Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Владлен Мамаев 5 июня 2023, 19:11
Возникла такая проблема: раньше у меня и моих родственников периодически «слетал» вход в приложение Приват24, я себе и им делал это по инструкции, которая распространена в интернете и Ютубе, а именно — Чат в приложении — написать, что нахожусь на неподконтрольной территории, нет укр.моб связи, — и система автоматически подключала живого специалиста, а дальше по его запросу всё проходило достаточно легко
А вот недавно в очередной раз «слетел» вход в Приват24, я зашёл в чат поддержки и попробовал так же всё сделать, но нет!- потребовало сразу авторизацию по номеру, после этого система выдала перечень возможных вопросов, но теперь их набор изменился, и нет того самого через который можно выйти на живого специалиста, если прописывать боту просьбу/требование подключить специалиста, он либо переводит на другой вопрос/ включает дурака.система предложила для решения вопроса — сделать вход по селфи с паспортом/id -картой, этот вариант, естественно, не прошёл…я атак понимаю, что с братом «кашу не сварить»
Попрошу совет/рекомендации, что делать в чате, чтобы выйти на живого специалиста?
Приватбанк
Ответ банка
6 июня 2023, 10:01
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що при зверненні в чат виникла така ситуація. Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника. На жаль, за залишеними даними ми не змогли ідентифікувати вас, щоб проаналізувати ваше звернення. Додатково написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити актуальні контакти, та розібратись в ситуації.
Dmytro1111 5 июня 2023, 17:06
Жаловался только что на банк-конкурента, и решил в очередной раз поблагодарить Приват за сотрудничество. Банк очень крутой. Все вопросы решаются и в онлайне и по телефону (у меня ВИП — обслуживание). Цена за ВИП — пакет очень вменяемая. Замечательная персональный банкир. Вежливые и грамотные консьержи. Я общался со многими европейскими банками в т. ч. по ВИП — обслуживанию. Лучше Привата нет нигде.
Приватбанк
Ответ банка
5 июня 2023, 17:52
Вітаємо.
Нам стає тепло на душі коли читаємо такі відгуки. Дякуємо, що ви з нами :)
Hearddrags 4 июня 2023, 11:33
Доброго дня!
Я — Дмитрієва Марія Іванівна.
Хочу висловити щиру подяку співробітнику ПриватБанку Буряк Владиславу!
1 Червня, близько 13.15 я зателефонувала на гарячу лінію ПриватБанку і просила допомогри мені знайти в архівах підтвердження відкритих мною у 2018 році валютних депозитах, тому що співробітники у двох відділеннях, до яких я заходила не знали як це зробити.

Буряк Владислав (призвище точно пам«ятаю, а ім»я можу переплутати) дуже уважно вислухав мене, на гучному зв«язку дуже детально розповів мені по-кроках як знайти і сформувати необхідні мені документи, щоб там були не лише номери депозиту, а і суми (саме вони мені були необхідні для нотаріуса для підтвердження сум мого доходу, задля оформлення мною заповіту на мого сина).
В мене кілька разів не виходило встановлення дати, того періоду, за який я хотіла здійснити пошук відкритих раніше депозитів. Владислав спокійно підказував мені як знайти «спільну мову» з календарем пошуку (доречі: він геть не зручний). Нам все вдалося. Депозити були знайдено, довідки сформовано і надіслано на мій e-mail. Це було НАЙПРИЕМНІШЕ І НАЙПЛІДНЕ спілкування із співробітником ПриватБанку за все моє життя! Дійсно, Владислав — компетентний, уважний співробітник! Щиро йому дякую!
Приватбанк
Ответ банка
4 июня 2023, 14:12
Вітаємо. Дякуємо за ваші слова, вони надихають та мотивують наших співробітників якомога якісніше виконувати свої обов'язки!
kadet0000700007 4 июня 2023, 10:39
Хотів скористатися послугою оплата частинами але під час оформлення товару з’ясувалось що я не можу нею користуватися, тому що кредитний ліміт в мене 0.
Не розумію чому в мене кредитний ліміт став нульовим адже до цього як користуватися цією послугою і завжди без запізненням вчасно хто сплачував кошти по кредиту. Ніяких попереджень від представників ПриватБанку ніяких повідомлень не надходило про те що кредитний ліміт у мене став нульовим.
Приватбанк
Ответ банка
4 июня 2023, 14:05
Вітаємо. Банк приймає рішення про розмір ліміту за даною послугою та про його надання індивідуально для кожного клієнта на підставі математичної моделі, яка будується на великій кількості показників. Зауважимо, якщо Банк перегляне рішення щодо збільшення ліміту, ви будете проінформовані про це додатково.
AnnaVortexXaos 3 июня 2023, 14:40
25.05.2023 р. державним виконавцем винесено постанову про визначення рахунку для 13400 грн.
25.05.2023 р. постанову надіслано Укрпоштою до ПриватБанку.
Кожного дня (чат підтримки, телефон) — банк відповідав, що не отримав.
Ситуація вкрай критична — повне позбавлення коштів для існування (арешт зарплатних коштів, що саме по собі протизаконно; необхідність допомагати батькам — 1 пенсія на двох 2700, необхідність лікування та ін. обставини).
Неодноразово попереджали банк, що такі його дії є доведенням до критичного для життя стану.
31.05.2023 р. — чергове звернення до банку (чат підтримки).
Банк «не бачить» постанови.
3 години в чаті на всі питання, на прохання перевірити та на пояснення критичних обставин — банк копіпастив ті самі «поради» (на рахунки накладено арешт, перевірте у реєстрі боржників, подайте заяву виконавцю про рахунок 13400 грн та ін.). У відповідь на те, що не тільки заяву давно подано, а і постанову виконавцем винесено про рахунок 13400 грн, і надіслано в банк!
За трек-кодом листа у виконавчій службі з’ясували, що постанову банк отримав 31.05.2023 р.
Надіслали в чат підтримки і фото трек-кода — тоді банк «побачив», що лист з постановою отримано! (Вірогідно, до цього не перевіряли, а 3 години давали в чаті «відписки».)
На прохання терміново розблокувати 13400 грн ще годину відмовлялися оформити звернення. На неодноразове питання чому і який закон це забороняє — ніякої розумної відповіді, окрім «не можна сформувати».
Врешті решт банк повідомив в чаті, що постанову отримано, «взято в обробку» і протягом 1−2 днів 13400 грн буде розблоковано (тобто вже в червні, тож 13400 грн за травень відібрано, і це у вкрай критичній ситуації, про що банку неодноразово повідомлено!).
03.06.2023 р. — 13400 грн досі не розблоковано!

Чому довго йшов лист? Бачу, багато хто про таке пише.
Трекінг листа на сайті Укрпошти: лист пройшов 14 кроків (!).
Відправлений 25.05.
У точці видачі 27.05 (за юридичною адресою ПриватБанку, держоргани направляють листи за юридичною адресою, і ПриваБанк надає виконавчій службі саме юридичну адресу).
27.05 банк перенаправив листа у м. Дніпро (не юридична адреса).
Тож 29.05 лист знов потрапив на сортувальний центр.
І 31.05 лист отримано у м. Дніпро.

Раджу всім перевірити трек-код листа від виконавця. Банк скеровує листи по довгому окружному шляху, а навіть і коли постанова отримана, каже, що не отримав. Затягування часу. (А от блокування рахунків — це в них миттєво!)
До речі, у батька виконавець виніс постанову про розблокування 13400 грн 22.05. Спеціалісти банку підтвердили її отримання через кілька днів (є запис розмови). А ще через кілька днів на питання, коли буде розблоковано, стверджували, що ще не отримали постанову!
(Ще приклад. Майже півроку після закриття виконавчого провадження, після надання банку рішення суду про скасування відкриття цього виконавчого провадження банк не знімав арешт з рахунків батька, в тому числі пенсійного!)

Судячи з форумів, соціальних мереж та інших інтернет-ресурсів, затягування розблокування 13400 грн має масовий характер.
По-перше, це взагалі звичайний спосіб дій чиновничо-банківського прошарку (совкова тяганина). На людей їм начхать.
По-друге — це спосіб масово відібрати у людей 13400 грн за травень.
Це окрім масового протиправного арешту зарплатних коштів, соціальних виплат та ін.
І це під час війни, коли навіть чужі люди намагаються допомагати!
А кому допомагає банк, коли фактично своїми діями заганяє людей в критичний стан і в ще більшу заборгованість?
Приватбанк
Ответ банка
3 июня 2023, 16:45
Вітаємо. Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Банк працює відповідно до вимог чинного законодавства та ми завжди прагнемо якомога швидше та якісніше вирішувати питання клієнтів. Звернулись до вас у особисті повідомлення для того, щоб уточнити ваш контактний номер телефону, деталі ситуації, а також проаналізувати ваше спілкування зі спеціалістами підтримки Банку.
Проблема решена
Юрій Коба 3 июня 2023, 13:34
Хочу поділитись однією не приємною історією з приват банком, перед війною не законно наложили арешт на картку для виплат соціальної допомоги, а також на заробітну картку, що в свою чергу заблокували до всіх коштів, не зважаючи на те що в виконавчому про арешт вказано накласти арешт на рахунки дозволенні законном, цільові виплати є спеціальним рахунком згідно закону 10 пункту 2, а також законом 46 про виконавче впровадження, банк все одно наклав арешт, аргументуючи, що це не є спеціальним рахунком, а просто рахунок для виплат, а те, що вони ставят призначення для виплат, соціальних виплат, заробітної плати, для виплат аліментів, то це ні чого не значить, виходить, що в приват банкові нема інших рахунків.
Після початку війни ввели закон про зняття арештів рахунків, що в свою чергу виконавча відправила виконавче впровадження стягувачу про повернення без виконання, цим виконавче провадження стає завершеним, алле не видалений с реєстру боржників, в цьому році виходить новий закон, що знову оновлює арешти і так як статут виконавчого провадження завершений, але не видалений з реєстру, то приват банк знову накладає арешт на ті ж самі рахунки по яких є цільові виплати, цим знову порушуючи закони про цільові рахунки, новий закон також передбачає, що можна визначити один з заблокованих рахунків для отримання двух мінімальних заробітних виплат на місяць, для цього треба сходити в виконавчу і написати заяву про визначення такого рахунку, що було і зроблено, написавши заяву, виконавча видала виконавчу постанову і відправила два листа до приват банку, одне електронне, друге заказним через укрпошту, після цього пройшло дві неділі, але банк так і не розблокував цей рахунок, позвонивши на гарячу лінію задавши питання в чому справа, оператор відповіла, що розпорядження з виконавчої не булу, чи вони не відправляли листа, добре, сходивши до виконавчої, вияснилось, що воно відправили, навіть переглянули електронний лист який стоїть в статусі доставлено, але не переглянуто, виконавча дала на руки постанову з підписом, печаткою і зареєстрованим номером, позвонивши знову до банку і задавши питання в чому тоді справа, вони або зачекайте і слухавку кладуть, а бо знову починають туж саму пісню, що немає листа від виконавчої, ні електронного ні заказного листа, не можу збагнути, як так може бути, виконавча відправила, а банк через дві неділі не отримала, рахунки так і залишилися заблокованими, враховуючи, що я хворію на цукровий діабет, що інсулін який мені видають не повністю безкоштовний, то я тепер не маю змоги взяти його, так як бан заблокував мої рахунки, соціальну та заробітну, залишив мене повністю без грошей, так що люди робіть виводи стосовно цього банку, не дай боже щось станется та заблокують ваші рахунки не дивлячись на те що цільові рахунки не можуть блокувати, то приватбанку байдуже, що порушуюсь закон, та щей займаються брехнею, стосовно що їм листи не надійшли, коли виконавча показує що вони відправили листи ще дві неділі тому, також електронний, довіри до такого банка немає, також всім раджу якщо ви опинилися в подібному становищу, надсилати скаргу на приватбанк до НБУ, я рахую, що це дуже допоможе їм не займатися брехнею і переглянути, що таке цілові виплати, і чи можна на них накладати арешт.
Приватбанк
Ответ банка
3 июня 2023, 19:33
Вітаємо. Звернулись до вас у особисті повідомлення для того, щоб уточнити деталі ситуації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Oleg Kol 2 июня 2023, 12:25
Отделение по адресу: Киев, пр-т Правды, 35
Объясните пожалуйста. Вы пишите что с 1 июня вы не выдаете средства с виртуальных долларовых карт вообще, только безналичные расчеты. Соответственно есть вопросы. 1 — это касается только виртуальных карт?
2 — вы заставляете все абсолютно международные переводы (RIA, western union, moneygram и тд) в ОБЯЗАТЕЛЬНОМ порядке зачислять на вашу валютную карточку, что само по себе уже незаконно и затем заказывать снятие валюты. Ваши сотрудники открыли сами виртуальную карту человеку в приложении чтобы он мог такие платежи обналичивать через кассу. Однако теперь непонятно как быть с western union платежами тогда раз вы запретили вообще обналичивать карты, с одной стороны вы заставляете зачислять на карту и не выдаете в кассе такие платежи без карточки, а с другой сами же запрещаете обналичивать с них эти платежи. Где логика? объясните пожалуйста как теперь быть? — теперь забрать платеж western union нельзя будет без физической карты, ибо нет смысла его на виртуальную зачислять потому что вы эти деньги просто тупо не станете выдавать? Или как? потрудитесь написать развернутый ответ который будет отражать действительно, а не опять вранье и некомпетентность ваших сотрудников при ответе, где вы врете!
Приватбанк
Ответ банка
2 июня 2023, 13:26
Вітаємо.
Ця стаття недостовірна, адже офіційно Банк не надавав такої інформації. Якщо відбудуться будь-які зміни, ми обов'язково повідомимо наших клієнтів. Радимо звіряти новини, які іноді містять провокаційну інформацію, з офіційними джерелами — з нашим сайтом https://privatbank.ua/ або НБУ.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
okhotenko 2 июня 2023, 11:22
ПриватБанк — розірвав зі мною ділові відносини в односторонньому порядку через те, що не змогли актуалізувати дані про мене — я був на лікуванні закордоном, що документально підтверджується (що само по собі вже суперечить положенням законодавства — про що свідчить судова практика). Я не став нічого доводити — раз банку не потрібні клієнти — піду до іншого банку. Заморожені на рахунках кошти банк віддавав близько 1 місяця і з численними переписками та заявами і відвідуваннями відділень, чим також нашкодив бізнесу, який платить податки (переписка збереглася).

Найгірше почалося згодом. Я відкрив рахунок ФОП в іншому банку. Почав працювати та приймати платежі на рахунок. І от — виявляється — що жоден клієнт ПриватБанку не може надсилати мені оплату (на рахунок в сторонньому банку) — ПриватБанк їм пише: «На жаль, здійснити прийом платежів на адресу даної компанії у нашому Банку неможливо. Змушені Вам відмовити в здійсненні даного платежу!». ПриватБанк заблокував таку можливість по коду ІПН. Це охоплюється положеннями законодавства про перешкоджання законній підприємницькій діяльності та псування ділової репутації! Шановні працівники банку мабуть прокоментують цей відгук словами «Банк у своїй діяльності керується законами і …». Але не наведе жодної статті, яка б обгрунтовувала таке свавілля та беззаконня.

Дану ситуацію вважаю за необхідне опублікувати на цьому сайті та залучити блогерів, щоб вберегти як можна більшу кількість людей від вибору цього свавільного банку-шкідника!
Приватбанк
Ответ банка
2 июня 2023, 13:27
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Банк працює до 17:00.
Я теж працюю з 8:00 до 17:00. Пішовши трішки раніше з роботи, зайшовши до банку о 16:45 мене звідти вигнали і сказали, що вже не робочий час)))
Операція обміну валюти займає 2 хв. До 17:00 можна, наприклад прийняти ще 5-ро людей.
Приватбанк
Ответ банка
1 июня 2023, 18:44
Вітаємо.
Звернулись до вас у особисті повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратись ситуації.
mikhaj2008 1 июня 2023, 9:46
Зробив замовлення в інтернет-магазині, передоплата — через liqpay. Гроші з картки зняли, в магазин — не надійшли. Звернення на гарячу лінію — тривале сплікування з роботом (розмова «сліпого з глухим»). Після вдалої спроби з'єднання з оператором та тривалого очікування на лінії повідомили, що інтернет магазин не пройшов якусь перевірку, яка може тривати до 180 днів і весь цей час мої кошти будуть «висіти» (В інтернет магазині перший раз чують про якусь перевірку). На моє запитання — чому знімали мої кошти з картки, якщо магазин у вас під підозрою, зрозумілою відповіді не отримав (посилаються на внутрішні регламенти). Порадили відкликати операцію. Після заявки про відкликання прийшло повідомлення, що сторк розгляду 45−120 днів, пояснення: «Банк, в якому проходила операція, зобов’язаний буде відповісти на наш запит. Зазвичай це відбувається за 42−120 днів». Тобто Приватбанк буде відповідати сам собі на свій же запит протягом півтора — три місяці. І весь цей час мої кошти будуть мені недоступні. Дуже яскрава ілюстрація тези на сайті системи — «Система LiqPay — це платіжний сервіс Банку, призначений для спрощення проведення розрахунків між фізичними особами, юридичними особами та/або фізичними особами-підприємцями в мережі Інтернет». Спростили, далі нікуди. Багато років користувався послугами Приват, особливих проблем не було. Ця ситуація заставляє задуматись.
Приватбанк
Ответ банка
1 июня 2023, 10:35
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратись в ситуації.
Yark12 31 мая 2023, 21:27
Після зняття готівки банкомат не повернув картку, картка іноземного банку, оператори говорять що повернути картку неможливо!!! Виходить що це крадіжка
Приватбанк
Ответ банка
1 июня 2023, 8:30
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності.
В даній ситуації радимо звернутись до банку, що видав картку для її блокування та подальшого перевипуску. З міркувань безпеки картка вилучена банкоматом не повертається, адже ідентифікувати вас, як власника даної картки може лише банк, що її видав.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Борис Сват 31 мая 2023, 18:56
Среда 31 мая, 18.00 не возможно зайти в Приват24.
Приватбанк
Ответ банка
31 мая 2023, 20:23
Вітаємо. Приносимо вибачення за отримані незручності, дійсно існували труднощі з авторизацією у застосунок Приват24. Наразі можливість користування додатком відновлено. У випадку, якщо у вас і досі виникають труднощі, радимо звернутись в наш чат підтримки за посиланням pb.ua/chat
SergeyBu 31 мая 2023, 17:25
Отделение по адресу: Одесса, ул. Тираспольская, 19
За более чем 15 лет в Приват Банке изменилось все и изменилось исключительно в худшую сторону.
Все видят как обслуживают обычных клиентов и это уже никого не удивляет давно.
Вот дошла очередь и до клиентов, состоящих в Голд Клубе. Нет, никто не просит и не надеется на какое то эксклюзивное ВИП обслуживание, не подумайте!!! Отечественному сервису до этого еще далеко как до Киева рачки. Речь о том что один раз за 5−10 лет решить проблему постоянного и лояльного клиента при его обращении можно уж как-то постараться на хоть каком то сносном профессиональном уровне.
Обратился с проблемой не куда-нибудь, а к «персональному менеджеру банка для участников программы Голд Клуб» — специально приехал с другого конца города. А в итоге попал в обычное отделение к обычному менеджеру, которая не смогла внятно ответить на элементарные вопросы и все свела к «обращайтесь по номеру 3700».
Так как уже находился в отделении попросил дать выписку по счету с печатью, на что ответили — с вас 100 грн. Мда… хитросделанные «банкиры» придумали новый вид сверхдоходного бизнеса — 2,5 доллара за шлепок печатью. Эдак за день работы можно 25.000+ долларов нашлепать и без каких либо затрат…
В общем, от былого мало-мальски сервиса и клиентоориентированности не осталось даже намека.
Зря потраченное мое личное время и деньги.
Приватбанк
Ответ банка
31 мая 2023, 20:24
Вітаємо. Звернулись до вас у особисті повідомлення для того, щоб уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Замовили термінал, привезли не з тим мерчантом, подали заяву на заміну. Старий забрали, новий привезти не можуть. Для заміни потрібно підписати заяву в приват-24, але заява не відображається для підпису. Для вирішення проблеми декларували 24 години, пройшло 6 днів. За можливості обирайте послуги інших банків.
Приватбанк
Ответ банка
31 мая 2023, 16:17
Вітаємо. Перепрошуємо за тривале очікування. Вашим питанням займаються профільні спеціалісти, за результатами обробки заявки з вами зв'яжуться.
Проблема решена
Olunka19862402 30 мая 2023, 21:31
Приватбанком була отримана Постанова Державної виконавчої служби про арешт коштів боржника (ВП 71332774).
У п. 1 вищезгаданої Постанови зазначено:
«1. Накласти арешт на грошові кошти, що містяться на відкритих рахунках,… крім коштів, що містяться на рахунках накладення арешту та/або звернення
стягнення на які заборонено законом…»
Проте, на підставі цієї Постанови (всупереч зазначеного у Постанові виключення та нехтуючи нормами Закону України «Про виконавче провадження») Приватбанком було накладено арешт на банківский рахунок-картку єПідтримка, на який зараховується ВИКЛЮЧНО соціальна допомога, а саме виплата ВПО (Виписка додається).
Діючими нормативно-законодавчими актами України рахунок, відкритий за програмою єПідтримка, чітко визначений, як рахунок із спеціальним режимом використання, на який надходить ВИКЛЮЧНО соціальна допомога (про що ПриватБанку не може бути невідомо).
Згідно 3 ст. 52 Закону України «Про виконавче провадження» не підлягають арешту… кошти, що перебувають на рахунках із спеціальним режимом використання, спеціальних та інших рахунках, звернення стягнення на які заборонено Законом.
А отже, картковий рахунок єПідтримка, як і кошти, що надходять на нього за Державною цільовою програмою виплат ВПО — не підлягають арешту.
Таким чином, Приватбанк неправомірно наклав арешт на соціальний картковий рахунок, всупереч ЗУ та ігноруючи формулювання п. 1 Постанови ДВС щодо виключення рахунків, передбачених Законодавством.
При зверненні до ДВС від державного виконавця була отримана відповідь, що саме Банк проігнорував формулювання п. 1 Постанови та неправомірно арештував рахунок єПідтримка, а Постановою арешт такого рахунку НЕ ПЕРЕДБАЧЕНИЙ
Приватбанк
Ответ банка
31 мая 2023, 18:14
Вітаємо. Банк діє відповідно до чинного законодавства, тому, варто зауважити, що жодним законом поточний рахунок із спеціальним режимом використання, на який зараховуватиметься одноразова допомога в рамках програми «єПідтримка», не віднесено до рахунків, по котрим заборонено накладення арешту або звернення стягнення на кошти.
Згідно нового закону від 06.05.23, якщо на картки накладено арешт, їх власник має змогу протягом одного календарного місяця здійснювати видаткові операції з певного рахунку на суму в межах двох розмірів мін. заробітної плати, а також сплачувати податки, збори. Для цього необхідно звернутись до органу, який наклав арешт, і написати заяву для визначення такого рахунку.
Проблема решена
Allaru11 30 мая 2023, 20:51
З карти «Універсальна» з кредитного ліміту були здійсненні шахраями списання, відбулися транзакції на суму 42559 грн.Безпека ПриватБанку мене не захистила! Карта у мене на руках, третім особам не передавала ні карти, ні персональних даних, катру не втрачала, купівлі- продажі через сайти не здійснювала.(я за фахом банківський працівник правила безпеки при користуванні банківськими картами мені відомі) Транзакції відбулися 29.04,30.04,01.05, у валюті та вночі.Шахраї вводили невірний cvv код,і банк не прийняв жодних дій, щоб запобігти шахрайству, також не було підтверджуючого дзвінка, не сповіщення про пітвердження даних списань, взагалі жодних сповіщень не було! Я відразу заблокувала карту у додатку та зателефонувала на 3700 Зрозуміло, що схема однакова! без будь-якого підтвердження операції списання грошових коштів (телефонний дзвінок, СМС повідомлення з кодом, повідомлення в додаток)
Питання до Банку:
1. Чому мені не надійшов 3dSC для проведення транзакцій (не потрібно відповідати про безпечні та сумнівні сайти, це тут ні до чого, кошти з банку випускаєте ви і ваша система безпеки).

2.Чому шахраї вводять три рази не вірний CVV код банк не блокує карти, а дає купу спроб, щоб шахраї підібрали той код!
Приватбанк
Ответ банка
31 мая 2023, 9:37
Вітаємо. Нам дуже прикро, що виникла така ситуація.
Для проведення оплати в інтернеті або прив'язки картки для здійснення операцій без додаткового підтвердження в подальшому необхідно ввести дані картки, що відомі лише її власнику. При цьому недостатньо знати лише CVV-код, також треба ввести строк дії та номер картки. Зазначимо, що у випадку прив'язки картки до сайту, власник картки тим самим дає згоду на списання платежів даним сайтом/сервісом без необхідності повторного підтвердження операції.
Також повідомляємо, що заявки на повернення коштів знаходяться в обробці (крім тих, по котрим списання було відсутнє, що можна перевірити у виписці по картці), та у випадку, якщо при вказаному платежі не був введений 3D-secure пароль (СМС на Ваш номер телефону) — шанси оскаржити дану операцію і повернути кошти розцінюються, як високі. Однак хочемо звернути увагу на те, що розгляд подібних справ строго регламентовано правилами платіжних систем і може зайняти від 45 до 120 днів.
HoHN21 30 мая 2023, 15:15
Виникла проблема, потрібні квитанції за оплату мого навчання, платежі були через картку мого батька, який нажаль помер. Я подав запит до підтримки, де наче почали розбиратися з моїм питанням, але в один момент мене попросили документи про смерть, я надав, і мені просто заблокували батькову сесію та сказали щоб я йшов лісом, тому що в них не видають квитанції або довідки третім особам. Я його рідний син, єдиний, а кому ви можете видати квитанцію, людині що померла ?! Що за п… в вашому банку, це квитанції за оплату мого навчання, там моє ї'мя вказано, але видати мені ж не можуть. Я дуже здивований, жалію що взагалі мав справу з цим банком, буду надалі користуватися Монобанком, ніж приватом. Це жах
Приватбанк
Ответ банка
30 мая 2023, 17:48
Вітаємо. Звернулись до вас у особисті повідомлення для уточнення деталей ситуації та вашого контактного номеру телефону.
Проблема решена
MariaShelenko 30 мая 2023, 15:14
Доброго дня! На даний час я знаходжуся за кордоном. 22 травня 2023 року моя подруга Кукудяк Н. П. о 15:54 перерахувала через касу відділення банку за адресною: м.Івано-франківськ вул.Вовченецька 225 А — суму 6336.16 грн. Згодом в додатку приват 24 я помітила що на мій рахунок будо зараховано суму 6300 грн о 15:56. О 18:12 з мого рахунку будо здійснено операцію по зняттю готівки на суму 6400 грн. — я і моя картка фізично знаходилися за кордоном і я не проводила операції зі зняття готівки. Згодом, а саме 26. 05 моїй подрузі зателефонували з відділення банку з приводу повернення «помилково зарахованих коштів» — на що була відповідь зо кошти я не знімала. Працівник пообіцяла розібратися, а згоди вже почала погрожувати блокуваннями рахунку і «негативною характеристикою в банку». Сьогодні 29.05 до мене телефонував інший «працівник банку» який представився співробітником служби безпеки банку (його номер телефону +380 (97) 808 44 75) — даний працівник теж погрожував блокуванням усіх рахунків і «негативною репутацією в банку» після чого відправив мені заяву написану ним від руки для мене як зразок щоб я написала ідентичну для «повернення помилково зарахованих коштів». Прошу вас допомогти мені повернути кошти які було не незаконно перераховано злочинним шляхом з мого рахунку і провести службове розслідування з цього приводу адже це грубе порушення Закону «Про Банки і Банківьську діяльність» і норм банківської справи. Маю усі скрін школи операцій, а також зразок заяви — я і моя подруга можемо надати усю необхідну інформацію
Приватбанк
Ответ банка
30 мая 2023, 17:11
Вітаємо. Всю інформацію стосовно описаної вами ситуації передано відповідальним співробітникам на розгляд. За результатами перевірки з вами буде проведено зворотній зв'язок.
AndreyAO 30 мая 2023, 11:06
Хочу поделится историей закрытия кредита в Приват банке.
Значит с момента начала еще карантина я стал не способным платить по кредиту. Тогда Банк в марте 2021 получил Судебный Наказ на сумму 21619,90 грн.(остаток по кредиту), и было открыто Исполнительное производство. Но Исполнитель его по итогу закрыл 06.2021 года. Вроде бы как все, но с августа 2022 года Банк сам начал снимать деньги с карт в счет погашения по кредиту и заблокировал карты. В январе 2023 года карты были уже активные, но поступавшие на них деньги списывались в счет погашения кредита. На начало 2023 года остаток долга составлял 3900 грн. Дальше интересней, в феврале 2023 года в «Дий «приходит мне уведомление об открытий исполнительного производства на сумму 22126,12 грн.+301 грн.+2353 грн Всего получилось к оплате 25262,78 грн. Я обращаюсь в Банк мне четкого ответа не дали как это так, только сказали что долг в банке 3900 грн.В марте поступили деньги на карту и автоматически погасился кредит. На данный момент Исполнительное производство открыто, все счета заблокированы. Исполнитель требует от банка письмо либо чтоб банк забрал документы на стягнення.А Банк говорит ни чего ни знаю, долга нет, берите выписку через прива24 или в отделении за 100 грн. Ладно, но с меня исполнитель требует свое вознаграждение с 22126.12 грн это 10% и комиссию об открытии производства. Хотя долг на момент открытия производства был 3900 грн. И как решить вопрос не понятно.Банк посылает в исполнительную службу, а Служба в Банк.
Приватбанк
Ответ банка
30 мая 2023, 12:40
Вітаємо. Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Законом скасовано дозвіл на можливість користування коштами до 100 тис. грн. по арештованим рахункам, який було тимчасово встановлено з березня 2022 року. Ми можемо зняти встановлене обмеження лише коли отримаємо документ від виконавчої служби про зняття арешту. Радимо звернутись до органу, який встановив обмеження з довідкою, що підтверджує відсутність заборгованості.
Проблема решена
JhonSnow 29 мая 2023, 22:38
Зайдя на карту и обнаружив не маленькую сумму, которой у меня не было до этого на карте, первым делом позвонивши в техподдержку, уточнив чьи это деньги, возможно отправил мне случайно человек, или это деньги банка, тд и т. п.
Услышав от сотрудника что это мои деньги и они у меня уже давно находятся на балансе, но по каким то причинам плохой работы банка, эта сумма не отображалась. В последствии сняв деньги с карты, на следующий день обнаружил эту же сумму, но уже в минусе на своей карте, банк просто грамотным путем небольших манипуляций вгоняет людей в кредит, при чем, мой кредитный лимит составляет 0 грн, и всегда так было, я никогда не пользовался кредитными деньгами, мне даже в приложении пишет что я превысил кредитный лимит, с учетом того что с технической точки зрения я не могу этого сделать. Последующий звонок в техподдержку, я услышал лишь то что такое часто бывает, ни кто и ни чем помочь не может, при аргументировании того что есть даже запись звонка в самом банке, где сотрудник говорит что это мои деньги, для приватбанка это не аргумент, там действуют совсем другие правила и свои законы. Итог прост, небольшими спекуляциями вгоняют людей в овердрафт (микрозайм), в итоге человек должен выплачивать деньги с % приватбанку. Мой совет — не пользуйтесь приватбанком24, лучше перейти в другой банк.
Приватбанк
Ответ банка
30 мая 2023, 9:32
Вітаємо.
На картці може виникнути мінусовий баланс у випадку, якщо раніше проводилась оплата на певному сайті та на момент авторизації коштів було достатньо для оплати, але сайт одразу не підтвердив списання зарезервованої суми, а зробив це пізніше, тому сума була в доступному балансі і могла бути використана повторно клієнтом. В такій ситуації овердрафт є вимушеною мірою та необхідним механізмом, що дозволяє коректно працювати картковому рахунку та обслуговувати його згідно вимог міжнародної платіжної системи.
Інформація по овердрафту також зазначена в умовах і правилах надання банківських послуг: https://privatbank.ua/terms

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43 44
USD 41.1 41.7
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43 44
USD 41.1 41.7
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝