Минфин - Курсы валют Украины

Установить

ПУМБ горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
Marta1901
Marta1901
25 мая 2022, 22:30
Прошу повідомити, чому перш ніж блокувати картку банк не надає інформації щодо підозрілості, на його думку, операції та не просить надати підтвердження походження коштів на проведення операцій на суму більше 400 тис.
Без жодного інформування було заблоковано картку та відібрано можливість вчасного погашення кредиту в вашому ж банку!
ПУМБ
Ответ банка
26 мая 2022, 11:14
Вітаємо!

Рахунки клієнта блокуються у разі виникнення підозри, що внесені або отримані ним кошти є активами, пов'язаними з тероризмом та його фінансуванням, розповсюдженням зброї масового знищення та його фінансування.

Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, що склалася. Для цього просимо надіслати в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та назву або номер рахунку, який Вас цікавить.
pasechniked
pasechniked
19 мая 2022, 17:49
Екатерина
Доброго дня. Прошу допомоги в розблокуванні не законно заблокованого рахунку?
ПУМБ
Ответ банка
21 мая 2022, 16:22
Вітаємо!

Будь ласка, відправте в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону, ми перевіримо інформацію.

Дякуємо.
pase4nikraa
pase4nikraa
19 мая 2022, 17:23
Ruslan
Доброго дня! Прошу допомоги в розблокуванні рахунку, який незаконно заблоковано 16.05.

Підстав для блокування не має, обороти 20000грн?
ПУМБ
Ответ банка
21 мая 2022, 16:22
Вітаємо!

Будь ласка, відправте в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону, ми перевіримо інформацію.

Дякуємо.
pase4niked
pase4niked
18 мая 2022, 15:45
Доброго дня, допоможіть вирішити питання!

Не можу в додатку відправити кошти і поповнити рахунок телефону?
ПУМБ
Ответ банка
18 мая 2022, 16:14
Вітаємо!

Будь ласка, відправте в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону, та скріншот з помилкою для перевірки.
Rmbodnar
Rmbodnar
12 мая 2022, 15:20
Roman
Добрый день.

В пресс-релизе от 05.05.2022 Фонда гарантирования вкладов указано, что АТ «ПУМБ» предоставляет возможность получения гарантированных выплат удалено, без посещения банка, через систему «Інтернет-банкінг».

12.05.2022 была подана заявка на дистанционную выплату гарантированного возмещения по вкладам клиентов банков, которые ликвидируются, через систему «Інтернет-банкінг» — ПУМБ online. В ответ получено сообщение от банка о невозможности выплаты онлайн и необходимости обращения в отделение ПУМБ.
Просьба прокомментировать ситуацию, т. к. посещение отделений ПУМБ не представляется возможным.
ПУМБ
Ответ банка
13 мая 2022, 12:19
Вітаємо!

Банк дійсно надає дану послугу, щоб розібратися в ситуації чому Ви отримали дане повідомлення і не змогли здійснити виплату напишіть нам в особисті повідомлення Ваш ІПН та ПІБ.

Дякуємо.
dearcj
dearcj
11 мая 2022, 19:40
Дорогий Юрій Миколайович, Киев
Не пришли SWIFT переводы на сумму $20,000

после войны перестали приходить SWIFT переводы, содействия от ПУМБа 0. по всей видимости какой-то из банков посредников (по всей видимости Barclay US) стал блочить переводы. ПУМБ трейс нормальный сделать не могут, который обычно длится несколько дней. Вместо этого отзваниваются через 10 минут и шаблонно говорят, проблема не на нашей стороне, никаких переводов мы не видели.
ПУМБ
Ответ банка
13 мая 2022, 15:21
Вітаємо!

Щоб ми могли розібратися в ситуації з платежами, будь ласка напишіть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та дані по платежам які не надійшли сума, дата, банк відправник.

Дякуємо.
Enova1975
Enova1975
11 мая 2022, 13:28
Доброго дня. Зараз перебуваю за кордоном. Термін карти спливає 11/22. Чи є можливість продовжити термін дії карти? Чи потрібно приїжджати до відділення банку в Україні?
ПУМБ
Ответ банка
13 мая 2022, 13:48
Вітаємо!

Термін дії всіх карток ПУМБ подовжується автоматично. Бережіть себе!
54087494
54087494
6 мая 2022, 12:47
ОСГК «Мрия», Бердянск
ОСГК «Мрия» клиент банку ПУМБ Мы хотели бы перечислить депозит на Приватбанк у нас не подключена программа клиент-банк. Как ее можно установить
ПУМБ
Ответ банка
6 мая 2022, 15:05
Вітаємо! Зареєструвати особистий кабінет «ПУМБ Digital» для юридичних осіб можна, звернувшись до персонального менеджера. У випадку, якщо Ви вже зареєстрували кабінет, ним можна скористатися за посиланням: https://www.digital.pumb.ua/home
eldnur
eldnur
29 апреля 2022, 17:35
Блокировка счетовБанк заблокировал мои счета 24.02 со ссылкой на Постановление НБУ 18 от 24.02.22 на основании моего резидентства в РБ как гражданина РБ на момент открытия счетов. Сейчас я проживаю в Польше и являюсь резидентом Польши, 29.04.22 мной были предоставлены подтверждения проживания (прописка) и мой налоговый идентификатор в Польше. Не смотря на это банк отказывает в разблокировке, требуя личного посещения отделения банка и предоставления ПАСПОРТА ГРАЖДАНИНА Польши. Специалисты банка не компентенты и не различают ГРАЖДАНСТВО и РЕЗИДЕНТСТВО, не понимают значения содержания постановления НБУ. На каких основаниях банк продолжает считать меня резидентом РБ? Когда можно будет получить КВАЛИФИЦИРОВАННУЮ помощь по моему вопросу?
ПУМБ
Ответ банка
30 апреля 2022, 12:00
Вітаємо!

Щоб розібратися в ситуації напишіть нам в особисті повідомленення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону.

Дякуємо.
aleksandra75
aleksandra75
29 апреля 2022, 15:32
Александра, Киев
Добрый день. В данный момент я нахожусь в Норвегии и мне нужно перевести свою пенсионную карту, которая на вашем банке, в онлайн режим чтобы я могла расплачиваться за коммунальные услуги в Украине и делать онлайнпереводы с карты на карту. Подскажите пожалуйста как это сделать?
ПУМБ
Ответ банка
29 апреля 2022, 17:03
Вітаємо. Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення Ваш ІПН або фінансовий номер телефону та ПІБ, щоб ми могли перевірити чи відкритий у Вас договір ПУМБ онлайн.
asint884
Ihor Rakhubovskyi
27 апреля 2022, 0:18
Ihor, Токмак
Добрый день. Мне ПУМБ заблокировал все счета, на счетах только мои деньги полученные в качестве зарплаты. Позвонил в банк, мне предложили лично обратиться в отделение банка для разблокировки счетов. Но это сделать невозможно, я нахожусь в Польше и пересечь и вернуться обратно нет никакой возможности, меня обратно в Польшу на границе не пустят. У меня семья в Польше, снята квартира. Т.е. банк предлагает мне заведомо невыполнимые условия, по сути лишая меня возможности к существованию. Мой город оккупирован россиянами, вернуться некуда, и ловлю ещё один «подарок»в виде блокировки счетов. Предлагал операторам прислать доверенного человека в Украину с моей нотариально заверенной в Польше доверенностью. Говорят нет, нужно личное присутствие, а это невозможно. Замкнутый круг, просто кошмар какой-то. Зачем вам мое личное присутствие, отпечатки пальцев будете брать или анализ крови ?!!! Как решить проблему?
ПУМБ
Ответ банка
27 апреля 2022, 9:27
Вітаємо!

Щоб розібратися в ситуації напишіть нам в особисті повідомленення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону.

Дякуємо.
Polez
Polez
25 апреля 2022, 17:16
Как узнать пароль и логин для входа в пумб онлайн, не обращаясь в банк?
ПУМБ
Ответ банка
25 апреля 2022, 17:39
Вітаємо!

Логін для входу в особистий кабінет — це Ваш фінансовий номер телефону, що вказували у відділенні банку, при відкритті рахунку.

Пароль Ви можете відновити самостійно. Перед входом в особистий кабінет, під полем вводу паролю є напис«Забув пароль», натискаєте на нього і слідуєте підказкам додатку.

Polez
Polez
25 апреля 2022, 17:14
Как выполнить перевод с карты пусть не имея доступа к номеру телефона?
ПУМБ
Ответ банка
25 апреля 2022, 17:43
Вітаємо!

Переказ коштів, з Вашої карти, можливо здійснити звернувшись до нашого спеціаліста у відділенні банку ПУМБ, з паспортом та ідентифікаційним кодом. Там же є можливість зміни номера телефону на той, до якого у Вас є доступ.
За данним посиланням можете ознайомитись з актуальним списком відділень, які працюють та їх графіком роботи https://about.pumb.ua/ru/map
Lolik1837
Lolik1837
24 апреля 2022, 17:39
Не пора ли вернуть 5% кешбека при оплате услуг ЖКХ с ПУМБ онлайн? У вас шаблоны по оплате ЖКХ сделаны через жо… пу, постоянно «выпадает » как ни один шаблон, так другой. И каждый новый месяц приходиться оформлять заново как ни шаблон на отопление, так на энергию, как ни на энергию, так на воду. И только 5 % кешбека останавливало меня от отказа пользоваться ПУМБ онлайн при оплате услуг ЖКХ. Только умоляю вас — не предлагайте мне опять присылать фото лицевых счетов, данные, и т.д. Все это я уже делал в течении года. Толку нет и не было
ПУМБ
Ответ банка
24 апреля 2022, 18:11
Вітаємо!
Надали відповідь під відгуком.
skerp
grey wolf
22 апреля 2022, 13:14
grey
Щоб зняти з карти готівку у євро в касі банку, треба щоб сума була заокруглена? Як наприклад в Приватбанку кратна 50
ПУМБ
Ответ банка
22 апреля 2022, 17:16
Вітаємо!

В Банку відсутні такі вимоги та потрібно враховувати, що кошти будуть видані за наявності валюти в касі.
Parti
Parti
20 апреля 2022, 10:32
Здравствуйте. Я открыл в веб версии пумб онлайн депозит свободный на 6 месяцев. В условиях договора этого депозита указано что он с автопролонгацией. Объясните пожалуйста почему депозит закрылся, когда срок закончился?
ПУМБ
Ответ банка
20 апреля 2022, 11:04
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, Ваш фінанасовий номер та ПІБ, щоб ми могли переглянути нформацію.
Poshnyy
Виталий Пошный
13 апреля 2022, 18:21
Виталий
Добрый день. По непонятным причинам 06.04.2022 банк заблокировал все счета с описанием внутренний финмониторинг без уведомления. При обращении в отделение банка предоставил все документы и справку о доходах за последние 12 месяцев. Через день позвонила сотрудница и попросила приехать для того что бы написать заявление на закрытие моих счетов. В банке есть гривневый, валютный счет и депозит. На каком основании я должен закрывать счета мне не объяснили. Так же оставлял жалобу на сайте банка, обратную связь мне не предоставили, сроков никаких не озвучили. Кто может мне помочь в решении и разъяснении проблемы?
ПУМБ
Ответ банка
14 апреля 2022, 18:29
Вітаємо, Віталій!

Ваше звернення прийнято в роботу, відповідь буде надана найближчим часом.
clientofpumb
clientofpumb
13 апреля 2022, 10:35
Клиент
Доброго дня! Банк испытывает проблемы с ликвидностью? Задержки в выполнении платежей доходят до суток. Постоянные звонки менеджера банка с навязчивыми предложениями разбить платежи как по сумме так и по времени. Пора выводить средства или уже поздно?
ПУМБ
Ответ банка
13 апреля 2022, 15:13
Вітаємо!

Всі ключові служби нашого банку працюють в посиленому режимі задля забезпечення безперервної роботи та безпечного зберігання цінностей клієнтів. Всі відділення ПУМБ, де не має загрози життю співробітників та клієнтів, працюють. Ми продовжуємо здійснювати безготівкові розрахунки без обмежень і підкріплюємо банкомати готівкою.

За 30 років роботи на банківському ринку України ПУМБ жодного разу не затримав виплат депозитів та інших виплат.

Сьогодні, попри війну, банк продовжує виконувати усі зобов’язання перед клієнтами у повному обсязі.

Розкажіть нам, будь ласка, детальніше з якими операціями у Вас виникли складнощі? Також будемо вдячні, якщо надішлете Ваші ПІБ та номер телефону, аби ми могли провести ідентифікацію та перевірити коректність роботи менеджера, що з Вами спілкувався.
Anton999
Anton999
12 апреля 2022, 17:15
Антон
Как добиться реструктуризации кредита по карте, можно ли электронным письмом, так как нет возможности не посетить отделение непозвонить в банк? или какие варинты предлагает банк?
ПУМБ
Ответ банка
13 апреля 2022, 9:48
Вітаємо!

На разі банк не здійснює реструктцризацію.

Слідкуйте за оновленням інформації на нашому сайті за посиланням: https://www.pumb.ua/info
MerzhaSergii
MerzhaSergii
12 апреля 2022, 15:21
Сергей, Киев
Добрый день. Я оформил 6500 грн через Дию 31.03.2022.Уже прошло 10 банковских дней. Выплат нету. Напишите пожалуйста, когда ждать выплату.
ПУМБ
Ответ банка
12 апреля 2022, 15:28
Вітаємо!

Зарахування коштів на рахунки клієнтів проводить держава. Банк не володіє інформацією коли будуть зараховані кошти. Рекомендуємо очікувати.

Все буде Україна!

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 45.8 46.4
PLN 10.3 10.8
USD 41.3 41.8
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 45.8 46.4
PLN 10.3 10.8
USD 41.3 41.8
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Горячая линия ПУМБ