Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Без мого дозволу з мої карти приват банка були списані кошти, ПриватБанк не дає 100% гарантії на повернення коштів, застережливих заходів банк не прийняв.
Приватбанк
Ответ банка
27 июля 2023, 17:46
Вітаємо.
ПриватБанк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Ми склали кілька простих правил, дотримуючись яких ви зможете не стати жертвами шахраїв.
https://privatbank.ua/safeness
За вашим зверненням до підтримки банку можуть бути сформовані запити на оскарження операцій до міжнародної платіжної системи.
Зрізали, без попередження, кредитний ліміт.
Ключове тут «без попередження». Ось виписка з їхнього договору:
«3.2.4.1.6. Сторони узгодили, що Банк має право змінити розмір Ліміту у разі зниження/збільшення надходжень грошових коштів на поточний рахунок Клієнта або настання інших факторів, передбачених внутрішніми нормативними документами Банку, про що за 5 календарних днів направляє Клієнту повідомлення в спосіб, визначений п. 3.2.4.1.7 цього Договору.
У випадку зниження Банком Ліміту в односторонньому порядку, передбаченому цим Договором, Клієнт зобов’язується здійснювати повернення Кредиту в порядку, передбаченому п. 3.2.4.2.2.4. цього Договору.
3.2.4.1.7. Сторони узгодили, що для надсилання Клієнту будь-яких повідомлень, у тому числі, але не виключно, повідомлення Клієнта про розмір Ліміту, його зміну та узгодження інших змін до цього Договору, вимоги про дострокове погашення заборгованості, тощо, Банк на свій вибір здійснює повідомлення Клієнта: в письмовій формі або через засоби електронного зв’язку між Банком і Клієнтом: Система Internet Banking Приват24 (Система „Приват24“ (для фізичних осіб) або Система „Приват24 для бізнесу“ (для юридичних осіб)) на адреси електронної пошти Клієнта (яка початково зазначена в Заяві та може змінюватись Клієнтом відповідно до умов цього Договору та/або умов інших договорів укладених Клієнтом з Банком), а також шляхом направлення sms-повідомлення на останні відомі Банку номери телефонів керівника виконавчого органу та (за наявності) головного бухгалтера Клієнта (у разі їх відсутності — особам, які виконують їх обов’язки), наданих Банку при ідентифікації та актуалізації відомостей про Клієнта.
Вказані вище в цьому п. 3.2.4.1.7. Договору способи зв’язку, комунікацій та надсилання повідомлень в розумінні цього Договору та далі за текстом також є „Засоби електронного зв’язку“.»
Поклала на карту Універсальну Голд кошти, Приватбанк на цю суму зрізав кредитний ліміт без попереджень. Користуюсь цим банком більше 20-ти років. А ще сплачувала Страховий платіж за договором «Страхування кредитного ліміту» до 300 грн в місяць з 2017 року. Срочатку зняли кошти на страховку, а потім, що залишалось, все забрали. Ось вам і страховка. Заборгованості ніколи не було, гарна кредитна історія. Цих коштів вистачало, щоб сплатити відсотки, а мені залишили 1 копійку. Якщо б не зайшла в Приват24 до 1 серпня, я б і не знала, що коштів в мене немає. Зараз в нашій сім'ї крутне становище. Чоловік — Учасник Бойових дій, переніс інфаркт, дуже багато коштів треба на лікування, все дорожчає. І тут таке ставлення. Мені зараз потрібно брати мікрокредит, влазити в ще більши борги, щоб сплатити відсотки банку. Бо кредитна історія для мене важлива. І нема гарантії, що і ці кошти в мене не знімуть, зменшивши ще кредит.
Ось таке ставлення до сімей, в яких є люди, які захищають їх майно і статки, а самі стають голі і хворі, і нікому нема нідочого діла. Кругом поставили ботів, зв’язатись з банком не можливо, а у їхніх відділеннях ніхто нічого не вирішує.
Приватбанк
Ответ банка
27 июля 2023, 17:39
Вітаємо.
Ми збільшуємо або зменшуємо кредитний ліміт аналізуючи дуже багато чинників — наявність кредитів в інших установах, протерміновані платежі, нарахування зарплати, активне користування карткою та ще багато іншого. Тому інколи дійсно сума ліміту може бути зменшена, але ми дуже рекомендуємо вам активно користуватись картою і надалі, тому що сума ліміту переглядається регулярно та ми обов´язково вам відправимо повідомлення, якщо ліміт буде збільшено.
Проблема решена
iryna111111 27 июля 2023, 15:36
Добрий день! Маю дуже прикру ситуацію: під час внесення торгової виручки на картку-ключ до рахунку через ТЕРМІНАЛ, вимкнулось світло і гроші не було зараховано. Зверталась на гарячу лінію, в онлайн підтримку і дуже здивувала відповідь про те що «не виявлено збою, повернення коштів не відбудеться». З заявлених 40 000 я внесла трохи більше 10 000 грн, які не були зараховані. Підкажіть, чому я маю подарувати банку ці кошти? Ви робите інкасацію і бачите надлишок по суммі у терміналі. Це найбільш технологічний банк у країні і більш ніж впевнена, що перебої зі світлом ви бачите також по роботі банкомату. Чи можу я звернутись до поліції для вирішення цього питання?
Приватбанк
Ответ банка
27 июля 2023, 16:11
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема решена
Marianna Shumyk 27 июля 2023, 15:08
24.07.2023 о 22:47 мені проходить сповіщення, що через систему приват24 знято кошти у розмірі 4443,82. Наступне сповіщення в 22:49 що здійсно переказ розміром 8726.97 і через хвилину, третя спроба переводу коштів, але через брак у операції відмовлено. Тобто мені проходить 3 сповіщення про зняття чималої суми без будь якого підтвердження через систему приват24 чи повідомленням! Додзвонитися на гарячу лінію з-закордону не реально! Тому у мене виникає питання яким чином у мене були зняті кошти? Моя картка НЕ ПРИВ’ЯЗАНА до якогось сайту! Я не проживаю в Україні вже довший час, тобто готівку з картки не знімала, своїх даних нікому не давала! І ще, якщо б на карті був великий кредитний ліміт (який я на щастя знизила!) То яку суму зняло би без підтвердження?!
Все, що я почула у відповідь, то ви можете подати заяву про шахрайство, очікуйте протягом 120 днів… чудово) а оплачувати цю суму хто має?! Враховуючи, що були зняті кредитні кошти.
У кіберполіцію, на жаль звернутися можна, тільки будучи фізично в Україні.
Скрін дзвінків на гарячу лінію можу надати.
Приватбанк
Ответ банка
27 июля 2023, 16:09
Вітаємо.
Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо). У випадку, якщо при вказаному платежі не був введений 3D-secure пароль (смс на ваш номер телефону) — шанси оскаржити дану операцію і повернути кошти розцінюються, як високі. Однак хочемо звернути увагу на те, що розгляд подібних справ строго регламентовано правилами платіжних систем і, дійсно, може зайняти від 45 до 120 днів. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Проблема решена
Сергій Слупачик 27 июля 2023, 8:58
Я, Слупачик Сергій Сергійович, приват банк заблокував рахунок через те що виконавча служба наклала арешт. Всі борги я виплатив, і виконавча служба надіслала мені листа що заборгованості немає, також виконавча служба надісла уже два листа до приват банка, що заборгованості в мене немає, але приват банк уже 3 неділі не можуть розблокувати мені рахунок, на мої питання чому відповіді не дають, мені не зрозуміло чому я не можу користаватися своїми коштами, всі борги я закрив. Я військовий, служу в ЗСУ, і мені незрозуміло чому моя сім'я і я повині терпіти таке відношення від приват банку.
Приватбанк
Ответ банка
27 июля 2023, 11:54
Вітаємо.
Арешт вже знято. У разі виникнення додаткових питань, завжди раді допомогти в приватних повідомленнях.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
OlyaBro 27 июля 2023, 8:38
Співробітники банку без моєї згоди самостійно увімкнули автоплатежі із однієї картки на другу. Це вже схоже на шахрайство, а не на державний банк.
Приватбанк
Ответ банка
27 июля 2023, 10:19
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти розібратись в ситуації.
Volodymyr253 26 июля 2023, 19:35
19 липня з моєї діджитал карти було знято більше 37 тис. грн без жодного підтвердження зі сторони приватбанку.

Приблизно рік тому я випустив діджитал карту на заміну фізичної універсальної. Користувався нею не дуже активно. Остання моя витрата була з неї 30 квітня. 19 липня зранку отримую смс від приватбанку «Ваша карта заблокована після підозрілих дій». Заходжу в приват24 і бачу що більш як 37 тис. грн витрачено кількома платежами з карти. Далі спробував за допомогою приват24 остаточно заблокувати карту, але пропонувало лише розблокування. Після цього зв’язався з підтримкою банку з проханням заблокувати карту і повернути гроші (це все відбувалося протягом години після шахрайських дій). Також намагався з’ясувати чому були зняті гроші без жодного підтвердження, навіть не прийшли сповіщення про витрати. На що приватбанк повідомив, що платіжна система сама визначає «довірені» точки. Тобто приват24 ігнорує усі ваші налаштування і сам вирішує чи повідомляти вам про списання грошей. Отже, кілька платежів на сайт, на який ніколи не було здійснено жодної операції з жодної моєї карти у валюті VND (гугл показує що це в'єтнамський донг — я ніколи не був у В'єтнамі), до досягнення суми 37 тис. грн були «довіреними» на думку приват банка і повідомляти клієнта зареєстрованого в Україні про витрати у В'єтнамі його карти не потрібно. І лише після 8 платежів на 37 тис. грн, приватбанк вирішує що щось не так і тимчасово блокує карту.
Отже, підтримка приват24 в результаті спілкування створила заявки на повернення коштів, з повідомленням що результатів треба очікувати до 120 днів. Але гроші 37+ тис грн, треба повернути зі своєї кишені до закінчення пільгового режиму карти, якщо ні, то банк буде нараховувати мені пеню і відсотки, не зважаючи на розгляд заявки на повернення.
Також я звернувся у мастеркард щодо твердження приватбанку що «платіжна система сама визначає „довірені“ точки» там відповіли, що мастеркард ніяк не позначає сайти, як довірені та що будь-яка верифікація за інтернет оплати проходить на стороні банку.

Що маю на сьогодні — 8 заявок на повернення коштів. По них всіх протягом того ж дня було оновлення, що йде розгляд, але через те, що операції здійснено у мережі іншого банку, то 15 днів приватбанк буде очікувати може гроші самі повернуться на мій рахунок, а якщо ні тільки тоді можливо банк буде створювати запит на мастеркард. Тобто це все відбувається в один той же день, що і шахрайство і приватбанк вирішує чекати 15 днів, але я от права чекати не маю і мушу повернути кошти до закінчення пільгового періоду!
26 липня перевіряючи статус заявок, побачив, що по одній заявці прийшла відмова у поверненні коштів, як завжди без жодного сповіщення (я сам перевірив у приват24 статус) з текстом «факт збою за вашою заявкою не підтверджено». Зв’язатися з підтримкою не вдається, для більш детального пояснення. Інші заявки на «розгляді».

Це все виглядає, або як повна халатність списування без жодного підтвердження грошей на суму більш як 37 тис. грн в екзотичних валютах або ж це робота приватбанку разом з шахраями.

Приватбанк, коли ви повернете гроші чи хоча б створите заявки у міжнародну платіжну систему на повернення грошей? Коли ви будете звертати увагу на налаштування платежів? Чому я маю платити зараз, за кредитною картою якщо заявки в розгляді?
Приватбанк
Ответ банка
26 июля 2023, 20:19
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо). За вашим зверненням були сформовані запити на оскарження операцій до міжнародної платіжної системи.
Регламент розгляду такої заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. У випадку, якщо при вказаних платежах не був введений 3D-secure пароль (СМС на Ваш номер телефону) — шанси оскаржити операції і повернути кошти розцінюються, як високі. Окремо зауважимо, що у разі підтвердження факту шахрайства рішення щодо виплати відсотків за кредитним лімітом може бути переглянуте.
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
gresik 26 июля 2023, 11:26
4149499381237260 ЧЕРВАК ЮЛІЯ ВІКТОРІВНА — мошейники.

Высылают поддельные товары под видом оригинала.
После получения оплаты за товар — блокируют тебя в соц сетях.

Отримувач платежу — ЧЕРВАК ЮЛІЯ ВІКТОРІВНА

IBAN — UA453052990000026200893924903

Рахунок отримувача — 26200893924903
Приватбанк
Ответ банка
26 июля 2023, 11:43
Добрий день.
Нам дуже прикро, що у вас сталась така ситуація.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не має можливості виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які зможуть отримати всю необхідну інформацію за офіційним запитом.
Дякуємо за розуміння.
Инна Тихая 25 июля 2023, 23:03
История с долларовыми купюрами продолжается. Сначала банк не принимал белый и потрепанный доллар, даже на какое-то время прекратил прием доллара в терминалах. После жалоб и совещания в НБУ, запугивания штрафами Приватбанк возобновили прием ветхого доллара и теперь навязывает этот хлам своим клиентам в отместку. Непонятно откуда вдруг появился такой наплыв ветхого доллара? Такого ведь никогда не было. Теперь Национальный банк разрешил небанковским финансовым учреждениям снимать без ограничений по сумме национальную и иностранную валюту с их счетов в банках для подкрепления наличных собственных касс или касс обособленных подразделений чтоб те имели возможность обновлять купюры. Так откуда обменники будут подкреплять новыми купюрами, если в банке один хлам? Складывается впечатление, что обменники принимают старый доллар с дисконтом, потом его через терминал сплавляют в Приватбанк, снимают новый доллар и им торгуют, а Приватбанк выдает с депозитов и торгует ветхими купюрами. Включили на сайте автоответчик, таким образом давая понять клиентам, что решения проблемы не будет, несмотря на массовые недовольства клиентов. Мне нужно снять депозит, чтоб купить авто, продавец предупредил что расчет только синим долларом, хожу в банк 2 недели там все время хлам, где же делся синий доллар? По моему снова нужно вмешательство НБУ. Приватбанк, я не думаю, что вам об этой проблеме не известно. Ну если ваши клиенты массово недовольны тем, что вы им выдаете с депозитов старый доллар нужно как-то решать эту проблему. Я никогда больше не открою депозит в вашем банке.
Приватбанк
Ответ банка
26 июля 2023, 9:19
Вітаємо.
У відділенні видаються як купюри, прийняті й перевірені касиром при проведенні операцій, так і купюри, котрі були надані інкасацією в банк, які в свою чергу пройшли додаткову перевірку. При видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки наразі працюють з доларами нового та старого зразків.
Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Окремо зауважимо, що на офіційному сайті Банку privatbank.ua чат підтримки працює у режимі 24/7, при авторизації та повному описі питання у ньому буде доступна можливість спілкування зі спеціалістом.
annaolievska29 25 июля 2023, 22:22
У відділеннях Приватбанку м.Київа та м. дДубно при купівлі долара США працівниками банків (зверталась 3 рази) озвучено, що у відділенні наявні купюри у касі виключно старого зразка до 1996 року. На прохання купити долари придбати нового зразку заявлено, що банк продає виключно старі банкноти, оскільки клієнти не здають долари.
При проханні замовити долари зразка після 2000 року було всі рази відмовлено, навіть на замовлення через місяць.
Приватбанк
Ответ банка
26 июля 2023, 9:54
Вітаємо. Нам дуже прикро, що ви відчули незручності під час проведення операцій у відділенні Банку. Наразі проводиться видача купюр відповідно до їх наявності, однак всі купюри, в незалежності від дати їх випуску, проходять перевірку перед видачею та є платіжними засобами.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
stepneat 25 июля 2023, 21:33
Отделение по адресу: Одесса, ул. Варненская, 7-Г
Через ДIЮ открыли ТОВ, это заняло 30 минут не выходя из дома, регистрация, заполнение анкет, назаначение директора, выбор статута, все получаем ЕГРПОУ, вытяг с реестра, и так как ( *** МЫ) мы уже клиенты ПРИВАТбанка, более 10 лет, решили обратиться к ним для открытия счета — и все, все прелясти закончились, там сидят тетеньки, которым мы говорим — мы зарегестрировались в ДИЯ, вот вытяг с реестра — они делают квадратные глаза, — и требуют документы, ООО уже открыто есть выписка.
А теперь внимание что требуеться от ПРИВАТбанка с уже открытым ТОВ (на эту всю херню что они утроили мы потеряли 4 дня!!) кстати отдельный вопрос — почему директора отделения никогда нет на месте? Он где и чем он занимаеться когда его нет в рабочее время? причем такая ситуация каждый день!!!
Так вот что надо этому банку:
— протокл собрания (в ДИИ это не предусмотренно, есть галочка ты ее ставишь и выбираешь руководителя, серетаря, доверенно елицо) Но нет страым работникам нужна бумажка… ну ну
— приказ о назначении директора (так же есть в дии такой пункт там стаим галочку и ОПА директор назначен) но тети не понимают как это — илите принесите бумажку
— после всего они совсем запутались и начали нас отправлять к регистратору что бы мы принесли от него документы и зарегестрировали те бумажки что они хотят…
… Мы ушли… тольк не к регистратору, а в укрексімбанк — и открыли счет там за 15 минут, без единого документы предъявив дию.
НУ НУ продолжайте в том же духе.
Отвечать не обязательно, уже все решено и сделанно, не знаю много Вы потеряли или мало, время покажет.
Приватбанк
Ответ банка
28 июля 2023, 11:56
Вітаємо.
Пакет документів, необхідний для відкриття поточного рахунку, відображено на сайті https://privatbank.ua/business/npk-biznes-kliyentiv#perelic-documentiv, який включає в себе документи, що підтверджують повноваження осіб, які мають право розпоряджатися рахунками (протоколи загальних зборів, рішення засновника(-ів), наказ про призначення, довіреність тощо).
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0162500-22#Text
II. Відкриття банками поточних рахунків суб'єкту господарювання, юридичній особі-нерезиденту, міжнародній організації та їх відокремленим підрозділам
31. Відкриття банком поточного рахунку клієнту — суб'єкту господарювання, юридичній особі-нерезиденту, міжнародній організації та їх відокремленим підрозділам, який не має рахунку у цьому банку, здійснюється в нижчезазначеному порядку.
Особа, яка від імені клієнта відкриває поточний рахунок, повинна:
1) пред'явити паспорт або інший документ, що посвідчує особу та відповідно до законодавства України може бути використаним на території України для укладення правочинів (далі — паспорт або інший документ, що посвідчує особу), і подати документ, що підтверджує її повноваження. Фізична особа-резидент додатково пред'являє документ із РНОКПП.
Проблема решена
JuliaMay 25 июля 2023, 17:24
23.07 на пошту надійшло повідомлення від Приватбанку, що «ви зіткнулися з помилкою під час оплати онлайн-покупки (aliexpress) за вашою карткою на суму 1.0 USD. Причина — неправильне введення CVV2-коду», але оплата не пройшла, бо ці кошти списалися і знову повернулися, хоча в мене ніколи не було замовлень з aliexpress і акаунту теж нема! Потім було знову списання грошей через пару хвилин, а точніше в 06:25 уже на Uber 312.73 грн, я теж ніколи не користувалася послугами цієї компанії! Шахраї просто зняли гроші і все. Про яку безпеку може йти мова? Добре, що це не пару тисяч гривень, але теж такого не має бути зовсім. Картку я ніде не світила і ніхто крім мене не міг нею скористатися на 100, навіть з близьких.
Приватбанк
Ответ банка
25 июля 2023, 18:00
Вітаємо. Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Таку інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами.
Зауважимо, що за зверненням до підтримки банку можуть бути сформовані запити на оскарження операцій в міжнародній платіжній системі. У випадку, якщо при вказаному платежі не був введений 3D-secure пароль (СМС на Ваш номер телефону) — шанси оскаржити дану операцію і повернути кошти розцінюються, як високі. Однак хочемо звернути увагу на те, що розгляд подібних справ регламентовано правилами платіжних систем і може зайняти від 45 до 120 днів.
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
LNM1074 25 июля 2023, 14:23
Доброго дня. В мене відкритий рахунок в Приватбанку цільового призначення, для виплати заробітної плати, але банк його заарештував по постанові виконавчої служби, не дивлячись на закон і те що виконавча служба прописала «крім тих рахунків які заборонені законом» при зверненні на гарячу лінію приват результата ноль, записи розмови маю. Скажіть будь ласка що це за шахрайські дії, Прошу надати відповідь для подальшого звернення в правохоронні органи.
Приватбанк
Ответ банка
25 июля 2023, 15:02
Вітаємо.
У своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. У разі надходження до Банку постанови про зняття арешту обмеження будуть зняти протягом 1-3 днів. Обробка та виконання постанови про визначення поточного рахунку фізичної особи — боржника у банку для здійснення видаткових операцій проводиться у визначений термін (до 10 днів).
Проблема решена
Den2021 25 июля 2023, 12:02
Приватбанку необхідно удосконалити додаток. Коли вводимо реквізити, немає функції одразу додати інвойс або інші підтвердні документи. Натомість клієнт повинен після формування переказу знову повертатися в меню, шукати переказ і додавати документ.
Якщо документи не додані одразу, а переказ висить, також можна надіслати нагадування в додаток.
У моєму випадку — повний абзац комунікації з боку свіфт-департаменту.
1) Якщо немає документів, просто напишіть в чат.
2) Ви телефонуєте — скажіть 1 фразу «додайте документи»
3) Дзвонити на 0739000004 немає сенсу. 30 хв на голосових помічників, верифікацію і результат 0. Двічі мене намагалась з'єднати персональний банкір — р-т 0.
4) Не всі співробітники уважно читають підтвердні документи, або погано читають англійською. Мені зрізали переказ нібито «на проживання», хоча в листі чітко сказано що сума не це включає проживання і харчування.
Приватбанк
Ответ банка
25 июля 2023, 12:43
Вітаємо. Приносимо вибачення за отримані незручності. Наразі бачимо, що вся інформація передана відповідальним спеціалістам, котрі проаналізують дану ситуацію. За результатами перевірки з вами буде проведено зворотній зв'язок.
Проблема решена
inylia33 25 июля 2023, 10:48
У відділенні Приватбанку м.Львова при купівлі долара США працівником банку озвучено, що у відділенні наявні купюри у касі виключно старого зразка до 1996 року. На прохання купити долари придбати нового зразку заявлено, що банк продає виключно старі банкноти, оскільки клієнти не здають долари.
Приватбанк
Ответ банка
25 июля 2023, 11:10
Вітаємо. Нам дуже прикро, що ви відчули незручності під час звернення у відділення Банку. Звертаємось до вас у особисті повідомлення для уточнення деталей ситуації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
SERJIO011 25 июля 2023, 10:38
Отделение по адресу: Киев, ул. Гната Юры, 7-Д
Дякую Приватбанку за зняття готівки, 1000 доларів. Три дні поспіль замовляю, в касі купюри 2003 року, потріпані, які потім зовсім не приймають. Хоча робот 3700 заявляє, що обмежень немає. Через дорогу три кіоски і всі продають нові купюри. А старі приватовські приймає зі знижкою 30 відсотків. Якийсь заговор чи що. Дякую приватбанк. Й досі керуєтесь наказом гонтарєвої, або на погляд касира. Відділення Гната Юри, м. Київ, біля аптеки Фармація, де стоять десятки наркозалежних людей.
Приватбанк
Ответ банка
25 июля 2023, 11:20
Вітаємо.
У відділеннях проводиться видача як купюр, прийнятих й перевірених, в рамках своїх можливостей, касиром при проведенні операцій, так і купюр, наданих інкасацією в банк, які в свою чергу попередньо пройшли додаткову перевірку. Під час видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
Окремо зауважимо, що банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні.
Проблема решена
F1Ruslan 24 июля 2023, 19:49
Поклав на карту Універсальну голд кошти, приватбанк на цю сумму зрізав кредитний ліміт без попереджень. Користусь цим банком білше 20 ти років, як ФОП теж. Заборгованості ніколи неибуло, гарна кредитна історія. Гадаю, що треба закрити всі карти і рахунки, та попрощатися з цим банком. Сподіваюсь ви *** цією 1000 грн.
Приватбанк
Ответ банка
24 июля 2023, 20:02
Вітаємо.
Ми збільшуємо або зменшуємо кредитний ліміт аналізуючи дуже багато чинників — наявність кредитів в інших установах, протерміновані платежі, нарахування зарплати, активне користування карткою та ще багато іншого. Тому інколи, дійсно, сума ліміту може бути зменшена, але ми дуже рекомендуємо вам активно користуватись картою і надалі, тому що сума ліміту переглядається регулярно та ми обов´язково вам відправимо повідомлення, якщо ліміт буде збільшено.
Mikanna 24 июля 2023, 14:04
22.07.23 о 16.30 банкомат cadn6184 не видав гроші у розмірі 20 000.00 грн, перезавантажився гроші з рахунку були списані. При звернені до служби підтримки Приватбанку так як я не є клієнтом банку та вони не можуть мене авторізувати мені запропановано звернутися до відділення та відкрити рахунок у Приватбанку, що гроші можут повернути тільки клієнту банка. На мою думку це є обмеженням моїх констітуційних прав та свободи вибіру банковських установ, примушенням стати клієнтом банку та використовування технічних засобів (банкомат) заради розширення клієнтської бази. Не раджу цей банк за нав’яздивий сервіс який несправдує очікування. Станом на 24.07.23 на 14.00 так і не отримали відповіді стосовно склавшоїся сітуації. Та невідомо коди мої гроші будуть повернуті.
Приватбанк
Ответ банка
24 июля 2023, 15:39
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Ми готові посприяти в її вирішенні й надати всі необхідні дані. Для цього вам достатньо звернутися до банку, в якому була відкрита картка, для оскарження операції згідно правил міжнародних платіжних систем (chargeback).
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Роман Приход 23 июля 2023, 23:39
шумський андрій михайлович.просять задаток за відпочинок Світязь на карту 4149 4991 4075 2138.а потім повідомляють що ваша бронь переноситься без задатку
Приватбанк
Ответ банка
24 июля 2023, 10:17
Вітаємо.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Сподіваємося, що таких ситуацій у вас більше не буде.
Дякуємо за розуміння.
Проблема решена
Sergiy11 23 июля 2023, 23:17
Приватбанк не способен выдавать даже сумму в размере 13 с копейками тысяч в месяц. Морозятся и тянут время ибо очень не хотят отдавать деньги. Даже такие совсем мелкие суммы.
Заявка 57583650 по которой сотрудник «банка» сообщил, они ее рассмотрят, но (внимание !) о результатах не проинформируют. Т. е. нужно самому каким то образом пытаться узнать, а на какой собственно стадии и почему, и какого чуть было не написал х#я какой -то олень в «банке» не выполняет распоряжение исполнителя про призначення видаткового рахунку и не снимает блокировку с карты. Письмо от исполнителя отправлено 07 июля. По звонку сотрудник1 сообщил, что взято в работу 11июля, срок рассмотрения по регламенту 10 дней- ну ок. на 23.07 ограничения не сняты. По звонку сотрудник2 сообщил, что письмо к ним пришло, но якобы не укрпочтой, а на эл, почту и якобы письма по эл, почте у них начали рассматривать только с 19(!!!) числа- поэтому исполнитель должен отправить им письмо еще раз (!!!), как для сильно тупых и для того, чтобы еще 10 дней можно было не отдавать деньги. А сами они рассмотреть письмо, которое им доставлено (даже если на эл.почту) и находится у них второй раз не могут. Хотя сотрудник1 как раз сказал, что 11 числа начали рассматривать из-за того что письмо 4 дня шло укрпочтой. Не знают, что наврать- хоть бы определились с вариантом.

Видимо, «банку» совсем плохо и скоро его не станет
Приватбанк
Ответ банка
24 июля 2023, 10:18
Вітаємо.
Документи виконавчого провадження органам та особам, які мають офіційні
електронні адреси в Єдиній судовій інформаційно-телекомунікаційній системі,
надсилаються в електронній формі адресу:
sud@privatbank.ua.
Зазначаємо, що поштова скринька на яку надійшла постанова не є офіційною
адресою Банку в Єдиній судовій інформаційно-телекомунікаційній системі.
Враховуючи викладене, отримана на електронну пошту постанова не може бути
прийнята до виконання.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝