Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Инна Валериевна Толмачева Толмачева 12 декабря 2024, 14:14
Наприкінці жовтня отримала оповіщення в додатку банку що використала ліміт транзакцій та грошей, по рахунку за місяць було десь 24000 грн та треба надати документы про походження грошей. Я пишу у підтримку що не перевищила ліміт встановлений НБУ, а мені відповідають що є встановлені ліміти банком та фінмоніторінг може обмежити використання рахунку, якщо я не можу підтвердити походження грошей. В мене нема документів, якими змогла би це зробити і я в відділенні банку написала заяву. Пообіцяли що до кінця листопада 2024 року банк повідоме мені своє рішення. Повідомлення надійшло10 грудня у додатку, що мені обмежили використання карток. Ні закрити рахунок, ні отримати свої гроші я не можу. Чому ніхто не попереджає клієнта про внутрішні ліміти? Знайшли шахрая який отримав 20000 грн із яких певна частина переведена моїми сином, дочкою та зятем. Дочка не знала, що картка обмежена та переказала мені 350 грн, гроші на рахунок банк приймас)) но не віддав.Підтримка пише, що закрити рахунок можу тільки підтвердив доходи. Замкнуте коло. Дуже жаль, що такий зручний банк робе все, щоб позбутися клієнтів.
ПУМБ
Ответ банка
12 декабря 2024, 15:42
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про нашу роботу. Ми розберемось детальніше у ситуації, що склалася та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 16 декабря 2024, 11:52
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали у приватні повідомлення.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Dmitrii88 9 декабря 2024, 18:13
Карта мошенников 5355 2800 2789 4482, в телеграмі @nezlamna222, берут предоплаты за несуществующие вещи.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 10 декабря 2024, 9:41
Вітаємо!

Нам шкода, що Ви зіткнулися з шахрайськими діями. Ми передали інформацію до Департаменту безпеки нашого банку, щоб перевірити рахунок клієнта. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290

Також рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
Проблема решена
Sofihka 9 декабря 2024, 14:03
Всем приветик, 8.10 мою карточку ограничили, я обратилась в банк мне говорят, а вот отправитель требует возврат средств если вернёте мы сразу снимем блок, я вернула средства тем более сумма там была не большая, чтоб не ждать можно и вернуть. Я обратилась в банк на следущий сутки и мне говорят извините, но нужны ещё документы, по итогу я собрала их, пришла мне говорят увы у вас не все квитанции… — я же не знала что банку нужны будет квитанции, я бы у всех кто переводил их бы спрашивала, но увы…
Так интересно тут то что я вернула мошенникам их дениги, хотя банку я принесла документы откуда у меня эти деньги, и за что я их получила, но банку все равно… Я описала каждую операцию, каждый перевод каждую сумму все как просили, но в отделение меня как игнорируют…
Кто-то сталкивался с таким? Подскажите что делать и как поступать?
Так два месяца банк не отдаёт деньги, и говорят что приходите завтра…
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 9 декабря 2024, 17:46
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали у приватні повідомлення.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Антон Бец 5 декабря 2024, 17:02
Поповнення картки в терміналі у відділені. Чек з успішним статусом, на терміналі помилка — «Зверніться до менеджера, зарахування не пройшло».
Прямо у відділенні кудись дзвінки і нічого не вирішується. Пишіть заяву та чекайте до 3х днів.
Що з грошами невідомо, як бути коли поповнюєш під конкретний платіж який треба зробити сьогодні, яка компенсація від банку за свої проблеми? Питання риторичне.

Саме цікаве, що банк назвонював до цього з пропозиціями прийти до них активно користуватись послугами…
ПУМБ
Ответ банка
5 декабря 2024, 18:06
Вітаємо!

Ми бажаємо більш детально розібратись в ситуації, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 14 января 2025, 10:43
Вітаємо!
На жаль, ми так і не отримали від Вас відповідь та уточнюючі дані стосовно адреси відділення, які є важливими для перевірки інформації вказаної у відгуку та вирішення питання. Будь ласка, повідомте нас у приватні повідомлення, аби у нас була можливість провести детальну перевірку та надати Вам зворотній зв’язок.
Заздалегідь дякуємо за Вашу відповідь!
Проблема решена
Grolder 5 декабря 2024, 14:52
Отделение по адресу: Киев, ул. Н. Лаврухина, 4
Отримав кошти на свою карту, взявши позику в одному із сервісів по швидким позикам. І що ви думаєте? Ці кошти, незрозуміло чому заблокував ПУМБ. При чому як вони самі пишуть, на 60 днів! Мої кошти, блокуються ні за що, на 60 днів. Тобто ще раз, це не кредитні кошти ПУМБ, це мої власні. Надав в підтримку документи, які підтверджують походження коштів, відповідь — «Чекайте, ми не знаємо скільки». Подумав, а що якщо закрити картку, мені ж повинні повернути кошти на ній. В службі підтримки це підтвердили. Умовно кажучи — ідіть у відділення, там пишете заяву і кошти вам одразу повертають прямо у відділені. Витратив купу свого часу, відвідав відділення і звісно там ніхто не зміг нічим допомогти, тільки втухяли якусь ще пластикову картку, з якої вони думали (з їх слів), можна зняти кошти. Ніхто взагалі не розуміє у відділені, що з моїм рахунком і не може сказати, що робити. Відпровідь, як і в підтримці — «очікуйте». Я вже купу років користуюся послугами інших банків і жодного разу не стикався з таким відношенням і підходом, вам можуть просто ні за що, заблокувати ваші власні кошти і робіть, що хочете. У мене ще питання до шановного банку, а відсотки за кредит, який через ваші дії я не можу сплатити, ви мені компенсовувати будете?
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 5 декабря 2024, 15:07
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про нашу роботу та функціонал загалом. Ми розберемось детальніше в ситуації, що описана у відгуку, та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 19 декабря 2024, 15:28
Вітаємо! Дякуємо за очікування!

Ми перевірили інформацію вказану Вами в відгуку та можемо зазначити, що станом на 19.12.2024 р. за Вашими рахунками немає жодних обмежень.

Сподіваємось, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від співпраці з нами!
Данил Чалик 4 декабря 2024, 18:56
Отделение по адресу: Киев, бул. Вацлава Гавела, 4
У мене виникла проблема з деякими своїми транзакціями, і мені не допомагають вирішити проблему, що склалася, і навіть не йдуть на контакт останнім часом, а коли виходили на контакт, то грубили і відмовляли в будь-якій інформації.

Про мене:
Я працюю у сфері надання послуг, а саме просуваю товар/бренд, збільшую охоплення для персональних сторінок та блогів за допомогою запуску реклами через Google ADS та Facebook. Якщо з першим нарікань немає і все працює стабільно, то з другим часом виникають проблеми, деякі виникають з моєї вини (не підтвердив спосіб оплати, не вистачає грошей, зламав рекламну кампанію), деякі ні (вибори, підвисання).

При цьому сервіс не завжди йде назустріч, інколи ж просто ігнорує. Все, що доводиться робити — відпускати ситуацію і жити далі, втративши свої вкладення за часом та фінансами. Ось і зі мною вкотре сталося таке.

Проблема:
Я написав на підтримку банку із проханням допомогти мені. Facebook не йшов на контакт у вирішенні проблеми надання послуг. Він списав із мене досить велику суму, при цьому так і не відкрутивши рекламу. Обліковий запис було заблоковано, як завжди, без пояснень. Відповідей я не одержав від них.

Пояснив усю ситуацію у підтримці банку, навів докази та слізно просив допомогти. Співробітники цього банку не хочуть займатися нічим, що займало б їх час під час роботи. Я просив попросити повернення коштів за процедурою чарджбека, бо іншого виходу для мене не було.

Протягом усього діалогу підтримка не хотіла мені допомагати, переконувала мене, що вони такого не роблять. Потім вони сказали, що можуть, але слід очікувати: вони зроблять запит до якогось відділу, щоб дізнатися, чи це можна зробити. Я чекав тиждень, довелося писати самому, бо мені не написали (хоча обіцяли 3−5 днів, що напишуть). Мені сказали, що можна, я ще раз дав усе, що є у цій справі (доказова база на рівні Гаазького суду).

Мені сказали, що напишуть упродовж тижня, знову брехали — не написали. Я написав знову і вони відповіли, що подали заявку і сказали чекати 90 днів. З цього моменту нічого, крім цього, я більше не чув. Я подавав заявку у серпні, вже грудень. Гроші мені не повернули, ніякої роботи, зважаючи на все, не ведеться. А якщо й ведеться, то повернулися гроші лише до гаманця співробітників банку. Тому що весь цей час мені говорили, що інформація є конфіденційною, хоча це мої гроші і вони там зникли, і я просив допомоги, я можу знати що з ними? Мені здається можу, я заслуговую хочу знати що дійсно ведеться якась робота, зате мені нещодавно відмовили в обслуговуванні тому що мабуть я дуже часто цікавлюся своєю заявкою, і весь цей час грубо відповідають і пишуть по скрипту «Ваша заявка подана, чекайте. Термін розгляду — 45−90 днів» хоча цей термін вже вийшов вони продовжують це писати, на питання Чому? Чому так довго? Що із заявкою? мені відповідають що ми зробимо запит у цей відділ, але за весь цей час мені звідти відповідей не надійшло, хоча говорили що термін відповіді з того відділу до 5 днів робітників, за цей час ніхто в підтримці так і не працював з мого питання.

Підсумок
Нікому не рекомендую користуватися цим банком, тим більше намагатись побудувати свій бізнес, втратите нерви, сили, волосся, гроші, а головний час. Вносити якісь вклади в цей банк не рекомендую тому що чим далі кар'єрними сходами співробітники від консультантів тим менш привітні і добрі, тим більше їм все одно на вас і ваші проблеми, за ваші гроші тут ніхто не переживатиме, тим більше намагатиметься їх повернути у скрутну хвилину якщо їх списали без вашого підтвердження. Відділ який я вказав не має сюди відношення, я писав про співробітників підтримки та той самий відділ, даже працьовитий
ПУМБ
Ответ банка
4 декабря 2024, 21:26
Вітаємо!

Шкода, що у Вас виникло негативне враження про нашу роботу. Ми розберемось детальніше у ситуації, що склалася та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 12 декабря 2024, 19:10
Вітаємо! Ваша ситуація, на жаль, займає досить багато часу для розгляду. Над нею вже працюють відповідні спеціалісти. Щодо результатів перевірки сповістимо вас за номером телефону або на ел.пошту. Будемо вдячні за очікування та розуміння.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Makeup 4 декабря 2024, 18:40
Как оказалось в ПУМБе открывают карты большое количество мошенников, 5355 2800 3941 7918 дают этот номер и IBAN, интернет магазин в инстаграмме Fashion_for_girl.ua, работают без наложки, вроде страница с отзывами оплачиваешь отвечают какое-то время, а потом все (((Обратите внимание на владельцев карты! Можно ли вернуть свои деньги???
ПУМБ
Ответ банка
4 декабря 2024, 21:25
Вітаємо!

Нам шкода, що Ви стикнулись з шахрайськими діями. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку, щоб перевірити рахунок клієнта. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290

Також рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
Проблема решена
Олександр Кравчук 4 декабря 2024, 11:48
Оплачував навчання за допомогою сервісу PayHub.
Проводив 3 платежі в один день, результатом 3 платежів стали списані кошти з мого рахунку та повідомлення про «помилку» на сайті PayHub. Мій банк підтвердив фактичне списання коштів з рахунку, але університет кошти не отримав.
З службою підтримки зв’язатися неможливо — на email та на дзвінки на гарячу лінію не відповідають. Інформації про терміни повернення коштів та можливості перевірити статус повернення також немає.

Досвід та емоції від користування сервісом на рівні ніби став жертвою шахрайства.
Якщо хочете зберегти гроші, час та нерви — не користуйтесь сервісом PayHub.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 4 декабря 2024, 15:52
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 4 декабря 2024, 21:17
Вітаємо! Дякуємо за очікування!

Ми перевірили інформацію вказану Вами в відгуку та можемо зазначити, що виконані платежі від 29.11.2024 є неуспішними та були відмінені 02.12.2024. Згідно правил міжнародної платіжної системи (МПС) кошти буде повернуто на рахунок платника протягом 30 днів з моменту їх повернення з боку АТ «ПУМБ» до МПС. Дата повернення коштів до МПС: 03.12.2024. Користуючись наявним досвідом, кошти за платежами PAYHUB буде повернуто в термін до 10.12.2024 включно.

Вдячні за розуміння!
Lombardo 3 декабря 2024, 16:46
Отделение по адресу: Николаев, пр-т Центральный, 122
29.11.2024 я звернувся до відділення ПУМБ за адресою: проспект Центральний, 122, м. Миколаїв, через блокування мого рахунку. Рахунок було заблоковано після виведення коштів із криптовалютної біржі. Раніше я інвестував свої заощадження в перспективний проєкт, отримав прибуток і вирішив скористатися своїми коштами.

Під час звернення до відділення я зіткнувся з грубою та непрофесійною поведінкою працівників банку. Оператор банку відмовилася надати пояснення причин блокування. На мої неодноразові запитання я отримав зневажливу відповідь: «Це що вам, дитячий садок?». Згодом на мене почали підвищувати голос, через що я змушений був залишити відділення. З чого можу зробити висновок, що оператори банку або некомпетентні, або зацікавлені в утриманні коштів клієнтів.

Усі кошти, які знаходяться на моєму рахунку, є моїми особистими заощадженнями, що я накопичив із заробітної плати. Я пропонував надати докази походження коштів, але мені відмовили без жодних пояснень. Через це я опинився у вкрай складній фінансовій ситуації та змушений просити допомоги у близьких, аби забезпечити базові потреби.

Прошу негайно розблокувати мій рахунок, повернути доступ до особистих коштів і вжити заходів щодо неприпустимої поведінки працівників відділення. Вважаю, що така грубість і зневага до клієнтів є неприйнятними для банківської установи.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 3 декабря 2024, 18:31
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 5 декабря 2024, 14:47
Вітаємо!
Дякуємо, що залишили відгук про обслуговування нашими фахівцями, а саме щодо консультації менеджера відділення за адресою м. Миколаїв, проспект Центральний, 122.

Ми провели перевірку описаної Вами ситуації та не виявили порушень з боку співробітника, шкода, що у Вас склалося таке негативне враження, але надана інформація у відгуку не відповідає дійсності. Консультація була надана коректно та відповідно до стандартів обслуговування. Сподіваємося, що спілкування зі співробітниками нашого банку надалі залишатиме лише позитивні враження.
Pavlo Kulagin 3 декабря 2024, 12:54
Неуважаемый ПУМБ, а вашим руководителям не приходило в голову, что своими идиотскими критериями, вы только избавляетесь от клиентов? Имеем следующее, подаю заявку на увеличение кредитного лимита- вуаля, надо бы вас снова идентифировать, ну ок. Через Дию идентифицировали, теперь укажите внимание!!! номер телефона третьего лица (жена, друг, родственник) — нарушаем законодательство — запрещено передавать персональные данные третьих лиц, без их согласия! Далее место работы и все такое безобидное. Потом, какие ожидаете поступления на счет — пишу честно 100−150 тыс, вуаля, вы можете получать на счет не более 30 тыс, или пойдите в отделение, подтвердите свои источники доходов))) Внимание ПУМБ, для вас специально сообщаю, что по нормативам НБУ без дополнительных подтверждающих документов, физ лицо, может получать в сутки не более 400 тыс грн, но никак не 30 тыс в месяц, как в вашем трактовании. Теперь больше, звоню на горячую линию ПУМБ и вуаля, оказывается у меня сейчас лимит 300 тыс грн в месяц, ПУМБ, так где же правда? Вам для примера, я пополняю валютную карту в одном известном государственном банке на $5000 в день и никто даже не думает мне рассказывать про лимит 30 тыс грн в месяц. Поэтому, либо вы ставите себе цель избавиться от клиентов, своими явно незаконными действиями, как выманивание персональных данных третьих лиц, либо просто хотите украсть деньги клиента (а таких отзывов полно) после блокировки счетов не отдавая деньги и не закрывая счета. По поводу ваших незаконных требований — направлена жалоба в НБУ, пусть проверят ваши лицензионные условия. Я свои данные не скрываю, если окажется, что мои счета завтра будут заморожены — обещаю судебное разбирательство с освещением процесса в публичном пространстве!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 3 декабря 2024, 14:17
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про нашу роботу та функціонал загалом. Ми розберемось детальніше у ситуації, що описана у відгуку та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 4 декабря 2024, 10:07
Вітаємо! Ми так і не отримали відповідь стосовно Ваших даних у приватних повідомленнях. Просимо надати відповідь для детальної перевірки.
White2211 30 ноября 2024, 16:07
Вирішив, скористатись акційними пропозиціями від ПУМБ для купівлі частинами. Через додаток оформив карту, але в наданні ліміту відмовили…для мене це реально не зрозуміло, оскільки дохід постійний, офіційний, вище середнього- військовослужбовець ЗСУ… вся кредитна історія надана, проблем з кредитами немав ніколи. Ну в цілому те що не надали ліміт то не страшне…але тепер і закрити рахунок неможливо так само просто як і відкрив… треба йти в відділення- а їх в посадках і териконах донеччини не багато… тому враження вкрай негативні … не зрозуміла у цієї установи кліентооріентованість (((
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 30 ноября 2024, 17:29
Вітаємо!
Нам прикро, що у Вас виникла негативна думка. Рішення про надання кредитного ліміту приймається автоматичною системою на основі проведення комплексної оцінки інформації. Кожні 30 днів ми розглядаємо повторно рішення щодо погодження кредитного ліміту. Закрити рахунок можливо тільки у відділенні Банку. При собі необхідно мати паспорт та ІПН в оригіналі. Процес дистанційного закриття рахунків знаходиться в розробці. У Донецькій області працюють відділення в місті Добропілля, Краматорськ, Слов'янськ. З графіком і адресами відділень Банку Ви можете ознайомитися за посиланням: https://about.pumb.ua/map
Також, заяву на закриття рахунку може подати 3-тя особа за умови наявності нотаріального доручення на закриття рахунку.

Будемо вдячні за розуміння!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
wikand 29 ноября 2024, 17:11
Отделение по адресу: Киев, бул. Воскресенский, 32
Повідомьте на єл. пошту wikand777@ ukr.net де зараз відділення Пумб, яке закрито в Києві на Воскресенськом бульв. (колишний бульв.Перова)32. Де зараз Найближче відділення від моеїй адреси по вул. Дашкевича 6.
ПУМБ
Ответ банка
29 ноября 2024, 22:13
Вітаємо!

З переліком працюючих відділень Ви можете ознайомитись на нашому сайті за посиланням: https://about.pumb.ua/map#138

Найближче до Вашої адреси знаходиться Відділення ПУМБ №30 за адресою: м. Київ, Деснянський р-н, вул. Н. Лаврухіна, 4
stash 29 ноября 2024, 14:32
26.11 мені прийшов лист від ПУМБ що мені потрібно надати документи до 28.11. Я надав документи вчасно. Але ваш банк усе одно заблокував мою картку. І підтримка каже, що блокування проісходить автоматично і мені треба тепер чекати 10 робочих днів розгляду моїх документів.

Що це за бізнес-процеси? Що це за відношення для клієнта? Я ВЧАСНО подав усі документи. Якщо у вас є якись сумніви щодо походження коштів, то перевійте, але чому ви Автоматично вважаєте мене винним у чомусь і блокуєте карту на період перевірки?

І що це за строки розгляненя — Два повних робочих тижня? Що можна робити два тижня? Вам треба порівняти два числа — суму моїх доходів з налогової декларації та суму коштів, що пройшла через ваш банк.

Якщо ваш відділ фінмоніторінгу такі то**за і їм дійсно потрібно 10 робочих днів на розгляд документів то може ви і документи будете просити хоч за 10−20 днів до дати автоматичного блокування? Невже це так складно?

Я думав, що Райфазен — тормоза з їх 5 робочими днями на розгляд. Але вони і попередили про необхідність надати документи за 20 днів до блокування. У порівнянні з вами вони просто метеори і взагалі тепер непогано виглядають. На фоні і***** це не важко.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 29 ноября 2024, 15:08
Вітаємо!

Прикро, що у Вас виникло негативне враження про нашу роботу. Ми розберемось детальніше у ситуації, що склалася та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 3 декабря 2024, 16:08

Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали у приватні повідомлення.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Ctacbocc 29 ноября 2024, 14:00
Недавно мою картку заблокували, пройшло хвилин 15, як мене викинуло з застосунку та змінився пароль, третім особам карту не передавав. Пройшов день, я думав це якись глюк, але все те саме, то ж я спробував змінити пароль, але і це було не успішний рішенням через те що для зміни потрібний CVV (я його не пам‘ятаю оскільки картою користувався не довго) на карті залишилось ще 3000 прошу відгукнутись, та закрити рахунки, Дякую!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 29 ноября 2024, 14:39
Вітаємо!

Прикро, що у Вас сталася така ситуація. Ми перевіримо інформацію, після чого надамо вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 5 декабря 2024, 12:42
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали на Вашу анкетну електронну пошту.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
elizaaakkrr123 29 ноября 2024, 13:27
Замовила я по передоплаті телевізор на олх, дівчина представилась Вікторією, Спочатку все було добре, сказала що відправить, потім перенесла дату відправку на наступний день, я їй написала ясно що телевізор мені потрібен завтра якщо не буде то хай повернуть мої кошти.Вона почала хамити, сказала що відправить.В день «відправки«я заходжу їй написати, а немає її акаунту на олх.Тому прошу заблокувати дану карту шахрая.Якщо потрібні докази надішлю у приватні повідомлення.Карта 5355 2800 3753 0746
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 29 ноября 2024, 14:28
Вітаємо!

Нам шкода, що Ви стикнулись з шахрайськими діями. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку, щоб перевірити рахунок клієнта. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290

Також рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
Marta122 28 ноября 2024, 14:11
Місяць часу мої кошти заблоковані на рахунку через перевірку фінмоніторингу (перевищень лімітів не було). Мною були надані всі скріни походження коштів, пояснення ситуації і тд. Зі сторони банку безглузді повідомлення і затягування часу, Типу надайте декларацію про доходи, Декларацію податкова надає тільки юр.особам або держ.службовцям, банк мабуть про це не знав. Постійно затягування часу, ось уже місяць- тривають перевірки. На питання чим я повинна жити і кормити свою сім*ю так як гроші МОЇ заблоковані- у відповідь тишина. Сьогодні після чергових звернень-банк в телефонному режимі повідомив мені що вони розривають співпрацю зімною, і я зможу свої кошти отримати НЕВІДОМО коли, коли я запитала скажіть чіткі дати вони сказали 2 місяці очікувати. *** ще 2 місяці очікувати щоб забрати своє? За кредитні кошти вони б здерли бешені комісії, а тут моїми коштами оборот роблять і кажуть чекайте.Майже 80тисяч гривень моїх заблоковано невідомо на скільки. Оператори взагалі дуб дерево, нічого не знають, нічого не чули.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 28 ноября 2024, 14:52
Вітаємо!

Прикро, що у Вас виникло негативне враження про нашу роботу. Ми розберемось детальніше у ситуації, що склалася та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 2 декабря 2024, 15:06
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали у приватні повідомлення.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Проблема решена
19Ptktyfz 27 ноября 2024, 15:39
25.11.2024 року я звернувся до відділення банку у м. Кривий Ріг за адресою вул. Німецька, 7 з питання блокування мого рахунку.

П’ять місяців тому я інвестував кошти у віртуальні активи на криптовалютній біржі. 19.11.2024 року я вирішив вивести прибуток на свою банківську картку ПУМБ. Майже одразу після здійснення транзакції мій рахунок було заблоковано. У відділенні банку, під час спілкування з операторами, після того як я згадав слово «криптовалюта», співробітники почали на мене кричати, демонструючи неприпустимо грубу поведінку. Згодом мене буквально вивели з відділення без жодного пояснення.

Я наполегливо вимагаю, щоб керівництво банку невідкладно звернуло увагу на роботу цього відділення. Таке хамське та принизливе ставлення до клієнтів є абсолютно неприйнятним. Наразі на моєму рахунку заблоковано 18 600 грн — це єдині кошти, якими я користувався для проживання. Майже всі мої заощадження знаходилися на цій картці. Через блокування рахунку я опинився у вкрай скрутній ситуації та змушений позичати гроші у знайомих.

Закликаю всіх бути обачними у виборі банку, адже у подібних ситуаціях ви можете залишитися не лише без доступу до своїх коштів, а й без жодної підтримки з боку банку.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 27 ноября 2024, 16:53
Вітаємо!

Шкодуємо, що у Вас склалася негативна думка про нас. Ми перевіримо інформацію, після чого надамо вичерпну відповідь з приводу ситуації, що у Вас склалася.
Полезный комментарий
PUMB 29 ноября 2024, 14:50
Вітаємо!

Дякуємо, що знайшли час і повідомили про ситуацію, що склалася, а саме щодо консультації менеджера відділення.
Банком була проведена перевірка щодо описаної Вами ситуації, зі сторони співробітника порушень не виявлено. Консультація була коректною, та згідно стандартів обслуговування. Сподіваємося, що спілкування зі співробітниками нашого банку надалі залишатиме лише позитивні враження.
Проблема решена
Evgeniy1301 27 ноября 2024, 8:24
Працюю на фрілансі, сам ще студент. Встановив додаток пумб через надмірну його рекламу, подумав чому б і ні.
Користувався десь місяців 5 без якихось проблем, отримував гроші на нього, все було окей. Але 1-го жовтня 2024-го року, приходить повідомлення, «ви перевищили ліміт, за червень отримано більше коштів ніж вказано в анкеті», відразу ж я написав в тех підтримку, там мені зовсім нічим не змогли допомогти, потім передзвонила менеджер, я їй пояснив де працюю, вона щось шукала в себе, клацала хвилини 3 і сказала «бачу ви вже ліміти збільшили, наступного разу якщо будуть надходження за місяць більше, вкажіть це в анкеті». Користувався й на далі.
.
13.11.2024.
Приходить смс про те що мені можуть обмежети рахунки, система просить надати документи з підтвердженням доходів, відразу ж написав у пумб, описав всю ситуацію, сказали:
«Online підтримка ПУМБ, [13 ноя. 2024 в 09:51]
Євгенію, направила запит на уточнення.
Щойно отримаю відповідь — напишу Вам»
Відповіді не було 2 дні, пишу знову:
[15 ноя. 2024 в 21:22]
Мені не відповіли на моє питання.
Online підтримка ПУМБ, [15 ноя. 2024 в 21:23]
Вітаю!
Євгенію, так, адже ще не отримано відповідь на запит.

20.11.2024, відповіді на питання так і не має, пишу знову.
Відповідь банку:
На жаль, запит ще в опрацюванні🥺

25.11.2024
Мені обмежено рахунки, ЦЕ ШОК просто, в тех підтримці не знають причини, але кошти і рахунок заблоковані. Я хочу добавити, в місяць користуючись цим банком я не перевищую 10.000−15.000, ліміти 25.000.
Тех.Підтримка банку це якийсь совок, як можна заблокувати рахунки, коли самі не знаєте за що? Я зробив все як вказано, звернувся в тех підтримку, відповіді тупо немає, краще б і не звертався. Дві неділі я немаю відповіді по якій причині обмежено рахунки, я такого ще не зустрічав, любий інший банк дасть відповідь за 2хв, а тут 2 неділі й немає відповіді. Попросив ще дати змогу перевести кошти, на що сказали, «ми не можемо повпливати на це, коли разунок обмежено», (Я НЕ МОЖУ СВОЇ КОШТИ ВИВЕСТИ!!!)
Що можу сказати, навіть не думайте тут заводити картку, одні проблеми, ніякої допомоги від тех. підтримки банку (там взагалі якісь неуки сидять)
Очікую відповіді від банку та закриваю цю картку назавжди. Всім миру.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 27 ноября 2024, 10:19
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми розберемось детальніше у даній ситуації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 2 декабря 2024, 12:04

Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали в приватні повідомлення.

В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
SerDmi 27 ноября 2024, 3:52
Отделение по адресу: Днепр, пр-т Слобожанский, 74
Пропадал крипту себе на карту, получил деньги через p2p маркет на бирже себе на карту. На следующий день банк заблокирован требовал источник дохода я предоставил и все квитанции на что банк и ответил что нужно вернуть деньги другому человеку. Оказывается что попался недобросовестный продавец который решил сделать возврат денег и ещё сверху получить крипту. И банк отказывается помогать видимо там все в сговоре под %. Даже в онлайн режиме нельзя решить не то что физически. Так что не советую банк. Подавайте на них в суд если попадаете в такою ситуации, а лучше не связывайтесь с данным банком, они против своих клиентов
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 27 ноября 2024, 10:17
Вітаємо!

Прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми розберемось детальніше у ситуації, що склалася, та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 5 декабря 2024, 14:58
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали на анкетну електронну пошту.
Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Проблема решена
Man9Go 21 ноября 2024, 23:03
Закрили рахунок, бо користувався ним за призначенням. Кредиткою розраховувався в магазинах, мав кешбек. Дебетову картку поповнював чистим підприємницьким доходом з Ощадбанку, інколи купував валюту, щоб захиститися від девальвації гривні. Закрили рахунок, бо не підійшла декларація за 2023 рік, в якій, звісно, менша сума, ніж потрібно. Не рекомендую банк бо мабуть, ще живе у 2020 році і не враховує девальвацію гривні.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 22 ноября 2024, 9:20
Вітаємо!

Шкодуємо, що у Вас склалася негативна думка про нас. Ми перевіримо інформацію, після чого надамо вичерпну відповідь з приводу ситуації, що у Вас склалася.
Полезный комментарий
PUMB 13 декабря 2024, 14:14
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали на Вашу анкетну електронну пошту.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.8 49.5
PLN 11.45 11.75
USD 41.9 42.5
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.8 49.5
PLN 11.45 11.75
USD 41.9 42.5
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝