которые с моей стороны были даны детальные ответы, в том числе справки ОК-5 и ОК-7. Весь перечень обращений и клиентских ответов можно посмотреть в базе банка.
С момента последнего моего ответа дополнительных вопросов со стороны банка не поступало, при этом решения от банка также нет.
Часть клиентских ответов. Полная история коммуникации в базе банка.
Всю информацию, который запрашивал у меня банк-я ответил. Предоставил все документы.
Качество работы банка? Отсутствует! Я веду бизнес, но не могу вывести деньги. В ресторан не могу закупить продукты, так как зависли деньги в банке! Спасибо, ПУМБ!
Дякуємо за надану інформацію. Ваші дані передано до відповідного підрозділу банку. Ми розберемося в ситуації та повернемося зі зворотнім зв'язком.
Написать комментарий
Блокують транзакції PayPal. Є баги і суттєві обмеження по історії в мобільному додатку
— В службі підтримки кажуть, що через пейпал купують криптовалюту — тому блокують
— Розблоковувати відмовилися.
По мобільному додатку
— По історії — лише видно 6 місяців
— Є баги, коли не видно платежі і відповідно не можна отримати квитанції
— Є баг, коли флоу екранів спутується. Був перший флоу. Потім виконується якась інша транзакція… І ось ця транзакція потім має екрани з першого флоу.
— За історією, що перевищує пів року — можна отримати тільки pdf і тільки по запиту в банк
— Є нав’язування кредитів через мобільний додаток.
Відповідно до п. 4 та п. 5 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення" № 361 — IX від 06.12.2019р., банк зобов'язаний здійснювати належну перевірку клієнтів та забезпечувати моніторинг фінансових операцій клієнта на предмет відповідності таких фінансових операцій наявній у банку інформації про клієнта, його діяльність та ризик, включаючи інформацію про джерела коштів, пов'язаних з фінансовими операціями. У такому разі рахунки клієнта можуть бути обмежені до надання клієнтом офіційних документів, необхідних для здійснення належної перевірки.
У мобільному додатку ПУМБ Online доступні квитанції за останні 6 місяців. Квитанції по операціях, виконаних впродовж останнього року, можна замовити в чаті підтримки, обравши «Більше» в нижньому правому кутку екрану та «Написати в чат». Квитанції по операціях, виконаних більше 1 року тому, слід замовляти у відділенні.
В разі виникнення помилок відображення чи роботи додатку, Ви можете надіслати звіт до технічної підтримки. Для цього власникам телефонів на IOS достатньо просто злегка потрусити телефон, а власникам пристроїв на Android – «тапнути» по екрану 5 разів. Після цього автоматично буде сформований лист для відправки в службу підтримки. Після завершення розгляду Ви отримаєте листа з результатами на Вашу електронну адресу.
Мобільний додаток ПУМБ Online лише інформує про індивідуальні кредитні пропозиції. Оформлення будь-яких кредитних продуктів добровільне і відбувається лише з ініціативи та за згодою клієнта.
Комментарии (5)
Закрытие счета при финмониторинге
Хотел закрыть счет, так говорят, что пока военное время не пройдет, либо не предоставите документы на всю сумму, то счет вам не закроем.
Тогда вопрос к банку!
Согласно части первой статьи 1075 Г К Договор банковского счета расторгается по заявлению клиента в любое время.
Право клиента на расторжение договора банковского счета в одностороннем порядке является безусловным.
Даже есть практика верховного суда по таким делам. Но банку плевать на законы.
Почему вы ставите ваши банковские правила и регламенты выше закона?
Ваші дані передано до відповідного підрозділу банку. Ми надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Комментарии (5)
Банк не тільки НЕ працює 23/7, він взагалі працює як банк з 90-х
22:30 гроші все ще «не прийшли» на рахунок ПУМБ.
Згідно Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні», міжбанківські перекази можуть зараховуватися в термін до 3-х робочих днів. Якщо сума не зарахована впродовж цього терміну, рекомендуємо уточнити статус операції у банку-відправника та повідомити нам в особисті повідомлення суму переказу для перевірки надходження.
Комментарии (14)
Працівниця шахрайка
Створив скаргу ,і банк це все підтвердив, но не надав відповідь чи мала вона право це робити і чи є це законним і тд
А, і до речі після звернення, коли ще воно не було розглянуте, думаю що вона додала нецензурний тег до мого номеру в гетконтакті(не докінця впевнений що вона, на 70%)
Ми завжди зберігаємо банківську таємницю і не розголошуємо дані наших клієнтів. Хочемо розібратися у ситуації та просимо Вас надіслати нам у приватні повідомлення деталі ситуації.
Комментарии (3)
Часті проблеми з платежами в додатку
Нам прикро, що у вас склалася дана ситуація. Надайте будь ласка Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону щоб ми могли розібратися та перевірити деталі.
Написать комментарий
Как я пытался оформить ВсеМожу Онлайн
У меня уже есть ВсеКарта, она идеальна по тарифам. А вот ВсеМожу…
Целых полчаса я мучался с регистрацией ВсеМожу Онлайн. Ничего не вышло.
Выбрал эту карту в меню, выставил желаемый кредитный лимит 1000 грн.
ДИЯ подписывает документ и виснет, итого произошло 6 запросов ПУМБа к моей кредитной истории. Половина отклонены, половина приняты.
Потом в камеру посмотри, покрутись, моргни. То освещения мало, то лицо не распознано. И наконец — анкета. А там заполни все поля: ЕДРПОУ твоей работы (я его не знал никогда, зачем это нужно?) и адрес и рабочий телефон.
Другие банки никогда у меня такую инфу не спрашивали, максимум оформлен ли официально и название работы. И при этом давали кредитный лимит и 10 000 и 50 000.
Так что на этом я прекращаю борьбу за оформление этой горе-карты.
От кредитки ПУМБа откажусь окончательно, теперь уже навсегда…
Нам дуже шкода, що процес оформлення кредитної картки «ВсеМОЖУ Online» залишив у Вас негативні враження. Ми працюємо над спрощенням цього процесу та найближчим часом уже покращено його.
У зв'язку з технічними проблемами, ми не змогли відразу отримати необхідні документи від Дії, саме тому потрібно було провести декілька спроб.
Процес відеоверифікації пов'язаний з додатковою безпекою клієнта, при оформленні кредитного продукту. Так як ми звіряємо Вашу фотографією у документах Дії з фотографією при оформленні, необхідно щоб дана фотографія була чіткою та мала гарне освітлення. Як додатковий спосіб ідентифікації, необхідно зробити якусь активну дію, як у Вашому випадку «моргнути», щоб ми могли пересвідчитися, що це не фотографія, а саме клієнт.
Відповідно до регламенту заповнення анкети під час оформлення кредитного продукту, необхідно надати інформацію стосовно місця роботи, вказавши код ЄДРПОУ та робочий телефон компанії.
Комментарии (2)
Найгірший банк, з усіх існуючих банків в Україні
Це банк, який працює на руку ворогові, бо тероризує своїх клієнтів, які до війни не мали жодних прострочок, у яких чимало договорів у цьому ж банку закрито достроково.
Це єдиний банк, який не зважаючи на подану заяву, відмовляється реструктуризувати кредитні картки (хоча реструктуризація теж передбачає значну переплату клієнтом, а отже й заробіток для банку).
Це єдиний банк, який пропонує (ні, нав’язує!) рефінансувати ТІЛЬКИ споживчі кредити, АЛЕ шляхом тотальних змін у договорі, прибираючи в новому договорі всі форс-мажорні обставини, тобто умови нового договору ніяк не захищають права клієнта.
Це єдиний банк, який не може зрозуміти, що через російську агресію і повномасштабне вторгнення на територію України, клієнт втратив 65% доходу (при чому це легко ідентифікувати, бо клієнт працює на металургійному підприємстві, яке на сьогодні через війну не працює).
Це єдиний банк, клієнт якого, незважаючи на значне зменшення доходу, ВІДНОВИВ сплату поточних платежів по споживчих кредитах відповідно до договору. Але ж ні, банк ПУМБ зайняв позицію «колекторів» в поганому сенсі цього слова, бо кожного робочого дня ТЕРОРИЗУЄ УСІХ родичів та знайомих, які, до речі, не вказані, як контактна особа, з вимогою погасити ВСЮ існуючу заборгованість.
російське вторгнення вбиває українців фізично, російська агресія зруйнувала матеріальний добробут українців, а банк ПУМБ працює на руку ворогові й добиває українців морально своїм терором.
Це єдиний банк, який продовжує нараховувати відсотки за несвоєчасне погашення, незважаючи на поновлення сплати договірних поточних платежів.
Це єдиний банк, який зараз ВИМАГАЄ через колекторів заплатити ВСЮ суму простроченої заборгованості. Це враховуючи те, що клієнт з ідеальною кредитною історією й до війни не мав жодної прострочки.
У мене є споживчі кредити й картки в інших чотирьох банках («Сенсбанк», «УкрСиббанк», «ТАСКОМБАНК», «А-банк»), де пішли назустріч й рефінансували як кредитні картки, так і з розумінням поставилися до вимушеної прострочки щодо споживчих кредитів: в цих банках мене ніхто не тероризує й не тероризує родичів чи знайомих. Хоча так само після 24.02.2022 р. через значне зниження доходу — була тривала прострочка. Проте в цій ситуації банки пішли на зустріч й весь період розстрочки добавили до кінцевого терміну погашення, тобто термін сплати кредиту збільшився на 9 додаткових місяців.
ПУМБ — це єдиний банк, який ганебно бреше, телефонуючи УСІМ родичам та знайомим, говорячи, що їхній номер вказаний як номер поручителя або контактної особи… Низько й гидко. Така поведінка притаманна тільки російським окупантам, але ніяк не українському банку.
Війна показала «нутрощі» багатьох…
ПУМБ не виявився виключенням.
ПУМБ — ГАНЕБНИЙ банк. Після сплати всіх кредитів, навіть якщо це буде єдиний банк з необхідними пропозиціями — В ЖОДНОМУ РАЗІ ДО банку ПУМБ звертатися не буду, ще й усіх знайомих буду попереджати про «порядність» цього банку.
Нам дуже прикро, що у Вас склалося таке враження про нашу роботу. З березня по серпень ми автоматично надавали кредитні канікули з подовженням строку дії кредитного договору всім власникам кредитів готівкою, кредитів на купівлю товарів та Сплачуйте частинами NEW. Автоматично були підключені кредитні канікули для кредитних карток. Увесь цей час обов’язковий платіж складався з відсотків, щомісячної комісії та зменшеного тіла кредиту. Клієнтам які зараз втратили можливість сплачувати за кредитом, ми не нараховуємо штрафів та не підвищуємо відсотки за непогашену заборгованість. Додатково для таких клієнтів банк готує індивідуальні програми реструктуризації боргу. Будь ласка, підкажіть нам в приватних піводомленнях Ваші контакти, щоб ми могли розібратися з ситуацією та перевірити коректність дзвінків.
Комментарии (3)
Цей банк безнадійний.
Наразі для наших клієнтів з'явилася можливість відновлення паролю у мобільному застосунку ПУМБ Online через відеоверифікацію. Дана функція доступна для користувачів IOS та Андроід версія застосунку Android2.248.0.
Комментарии (1)
Жахливе обслуговування
Наші спеціалісти намагалися з вами зв'язатися декілька разів та з'єднання відсутнє. Будь ласка перевірите налаштування телефону чи не заблоковані вхідні дзвінки від Банку.
Комментарии (1)
Мошенник вашего банка
Дякуємо за інформацію. Дані передано до відповідного підрозділу банку.
Комментарии (3)
Заблокували без Пояснень
Ми хочемо розібратися в ситуації, напишіть будь ласка нам в особисті повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Комментарии (2)
ПУМБ фин мониторинг
Деньги заблокированы и у меня, и еще у нескольких знакомых. Этими заблокированными деньгами по всей стране в военное время, банк пользуется, но % не платит, зато за все берет сполна. Закрывайте счета уважаемые граждане. Не связывайтесь с этим эндоразвитым банком. Работает один знакомый там, так видимо для новых звездочек внутри компании, какой то сотрудник решил показать результат работы и начал блокировать счета, выполняя план. А еще они там друг друга сдают у службы безопасности тоже есть план который нужно выполнять внутри компании.
Нам прикро, що у Вас сталася негативна думка про наш банк. Ми хочемо розібратися в ситуації. Чи можете Ви надати Ваше ПІБ на ІПН в особисті повідомлення.
Комментарии (1)
Работа консульта
Нам дуже прикро, що склалася дана ситуація. Ми хочем розібратися та надати зворотній зв'язок. Напишіть нам в особисті повідомлення номер телефону з якого Ви телефонували та дату дзвінка.
Комментарии (1)
Нет никакой реакции на обращение
Нам дуже шкода через ситуацію, що склалася. Блокування рахунку було встановлено в рамках чинного ДКБО. Ми перевірили інформацію та ознайомилися з документами які були надані. Вчора блокування з рахунку було знято. Ми додатково перевіримо роботу операторів гарячої лінії щодо корректного інформування клієнтів.
Комментарии (1)