Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Pavlo Kulagin 3 декабря 2024, 12:54
Неуважаемый ПУМБ, а вашим руководителям не приходило в голову, что своими идиотскими критериями, вы только избавляетесь от клиентов? Имеем следующее, подаю заявку на увеличение кредитного лимита- вуаля, надо бы вас снова идентифировать, ну ок. Через Дию идентифицировали, теперь укажите внимание!!! номер телефона третьего лица (жена, друг, родственник) — нарушаем законодательство — запрещено передавать персональные данные третьих лиц, без их согласия! Далее место работы и все такое безобидное. Потом, какие ожидаете поступления на счет — пишу честно 100−150 тыс, вуаля, вы можете получать на счет не более 30 тыс, или пойдите в отделение, подтвердите свои источники доходов))) Внимание ПУМБ, для вас специально сообщаю, что по нормативам НБУ без дополнительных подтверждающих документов, физ лицо, может получать в сутки не более 400 тыс грн, но никак не 30 тыс в месяц, как в вашем трактовании. Теперь больше, звоню на горячую линию ПУМБ и вуаля, оказывается у меня сейчас лимит 300 тыс грн в месяц, ПУМБ, так где же правда? Вам для примера, я пополняю валютную карту в одном известном государственном банке на $5000 в день и никто даже не думает мне рассказывать про лимит 30 тыс грн в месяц. Поэтому, либо вы ставите себе цель избавиться от клиентов, своими явно незаконными действиями, как выманивание персональных данных третьих лиц, либо просто хотите украсть деньги клиента (а таких отзывов полно) после блокировки счетов не отдавая деньги и не закрывая счета. По поводу ваших незаконных требований — направлена жалоба в НБУ, пусть проверят ваши лицензионные условия. Я свои данные не скрываю, если окажется, что мои счета завтра будут заморожены — обещаю судебное разбирательство с освещением процесса в публичном пространстве!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 3 декабря 2024, 14:17
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про нашу роботу та функціонал загалом. Ми розберемось детальніше у ситуації, що описана у відгуку та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 4 декабря 2024, 10:07
Вітаємо! Ми так і не отримали відповідь стосовно Ваших даних у приватних повідомленнях. Просимо надати відповідь для детальної перевірки.
White2211 30 ноября 2024, 16:07
Вирішив, скористатись акційними пропозиціями від ПУМБ для купівлі частинами. Через додаток оформив карту, але в наданні ліміту відмовили…для мене це реально не зрозуміло, оскільки дохід постійний, офіційний, вище середнього- військовослужбовець ЗСУ… вся кредитна історія надана, проблем з кредитами немав ніколи. Ну в цілому те що не надали ліміт то не страшне…але тепер і закрити рахунок неможливо так само просто як і відкрив… треба йти в відділення- а їх в посадках і териконах донеччини не багато… тому враження вкрай негативні … не зрозуміла у цієї установи кліентооріентованість (((
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 30 ноября 2024, 17:29
Вітаємо!
Нам прикро, що у Вас виникла негативна думка. Рішення про надання кредитного ліміту приймається автоматичною системою на основі проведення комплексної оцінки інформації. Кожні 30 днів ми розглядаємо повторно рішення щодо погодження кредитного ліміту. Закрити рахунок можливо тільки у відділенні Банку. При собі необхідно мати паспорт та ІПН в оригіналі. Процес дистанційного закриття рахунків знаходиться в розробці. У Донецькій області працюють відділення в місті Добропілля, Краматорськ, Слов'янськ. З графіком і адресами відділень Банку Ви можете ознайомитися за посиланням: https://about.pumb.ua/map
Також, заяву на закриття рахунку може подати 3-тя особа за умови наявності нотаріального доручення на закриття рахунку.

Будемо вдячні за розуміння!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
wikand 29 ноября 2024, 17:11
Отделение по адресу: Киев, бул. Воскресенский, 32
Повідомьте на єл. пошту wikand777@ ukr.net де зараз відділення Пумб, яке закрито в Києві на Воскресенськом бульв. (колишний бульв.Перова)32. Де зараз Найближче відділення від моеїй адреси по вул. Дашкевича 6.
ПУМБ
Ответ банка
29 ноября 2024, 22:13
Вітаємо!

З переліком працюючих відділень Ви можете ознайомитись на нашому сайті за посиланням: https://about.pumb.ua/map#138

Найближче до Вашої адреси знаходиться Відділення ПУМБ №30 за адресою: м. Київ, Деснянський р-н, вул. Н. Лаврухіна, 4
stash 29 ноября 2024, 14:32
26.11 мені прийшов лист від ПУМБ що мені потрібно надати документи до 28.11. Я надав документи вчасно. Але ваш банк усе одно заблокував мою картку. І підтримка каже, що блокування проісходить автоматично і мені треба тепер чекати 10 робочих днів розгляду моїх документів.

Що це за бізнес-процеси? Що це за відношення для клієнта? Я ВЧАСНО подав усі документи. Якщо у вас є якись сумніви щодо походження коштів, то перевійте, але чому ви Автоматично вважаєте мене винним у чомусь і блокуєте карту на період перевірки?

І що це за строки розгляненя — Два повних робочих тижня? Що можна робити два тижня? Вам треба порівняти два числа — суму моїх доходів з налогової декларації та суму коштів, що пройшла через ваш банк.

Якщо ваш відділ фінмоніторінгу такі то**за і їм дійсно потрібно 10 робочих днів на розгляд документів то може ви і документи будете просити хоч за 10−20 днів до дати автоматичного блокування? Невже це так складно?

Я думав, що Райфазен — тормоза з їх 5 робочими днями на розгляд. Але вони і попередили про необхідність надати документи за 20 днів до блокування. У порівнянні з вами вони просто метеори і взагалі тепер непогано виглядають. На фоні і***** це не важко.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 29 ноября 2024, 15:08
Вітаємо!

Прикро, що у Вас виникло негативне враження про нашу роботу. Ми розберемось детальніше у ситуації, що склалася та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 3 декабря 2024, 16:08

Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали у приватні повідомлення.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Ctacbocc 29 ноября 2024, 14:00
Недавно мою картку заблокували, пройшло хвилин 15, як мене викинуло з застосунку та змінився пароль, третім особам карту не передавав. Пройшов день, я думав це якись глюк, але все те саме, то ж я спробував змінити пароль, але і це було не успішний рішенням через те що для зміни потрібний CVV (я його не пам‘ятаю оскільки картою користувався не довго) на карті залишилось ще 3000 прошу відгукнутись, та закрити рахунки, Дякую!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 29 ноября 2024, 14:39
Вітаємо!

Прикро, що у Вас сталася така ситуація. Ми перевіримо інформацію, після чого надамо вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 5 декабря 2024, 12:42
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали на Вашу анкетну електронну пошту.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
elizaaakkrr123 29 ноября 2024, 13:27
Замовила я по передоплаті телевізор на олх, дівчина представилась Вікторією, Спочатку все було добре, сказала що відправить, потім перенесла дату відправку на наступний день, я їй написала ясно що телевізор мені потрібен завтра якщо не буде то хай повернуть мої кошти.Вона почала хамити, сказала що відправить.В день «відправки«я заходжу їй написати, а немає її акаунту на олх.Тому прошу заблокувати дану карту шахрая.Якщо потрібні докази надішлю у приватні повідомлення.Карта 5355 2800 3753 0746
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 29 ноября 2024, 14:28
Вітаємо!

Нам шкода, що Ви стикнулись з шахрайськими діями. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку, щоб перевірити рахунок клієнта. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290

Також рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
Marta122 28 ноября 2024, 14:11
Місяць часу мої кошти заблоковані на рахунку через перевірку фінмоніторингу (перевищень лімітів не було). Мною були надані всі скріни походження коштів, пояснення ситуації і тд. Зі сторони банку безглузді повідомлення і затягування часу, Типу надайте декларацію про доходи, Декларацію податкова надає тільки юр.особам або держ.службовцям, банк мабуть про це не знав. Постійно затягування часу, ось уже місяць- тривають перевірки. На питання чим я повинна жити і кормити свою сім*ю так як гроші МОЇ заблоковані- у відповідь тишина. Сьогодні після чергових звернень-банк в телефонному режимі повідомив мені що вони розривають співпрацю зімною, і я зможу свої кошти отримати НЕВІДОМО коли, коли я запитала скажіть чіткі дати вони сказали 2 місяці очікувати. *** ще 2 місяці очікувати щоб забрати своє? За кредитні кошти вони б здерли бешені комісії, а тут моїми коштами оборот роблять і кажуть чекайте.Майже 80тисяч гривень моїх заблоковано невідомо на скільки. Оператори взагалі дуб дерево, нічого не знають, нічого не чули.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 28 ноября 2024, 14:52
Вітаємо!

Прикро, що у Вас виникло негативне враження про нашу роботу. Ми розберемось детальніше у ситуації, що склалася та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 2 декабря 2024, 15:06
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали у приватні повідомлення.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
25.11.2024 року я звернувся до відділення банку у м. Кривий Ріг за адресою вул. Німецька, 7 з питання блокування мого рахунку.

П’ять місяців тому я інвестував кошти у віртуальні активи на криптовалютній біржі. 19.11.2024 року я вирішив вивести прибуток на свою банківську картку ПУМБ. Майже одразу після здійснення транзакції мій рахунок було заблоковано. У відділенні банку, під час спілкування з операторами, після того як я згадав слово «криптовалюта», співробітники почали на мене кричати, демонструючи неприпустимо грубу поведінку. Згодом мене буквально вивели з відділення без жодного пояснення.

Я наполегливо вимагаю, щоб керівництво банку невідкладно звернуло увагу на роботу цього відділення. Таке хамське та принизливе ставлення до клієнтів є абсолютно неприйнятним. Наразі на моєму рахунку заблоковано 18 600 грн — це єдині кошти, якими я користувався для проживання. Майже всі мої заощадження знаходилися на цій картці. Через блокування рахунку я опинився у вкрай скрутній ситуації та змушений позичати гроші у знайомих.

Закликаю всіх бути обачними у виборі банку, адже у подібних ситуаціях ви можете залишитися не лише без доступу до своїх коштів, а й без жодної підтримки з боку банку.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 27 ноября 2024, 16:53
Вітаємо!

Шкодуємо, що у Вас склалася негативна думка про нас. Ми перевіримо інформацію, після чого надамо вичерпну відповідь з приводу ситуації, що у Вас склалася.
Полезный комментарий
PUMB 29 ноября 2024, 14:50
Вітаємо!

Дякуємо, що знайшли час і повідомили про ситуацію, що склалася, а саме щодо консультації менеджера відділення.
Банком була проведена перевірка щодо описаної Вами ситуації, зі сторони співробітника порушень не виявлено. Консультація була коректною, та згідно стандартів обслуговування. Сподіваємося, що спілкування зі співробітниками нашого банку надалі залишатиме лише позитивні враження.
Проблема решена
Evgeniy1301 27 ноября 2024, 8:24
Працюю на фрілансі, сам ще студент. Встановив додаток пумб через надмірну його рекламу, подумав чому б і ні.
Користувався десь місяців 5 без якихось проблем, отримував гроші на нього, все було окей. Але 1-го жовтня 2024-го року, приходить повідомлення, «ви перевищили ліміт, за червень отримано більше коштів ніж вказано в анкеті», відразу ж я написав в тех підтримку, там мені зовсім нічим не змогли допомогти, потім передзвонила менеджер, я їй пояснив де працюю, вона щось шукала в себе, клацала хвилини 3 і сказала «бачу ви вже ліміти збільшили, наступного разу якщо будуть надходження за місяць більше, вкажіть це в анкеті». Користувався й на далі.
.
13.11.2024.
Приходить смс про те що мені можуть обмежети рахунки, система просить надати документи з підтвердженням доходів, відразу ж написав у пумб, описав всю ситуацію, сказали:
«Online підтримка ПУМБ, [13 ноя. 2024 в 09:51]
Євгенію, направила запит на уточнення.
Щойно отримаю відповідь — напишу Вам»
Відповіді не було 2 дні, пишу знову:
[15 ноя. 2024 в 21:22]
Мені не відповіли на моє питання.
Online підтримка ПУМБ, [15 ноя. 2024 в 21:23]
Вітаю!
Євгенію, так, адже ще не отримано відповідь на запит.

20.11.2024, відповіді на питання так і не має, пишу знову.
Відповідь банку:
На жаль, запит ще в опрацюванні🥺

25.11.2024
Мені обмежено рахунки, ЦЕ ШОК просто, в тех підтримці не знають причини, але кошти і рахунок заблоковані. Я хочу добавити, в місяць користуючись цим банком я не перевищую 10.000−15.000, ліміти 25.000.
Тех.Підтримка банку це якийсь совок, як можна заблокувати рахунки, коли самі не знаєте за що? Я зробив все як вказано, звернувся в тех підтримку, відповіді тупо немає, краще б і не звертався. Дві неділі я немаю відповіді по якій причині обмежено рахунки, я такого ще не зустрічав, любий інший банк дасть відповідь за 2хв, а тут 2 неділі й немає відповіді. Попросив ще дати змогу перевести кошти, на що сказали, «ми не можемо повпливати на це, коли разунок обмежено», (Я НЕ МОЖУ СВОЇ КОШТИ ВИВЕСТИ!!!)
Що можу сказати, навіть не думайте тут заводити картку, одні проблеми, ніякої допомоги від тех. підтримки банку (там взагалі якісь неуки сидять)
Очікую відповіді від банку та закриваю цю картку назавжди. Всім миру.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 27 ноября 2024, 10:19
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми розберемось детальніше у даній ситуації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 2 декабря 2024, 12:04

Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали в приватні повідомлення.

В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
SerDmi 27 ноября 2024, 3:52
Отделение по адресу: Днепр, пр-т Слобожанский, 74
Пропадал крипту себе на карту, получил деньги через p2p маркет на бирже себе на карту. На следующий день банк заблокирован требовал источник дохода я предоставил и все квитанции на что банк и ответил что нужно вернуть деньги другому человеку. Оказывается что попался недобросовестный продавец который решил сделать возврат денег и ещё сверху получить крипту. И банк отказывается помогать видимо там все в сговоре под %. Даже в онлайн режиме нельзя решить не то что физически. Так что не советую банк. Подавайте на них в суд если попадаете в такою ситуации, а лучше не связывайтесь с данным банком, они против своих клиентов
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 27 ноября 2024, 10:17
Вітаємо!

Прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми розберемось детальніше у ситуації, що склалася, та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 5 декабря 2024, 14:58
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали на анкетну електронну пошту.
Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Man9Go 21 ноября 2024, 23:03
Закрили рахунок, бо користувався ним за призначенням. Кредиткою розраховувався в магазинах, мав кешбек. Дебетову картку поповнював чистим підприємницьким доходом з Ощадбанку, інколи купував валюту, щоб захиститися від девальвації гривні. Закрили рахунок, бо не підійшла декларація за 2023 рік, в якій, звісно, менша сума, ніж потрібно. Не рекомендую банк бо мабуть, ще живе у 2020 році і не враховує девальвацію гривні.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 22 ноября 2024, 9:20
Вітаємо!

Шкодуємо, що у Вас склалася негативна думка про нас. Ми перевіримо інформацію, після чого надамо вичерпну відповідь з приводу ситуації, що у Вас склалася.
Полезный комментарий
PUMB 13 декабря 2024, 14:14
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали на Вашу анкетну електронну пошту.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
nzbreak 21 ноября 2024, 17:49
Отделение по адресу: Львов, ул. Научная, 96
Відкрив в цьому місяці ФОП рахунок в пумб бізнес, і ось дзвонить мені менеджер і каже що є запит від фінмоніторингу і треба надати до 19.11, я надав документи і розʼяснення і паралельно продовжував свою діяльність, і вже 20 листопада під час робочого дня плажід не обробляється, я дзвоню туди і сюди, кажуть питання в компетентості менеджера, я ледве до менеджера додзвонився, і каже блокування фінмону, сьогодні 21 листопада каже що буже розірвання відносин але ще нема наказу, і каже чекати певний час, орієнтовно тиждень (орієнтовно)). Через ваш банк я підводжу своїх партнерів і постачальників і втрачаю дохід, так само і це є перешкоджання мого бізнесу, бо ви заблокували рахунок із залишком коштів. Я написав на пошту для пришвидшення цього процесу, сказали написати на адресне відділення або з ЕЦП, я написав повторно з ЕЦП, і вже зовсім ні одної відповіді. навіть другий лист надіслав. Банк взагалі не попереджає що в коли буде, я довго ламав собі голову чому платіж не проходить, і взнав лише від менеджера до якого додзвонився через заклинання. Відреагуйте на це хоч тут, і зробіть усе для пришвидшення, я втрачаю репутацію, дохід і кошти через вас
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 21 ноября 2024, 18:07
Вітаємо!

Прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми розберемось детальніше у ситуації, що склалася, та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 27 ноября 2024, 15:09
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали в приватні повідомлення.

В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
flier1 21 ноября 2024, 0:15
являюсь клентом Банка с 2018 года, всегда выполнял все обязательства.
Обнаружл 11.2024 что счет заблокuрован. Прмерно 15.11.2024 обнаружuл что Банк отправuл пuсьмо 31.10 о предоставленuu похожденuя средств. Собрал необходuмые справкu пытался отправuть uх онлайн, но сервuс не работал, прuшёл в Банк фuзuческu чтоб напuсать заявленuе u предоставuть нужные справкu 21.11.2024 но как только обратuлся к сотруднuку ПУМБ буквально через 15 мuнут, после того как все напuсал u готов был отдать документы мне прходuт в прuложенuu уведомленuе о прерыванuu со мной деловых отношенuй. Это нормально?
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 21 ноября 2024, 11:46
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми розберемось детальніше у даній ситуації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 21 ноября 2024, 15:52
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали в приватні повідомлення.

В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Inmate937 20 ноября 2024, 19:57
Кілька тижнів тому обмежували рахунки, надав документи, розморозили рахунки.Сьогодні заходжу- Банк припиняє ділові відносини. Це шо таке взагалі? Я користиюсь і кредиткою, та інше.Пумб шлак, просто знущається на клієнтами, провели вони там аудит, я ніби роблю високо ризикові операції.ви там нормальні? В такому разі нащо платити гроші по кредитці якщо ви припиняєте ділові відносини. Не раджу нікому той банк.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 21 ноября 2024, 11:14
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити, саме тому, написали Вам в приватні повідомлення для уточнення інформації. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 25 ноября 2024, 15:36
Вітаємо!

За результатами перевірки, хочемо повідомити у зв’язку з виявленими ознаками ризиковості по операціям, які Ви проводили, Банк вимушений припинити ділові відносини через виявлену підозрілу діяльність по Вашим рахункам. Будь ласка, зверніться до відділення протягом 5 днів для отримання відмови в обслуговуванні та подання заяви на закриття рахунківі отримання залишику коштів у разі його наявності.
Проблема решена
vovabrykin7 19 ноября 2024, 13:52
Не знаю даже к кому общаться, порекомендовали оставь отзыв: ужасный банк больше двух месяцев не отдают деньги.
И так ситуация два месяца назад так случилось что на биржи попался не добросовестный покупатель криптовалюты, которой после сделал возврат средств, и мою карту соответственно заблокировали, я обратился в банк (тех поддержки то у них нету) в банки мне сказали мы может вам буквально сразу разблокировать карту, но вам нужно вернуть 2500 вот этому человеку, я так и поступил мне же сказали что разблокировка будет буквально сразу, ну, а дело перед выходными дениги как всегда надо, я сделал возврат через кассу отправителю, пришёл с квитанцией, а мне говорят, извините, но приходите в понедельник, мне это уже тогда не понравилось видь сотрудник в банки сказал что все будет сразу. Понедельник я прихожу в банк, мне говорят, а вам нужно на ласточки выпасать все операции и написать, что перевод был за криптовалюты, просто дату и сумму — ну думаю не проблема, будет время просто занесу бумажку)
Приношу я значит дату сумму, и тут мне говорят нужно ещё указать точное время, да и то вернуть деньги мы вам не можем, мы может их вернуть отправителям средств… (то есть возврат кому-то они не могли просто вернуть без кассы, а деньги мои могут…)

По сей деньги деньги мне не кто не вернул, ужасное обслуживание, враньё в отделение банка- и что делать я совсем не знаю. Возможно кто-то сталкивался подскажите?)
ПУМБ
Ответ банка
19 ноября 2024, 15:08
Вітаємо!

Шкода, що у Вас виникло негативне враження про нашу роботу. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 19 ноября 2024, 15:40
Вітаємо! Дякуємо за очікування!

Ми перевірили інформацію, яку Ви описали в відгуку та маємо вказати, що, на жаль, Банком було прийнято рішення про припинення з Вами ділових відносин. Вам необхідно звернутись до відділення банку для написання відповідної заяви на закриття рахунків та надати Ваші реквізити в будь-якому українському банку для переказу залишків коштів.

Вдячні за розуміння!
PJR 19 ноября 2024, 13:37
Все подобається у роботі з банком, крім одного моменту, коли вночі робишь онлайн покупки на розпродажах у закордонних інтернет магазинах, стикаєшся з проблемою неможливості переказу грошей у додатку навіть між своїми картками, вже не раз це доставляло незручності, що не виходило викупити вигідно товар через помилку у додатку, у гугл не зміг знайти по яких годинах у пумб завершується банківський день ніби ніхто окрім мене не питав про це.
ПУМБ
Ответ банка
19 ноября 2024, 15:09
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити, саме тому, написали Вам в приватні повідомлення для уточнення інформації. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 2 декабря 2024, 15:10
Вітаємо!
На жаль, ми так і не отримали від Вас відповідь та уточнюючі дані стосовно адреси відділення, які є важливими для перевірки інформації вказаної у відгуку та вирішення питання. Будь ласка, повідомте нас у приватні повідомлення, аби у нас була можливість провести детальну перевірку та надати Вам зворотній зв’язок.
Заздалегідь дякуємо за Вашу відповідь!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Андрій Слободян 18 ноября 2024, 20:48
Отделение по адресу: Киев, пр-т Оболонский, 22-В
ПУМБ — мій другий в житті банк, в якому є мій банківський рахунок. ПУМБ — це про довіру, зручність, 0 комісій та найприємніший дизайн. Дякую вам за вашу працю ❤️
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 18 ноября 2024, 21:54
Вітаємо!

Щиро вдячні, що поділились враженням про наш банк. Ми цінуємо Ваші слова!
MAY80 17 ноября 2024, 23:16
Вітаю.
Клієнтом ПУМБ я став не так давно.
Мета відкриття картки — отримання послуги «Оплата частинами», якою я нещодавно і скористався. Претензій щодо обслуговування у мене не було, проте:
сьогодні у мене виникла необхідність і бажання придбати товар, на який мені не вистачало близько 4 тис.грн. і я звернувся у чат підтримки ПУМБ щодо отримання консультації.

На моє запитання чи є можливість збільшити кредитний ліміт (далі — КЛ) я отримав наступні відповіді:
Б: подати заявку на збільшення загального ліміту можна лише через застосунок Дія. Оскільки спершу необхідно здійснити актуалізацію персональних даних за допомогою надання документів через Дію.
Я: чз Дію не зможу подати, у мене паспорт у вигляді книжечки.
Б: на жаль, якщо у вас відсутні біометричні документи (закордонний або паспорт-ID) в застосунку Дія, збільшити Єдиний кредитний ліміт неможливо.
Я: а через відеоверифікацію?
Б: На жаль, ні. Лише через Дію.
Я: хотів уточнити, а чому Ви надаєте перевагу саме документам у Дії? Хіба є у законодавстві, і в чинних НПА НБУ вимоги щодо пріоритетності даних документів?
Б: оновлення даних необхідно задля того, щоб банк міг підібрати для вас актуальну суму ліміту відповідно до типу працевлаштування та інших факторів. Тому підтвердження актуальних документів та інформації відбувається через Дію. Такі вимоги Банку.
Я: я розумію ваші вимоги, але не розумію, де це закріплено у НПА НБУ, тому у мене таке запитання. Ваші внутрішні ВНД не можуть йти у розріз з НПА регулятора. Якщо Ви говорите про оновлення даних, ну то я можу надати Вам опитувальник та копії відповідних документів.
Б: на жаль, якщо у вас відсутні біометричні документи в застосунку Дія, збільшити Єдиний кредитний ліміт неможливо.

У мене запитання до представників ПУМБ.
У зв’язку з чим або на підставі яких НПА НБУ мені було відмовлено у обслуговуванні в частині можливості надання заявки на підвищення кредитного ліміту?
Чому Банк ігнорує прохання клієнта, який може надати виключно чинні документи без використання порталу Дія? У яких нормативних документах зазначено про пріоритетність саме цих документів?
Дякую за надану відповідь.
ПУМБ
Ответ банка
18 ноября 2024, 11:29
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми розберемось детальніше у даній ситуації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 19 ноября 2024, 15:17
Вітаємо! Дякуємо за очікування!

На сьогодні, система банку налаштована таким чином, що подати заяву на збільшення єдиного кредитного ліміту (ЄКЛ) можливо лише за умови надання документів через застосунок «Дія». Функціонал по збільшенню ЄКЛ новий та перебуває в стадії тестування, доповнення та покращення. В майбутньому планується додавання альтернативних способів ідентифікації для підвищення ліміту ЄКЛ за ініціативою клієнтів.

Вдячні за розуміння!
Проблема решена
AntoninaA 17 ноября 2024, 16:48
Я працюю в лікарні. У нас на харчоблоку залишаються банки (ні, не ті, про які тут пишуть відгуки, а звичайні скляні банки) від продуктів. Лікарня продає їх працівникам та населенню. Оплата приймається на розрахунковий рахунок лікарні. Бухгалтерія виписує накладну, вказує в ній прізвище покупця, це прізвище треба вказати в призначенні платежу. Інколи у людей немає можливості переказати гроші, тому вони віддають готівку, а за них платіж перераховує хтось із працівників лікарні, вказуюючи прізвище покупця з накладної.
Пару разів я робила такі платежі з зарплатної картки Приватбанку і все було добре.
7 листопада сплатила з картки ПУМБ. І почалося. 8 листопада мені зателефонували з банку і повідомили, що мій рахунок буде обмежено, якщо я не надам їм РНОКПП та дату народження «особи учасника операції». У мене немає цих даних. Через деякий час я подзвонила на гарячу лінію банку, там все перевіряли десь 15 хвилин, сказали, що все добре, ніяких проблем немає і нічого ніхто обмежувати не буде, а особа, яка зі мною звʼязувалася — то взагалі не їх працівник, у них таких немає. Але вчора, 16 листопада, в суботу, картку таки заблокували. На картці близько 7000 гривень — практично всі мої засоби до існування. І пенсія теж зараховується на цю картку. Я звернулася в чат підтримки. Там підтвердили, що картку справді обмежили за цю транзакцію на 360 гривень. І повідомили, що я повинна надати ІПН та дату народження учасника операції на електронну пошту банку. Я написала пояснення на електронну пошту, але хто ж буде розбиратися на вихідні? Я була лояльним клієнтом банку ПУМБ декілька років, все було добре, і тут таке. Станом на зараз картка все ще заблокована.
ПУМБ
Ответ банка
17 ноября 2024, 21:45
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 21 ноября 2024, 15:30
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вашу електронну адресу.

В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
vilkhovy 15 ноября 2024, 16:36
Вирішив покласти гроші євро, долари, гривні на рахунки. Посміхались, брали. Коли треба було зняти євро, сказали, що два місяці не маю права знімати. Що?!!! Чому не попередили? Потім став конвертувати в гривню і виводити (з обмеженнями по кількості. Заблокували, т.я. попав під моніторинг. Надав пояснення походження коштів. Ось уже більше місяця «ни ответа, ни привета».
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 15 ноября 2024, 17:48
Вітаємо!

Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про нашу роботу. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Після проведення детальної перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.

Що стосується термінів для зняття коштів, ми написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації.
Полезный комментарий
PUMB 18 ноября 2024, 13:25
Вітаємо! Дякуємо за очікування!

Ми перевірили інформацію яку Ви вказали в відгуку та можемо сказати, що, на жаль, Ви не надали повний пакет документів, що підтверджує джерело походження коштів всієї запитуванної суми.

Для зняття обмежень Вам необхідно надати пояснення з підписом, ключі до довідок ОК та додаткові документи, для підтвердження всієї суми запиту.

Вдячні за розуміння!

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.4 44.1
PLN 9.85 10.35
USD 41.7 42.3
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.4 44.1
PLN 9.85 10.35
USD 41.7 42.3
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝