Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Татьяна Петрюченко 31 июля 2025, 17:18
Получала банковскую гарантию, после подписания документов с двух сторон и оплаты комиссии в 1500,00 (на минуточку самой дорогой среди банков) и перечисление покрытия по гарантии, сотрудник выдававший гарантию во второй половине дня отказала в выдаче гарантии ссылаясь на отсутствие фин.отчетность (срок сдачи отчета в налоговую 10.08.25). Перед этим было не законное списание 15000,00 которые обещают вернуть больше двух месяцев. ХУДШИЙ БАНК НАШЕГО ВРЕМЕНИ. Прежде чем открывать счет в ПРИВАТБАНКЕ взвесьте все минусы и сделаете свой выбор.
karina1408 31 июля 2025, 14:38
ПриватБанк безпідставно списав з мого рахунку 15025,00 грн. У зв’язку з тим, що мої рахунки заблокували, ПриватБанк списав гроші. Що мені колись було нараховано овердрафд. Але проаналізувавши свої рахунки я знайшла наступне. Що 31.12.2017 року я ще нічого не була винна банку і до 06.01.2018 ніяких транзакцій не було. А 06.01.2018 року я винна -12 тисяч! Це з тим, що це картка для виплат і я не можу вийти в мінус, і дуже її контролюю.
І вот сьогодні 31.07.2025 року вони списали 15 тисяч гривень. За що? Чому мені за всі ці роки не повідомили про якийсь придуманий борг. Я планую подавати до суду. У час війни робити такі гидкі справи.
Я вважаю, що ПриватБанк найбезпечніший та найкомунікабельний, ось чому: не так давно я зіткнулася з шахраями які змогли обійти захист у мене в телефоні всіх банків крім Привату. Завдяки ПриватБанку я не втратила всі гроші і змогла прожити до зарплатні усі інші банки та поліція тільки пожимають плечами та говорять що не знають чи зможуть знайти злочинця. Так в ПриватБанку один з найкращих сервісів та функціональністю він найкращій дуже багато функцій з якими легко переказувати гроші по всьому світу та отримувати без походу до відділення. Так що на сьогодні це найкращій банк з найкращими операторами та підтримкою в Україні
RognedaK 30 июля 2025, 17:11
По-перше, пробитися кріз той клятий ШІ до менеджера — все одно, що пройти 9 кіл пекла і трошки більше. Постійно викидає форми, постійно «опишіть кількома словами, що саме ви хочете зʼясувати» і знову 100500 форм. Це тринда просто.

По-друге, навіть коли менеджер типу підключений, робить він приблизно нічого, окрім відправляє повідомлення «дякуємо за ваше терпіння, мені треба ще кілька хвилин для зʼясування». Не знаю, що вони там зʼясовують годину, може з чатом GPT радяться, бо відповіді потім саме так і виглядають.

Я не часто користуюсь особистими рахунками в банку, у мене там тільки ФОП та Іпотека залишились. І це суцільне прокляття! Цього разу вони вирішили списати кошти за іпотеку завчасно і відморозитись.

Я маю вносити кошти на обовʼязковий платіж до 3 числа кожного наступного місяця. Власне, мені зручно робити це завчасно, а не день в день. Зазвичай десь за 3 тижні я вношу кошти (як отримую зарахування на ФОП) і спокійно живу цей місяць, знаючи, що платіж зроблено, кошти погасяться автоматично 3го числа. Тобто є дата зарахування, і є дата погашення — різні дні, зафіксовано у виписці. Плачу так 5 років, все без проблем.

Не цього разу. Кошти списали 3го числа, я перевірила рахунок — все нормально. Йшла у відпустку, і шоб вже не відволікатись зробила ще один платіж з думками, що тепер наступний аж в серпні, бо цей же 3го числа спишеться. Сьогодні мені приходить лист щастя, що мені треба внести обовʼязковий платіж. Якого хєра, думаю я і йду перевіряти рахунок. А там пише, що кошти були зараховані і списані в один день. Нормаааально. Йду в підтримку розбиратися, як так сталося? Пів години довелось пробиватись до менеджера, коли нарешті підключився спеціаліст Роман, він ще пів години зʼясовував моє питання і видав: ну так кошти ж списались на тіло кредита, ви очікували чогось іншого? Оце так тренують спеціалістів спілкуватись? Шановні, у мене для вас погані новини, ви переплатили за курси комункацій, бо комунікативний ідіотизм у вас вроджений і нікуди не подівся. Далі я пояснюю, що власне це було внесення вже на серпень і питаю чому списання було раніше? Ще пів години «ще вхилинку, я зʼясовую» і питання типу «а як ви вносили кошти? просто на рахунок чи через кнопочку? а страховий платжі вже вносили?» — у вас там консиліум ідіотів чи моя банківська справа перед очима, ало? Півтори години зʼясувань і… «Кошти були зараховані по договору, але ж ви тепер погасили тіло кредита, менше переплатите по відсотках». А я ж саме цього і хотіла, правда? Пояснюю знову, що платіж був внесений звичайним способом, не дострокове погашення, не в тіло кредиту, не на рахунок, а як завжди через сервіс внесення саме обовʼязкового платежу, і він на серпень. Виправляте свої помилки, я не мушу робити ще один платіж, якщо ваша система така лажова! Ще пів години «хвилинку, ми перевіряємо інформацію» і «ми передали вашу заявку в технічний відділ, який детальніше розгляне питання і повідомить вам як були зараховані кошти». І в цьому був мій запит??? І тепер «очікуйте відпоіді по заявці». Як зʼясвування питання як саме і чому були зараховані кошти виршіить питання наступного платежу? Чому я маю тепер знову вносити кошти, коли це очевидна помилка банку?

Жахливий банк, жахливе обслуговування!!! Всі кажуть, що Ощадбанк — дно, робітники звідти перейшли в тепер державний Приват для підтримання іміджу? Що відбувається???
VBuchko 30 июля 2025, 9:32
Отделение по адресу: Днепр, бул. Славы, 46
Хочу поділитися своїм позитивним досвідом користування послугами ПриватБанку. Я є клієнтом уже багато років і за цей час банк жодного разу не підвів.

Найбільше мене вражає їхній додаток «Приват24». Це справді революційний інструмент, який робить банківські операції неймовірно простими та зручними. Будь-яку задачу — від переказу коштів до оплати комунальних послуг чи відкриття депозиту — можна виконати за кілька кліків, не виходячи з дому. Інтерфейс інтуїтивно зрозумілий, а функції працюють бездоганно.

Крім того, хочу відзначити роботу служби підтримки. Кожного разу, коли у мене виникало питання, консультанти швидко та професійно надавали допомогу, вирішуючи проблему ефективно та з повагою до клієнта.

Ще одним великим плюсом є широка мережа банкоматів та терміналів по всій країні, що дозволяє легко здійснювати операції з готівкою в будь-якому місці. Приємно також, що ПриватБанк постійно впроваджує нові технології та продукти, що робить його одним із лідерів на ринку.

Я щиро рекомендую ПриватБанк як надійного та сучасного фінансового партнера!
Andrii Litvin 29 июля 2025, 10:45
Жахливий сервіс, та обслуговування… Постійно, щось вимагають, просто замахали.Спочатку запрослили анкету, я заповнив у відділенні з часом документи на походження грошей, також в відділенні надав… потім знов запросили документи на походження грошей, надіслав через Приват24.Дивлюся в Приват24 знову, щось вимагають.Зясувалось, треба письмове роз’яснення по використанню карткового рахунку надати.Знов подав через відділення всі документи та пояснення…За місяць разів шість приїжджав та на вимоги надавав документи у відділення, фахівець їх кожен раз фотографував, та надсилав, деякий раз не вдавалося, тому не влаштовувала якість фото, одразу виправляли.
Та ось БІНГО!!! Всі гроші заблоковані, ні отримати ні купити неможливо. Виходить їздив через день марно.Коли банк був приватним, то це був зразок, а коли став державним, то став зразком Жахливості серед банків.
Antonzv 27 июля 2025, 9:40
Отделение по адресу: Хмельницкий, пр-т Мира, 72/5
Виплатив лізинг автомобіля, отримав всі документи для переоформлення, отримав відмову у сервісному центрі зняти з обліку з приватбанку, так як приватбанк є постійним боржник і нічого не робить для вирішення цього питання і це вже тягнеться орієнтовно два роки. На запит до приватбанку як можно вирішити це питання, співробітник відповів що нічого не можуть зробити і запропонував дати хабар в сервісному центрі для вирішення питання. Але навіть це все одно не допоможе адже все працює автоматизовано і навіть злом системи буде порушення закону, який забороняє знімати авто з реєстрації у боржника.

Коли будуть зміни чи рішення з цим питанням?
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
gnokois 26 июля 2025, 15:43
Мошенники, обманули на 3400 грн через олх.Деньги перевела.Стёрли всю переписку. И все.К сожалению это были мои последние деньги я им об этом писала и я сама с маленьким ребёнком. Их не остановило это
Pensia100 26 июля 2025, 9:40
Вчора отримала картку, поклала на неї кошти. Картка була заблокована одразу після спроби зробити платіж через півгодини після отримання картки. 4 години витратила на її розблокування. Але -картка разблокована, а платежі тупо не проводять. Кажуть, йдіть в відділення. Сьогодні субота, яке відділення працює, щоб я забрала свої гроші у ціх шахраїв?
Kantt 25 июля 2025, 17:40
Отделение по адресу: Киев, бул. Вацлава Гавела, 57/38
Менеджери Привату дістали дзвонити і нагадувати що у мене платіж на 350 грн по кредиту. При тому що плачу завжди вчасно. Сьогодні баришні кажу, я вранці вже заплатив, відстаньте від мене. А вона як робот далі тарабанить. Реально, не всі дома у менеджерів банку.
Шановні, я в двох інших банках плачу по 3 тисячі в місяць і вони мені не дзвонять і не дістають. А в мене в Приваті залишилось ті 6500, і ви мені наярюєте. Перегляньте свою ідіотську політику продзвону.
Olga Terukha 25 июля 2025, 10:36
Хочу висловити щиру подяку менеджеру ПриватБанку (на жаль, не дізналась імені…Тетяна?), яка за 15 хвилин допомогла відновити доступ і авторизуватись у Приват24 — протягом року, я не могла увійти в особистий кабінет. Онлайн-сервіс та запропоновані стандартні дії виявлялися неефективними і лише забирали час

Дякую за професіоналізм, уважність і швидкий результат
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
tre987 24 июля 2025, 9:13
На жаль стався випадок шахрайятва. Групи в Інстаграмі
https://www.instagram.com/moda_i_chas?igsh=cGVwamd3dWlycDJs
та https://www.instagram.com/miymagazinchuk?igsh=MXM5MjNrZW51dzF3eQ== беруть предоплату за одяг, як кажуть везуть з Турції та Італії. Вже третій місяць водять за ніс та не відправляють товар. Переводи були здійснені на карту ПриватБанку 4731 1856 9339 2984 Хомук Н. О.
Номер заяви в кіберполіції зареєстровано за номером 436325
Koshka86 23 июля 2025, 15:38
18 липня, я знімала кошти в банкоматі Приватбанку з картки Монобанку. Це була сума 4500 грн. Банкомат рахував довго, але поітм написав: «Помилка, гроші повернуться на Ваш рахунок, протягом 30 хвилин». Я одразу зателефонувала в Монобанк. там зафіксували звернення. Подзвонила до Приватбанку, почала дівчина з мене сміятись. Я просто плакала, для мене це великі кошти. Я не знала, чи мені відходити від цього банкомату, чи що робити. А вона сміялась і казала, що якби я розуміла систему, то не задавала глупих питань, а чекала на кошти. Що ніякої інформаціїї я не отримаю, бо картка не їхнього банку, і всі питання вирішуються через представників. Чекати спочатку 12 днів, потім 60. Я не розумію, якщо банкомат видав помилку, невже не видно в системі зайві кошти, помилку банкомата. Це все елементарно робиться за декілка хвилин чи годин. А не 60 днів! Потім двічина з привату передзвонила, та сказала, що її так вчили розмовляти з посмішкою. Але в тій ситуції мені її посмішка м’яко кажучи була не потрібна. І це була не посмішка, а глузування з мене, як з особистості. Нащо оператор не має права. Кожен день я б’юсь у глухі двері, питання не вирішується ніяк. Ніколи не знімайте кошти в банкоматі Приватбанку!
fastov08 23 июля 2025, 9:52
С расчётного счёта ФОП, невозможно перечислить деньги своим родственникам. Постоянно приходит отказ, родственники остались без денег! Спасибо государственному банку что помогает уничтожать украинцев!
dorohobid 21 июля 2025, 22:04
Встановити з'єднання з оператором для вирішення питання не можливо. Не рекомендую зв’язуватися з Приват банком.
Neliseyla 21 июля 2025, 18:49
Отделение по адресу: Киев, Харьковское шоссе, 56
Я давно користуюсь послугами приват банку.
Рік тому в мене з картки привата вкрали сторонні сайти кошти.
У розмірі 100€
Цих сайтів не не існує як виявилось.
Заява в кіберполіцію нічого не вирішила.
19.07,20.07 і на початку місяця було декілька транзакцій зняття знову з моєї банківської інтернет картки які зафіксовано як «недостатньо коштів«але зараз я на картці гроші вже не тримаю. А транзакції зняяття продовжуються.
Дзвінок в приват вирішив заблокувати картку це все що можливо зробити.
Як захистити свої гроші мені не зрозуміло. Чому в мене не питають підтвердження банківської операціїї не відомо це просто нагле воровство триває два роки, і зупинити не можливо. Я не відчуваю себе безпечно з приватом.
Я користуюсь послугами ПриватБанку вже кілька років і можу з упевненістю сказати, що це один з найкращих банків в Україні!

По-перше, дуже зручний мобільний додаток. Завдяки йому я можу швидко перевірити свій баланс, здійснити перекази та оплачувати рахунки без жодних труднощів. Інтерфейс інтуїтивно зрозумілий, а всі функції доступні всього в кілька кліків.

В цілому, я дуже задоволений співпрацею з ПриватБанком і рекомендую його всім, хто шукає надійного та зручного банківського партнера!
Vitaliy G. 18 июля 2025, 21:53
Я клієнт даної б/у понад 15 років, в 18−20-му навіть ризикував там зберігати суми які в 2−3 рази перевищували «фонд гарантування», але в якийсь момент зрозумів свою помилку та постарався мінізувати свої відносини з цією б/у (нехай буде банківська установа).

Після початку війни — вже майже 3 з половиною роки використовую б/у приват для отримання Г/З. Коли вони на початку війни, скориставшись тим що у більшості мобілізованих фізично відсутня можливість знімати отримані кошти через банкомати чи відділення — в 33(!) рази підняли вартість переказів — це був шок.
Але сьогодні з«ясувалось, що вони в черговий раз пробили дно.

На даний момент Г/З сугубо символічне, тому враховуючи непомірну вартість переказів, я вже давно виводжу отримані від ЗСУ кошти в пристойний банк раз в кілька місяців. До останнього часу суттєвих проблем із переказами не виникало, лише збережені «шаблони» чомусь періодично зникали, і доводилось знову вручну вводити IBAN та інші реквізити.

Але сьгодні переказ відносно невеликої суми на рахунок дружини перетворився в справжній треш.
З веб-клієнта зробити переказ взагалі не вдалося.
З мобільного — спочатку показало нульову вартість переказу, але на якомусь кроці з»ясувалось що вона нещодавно зросла ще на порядок, і вже в сотні(!) разів вища довоєнної. Але це теж дрібниці в порівнянні із тим, що відбулось далі.

Замість вкрай незручної та ненадійної 2FA авторизації через зворотній дзвінок (б/у приватбанк схоже не в курсі, що зараз дуже багато їхніх «клієнтів» користуються StarLink, але не мають змоги користуватись мобільним зв«язком) — довелося самостійно дзвонити на 3700, а потім таки дочекавшись зворотнього дзвінка — кілька хвинин спілкуватися з хамовитою ТП (нехай-буде ТехПідтримка) та відповідати на її недоречні та надто приватні питання, вислуховуючи в процесі «накази» типу — «відповідайте на моє питання!», «вкажіть лише одну відповідь!», «відповідайте так або ні».
Kozyrclub 18 июля 2025, 11:12
Клієнт цього банку з 2008 року. Кредитна карта універсальна. Кредитний ліміт поступово збільшували для користування кредитними продуктами в більшому обсязі відповідно. Яктивно цим користувалась всі ці роки. Завчасно виплачувала кредити, завжди карта в пільговому періоді. Кредитна історія відмінна. В якийсь момент банк в односторонньому порядку почав періодично зменшувати ліміт на 300 — 500 грн. Останній раз банк просто зменшив ліміт на карті на 17 000 грн!!! Списані всі гроші, мені залишився негативний баланс. Відповідь менеджера при зверненні «що сталось, поясніть причину?», була наступною: «користуйтесь картою активно і ваш ліміт буде переглянуто!». Геніальний банк, якому можна довіряти свої гроші! Це така підтримка в воєнний час! Нам всім складно, я розумію… Банку напевно теж… Висновки зроблені! Пріоритети розставлені! Дякую за урок!
aleksan1 17 июля 2025, 21:57
Вже декілька місяців поспіль не можу нормально сплатити за комунальні послуги. Постійно цей платіж блокується і відправляється на перевірки, вимушений чекати декілька годин або до ранку, щоб його провести. Неодноразові скарги на 3700 ніякого результату не дають. Кожного разу обіцяють, що наступного місяця буде все добре, але все так і продовжується. Взагалі не розумію що коїться — це ж навіть не якійсь незрозумілий переказ чи отримання. Це — КОМУНАЛКА. Служу в ЗСУ (Інтернет і зв’язок не постійні) з 2022 року, крім зарплати на ПриватБанк нічого не отримаю — що в мене можно ПОСТІЙНО перевіряти? Схаменіться, будь ласка — не там моніторите.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.95 49.95
USD 41.7 42.3
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.95 49.95
USD 41.7 42.3
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝