Минфин - Курсы валют Украины

Установить

ПУМБ горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
Kolia387
Kolia387
23 декабря 2024, 12:05
Kolia
На мою дівчину взяли кредит, але вона зараз за кордоном і під час взяття кредиту також була за кордоном, сума кредиту нам не відома, але маємо деякі докази що це не вона його брала, як вирішити цю проблему?
ПУМБ
Ответ банка
23 декабря 2024, 12:58
Вітаємо! Для отримання деталей за рахунками та блокування облікового запису рекомендуємо власнику звернутися на гарячу лінію банку за номерами: 044 290 7 290050 290 7 290096 290 7 290093 290 7 290 Надіслати листа на пошту info@fuib.com або звернутися в чат-підтримку — в застосунку ПУМБ на «Головній» в правому верхньому куті натискаєте на зображення профілю — «Написати в чат».Також Ви можете зателефонувати із сайту банку, прогорніть до низу та натисніть Зателефонувати online: https://www.pumb.ua/Додатково рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
ivantegin
ivantegin
12 декабря 2024, 13:33
Иван Тегин, Лозовая
Добрый день! Нахожусь за границей пол года, по началу картой пользовался все было хорошо. Но спустя пару месяцев карту заблокировали, причина в приложении банка не пишется. Говорят обратится в отделение, но в данный момент я нахожусь за границей, переводил деньги с Чехии на карту, так же продавал крипто валюту, помогите пожалуйста
ПУМБ
Ответ банка
12 декабря 2024, 19:36
Вітаємо! Ми детально перевіримо причину блокування та надамо Вам відповідь щодо вирішення ситуації.
Caha
Caha
11 декабря 2024, 19:57
Олександр, Запорізька область , м. Бердянськ
Я знаходжусь на ТОТ, при вході в застосунок мені запропонували ідентифікацію, я з допомогою дії пройшоа, але підписати договір не можу оскільки звязку не має і вайбер не встановлениий на фінансовий номер, що робити?
ПУМБ
Ответ банка
11 декабря 2024, 21:26
Вітаємо! Нам дуже прикро, що в Вас склалась така ситуація, проте, отримати тимчасовий код для підтвердження будь-якої транзакції, можливо лише на фінансовий номер телефону. Також процедуру ідентифікації можливо пройти у відділенні.
Fr1ska
Fr1ska
10 декабря 2024, 10:52
Пришли транзакция в гривнах, но написано что конвертация запрещена, денег на счету прибавилось естественно, куда ушли деньги?
ПУМБ
Ответ банка
10 декабря 2024, 12:42
Вітаємо!Помилка «Конвертація заборонена» виникає в разі, коли валюта рахунку відрізняється від валюти переказу та операція неуспішна. Кошти залишаються на рахунку відправника. Для уточнення інформації Ви можете звернутися на гарячу лінію за номерами:044 290 7 290050 290 7 290096 290 7 290093 290 7 290 Або звернутися в чат-підтримку — в застосунку ПУМБ на «Головній» в правому верхньому куті натискаєте на зображення профілю — «Написати в чат».Або Ви можете зателефонувати із сайту банку, прогорніть до низу та натисніть Зателефонувати online: https://www.pumb.ua/
Efestereva
Efestereva
1 декабря 2024, 15:36
Доброго дня
Скажіть будь ласка як це в вашому застосунку нема служби підтримки?
Я наприклад знаходжусь за кордоном і хотіла вирішити свої питання через застосунок як це роблять в 21 столітті, не через телефон
ПУМБ
Ответ банка
1 декабря 2024, 21:57
Вітаємо! В застосунку на головній сторінці натисніть зверху на власні налаштування і потім «Написати у чат». Таким чином Ви зможете написати у підтримку банку. Очікуємо на Ваше звернення.
sertf
sertf
21 ноября 2024, 14:40
А це нормально що ваші співробітники дзвонять і розпитують про ідентифікаційний код, нібито він не був представлений? А яким чином тоді пройшла реєстрація рахунку? У вас у самих на сайті написано не повідомляти ніяку конфіденційну інформацію по телефону. І ще й хамовитим тоном
ПУМБ
Ответ банка
21 ноября 2024, 15:48
Вітаємо!При зверненні на гарячу лінію банку оператор виконує планову ідентифікацію, як клієнта банку, одним з питань може бути повний ІПН. Стосовно «хамовитого тону», бажаємо перевірити дзвінок на компетентність оператора, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
victor473
victor473
21 ноября 2024, 11:04
victor473
Добридень. Підкажіть, будь ласка, якщо знаходишся в такому місці, де відсутній мобільний зв’язок для того оператора, до якого відноситься фінансовий номер. Як бути в такому випадку? Можливо пройти відеоверифікацію без коду підтвердження? Інтернет є
ПУМБ
Ответ банка
21 ноября 2024, 11:49
Вітаємо! Для таких випадків радимо увімкнути сповіщення через Viber-бот. Тоді при відсутності мережі сповіщення автоматично будуть надходити на Viber.
victor473
victor473
20 ноября 2024, 16:37
victor473
Добридень. Підкажіть, будь ласка, як пройти верифікацію даних, якщо немає вайбера?
ПУМБ
Ответ банка
20 ноября 2024, 16:58
Вітаємо! Відеоверифікація проводиться безпосередньо у застосунку ПУМБ.
ByuiLop784
ByuiLop784
10 ноября 2024, 12:25
Яка комісія за відправку та отримання SWIFT платежів онлайн?
ПУМБ
Ответ банка
10 ноября 2024, 12:43
Вітаємо!Комісія за відправлення SWIFT платежів онлайн становить 10 доларів в еквіваленті за курсом НБУ на дату здійснення операції.Комісія банку-кореспондента у гривні становить(списується з гривневого дебетового рахунку):USD 150 грнPLN 200 грнEUR 450 грнGBP 800 грнСума, що зараховується на рахунок отримувача залежить від типу комісії, що обрав відправник. При типі комісії «Оплата комісії відправником», на рахунок отримувача зараховується вся сума, що йому надіслали, якщо ж інший тип («Оплата комісії отримувачем» або «Спільна оплата комісії»), то сума переказу буде зменшена на суму комісії банку.Також додамо, що ми не нараховуємо комісію на зарахування.
Sedcv
Владислав Цуцулов
9 ноября 2024, 14:38
Здравствуйте хотел узнать как я могу восстановить свою карту ибо потерял сим карту по которой заходил и не могу теперь войти на свою карту?
ПУМБ
Ответ банка
9 ноября 2024, 16:31
Вітаємо!В такому випадку Вам необхідно звернутися у відділення для зміни фінансового номера на актуальний.
karinag1538as
karinag1538as
6 ноября 2024, 21:31
Як мені зайти в мобільний застосунок єслі немає карточки
ПУМБ
Ответ банка
7 ноября 2024, 14:44
Вітаємо! Оновити пароль від особистого кабінету ПУМБ, Ви можете зателефонувавши на Гарячу лінію банку за номерами:+38 044 290 7 290+38 096 290 7 290+38 050 290 7 290+38 093 290 7 290
stychinskiy
Андрей Стычинский
11 октября 2024, 17:42
Андрей, Одесса
Закрытие счетов.
Банк заблокировал мои счета еще в АВГУСТЕ этого года и попросил предоставить документы предоставляющие подтверждение моего дохода, документы отправил на почту, спустя примерно неделю мне наконец-то ответили и сказали, что нужно предоставить дополнительные документы — прислал и их, спустя еще примерно ДВАДВЦАТЬ дней мне пришло оповещение, что Банк закрывает мои счета и мне нужно обратиться в отделение, чтобы получить свои оставшиеся деньги на карту другого Банка. Обращался в отделение в городе Одесса, ул. Генуэзская 3-В, обслуживала меня Кутузаки Ольга, сперва она вовсе мне сказала, что я должен заново проводить все процедуры, которые делал онлайн и ждал ответа месяц, аргументируя это тем, что у нее эта информация не отображается))) после долгого спора, если можно так выразиться, мы все же пришли к тому, что я просто пишу заявление на закрытие счетов и все. Заявление было написано 27.09, мне так же Ольга сообщила, что нужно будет предоставить реквизиты для перевода средств (дала свой рабочий эмейл) и что якобы она будет держать меня в курсе) Реквизиты отправил 01.10, после чего Ольга позвонила мне и сказала, что эти реквизиты не подходят (хотя с ними было все в порядке, это карта моего другого Банка, где была указана вся необходимая информация) и что я должен идти в отделение своего Банка, брать реквизиты там и принести лично ей) Реквизиты я принес в отделение Банка 4.10, после этого никаких звонков или сообщений от уважаемой Ольги мне не поступало (так как я работаю и не могу каждый день ходить в отделение, которое работает всего до 16:30 я писал ей на почту которую она дала на протяжении 3 дней — 0 ответа). Сегодня мне наконец то удалось сходить в отделение и Ольга сообщила мне, что как выяснилось, то Банк еще не закрыл мои счета (хотя при моем первом визите мы якобы сделали это и я просто должен был принести реквизиты), на мой вопрос почему так получилось и сколько ждать, сперва я услышал «неизвестно сколько», а потом 30 дней) Жду Вашего от
ПУМБ
Ответ банка
11 октября 2024, 19:32
Вітаємо!Ваше звернення вже знаходиться в роботі відповідального підрозділа. Ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок після проведення перевірки!
Oleh4405
Олег Григорович
10 октября 2024, 10:53
Олег, Ивано-Франковск
Вітаю!
Банк заблокував рахунки, в тому числі кредитну карту без пояснення причин, зі слів співробітників :«підозрілі дії»
Направили у відділення фізично і не надають інформації по телефону.
Я перебуваю за кордоном в даний час, тому фізично звернутись не можу.
Родич, похилого віку, за моїм дорученням, виділивши свій час, прибула до відділення фізично з офіційно діючою генеральною довіреністю і документами, щоб повністю погасити кредитну карту і здійснити закриття відповідних рахунків.
Натомість у відділені взяли копії даних і сказали очікувати декілька днів на розблокування рахунків і очікувати зворотній зв’язок, що вкрай створює незручність і невизначеність.
Прошу розібратись в даній ситуаціі різкого обмеження права клієнта і надати реалізувати законну можливість на закриття рахунків з повним погашенням кредитної карти безпосередньо у відділенні в день звернення.
Надіюсь, почути конкретну дієву відповідь банку з даного приводу.
ПУМБ
Ответ банка
10 октября 2024, 11:07
Вітаємо!Ми написали в приватні повідомлення для уточнення даних, щоб перевірити дану ситуацію. Після розгляду надамо Вам зворотний зв'язок.
Vladyslav257
Vladyslav257
5 октября 2024, 19:52
Владислав
Здравствуйте, у моей банковской карты закончился срок действия и у меня нет доступа к приложению пумб так как мой привязаный номер был потерян. Я нахожусь за границей и у меня нет возможности приехать в Украину. Что мне нужно сделать чтобы получить новую банковскую карту за границу и войти в свой кабинет пумб в моих текущих условиях?
ПУМБ
Ответ банка
6 октября 2024, 9:28
Вітаємо!Для зміни фінансового номера Вам необхідно звернутися у відділення, оскільки попередній було втрачено. Якщо Ви перебуваєте за кордоном, номер може змінити відповідальна особа з наявним дорученням. Після чого, картку за кордон можливо буде замовити у застосунку.Також повідомляємо, що термін дії карток ПУМБ, що вийшов після 24.02.22 подовжено до кінця воєнного стану.Карткою можна користуватися, як раніше – знімати готівку, розраховуватися в магазинах, робити перекази в ПУМБ Online.Звертаємо Вашу увагу, що після закінчення терміну, вказаному на пластику, картка не буде працювати під час оплат на сторонніх інтернет сервісах, не ПУМБ, тобто Ви не зможете використовувати картку на сервісах, де потрібно буде ввести термін дії картки.
Daria0712
Дарʼя Посмашна
25 сентября 2024, 18:54
Дарʼя, Харьков
Доброго вечора, зіткнулась з проблемою, не можу зайти в додаток у свій кабінет, так як потрібно ввести данні картки, для відновлення код-паролю. Але в мене дебетова картка тільки та я не памʼятаю номеру та CCV. Телефонувала на гарячу лінію, ніхто не відповідає
ПУМБ
Ответ банка
25 сентября 2024, 20:03
Вітаємо! Якщо не пам'ятаєте дані по картці, то радимо зателефонувати на гарячу лінію банку з фінансового номера телефону, щоб отримати тимчасовий код-пароль для входу. +38 044 290 7 290 +38 096 290 7 290 +38 050 290 7 290 +38 093 290 7 290
HeSuO
HeSuO
21 сентября 2024, 12:25
Тетяна Антонова, Київ
Добридень.
Підскажить, будь ласка, залишок по карті номер 4314 1400 0043 6896.
ПУМБ
Ответ банка
21 сентября 2024, 13:19
Вітаємо! Для отримання інформації зверніться, будь ласка, у технічну підтримку банку.Номери гарячої лінії:044 290 7 290050 290 7 290096 290 7 290093 290 7 290 Також Ви можете написати нам у Telegram або Viber. Для цього в застосунку ПУМБ обираєте розділ «Більше» — «Написати в чат».
avtocool2015
avtocool2015
18 сентября 2024, 23:52
Анатолий
Подскажите пожалуйста при использовании Вайбер бота: Мої продукти-Дебітова карта, открывается моя Социальная карта но баланс по карте -999999982715.02002 и куда делись мои личные средства со счета и я не могу снять их в банкомате!?
ПУМБ
Ответ банка
19 сентября 2024, 11:02
Вітаємо!Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Oksanagerman
Oksanagerman
10 сентября 2024, 14:38
Чи можна обміняти металеві гроші на бумажні на Вадима Гетьмана 1?
ПУМБ
Ответ банка
10 сентября 2024, 16:21
Вітаємо! Здійснити обмін монет на банкноти Ви можете у будь-якому відділенні нашого банку. Виключенням є те, що такий обмін можливо здійснити лише у валюті гривня.
MachOleg29
MachOleg29
31 августа 2024, 12:10
Олег, Івано-Франківськ
Добрий день!
Вчора 31 серпня не вніс частину суми, щоб повернутися у пільговий період, бо сплутався з датами, хотів це зробити сьогодні. А мені вже нарахували відсотки за користування кредитом, причому не лише на ту суму, якою я користувався у липні, але й у серпні, пільговий період щодо якої ще не минув
На гарячій лінії мені пояснили, що такі умови нарахування відсотків, але дуже прошу переглянути їх щодо мене як постійного клієнта, що вже багато років користується послугами вашого банку, застосувати якусь акцію чи програму лояльності, бо це справді сталося не по моїй вині, що я сплутав дати внесення суми, закрутився.
Прошу задовольнити моє прохання, щоб не залишився осадок від співпраці з Пумбом, бо інакше мені доведеться відмовитися від послуг банку, чого мені дуже б не хотілося, бо я раніше усім був задоволений
ПУМБ
Ответ банка
31 августа 2024, 13:10
Вітаємо! Щиро дякуємо, що Ви користуєтеся послугами нашого банку вже протягом тривалого часу. Нам прикро, що у Вас склалася така ситуація, проте згідно з умовами кредитної картки після виходу з пільгового періоду відсотки нараховуються на залишок заборгованості, починаючи з моменту користування пільговим періодом.Хочемо зазначити, що після внесення суми до повного погашення Ви знову зможете користуватися пільговим періодом та перевагами нашої кредитної картки.Ми цінуємо кожного клієнта, будемо вдячні, якщо залишитеся з нами!
aleksbor
aleksbor
14 августа 2024, 11:40
Алексей
Не можу пройти відео верифікацію. Після заповнення анкети — повідомлення: є проблеми з сервером. Спробуйте пізніше. Техпідтримка заявила про неможливість вирішити проблему. З'явитися в банк не маю можливості. Як вирішити проблему?
ПУМБ
Ответ банка
14 августа 2024, 14:43
Вітаємо! Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Горячая линия ПУМБ