Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Sofiia06 25 апреля 2023, 17:22
Компанія перерахувала з рахунку привата гроші на мою картку в іншому банку.
Приват гроші на картку на рахунок не зарахував. Відправив на якийсь технічний рахунок.
І тоді на гарячій лінії оператори кажуть, що гроші зарахують лише на картку привата.
Це обман і шахрайство по відношенню до споживачів банківських послуг.
Я не хочу відкривати картку у приваті, я її вже маю таку як я хочу, однак гроші не можу отримати.
Жахливий банк!
Приватбанк
Ответ банка
25 апреля 2023, 18:54
Вітаємо.
Якщо компанія перерахувала кошти — як отримувач, для більш детальної перевірки зарахувань ви можете звернутись до підтримки банку, що випустив вашу картку.
Якщо у компанії виникають труднощі з відправкою — наші оператори поруч 24/7 і готові прийти на допомогу!
Проблема решена
Михаил Kuleshov 25 апреля 2023, 16:22
Я в ЦНАП в Кременчуге, оплачивал услугу наличными через терминал Привата, внес чуть больше, так как не было без сдачи. Появилось всплывающее окно, что мол вы больше внесли, и куда деть остатки, и я решил задонатить, после этого мне не предложили распечатать чек, а сразу выкинули на главный экран.
Получилось так, что я услугу оплатил, а чека нету, и без чека, я в ЦНАП не могу подтвердить оплату.
Позвонил в 3700, мне говорят что нужно ждать 3 дня, и они не могут сказать номер чека, я спросил, мы можем отменить этот перевод, и пусть он мне на карту зайдет, а я повторно оплачу услугу, и таким образом не буду ждать 3 дня. Мне сказали что можно)) Мы отменили, пришло уведомление в приложение, что заявка в работе (Номер заявки
26696918)
Сегодня узнал что мне отказали и деньги ушли на счет ЦНАПа, спасибо блин, оплатил услугу два раза.
Прошу вас рассмотреть мое обращение, и таки один перевод зачислить мне на карту. И отдельно, дайте по рукам тем уродам-программистам которые шаг на печать чека, сделали не последним, а предпоследним, и если я по каким то причинам его пропустил, то на последнем шаге, я уже не могу к нему вернуться.
Номер терминала Привата в ЦНАП Кременчуга TS210310
Номер квитанции на оплату ту что нужно отменить!!! 9303250258676733 1020 грн
Номер квитанции которую отменять нельзя 9303254038423309 1010 грн
Мои контакты по квитанциям думаю найдете.
На техподдержку шансов ноль, надеюсь те кто отвечает за репутацию банка, надеюсь что они мне помогут.
Спасибо.
Приватбанк
Ответ банка
25 апреля 2023, 17:57
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема решена
Zakharekt 25 апреля 2023, 15:50
Отделение по адресу: Сумы, пр-т Михаила Лушпы, 22/1
Я намагаюся через чат підтримки змінити фінансовий номер, але не можу бо мені кожного разу говорять що данні не сходяться, я звідкі знаю які там мають бути данні, я ввожу те що там від мене просять, а вони не сходяться. Юніор карту реєстрував не я, я не знаю що там за данні введені, а зараз мені говорять що тепер 18 років і я маю сам їхати у відділення банку. Я за кордоном і не можу вільно в'їхати і виїхати. Карту реєстрували в неіснуючому зараз відділені у місті Суми, данні які від мене хоче служба підтримки я ввожу корректно, бо коли мені кажуть що данні невірні коли просять ввести ПІБ мами, це просто смішно. Я не знаю що було введено моєю бабусею при реєстрації, а вона не пам’ятая, і я вже 2 тижні перебираю комбінації щоб вашому банку сподобалася відповідь…
Приватбанк
Ответ банка
25 апреля 2023, 18:14
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що ви зіткнулись з такою ситуацією. За результатом перевірки порушень з боку операторів не виявлено. Для проходження веріфікації необхідно зазначити вірні дані.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
naa1971 25 апреля 2023, 11:13
Отделение по адресу: Днепр, пр-т Героев, 37
Я обслуговувався в АТ КБ «Приватбанк» протягом 23 років, маю незаплямовану кредитну історію, проводжу підприємницьку діяльність як ФОП з 2001 року (напрямок роздрібна торгівля та надавання в оренду власного нерухомого майна). В період з 1 березня по 21 березня здійснював поповнення готівкою свого депозиту «Приват вклад» в валюті долари США та переведення коштів на мою валютну картку для виплат з наступним зняттям готівки в касі «Приватбанку». Цей вид депозиту спеціально відкривав, тому що він дає можливість вільно користуватись своїми коштами. Також на валютну картку для виплат надходили кошти від конвертаційних депозитів, відкритих в «Приватбанку», строк яких закінчився. Загальна сума зняття готівки склала приблизно 1000000грн в єквіваленті. Але реальне сальдо між поповненням та зняттям практично нульове, тобто загальна сума біля 10 тисяч доларів США використовувалась для поповнення та зняття.
16 березня я отримав від «Приватбанку» повідомлення, що місячний ліміт операцій по зняттю готівки майже вичерпано і що потрібно надати документи для підтвердження походження коштів. В той же день, 16.03.2021 я надав в чаті наступні документи: податкові декларації ФОП за останні 5 років, 2 довідки про виплати фонду гарантування вкладів по 2 банках. Загальна сума доходу за цими документами в 5 разів перевищувала суму зняття готівки за місяць.Надані мной документи пройшли валідацію і я отримав повідомлення, що всі документи успішно прийняті.
Але ліміт для зняття готівки мені не був піднятий і я не зміг 21 березня отримати замовлені мною гроші. Я звернувся на гарячу лінію, де мені підтвердили, що всі надані мною документи успішно пройшли перевірку та попросили часу для вияснення ситуації. Через деякий час співробітник служби підтримки мені перетелефонував і оголосив інформацію, що «Приватбанк» прийняв рішення припинити відносини зв мною. Причину цьго рішення мені пояснити не змогли.
22 березня 2023 я отримав на свою електронну пошту листа від «Приватбанку»,
про відмову від підтримання ділових відносин/відмову в обслуговуванні шляхом
розірвання ділових відносин/розірвання договору і закриття рахунку № 20.1.0.0.0/7- 230322/106.
В листі написано, що «Приватбанк» 21.03.2023 р. прийняв рішення про відмову від підтримання ділових /відмову в обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин/розірвання договору (далі-Рішення про відмову) у зв’язку з встановленням неприйнятно високого рівня ризику / ненадання необхідних для здійснення належної перевірки документів чи відомостей / неможливістю здійснення ідентифікації та/або верифікації, а також встановлення даних, що дають змогу встановити кінцевих бенефіціарних власників / подання недостовірної інформації / подання інформації з метою введення в оману Банк.
Жодна з наданих причин не може бути застосована до мене, тому що я веду легальну, офіційно зареєстровану підприємницьку діяльність, всі дані про мене актуальні та надані банку, документи про походження коштів надані вчасно, банківські операції всі прозорі та законні.
Крім того, що я був вимушений закрити всі свої рахунки в «Приватбанку», виявилось, що іншим клієнтам, які мають рахунки в «Приватбанку», «Приватбанк» відмовляє в можливості проводити платежі на мій поточний рахунок в «Універсал банку», що спричиняє мені перешкоди в здійсненні моєї підприємницької діяльності.
З приводу цього я оформив звернення в онлайн-чаті 31.03.23 № 36676044 та відправив письмове звернення, зареєстроване 3.04.23 за № 2120945-ВБ. На жодне з цих звернень я не отримав відповіді.
Гроші, які я був вимушений зняти зі своїх рахунків в Приватбанку, я вніс на рахунок в іншому банку. Під час внесення виникла така ж сама проблема з фінмоніторингом, запросили підтверджуючи документи. Надав ті ж самі документи, що надавав в Приватбанк. Протягом 5 хвилин документи пройшли перевірку, питання було знято.
Виникає законне питання: ця ситуація в Приватбанку виникла в результаті байдужісті та некоментентності співробітників чи це така політика самого банку? Дуже хочеться все ж таки почути аргументовану відповідь від банку.
Приватбанк
Ответ банка
25 апреля 2023, 13:25
Вітаємо.
Відповідно до пункту третього частини другої статті 8 Закону України “Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом,
фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення” Банк зобов’язаний забезпечувати функціонування належної системи управління ризиками, застосовуючи у своїй діяльності ризик-орієнтовний підхід з метою мінімізації ризиків з урахуванням результатів ідентифікації, верифікації клієнта, встановлення кінцевого бенефіціарного власника клієнта або його відсутності, розуміння характеру ділових відносин, вивчення клієнта, послуг, що надаються клієнту, аналізу операцій, проведених ним, та їх відповідності фінансовому стану і змісту діяльності клієнта.
В листі від банку про відмову від підтримання ділових відносин/відмову в обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин/розірвання договору і закриття рахунку було надано розгорнуту відповідь.
Проблема решена
ariya80 24 апреля 2023, 21:29
хочу поскаржитися на недобросовісний Приват банк, я відкрила у них еквайринг, деякий час все було добре, але кілька днів тому вони просто не відправили гроші на мою парту ФОП. найближчим часом я отримаю від них відповідь, на запит оператору він відповів мені, що моє питання будуть розглядати протягом 180 днів! що це означає? півроку я не отримаю свої гроші назад? і чи взагалі отримаю я їх? як мені вести бізнес, якщо гроші вони нахабно привласнюють собі? Складається таке враження, що Приватбанк відчуває, що люди зараз у дуже важкому становищі і особливо малий бізнес, вони таким чином виходить відшкодовують свої збитки забираючи гроші в інших людей?
Приватбанк, номер моєї заявки 34197118, я відправила Вам листа на пошту з усіма чеками, коли ваш банк дасть мені відповідь??? може
Приватбанк
Ответ банка
25 апреля 2023, 8:48
Вітаємо.
В зазначеній ситуації для розблокування платежу торговцю необхідно направити на пошту fraud@privatbank.ua документи за проведеними транзакціями — касові та копії термінальних чеків (якщо вони є), товарні накладні, для готелів — картку гостя, його документи і т.п. Розблокування платежу буде залежати від швидкості і правильності надання необхідних документів з боку клієнта. Дана процедура передбачена УіП з Еквайрингу п. 3.6.1.3.1.8. — Банк має право затримати оплату будь Транзакції понад терміну відшкодування, але не більше ніж на 180 днів, з метою перевірки достовірності Платіжного Засобу, по якій проведена Транзакція і дотримання Клієнтом умов цього Договору еквайрингу. Всі додаткові питання (щодо розблокування відшкодування, повідомлення торгової точки, щодо надання документів по транзакції і т.д) вирішуються поштою fraud@privatbank.ua
Turchak 23 апреля 2023, 23:18
Постоянно пользуюсь услугами банка кредитами, рко, прием платежей от населения, оплата в интернете и т. П.
Обслуживаю два кредита взятых один до войны второй во время, никогда не допускал просрочки,
Помимо этого использовал кредитный лимит на счёт, лимит был 100000 грн по нему также все оплаты раньше времени в льготном периоде.
И вот в пятницу 14.04.23 приходит сообщение что мой кредитный лимит снижен до нуля!
Сюрприз!
Причина сего мне неведомы, и банк их не сообщает.
В итоге все запланированные платежи партнёрам остановились, пришлось срочно искать дополнительные деньги.
Во время войны и тяжёлой ситуации в стране мы пытаемся работать, но видимо Приват банк это не устраивает.
Приватбанк
Ответ банка
24 апреля 2023, 12:01
Вітаємо.
При розрахунку кредитного ліміту приймаються до уваги дані фінансової звітності, кредитна історія, статистичні галузеві показники та багато іншого. Факторами, що можуть вплинути на перегляд Банком свого рішення є обсяг та стабільність обігу коштів по рахункам, що відкриті у Банку, досвід роботи підприємства, лояльність клієнта, відсутність прострочок за кредитними продуктами тощо. Радимо продовжувати активно користуватися послугами банку і шанси на підвищення кредитного ліміту можуть збільшитись.
Denis2525 23 апреля 2023, 10:56
Отделение по адресу: Киев, ул. Теодора Драйзера, 4
Купил карту международного автомобильного страхования. Сотрудница банка попросил расписать полис страхования, во первых выстоял ненужную очередь и в итоге мне распечатали не то что нужно, из-за чего возникли проблем на границе
Приватбанк
Ответ банка
23 апреля 2023, 12:15
Вітаємо. Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Звернулись до вас у особисті повідомлення для того, щоб уточнити деталі вашого візиту до відділення Банку.
valeriya1301 22 апреля 2023, 9:12
Користувалась терміналом від Приватбанку, все було добре, все приходило вчасно, поки в один день не прийшло відшкодування. Я почала писати операторам говорять чекайте, поки я не вийшла на оператора який перевірив та створив заявку. Далі на наступний день я стала уточнювати знов у операторов, куди все ж таки поділись гроші, та вияснилось, що платіж призупинено з підозрою нестандартної активності, попросили прислати чекі а пошту fraud@privatbank.ua, що я одразу зробила. Пройшло вже 2 тижні, ніхто не відповідає ні в чаті, ні на пошті. Я пишу кожного дня, питаюся достукатись хоча б до кого, всі мовчать, що мені робити? Як працювати далі? Жодного відшкодування з того дня не приходить!!! Ви мені повинні повернути 136650 грн!!!
Приватбанк
Ответ банка
22 апреля 2023, 17:04
Вітаємо.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково повідомимо в приватних повідомленнях.
nchern 21 апреля 2023, 22:45
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Независимости, 7
В січні з моєї картки шахраї списали гроші на послуги Uber. Я повідомила банк, написала листа в кіберполіцію. Надала всі дані. Було списано майже 1000 гривень. І от сьогодні банк повернув мені гроші. Дякую за чесну роботу і захист ваших клієнтів!
Приватбанк
Ответ банка
22 апреля 2023, 10:04
Вітаємо.
Раді, що ваше питання успішно вирішено. Дякуємо, що ви з нами.
Доброго дня, маю на руках кілька 100-доларових банкнот 1996 року, обмінники не приймають. Банкноти в нормальному стані, не потерті, не надірвані. В банку сказали, що таких обмінних операцій не проводять. А як же постанова Нацбанку № 502 «комерційні та державні банки зобов’язані приймати долари старого зразка, 1996 року випуску. Ви можете звернутись до банку із цілою стодоларовою купюрою 1996 року випуску, банк повинен обміняти таку на купюру на рівноцінну 2009 року випуску.»?
Приватбанк
Ответ банка
22 апреля 2023, 9:58
Вітаємо.
Послуги обміну купюр немає. Купюри можуть бути прийняті для поповнення вашого рахунку.
Проблема решена
muravyts 21 апреля 2023, 19:02
Добрий день. Я ВПО із Запоріжжя, мешкаю зараз в Чернівцях. В жовтні 2022 року мене із фонду соціального страхування було направлено виключно в Приватбанк для відкриття рахунку для отримання виплат ВПО. В той день співробітник вказав, що відкривають такі рахунки виключно за умови переведення пенсії на ПриватБанк, інакше відмовлялися мене обслуговувати. Мені довелося погодитися на ці умови. Але наступного дня я звернулася на сайт Мінфіна зі скаргою на це і вимогою повернути пенсію знову на попередній банк (ПУМБ). На мою скаргу відділення відреагувало і пенсія залишилася на попередньому банку, а виплати ВПО на ПриватБанк. Зараз я продовжуюю мешкати в Чернівцях, щомісячно звертаюся в одне відділення для отримання виплати ВПО через касу банка. 21 числа кожного місяця ч отримую пенсію, остання пенсія на ПУМБ була виплачена в березні 2023 року. Сьогодні я побачила в додатку, що пенсія мені зарахована на карту Приватбанка. Але жодної заяви на перевод пенсії на Приватбанк я не підписувала, жодної розмови стосовно цього із співробітниками ПриватБанк не вела. Прошу допомогти у вирішенні цього спірного питання і повернути пенсію на карту Банка ПУМБ.
Приватбанк
Ответ банка
21 апреля 2023, 19:35
Доброго вечора. Приносимо вибачення, нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Профільним спеціалістам вже передано всю інформацію стосовно цієї ситуації. За результатами перевірки з вами буде проведено зворотній зв'язок.
Проблема решена
HuzheNekuda 21 апреля 2023, 17:56
Вирішив я поповнити карту на 3 000 грн. Зайшов у відділення Приватбанку, скористався терміналом, засунув гроші, а в результаті «поповнення неуспішне». Оператор каже, що тепер я маю ПРИЙТИ до відділку та ОФОРМИТИ КАРТУ і лише тоді я зможу подати заявку на повернення коштів! Сьогодні п’ятниця, тобто я маю жити без грошей до понеділка. А в понеділок, робочий день, я мою просити відгул за свій рахунок аби піти в банк і повернути мої кошти, які пішли в нікуди з вини банку! Ось такий банк, навіть без книги скарг та пропозицій.
Приватбанк
Ответ банка
21 апреля 2023, 18:27
Вітаємо. Приносимо вибачення за незручності, пов'язані з роботою терміналу самообслуговування. У описаній вами ситуації повернення коштів виконується на картку ПриватБанку для того, щоб Банк міг бути впевненим, що гроші повернуться саме тому, хто вносив їх у пристрій під час проведення операції. Відкриття картки не займає багато часу і є безкоштовним. Так само і закриття рахунку, якщо ви не матимете бажання ним користуватись в подальшому, дуже просто виконати самостійно у особистому кабінеті Приват24.
Проблема решена
marchuhcok 20 апреля 2023, 15:52
3.03.2023 з моєї кредитної карти Приватбанку біля 5 години ранку було здійснено двi оплати в антикварний магазин в США на загальну суму 37453тис. гривень, та один платiж на 14360 в невiдомий менi американський готель. При цьому на карті ліміт на оплати в інтернеті був «1000 грн» і я не отримував жодного повідомлення про підтвердження операцій від банку та не підтверджував їх. Протягом години я заблокував карту в додатку «Приват 24» та повідомив на гарячу лінію за номером 3700 про незаконне списання коштів.

Вранці того ж дня я написав заяву в полiцiю, та звернувся у відділення банку з письмовим проханням провести рослідування про те де та на, що були витрачені кошти. Також попросив на час рослідування припинити нарахування відсотків на кредитну лінію та відновити рахунок кредитної карти до стану у якому він був до виконання вище вказаних операцій шляхом негайного повернення коштів, згідно 8 Розділу 6 Постанови Правління НБУ № 705, емітент у разі здійснення помилкового або неналежного переказу, якщо користувач невідкладно повідомив про платіжні операції, що ним не виконувалися, після виявлення помилки негайно відновлює залишок коштів на рахунку до того стану, у якому він перебував перед виконанням цієї операції.

На мій запит банк дав відповідь, що при здійсненні оплат вірно були введені номер картки, термін її дії та код CVV2, тому він не може здійснити повернення переказаних коштів та призупинити нарахування відсотків за кредитом.
Виникає питання, як такі суми можуть списуватись з рахунку клиєнта без будь якого підтвердження та навіщо встановлювати ліміти в додатку «Приват24» на оплати в інтернеті, якщо ця система безпеки зовсім не працює.
Також 08.03.2022 я з’ясував, що в нашому місті мешкає людина, у якої також були перераховані кошти з кредитної карти тому ж отримувачу, що й у мене в той же день без його підтвердження.

На данний момент банк повернув менi платiж на сумму 37453тис. гривень. А другий платiж на 14360 вимагае щоб повернув я, ссилаючись на договiр, де сказано, що я несу вiдповiдальнiсть за всi платежi.

Згiдно підпункту 12, пункту 8, розділу 2 Постанови Правління НБУ № 705 (який регулює банківську діяльність), умови договору не мають містити вимогу про безумовну відповідальність користувача електронного платіжного засобу за неналежний переказ, за винятком, якщо доведено, що дії чи бездіяльність користувача призвели до втрати електронного платіжного засобу користувача, розголошення ПІНу або іншої інформації, яка дає змогу ініціювати платіжну операцію.

Також, згідно ст. 1073 ЦК України, у разі несвоєчасного зарахування на рахунок грошових коштів, що надійшли клієнтові, їх безпідставного списання банком з рахунка клієнта або порушення банком розпорядження клієнтом про перерахування грошових коштів з його рахунка банк повинен негайно після виявлення порушення зарахувати відповідну суму на рахунок клієнта або належного отримувача, платити проценти та відшкодувати завдані збитки, якщо інше не встановлено законом.

Картки які видає Приват банк клієнтам на своїх відділеннях лежать стопкою одна на одній і скріплені резинкою, або у невеличких конвертах без пломбування, а реквізити, які нанесенні на картці для її ідентифікації не мають ніякого маскування.
Кожний клієнт ПриватБанку знає, і може підтвердити цю інформацію. Співробітник відділення банку має вільній доступ до цих даних на картах, що дозволяє йому використати цю інформацію для крадіжки коштів з карток. Розділ 6, пункт 2. Емітент зобов’язаний надавати ПІН або іншу інформацію, яка дає змогу здійснювати платіжні операції з використанням електронного платіжного засобу, ЛИШЕ держателю електронного платіжного засобу. А згідно Умов договору 4.3.6.4 — банк зобов’язаний забезпечити конфіденційність і нерозголошення інформації про операції, Електронні платіжні засоби Платників і їх персональні дані. Банк уже вдруге порушує закони України.

Допоможiть будь-ласка повернути мої кошти
Приватбанк
Ответ банка
20 апреля 2023, 17:08
Вітаємо. Банк зможе переглянути рішення, стосовно нарахованих відсотків по результату розгляду заявки на повернення коштів. Також зазначимо, що за вашим питанням вже було сформовано заявку, за якою відповідальні спеціалісти виконали перевірку, за результатами котрої з вами було проведено зворотній зв'язок.
Проблема решена
OsadchukAndriy 20 апреля 2023, 14:03
Отделение по адресу: Львов, ул. Гетмана Мазепы, 25-Є
З моєї кредитної картки у ПриватБанку, яка не підв«язана до мог облікового профілю у фейсбук, стягнуто понад 1251 Євро для оплати «послуг у Facebook», швидше за все рекламні послуги. Карта з якої відбулось списання не підв'язана до мого бізнес акаунту в META. Жодними послугами чи підписками на таку суму я не користувався.

Ліміти на інтернет полати не спрацювали. Коментар працівника банку: «Для такого типу оплат ліміти не працюють»

15 квітня на проміжку з 1:00 до 8:40 трапилось 16 платежів на різні суми. Зі збільшенням суми від 2 євро до 350 євро. Вранці 15 квітня близько 8:40, я побачив незрозумілі сповіщення про оплати «Послуг Фейсбук», одразу заблокував банківську карту у додатку приват 24. Та повідомив банк. Запити на списана сум від 500 до 950 євро приходи ще два дні. Усі списання що відбулись пройшли за рахунок кредитних коштів.

Після звернення до банку мені сказали, що мій запит фіксують, та карту блокують без можливості відновлення, але кошти списані на реальні рахунки компанії МЕТА. Банк подав запит на повернення коштів.

НАГОЛОШУЮ!!! що за 16 однотипних транзакцій жодного підтвердження банк не запитував.

Можливо варто уже переглянути принципи безпеки у ПриватБанку. Особливо якщо кожна оплата по Україні по 15 грн просить «по два кола підтверджень». А міжнародні оплати на суми більше 1000 євро проходять без особливої уваги і врахування інтернет лімітів.

Судячи з коментарів нижче подібні ситуації трапляються чи не щодня.

Виперджаючи типуву відповідь банку на такі ситуації. Напишу що:

З правилами безпечного користування картами я знайомий.
Інформацію про платіжну карту я нікому не передавав.
Банківська карта у мене.
Фізично картою не користувався більше двох місяців. Використовувалась преважно для оплати підписок, або списання через сервіси до яких під'язана карта, сервіси якими користуюсь роками. До Фейсбуку прив’язки не було (ще раз).

Написана зайва в СБ ПриватБанку № 2659491-ВБ, та заява у поліцію про шахрайсвто по СТ. 190 Ч.3

Очікую на змістовнішу відповідь від ПриватБанку ніж «Нам прикро, почитайте правила безпеки»
Також очікую на детальний розгляд справи.
Приватбанк
Ответ банка
20 апреля 2023, 15:06
Вітаємо. Нам дуже шкода, що з вами трапилась подібна ситуація.
Ліміт на оплату в інтернеті використовується в разі оплати на ризикових сайтах. У випадку, якщо оплата проходить не на ризиковому сайті даний ліміт не буде задіяний.
Оплата з картки в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки.
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
За вашим зверненням були сформовані запити на оскарження операцій до міжнародної платіжної системи.
Регламент розгляду такої заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти у вирішенні питання.
Валентина Лазаренко 20 апреля 2023, 11:14
Здравствуйте! Вынуждена уехать за пределы Украины, являюсь пенсионеркой, у меня нет возможности оплатить за коммунальные услуги, так как после попытки банк заблокировал пин код и моему мужу, обращалась в банк через онлайн, звонила, отправляла смс с 4 цифрами последними моей карты и всё тщетно …Почему такое отношение? Неужели нельзя помочь оплатить с нашей банковской карты за коммуналку …или пополнить мобильный счет телефона ??? Легче всего заблокировать нам с мужем карты и теперь сделали так, что не возможно дозвониться до банка, очевидно тоже заблокировали …Получается невозможно распоряжаться своей пенсией …Не успели оформить в банке, что бы удерживали каждый месяц коммуналку, а долг накапливается, у нас нет такого опыта, хотя действовали по инструкции, но в последний момент, что б подтвердить оплату, после заполнения всех требований начинают требовать код банка, пин код и так несколько раз, хотя везде пишут не указывать пин код, Вынуждена обратиться к Вам, что бы решить проблему. оплатить коммуналку и разблокировать карту …Я не нахожусь в Украине, являюсь клиентом Приват Банка.Помогите пожалуйста
Приватбанк
Ответ банка
20 апреля 2023, 12:23
Вітаємо. Для ідентифікації та відновлення доступу до Приват24 ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку pb.ua/chat. Після поновлення доступу до акаунту, ви можете самостійно встановити регулярний платіж з вашої картки на рахунок оплати комунальних послуг на зручну вам дату та суму, у меню Сервіси-Автоплатежі-«+»(Додати)-Платіж.
dmitryzp1 20 апреля 2023, 10:41
Працюю через основний рахунок ФОП (тобто з IBAN на IBAN). До цього все було ок, а тепер він не зараховується до необхідних 5000грн витрат. + поставили ліміти на сплату по реквізитам з картки.
От так у нас підтримують малий бізнес. Мабуть теж на русню працюють.
Приватбанк
Ответ банка
20 апреля 2023, 13:33
Вітаємо. Звернулись до вас у особисті повідомлення для уточнення деталей ситуації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ecofuel198 20 апреля 2023, 1:32
Остаток коштів на рахунку не можливо повернути навіть із генеральною довереністю особи. Ти сам повинен прийти у відділення щоб закрити рахунок,і де ти знаходишся нікого це не хвилює.Хоча підтримка пише що довірена особа може закрити рахунок.Продумана махінація банківських фахівців
Приватбанк
Ответ банка
20 апреля 2023, 8:36
Вітаємо. Вже відповіли вам на ваше звернення у особисті повідомлення.
RomanPinchuk 19 апреля 2023, 17:02
Имею карту для выплат Нужно было сделать актуализацию данных Зашел в отделение ПБ, А там мне заявляют — что бы это сделать вы должны открыть у нас еще какую то дополнительную карту Вы это на полном серьезе? Или охренели просто? Плюнул По сути это ни на что не влияет Только задалбывает окошко с напоминанием об этой самой актуализации Теперь дальше У меня Приват24 установлен как на мобильном устройстве так и на стационарном П К Все синхронизировано, Но теперь эти недоспециалисты из недобезопасности банка при любом моем входе, а приват24 на мобильном устройстве перезванивают Зачем вы мне наяриваете, если я ввожу при входе номер телефона и пароль? Что бы я нажал на единичку? Закончаться деньги на карте — отправлю ее на помойку вместе с банком
Приватбанк
Ответ банка
19 апреля 2023, 18:17
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що після звернення до відділення у вас залишився неприємний осад.
Оформлення додаткових карток не є обов'язковою умовою для проходження актуалізації. Актуалізувати дані ви також можете в Приват24. Відеоінструкція https://pb.ua/short?AFW
Ми хочемо, щоб всі наші співробітники були клієнтоорієнтованими, дозвольте нам пропрацювати цю ситуацію детальніше, для цього додатково написали вам в приватні повідомлення.
Для входу в Приват24 без дзвінка — при попередньому використанні достатньо закрити застосунок, не виходячи через кнопку «Вихід з акаунту».
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Mixail18111959 19 апреля 2023, 16:32
Отделение по адресу: Запорожье, пр-т Металлургов, 3
Хочу обратиться к руководству компании! Я, Андриив Михаил Любомирович 18.11.1969года рождения, проживаю на временно оккупированной территории получаю пенсию через ваш банк с февраля 2018 года.До марта 2023 всё было нормально, а потом с меня начали удерживать 50процентов по фиктивному договору поручительства 2007 года.На судебном разбирательстве в октябре2013 года банк в лице представителя Ганзы В В отказался предоставить оригинал договора для почерковедческой экспертизы, видимо понимая что дело проигранное.Мало того что отсутствовал при составлении договора доверитель, то есть я, справки о доходах тоже не было ещё и на глазах работника банка подделывали подпись.Я поверив в порядочность доверил свою чесно заработанную в шахте пенсию ПриватБанку.Теперь откопали этот договор который для суда не годится, но взымать средства можно, консультант через Приват24заявил что нам теперь решение суда не нужно.Получается теперь любой кто доверил вашему банку деньги в зоне риска ведь для получения карточки снимают копии документов, а дальше дело техники, тем более если человек не может обратиться в соответствующие органы.
Приватбанк
Ответ банка
19 апреля 2023, 18:02
Вітаємо.
У разі якщо договір було визнано фіктивним, суд мав направити це рішення до банку.
Ми завжди готові до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
insolencce 19 апреля 2023, 15:42
Разблокируйте мой Swift, как вам не стыдно забирать копейки с моего счета, пришел перевод ночью 19 апреля 2023 года и скрылся в просторах приват банка…Оператор сказала, что это рандомный выбор, который «пал» на меня, и после фото паспорта отправителя они подумают и «рассмотрят возможность выдачи перевода», лол, вы серьёзно? Являюсь клиентом банка многие годы, но такого я в страшном сне не могла представить, как мой отправитель отправит фото паспорта и своё фото в страну, где идет война? Требовать паспорт отправителя- для чего? Почему нарушается закон о персональных данных и почему я должна страдать от этого? Совести у вас нет и никогда не будет, верните деньги на счет. Я получала перевод от одного и того же отправителя множество раз и именно на день рождение вы «так хорошо повысили моё настроение»…Правильно люди в комментариях писали об беспроцентном кредите на таких как я, в то время когда я пишу комментарий, мои сворованные деньги работают на вас. Тоже буду писать жалобы, но, думаю, толку с них будет мало. Вы самое натуральное ворьё!
Приватбанк
Ответ банка
19 апреля 2023, 16:24
Добрий день!
Банк є суб'єктом первинного фінансового моніторингу і зобов'язаний забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. Це ж стосується отримання грошових переказів. Банк неухильно дотримується вимог законодавства та регулятора, відповідно до яких і здійснює фінансовий моніторинг. Для можливості зарахування переказу необхідно надати один з перелічених вам документів.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.85 45.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.85 45.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝