×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.4 | 44.1 |
PLN | 9.85 | 10.35 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Все курсы банка |
Феерические дуболомы :)
Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про нашу роботу та функціонал загалом. Ми розберемось детальніше у ситуації, що описана у відгуку та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Комментарии (20)
Цікава установа (((
Нам прикро, що у Вас виникла негативна думка. Рішення про надання кредитного ліміту приймається автоматичною системою на основі проведення комплексної оцінки інформації. Кожні 30 днів ми розглядаємо повторно рішення щодо погодження кредитного ліміту. Закрити рахунок можливо тільки у відділенні Банку. При собі необхідно мати паспорт та ІПН в оригіналі. Процес дистанційного закриття рахунків знаходиться в розробці. У Донецькій області працюють відділення в місті Добропілля, Краматорськ, Слов'янськ. З графіком і адресами відділень Банку Ви можете ознайомитися за посиланням: https://about.pumb.ua/map
Також, заяву на закриття рахунку може подати 3-тя особа за умови наявності нотаріального доручення на закриття рахунку.
Будемо вдячні за розуміння!
Комментарии (2)
місце знаходження відділення у києві
З переліком працюючих відділень Ви можете ознайомитись на нашому сайті за посиланням: https://about.pumb.ua/map#138
Найближче до Вашої адреси знаходиться Відділення ПУМБ №30 за адресою: м. Київ, Деснянський р-н, вул. Н. Лаврухіна, 4
Написать комментарий
Банк вважає клієнта автоматично винним і блокує картку
Що це за бізнес-процеси? Що це за відношення для клієнта? Я ВЧАСНО подав усі документи. Якщо у вас є якись сумніви щодо походження коштів, то перевійте, але чому ви Автоматично вважаєте мене винним у чомусь і блокуєте карту на період перевірки?
І що це за строки розгляненя — Два повних робочих тижня? Що можна робити два тижня? Вам треба порівняти два числа — суму моїх доходів з налогової декларації та суму коштів, що пройшла через ваш банк.
Якщо ваш відділ фінмоніторінгу такі то**за і їм дійсно потрібно 10 робочих днів на розгляд документів то може ви і документи будете просити хоч за 10−20 днів до дати автоматичного блокування? Невже це так складно?
Я думав, що Райфазен — тормоза з їх 5 робочими днями на розгляд. Але вони і попередили про необхідність надати документи за 20 днів до блокування. У порівнянні з вами вони просто метеори і взагалі тепер непогано виглядають. На фоні і***** це не важко.
Прикро, що у Вас виникло негативне враження про нашу роботу. Ми розберемось детальніше у ситуації, що склалася та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали у приватні повідомлення.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (4)
ДОПОМОЖІТЬ!
Прикро, що у Вас сталася така ситуація. Ми перевіримо інформацію, після чого надамо вичерпну відповідь.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали на Вашу анкетну електронну пошту.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (1)
Прошу заблокувати дану карту 5355 2800 3753 0746 по скільки по ній працюють шахраї
Нам шкода, що Ви стикнулись з шахрайськими діями. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку, щоб перевірити рахунок клієнта. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Також рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
Написать комментарий
ПУМБ банк не віддаю кошти
Прикро, що у Вас виникло негативне враження про нашу роботу. Ми розберемось детальніше у ситуації, що склалася та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали у приватні повідомлення.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (2)
Хамське поводження операторів
П’ять місяців тому я інвестував кошти у віртуальні активи на криптовалютній біржі. 19.11.2024 року я вирішив вивести прибуток на свою банківську картку ПУМБ. Майже одразу після здійснення транзакції мій рахунок було заблоковано. У відділенні банку, під час спілкування з операторами, після того як я згадав слово «криптовалюта», співробітники почали на мене кричати, демонструючи неприпустимо грубу поведінку. Згодом мене буквально вивели з відділення без жодного пояснення.
Я наполегливо вимагаю, щоб керівництво банку невідкладно звернуло увагу на роботу цього відділення. Таке хамське та принизливе ставлення до клієнтів є абсолютно неприйнятним. Наразі на моєму рахунку заблоковано 18 600 грн — це єдині кошти, якими я користувався для проживання. Майже всі мої заощадження знаходилися на цій картці. Через блокування рахунку я опинився у вкрай скрутній ситуації та змушений позичати гроші у знайомих.
Закликаю всіх бути обачними у виборі банку, адже у подібних ситуаціях ви можете залишитися не лише без доступу до своїх коштів, а й без жодної підтримки з боку банку.
Шкодуємо, що у Вас склалася негативна думка про нас. Ми перевіримо інформацію, після чого надамо вичерпну відповідь з приводу ситуації, що у Вас склалася.
Дякуємо, що знайшли час і повідомили про ситуацію, що склалася, а саме щодо консультації менеджера відділення.
Банком була проведена перевірка щодо описаної Вами ситуації, зі сторони співробітника порушень не виявлено. Консультація була коректною, та згідно стандартів обслуговування. Сподіваємося, що спілкування зі співробітниками нашого банку надалі залишатиме лише позитивні враження.
Комментарии (1)
Самий найгірший банк що я бачив!!!
Користувався десь місяців 5 без якихось проблем, отримував гроші на нього, все було окей. Але 1-го жовтня 2024-го року, приходить повідомлення, «ви перевищили ліміт, за червень отримано більше коштів ніж вказано в анкеті», відразу ж я написав в тех підтримку, там мені зовсім нічим не змогли допомогти, потім передзвонила менеджер, я їй пояснив де працюю, вона щось шукала в себе, клацала хвилини 3 і сказала «бачу ви вже ліміти збільшили, наступного разу якщо будуть надходження за місяць більше, вкажіть це в анкеті». Користувався й на далі.
.
13.11.2024.
Приходить смс про те що мені можуть обмежети рахунки, система просить надати документи з підтвердженням доходів, відразу ж написав у пумб, описав всю ситуацію, сказали:
«Online підтримка ПУМБ, [13 ноя. 2024 в 09:51]
Євгенію, направила запит на уточнення.
Щойно отримаю відповідь — напишу Вам»
Відповіді не було 2 дні, пишу знову:
[15 ноя. 2024 в 21:22]
Мені не відповіли на моє питання.
Online підтримка ПУМБ, [15 ноя. 2024 в 21:23]
Вітаю!
Євгенію, так, адже ще не отримано відповідь на запит.
20.11.2024, відповіді на питання так і не має, пишу знову.
Відповідь банку:
На жаль, запит ще в опрацюванні🥺
25.11.2024
Мені обмежено рахунки, ЦЕ ШОК просто, в тех підтримці не знають причини, але кошти і рахунок заблоковані. Я хочу добавити, в місяць користуючись цим банком я не перевищую 10.000−15.000, ліміти 25.000.
Тех.Підтримка банку це якийсь совок, як можна заблокувати рахунки, коли самі не знаєте за що? Я зробив все як вказано, звернувся в тех підтримку, відповіді тупо немає, краще б і не звертався. Дві неділі я немаю відповіді по якій причині обмежено рахунки, я такого ще не зустрічав, любий інший банк дасть відповідь за 2хв, а тут 2 неділі й немає відповіді. Попросив ще дати змогу перевести кошти, на що сказали, «ми не можемо повпливати на це, коли разунок обмежено», (Я НЕ МОЖУ СВОЇ КОШТИ ВИВЕСТИ!!!)
Що можу сказати, навіть не думайте тут заводити картку, одні проблеми, ніякої допомоги від тех. підтримки банку (там взагалі якісь неуки сидять)
Очікую відповіді від банку та закриваю цю картку назавжди. Всім миру.
Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми розберемось детальніше у даній ситуації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали в приватні повідомлення.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (1)
БЛОКИРОВКА ПУМБ
Прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми розберемось детальніше у ситуації, що склалася, та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали на анкетну електронну пошту.
Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (2)
Нераджу банк Пумб
Шкодуємо, що у Вас склалася негативна думка про нас. Ми перевіримо інформацію, після чого надамо вичерпну відповідь з приводу ситуації, що у Вас склалася.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали на Вашу анкетну електронну пошту.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (3)
Заблокували ФОП без попереджень
Прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми розберемось детальніше у ситуації, що склалася, та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали в приватні повідомлення.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (3)
Разорвал деловые отношенuя
Обнаружл 11.2024 что счет заблокuрован. Прмерно 15.11.2024 обнаружuл что Банк отправuл пuсьмо 31.10 о предоставленuu похожденuя средств. Собрал необходuмые справкu пытался отправuть uх онлайн, но сервuс не работал, прuшёл в Банк фuзuческu чтоб напuсать заявленuе u предоставuть нужные справкu 21.11.2024 но как только обратuлся к сотруднuку ПУМБ буквально через 15 мuнут, после того как все напuсал u готов был отдать документы мне прходuт в прuложенuu уведомленuе о прерыванuu со мной деловых отношенuй. Это нормально?
Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми розберемось детальніше у даній ситуації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали в приватні повідомлення.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (2)
Закрили рахунки, і відмовили у співпраці
Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити, саме тому, написали Вам в приватні повідомлення для уточнення інформації. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
За результатами перевірки, хочемо повідомити у зв’язку з виявленими ознаками ризиковості по операціям, які Ви проводили, Банк вимушений припинити ділові відносини через виявлену підозрілу діяльність по Вашим рахункам. Будь ласка, зверніться до відділення протягом 5 днів для отримання відмови в обслуговуванні та подання заяви на закриття рахунківі отримання залишику коштів у разі його наявності.
Комментарии (5)
НЕ отдают деньги, кормят завтраками
И так ситуация два месяца назад так случилось что на биржи попался не добросовестный покупатель криптовалюты, которой после сделал возврат средств, и мою карту соответственно заблокировали, я обратился в банк (тех поддержки то у них нету) в банки мне сказали мы может вам буквально сразу разблокировать карту, но вам нужно вернуть 2500 вот этому человеку, я так и поступил мне же сказали что разблокировка будет буквально сразу, ну, а дело перед выходными дениги как всегда надо, я сделал возврат через кассу отправителю, пришёл с квитанцией, а мне говорят, извините, но приходите в понедельник, мне это уже тогда не понравилось видь сотрудник в банки сказал что все будет сразу. Понедельник я прихожу в банк, мне говорят, а вам нужно на ласточки выпасать все операции и написать, что перевод был за криптовалюты, просто дату и сумму — ну думаю не проблема, будет время просто занесу бумажку)
Приношу я значит дату сумму, и тут мне говорят нужно ещё указать точное время, да и то вернуть деньги мы вам не можем, мы может их вернуть отправителям средств… (то есть возврат кому-то они не могли просто вернуть без кассы, а деньги мои могут…)
По сей деньги деньги мне не кто не вернул, ужасное обслуживание, враньё в отделение банка- и что делать я совсем не знаю. Возможно кто-то сталкивался подскажите?)
Шкода, що у Вас виникло негативне враження про нашу роботу. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Ми перевірили інформацію, яку Ви описали в відгуку та маємо вказати, що, на жаль, Банком було прийнято рішення про припинення з Вами ділових відносин. Вам необхідно звернутись до відділення банку для написання відповідної заяви на закриття рахунків та надати Ваші реквізити в будь-якому українському банку для переказу залишків коштів.
Вдячні за розуміння!
Комментарии (6)
Банківський день завершується
Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити, саме тому, написали Вам в приватні повідомлення для уточнення інформації. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
На жаль, ми так і не отримали від Вас відповідь та уточнюючі дані стосовно адреси відділення, які є важливими для перевірки інформації вказаної у відгуку та вирішення питання. Будь ласка, повідомте нас у приватні повідомлення, аби у нас була можливість провести детальну перевірку та надати Вам зворотній зв’язок.
Заздалегідь дякуємо за Вашу відповідь!
Комментарии (5)
ПУМБ — мій вибір
Щиро вдячні, що поділились враженням про наш банк. Ми цінуємо Ваші слова!
Написать комментарий
Кредитний ліміт і його зміна (підвищення). Відмова у обслуговуванні.
Клієнтом ПУМБ я став не так давно.
Мета відкриття картки — отримання послуги «Оплата частинами», якою я нещодавно і скористався. Претензій щодо обслуговування у мене не було, проте:
сьогодні у мене виникла необхідність і бажання придбати товар, на який мені не вистачало близько 4 тис.грн. і я звернувся у чат підтримки ПУМБ щодо отримання консультації.
На моє запитання чи є можливість збільшити кредитний ліміт (далі — КЛ) я отримав наступні відповіді:
Б: подати заявку на збільшення загального ліміту можна лише через застосунок Дія. Оскільки спершу необхідно здійснити актуалізацію персональних даних за допомогою надання документів через Дію.
Я: чз Дію не зможу подати, у мене паспорт у вигляді книжечки.
Б: на жаль, якщо у вас відсутні біометричні документи (закордонний або паспорт-ID) в застосунку Дія, збільшити Єдиний кредитний ліміт неможливо.
Я: а через відеоверифікацію?
Б: На жаль, ні. Лише через Дію.
Я: хотів уточнити, а чому Ви надаєте перевагу саме документам у Дії? Хіба є у законодавстві, і в чинних НПА НБУ вимоги щодо пріоритетності даних документів?
Б: оновлення даних необхідно задля того, щоб банк міг підібрати для вас актуальну суму ліміту відповідно до типу працевлаштування та інших факторів. Тому підтвердження актуальних документів та інформації відбувається через Дію. Такі вимоги Банку.
Я: я розумію ваші вимоги, але не розумію, де це закріплено у НПА НБУ, тому у мене таке запитання. Ваші внутрішні ВНД не можуть йти у розріз з НПА регулятора. Якщо Ви говорите про оновлення даних, ну то я можу надати Вам опитувальник та копії відповідних документів.
Б: на жаль, якщо у вас відсутні біометричні документи в застосунку Дія, збільшити Єдиний кредитний ліміт неможливо.
У мене запитання до представників ПУМБ.
У зв’язку з чим або на підставі яких НПА НБУ мені було відмовлено у обслуговуванні в частині можливості надання заявки на підвищення кредитного ліміту?
Чому Банк ігнорує прохання клієнта, який може надати виключно чинні документи без використання порталу Дія? У яких нормативних документах зазначено про пріоритетність саме цих документів?
Дякую за надану відповідь.
Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми розберемось детальніше у даній ситуації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
На сьогодні, система банку налаштована таким чином, що подати заяву на збільшення єдиного кредитного ліміту (ЄКЛ) можливо лише за умови надання документів через застосунок «Дія». Функціонал по збільшенню ЄКЛ новий та перебуває в стадії тестування, доповнення та покращення. В майбутньому планується додавання альтернативних способів ідентифікації для підвищення ліміту ЄКЛ за ініціативою клієнтів.
Вдячні за розуміння!
Комментарии (11)
Банк, банки і 360 гривень
Пару разів я робила такі платежі з зарплатної картки Приватбанку і все було добре.
7 листопада сплатила з картки ПУМБ. І почалося. 8 листопада мені зателефонували з банку і повідомили, що мій рахунок буде обмежено, якщо я не надам їм РНОКПП та дату народження «особи учасника операції». У мене немає цих даних. Через деякий час я подзвонила на гарячу лінію банку, там все перевіряли десь 15 хвилин, сказали, що все добре, ніяких проблем немає і нічого ніхто обмежувати не буде, а особа, яка зі мною звʼязувалася — то взагалі не їх працівник, у них таких немає. Але вчора, 16 листопада, в суботу, картку таки заблокували. На картці близько 7000 гривень — практично всі мої засоби до існування. І пенсія теж зараховується на цю картку. Я звернулася в чат підтримки. Там підтвердили, що картку справді обмежили за цю транзакцію на 360 гривень. І повідомили, що я повинна надати ІПН та дату народження учасника операції на електронну пошту банку. Я написала пояснення на електронну пошту, але хто ж буде розбиратися на вихідні? Я була лояльним клієнтом банку ПУМБ декілька років, все було добре, і тут таке. Станом на зараз картка все ще заблокована.
Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вашу електронну адресу.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (8)
Заблокували рахунки
Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про нашу роботу. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Після проведення детальної перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Що стосується термінів для зняття коштів, ми написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації.
Ми перевірили інформацію яку Ви вказали в відгуку та можемо сказати, що, на жаль, Ви не надали повний пакет документів, що підтверджує джерело походження коштів всієї запитуванної суми.
Для зняття обмежень Вам необхідно надати пояснення з підписом, ключі до довідок ОК та додаткові документи, для підтвердження всієї суми запиту.
Вдячні за розуміння!
Комментарии (16)