×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43 | 44 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
Вход в Приват24 на оккупированных территориях
А вот недавно в очередной раз «слетел» вход в Приват24, я зашёл в чат поддержки и попробовал так же всё сделать, но нет!- потребовало сразу авторизацию по номеру, после этого система выдала перечень возможных вопросов, но теперь их набор изменился, и нет того самого через который можно выйти на живого специалиста, если прописывать боту просьбу/требование подключить специалиста, он либо переводит на другой вопрос/ включает дурака.система предложила для решения вопроса — сделать вход по селфи с паспортом/id -картой, этот вариант, естественно, не прошёл…я атак понимаю, что с братом «кашу не сварить»
Попрошу совет/рекомендации, что делать в чате, чтобы выйти на живого специалиста?
Нам дуже шкода, що при зверненні в чат виникла така ситуація. Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника. На жаль, за залишеними даними ми не змогли ідентифікувати вас, щоб проаналізувати ваше звернення. Додатково написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити актуальні контакти, та розібратись в ситуації.
Комментарии (1)
Прекрасный банк
Нам стає тепло на душі коли читаємо такі відгуки. Дякуємо, що ви з нами :)
Комментарии (3)
Щира подяка співробітнику Буряк Владиславу.
Я — Дмитрієва Марія Іванівна.
Хочу висловити щиру подяку співробітнику ПриватБанку Буряк Владиславу!
1 Червня, близько 13.15 я зателефонувала на гарячу лінію ПриватБанку і просила допомогри мені знайти в архівах підтвердження відкритих мною у 2018 році валютних депозитах, тому що співробітники у двох відділеннях, до яких я заходила не знали як це зробити.
Буряк Владислав (призвище точно пам«ятаю, а ім»я можу переплутати) дуже уважно вислухав мене, на гучному зв«язку дуже детально розповів мені по-кроках як знайти і сформувати необхідні мені документи, щоб там були не лише номери депозиту, а і суми (саме вони мені були необхідні для нотаріуса для підтвердження сум мого доходу, задля оформлення мною заповіту на мого сина).
В мене кілька разів не виходило встановлення дати, того періоду, за який я хотіла здійснити пошук відкритих раніше депозитів. Владислав спокійно підказував мені як знайти «спільну мову» з календарем пошуку (доречі: він геть не зручний). Нам все вдалося. Депозити були знайдено, довідки сформовано і надіслано на мій e-mail. Це було НАЙПРИЕМНІШЕ І НАЙПЛІДНЕ спілкування із співробітником ПриватБанку за все моє життя! Дійсно, Владислав — компетентний, уважний співробітник! Щиро йому дякую!
Написать комментарий
Оплата частями
Не розумію чому в мене кредитний ліміт став нульовим адже до цього як користуватися цією послугою і завжди без запізненням вчасно хто сплачував кошти по кредиту. Ніяких попереджень від представників ПриватБанку ніяких повідомлень не надходило про те що кредитний ліміт у мене став нульовим.
Комментарии (5)
Масове затягування розблокування 13400 грн
25.05.2023 р. постанову надіслано Укрпоштою до ПриватБанку.
Кожного дня (чат підтримки, телефон) — банк відповідав, що не отримав.
Ситуація вкрай критична — повне позбавлення коштів для існування (арешт зарплатних коштів, що саме по собі протизаконно; необхідність допомагати батькам — 1 пенсія на двох 2700, необхідність лікування та ін. обставини).
Неодноразово попереджали банк, що такі його дії є доведенням до критичного для життя стану.
31.05.2023 р. — чергове звернення до банку (чат підтримки).
Банк «не бачить» постанови.
3 години в чаті на всі питання, на прохання перевірити та на пояснення критичних обставин — банк копіпастив ті самі «поради» (на рахунки накладено арешт, перевірте у реєстрі боржників, подайте заяву виконавцю про рахунок 13400 грн та ін.). У відповідь на те, що не тільки заяву давно подано, а і постанову виконавцем винесено про рахунок 13400 грн, і надіслано в банк!
За трек-кодом листа у виконавчій службі з’ясували, що постанову банк отримав 31.05.2023 р.
Надіслали в чат підтримки і фото трек-кода — тоді банк «побачив», що лист з постановою отримано! (Вірогідно, до цього не перевіряли, а 3 години давали в чаті «відписки».)
На прохання терміново розблокувати 13400 грн ще годину відмовлялися оформити звернення. На неодноразове питання чому і який закон це забороняє — ніякої розумної відповіді, окрім «не можна сформувати».
Врешті решт банк повідомив в чаті, що постанову отримано, «взято в обробку» і протягом 1−2 днів 13400 грн буде розблоковано (тобто вже в червні, тож 13400 грн за травень відібрано, і це у вкрай критичній ситуації, про що банку неодноразово повідомлено!).
03.06.2023 р. — 13400 грн досі не розблоковано!
Чому довго йшов лист? Бачу, багато хто про таке пише.
Трекінг листа на сайті Укрпошти: лист пройшов 14 кроків (!).
Відправлений 25.05.
У точці видачі 27.05 (за юридичною адресою ПриватБанку, держоргани направляють листи за юридичною адресою, і ПриваБанк надає виконавчій службі саме юридичну адресу).
27.05 банк перенаправив листа у м. Дніпро (не юридична адреса).
Тож 29.05 лист знов потрапив на сортувальний центр.
І 31.05 лист отримано у м. Дніпро.
Раджу всім перевірити трек-код листа від виконавця. Банк скеровує листи по довгому окружному шляху, а навіть і коли постанова отримана, каже, що не отримав. Затягування часу. (А от блокування рахунків — це в них миттєво!)
До речі, у батька виконавець виніс постанову про розблокування 13400 грн 22.05. Спеціалісти банку підтвердили її отримання через кілька днів (є запис розмови). А ще через кілька днів на питання, коли буде розблоковано, стверджували, що ще не отримали постанову!
(Ще приклад. Майже півроку після закриття виконавчого провадження, після надання банку рішення суду про скасування відкриття цього виконавчого провадження банк не знімав арешт з рахунків батька, в тому числі пенсійного!)
Судячи з форумів, соціальних мереж та інших інтернет-ресурсів, затягування розблокування 13400 грн має масовий характер.
По-перше, це взагалі звичайний спосіб дій чиновничо-банківського прошарку (совкова тяганина). На людей їм начхать.
По-друге — це спосіб масово відібрати у людей 13400 грн за травень.
Це окрім масового протиправного арешту зарплатних коштів, соціальних виплат та ін.
І це під час війни, коли навіть чужі люди намагаються допомагати!
А кому допомагає банк, коли фактично своїми діями заганяє людей в критичний стан і в ще більшу заборгованість?
Комментарии (5)
Арешт цільових рахунків
Після початку війни ввели закон про зняття арештів рахунків, що в свою чергу виконавча відправила виконавче впровадження стягувачу про повернення без виконання, цим виконавче провадження стає завершеним, алле не видалений с реєстру боржників, в цьому році виходить новий закон, що знову оновлює арешти і так як статут виконавчого провадження завершений, але не видалений з реєстру, то приват банк знову накладає арешт на ті ж самі рахунки по яких є цільові виплати, цим знову порушуючи закони про цільові рахунки, новий закон також передбачає, що можна визначити один з заблокованих рахунків для отримання двух мінімальних заробітних виплат на місяць, для цього треба сходити в виконавчу і написати заяву про визначення такого рахунку, що було і зроблено, написавши заяву, виконавча видала виконавчу постанову і відправила два листа до приват банку, одне електронне, друге заказним через укрпошту, після цього пройшло дві неділі, але банк так і не розблокував цей рахунок, позвонивши на гарячу лінію задавши питання в чому справа, оператор відповіла, що розпорядження з виконавчої не булу, чи вони не відправляли листа, добре, сходивши до виконавчої, вияснилось, що воно відправили, навіть переглянули електронний лист який стоїть в статусі доставлено, але не переглянуто, виконавча дала на руки постанову з підписом, печаткою і зареєстрованим номером, позвонивши знову до банку і задавши питання в чому тоді справа, вони або зачекайте і слухавку кладуть, а бо знову починають туж саму пісню, що немає листа від виконавчої, ні електронного ні заказного листа, не можу збагнути, як так може бути, виконавча відправила, а банк через дві неділі не отримала, рахунки так і залишилися заблокованими, враховуючи, що я хворію на цукровий діабет, що інсулін який мені видають не повністю безкоштовний, то я тепер не маю змоги взяти його, так як бан заблокував мої рахунки, соціальну та заробітну, залишив мене повністю без грошей, так що люди робіть виводи стосовно цього банку, не дай боже щось станется та заблокують ваші рахунки не дивлячись на те що цільові рахунки не можуть блокувати, то приватбанку байдуже, що порушуюсь закон, та щей займаються брехнею, стосовно що їм листи не надійшли, коли виконавча показує що вони відправили листи ще дві неділі тому, також електронний, довіри до такого банка немає, також всім раджу якщо ви опинилися в подібному становищу, надсилати скаргу на приватбанк до НБУ, я рахую, що це дуже допоможе їм не займатися брехнею і переглянути, що таке цілові виплати, і чи можна на них накладати арешт.
Комментарии (18)
нововведения снова «покращення!»
2 — вы заставляете все абсолютно международные переводы (RIA, western union, moneygram и тд) в ОБЯЗАТЕЛЬНОМ порядке зачислять на вашу валютную карточку, что само по себе уже незаконно и затем заказывать снятие валюты. Ваши сотрудники открыли сами виртуальную карту человеку в приложении чтобы он мог такие платежи обналичивать через кассу. Однако теперь непонятно как быть с western union платежами тогда раз вы запретили вообще обналичивать карты, с одной стороны вы заставляете зачислять на карту и не выдаете в кассе такие платежи без карточки, а с другой сами же запрещаете обналичивать с них эти платежи. Где логика? объясните пожалуйста как теперь быть? — теперь забрать платеж western union нельзя будет без физической карты, ибо нет смысла его на виртуальную зачислять потому что вы эти деньги просто тупо не станете выдавать? Или как? потрудитесь написать развернутый ответ который будет отражать действительно, а не опять вранье и некомпетентность ваших сотрудников при ответе, где вы врете!
Ця стаття недостовірна, адже офіційно Банк не надавав такої інформації. Якщо відбудуться будь-які зміни, ми обов'язково повідомимо наших клієнтів. Радимо звіряти новини, які іноді містять провокаційну інформацію, з офіційними джерелами — з нашим сайтом https://privatbank.ua/ або НБУ.
Написать комментарий
Банк завдає величезних збитків бізнесу, який ледь-виживає у війну! Ганьба!
Найгірше почалося згодом. Я відкрив рахунок ФОП в іншому банку. Почав працювати та приймати платежі на рахунок. І от — виявляється — що жоден клієнт ПриватБанку не може надсилати мені оплату (на рахунок в сторонньому банку) — ПриватБанк їм пише: «На жаль, здійснити прийом платежів на адресу даної компанії у нашому Банку неможливо. Змушені Вам відмовити в здійсненні даного платежу!». ПриватБанк заблокував таку можливість по коду ІПН. Це охоплюється положеннями законодавства про перешкоджання законній підприємницькій діяльності та псування ділової репутації! Шановні працівники банку мабуть прокоментують цей відгук словами «Банк у своїй діяльності керується законами і …». Але не наведе жодної статті, яка б обгрунтовувала таке свавілля та беззаконня.
Дану ситуацію вважаю за необхідне опублікувати на цьому сайті та залучити блогерів, щоб вберегти як можна більшу кількість людей від вибору цього свавільного банку-шкідника!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Написать комментарий
Час роботи
Я теж працюю з 8:00 до 17:00. Пішовши трішки раніше з роботи, зайшовши до банку о 16:45 мене звідти вигнали і сказали, що вже не робочий час)))
Операція обміну валюти займає 2 хв. До 17:00 можна, наприклад прийняти ще 5-ро людей.
Звернулись до вас у особисті повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратись ситуації.
Комментарии (1)
Зависли гроші в liqpay
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратись в ситуації.
Комментарии (2)
ПриватБанк викрадає картки
Перепрошуємо за незручності.
В даній ситуації радимо звернутись до банку, що видав картку для її блокування та подальшого перевипуску. З міркувань безпеки картка вилучена банкоматом не повертається, адже ідентифікувати вас, як власника даної картки може лише банк, що її видав.
Комментарии (5)
Не работает приложение
Комментарии (2)
Голд клуб умер. Вымогательство денег за печать на выписке.
Все видят как обслуживают обычных клиентов и это уже никого не удивляет давно.
Вот дошла очередь и до клиентов, состоящих в Голд Клубе. Нет, никто не просит и не надеется на какое то эксклюзивное ВИП обслуживание, не подумайте!!! Отечественному сервису до этого еще далеко как до Киева рачки. Речь о том что один раз за 5−10 лет решить проблему постоянного и лояльного клиента при его обращении можно уж как-то постараться на хоть каком то сносном профессиональном уровне.
Обратился с проблемой не куда-нибудь, а к «персональному менеджеру банка для участников программы Голд Клуб» — специально приехал с другого конца города. А в итоге попал в обычное отделение к обычному менеджеру, которая не смогла внятно ответить на элементарные вопросы и все свела к «обращайтесь по номеру 3700».
Так как уже находился в отделении попросил дать выписку по счету с печатью, на что ответили — с вас 100 грн. Мда… хитросделанные «банкиры» придумали новый вид сверхдоходного бизнеса — 2,5 доллара за шлепок печатью. Эдак за день работы можно 25.000+ долларов нашлепать и без каких либо затрат…
В общем, от былого мало-мальски сервиса и клиентоориентированности не осталось даже намека.
Зря потраченное мое личное время и деньги.
Комментарии (4)
Неможливо замовити POS-термінал
Написать комментарий
Неправомірним арешт рахунку соціального призначення «Є підтримка»
У п. 1 вищезгаданої Постанови зазначено:
«1. Накласти арешт на грошові кошти, що містяться на відкритих рахунках,… крім коштів, що містяться на рахунках накладення арешту та/або звернення
стягнення на які заборонено законом…»
Проте, на підставі цієї Постанови (всупереч зазначеного у Постанові виключення та нехтуючи нормами Закону України «Про виконавче провадження») Приватбанком було накладено арешт на банківский рахунок-картку єПідтримка, на який зараховується ВИКЛЮЧНО соціальна допомога, а саме виплата ВПО (Виписка додається).
Діючими нормативно-законодавчими актами України рахунок, відкритий за програмою єПідтримка, чітко визначений, як рахунок із спеціальним режимом використання, на який надходить ВИКЛЮЧНО соціальна допомога (про що ПриватБанку не може бути невідомо).
Згідно 3 ст. 52 Закону України «Про виконавче провадження» не підлягають арешту… кошти, що перебувають на рахунках із спеціальним режимом використання, спеціальних та інших рахунках, звернення стягнення на які заборонено Законом.
А отже, картковий рахунок єПідтримка, як і кошти, що надходять на нього за Державною цільовою програмою виплат ВПО — не підлягають арешту.
Таким чином, Приватбанк неправомірно наклав арешт на соціальний картковий рахунок, всупереч ЗУ та ігноруючи формулювання п. 1 Постанови ДВС щодо виключення рахунків, передбачених Законодавством.
При зверненні до ДВС від державного виконавця була отримана відповідь, що саме Банк проігнорував формулювання п. 1 Постанови та неправомірно арештував рахунок єПідтримка, а Постановою арешт такого рахунку НЕ ПЕРЕДБАЧЕНИЙ
Згідно нового закону від 06.05.23, якщо на картки накладено арешт, їх власник має змогу протягом одного календарного місяця здійснювати видаткові операції з певного рахунку на суму в межах двох розмірів мін. заробітної плати, а також сплачувати податки, збори. Для цього необхідно звернутись до органу, який наклав арешт, і написати заяву для визначення такого рахунку.
Комментарии (10)
Чому шахраї вводять три рази не вірний CVV код банк не блокує карти ,а дає купу спроб,щоб шахраї підібрали той код!
Питання до Банку:
1. Чому мені не надійшов 3dSC для проведення транзакцій (не потрібно відповідати про безпечні та сумнівні сайти, це тут ні до чого, кошти з банку випускаєте ви і ваша система безпеки).
2.Чому шахраї вводять три рази не вірний CVV код банк не блокує карти, а дає купу спроб, щоб шахраї підібрали той код!
Для проведення оплати в інтернеті або прив'язки картки для здійснення операцій без додаткового підтвердження в подальшому необхідно ввести дані картки, що відомі лише її власнику. При цьому недостатньо знати лише CVV-код, також треба ввести строк дії та номер картки. Зазначимо, що у випадку прив'язки картки до сайту, власник картки тим самим дає згоду на списання платежів даним сайтом/сервісом без необхідності повторного підтвердження операції.
Також повідомляємо, що заявки на повернення коштів знаходяться в обробці (крім тих, по котрим списання було відсутнє, що можна перевірити у виписці по картці), та у випадку, якщо при вказаному платежі не був введений 3D-secure пароль (СМС на Ваш номер телефону) — шанси оскаржити дану операцію і повернути кошти розцінюються, як високі. Однак хочемо звернути увагу на те, що розгляд подібних справ строго регламентовано правилами платіжних систем і може зайняти від 45 до 120 днів.
Комментарии (7)
Не користуйтеся цим банком
Комментарии (3)
#antifraud касир відділення вкрала з мого рахунка суму 6400
Комментарии (2)
Как банк работает с постоянными клиентами.
Значит с момента начала еще карантина я стал не способным платить по кредиту. Тогда Банк в марте 2021 получил Судебный Наказ на сумму 21619,90 грн.(остаток по кредиту), и было открыто Исполнительное производство. Но Исполнитель его по итогу закрыл 06.2021 года. Вроде бы как все, но с августа 2022 года Банк сам начал снимать деньги с карт в счет погашения по кредиту и заблокировал карты. В январе 2023 года карты были уже активные, но поступавшие на них деньги списывались в счет погашения кредита. На начало 2023 года остаток долга составлял 3900 грн. Дальше интересней, в феврале 2023 года в «Дий «приходит мне уведомление об открытий исполнительного производства на сумму 22126,12 грн.+301 грн.+2353 грн Всего получилось к оплате 25262,78 грн. Я обращаюсь в Банк мне четкого ответа не дали как это так, только сказали что долг в банке 3900 грн.В марте поступили деньги на карту и автоматически погасился кредит. На данный момент Исполнительное производство открыто, все счета заблокированы. Исполнитель требует от банка письмо либо чтоб банк забрал документы на стягнення.А Банк говорит ни чего ни знаю, долга нет, берите выписку через прива24 или в отделении за 100 грн. Ладно, но с меня исполнитель требует свое вознаграждение с 22126.12 грн это 10% и комиссию об открытии производства. Хотя долг на момент открытия производства был 3900 грн. И как решить вопрос не понятно.Банк посылает в исполнительную службу, а Служба в Банк.
Комментарии (3)
Краткое описание как Privat24 занимается скамом навязывая овердафт:)
Услышав от сотрудника что это мои деньги и они у меня уже давно находятся на балансе, но по каким то причинам плохой работы банка, эта сумма не отображалась. В последствии сняв деньги с карты, на следующий день обнаружил эту же сумму, но уже в минусе на своей карте, банк просто грамотным путем небольших манипуляций вгоняет людей в кредит, при чем, мой кредитный лимит составляет 0 грн, и всегда так было, я никогда не пользовался кредитными деньгами, мне даже в приложении пишет что я превысил кредитный лимит, с учетом того что с технической точки зрения я не могу этого сделать. Последующий звонок в техподдержку, я услышал лишь то что такое часто бывает, ни кто и ни чем помочь не может, при аргументировании того что есть даже запись звонка в самом банке, где сотрудник говорит что это мои деньги, для приватбанка это не аргумент, там действуют совсем другие правила и свои законы. Итог прост, небольшими спекуляциями вгоняют людей в овердрафт (микрозайм), в итоге человек должен выплачивать деньги с % приватбанку. Мой совет — не пользуйтесь приватбанком24, лучше перейти в другой банк.
На картці може виникнути мінусовий баланс у випадку, якщо раніше проводилась оплата на певному сайті та на момент авторизації коштів було достатньо для оплати, але сайт одразу не підтвердив списання зарезервованої суми, а зробив це пізніше, тому сума була в доступному балансі і могла бути використана повторно клієнтом. В такій ситуації овердрафт є вимушеною мірою та необхідним механізмом, що дозволяє коректно працювати картковому рахунку та обслуговувати його згідно вимог міжнародної платіжної системи.
Інформація по овердрафту також зазначена в умовах і правилах надання банківських послуг: https://privatbank.ua/terms
Комментарии (5)