Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Delphi 14 апреля 2023, 14:40
Замовив на видачу 2400$ у відділенні ПБ м.Кременчук, проспект Лесі Українки 142. По звичці пішов в касу для операцій вище 50000грн. Касир відмовила у видачі і відправила у загальну чергу. А там черга на комуналку та зняття з карток в 20 людей, яких представник банку може обслуговувати через термінал.
Приватбанк
Ответ банка
14 апреля 2023, 16:10
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
ihor2023 14 апреля 2023, 9:27
Постійно приймаю вже декілька років свіфт платежі кожен місяц за свої IT послуги від одного і тогож відправника. Я IT підприємєць вже багато років, моя сфера діяльності абсолютно прозора, великих коштів в мене немає, абсолютно стандартні невеликі платежі.
Банк відправника знаходиться у сполученних штатах америки. Але приватбанк вирішив заблокувати останній платіж, без будьякої нотифікації до мене чи до відправника, я просто чекав платіж більше тижня, та вирішив звернутись у підтримку, и там мені повідомили фінмониторінг приватбанку заблокував платіж. Просять паспорт відправника, він звісно мені ні яких паспортів не надаст. Ніхто не может мені чітко сказати що сталося, у чому проблема. Коли грощі будуть розблокованні?
Ніхто мені нічого не каже, що з відправником, и що з ним може бути не так у ЗША?
Прошу розібратись у цієї ситуаціі.
Приватбанк
Ответ банка
14 апреля 2023, 10:27
Добрий день!
Банк є суб'єктом первинного фінансового моніторингу і зобов'язаний забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. Це ж стосується отримання грошових переказів. Банк неухильно дотримується вимог законодавства та регулятора, відповідно до яких і здійснює фінансовий моніторинг. Для отримання переказу необхідно надати один з перелічених вам документів. Відправник може повернути цей переказ.
Проблема решена
Julija787 14 апреля 2023, 2:32
Буквально час назад, случайно, так как ночь, заметила уведомление от приват24 о списании 3.0 USD на благотворительнось, при этом никаких действий я не делала.Получатель церковь лютеранская…
Что это??? Как? Без моего ведома, без подтвержения, без вообще ничего, еще и ночью.Чат не отвечает, карту заблокировала в приложении.Ожидаю от ПриватБанка обьяснений и возврата средств.Я и так в декрете, еще и последнее забирают:(
Приватбанк
Ответ банка
14 апреля 2023, 10:38
Вітаємо!
Оплата з картки в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Оплата в наземних торгових точках проводиться з присутністю картки або безконтактно через телефон з прив'язаною до гаманця карткою, що також вимагає мати доступ до картки чи даних, які відомі лише її власнику. Виходячи з описаної вами ситуації, дані до рук шахраїв могли потрапити саме через фішинговий сайт.
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам. Щоб таких ситуацій не ставалось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Наші оператори поруч 24/7!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Олена Бойченко 13 апреля 2023, 19:25
Добрий день, я хочу залишити відгук від імені свого знайомого, який знаходиться на непідконтрольній Україні території, тобто в окупації. Сталося так, що ця людина, яка отримувала пенсію через ПриватБанк з 2018 року, з березня 2023 р. стала її отримувати не в повному обсязі. На своє звернення до працівників Приватбанку (в режимі онлайн) отримала відповідь, що гроші знімаються згідно договору поруки за іншого кредитора. Але мій знайомий ніякого договору не підписував та відповідного рішення суду по цій справі не було У мене просто не вкладається в голові, як можна ошукувати людей, які знаходяться у такій біді — під тиском війни та без захисту держави. Сподіваюсь на ваше розуміння та вирішення даної проблеми на користь громадянина України та вашого клієнта банку.
Приватбанк
Ответ банка
13 апреля 2023, 20:13
Добрий вечір!
Зважаючи на те, що мова йде про картку іншого клієнта, із зрозумілих причин ми не маємо змоги надати інформацію персонального характеру у даному відгуці за зверненням третіх осіб. В підтримці наші колеги можуть ідентифікувати власника картки при його зверненні, щоб надати йому консультацію. Будемо вдячні за зворотній зв'язок в приватних повідомленнях.
Проблема решена
Mino 13 апреля 2023, 18:46
Отделение по адресу: Запорожье, пр-т Соборный, 38
Сьогодні в одному з відділень Вашого банку в місті Запоріжжя, одна з операторів, яка нібито має допомагати у вирішення питань, на проблеми з входом до мобільного застосунку Приват24 у пенсіонерів, які залишилися на окупованій території і не мають змоги подзвонити до підтримки банку чи потрапити самостійно у відділення. Відповіддю на вирішення цієї проблеми було «Якщо вирішили залишитися на росіі (Саме росіі а не окупованої України), то нехай беруть російську карту та отримують російську пенсію». Думаю що це дуже некоректна поведінка не те що співробітника банку, а і людини.
Приватбанк
Ответ банка
13 апреля 2023, 19:55
Добрий вечір!
Ми приносимо свої вибачення за дану ситуацію та за слова співробітника відділення. Будемо дуже вдячні, якщо надасте зворотній зв'язок в приватних повідомленнях, де ми звернулись до вас і запросили деяку додаткову інформацію, що дасть нам змогу провести перевірку за ситуацією.
Dana1234567 13 апреля 2023, 14:31
Отделение по адресу: Тернополь, Русская улица, 37
Сьогодні 13.04 витратили люди більше 3 годин, щоб отримати гроші чи оплатити в відділенні Приват банку по адресі вул. Руська 37. Працювала 1 каса. Невиховані фахівці.
Приватбанк
Ответ банка
13 апреля 2023, 15:29
Добрий день!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити додаткову інформацію та розібратись в ситуації детальніше.
Також зазначимо, що за допомогою віддалених каналів, як то Приват24, ТСО чи банкомати є можливість провести велику кількість операцій, щоб не витрачати час на візит до відділення.
Проблема решена
UAF 13 апреля 2023, 14:26
Не дают снять деньги с депозита ссылаясь на штрафной счёт, который оплачен уже как 3 дня назад, каждый день создают заявки и ждите ждите ждите ну ещё чуть чуть… Обычная шарашкина контора. Крайне некомпетентные сотрудники что в КЦ что в отделениях. Сказали что можно снять деньги в отделении штраф из них вычтут, по итогу просидел два часа в отделении создали заявку и сказали завтра все будет ок приезжать больше не нужно, в итоге позвонили на следующий день и сказали вам нужно в отделение (а мне на секундочку пришлось искать машину и ехать в отделение с позиций, каждый день меня никто отпускать не будет). Создаётся впечатление что просто умышленно затягивают.
Приватбанк
Ответ банка
13 апреля 2023, 15:23
Добрий день!
Приносимо свої вибачення за завдані незручності. Наразі питання вже в роботі у профільних фахівців. Наші колеги зв'яжуться з вами за резульатом його вирішення.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
accipiter 13 апреля 2023, 13:29
Отделение по адресу: Днепр, ул. Высоцкого, 2
мені ваша відповідь нагадує приказку *що на городі бузина, а в Києві дядько* бо я вас не запитував про пільговий період, а запитував про примусове списання коштів з мого рахунку. Мене цікавить коли почалося примусове списання коштів (число, місяць, рік приняття цього рішення банком). мені таких змін ніхто з банку не надсилав ні письмово ні СМС повідомленням. я з державним Приватбанком після 2016 року ніяких угод не підписував. 05,04,2023р я добровільно заднім числом попросив *Заяву про прєднання до Умов та Правил надання банківських послуг*де і побачив п. 9.4 який і є узаконаним грабежем з боку банка. Так як я підписав *Заяву про приєднання…* пізніше ніж банк зробив відрахування з мого рахунку, а закони як правило не мають зворотної чинності.Мої щомісячні платежі і так покривають всі витрати банку за надання кредитних коштів. До 2016 року такого списання ніколи не було, то чому державний банк так зневажливо ставиться до свїх сумлінних клієнтів.
Приватбанк
Ответ банка
13 апреля 2023, 14:43
Добрий день!
Дозвольте звернути вашу увагу, що за тарифами картки передбачена можливість користуватись кредитними коштами і не платити відсотків за користування ними. Це називається пільговий період. Щоб карта не виходила з пільги достатньо до 25-го числа поточного місяця внести на неї суму трат за попередній місяць, яка відображається в Приват24.
Внесення мінімального платежу дає змогу проводити погашення не порушуючи кредитні зобов'язання перед банком і не виходити на прострочення, умовами договору при цьому передбачено нарахування відсотків за користування кредитним лімітом.
Стаючи клієнтом банку чи при оформленні картки клієнт підписує анкету-заяву про приєднання до умов та правил надання банківських послуг. Умови та правила надання банківських послуг — договір приєднання, який укладається в порядку, встановленому ст.634 Цивільного кодексу України.
Обслуговування клієнта відбувається відповідно до актуальних умов та правил надання банківських послуг, що розміщені у відкритому доступі на сайті банку https://privatbank.ua/terms. На сторінці з умовами та правилами надання банківських послуг є архів попередніх версій договору з яким ви можете ознайомитись і переглянути умови і відсоткові ставки по картці Універсальна, які діяли в той чи інший момент часу.
В пункті 1.1.5. про зміну та доповнення умов та правил надання банківських послуг зазначено:
п.п. 1.1.5.1. Зміни та доповнення до цього Договору вносяться Банком в односторонньому порядку у випадках, не заборонених чинним законодавством України, шляхом його розміщення на цьому сайті у новій редакції.
п.п. 1.1.5.2. Продовження користування Клієнтом послугами Банку після дати публікації на цьому сайті Умов та Правил надання банківських послуг у новій редакції є фактом надання Клієнтом згоди на зміни та доповнення до Договору та їх погодженням шляхом мовчазної згоди.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
dazycase 12 апреля 2023, 15:09
добрий день, підкажіть будь ласка як я можу звернутись через чат до підтримки, а не тільки до бота, так як коло я вводжу свій номер телефона мені пише що такого аккаунту немає і це відбувається коли ви блокуєте аккаунт, в минулий раз було так само і виходить що неможливо відновити карту. як я сказав в мене немає можливості зателефонувати по міжнародному дзвінку так як не маю закордонної сім карти, і грошей на цей дзвінок я витрачу більше ніж на моєму балансі. тож які варіанти є звʼязатись з службою підтримки окрім міжнародного дзвінку? як я написав вище звʼязатись з агентом якщо не увійшов в аккаунт немає можливості, бо коли я вводжу свій номер телефону мені пише зацідять на сайт та перевірте статус аккаунту, хоча я і так це роблю через сайт і мені кидає посилання та ту ж сторінку. тож виходить що в чаті неможна ніяк звʼязатись з підтримкою якщо аккаунт заблокований бо там просто немає функції розмови з агентом якщо ти не увійшов в аккаунт
Приватбанк
Ответ банка
12 апреля 2023, 16:26
Добрий день!
Перепрошуємо за можливі незручості. Щоб фахівець в чаті підключився до діалогу необхідно розгорнуто описати своє питання в стрічку для вводу тексту. Ми бачимо ваше звернення в приватних повідомленнях де надали додаткову інформацію.
Роман Бабич 12 апреля 2023, 12:19
Может банк и хороший, но операторы, это треш, нельзя таким людям работать там, 9 из 10, видимо не умеют читать и писать,. Не разбираются в банковском продукте, от слова вообще. Стыдно…Это касается чата.
Приватбанк
Ответ банка
12 апреля 2023, 14:32
Добрий день!
Ми уважно слідкуємо за тим, щоб підтримка наших клієнтів у всіх доступних каналах була на вищому рівні. Приносимо свої вибачення, якщо ви зіткнулись з незручностями при зверненні в підтримку.
На жаль, у відгуці недостатньо інформації, щоб ми могли провести перевірку за ситуацією, тому ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей. Будемо вдячні за зворотній зв'язок.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
mrMac 12 апреля 2023, 10:52
Техніачна підтримка банку.

В Приват Банку працюють напевно тільки здорові люди, які не думають що можуть бути ті, наприклад, в кого можуть бути проблеми з дикцією, напрклад які заїкаються, чи шепелявлять.

Щоб додзвонитись до підтримки потрібно вислухати купу рекламних текстів, плюс попадаєш потім на робота, який аж ніяк тебе не може зрозуміти тебе, та вішає слухавку.

Таке відчуття що це було спеціально розроблено з цілю дискримінації тих, в кого є певні пролеми з вимовленням, які зрозуміє людина, а от робот ні.

Так питання чому люди повинні відчувати приниження спілкуючись з недолугою розробкою від програмістів ПриватБанку?
Приватбанк
Ответ банка
12 апреля 2023, 13:47
Добрий день!
Перепрошуємо, якщо звернення в підтримку доставило вам незручності. Як бачимо, наші колеги вже зафіксували даний сигнал та перевірять інформацію за описаною ситуацією. Окрім звернення по телефону також є наша онлайн підтримка на сайті pb.ua, де в режимі чату фахівці готові прийти на допомогу 24/7. В чаті для з'єднання з оператором необхідно описати своє питання в стрічку для вводу тексту.
btok 11 апреля 2023, 22:33
Приватбанк вже вдруге від початку широкомаштабної війни відключив мені сервіс оплати частинами, після вторгнення це ще зрозуміло, потім включили ненадовго, другий раз відключили без якихось попереджень. На звернення ніяких реакцій, з тумбочкою переписуєшся, спочатку щось писали про аналіз факторів і т.д. потім замовкли, пробував дозвонитися, розмова з автоматом. Ліміт на кредитній картці більш ніж достатній. Жодних проблемних кредитів чи заборгованостей у мене не було, депозит в наявності.
Поверніть мені оплату частинами, або поясніть в чому проблема і я буду звертатися до іншого банку.
Приватбанк
Ответ банка
12 апреля 2023, 9:09
Доброго ранку!
Справа у тому, що ліміт по оплаті частинами переглядається системою автоматично та регулярно. Банк бере до уваги велику кількість факторів при розрахунку можливості надання ліміту, кожен з яких має свою вагу та впливає на кінцеве рішення, тому виділяти лише один з них не буде коректним. Ліміт за сервісом Оплата частинами може відрізнятись від кредитного ліміту на картці. Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію щодо звернення в підтримку.
Проблема решена
southern12 11 апреля 2023, 19:59
Доброго дня.
В мене завдяки приватбанку з«явилась проблемка, там де її взагалі не повинно бути.
Справа в тому, що я живу в окупації, а приватбанк це банк, де в мене єдина банківська картка. Є один сайт, з которого мені потрібно вивести свої гроші, а термін доки я це зможу це зробити — травень 2023 року. Потім — гроші просто згорять. Я весь рік там їх тримав, очікуючи контрнаступ, але термін мого рахунку скоро закінчиться, тому чекати більше не можу
Суть в тому, що цей сайт це зарубіжна букмекерська контора.
Приватбанк вперто не хоче йти на зустріч. Вони відмовляються провести це зарахування, бо платіж пов»язаний зі ставками. Але, друзі, в мене немає картки в іншому банку, і я не можу ніде її взяти, бо живу в окупації, де не працює український мобільний зв«язок! Я в заручниках ситуації
СПИШІТЬ З ЦЬОГО ЗАРАХУВАННЯ ПОДАТОК 19,5! Спишіть податок, але проведіть цей платіж.
Інакше мої гроші просто згорять.
В мене немає слів. Рік над нами знущаються окупаційні війська, ви вирішили також долучитись до них? Вирішили пограбувати людину в окупації? У вас розпорядження не приймати зарахування з сайтів на гральну тематику? А як бути людям в окупації, для яких картка приватбанка це єдина картка, яка працює?
З любого правила можна зробити вийняток.
Як я уже написав, вирахуйте з мене податок 19,5 %, але дозвольте отримати свої гроші
Приватбанк
Ответ банка
12 апреля 2023, 9:24
Доброго ранку!
В своїй діяльності банк керується чинним законодавством та нормами НБУ. При всьому бажанні піти на зустріч клієнту банк не може ігнорувати чи обходити законодавство. Виграші та ставки вважаються легальними за умови, якщо казино чи букмекерський пункт підключено до спеціяльної державної системи моніторингу ставок. Закордонні відправники не легалізовані в Україні, тому, на жаль, ми не маємо змоги зарахувати подібний платіж.
Проблема решена
dazycase 11 апреля 2023, 1:20
Добрий день нещодавно з моєї карти списали гроші за послугу яку мені не давали я намагався вирішити це питання з підтримкою і в 1 день коли заходжу до мобільного банкінгу мені просто обмежили доступ і потрібно було увійти знову. Я знаходжусь за кордоном і коли намагався увійти просила вписати номер карти але я його не пам’ятаю. Тепер я не можу відновити пін-код від карти так як я не можу зв’язатись з агентом через чат і так само я не можу зателефонувати в Приватбанк так як знаходжусь за кордоном і немаю можливості це зробити. Це відбувається вже не в 1-й раз і минулий раз мені довелось повертатись в Україну і особисто вирішувати питання буквально за 5 хвилин тому що мій обліковий запис був заблокований просто так. Зараз така ж сама ситуація але зараз я не можу повернутись на 5 хвилин в Україну щоб вирішити питання чому мій обліковий запис знову заблокували. Тому я хотчу дізнатись як я можу це вирішити. Обов’язково виправлю коментар в позитивну сторону якщо владнаю цю ситуацію.
Приватбанк
Ответ банка
11 апреля 2023, 8:42
Вітаємо.
Наша підтримка 24/7 без перерви та вихідних. Як в чаті на сайті банку, так і за телефоном для дзвінків з-за кордону +38-073-716-11-31. Уточніть, будь ласка, які саме труднощі виникли при зверненні?
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
hanna. K. 10 апреля 2023, 21:05
Хочу виразити велику подяку Приватбанку і особливо співробітниці Ользі(порядковий номер 43747) за оперативну допомогу в позитивному вирішенні мого питання та поверненню списаних коштів на мій рахунок.
24 березня з мого рахунку були списані кошти без моєї участі, це трапилося через декілька годин після інтернет замовлення зробленого мною на сайті, моє «припущення», що данні моєї картки скопіювали з сайту при інтернет замовленні і з картки списалось 61479 грн., в іноземній валюті закордоном, я відразу, а саме через 20 хвилин, повідомила банк і співробітники зафіксували мої звернення і оформили заявки і подали запит на повернення коштів.Банк провів службове розслідування і напротязі всього часу зі мною на зв‘язку була співробітниця банку Ольга (43747), проявила компетентність та професіоналізм у всіх питаннях, детально все з‘ясовувала та фіксувала, телефонувала декілька разів напротязі 2-х тижнів.І 10 квітня мені повернули всі кошти, а саме 61479 грн., я була дуже приємно здивована, бо вже і не сподівалась, що моє питання вирішиться в мою пользу і так оперативно і швидко.І звичайно рекомендую всім дуже ретельно обирати сайти при інтернет замовленнях та звичайно ніколи нікому не передавати данні своєї картки та дотримуватися всіх заходів безпеки рекомендованих банком.Дякую Приватбанку!
Приватбанк
Ответ банка
11 апреля 2023, 8:33
Ольга буде вдячна, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами :)
Проблема решена
ZiahorYuliia 10 апреля 2023, 13:54
Маю прострочену заборгованість по кредиту в іншому банку.У Приватбанку відкрита Універсальна Голд, з кредитним лімітом, який на даним момент вже погашений, і маю власні особисті кошти у сумі 2642 грн. Картку Приват обмежив, через інший банк, і я не можу скористатися своїми коштами.Запевняють через голосового помічника на гарячій лінії, що обмеження діє через борг у іншому банку.Чому так виходить? Яке діло Приват має до інших банків, і як зняти мені це обмеження?
Приватбанк
Ответ банка
10 апреля 2023, 15:17
Вітаємо.
Банк заблокував можливість використовувати кредитні кошти через негативну історію в інших банках за даними від Бюро кредитних історій (БКІ). Детальну інформацію ви можете дізнатись на сайті БКІ. При цьому ви зможете користуватися особистими коштами при відсутності заборгованості.
Після погашення заборгованості банк надішле повідомлення, коли зможе надати кредитний ліміт.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Sergofedor 10 апреля 2023, 9:23
Отделение по адресу: Днепр, ул. Квитки Цисык, 1-А
Хочу подякувати співробітникам даного відділення банку за уважність, лояльність та шану, яку вони приділяють військовим. Не встиг переступити поріг банку, як опинився в їх турботливих та професійних руках😄. Вирішили моє питання швидко. Дякую вам. Слава Україні❤️🇺🇦
Приватбанк
Ответ банка
10 апреля 2023, 10:34
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Victoria12348 9 апреля 2023, 17:11
Людину пенсійного віку переконали в тому, що йому потрібні страховки. Як оплату зняли гроші з карти з кредитним лімітом, а тепер ці страховки відключити в приват24 неможливо, тому що «сервер не відповідає», як і технічна підтримка.
Приватбанк
Ответ банка
9 апреля 2023, 18:23
Добрий вечір!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації.
Aristoc 7 апреля 2023, 23:57
Приходит уведомление в Приват24, о списании средств на благотворительность. Всего 3 доллара, мне не жалко, но КАК без моего ведома кто-то распоряжается моими деньгами? Телефон лежит рядом, ноут тоже, карта в бумажнике, доступа и паролей кроме меня ни у кого. Никаких подписок ни на каких сайтах не оформлял вообще, от слова «совсем»… В какую-то католическую церковь в Бельмонте США. Такая действительно есть, точнее похожая — название в назначении платежа отличается всего одной буквой.
Пусть сумма не большая, но как можно без моего ведома и подтверждения… без моего участия, с моей личной карты делать какие-то платежи. Оператор заблокировал карту и сообщил, что «средства на благотворительность скорее всего возврату не подлежат». А завтра обнулят остаток и в максимальный кредит вгонят???
Приватбанк
Ответ банка
8 апреля 2023, 10:02
Вітаємо! Оплата з картки в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Оплата в наземних торгових точках проводиться з присутністю картки або безконтактно через телефон з прив'язаною до гаманця карткою, що також вимагає мати доступ до картки чи даних, які відомі лише її власнику. Виходячи з описаної вами ситуації, дані до рук шахраїв могли потрапити саме через фішинговий сайт.
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам. Щоб таких ситуацій не ставалось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Звернулись до вас у приватні повідомлення, для того, щоб уточнити інформацію та перевірити коректність консультації наданої в підтримці.
Natalia712 7 апреля 2023, 17:40
Сам банк, ну как сказать, много ньюансов. С пополнением карты, с зачислением средств, с переводами, защитой, незаконным снятием и ид… но сейчас про личный опыт с кредитом. Банк продает платежеспособные кредиты коллекторам. На этом всё. Больше 2 лет платить без задолженности+оплачивать проценты и частично тело в военное время… Ок. Продали так продали. Учитывая что сумма выплаченных средств давно превысила само тело, могли уже и мне продать. Я так понимаю, больше не вам возвращать долг… Но сделано хитро- перевести весь лимит в задолженность, это конечно круто. У А-банка научились… Спасибо. П.С. просьба работников банков не писать комменты с левых аккаунтов.
Приватбанк
Ответ банка
7 апреля 2023, 19:41
Вітаємо.
ПриватБанк організував роботу з простроченою заборгованістю відповідно до Законів України «Про банки і банківську діяльність», «Про споживче кредитування» та регулятивних документів Національного Банку України та Кабінету Міністрів України. Для роботи з простроченою заборгованістю Банком створені відповідні внутрішні підрозділи. Підрозділи розпочинають роботу з першого дня прострочення, вживають всіх необхідних заходів для стягнення заборгованості.
З метою підвищення ефективності роботи з простроченою заборгованістю та у випадках економічної недоцільності застосування внутрішніх процедур, Банк залучає до співпраці колекторські компанії. У випадку відступлення права вимоги за кредитом, погашення заборгованості здійснюється згідно з вказівками нового кредитора.
У разі виникнення додаткових питань, будемо раді допомогти в приватних повідомленнях.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43 44
USD 41.1 41.7
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43 44
USD 41.1 41.7
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝