×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43 | 44 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
Відмовилися прийняти доларову купюру.
Комментарии (2)
Банк без обов’язків
В описаній вами ситуації радимо звернутись до банку, який видав вам картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та подати заявку на повернення коштів. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди робимо все, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, та повернути кошти у разі підтвердження збою.
Комментарии (3)
ПриватБанк найгірший банк
Зв’язатись з ПриватБанком не можливо, через те що номер телефону не являється прив’язаний (3700- бот), чат-бот не ідентифікує та не дає змогу з оператором поспілкуватись.
Відділення на вихідних не працюють!
Я вважаю, що дана ситуаціє є дуже мерзотною, як таке може бути, що неможливо з банком зв’язатись, гроші всі на картці.
Зараз одні матюки!!! Це УЖАС!!!
Обмеження може проводитись Банком для збереження коштів та щоб переконатись, що саме власником рахунку проводилась певна операція, і дані картки не потрапили до рук шахраїв.
Для зняття обмежень в такому випадку рекомендуємо звернутись у чат підтримки за посиланням pb.ua/chat для ідентифікації та підтвердження операції. Зауважимо, що під час звернення необхідно мати доступ до камери та паспорту, або ж картки ПриватБанку.
Комментарии (4)
ПриватБанк не захищає картки свої клієнтіа
Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо). У випадку, якщо при вказаному платежі не був введений 3D-secure пароль (смс на ваш номер телефону) — шанси оскаржити дану операцію і повернути кошти розцінюються, як високі. Однак хочемо звернути увагу на те, що розгляд подібних справ строго регламентовано правилами платіжних систем і, дійсно, може зайняти від 45 до 120 днів. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Комментарии (2)
Приват Банк продовжує працювати проти людей, а не «для»
Отже, 9.06 в 12:35 за адресою Шевченко 145 банкомат не видав кошти, при цьому одразу списав 20 тис з мого рахунку. Ніяких пояснень чи помилок банкомат не відобразив.
Зателефонувавши до оператора, з проханням обробити заявку в цей же день, тому що потрібні кошти на погашення оренди, я почула, що це залежить від складності опрацювання заявки і може зайняти від 1−14 днів. Потім, операторка, щоб я відстала додала: «я бачу, що заявка в роботі і буде опрацьована протягом 24 годин, незважаючи на вихідні «.
Вже минула майже доба, коштів мені не повернули.
Інкасатори на місті банкомату вчора були, так в чому проблема?
* чому я вважаю цю ситуацію «відмиванням коштів».
Таких, як я жертв приват банку вчора було багато, тому що банкомат не відображав помилку на екрані і люди не підозрюючи про хитрість системи, пробували зняти кошти. Були сльози і благання повернути гроші, тому що у багатьох вони могли бути останні на ліки, допомогу, їжу.
Отже, по-перше, я все ж таки сподіваюсь, що мені повернуть мої кошти сьогодні, як і пообіцяли.
По-друге, вам потрібно покращувати ваш сервіс, і у вас є гарний приклад вашого гідного конкурента Монобанк, який до речі обробляє такі запити, як критичні і повертає кошти протягом 20 хвилин, ще навіть компенсує свою помилку компліментом.
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Комментарии (9)
Терминал самообслуживания сожрал грошики, не сказав спасибо
Раді, що ваше питання успішно вирішено. Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу!
Написать комментарий
Приват перейшов уже всі «червоні лінії»
Жодні звернення до банку із надсиланням копії Постанови про закриття справи не подіяли.
Подіяло звернення до Держвиконавчої служби. 8 червня банк арешт зняв і навіть надіслав мені листа про зняття арешту. Мені особисто дзвонила співробітниця Держвиконавчої служби, щоб перевірити факт зняття арешту.
Але буквально через день — 9 червня (в п’ятницю ввечері) банк знову заблокував мій рахунок на підставі все того ж давно закритого провадження.
Я не маю слів! Лише бажання більше ніколи не мати справ з шахраями, яки називають себе банкірами. І це — державна установа.
Таке враження, що гроші у людей блокуються спеціально, щоб вільно користуватися ними, поки нещасні власники рахунків будуть оббивати пороги виконавців.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Комментарии (1)
Юристи в привату це дно
Так ось у 2022 році юридичний відділ приватбанку знову подає у виконавчу на відшкодування коштів!!! при відсутності заборгованості!
Більше того вже у травні 2023 коли я передзвонив юристу приватбанку почув щось на кшалт «о… дійсно заборгованості немає, я просто не перевірив!!!»
Я вирішив не розбиратися, а сплатити виконавчий збір для швидкого разблокування рахунку у приватбанку /взагалі цікаво як можно заблокувати рахунок по якому є уявний борг для погашення боргу/ для чого перевів гроші на рахунок і надав повідомив про це виконавця для списання виконавчого збору.
Тобто я маю скаргу на дії /бездіяльність/ юристів приватбанку і на затримку в сплаті платежа виконавчій службі зі сторони приватбанку. Взагалі якесь дно.
Мені досі не вкладаєтся в голові як можно блокувати рахунок по якому є уявний борг і не звернути уваги на те що боргу дефакто немає/це до юристів приватбанку що не перевірили стан рахунку/
Шкодуємо, що вам довелось стикнутись з такою ситуацією.
Банк діє виключно в рамках чинного законодавства. На законодавчому рівні було скасовано дозвіл на можливість користування коштами до 100 тис. грн. по арештованим рахункам, який було тимчасово встановлено з березня 2022 року.
В ситуації, коли по клієнту банк має виконавче провадження про накладення арешту ми маємо обмежити рахунки. Якщо арешт було знято, але до банку не надійшов відповідний документ про це — ми не маємо змоги зняти арешт без відповідної постанови, надісланої виконавцем. Після отримання постанови обмеження знімається.
Комментарии (2)
Помогли з паспортом
Комментарии (1)
Безпідставне блокування / складність розблокування
Розуміємо вашу ситуацію, та відповідно до Умов та Правил надання банківських послуг заборонено передавати інформацію з обмеженим доступом третім особам, в т.ч. членам сім'ї. Для описаних цілей можна зробити додаткову картку за дорученням.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Комментарии (7)
Неможливо отримати міжнародні перекази
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти розібратись.
Комментарии (5)
Звідки взявся мінус на карті для виплат
Нібито Я двічі використала одну сумму коштів, нібито якийсь резерв, хіба Я просила або робила запрос або ж брала кредит?
Наразі ж в мене на балансі мінус 3515 гривень, не сьогодні так завтра Я отримую соціальну допомогу на яку Я до речі розраховую, але якщо це питання не вирішиться то Я залишусь без соц допомоги
Та ще й не перекриє!
Невже через халатність банку, Я повинна потерпати???
Коли Ви здійснюєте оплату карткою, за кадром відбувається безліч операцій:
1. Після зчитування картки терміналом або введення реквізитів картки на сайті банк-еквайер (банк, який володіє терміналом або обслуговує інтернет-магазин) направляє дані в платіжну систему для авторизації.
2. Платіжна система перенаправляє дані для авторизації банку-емітенту (банк, що випустив картку), попередньо провівши перевірки для безпеки операції.
3. Як тільки банк-емітент отримує дані за операцією, він перевіряє можливість проведення конкретної транзакції (ліміти, баланс картки, блокування, коректність введених даних за карткою: ПІН-код/CVC2/строк дії тощо). Результат перевірки (схвалено чи відмова) повідомляється тим самим шляхом, але в зворотному порядку. У підсумку Ви побачите результат операції на терміналі або сайті інтернет-магазину, також ми додатково інформуємо про це в додатку Privat24.
4. Якщо операцію схвалено, на картці блокуються кошти в розмірі, що направив еквайер. Саме списання пройде пізніше, його строки залежать від платіжної системи, регіону, де здійснювалася операція, типу операції тощо.
Можуть виникати такі ситуації, що при спробі оплати карткою, сума на картці заблокована, але товар або послуга не отримана.
У більшості випадків такі блокування скасовуються протягом кількох днів з моменту проведення операції за ініціативою точки.
Власник карти, якщо у нього є підтвердження неуспішного проведення операції (копія чека повернення товару, скасування операції та ін.), Може звернутися в підтримку ПриватБанку і залишити заявку на розблокування суми.
У будь-якому випадку, сума транзакції, що не відбулася, повертається на баланс картки протягом 11 днів.
Комментарии (11)
Приват банк шахраї
Залишок 44 000грн
Приват подав на мене в суд без жодного для мене повідомлення, суд виніс вирок сплатити борг, Приват банк подав на апеляцію бо йому мало було …хотіли проценти пеню штрафи ітд
На виконавчу надійшло тоді я дізналась що в мене був суд з цими шахраями,
Мені знімали з групи інвалідності 20% виконавча
Почалась війна перестали знімати
У виконавця сума 68 000 це разом з виконавчими оплатами
Пішла я в банк Приват, а в них -88 000тис
Ці уроди після суда дальше нараховують шалені проценти
Хотіла я вирішити питання і запропонувати що я можу сплатити ту суму голови яку я брала без всяких процентів, на що вони відповіли що можуть списати і сума 62 000тисячі
Я брала 50 000тисяч і з них залишок 42 000тисячі
Хотіла я вирішити по нормальному відати гроші але я проценти НЕ збираюсь платити, під час війни і можуть списати!
Я на групі інвалідності не хочуть так то буде по 400грн в місяць і то після закінчення війни бо зараз під час війни не знімає виконавча!
Не рекомендую цей банк соціальні проучаю ощад банк
Люди переходьте в ощад всі кажуть що приват банк це окремий світ з своїми законами!
Звернення до суду про стягнення заборгованості не припиняє дію укладеного між сторонами договору, у тому числі в частині нарахування відсотків та штрафних санкцій.
Не забувайте, що своєчасне виконання зобов’язань – запорука формування позитивної кредитної історії. Завдяки бездоганній кредитній історії ви можете розраховувати на лояльне ставлення банку в разі надання вам нових кредитів.
Комментарии (4)
Приватбанк неправомірно вимагає надавати паспортні дані іншої особи
Прошу максимального розголосу!
В своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України, перш за все нормативно-правовими актами Національного банку України.
Статтею 10 Закону України «Про валюту і валютні операції» встановлено зобов’язання суб’єктів валютних операцій – резидентів надавати інформацію про їхні валютні операції уповноваженим установам, через які здійснюються такі валютні операції.
Відповідно до п. 6 Положення про порядок здійснення уповноваженими установами аналізу та перевірки документів (інформації) про валютні операції, затвердженого Постанова Правління Національного банку України 02.01.2019 № 8 (надалі – Постанова № 8), уповноважена установа здійснює первинний аналіз документів (інформації) про валютні операції, на які розповсюджуються вимоги цього Положення, до моменту проведення валютної операції з метою виявлення сумнівної валютної операції. Виявлення сумнівної валютної операції може здійснюватися шляхом установлення наявності індикатора, зазначеного в додатку до цього Положення (уключаючи індикатор, установлений на власний розсуд уповноваженої установи). За однією валютною операцією може бути встановлено декілька індикаторів.
Уповноважена установа в разі установлення індикатора, зазначеного в додатку до цього Положення (уключаючи індикатор, установлений на власний розсуд уповноваженої установи), здійснює додатковий аналіз документів (інформації) про валютні операції (далі — додатковий аналіз) з метою підтвердження або спростування належності валютної операції до сумнівної (п. 8 Постанови № 8).
Згідно з п. 9 Постанови № 8 уповноважена установа під час здійснення додаткового аналізу має право витребувати від суб’єкта валютної операції додаткові документи (інформацію), перелік яких зазначений у додатку до цього Положення (далі — додаткові документи), у визначених уповноваженою установою обсягах та строки.
Перелік додаткових документів не є вичерпним. Уповноважена установа самостійно визначає обсяг та перелік додаткових документів за умови забезпечення виконання достатності та адекватності вжитих заходів на виконання вимог пункту 13 цього Положення.
Комментарии (4)
Банкомат списав гроші але не видав їх, підтримка відповідає шаблонами
Сума не мала — 20000 гивень.
Банкомат довго відщитував гроші і викинув червону помилку з надписом що тичасово гроші не видаються і не приймаються.
Гроші списалися з монобанку.
Відразу зайшли блище відділення приватбанку, там сказали дзвонити в монобанк і в підтримку приватбанку.
Зателефонував в підтримку приватбанку, відразу сказав який банкомат, вони сказали що оформили якусь заявку на перевірку банкомату, а також сказали дзвонити на підтримку монобанку що я і зробив.
В монобанку сказали що заявку створили, чекати 10 чи 11 днів якщо не вернуть то будуть подавати документи в платіжну систему для оскарження, цей проце займає біля 60 днів.
Пройшло 7 днів, виріши взнати якісь деталі по ситуації, зателефонував в приват банк (врешті приватбанк має повернути гроші монобанку і логічно що в приватбанку мають якось знати деталі ситуації), там відповідають шаблонами кажуть дзвоніть в монобанк розбирайтесь, запитував по тому банкомату чи перевірили його (бо казали що запит на перевірку створили) — нічого незнають, чекайте, дзвоніть в монобанк…
Ніхто нічо більш-меньш конкретно неможе сказати, як таке може бути, приват банк має повернути гроші значить інформацію якусь має знати по статусу, але нічого ніхто в підтримці не може сказати.
В момент коли банкомат заблокував гроші, ми спитали в банку які гарантії що банкомат не видасть ці гроші першому прохожому коли розблокується, кажуть та таке ніби неможе бути, але гарантій конкретно немогли дати.
Ніхто нічо незнає, ждіть, а скільки незрозуміло, гарантій ніхто не дає :(
Розуміємо, що схожі відповіді іноді можуть викликати хвилювання, однак Банк працює відповідно до правил Міжнародної Платіжної Системи. Саме тому, ми радимо звернутись до банку, який видав картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та подати заявку на повернення коштів і у разі підтвердження факту збою очікувати повернення коштів у визначений термін. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, та надати відповідь Банку, що видав вам картку.
Комментарии (3)
Авторизували шахрайські операції на суму більше інтернет ліміту
Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код, термін дії, а також номером картки. Таку інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо). Окремо варто позначити, що ліміт на оплату в інтернеті використовується в разі оплати на ризикових сайтах. У випадку, якщо оплата проходить не на ризиковому сайті даний ліміт не буде задіяний. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Комментарии (4)
некомпетентність консультанта в колцентрі
Дійсно, у випадку відправки з Paypal гривневого переказу на валютний рахунок у ПриватБанку буде здійснено конвертацію, через що сума зарахування може змінитись. Щоб вам було вигідніше провести оплату через PayPal, під час вибору способу оплати, радимо натиснути кнопку Change — View conversion rate options та вибрати Курс компанії-емітента Вашої картки. Тоді оплата пройде по курсу ПриватБанку. Або ж радимо проводити зарахування на рахунок у валюті гривня для уникнення конвертації взагалі.
Також окремо зазначимо, що клієнти ПриватБанку можуть переводити кошти з гаманця PayPal на гривневі кредитні картки Visa та Mastercard без додаткових комісій або на гривневі дебітні з комісією за зарахування 0,5% від суми переказу, та 2% за зарахування на валютні картки (всі валютні картки не залежно від типу).
Ми проведемо роботу зі спеціалістами підтримки, аби у майбутньому уникнути неточності під час консультації. За результатами з вами буде проведено зворотній зв'язок.
Написать комментарий
Зняття готівки в банкоматі ПриватБанк
Кошти були списані з карти, а готівку не видало, на банкоматі показало «Помилка». Одразу зателефонував на гарячу лінії та зафіксував заявку про повернення коштів. Далі 06.06 в районі 10−11 години ранку зателефонував до оператора, який сказав мені що банкомат вже було інкасовано, вашу заявку одобрено та кошти вам повернуть протягом цього дня. Станом на 07.06 кошти не було повернені… Багато дзвінків до операторів, кожен з них говорить зовсім різні речі, хто каже просто «Вибачте будь ласка», хто просто чекайте ще 14 днів, а останній оператор сказав що мої кошти були переведені на якусь іншу карту, незрозуміло кому і технічний відділ буде перевіряти цю інформацію, а мені залишається просто очікувати, це жахливо і зовсім некомпетентно. Чому через технічні несправності я маю шукати гроші щоб позичити та розрахуватись за оренду житла.
Приносимо вибачення за незручності, пов'язані з роботою банкомату, а також з неточностями під час обробки вашого запиту. Ми провели роботу з відповідальними співробітниками для того, щоб таких ситуацій більше не траплялось.
Перевірили інформацію стосовно вказаної вами операції, та наразі вже отримали підтвердження збою. Повернення коштів буде проведено вам на картку з котрої було проведено операцію в найкоротші терміни.
Комментарии (1)
Відмовили в обслуговуванні без причин
Отримав P2P переказ коштів і мені без пояснення причин відмовили в обслуговуванні.
Що це таке?
Заблокували кошти на тиждень і потім просто відмова.
Комментарии (1)
Віддали депо склеєними доларами. Післали на центральний офіс.
Усі купюри проходять перевірку. В той же час, при здійсненні касових операцій у відділеннях банку клієнт зобов'язаний:
— рахувати гроші не відходячи від каси;
— перевіряти реквізити, вказані на касових документах, не відходячи від каси.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Зношені банкноти іноземної валюти (старі, обгорілі, порвані, велика кількість чи/та великі штампи, проколи) банк може тільки прийняти на дослідження в НБУ.
Комментарии (5)