×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.8 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Все курсы банка | ||
Шахрайство від Приват банку
За ці 180 днів я постійно намагалась у них зʼясувати причини, та що робити далі, була від них одна відповідь чекайте 180 днів. Писала листа до НБУ, зі скаргою, мені відповіли, що відшкодування буде повернене після 20.10.2023. Сьогодні 24.10.2023, грошей досі немає, і підтримці ничого не можуть пояснити. Тобто Приват банк шахраї, які не виконують умови укладеного договору, а просто присвоїли гроші
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Додатково вам була направлена офіційна відповідь з даного питання.
Комментарии (4)
Страховка , Захист на кожен день «лохотрон
Теперь хочется расторгнуть все отношения с банком и отказаться от всех их них предложений которых они очень красиво преподносят.
ПриватБанк не є страховим агентом. Зі сторони банку лише надається сервіс, за допомогою якого можна укласти угоду та зручно проводити оплату на страховку. В свою чергу, рішення про виплату компенсації приймає саме страхова компанія відповідно до умов договору та таблиці страхових випадків, за якими передбачена виплата коштів. Ознайомитись із договором страхування можна в Приват24, а також з відповідями страхової компанії в меню: « Сервіси» — «Страхування» — «Історія заявок по страхових подіях».
Комментарии (4)
Затягування розблокування рахунків
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Написать комментарий
Абсолютне дно
Також замість підтримки, яка мала б вирішувати проблеми клієнта, які банк постійно сам і створює, ви будете спілкуватися з роботом, який ніколи не переведе вас на живого оператора, і не вирішить абсолютно нічого, так як, повторюсь, банк не займається софтом, і робот абсолютно дубовий, наче типовий кацап.
Якщо у вас є можливість користуватися будь яким іншим банком, де присутня хоча б мінімальна повага до клієнтів (будь який, окрім даного), скористайтеся нею.
Нам дуже шкода, що у вас накопичилося стільки негативу, пов'язаного з нами. Ми докладаємо максимум зусиль, щоб в подальшому не виникало жодних труднощів у роботі сервісу.
При зверненні в підтримку, для зручності та заощадження вашого часу, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Наші оператори поруч 24/7!
Написать комментарий
4149 4390 2348 7394 Россоха в с
Россоха В. С.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не має можливості виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які зможуть отримати всю необхідну інформацію за офіційним запитом.
Комментарии (2)
Не працює функція автосписання. Служба підтримки не компетентна.
Прям сюр якийсь. Потім каже я уточню і перетелефоную. І все відморозилася. Дзвінок в підтримку був вчора приблизно 18:00.
Починаю жалкувати що зв’язався з приватом.
Ми також проаналізуємо дії співробітника під час вашого звернення на 3700. Про результати вас одразу повідомимо. Дякуємо за розуміння.
Написать комментарий
Покриваємо злочинців
Шкодуємо, що вам довелось зіткнутись з такою ситуацією.
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/safeness
https://privatbank.ua/safeness/card-safeness
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію по операції.
Комментарии (3)
Обман при отриманні валюти
Звичайно, що отримали відповідь, що треба було перевіряти біля каси і т.д. — іншого чесно кажучи в приват і не очікували. На зауваження, що позаду черга, а у відділенні немає кімнати для перерахунку коштів — касир сказала «Треба було заховатися в куточок і там перерахувати».
Це такий новий сервіс Приват — заховайся в куточок???
Старшого менеджера у відділенні немає — касир сказала звільнився. Не здивовані— з такими «колегами»…
І взагалі наш банк купюри в 500 євро не використовує в обігу… Нормально? Коли впевнені, що на відеозапису скоріш за все видно як касир днем раніше дає купюру в 500 євро.
Якби була купюра в 50 євро, то здав би втрачаючи відсоток за пошкодження але 500 євро. Втрачати мінімум 10% за пошкодження — це 50 євро!!!
Вирішив для себе, що закрию всі депозитні, кредитні та поточні рахунки і не буду мати ніяких справ з приват банком
Згідно з «Договором про касове обслуговування та надання інших платіжних послуг», який розміщений на сайті банку.
Пункт 19. Інші умови
19.1. Претензії щодо банкнот іноземної валюти, нумізматичної продукції, інвестиційних монет та банківських металів приймаються виключно під час обслуговування Клієнта.
Якщо клієнт відійшов від касового вікна, будь-які претензії щодо стану банкнот іноземної валюти, нумізматичної продукції, інвестиційних монет та банківських металів Банк НЕ приймає.
Комментарии (6)
Для Привата немає законів
2. Сплачую всі податки
3. Не веду забороненої діяльності
4. Приват в квітні 2023 розірвав самостійно зі мною відношення (хоч всі документи, декларації про дохід й сплату податків були надані)
А теперь почався треш — мій кліент якого я обслуговуваю й в якого рахунки в Приваті сьогодні мав перерахувати мені гроші за виконану роботу — й що ви думаєте Приват йому не дав здійснити платіж!!! Це просто треш, абсолютно безпідставно — платіж за обслуговування компьютерних мереж все вказано. Питання на якій підставі ви забороняєте здійснювати сплати моїм кліентам? В вас зовсім здорового глузду не зосталося? Мало того що закрили в себе мій рахунок (ще раз безпідставно), щей тепер не надаете змоги сплачувати моїм кліентам за мою виконану роботу? Ви держаний банк, я громадянин країни, закони не порушував — на кой лиха такий банк потрібен мені як громадянину!!! В свій час коли ви закривали мені рахунок, ви запросили в мене документи — я їх надав — так ваші робітники їх навіть не розглянули!!! Ви не працуєте с кліентом, вам легше заблокувати, чим займатись реальною роботою! Да забув сказати перед цим був кліентом банка навпротязі багатьох років.
При розірванні ділових відношень подальша співпраця неможлива.
Комментарии (7)
Не видають переказ
Перепрошуємо за ці незручності. Ви також можете зарахувати переказ на картку у валюті переказу без додаткових комісій.
Комментарии (2)
Банк дундук
Йдемо в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти розібратися в ситуації.
Написать комментарий
Викрадення коштів
При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування залишку ваших коштів на рахунку (ах) в банку, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку (ів), відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Комментарии (1)
Немає відповіді на запити
Арешт з рахунків знімається протягом 1-3 робочих днів з моменту отримання та реєстрації постанови про зняття арешту в Банку. Запити про розблокування суми до 10 днів.
Комментарии (1)
Рахунок ФОП в приваті - велика помилка
2 рахунки ФОП і 1 рахунок ТОВ шукають інший банк)
Нам дуже шкода, що у вас накопичилося стільки негативу, пов'язаного з нами. Ми дуже вдячні за відгук. Він допоможе нам покращити наш сервіс. У разі виникнення питань, наші оператори 24/7 поруч і готові прийти на допомогу.
Комментарии (2)
Зловживання чи некомпетентність працівників відділення?!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Комментарии (6)
Не можливо розблокувати заробітну картку
На жаль, нам не вдалось ідентифікувати вас за даними у відгуку.
Звернулись до вас у особисті повідомлення для того, щоб уточнити дані та допомогти.
Написать комментарий
Приват Банк МОШЕННИКИ!
Написать комментарий
Викинуло із застосунка
Для відновлення доступу до Приват24 та налаштування входу по пін-коду, потрібно здійснити декілька кроків:
— пройти відео верифікацію;
— уточнити інформацію щодо операції.
Дякуємо за розуміння!
Комментарии (4)
Приватбанк розірвал відносини з клієнтом без попередження та запиту на будь яку інформацію
На жаль, нам не вдалось ідентифікувати вас за відгуком.
Додатково написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись.
Комментарии (6)
Переказ приватманей
ПриватБанк здійснює видачу валюти згідно з чинними вимогами Національного Банку України. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій видачі готівки, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Написать комментарий