×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| PLN | 11.45 | 11.75 |
| USD | 41.9 | 42.5 |
| Все курсы банка | ||
Обмеження раханку
Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про нашу роботу. Ми розберемось детальніше у ситуації, що склалася та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали у приватні повідомлення.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (1)
5355 2800 2789 4482 Мошенники
Нам шкода, що Ви зіткнулися з шахрайськими діями. Ми передали інформацію до Департаменту безпеки нашого банку, щоб перевірити рахунок клієнта. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Також рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
Написать комментарий
Не закривают счет
Так интересно тут то что я вернула мошенникам их дениги, хотя банку я принесла документы откуда у меня эти деньги, и за что я их получила, но банку все равно… Я описала каждую операцию, каждый перевод каждую сумму все как просили, но в отделение меня как игнорируют…
Кто-то сталкивался с таким? Подскажите что делать и как поступать?
Так два месяца банк не отдаёт деньги, и говорят что приходите завтра…
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали у приватні повідомлення.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (2)
Незарахування коштів
Прямо у відділенні кудись дзвінки і нічого не вирішується. Пишіть заяву та чекайте до 3х днів.
Що з грошами невідомо, як бути коли поповнюєш під конкретний платіж який треба зробити сьогодні, яка компенсація від банку за свої проблеми? Питання риторичне.
Саме цікаве, що банк назвонював до цього з пропозиціями прийти до них активно користуватись послугами…
Ми бажаємо більш детально розібратись в ситуації, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
На жаль, ми так і не отримали від Вас відповідь та уточнюючі дані стосовно адреси відділення, які є важливими для перевірки інформації вказаної у відгуку та вирішення питання. Будь ласка, повідомте нас у приватні повідомлення, аби у нас була можливість провести детальну перевірку та надати Вам зворотній зв’язок.
Заздалегідь дякуємо за Вашу відповідь!
Комментарии (2)
Блокування коштів та повна непрофесійність працівників відділень
Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про нашу роботу та функціонал загалом. Ми розберемось детальніше в ситуації, що описана у відгуку, та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Ми перевірили інформацію вказану Вами в відгуку та можемо зазначити, що станом на 19.12.2024 р. за Вашими рахунками немає жодних обмежень.
Сподіваємось, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від співпраці з нами!
Комментарии (2)
Клієнтська підтримка
Про мене:
Я працюю у сфері надання послуг, а саме просуваю товар/бренд, збільшую охоплення для персональних сторінок та блогів за допомогою запуску реклами через Google ADS та Facebook. Якщо з першим нарікань немає і все працює стабільно, то з другим часом виникають проблеми, деякі виникають з моєї вини (не підтвердив спосіб оплати, не вистачає грошей, зламав рекламну кампанію), деякі ні (вибори, підвисання).
При цьому сервіс не завжди йде назустріч, інколи ж просто ігнорує. Все, що доводиться робити — відпускати ситуацію і жити далі, втративши свої вкладення за часом та фінансами. Ось і зі мною вкотре сталося таке.
Проблема:
Я написав на підтримку банку із проханням допомогти мені. Facebook не йшов на контакт у вирішенні проблеми надання послуг. Він списав із мене досить велику суму, при цьому так і не відкрутивши рекламу. Обліковий запис було заблоковано, як завжди, без пояснень. Відповідей я не одержав від них.
Пояснив усю ситуацію у підтримці банку, навів докази та слізно просив допомогти. Співробітники цього банку не хочуть займатися нічим, що займало б їх час під час роботи. Я просив попросити повернення коштів за процедурою чарджбека, бо іншого виходу для мене не було.
Протягом усього діалогу підтримка не хотіла мені допомагати, переконувала мене, що вони такого не роблять. Потім вони сказали, що можуть, але слід очікувати: вони зроблять запит до якогось відділу, щоб дізнатися, чи це можна зробити. Я чекав тиждень, довелося писати самому, бо мені не написали (хоча обіцяли 3−5 днів, що напишуть). Мені сказали, що можна, я ще раз дав усе, що є у цій справі (доказова база на рівні Гаазького суду).
Мені сказали, що напишуть упродовж тижня, знову брехали — не написали. Я написав знову і вони відповіли, що подали заявку і сказали чекати 90 днів. З цього моменту нічого, крім цього, я більше не чув. Я подавав заявку у серпні, вже грудень. Гроші мені не повернули, ніякої роботи, зважаючи на все, не ведеться. А якщо й ведеться, то повернулися гроші лише до гаманця співробітників банку. Тому що весь цей час мені говорили, що інформація є конфіденційною, хоча це мої гроші і вони там зникли, і я просив допомоги, я можу знати що з ними? Мені здається можу, я заслуговую хочу знати що дійсно ведеться якась робота, зате мені нещодавно відмовили в обслуговуванні тому що мабуть я дуже часто цікавлюся своєю заявкою, і весь цей час грубо відповідають і пишуть по скрипту «Ваша заявка подана, чекайте. Термін розгляду — 45−90 днів» хоча цей термін вже вийшов вони продовжують це писати, на питання Чому? Чому так довго? Що із заявкою? мені відповідають що ми зробимо запит у цей відділ, але за весь цей час мені звідти відповідей не надійшло, хоча говорили що термін відповіді з того відділу до 5 днів робітників, за цей час ніхто в підтримці так і не працював з мого питання.
Підсумок
Нікому не рекомендую користуватися цим банком, тим більше намагатись побудувати свій бізнес, втратите нерви, сили, волосся, гроші, а головний час. Вносити якісь вклади в цей банк не рекомендую тому що чим далі кар'єрними сходами співробітники від консультантів тим менш привітні і добрі, тим більше їм все одно на вас і ваші проблеми, за ваші гроші тут ніхто не переживатиме, тим більше намагатиметься їх повернути у скрутну хвилину якщо їх списали без вашого підтвердження. Відділ який я вказав не має сюди відношення, я писав про співробітників підтримки та той самий відділ, даже працьовитий
Шкода, що у Вас виникло негативне враження про нашу роботу. Ми розберемось детальніше у ситуації, що склалася та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Комментарии (1)
МОШЕННИКИ!!!
Нам шкода, що Ви стикнулись з шахрайськими діями. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку, щоб перевірити рахунок клієнта. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Також рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
Комментарии (2)
Платіжний сервіс Payhub
Проводив 3 платежі в один день, результатом 3 платежів стали списані кошти з мого рахунку та повідомлення про «помилку» на сайті PayHub. Мій банк підтвердив фактичне списання коштів з рахунку, але університет кошти не отримав.
З службою підтримки зв’язатися неможливо — на email та на дзвінки на гарячу лінію не відповідають. Інформації про терміни повернення коштів та можливості перевірити статус повернення також немає.
Досвід та емоції від користування сервісом на рівні ніби став жертвою шахрайства.
Якщо хочете зберегти гроші, час та нерви — не користуйтесь сервісом PayHub.
Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Ми перевірили інформацію вказану Вами в відгуку та можемо зазначити, що виконані платежі від 29.11.2024 є неуспішними та були відмінені 02.12.2024. Згідно правил міжнародної платіжної системи (МПС) кошти буде повернуто на рахунок платника протягом 30 днів з моменту їх повернення з боку АТ «ПУМБ» до МПС. Дата повернення коштів до МПС: 03.12.2024. Користуючись наявним досвідом, кошти за платежами PAYHUB буде повернуто в термін до 10.12.2024 включно.
Вдячні за розуміння!
Комментарии (1)
Некомпетентні та грубі оператори
Під час звернення до відділення я зіткнувся з грубою та непрофесійною поведінкою працівників банку. Оператор банку відмовилася надати пояснення причин блокування. На мої неодноразові запитання я отримав зневажливу відповідь: «Це що вам, дитячий садок?». Згодом на мене почали підвищувати голос, через що я змушений був залишити відділення. З чого можу зробити висновок, що оператори банку або некомпетентні, або зацікавлені в утриманні коштів клієнтів.
Усі кошти, які знаходяться на моєму рахунку, є моїми особистими заощадженнями, що я накопичив із заробітної плати. Я пропонував надати докази походження коштів, але мені відмовили без жодних пояснень. Через це я опинився у вкрай складній фінансовій ситуації та змушений просити допомоги у близьких, аби забезпечити базові потреби.
Прошу негайно розблокувати мій рахунок, повернути доступ до особистих коштів і вжити заходів щодо неприпустимої поведінки працівників відділення. Вважаю, що така грубість і зневага до клієнтів є неприйнятними для банківської установи.
Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Дякуємо, що залишили відгук про обслуговування нашими фахівцями, а саме щодо консультації менеджера відділення за адресою м. Миколаїв, проспект Центральний, 122.
Ми провели перевірку описаної Вами ситуації та не виявили порушень з боку співробітника, шкода, що у Вас склалося таке негативне враження, але надана інформація у відгуку не відповідає дійсності. Консультація була надана коректно та відповідно до стандартів обслуговування. Сподіваємося, що спілкування зі співробітниками нашого банку надалі залишатиме лише позитивні враження.
Комментарии (6)
Феерические дуболомы :)
Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про нашу роботу та функціонал загалом. Ми розберемось детальніше у ситуації, що описана у відгуку та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Комментарии (20)
Цікава установа (((
Нам прикро, що у Вас виникла негативна думка. Рішення про надання кредитного ліміту приймається автоматичною системою на основі проведення комплексної оцінки інформації. Кожні 30 днів ми розглядаємо повторно рішення щодо погодження кредитного ліміту. Закрити рахунок можливо тільки у відділенні Банку. При собі необхідно мати паспорт та ІПН в оригіналі. Процес дистанційного закриття рахунків знаходиться в розробці. У Донецькій області працюють відділення в місті Добропілля, Краматорськ, Слов'янськ. З графіком і адресами відділень Банку Ви можете ознайомитися за посиланням: https://about.pumb.ua/map
Також, заяву на закриття рахунку може подати 3-тя особа за умови наявності нотаріального доручення на закриття рахунку.
Будемо вдячні за розуміння!
Комментарии (2)
місце знаходження відділення у києві
З переліком працюючих відділень Ви можете ознайомитись на нашому сайті за посиланням: https://about.pumb.ua/map#138
Найближче до Вашої адреси знаходиться Відділення ПУМБ №30 за адресою: м. Київ, Деснянський р-н, вул. Н. Лаврухіна, 4
Написать комментарий
Банк вважає клієнта автоматично винним і блокує картку
Що це за бізнес-процеси? Що це за відношення для клієнта? Я ВЧАСНО подав усі документи. Якщо у вас є якись сумніви щодо походження коштів, то перевійте, але чому ви Автоматично вважаєте мене винним у чомусь і блокуєте карту на період перевірки?
І що це за строки розгляненя — Два повних робочих тижня? Що можна робити два тижня? Вам треба порівняти два числа — суму моїх доходів з налогової декларації та суму коштів, що пройшла через ваш банк.
Якщо ваш відділ фінмоніторінгу такі то**за і їм дійсно потрібно 10 робочих днів на розгляд документів то може ви і документи будете просити хоч за 10−20 днів до дати автоматичного блокування? Невже це так складно?
Я думав, що Райфазен — тормоза з їх 5 робочими днями на розгляд. Але вони і попередили про необхідність надати документи за 20 днів до блокування. У порівнянні з вами вони просто метеори і взагалі тепер непогано виглядають. На фоні і***** це не важко.
Прикро, що у Вас виникло негативне враження про нашу роботу. Ми розберемось детальніше у ситуації, що склалася та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали у приватні повідомлення.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (4)
ДОПОМОЖІТЬ!
Прикро, що у Вас сталася така ситуація. Ми перевіримо інформацію, після чого надамо вичерпну відповідь.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали на Вашу анкетну електронну пошту.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (1)
Прошу заблокувати дану карту 5355 2800 3753 0746 по скільки по ній працюють шахраї
Нам шкода, що Ви стикнулись з шахрайськими діями. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку, щоб перевірити рахунок клієнта. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Також рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
Написать комментарий
ПУМБ банк не віддаю кошти
Прикро, що у Вас виникло негативне враження про нашу роботу. Ми розберемось детальніше у ситуації, що склалася та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали у приватні повідомлення.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (2)
Хамське поводження операторів
П’ять місяців тому я інвестував кошти у віртуальні активи на криптовалютній біржі. 19.11.2024 року я вирішив вивести прибуток на свою банківську картку ПУМБ. Майже одразу після здійснення транзакції мій рахунок було заблоковано. У відділенні банку, під час спілкування з операторами, після того як я згадав слово «криптовалюта», співробітники почали на мене кричати, демонструючи неприпустимо грубу поведінку. Згодом мене буквально вивели з відділення без жодного пояснення.
Я наполегливо вимагаю, щоб керівництво банку невідкладно звернуло увагу на роботу цього відділення. Таке хамське та принизливе ставлення до клієнтів є абсолютно неприйнятним. Наразі на моєму рахунку заблоковано 18 600 грн — це єдині кошти, якими я користувався для проживання. Майже всі мої заощадження знаходилися на цій картці. Через блокування рахунку я опинився у вкрай скрутній ситуації та змушений позичати гроші у знайомих.
Закликаю всіх бути обачними у виборі банку, адже у подібних ситуаціях ви можете залишитися не лише без доступу до своїх коштів, а й без жодної підтримки з боку банку.
Шкодуємо, що у Вас склалася негативна думка про нас. Ми перевіримо інформацію, після чого надамо вичерпну відповідь з приводу ситуації, що у Вас склалася.
Дякуємо, що знайшли час і повідомили про ситуацію, що склалася, а саме щодо консультації менеджера відділення.
Банком була проведена перевірка щодо описаної Вами ситуації, зі сторони співробітника порушень не виявлено. Консультація була коректною, та згідно стандартів обслуговування. Сподіваємося, що спілкування зі співробітниками нашого банку надалі залишатиме лише позитивні враження.
Комментарии (1)
Самий найгірший банк що я бачив!!!
Користувався десь місяців 5 без якихось проблем, отримував гроші на нього, все було окей. Але 1-го жовтня 2024-го року, приходить повідомлення, «ви перевищили ліміт, за червень отримано більше коштів ніж вказано в анкеті», відразу ж я написав в тех підтримку, там мені зовсім нічим не змогли допомогти, потім передзвонила менеджер, я їй пояснив де працюю, вона щось шукала в себе, клацала хвилини 3 і сказала «бачу ви вже ліміти збільшили, наступного разу якщо будуть надходження за місяць більше, вкажіть це в анкеті». Користувався й на далі.
.
13.11.2024.
Приходить смс про те що мені можуть обмежети рахунки, система просить надати документи з підтвердженням доходів, відразу ж написав у пумб, описав всю ситуацію, сказали:
«Online підтримка ПУМБ, [13 ноя. 2024 в 09:51]
Євгенію, направила запит на уточнення.
Щойно отримаю відповідь — напишу Вам»
Відповіді не було 2 дні, пишу знову:
[15 ноя. 2024 в 21:22]
Мені не відповіли на моє питання.
Online підтримка ПУМБ, [15 ноя. 2024 в 21:23]
Вітаю!
Євгенію, так, адже ще не отримано відповідь на запит.
20.11.2024, відповіді на питання так і не має, пишу знову.
Відповідь банку:
На жаль, запит ще в опрацюванні🥺
25.11.2024
Мені обмежено рахунки, ЦЕ ШОК просто, в тех підтримці не знають причини, але кошти і рахунок заблоковані. Я хочу добавити, в місяць користуючись цим банком я не перевищую 10.000−15.000, ліміти 25.000.
Тех.Підтримка банку це якийсь совок, як можна заблокувати рахунки, коли самі не знаєте за що? Я зробив все як вказано, звернувся в тех підтримку, відповіді тупо немає, краще б і не звертався. Дві неділі я немаю відповіді по якій причині обмежено рахунки, я такого ще не зустрічав, любий інший банк дасть відповідь за 2хв, а тут 2 неділі й немає відповіді. Попросив ще дати змогу перевести кошти, на що сказали, «ми не можемо повпливати на це, коли разунок обмежено», (Я НЕ МОЖУ СВОЇ КОШТИ ВИВЕСТИ!!!)
Що можу сказати, навіть не думайте тут заводити картку, одні проблеми, ніякої допомоги від тех. підтримки банку (там взагалі якісь неуки сидять)
Очікую відповіді від банку та закриваю цю картку назавжди. Всім миру.
Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми розберемось детальніше у даній ситуації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали в приватні повідомлення.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (1)
БЛОКИРОВКА ПУМБ
Прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми розберемось детальніше у ситуації, що склалася, та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали на анкетну електронну пошту.
Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (2)
Нераджу банк Пумб
Шкодуємо, що у Вас склалася негативна думка про нас. Ми перевіримо інформацію, після чого надамо вичерпну відповідь з приводу ситуації, що у Вас склалася.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали на Вашу анкетну електронну пошту.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (3)