×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.4 | 49.4 |
| USD | 41.7 | 42.3 |
| Все курсы банка | ||
Швидко реагують на звернення про шахрайство
https://www.instagram.com/moda_i_chas?igsh=cGVwamd3dWlycDJs
та https://www.instagram.com/miymagazinchuk?igsh=MXM5MjNrZW51dzF3eQ== беруть предоплату за одяг, як кажуть везуть з Турції та Італії. Вже третій місяць водять за ніс та не відправляють товар. Переводи були здійснені на карту ПриватБанку 4731 1856 9339 2984 Хомук Н. О.
Номер заяви в кіберполіції зареєстровано за номером 436325
Написать комментарий
Банкомат Приватбанку, не видав кошти картки Монобанк
Комментарии (6)
Невозможно перечислить деньги
Комментарии (2)
З'єднатися з оператором не можливо
Написать комментарий
злочинні дії
Рік тому в мене з картки привата вкрали сторонні сайти кошти.
У розмірі 100€
Цих сайтів не не існує як виявилось.
Заява в кіберполіцію нічого не вирішила.
19.07,20.07 і на початку місяця було декілька транзакцій зняття знову з моєї банківської інтернет картки які зафіксовано як «недостатньо коштів«але зараз я на картці гроші вже не тримаю. А транзакції зняяття продовжуються.
Дзвінок в приват вирішив заблокувати картку це все що можливо зробити.
Як захистити свої гроші мені не зрозуміло. Чому в мене не питають підтвердження банківської операціїї не відомо це просто нагле воровство триває два роки, і зупинити не можливо. Я не відчуваю себе безпечно з приватом.
Комментарии (2)
Банк дуже крутий
По-перше, дуже зручний мобільний додаток. Завдяки йому я можу швидко перевірити свій баланс, здійснити перекази та оплачувати рахунки без жодних труднощів. Інтерфейс інтуїтивно зрозумілий, а всі функції доступні всього в кілька кліків.
В цілому, я дуже задоволений співпрацею з ПриватБанком і рекомендую його всім, хто шукає надійного та зручного банківського партнера!
Написать комментарий
Покращення від б/у «Приватбанк»
Після початку війни — вже майже 3 з половиною роки використовую б/у приват для отримання Г/З. Коли вони на початку війни, скориставшись тим що у більшості мобілізованих фізично відсутня можливість знімати отримані кошти через банкомати чи відділення — в 33(!) рази підняли вартість переказів — це був шок.
Але сьогодні з«ясувалось, що вони в черговий раз пробили дно.
На даний момент Г/З сугубо символічне, тому враховуючи непомірну вартість переказів, я вже давно виводжу отримані від ЗСУ кошти в пристойний банк раз в кілька місяців. До останнього часу суттєвих проблем із переказами не виникало, лише збережені «шаблони» чомусь періодично зникали, і доводилось знову вручну вводити IBAN та інші реквізити.
Але сьгодні переказ відносно невеликої суми на рахунок дружини перетворився в справжній треш.
З веб-клієнта зробити переказ взагалі не вдалося.
З мобільного — спочатку показало нульову вартість переказу, але на якомусь кроці з»ясувалось що вона нещодавно зросла ще на порядок, і вже в сотні(!) разів вища довоєнної. Але це теж дрібниці в порівнянні із тим, що відбулось далі.
Замість вкрай незручної та ненадійної 2FA авторизації через зворотній дзвінок (б/у приватбанк схоже не в курсі, що зараз дуже багато їхніх «клієнтів» користуються StarLink, але не мають змоги користуватись мобільним зв«язком) — довелося самостійно дзвонити на 3700, а потім таки дочекавшись зворотнього дзвінка — кілька хвинин спілкуватися з хамовитою ТП (нехай-буде ТехПідтримка) та відповідати на її недоречні та надто приватні питання, вислуховуючи в процесі «накази» типу — «відповідайте на моє питання!», «вкажіть лише одну відповідь!», «відповідайте так або ні».
Написать комментарий
Безпідставне зменшення ліміту
Комментарии (2)
Не можна сплатити комунальні послуги
Комментарии (1)
Чат бот у них дно, але консультанти супер
В кінці я матом написав бо вже не витримав і хотів забити на цей банк, і нарешті… чат бот підключив оператора! Зі мною зв’язалася пані Юлія яка за 2 хвилини вирішила моє питання за 2 хвилини Карл!!! 😅 А чат бот не зміг 2 дні! Висновок для привату: забийте на той чат бот і дайте більші премії працівникам які витягують ваш бізнес і без яких ви втратите клієнт! А як дуже хочете «економити» підключіть більш менш розумну АІ котра буде підключати оператора якщо в базі знань інформації не буде!
Ще раз дякую пан Юлія за супер швидке вирішення питання в 2хв. Подяка від вашого клієнта Тараса.
Написать комментарий
Плохой сервис
Комментарии (1)
не отримуйте міжнародні перекази у цьому банку
Написать комментарий
Мошенники в Приват Банке СРОЧНО !
Суть проблеми: я відкрила заявку з оскарження транзакції (chargeback), маючи всі докази-надала, платіжна система зажадала додаткові докази, але співробітник Приват банку який веде оскарження — відмовився надавати мої додаткові відомості платіжній системі і повідомив що подальше оскарження не можливе, хоча платіжна система Він спеціально не передає мої докази і не хоче продовжувати заперечувати транзакцію! Я пишу численні скарги, але всі заплющують на це очі! ніхто не реагує на мої скарги! ПРИВАТ БАНК ЗАЙМАЄТЬСЯ ШАХАРСТВОМ! Я маю всі докази, по термінах немає проблем, але вони спеціально не дають виграти справу!
Комментарии (1)
не можу зареєструватися як новий клієнт
Намагаюся зареєструватися за польським номером телефону, отримую листа на пошту, підтверджую пошту, але в додатку написано «запит відхилено. Для безпеки фінансових операцій вам необхідно підтвердити номер телефону…».
що робити?
Комментарии (6)
Повна тиша замість підтримки: реальний досвід клієнта ПриватБанку
Вчора мені потрібно було здійснити платіж на рахунок ФОП на суму 34 150 грн. Звичайна операція, нічого надзвичайного. Я зайшов у додаток, ввів реквізити та призначення платежу — система видала помилку. Повторив спробу — знову збій, але вже з повідомленням, що операцію потрібно підтвердити. Варіанти: або через відеодзвінок у чаті, або зателефонувати на 3700.
Я обрав відеочат. Система повідомила, що всі консультанти зайняті. Через кілька хвилин до розмови приєдналася Світлана — просто привіталася й… зникла. Минула хвилина, дві — повна тиша. Я пишу: «Світлано, ви тут?» — жодної реакції.
Вирішив зателефонувати на 3700. Зі мною з'єдналася операторка, яка уточнила, чи всі операції мої. Підтвердив. Через хвилину вона повертається з повідомленням: підтвердити операцію не можна, потрібно звернутися до відділення банку. Я відповів, що зрозумів, піду завтра. На той момент моя картка була активна, Приват24/7 працював, Світлана все ще «була в чаті», але без жодної відповіді — минуло вже 10−15 хвилин.
І тут — щойно завершується розмова з операторкою — мені відв'язують номер телефону від Приват24 і блокують усі картки та рахунки. На хвилинку: вже 19:00, у жодне відділення не потрапити.
Залишилися відкритими важливі питання:
Чому операторка в чаті, яка приєдналася до діалогу, просто зникла, не проявляючи жодної активності, а я — без інформації, що робити далі?
Чому операторка по телефону не попередила, що буде відв'язано номер та заблоковано рахунки? До дзвінка все працювало.
В підсумку: клієнт із повністю заблокованими рахунками, на яких зберігаються практично всі кошти, не може провести платіж ФОПу, а жодного пояснення причин блокування немає.
Комментарии (3)
Чудовий банк
Написать комментарий
Про перегляд вакансій
Комментарии (1)
Відгук
Я вже багато років живу в далекій Австралії, і не очікувала, що хтось зможе мені допомогти знайти інформацію про переказ, який я здійснила ще у 2012 році з України до Австралії.
Жодна інша служба — ні Western Union, ні MoneyGram, ні навіть австралійські банки — не змогли мені надати жодної інформації. Усюди відповідь була одна: термін зберігання минув, архівів немає.
І тільки ПриватБанк не просто взявся допомогти, а вже за 3 робочі дні надав мені повну інформацію по тому переказу! Я була щиро вражена — не лише швидкістю, а й ввічливістю, турботою та щирим бажанням допомогти.
Велика подяка кожному працівнику, хто був причетний до цього запиту, і окремо — за зручність та чуйність обслуговування через Privat24.
Навіть на відстані тисячі кілометрів я відчула себе не просто клієнткою, а людиною, про яку дійсно дбають.
Дякую, ПриватБанк, що ви є! Ви — приклад справжнього сервісу, який надихає довіряти. 🙏🇺🇦
Написать комментарий
Найжахливіший банк для бізнесу
Відкриття рахунку той ще квест — приходиш з директором і документами у відділення, там тримають годину часу, щось заповнюють, щось сканують. І в кінці очікуйте — відкриття рахунку — 8 робочих днів. І ще не все — приходить сповіщення — відмова не вистачає документів. Знову кличеш директора береш ті самі документи, лізеш у відділення, щоб працівник відділення покліпала очима і сказала, ну людський фактор, одна сторінка не додалась… Слів не хватає, одні мати. Хочеш зайти у відділення і вийти з реквізитами, а не бігай подавай документи декілька разів. А потім квест з телефоном — дайте доступ, робимо ключ, пустіть у кабінет. Одне питання нашо таки складнощі? Спростіть ці процедури — цей вхід і нескінченні підтвердження через додаток нах нікому не потрібен, особливо великим компаніям. Просто ТРЕШ
Написать комментарий
Жахливе обслуговування клієнтів банку, постійне вимагання додаткових грошей за обслуговування
Комментарии (2)