×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43 | 44 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
Відмовили в обслуговуванні в окремій касі
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Комментарии (5)
Фінмониторінг невіддає свіфт платіж
Банк відправника знаходиться у сполученних штатах америки. Але приватбанк вирішив заблокувати останній платіж, без будьякої нотифікації до мене чи до відправника, я просто чекав платіж більше тижня, та вирішив звернутись у підтримку, и там мені повідомили фінмониторінг приватбанку заблокував платіж. Просять паспорт відправника, він звісно мені ні яких паспортів не надаст. Ніхто не может мені чітко сказати що сталося, у чому проблема. Коли грощі будуть розблокованні?
Ніхто мені нічого не каже, що з відправником, и що з ним може бути не так у ЗША?
Прошу розібратись у цієї ситуаціі.
Банк є суб'єктом первинного фінансового моніторингу і зобов'язаний забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. Це ж стосується отримання грошових переказів. Банк неухильно дотримується вимог законодавства та регулятора, відповідно до яких і здійснює фінансовий моніторинг. Для отримання переказу необхідно надати один з перелічених вам документів. Відправник може повернути цей переказ.
Комментарии (15)
Сняли 3USD на благотворительность,без моего согласия.
Что это??? Как? Без моего ведома, без подтвержения, без вообще ничего, еще и ночью.Чат не отвечает, карту заблокировала в приложении.Ожидаю от ПриватБанка обьяснений и возврата средств.Я и так в декрете, еще и последнее забирают:(
Оплата з картки в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Оплата в наземних торгових точках проводиться з присутністю картки або безконтактно через телефон з прив'язаною до гаманця карткою, що також вимагає мати доступ до картки чи даних, які відомі лише її власнику. Виходячи з описаної вами ситуації, дані до рук шахраїв могли потрапити саме через фішинговий сайт.
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам. Щоб таких ситуацій не ставалось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Наші оператори поруч 24/7!
Комментарии (2)
Виплата пенсії не повному обсязі
Зважаючи на те, що мова йде про картку іншого клієнта, із зрозумілих причин ми не маємо змоги надати інформацію персонального характеру у даному відгуці за зверненням третіх осіб. В підтримці наші колеги можуть ідентифікувати власника картки при його зверненні, щоб надати йому консультацію. Будемо вдячні за зворотній зв'язок в приватних повідомленнях.
Комментарии (3)
Недоброзичливе відношення
Ми приносимо свої вибачення за дану ситуацію та за слова співробітника відділення. Будемо дуже вдячні, якщо надасте зворотній зв'язок в приватних повідомленнях, де ми звернулись до вас і запросили деяку додаткову інформацію, що дасть нам змогу провести перевірку за ситуацією.
Написать комментарий
Приват банк
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити додаткову інформацію та розібратись в ситуації детальніше.
Також зазначимо, що за допомогою віддалених каналів, як то Приват24, ТСО чи банкомати є можливість провести велику кількість операцій, щоб не витрачати час на візит до відділення.
Написать комментарий
Отписки
Приносимо свої вибачення за завдані незручності. Наразі питання вже в роботі у профільних фахівців. Наші колеги зв'яжуться з вами за резульатом його вирішення.
Комментарии (3)
кредитування відгук
Дозвольте звернути вашу увагу, що за тарифами картки передбачена можливість користуватись кредитними коштами і не платити відсотків за користування ними. Це називається пільговий період. Щоб карта не виходила з пільги достатньо до 25-го числа поточного місяця внести на неї суму трат за попередній місяць, яка відображається в Приват24.
Внесення мінімального платежу дає змогу проводити погашення не порушуючи кредитні зобов'язання перед банком і не виходити на прострочення, умовами договору при цьому передбачено нарахування відсотків за користування кредитним лімітом.
Стаючи клієнтом банку чи при оформленні картки клієнт підписує анкету-заяву про приєднання до умов та правил надання банківських послуг. Умови та правила надання банківських послуг — договір приєднання, який укладається в порядку, встановленому ст.634 Цивільного кодексу України.
Обслуговування клієнта відбувається відповідно до актуальних умов та правил надання банківських послуг, що розміщені у відкритому доступі на сайті банку https://privatbank.ua/terms. На сторінці з умовами та правилами надання банківських послуг є архів попередніх версій договору з яким ви можете ознайомитись і переглянути умови і відсоткові ставки по картці Універсальна, які діяли в той чи інший момент часу.
В пункті 1.1.5. про зміну та доповнення умов та правил надання банківських послуг зазначено:
п.п. 1.1.5.1. Зміни та доповнення до цього Договору вносяться Банком в односторонньому порядку у випадках, не заборонених чинним законодавством України, шляхом його розміщення на цьому сайті у новій редакції.
п.п. 1.1.5.2. Продовження користування Клієнтом послугами Банку після дати публікації на цьому сайті Умов та Правил надання банківських послуг у новій редакції є фактом надання Клієнтом згоди на зміни та доповнення до Договору та їх погодженням шляхом мовчазної згоди.
Комментарии (2)
служба підтримки за кордоном
Перепрошуємо за можливі незручості. Щоб фахівець в чаті підключився до діалогу необхідно розгорнуто описати своє питання в стрічку для вводу тексту. Ми бачимо ваше звернення в приватних повідомленнях де надали додаткову інформацію.
Комментарии (1)
Нижайшая квалификация персонала
Ми уважно слідкуємо за тим, щоб підтримка наших клієнтів у всіх доступних каналах була на вищому рівні. Приносимо свої вибачення, якщо ви зіткнулись з незручностями при зверненні в підтримку.
На жаль, у відгуці недостатньо інформації, щоб ми могли провести перевірку за ситуацією, тому ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей. Будемо вдячні за зворотній зв'язок.
Написать комментарий
Телефон підтримки 3700
В Приват Банку працюють напевно тільки здорові люди, які не думають що можуть бути ті, наприклад, в кого можуть бути проблеми з дикцією, напрклад які заїкаються, чи шепелявлять.
Щоб додзвонитись до підтримки потрібно вислухати купу рекламних текстів, плюс попадаєш потім на робота, який аж ніяк тебе не може зрозуміти тебе, та вішає слухавку.
Таке відчуття що це було спеціально розроблено з цілю дискримінації тих, в кого є певні пролеми з вимовленням, які зрозуміє людина, а от робот ні.
Так питання чому люди повинні відчувати приниження спілкуючись з недолугою розробкою від програмістів ПриватБанку?
Перепрошуємо, якщо звернення в підтримку доставило вам незручності. Як бачимо, наші колеги вже зафіксували даний сигнал та перевірять інформацію за описаною ситуацією. Окрім звернення по телефону також є наша онлайн підтримка на сайті pb.ua, де в режимі чату фахівці готові прийти на допомогу 24/7. В чаті для з'єднання з оператором необхідно описати своє питання в стрічку для вводу тексту.
Комментарии (1)
Відібрали оплату частинами
Поверніть мені оплату частинами, або поясніть в чому проблема і я буду звертатися до іншого банку.
Справа у тому, що ліміт по оплаті частинами переглядається системою автоматично та регулярно. Банк бере до уваги велику кількість факторів при розрахунку можливості надання ліміту, кожен з яких має свою вагу та впливає на кінцеве рішення, тому виділяти лише один з них не буде коректним. Ліміт за сервісом Оплата частинами може відрізнятись від кредитного ліміту на картці. Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію щодо звернення в підтримку.
Комментарии (8)
Окупація та турбота про людей
В мене завдяки приватбанку з«явилась проблемка, там де її взагалі не повинно бути.
Справа в тому, що я живу в окупації, а приватбанк це банк, де в мене єдина банківська картка. Є один сайт, з которого мені потрібно вивести свої гроші, а термін доки я це зможу це зробити — травень 2023 року. Потім — гроші просто згорять. Я весь рік там їх тримав, очікуючи контрнаступ, але термін мого рахунку скоро закінчиться, тому чекати більше не можу
Суть в тому, що цей сайт це зарубіжна букмекерська контора.
Приватбанк вперто не хоче йти на зустріч. Вони відмовляються провести це зарахування, бо платіж пов»язаний зі ставками. Але, друзі, в мене немає картки в іншому банку, і я не можу ніде її взяти, бо живу в окупації, де не працює український мобільний зв«язок! Я в заручниках ситуації
СПИШІТЬ З ЦЬОГО ЗАРАХУВАННЯ ПОДАТОК 19,5! Спишіть податок, але проведіть цей платіж.
Інакше мої гроші просто згорять.
В мене немає слів. Рік над нами знущаються окупаційні війська, ви вирішили також долучитись до них? Вирішили пограбувати людину в окупації? У вас розпорядження не приймати зарахування з сайтів на гральну тематику? А як бути людям в окупації, для яких картка приватбанка це єдина картка, яка працює?
З любого правила можна зробити вийняток.
Як я уже написав, вирахуйте з мене податок 19,5 %, але дозвольте отримати свої гроші
В своїй діяльності банк керується чинним законодавством та нормами НБУ. При всьому бажанні піти на зустріч клієнту банк не може ігнорувати чи обходити законодавство. Виграші та ставки вважаються легальними за умови, якщо казино чи букмекерський пункт підключено до спеціяльної державної системи моніторингу ставок. Закордонні відправники не легалізовані в Україні, тому, на жаль, ми не маємо змоги зарахувати подібний платіж.
Комментарии (5)
Відновлення пін-коду карти та досупа в інтернет банкіг за кордоном
Наша підтримка 24/7 без перерви та вихідних. Як в чаті на сайті банку, так і за телефоном для дзвінків з-за кордону +38-073-716-11-31. Уточніть, будь ласка, які саме труднощі виникли при зверненні?
Комментарии (2)
Повернення списаних коштів
24 березня з мого рахунку були списані кошти без моєї участі, це трапилося через декілька годин після інтернет замовлення зробленого мною на сайті, моє «припущення», що данні моєї картки скопіювали з сайту при інтернет замовленні і з картки списалось 61479 грн., в іноземній валюті закордоном, я відразу, а саме через 20 хвилин, повідомила банк і співробітники зафіксували мої звернення і оформили заявки і подали запит на повернення коштів.Банк провів службове розслідування і напротязі всього часу зі мною на зв‘язку була співробітниця банку Ольга (43747), проявила компетентність та професіоналізм у всіх питаннях, детально все з‘ясовувала та фіксувала, телефонувала декілька разів напротязі 2-х тижнів.І 10 квітня мені повернули всі кошти, а саме 61479 грн., я була дуже приємно здивована, бо вже і не сподівалась, що моє питання вирішиться в мою пользу і так оперативно і швидко.І звичайно рекомендую всім дуже ретельно обирати сайти при інтернет замовленнях та звичайно ніколи нікому не передавати данні своєї картки та дотримуватися всіх заходів безпеки рекомендованих банком.Дякую Приватбанку!
Комментарии (7)
Можливість зняти обмеження на користування кредитною карткою Gold
Банк заблокував можливість використовувати кредитні кошти через негативну історію в інших банках за даними від Бюро кредитних історій (БКІ). Детальну інформацію ви можете дізнатись на сайті БКІ. При цьому ви зможете користуватися особистими коштами при відсутності заборгованості.
Після погашення заборгованості банк надішле повідомлення, коли зможе надати кредитний ліміт.
Комментарии (5)
Обслуживание в отделении
Комментарии (1)
Нав’язування послуг
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації.
Комментарии (2)
Халатность или мошенничество
Пусть сумма не большая, но как можно без моего ведома и подтверждения… без моего участия, с моей личной карты делать какие-то платежи. Оператор заблокировал карту и сообщил, что «средства на благотворительность скорее всего возврату не подлежат». А завтра обнулят остаток и в максимальный кредит вгонят???
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам. Щоб таких ситуацій не ставалось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Звернулись до вас у приватні повідомлення, для того, щоб уточнити інформацію та перевірити коректність консультації наданої в підтримці.
Комментарии (5)
Какой «замечательный» банк
ПриватБанк організував роботу з простроченою заборгованістю відповідно до Законів України «Про банки і банківську діяльність», «Про споживче кредитування» та регулятивних документів Національного Банку України та Кабінету Міністрів України. Для роботи з простроченою заборгованістю Банком створені відповідні внутрішні підрозділи. Підрозділи розпочинають роботу з першого дня прострочення, вживають всіх необхідних заходів для стягнення заборгованості.
З метою підвищення ефективності роботи з простроченою заборгованістю та у випадках економічної недоцільності застосування внутрішніх процедур, Банк залучає до співпраці колекторські компанії. У випадку відступлення права вимоги за кредитом, погашення заборгованості здійснюється згідно з вказівками нового кредитора.
У разі виникнення додаткових питань, будемо раді допомогти в приватних повідомленнях.
Комментарии (14)