×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.9 | 49.7 |
| PLN | 11.45 | 11.8 |
| USD | 42 | 42.6 |
| Все курсы банка | ||
Повернення коштів у звʼязку з шахрайством
Тиждень тому я попалася на шахрайську схему і втратила 18к. Але я не збиралася це так лишати, бо вважаю, що кожне шахрайство має бути покаране і подала заяву в Департамент Кіберполіції. В той же час звернулася у свій банк (ПУМБ), щоб дізнатися як вчинити в даному випадку. І так, як я являюся ВІП-клієнтом, в моєму пакеті послуг була страховка на випадок шахрайств, про яку я не памʼятала, але мій менеджер нагадала і запропонувала подати форму на відшкодування.
Я надала весь пакет документів для цього і
чекала на результат розгляду, який мав тривати до 10 робочих днів. Сьогодні, на 5 день від дня подачі заяви я отримала відшкодування. Хочу подякувати своєму менеджеру Сніжані,
котра відповідає мені на будь-які мої питання
24/7 i взагалі ПУМБу за клієнтоорієнтований підхід. Ви найкращий банк❤️🔥
Щиро дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Ми дуже раді, що ситуація вирішилась швидко та на Вашу користь!
Обов’язково передамо Ваші слова подяки Сніжані!
Комментарии (11)
Блокування картки через звичайний переказ: повна відсутність логіки
Я одразу надав квитанцію, ПІБ та РНОКПП відправника, пояснення, але фінмоніторинг ПУМБ уже кілька днів відповідає шаблонними фразами. Конкретного переліку документів не надають, рахунок заблокований. Типу шось дайте.
Що дати, нотаріальний документ від 2500 грн оформлення, серйозно?
Таке ставлення до клієнтів — неприпустиме.
На гарячі лінії дівчатка-зумери, які толком нічого не знають, і посилають на переписку по мейлу, а там вже шаблоні відповіді фіг знає від кого, ніхто там не представлється, ні ПІБ, ні посади. Навіть домен мейла відрізняється від офіційного домену банку — info@fuib.com.
Замість діалогу — формальні відписки і посилання на внутрішні пункти договору.
Якщо навіть звичайний приватний переказ між людьми визнається «підозрілим», то користуватися банком стає неможливо.
Не рекомендую ПУМБ: замість сервісу — бюрократія, замість допомоги — блокування доступу до власних грошей.
Очевидно, що наступним кроком буде «припинення ділових відносин».
Можна сказати одне — для банків ми всі «бандіти», поки не докажемо зворотнє=)
Комментарии (3)
Используют ваши карты дропы
5355280052107057 ПУМБ
4314140210911373 ПУМБ
5355280222807636 ПУМБ
5355280052091947 ПУМБ
5355280036544755 ПУМБ
5355280052097456 ПУМБ
5355280052048004 ПУМБ
5355280050517422 ПУМБ
5355280052047030 ПУМБ
5167619611427035 ПУМБ
5355280052112263 ПУМБ
5355280052056452 ПУМБ
5355280016487124 ПУМБ
5355280051757191 ПУМБ
5355280052060629 ПУМБ
5355280052057005 ПУМБ
5355280052065495 ПУМБ
5355280051748026 ПУМБ
5355280044256137 ПУМБ
Дякуємо, що повідомили! Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Також, рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство у банку, з якого здійснювали переказ та на сайті Кіберполіції.
Комментарии (1)
Проблеми нарахування кешбек по програмі «Крамниця кешбек»
Комментарии (1)
!!!Банк заблокировал карту ребенка за границей!!!
Банк в его день рождения заблокировал карту на которой находились все деньги, которые ему скинули родственники на подарок в день рождения!!! Ребенок остался без праздника и без средств существования,
один в чужой стране!
Причина вот:
Руслане, встановлені нові ліміти для неповнолітніх клієнтів:
— ліміт на надходження коштів у розмірі 30 000 грн каналами P2P, IBAN 2 IBAN або ліміт в кількості 50-ти операцій на місяць зазначеними вище каналами. У разі перевищення одного з лімітів, встановлюється обмеження на рахунки.
Но, лимиты не превышены было только 28000, количество операций не превышено 17 операций только!
На каком основании тогда этот конченый банк такое творит???
Заблокировали в субботу, сказали с понедельника рассмотрят, в понедельник говорят ждите 3 дня
Документы все подтверждающие им отправили, запросов и з банка и на горячую линию кучу сделали
Оснований нет для блокировки и проверки, но мой сын 5 дней сидит в чужой стране без копейки денег!!!
Самый ужасный банк, я желаю сотрудникам которые такое творят оказаться в такой же ситуации!
Комментарии (27)
Не знімають виконавче , хоча виконавець скасував виконавче провадження
P.s
Єдині хто працює і відгрібає це колцентр, в ось відділи які мають займатися справами, моє заключення непрофесійність і некомпетентність і байдужість до клієнтів…
Зараз в Лікарні я і дуже вдячний фінансовій установі ПУМБ що себе відчуваю ЗСУШНИМ БОМЖЕМ … бо їм лінь найти лист де скасовано виконавче …
Ми перевірили інформацію та можемо вказати, що Постанова про зняття арешту від Державної виконавчої служби до банку не надходила. Саме тому, зняти обмеження за Вашими рахунками ми, на жаль, не можемо.
Рекомендуємо Вам звернутися до Державної виконавчої служби для уточнення інформації щодо відправки листа.
Комментарии (5)
Финансовый геноцид от ПУМБ.
Для ясности: живу на оккупированной территории, сигнала Водафон здесь нет. Поэтому звонки по указанным на сайте банка номерам горячей линии для меня невозможны. Связываюсь по рекомендованному на сайте каналу электронной почты. Объясняю проблему. Предоставляю по запросу все свои персональные данные. Ответ: звоните по указанным номерам. Вопрос: зачем запрашивать персональные данные?
13 июня 2025 года, пребывая за границей, я связываюсь с контакт-центром по указанным номерам. В течение 40 минут я отвечала на вопросы операторов, которые сменяли друг друга, не понимая видимо, что делать. Затем мне присылали несколько раз временный пароль в ручном режиме, надиктовывая его устно. Пароль не вводится. На вопрос, почему заблокирован мой аккаунт, отвечают, что это не так. В конце концов, оператор Анастасия составила официальную жалобу по данной проблеме.
Хочу обратить внимание на следующий факт. Предварительно, ответив на мой звонок, Анастасия утверждала, что я звоню якобы не со своего финансового номера и требовала перезвонить со своего. Что происходит? Оператор увидела код +38 перед номером? Или в этой службе такой беспорядок, что какие-то посторонние номера могут отображаться при звонке клиента с его финансового номера? Как такое вообще возможно? После моего повторного звонка она признала наконец мой номер.
После оформления жалобы я получила смс: номер обращения 202506−5084 и текст, что разбираться будет техническая служба. Далее, 18.06.25 я получила смс от банка, что потребуется больше времени на решение проблемы.
Прошло почти четыре месяца. Аккаунт также не работает. Ответа от банка нет. Пишу опять на почту. Ответ бота: ваша жалоба рассмотрена, звоните по указанным номерам, т. е.опять все по кругу.
Теперь вопрос: где официальный ответ на жалобу за номером 202506−5084?
Почему банк игнорирует обращения клиентов на горячую линию, игнорирует действующее законодательство Украины в части обращения граждан?
Моё резюме: если вы ещё не клиент банка, обойдите его как можно дальше. Здесь не работает поддержка клиентов по телефону, здесь нет чат-поддержки в приложении, которой можно воспользоваться, подтвердив свой финансовый номер, что есть в других банках. Да и ваш финансовый номер могут не признать при звонке в поддержку. Делайте выводы.
И самое главное, здесь могут заблокировать вам доступ к личным сбережениям без объяснений и извинений, требуя лично явиться в отделение, потому что ни о какой видеоверификации здесь не слышали. А от клиентов, которые оказались далеко от отделений не по своей воле, банк отгородился службой поддержки с малограмотными сотрудниками.
Вобщем, не доверяйте свои деньги этому банку. Обратно вы можете их не получить. Учитесь на чужих ошибках.
Прикро, що у Вас склалося таке враження про нас. Ми обов'язково детально перевіримо інформацію, що вказана у відгуку та надамо зворотний зв'язок.
Ми перевірили інформацію вказану в Вашому відгуку та можемо вказати, що під час оброблення Вашого минулого звернення фахівцем було допущено помилку, через що, Вам не було надано зворотній зв’язок за зверненням. Ми вже провели розʼяснювальну бесіду для запобігання таких ситуацій у майбутньому.
Додатково маємо зазначити, що деякі дзвінки на Гарячу лінію виконувалися не з фінансового номеру телефону. Саме тому, фахівчиня просила Вас перетелефонувати з фінансового номеру телефону аби мати змогу провести повну ідентифікацію Вас як клієнта задля унеможливлення шахрайських дій за Вашими рахунками.
Наразі, рекомендуємо Вам відновити зателефонувати на Гарячу лінію банку або скористатися функцією «Не пам’ятаю код-пароль» в застосунку для відновлення паролю від особистого кабінету та провести процедуру авторизації ще раз.
Комментарии (4)
Блокування рахунку ФОП без належних підстав
Прошу звернути увагу на неправомірні дії банку ПУМБ щодо блокування мого ФОП-рахунку.
Банк заблокував рахунок та кошти, посилаючись на нібито скаргу від клієнта про повернення коштів, хоча мною було надано всі підтверджуючі документи, які підтверджують законність отриманих платежів та виконання зобов’язань.
Незважаючи на надані пояснення та документи, рахунок залишається заблокованим, а банк не надає конкретного рішення щодо розблокування. Прошу розібратися в ситуації, надати правову оцінку діям банку та сприяти відновленню доступу до моїх коштів.
Ми перевірили інформацію, зазначену у Вашому відгуку, та повідомляємо, що рахунки були розблоковані й доступні для користування.
Комментарии (5)
Некомпетентнiсть спiвробiтникiв банку, недбале ставлення до персональноi iнформацii
Комментарии (2)
Невиплачують кешбек
Написать комментарий
Немає можливості дистанційно закрити рахунки, які були відкриті дистанційно
Дякуємо, що знайшли час і повідомили нас про ситуацію, що склалася.
Банком була проведена перевірка щодо описаної Вами ситуації та з’ясувалося, що порушень з боку оператора не виявлено. Робота була коректною та згідно стандартів обслуговування. Сподіваємося, що надалі Ви матимете лише позитивні враження від спілкування з нашими фахівцями.
Бажаємо гарного дня!
Комментарии (9)
Списання коштів без підтвердження в додатку. Слабка підтримка.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
Комментарии (5)
Отделение ПУМБ
Комментарии (1)
Безпідставне Блокування Рахунків
Я прийшов в банк ПУМБ, в Києві, на Раїси Окіпної, 4-А, приніс пакет документів!
Договори, акти, патенти, свідоцтво на торгову марку. Но на це не звернула увагу, ні керуюча відділенням, ні менеджер яка мене обслуговувала. Дала мені чистий лист, і каже пищіть пояснення звідки куди відправляли кошти за рік. Не конкретно суми і зарахування які викликають підозру, а за рік. Це все і за дві неділі не описати! Ви там що курите?! Я собі розумію, що в мене рахунок ФОП в цьому ж банку, і кошти заходять через ПОС ТЕРМІНАЛИ, на рахунок. Я сплачую всі податки, декларації за періоди надав! кому і що я ще повинен доказувати?! Ви краще в депутатів кнопкодавців які в конвертах отримують зарплатню, доходи перевірте! Ви країну котите в ад!
Комментарии (7)
Немає слів😡
Ситуація 2: дитина в іншій країні захворіла, терміново потрібно скинути гроші. Сестра перекинула мені переказом «Вестерн Юніон», сподіваючись, що я зараз отримаю і все вирішиться. Але, отримуючи переказ у додатку ПУМБ, тільки після того, як натиснула «отримати» написали, що платіж буде в обробці 12−24 години🫣. Написала оператору, відповідь ще краще: це ж субота- вихідний, може бути і в понеділок. Це повний аут!!! Чого не написати перед кнопкою «отримати», наприклад, «Ваш переказ може бути в обробці 12−48 годин. Отримати чи відмовитись?» І людина б сама прийняла рішення, тим паче, що є банки, які в суботу працюють і була можливість з'їздити і отримати одразу? Чи можна відмінити запит операції? Оператор відповіді не надав…
Ганебний БАНК, як то кажуть «заївся» вже і на людей плювати. Свої гроші і отримати не можна, і роблять таке, що і через роки проблеми саме через цей банк!
КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
Комментарии (1)
самий відстійний банк
Прикро, що у Вас склалося таке враження про нас. Ми обов'язково детально перевіримо інформацію, що вказана у відгуку та надамо зворотний зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
Комментарии (6)
Заблокував карту без причин — просто бо так захотілося
Банк без будь якого попередження заблокував карту, надав банку довідку про доходи + розяснення за що і куди кошти,
Банк просто займається не зрозумілими речами, вимагає додаткові докуименти, а коли їх надаєш то все рівно карту не розблоковують.
На питання чого заблокували — підозрілі операції — це надходження 15000 грн на карту.
Виявляється в Пумбі не можна надсилати кошти на карту і не можна щоб кошти тобі приходили на карту — це заборонено — а картку можна використовувати тільки щоб протирати скло взимку
Наступним проханням банку було прислати фото — що ви пішли в платний туалет за 15 гривень, а не за 10, але на це я вже не погодився бо то вже занадто.
Банк аргументує що це в запобіганню фінансуваню тероризму — на питання чи я є в базі терористів — сказали — ні — то який сенс в цьому ???
Кошти досі заблоковані, коли повренуть не відомо.
Не банк, а радість для клієнтів.
Якщо хочете щоб вас безпідставно блокували без будь яких пояснень і ви маєте багато часу то вам явно сюда
Комментарии (26)
Не нараховується кешбек
Здійснив кілька покупок нічого не нарахувалось, купляв на Пром юа.
Звернувся до банку надав скріни, квитанції, тощо, це ще були в липні, ось номер звернення 202507−2151.
До сьогодні жодної відповіді.
Написав у чаті, термін розгляду до 130 днів Карл.
Аналогічна проблема виникла і у іншого клієнта банк який аналогічно робив покупки, віз і сьогодні там, ніхто нічого не знає.
В умовах які вказані в додатку банку про це нічого не вказано.
Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися в ситуації, про яку Ви вказали у відгуку. Після проведення перевірки, ми обов'язково надамо зворотній зв'язок.
Ми перевірили інформацію зазначену в відгуку та можемо вказати, що, на жаль, нарахування кешбеку не відбулось через статус «Відхилено» встановлений партнером.
Додатково маємо зазначити, що партнер не повідомляє банку причину відхилення та не приймає звернення на оскарження статусу для його можливої зміни. Оскільки, платформа є маркетплейсом на якому розміщено багато продавців, то партнер приймає рішення відповідно статусу встановленим саме продавцем.
Комментарии (4)
Выигранный суд у банка ПУМБ по блокировке за отмывание и терроризм.
https://minfin.com.ua/ua/company/pumb/review/358212/#com4615194
После чего я написал в НБУ результата — 0
Далее я составил с помощью пользователя с минфин исковое заявление через электронный суд на ПУМБ банк так как я жил в приграничной с воной зоной то дело затянулось на полтора года из-за выезда всех судов из донецкой области.
В иске было указано о возврате средств почти 7 тыс грн, о моральной шкоде и пене которую банк обязан уплатить, уговор сошёлся на 4тыс грн и + 50% возврат судебного сбора 1200+ грн.
После разбирательств юрист банка предложил мировую и согласились выплатить все мои исковые требования.
Так что люди запомните, БАНК НЕ ИМЕЕТ ПРАВА БЛОКИРОВАТЬ ВАШИ ЛИЧНЫЕ СРЕДСТВА и уж тем более ссылаться на закон о легализ и отмывании не имея док-в что вами был нарушен этот закон который регулируется криминальным кодексом.
В суде юрист банка даже не заикнулся об этом законе и что банк чёто там может.
Судебное дело номер: 233/3081/24
По этому если вам заблокали счёт и говорят что вы чтото там обязаны показать, доказать, рассказать, смело подавайте иск в суд, и пеню и моральные шкоды вписывайте в дело и вы 100% выиграете суд, в прочем как я, жаль что дело затянулось так как из-за боевых действий судьи менялись и оно затянулось как минимум на 8 мес лишних из-за переноса и смен судей.
Так же юрист говорил что мы не удерживаем ваши деньги мы любезно отдадим их при появлении меня в банке, но по договору с банком (в любом договоре с банком есть такой пункт) банк обязан был за моим распоряжением отдать деньги наличными в кассе либо перевести на др банк счёт в чём мне было отказано.
Счёт в банке был закрыт самим банком при том что незаконно.
В реестр дело ещё не попало и числится как прошедшее, но я уже получил все выплаты и возврат средств от ПУМБ банка.
Дякуємо за Ваш коментар і хочемо надати роз’яснення. Банк «ПУМБ» здійснює свою діяльність у суворій відповідності до вимог законодавства України, зокрема Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також нормативно-правових актів Національного банку України.
Звертаємо увагу, що Ваш судовий позов не стосувався блокування рахунків у рамках зазначеного закону, а був пов’язаний виключно з тимчасовими обмеженнями доступу до залишків коштів. Відповідно до законодавства Банк зобов’язаний застосовувати ризик-орієнтований підхід при обслуговуванні клієнтів. Якщо під час аналізу фінансових операцій виявляються ознаки, що можуть свідчити про підвищений або неприйнятно високий ризик, Банк має право встановлювати обмеження на проведення операцій та, за потреби, приймати рішення щодо закриття рахунків. У Вашому випадку при відсутності задекларованого доходу обсяги транзакцій за рахунком сягали кількох сотень тисяч гривень. Саме тому з 21.03.2024 року Банком були встановлені ліміти на видаткові операції.
Комментарии (13)
Заблокували рахунок
Комментарии (3)