Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
rtdefyt 9 ноября 2025, 9:43
Хотів зробити картку, але коли пишу місце реєстрації воно пише, що погане зєднання при 4g+
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 9 ноября 2025, 13:06
Вітаємо! Просимо написати нам в особисті повідомлення для детальної перевірки Вашого застосунку. Після чого ми зможемо вияснити причину і надати відповідь.
lemki 8 ноября 2025, 13:29
Отделение по адресу: Киев, ул. Андреевская, 4
Завжди був незадоволений тим, як працює офлайн ПУМБ, але завдяки зручному мобільному застосунку взаємодія з офлайн банком зведена майже до нуля, це безумовно плюс.
Тепер про мінуси:
— перевипуск фізичної карти 150грн за будь якої причини перевипуску;
— валюта в касі є, але її відмовляються видавати без замовлення, навіть 100 євро. і це в центрі Києва;
— процесінг наче зроблений на колінці, нічого не можна виконати в проміжок між 23:00—01:00, перекази зависають або обриваються на півшляху;
— присилають акції, які не працюють;
— було таке, що повністю пропали шаблони комуналки.

Останній раз прийшла акція: перекажи 3000+грн на карту іноземного банку і отримай винагороду 300грн. Наче все зрозуміло, виконав переказ, а гроші не прийшли. Технічно цей переказ відбувається як заявка на валютообмін + автоматичний переказ валюти. Дивлюся в виписку, гроші зараховані на дебетовий рахунок в євро і залишилися в ПУМБ. Пишу в підтримку, кажуть ви не переказували на іншу карту, ви замовляли валютообмін. Роблять з мене дурня, наче це не у них зламалося, а я помилився і замість номеру карти я десь відкопав IBAN дебетового рахунку в євро.

Виконав таку саму операцію другий раз, записав відео як я це роблю. В цей раз виконано валютообмін (як і перший раз) + одразу виникло списання на карту іноземного банку = я виконав умови акції, мало б бути зараховано винагороду.
Винагороду не зараховано, на питання чому — чекайте 3 робочі дні, хтось там має подивитися.

Процесінг відстійний, але найбільший провал — це комунікація, тобі не кажуть «у нас не вийшло, ми виправимося», помилкові операції списують на твою неуважність.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 18 ноября 2025, 9:38
Вітаємо! Дякуємо, що поділилися таким розгорнутим відгуком.
Нам прикро, що у Вас склалися подібні враження та виникли незручності під час користування послугами.
Маємо зауважити, що перевипуск картки коштує 150 грн лише у випадку її втрати або механічного пошкодження. Якщо ж термін дії картки завершився або вона має виробничий брак, її заміна відбувається безкоштовно.
Також хочемо зазначити, що отримати готівку можна у будь-якій касі банку без попереднього замовлення. Водночас у межах вимог НБУ за добу дозволено зняти суму в еквіваленті до 100 000 грн. Рекомендуємо за можливості робити попереднє замовлення готівки, аби точно отримати потрібну суму.
Додатково повідомляємо, що технічні обмеження вночі стосуються лише кредитних рахунків, оскільки в цей період відбуваються регламентні процедури. Це може тимчасово впливати на роботу кредитної картки в застосунку, але ніяк не обмежує користування дебетовою.
Просимо також уточнити в особистих повідомленнях, чи відновилися Ваші шаблони. Якщо ні — ми перевіримо інформацію та зробимо все можливе, аби допомогти Вам у вирішенні цього питання.
Щодо бонусу за умовами акції — Ваше звернення було передано до відповідального підрозділу і перебуває в роботі. Як тільки перевірку буде завершено, Ви отримаєте зворотний зв’язок.
Ми дуже цінуємо Ваш відгук, адже він допомагає нам виявляти слабкі місця та ставати кращими.Вітаємо!
Полезный комментарий
PUMB 28 ноября 2025, 15:50
Вітаємо! Хочемо додати, що винарогороду за Акцію було зараховано ще 10.11.2025.
Tatajulya 7 ноября 2025, 12:25
Отделение по адресу: Днепр, пр-т Слобожанский, 12
Пришло смс что счёт заблокирован, обратится в чат (естественно это не возможно потому что чтобы в чат написать нужно авторизоваться через приложение, доступ заблокирован.
Пишу на почту 2 дня, о причине блокировки расскажите! на что один ответ ваша заявка в обработке? какая заявка? причину объясните! ответ заявка в обработке! максимально не удобно по сравнению с другими банками, которые решают все вопросы по видеосвязи в течении 10 минут.
Здесь пишешь в одну сторону, ответ шаблон …да кстати на горячей линии тоже невозможно ничего узнать, робот говорит ваш счёт заблокирован досвидание!
ПУМБ
Ответ банка
7 ноября 2025, 14:59
Вітаємо!

Шкодуємо, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ваше звернення вже зафіксоване через інший канал, і наші фахівці наразі працюють над його вирішенням. Ми обов’язково надамо відповідь після отримання остаточних результатів.
Полезный комментарий
PUMB 12 ноября 2025, 9:55
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
Проблема решена
Дмитро Мельніченко 4 ноября 2025, 17:37
Зіштовхнувся з не дуже приємною ситуацією, коли влаштувався на роботу
Мені потрібно відкрити зп рахунок ц цьому банку. Колись вже мав рахунок, користувався ним і не було питаннь, але через деякий час не користувався ні застосунком, ні послугами.
І ось прийшов у відділення для відкриття рахунку і тут «банк заблокував мій особистий кабінет», на якому до речі є кошти.
Підозрюють у шахрайстві. Чекаю вже другий день щоб отримати відповідь та відкрити рахунок для виплат!
Неприємна ситуація.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 4 ноября 2025, 20:13
Вітаємо!
Нам прикро, що у Вас виникло неоднозначне враження про наш банк. Бачимо, що звернення вже було зафіксовано через інший канал звернень і фахівці вже працюють над ним. Обов'язково повернемося з відповіддю після отримання остаточних результатів.
Полезный комментарий
PUMB 5 ноября 2025, 13:25
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
cx5 4 ноября 2025, 13:22
Начнём с того, что ПУМБ точно знает, когда я оказываюсь за границей, потому что они всякий раз сразу присылают push-уведомление о «фішках ПУМБ за кордоном». Несмотря на это, они как специально начинают яростно названивать мне на телефон именно тогда, когда я за границей и в роуминге. Входящие звонки в роуминге платные, поэтому нет никакого желания брать трубку, когда знаешь, что там будет бесполезная навязчивая реклама. Поэтому ПУМБ не придумал ничего лучше, чем позвонить мне на следующий день в 7 утра по местному времени и разбудить!

Девушка на том конце трубки не понимает слова «нет». Она просто зачитывает свой рекламный скрипт, как робот, и не останавливается, даже если сказать, что не интересно. Она ещё и пыталась снова названивать после брошенной трубки (уж простите, но дослушивать неинтересную мне копипасту и платить за вторую и последующие минуты роуминга я точно не собираюсь). Это просто хамство.

Происходит далеко не первый раз, а ПУМБ игнорирует мои просьбы не звонить с рекламой, когда я в роуминге.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 4 ноября 2025, 14:51
Вітаємо! Перепрошуємо, що Вас потурбували. Вже написали Вам в особисті повідомлення для уточнення даних.
Полезный комментарий
PUMB 4 ноября 2025, 19:42
Вітаємо! Відділ телемаркетингу телефонує клієнтам банку для того, аби запропонувати вигідні умови оформлення продукту. Також фахівці телефонують у випадках, коли за клієнтом відображаються незавершені операції, наприклад оформлення кредитного чи депозитного продукту, щоб уточнити інформація про те, які саме складнощі виникли та допомогти в оформленні. На жаль, ми не можемо зафіксувати звернення для скасування надходжень дзвінків на Ваш номер, оскільки в нас відсутні дані. В разі, якщо Ви все ж повідомите номер, на який надходять дзвінки, ми обов’язково створимо запит для їх припинення. Дякуємо за розуміння!
Alina1111155 3 ноября 2025, 23:30
Блокування карти- через звичайний переказ коштів. Сьогодні склалася така ситуація з банком. Реєструвала додаток банку через онлайн. Користувалась банком рідко, так як не має потреби користуватись постійно. Сьогодні відправила кошти батькам- перший переказ пройшов успішно, наступний відправляю- помилка (вам зателефонують з банку через 5 хв, чекаю, ніхто не дзвонить). Телефоную — розповідаю ситуацію некомпетентному менеджеру (він починає переключати ще на троьх таких самих- їхня відповідь, зверніться особисто в банк. Поясню — я закордоном, прийти не можу, як вирішити ситуацію- відповіді крім прийти в банк особисто я більше не почула. Прошу допомогти вирішити це питання. Якщо навіть звичайний приватний переказ між людьми визнається «підозрілим», то користуватися банком стає
неможливо. Таке ставлення до клієнтів — неприпустиме. Не рекомендую ПУМБ: замість сервісу — бюрократія, замість
допомоги — блокування доступу до власних грошей. Відкривався рахунок дистанційно, а тут вони хочуть щоб я прийшла у відділення незрозуміло для чого, а саме головне я не маю такої можливості,і коли розмовляла по телефону з їхнім спеціалістом чи менеджером він сказав спробуйте ще раз через 10−15 хвилин відправити кошти при цьому вже все було заблоковано і зайти не було вже можливості і він точно про це знав
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 4 ноября 2025, 9:27
Вітаємо! Ми хочемо детально перевірити дану ситуацію, тому написали Вам в особисті повідомлення для уточнення даних. Після відповіді неодмінно розглянемо та надамо зворотний зв'язок по запиту.
Полезный комментарий
PUMB 19 ноября 2025, 15:42
Вітаємо! Дякуємо за очікування!

Ми перевірили інформацію та маємо зазначити, що на Ваші рахунки були накладені обмеження з метою протидії шахрайським діям. Для їх зняття рекомендуємо звернутися до будь-якого відділення банку або зателефонувати на Гарячу лінію за номерами:
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Ірина Склярова 2 ноября 2025, 0:12
Отделение по адресу: Киев, ул. Андреевская, 4
Хочу поділитися радісною новиною
Тиждень тому я попалася на шахрайську схему і втратила 18к. Але я не збиралася це так лишати, бо вважаю, що кожне шахрайство має бути покаране і подала заяву в Департамент Кіберполіції. В той же час звернулася у свій банк (ПУМБ), щоб дізнатися як вчинити в даному випадку. І так, як я являюся ВІП-клієнтом, в моєму пакеті послуг була страховка на випадок шахрайств, про яку я не памʼятала, але мій менеджер нагадала і запропонувала подати форму на відшкодування.
Я надала весь пакет документів для цього і
чекала на результат розгляду, який мав тривати до 10 робочих днів. Сьогодні, на 5 день від дня подачі заяви я отримала відшкодування. Хочу подякувати своєму менеджеру Сніжані,
котра відповідає мені на будь-які мої питання
24/7 i взагалі ПУМБу за клієнтоорієнтований підхід. Ви найкращий банк❤️‍🔥
ПУМБ
Ответ банка
2 ноября 2025, 15:55
Вітаємо!
Щиро дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Ми дуже раді, що ситуація вирішилась швидко та на Вашу користь!
Обов’язково передамо Ваші слова подяки Сніжані!
shevchouk 1 ноября 2025, 15:20
Отделение по адресу: Киев, пр-т Григоренко, 28
Отримав переказ на суму менше 10 000 грн від фізичної особи. Через кілька годин банк заблокував картку і почав вимагати «документи про походження коштів».

Я одразу надав квитанцію, ПІБ та РНОКПП відправника, пояснення, але фінмоніторинг ПУМБ уже кілька днів відповідає шаблонними фразами. Конкретного переліку документів не надають, рахунок заблокований. Типу шось дайте.
Що дати, нотаріальний документ від 2500 грн оформлення, серйозно?

Таке ставлення до клієнтів — неприпустиме.

На гарячі лінії дівчатка-зумери, які толком нічого не знають, і посилають на переписку по мейлу, а там вже шаблоні відповіді фіг знає від кого, ніхто там не представлється, ні ПІБ, ні посади. Навіть домен мейла відрізняється від офіційного домену банку — info@fuib.com.

Замість діалогу — формальні відписки і посилання на внутрішні пункти договору.
Якщо навіть звичайний приватний переказ між людьми визнається «підозрілим», то користуватися банком стає неможливо.

Не рекомендую ПУМБ: замість сервісу — бюрократія, замість допомоги — блокування доступу до власних грошей.

Очевидно, що наступним кроком буде «припинення ділових відносин».

Можна сказати одне — для банків ми всі «бандіти», поки не докажемо зворотнє=)
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 1 ноября 2025, 17:46
Вітаємо! Нам прикро, що маєте негативну думку. Вже написали Вам в особисті повідомлення, щоб перевірити дану ситуацію. Будемо вдячні за відповідь!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
antidrugfighter 31 октября 2025, 11:00
В боте продают наркотики. Деньги принимают на карты, в том числе на карты вашего банка. Думаю, вам не нужны такие клиенты, наверное, дропы. Заблокируйте их:

5355280052107057 ПУМБ
4314140210911373 ПУМБ
5355280222807636 ПУМБ
5355280052091947 ПУМБ
5355280036544755 ПУМБ
5355280052097456 ПУМБ
5355280052048004 ПУМБ
5355280050517422 ПУМБ
5355280052047030 ПУМБ
5167619611427035 ПУМБ
5355280052112263 ПУМБ
5355280052056452 ПУМБ
5355280016487124 ПУМБ
5355280051757191 ПУМБ
5355280052060629 ПУМБ
5355280052057005 ПУМБ
5355280052065495 ПУМБ
5355280051748026 ПУМБ
5355280044256137 ПУМБ
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 31 октября 2025, 11:44
Вітаємо!
Дякуємо, що повідомили! Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Також, рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство у банку, з якого здійснювали переказ та на сайті Кіберполіції.
yastavr 31 октября 2025, 10:04
15.07.25 було придбано авіа квитки (для туру на початок жовтня) через додаток ПУМБ розділ крамниця кешбек (партнер Tickets UA) на суму 56 780 грн та 48 617 грн) Після чого в додатку ПУМБ в розділі крамниця кеш бек з’явилися суми кешбек які мають повернутися. Згідно умов повернення коштів в додатку вказано максимальний термін від 30−100 днів. 20.07.2025 також було придбано автобусні квитки через даного партнера для отримання кешбек. В середині жовтня транзакції на суму 56780 грн оброблено, кеш бек виплачено. Все ок. Кеш бек по купівлі автобусних квитків теж оброблено кеш бек успішно виплачено (зверніть увагу що ця операція була на тиждень пізніше покупки авіа, але виплачена раніше) Але по транзакції на суму 48617 грн. Кешбек так і не виплачено (станом на 31.10.2025). Було звернення до банку по даному питанню Оператор відповів що по даному питанню вирішать ситуацію протягом 3 днів. Після 3 днів відповіді не отримав. Повторно звернувся звернення 202510−9622 від 27.10.2025. Сьогодні отримав відповідь: В результаті перевірки встановлено що до здійснення броні ще 3 місяці. Партнер підтвердить звірку після проведення поїздки. Акцентую увагу: білет придбали 15.07.2025, поїздка вже здійснена на початку жовтня. Повторно звернувся в банк отримав відповідь звертайтеся до партнера, і зафіксували вже 3 звернення (Богдан, номер оператора 6378). Враховуючи складність процесу і некомпетентність у процесі нарахування кешбеку Банком не рекомендую користуватися даним сервісом. В додатку дана послуга позиціонується як кеш бек, а в результаті тебе відправляють до партнера щось вирішувати. Чекати 3 місяці а також лишати 3 звернення для отримання кеш бек, це не рівень сервісу. Не рекомендую даний сервіс.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 31 октября 2025, 10:57
Вітаємо! Прикро, що Ви маєте негативну думку про нас. Ми перевіримо ситуацію та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Polina2802 27 октября 2025, 13:30
Моему несовершеннолетнему сыну заблокировали карту, он учиться в Польше, находится там без родителей
Банк в его день рождения заблокировал карту на которой находились все деньги, которые ему скинули родственники на подарок в день рождения!!! Ребенок остался без праздника и без средств существования,
один в чужой стране!
Причина вот:
Руслане, встановлені нові ліміти для неповнолітніх клієнтів:
— ліміт на надходження коштів у розмірі 30 000 грн каналами P2P, IBAN 2 IBAN або ліміт в кількості 50-ти операцій на місяць зазначеними вище каналами. У разі перевищення одного з лімітів, встановлюється обмеження на рахунки.

Но, лимиты не превышены было только 28000, количество операций не превышено 17 операций только!
На каком основании тогда этот конченый банк такое творит???

Заблокировали в субботу, сказали с понедельника рассмотрят, в понедельник говорят ждите 3 дня

Документы все подтверждающие им отправили, запросов и з банка и на горячую линию кучу сделали

Оснований нет для блокировки и проверки, но мой сын 5 дней сидит в чужой стране без копейки денег!!!

Самый ужасный банк, я желаю сотрудникам которые такое творят оказаться в такой же ситуации!
ПУМБ
Ответ банка
27 октября 2025, 17:52
Вітаємо! Нам шкода, що маєте негативну думку. Ми дотримуємось чинного законодавства та правил головного регулятора НБУ. Просимо, аби Ваш син написав нам особисто, щоб ми могли перевірити дану ситуацію. Будемо вдячні за розуміння!
Проблема решена
Сергій Лунін 16 октября 2025, 16:55
Доброго вечора Мінфін, Було накладено виконавче провадження але так як я проходжу процедуру відновлення платоспроможності і накладено мораторій на будь які виконавчі провадження виконавцю надали документи і він скасував виконавчі дії 14.10.2025 Чим проінформував фінансову установу ПУМБ електронним листом в єдиному реєстрі виконавчих проваджень і, Фінансова установа і їх співробітники ігнорують чи просто елементарно не мають бажання розблоковувати картку, хоча я в чаті фінансової установи ПУМБ продублював всі документи, можливо у фінансовій установі ПУМБ негативне ставлення до ЗСУ і розблокування карток, бо не чим інакше не можу коментувати іх дії …

P.s
Єдині хто працює і відгрібає це колцентр, в ось відділи які мають займатися справами, моє заключення непрофесійність і некомпетентність і байдужість до клієнтів…
Зараз в Лікарні я і дуже вдячний фінансовій установі ПУМБ що себе відчуваю ЗСУШНИМ БОМЖЕМ … бо їм лінь найти лист де скасовано виконавче …
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 16 октября 2025, 19:00
Вітаємо! Прикро, що Ви маєте негативну думку про нас. Ми перевіримо ситуацію та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 21 октября 2025, 14:35
Вітаємо! Дякуємо за очікування!

Ми перевірили інформацію та можемо вказати, що Постанова про зняття арешту від Державної виконавчої служби до банку не надходила. Саме тому, зняти обмеження за Вашими рахунками ми, на жаль, не можемо.

Рекомендуємо Вам звернутися до Державної виконавчої служби для уточнення інформації щодо відправки листа.
Nina60 13 октября 2025, 12:43
В июне 2024 года я вдруг не смогла войти в мобильное приложение. Выглядит это так: код для подтверждения финансового номера приходит, ввожу, далее приходит сообщение: вам отправлен временный пароль для входа. Но пароль не приходит.
Для ясности: живу на оккупированной территории, сигнала Водафон здесь нет. Поэтому звонки по указанным на сайте банка номерам горячей линии для меня невозможны. Связываюсь по рекомендованному на сайте каналу электронной почты. Объясняю проблему. Предоставляю по запросу все свои персональные данные. Ответ: звоните по указанным номерам. Вопрос: зачем запрашивать персональные данные?
13 июня 2025 года, пребывая за границей, я связываюсь с контакт-центром по указанным номерам. В течение 40 минут я отвечала на вопросы операторов, которые сменяли друг друга, не понимая видимо, что делать. Затем мне присылали несколько раз временный пароль в ручном режиме, надиктовывая его устно. Пароль не вводится. На вопрос, почему заблокирован мой аккаунт, отвечают, что это не так. В конце концов, оператор Анастасия составила официальную жалобу по данной проблеме.
Хочу обратить внимание на следующий факт. Предварительно, ответив на мой звонок, Анастасия утверждала, что я звоню якобы не со своего финансового номера и требовала перезвонить со своего. Что происходит? Оператор увидела код +38 перед номером? Или в этой службе такой беспорядок, что какие-то посторонние номера могут отображаться при звонке клиента с его финансового номера? Как такое вообще возможно? После моего повторного звонка она признала наконец мой номер.
После оформления жалобы я получила смс: номер обращения 202506−5084 и текст, что разбираться будет техническая служба. Далее, 18.06.25 я получила смс от банка, что потребуется больше времени на решение проблемы.
Прошло почти четыре месяца. Аккаунт также не работает. Ответа от банка нет. Пишу опять на почту. Ответ бота: ваша жалоба рассмотрена, звоните по указанным номерам, т. е.опять все по кругу.
Теперь вопрос: где официальный ответ на жалобу за номером 202506−5084?
Почему банк игнорирует обращения клиентов на горячую линию, игнорирует действующее законодательство Украины в части обращения граждан?
Моё резюме: если вы ещё не клиент банка, обойдите его как можно дальше. Здесь не работает поддержка клиентов по телефону, здесь нет чат-поддержки в приложении, которой можно воспользоваться, подтвердив свой финансовый номер, что есть в других банках. Да и ваш финансовый номер могут не признать при звонке в поддержку. Делайте выводы.
И самое главное, здесь могут заблокировать вам доступ к личным сбережениям без объяснений и извинений, требуя лично явиться в отделение, потому что ни о какой видеоверификации здесь не слышали. А от клиентов, которые оказались далеко от отделений не по своей воле, банк отгородился службой поддержки с малограмотными сотрудниками.
Вобщем, не доверяйте свои деньги этому банку. Обратно вы можете их не получить. Учитесь на чужих ошибках.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 13 октября 2025, 15:15
Вітаємо!
Прикро, що у Вас склалося таке враження про нас. Ми обов'язково детально перевіримо інформацію, що вказана у відгуку та надамо зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 20 октября 2025, 15:57
Вітаємо! Дякуємо за очікування!

Ми перевірили інформацію вказану в Вашому відгуку та можемо вказати, що під час оброблення Вашого минулого звернення фахівцем було допущено помилку, через що, Вам не було надано зворотній зв’язок за зверненням. Ми вже провели розʼяснювальну бесіду для запобігання таких ситуацій у майбутньому.

Додатково маємо зазначити, що деякі дзвінки на Гарячу лінію виконувалися не з фінансового номеру телефону. Саме тому, фахівчиня просила Вас перетелефонувати з фінансового номеру телефону аби мати змогу провести повну ідентифікацію Вас як клієнта задля унеможливлення шахрайських дій за Вашими рахунками.

Наразі, рекомендуємо Вам відновити зателефонувати на Гарячу лінію банку або скористатися функцією «Не пам’ятаю код-пароль» в застосунку для відновлення паролю від особистого кабінету та провести процедуру авторизації ще раз.
Проблема решена
Тетяна Лень 10 октября 2025, 23:18
ФОП Лень Тетяна Михайлівна.
Прошу звернути увагу на неправомірні дії банку ПУМБ щодо блокування мого ФОП-рахунку.
Банк заблокував рахунок та кошти, посилаючись на нібито скаргу від клієнта про повернення коштів, хоча мною було надано всі підтверджуючі документи, які підтверджують законність отриманих платежів та виконання зобов’язань.

Незважаючи на надані пояснення та документи, рахунок залишається заблокованим, а банк не надає конкретного рішення щодо розблокування. Прошу розібратися в ситуації, надати правову оцінку діям банку та сприяти відновленню доступу до моїх коштів.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 11 октября 2025, 10:52
Вітаємо! Ми все перевіримо та неодмінно надамо зворотний зв'язок з приводу звернення.
Полезный комментарий
PUMB 13 октября 2025, 17:18
Вітаємо! Дякуємо за очікування!

Ми перевірили інформацію, зазначену у Вашому відгуку, та повідомляємо, що рахунки були розблоковані й доступні для користування.
Anticorruption 10 октября 2025, 0:27
В мобiльному додатку ПУМБ банком було запропоновано пройти «необхiдне оновлення особистих даних», це було зроблено через вiдеоверифiкацiю, пiсля пiдтвердження було запропоновано заповнити ще анкету, а потiм було запропоновано знову пройти вiдеоверифiкацiю, на гарячiй лiнii оператором було повiдомлено. що вiдеоверифiкацiя анулюєтся, якщо анкета не заповнена на протязi 8 годин, але оператор не повiдомляла, що це потрiбно зробити на протязi якогось певного часу в межах дня.Також оператор не повiдомляє своi ПIБ, тiльки ім'я, тобто документи були продемонстрованi на вiдео через додаток ПУМБ незрозумiло кому i враховуючи те, що ii видалили, то незрозумiло, як цiєю iнформацiєю скористалися.При вiдсутностi результату при вирешеннi цiєi ситуацii, буде написана скарга до Нацбанку, а також заява до правоохоронних органiв, стосовно того, чи пiдпадають дii спiвробiтникiв банку пiд Статтю 182 КК України, та Статтю 188−39 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 10 октября 2025, 10:01
Вітаємо! Ми бажаємо детально розглянути цю ситуацію, тому написали Вам в приватні повідомлення для уточнення даних. Будемо вдячні за відповідь!
Полезный комментарий
PUMB 16 октября 2025, 8:35
Вітаємо! На жаль, так і не отримали від Вас відповідь в приватних повідомленнях.
Mimans 8 октября 2025, 14:48
Кешбеки не працють, є приховані умови які не дозволяють отримати кешбек. Консультанти працюють не кваліфіковано, спочатку підтверджують що з кешбеком все нормально і просто треба зачекати, потім, після того як товар повернути вже не можливо, зсилаються на приховані умови, по яким не можливо отримати кешбек. Краще взагалі не користуватись цим сервісом, отримати кешбек не можливо!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 8 октября 2025, 21:00
Вітаємо! Нам прикро, що Ви маєте негативне враження. Запевняємо, що кешбек у нашому банку працює чітко при виконанні умов, що є описані у застосунку чи на сайті. У Вашому випадку, для отримання кешбеку необхідно було здійснити перехід через «Крамниці кешбеків» на сайт партнера та здійснити оформлення «Сплачуйте частинами». Ці умови чітко вказані у застосунку. Для додаткових питань Ви завжди можете звернутись за консультацією на гарячу лінію або чат-підримку. Ми з радістю вкажемо будь-яку необхідну інформацію по певному продукту. Будемо вдячні за розуміння!
olekhom 3 октября 2025, 17:11
Відмовляють в закритті рахунку до кредитної картки дистанційно, не погоджуються на варіант заяви підписаної електронним цифровим підписом. Запропонували «періодично звертатись до підтримки і цікавитись чи не зявилась така можливість».
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 3 октября 2025, 18:34
Вітаємо! Ми бажаємо детально перевірити, чому саме було відмовлено в закритті. Написали Вам в особисті повідомлення для уточнення ситуації.
Полезный комментарий
PUMB 6 октября 2025, 12:10
Вітаємо!
Дякуємо, що знайшли час і повідомили нас про ситуацію, що склалася.
Банком була проведена перевірка щодо описаної Вами ситуації та з’ясувалося, що порушень з боку оператора не виявлено. Робота була коректною та згідно стандартів обслуговування. Сподіваємося, що надалі Ви матимете лише позитивні враження від спілкування з нашими фахівцями.
Бажаємо гарного дня!
Минфин
Ответ администратора
1 декабря 2025, 19:15
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2025/11/26/163071590/
Дмитрий Мастюк 1 октября 2025, 9:19
З картки …5359 списано кошти в розмірі $156.97. Я не робив покупку в цей час, не зрозуміло що це. Транзакція відображається як соьогоднішня (01 жовтня), хоча в деталях транзакції вказано списання 30 вересня 17:25. В додатку підтвердження транзакції не було. Думаю що я далеко не перший із такою проблемою. Слабка підтримка — відповідає дуже довго.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 1 октября 2025, 12:34
Вітаємо! Прикро, що Ви маєте негативну думку про нас. Ми перевіримо ситуацію та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 7 октября 2025, 11:12
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
alexey66 29 сентября 2025, 14:45
Несколько лет пользуюсь услугами банка ПУМБ. Доволен на 100%. Особенно хочу отметить работу кассира банка Ирину Шеремет. Очень профессиональная и приятная в общении с клиентами сотрудница банка. Спасибо!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 29 сентября 2025, 16:11
Вітаємо! Раді, що Ви залишилися задоволені обслуговуванням наших фахівців. Дякуємо, що поділилися враженнями!
Олександр Д 27 сентября 2025, 14:42
Отделение по адресу: Киев, ул. Раисы Окипной, 4-А
Користуюсь послугами банка БУМБ з 2020 року. Нещодавно надійшло повідомлення від банку, треба підтвердити доходи, і походження коштів. Надіслати декларації, копії договорів тощо.
Я прийшов в банк ПУМБ, в Києві, на Раїси Окіпної, 4-А, приніс пакет документів!
Договори, акти, патенти, свідоцтво на торгову марку. Но на це не звернула увагу, ні керуюча відділенням, ні менеджер яка мене обслуговувала. Дала мені чистий лист, і каже пищіть пояснення звідки куди відправляли кошти за рік. Не конкретно суми і зарахування які викликають підозру, а за рік. Це все і за дві неділі не описати! Ви там що курите?! Я собі розумію, що в мене рахунок ФОП в цьому ж банку, і кошти заходять через ПОС ТЕРМІНАЛИ, на рахунок. Я сплачую всі податки, декларації за періоди надав! кому і що я ще повинен доказувати?! Ви краще в депутатів кнопкодавців які в конвертах отримують зарплатню, доходи перевірте! Ви країну котите в ад!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 27 сентября 2025, 21:12
Вітаємо! Прикро, що маєте негативну думку. Ми перевіримо дану ситуацію та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 16 декабря 2025, 10:53
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію щодо врегулювання ситуації ми надіслали на Вашу електронну пошту. Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.4 50.1
PLN 11.65 11.95
USD 42.1 42.7
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.4 50.1
PLN 11.65 11.95
USD 42.1 42.7
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝