Минфин - Курсы валют Украины

Установить

ПУМБ горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
Olgaolgaolga1
Olgaolgaolga1
8 апреля 2022, 4:11
Подскажите пожалуйста, будут ли сегодня зачисления денег «Епідтримка»… 11 рабочих дней прошло «Рабочих»…
ПУМБ
Ответ банка
8 апреля 2022, 9:29
Вітаємо!
Зарахування коштів на рахунки клієнтів проводить держава. Банк не володіє інформацією коли будуть зараховані кошти.
lud0507
lud0507
7 апреля 2022, 18:04
Людмила, Донецкая область, Марьинский р-н, г.Курахово
lud0507
И снова здравствуйте.
Я обращалась к вам 05 апреля 2022г с вопросом: «почему так странно насчитываются %» они не соответствуют правильному расчету. Вы ответили, спасибо.
Но ответ привел к новым вопросам. О том, что % начинает насчитываться с первого дня снятия наличных с кредитной карты — это я отлично знаю, поэтому если мне приходилось снимать наличные(что случалось крайне редко) я в ближайшее время возвращала их обратно. Я за этим всегда очень четко следила. Вы пишете, что 542,33грн. это за снятие наличных, а я вам говорю, что этого НИКАК НЕ МОЖЕТ БЫТЬ!!! Я вас очень(!) прошу пересчитайте по правильному. Кроме того банк продолжает ежедневно увеличивать сумму процентов за наличные, которые я не снимала!
Полностью согласна с nadin БЕСЧЕЛОВЕЧНО!!! снимать % в такое сложное время.
Не разумная политика банка приведет к тому, что люди не только перестанут выплачивать %, но и вносить обязательные платежи.
P.S.(это не относиться к простым работникам банка, делающим свою работу)
«Сытый голодного не поймет» Руководство!
— где брать деньги в это время, если их негде взять?! Бог есть, и он все видит.
Извините за эмоции, но я очень прошу- пересмотрите насчитываемые %
Спасибо.
ПУМБ
Ответ банка
8 апреля 2022, 14:00
Вітаємо, Людмила!

Інформація була надана вірно. Пільговий період не розповсюджується на зняття кредитних коштів у банкоматах або касах банків, грошові перекази з картки/рахунку на картку/рахунок. Тобто якщо в додатку Ви оплачуєте комунальні послуги через вкладку «Оплата послуг», то такі операції входять в пільговий період. Якщо ж оплата комунальних послуг здійснюється з допомогою вкладки «шаблон», тобто Ви переказуєте кошти на рахунок. То такі операції не входять в пільговий період.
nadiin
Надежда Єрмола
6 апреля 2022, 17:14
Надежда, Киев
Слава Україні! Доброго дня! Хочу почати свою розповідь із слів пісні: Двічі в одну річку не війдеш! Так і зі мною! Я є постійним клієнтом данного банку! Була у мене уже ситуація з кредитом, та Слава Богу, вирішилась. Та не довго музика грала. Я з тих родин, коли ранок 24 лютого, перевернув моє життя, і усіх наших жителів мирної неньки
України. Війна!… Біль та страх охопив душу. Зібравши діток і саме необхідне, за 7 хвилин, ми покидали привичне життя. В кармані 250 грн і куча думок, успіємо, чи вистачить топлива, чи уціліємо… 10.5 годин дороги, налякані оченята діток. Та Слава Отцю нашому Небесному, доїхали. Користувалась карточкою, так як жити не було як і за що. В надії, що все скінчиться, і всі ми будемо жити в мирі та злагоді. Почався період болячок та хвилювань, пройшли. Мама моєї дитини школярки, скидає мені кошти на харчі дітям, на карту пумб. Першого квітня. Смс Вам нараховано ВІДСОТКИ- у розмірі 1832грн., за користування кредитними коштами! Кошти які чужа людина скинула, зняло у відсотки. І не було за що хліба купити. Дивлюсь, а там мінусовий залишок. Шановні а це як? Кому війна а кому мати рідна!!! Я телефоную на гарячу лінію, мені СПІВРОБІТНИК БАНКУ КАЖЕ: ЦЕ НЕ ВЧАСНО ПОНОВЛЕНА ІНФОРМАЦІЯ, НІЯКИХ ВІДСОТКІВ ТА ПРОЦЕНТІВ БАНК НЕ НАРАХУВАВ. У ПОНЕДІЛОК ІНФОРМАЦІЯ ПОНОВИТЬСЯ, І ВСЕ СТАНЕ НА СВОЇ МІСЦЯ. Чекаю понеділка, мінус не зникає, ну добре можливо іще часу потрібно, вівторок знову те ж саме. В середу 06.04.22 годину по тому звоню. А мені співробітник каже, у Вас проценти нараховуються, 3.99 кожного дня. На усю суму кредитних коштів, так як пільговий період закінчився. ЛЮДИ ДОБРІ, ТО ЩО Ж ЦЕ ТАКЕ КОЇТЬСЯ?????? Напередодні Ви кажете все добре, а зараз знову -відсотки. ТО ЩО Ж ЦЕ ТАКЕ, Я НЕ ПРАЦЮЮ, ЗАЛИШИЛА СВІЙ ДІМ, З ДІТКАМИ НА РУКАХ, БЕЗ ГРОШЕЙ, А ВИ ВІДСОТКИ?????? НАПИСАЛИ КАНІКУЛИ, ТО Ж ЯК ТАК МОЖНА? ЦЕ НЕ ЛЮДЯНІСТЬ, ЦЕ ПРОСТО ЖАХІТТЯ? ПОСТІЙНА ПРОБЛЕМА З НЕ ПРАВИЛЬНО НАДАНОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ. ЧОМУ ВИ ТАК РОБИТЕ? АНУЛЮЙТЕ ВІДСОТКИ!!!
ПУМБ
Ответ банка
8 апреля 2022, 9:49
Вітаємо!

Банк намагається з розумінням відноситися до ситуації, що склалась, саме тому для того, щоб зменшити фінансове навантаження по платежам ми встановили кредитні канікули, які полягають в тому, що в обов’язкові щомісячні платежі включені лише прострочена заборгованість (за наявності) та нараховані відсотки (за наявності).
При цьому обов'якові платежі присутні і рекомендуємо їх сплачувати по можливості.

Штрафів і підвищених відсотків за непогашені заборгованості не нарахуємо за всіма кредитами.

Щоб борг не накопичувався, намагайтесь вносити місячні платежі повністю або частково скільки зможете.

Ознайомитись з актуальною інформацією можна на нашому сайті за посиланням: https://www.pumb.ua/info
lud0507
lud0507
5 апреля 2022, 16:22
Людмила, Донецкая область, Марьинский р-н, г.Курахово
Здравствуйте.
Моя ситуация: я оформляла кредит на 50000грн.(карта 5167.....7157)
Постепенно его выплачивала.
На 24.02.2022г общая сумма до полного погашения составляла 16300грн(округляю в сторону увеличения до 100грн) и сумма процентов 1083,05грн. 22,02.2022г с моей карточки списали сумму процентов. Теперь получается, что сумма долга должна составлять 17383грн. На сегодняшний день насчитали 1542,33грн процентов. Не могу понять это на какую сумму. Ведь даже в оставшейся сумме кредита, находится сумма льготного периода, на которую не насчитывается %. В феврале это было около 11000грн.
Так от куда такой %=1542,33грн?
На 05.04.2022г сумма моей задолженности составила 19574,64грн.
ПОЖАЛУЙСТА!!! пересмотрите начисления % по моей кредитной карте. т.к. ничего не сходится.
ОЧЕНЬ!!! тяжело выплачивать % в такое время(проблемы с работой), особенно если они так насчитываются.
Я понимаю вы тоже люди, вам тоже тяжело и человеческий фактор" никто не отменял, но я Вас очень прошу- разберитесь пожалуйста.
Жду вашего ответа. 095)124-89-19
Спасибо.
ПУМБ
Ответ банка
5 апреля 2022, 17:40
Людмила, вітаємо!

Переглянули інформацію за Вашою кредитною картою.

Сума нарахованих відсотків 1542.33 = 547.46+997,87( складається з відсотків які були нарахованні за операції зняття готівки (на такі операції з першого дня відбувається нарахування відсотків, тобто ці операції не входять в пільговий період) — 547.46 грн.
997.87 грн — нараховані відсотки за покупки які вже вийшли з пільгового періоду.

Банк намагається з розумінням відноситися до ситуації, що склалась, саме тому для того, щоб зменшити фінансове навантаження по платежам ми встановили кредитні канікули, які полягають в тому, що в обов’язкові щомісячні платежі включені лише прострочена заборгованість (за наявності) та нараховані відсотки (за наявності).

Штрафів і підвищених відсотків за непогашені заборгованості не нарахуємо за всіма кредитами.

Щоб борг не накопичувався, намагайтесь вносити місячні платежі повністю або частково скільки зможете.
Ознайомитись з актуальною інформацією можна на нашому сайті за посиланням: https://www.pumb.ua/info
gkononov
Геннадий Кононов
5 апреля 2022, 13:47
Геннадий
Добрый день!

Подскажите пожалуйста — какие лимиты установлены в мобильном приложении без подтверждения по СМС, чтобы не заблокировали карту:
1. При переводе на карту ПУМБ-ПУМБ — сумма и количество переводов в день
2. При переводе на карту другого банка — сумма и количество переводов в день
То есть — сколько я могу переводить и куда без риска для своего счета (карты)
ПУМБ
Ответ банка
5 апреля 2022, 16:38
Вітаємо, Генадій!

Стандартний ліміт банку ПУМБ на операції в додатку ПУМБ онлайн — 50 000 грн, 20 операцій на добу.
Ліміт діє протягом доби з 00:00 до 23:59.

В ліміт включаються операції:
— на рахунки і карти банку ПУМБ;
— на рахунки і карти інших банків;
— всі операції оплати послуг.
Vaaddiimm
Вадим Федоров
4 апреля 2022, 12:11
И как разблокировать Пумб онлайн если горячая линия не отвечает
ПУМБ
Ответ банка
4 апреля 2022, 14:08
Вадим, вітаємо!
Для розблокування облікового запису Ви можете натиснути на кнопку «Забули пароль?» під рядком вводу паролю в мобільному додатку.
Або звернутися на гарячу лінію банку за номерами: +38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Звернувшись до контак-центру, Ви можете з допомогою нашого голосового помічника Поліни, розблокувати обліковий запис не очікуючи відповіді оператора. Озвучте Поліні своє питання та слідуйте її підказкам.
Vaaddiimm
Вадим Федоров
4 апреля 2022, 12:05
Добрый день как разблокировать карту Пумб если горячая линия не отвечает
Marusja2308
Marusja2308
24 марта 2022, 10:14
Почему не возможно зайти в пумб онлайн??
ПУМБ
Ответ банка
24 марта 2022, 16:33
Вітаємо!
Якщо у Вас виникають проблеми в роботі мобільного додатку, для детального вивчення Вашого питання просимо Вас надіслати логи з самого додатку, на етапі, коли виникає помилка.
Зробити це можна наступним чином: якщо у Вас на пристрої операційна система Андроїд – 5 разів швидко «тапнути» (здійснити торкання екрана), якщо iOS – Потрясти телефон > Надіслати повідомлення до служби підтримки.
0682180662
0682180662
22 марта 2022, 22:37
Вікторія, смт Гуйва
Підкажіть, чи можливо заплатити кредит онлайн, якщо є тільки номер кредитного договору…
ПУМБ
Ответ банка
23 марта 2022, 18:06
Вітаємо!
Повідомляємо, що погашення заборгованості здійснюється за реквізитами рахунку.

Реквізити рахунку для погашення Ви можете отримати через такий дистанційний канал як наприклад: автоматичне голосове меню банку, зателефонувавши за номером телефону Гарячої лінії або при з'єднані з оператором. Також через паблік акаунт ПУМБ у Viber.
Ви також можете здійснити погашення кредиту в мобільному додатку ПУМБ online з гривневої карти будь- якого українського банку або через Viber.
Lulka34
Lulka34
15 марта 2022, 11:36
Виктория
Вы серьезно ???? В военное положение в минуса загоняете людей ??? Вы серьезно???? То есть кредит можно вам вообще не возвращать если вы в такой ситуации с людей деньги тянете. Работы у меня уже нет и жилья тоже и вы мне начисляете ещё проценты и с минусом на карте я в шоке! Вы как мародеры! А за мародерство в военное время Зеленский ясно сказал что делать!
ПУМБ
Ответ банка
15 марта 2022, 16:26
Доброго дня!
Для перевірки, будь ласка, напишіть в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН або фінансовий номер телефону.
vdo185
vdo185
14 марта 2022, 9:54
Клиент 2021
Какие отделения банка в Днепре работают? Нужно изменить номер телефона
ПУМБ
Ответ банка
14 марта 2022, 15:26
Вітаємо!
Перелік працюючих відділень може постійно змінюватись в залежності від ситуації.
Рекомендуємо певірити графік роботи відділення безпосередньо перед візитом.
Ознамитись з актуальною інформацією можна за посиланням: https://about.pumb.ua/map
Natalia20222022
Natalia20222022
11 марта 2022, 17:58
Первомайский
Банкоматы выдают денежные средства только клиентам Пумб, а клиентам банков-партнеров?
ПУМБ
Ответ банка
12 марта 2022, 15:48
Вітаємо!
Повідомляємо, що добовий ліміт на зняття в АТМ ПУМБ з карт Банків-партнерів — 3000 грн. (в АТМ м. Києва згідно зі списком – 30 тис. грн. з 03.03.2022 ).
Перелік банкоматів, які працюють на поточну дату, розташований за посиланням: https://about.pumb.ua/map
ysolovyov
ysolovyov
10 марта 2022, 20:46
Юрий, Киев (Київ р-н)
Здравствуйте, из-за того что мой фоп зарегистрирован в луганске, мне не приходят на него свифт платежи, скажите что мне делать?
ПУМБ
Ответ банка
12 марта 2022, 15:15
Вітаємо!
Інформація щодо Вашого питання — статусу Swift платежів, відправлена в особисті повідомлення.
Maxx10
Maxx10
10 марта 2022, 7:23
Maxx10, Donetsk
Здравствуйте.
У меня такой вопрос:
Я когда расплачиваюсь в интернете, то транзакции успешно проходят, но суммы этих транзакций остаются «висеть» в приложении ПУМБ с пометкой «заблокированная сумма». Как от этого избавиться и почему так происходит?
Спасибо.
ПУМБ
Ответ банка
10 марта 2022, 16:47
Доброго дня!
Повідомляємо, що у разі, коли Ви отримуєте повідомлення зі словом «Заблоковано» і вказана сума Вашої операції або в ПУМБ online відобрається платіж як заблокований і при цьому суми списані — це є успішні платежі. Дане відображення інформації пов'язане з особливістю проведення розрахунків, сума платежу спочатку блокується, що по факту є успішним його виконанням і до 3 робочих днів ми очікуємо підтвердження повного списання від сервісу/отримувача платежу. Після повного списання платежів сервісом суми цих платежів не будуть відображатись блокованими.
Maxx10
Maxx10
8 марта 2022, 17:16
Maxx10, Donetsk
Здравствуйте.
Подскажите, пожалуйста, какое количество транзакций с карты в интернете можно осуществлять, если лимит на оплату в интернете снят?
Заранее спасибо.
ПУМБ
Ответ банка
8 марта 2022, 17:53
Доброго дня!
Повідомляємо, що по картах діє стандартний добовий ліміт на операції оплат в Інтернеті та покупки в POS-терміналах — 20 000 USD, 100 операцій.
7670443ill
7670443ill
8 марта 2022, 13:54
Добрый день, нахожусь в другой стране, на кредитной карте деньги есть, а воспользоваться ими я не могу, в чем дело?
ПУМБ
Ответ банка
8 марта 2022, 17:11
Вітаємо! Інформуємо, що кредитні кошти доступні для розрахунків в магазинах, інтернет-операцій та оплат послуг у додатку ПУМБ Online. Перекази на інші картки та зняття готівки можливі лише за рахунок особистих коштів на кредитній карті. Просимо Вас відправити в особисті повідомлення дату, час і суму операції та додаткові дані для ідентифікації: фінансовий номер телефону або ІПН для перевірки.
Revod
Revod
8 марта 2022, 13:34
Dmitry
Добрый день. У меня на долларовом счёте в вашем банке имеются сбережения. При попытке снять получил ответ, что заказать сумму снятия в банке заранее невозможно, нужно бегать каждый день и спрашивать есть ли доллар в кассе. Естественно, что его в кассе не бывает. Просто получается, что банк вежливо отказывается возвращать мой вклад. Действительно ли так все безнадёжно или просто мне попались такие специалисты? Мой вопрос: Как можно снять с карты доллар в вашем банке?
ПУМБ
Ответ банка
8 марта 2022, 17:05
Доброго дня! Повідомляємо, що попередньо здійснити замовлення валюти на даний момент немає можливості. Ви можете зняти долари в касі нашого відділення у разі наявності валюти в касі. У касах видача готівкової валюти з рахунків в іноземній валюті екв. до 30 000грн., в рамках залишку.
Додатково інформуємо, що Ви також можете при наявності карти зняти гривню в банкоматі або здійснити валютообмін в мобільному додатку між своїми рахунками доларів на гривню та здійснити зняття гривні в банкоматі нашого банку.
Ознайомитись з роботою банкоматів та відділень можна за посиланням: https://about.pumb.ua/map
Innamolokova
Innamolokova
5 марта 2022, 18:07
Знаходжусь за кордоном. В додатку блокувала свою кредитну карту. Хотіла розблокувати, та довго не приходила смс. Через декілька спроб заблокувало додаток додаток ПУМБ онлайн. Як розблокувати?
ПУМБ
Ответ банка
6 марта 2022, 15:52
Доброго дня! Для розблокування облікового запису Ви можете натиснути на кнопку «Забули пароль?» під рядком вводу паролю в мобільному додатку або звернутися на гарячу лінію банку за номерами:

+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
ysolovyov
ysolovyov
3 марта 2022, 14:55
Юрий, Киев (Київ р-н)
Почему не заходят долларовые платежи на счета ФОП? Это не единичный случай судя по комментариям. Что у вас там происходит? Вы воруете мои деньги? Видимо придется искать себе другой банк.
ПУМБ
Ответ банка
7 марта 2022, 12:19
Вітаємо! Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, про яку Ви повідомили. Ви надали Ваші особисті дані та деталі переказів у заявці до відгуку про нашу роботу. Ми в усьому розберемося та надамо Вам зворотній зв'язок.
Maxx10
Maxx10
3 марта 2022, 10:14
Maxx10, Donetsk
Кто знает, банк вообще работает?
ПУМБ
Ответ банка
6 марта 2022, 15:43
Вітаємо! Ми продовжуємо працювати та робити все можливе, щоб забезпечити безперервну роботу банку та підтримати наших клієнтів. Крок за кроком ми приймаємо рішення для стабільного функціонування продуктів та сервісів банку, що були обмежені внаслідок введення воєнного стану в Україні.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.3 42.9
PLN 9.5 9.99
USD 39.3 39.8
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.3 42.9
PLN 9.5 9.99
USD 39.3 39.8
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Горячая линия ПУМБ