×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.7 | 42.3 |
| Все курсы банка | ||
ПРИВАТБАНК ХУДШИЙ БАНК УКРАИНЫ
Написать комментарий
Безпідставно списали кошти
І вот сьогодні 31.07.2025 року вони списали 15 тисяч гривень. За що? Чому мені за всі ці роки не повідомили про якийсь придуманий борг. Я планую подавати до суду. У час війни робити такі гидкі справи.
Написать комментарий
Найбезпечніший Банк
Написать комментарий
Іпотека та обслуговування
По-друге, навіть коли менеджер типу підключений, робить він приблизно нічого, окрім відправляє повідомлення «дякуємо за ваше терпіння, мені треба ще кілька хвилин для зʼясування». Не знаю, що вони там зʼясовують годину, може з чатом GPT радяться, бо відповіді потім саме так і виглядають.
Я не часто користуюсь особистими рахунками в банку, у мене там тільки ФОП та Іпотека залишились. І це суцільне прокляття! Цього разу вони вирішили списати кошти за іпотеку завчасно і відморозитись.
Я маю вносити кошти на обовʼязковий платіж до 3 числа кожного наступного місяця. Власне, мені зручно робити це завчасно, а не день в день. Зазвичай десь за 3 тижні я вношу кошти (як отримую зарахування на ФОП) і спокійно живу цей місяць, знаючи, що платіж зроблено, кошти погасяться автоматично 3го числа. Тобто є дата зарахування, і є дата погашення — різні дні, зафіксовано у виписці. Плачу так 5 років, все без проблем.
Не цього разу. Кошти списали 3го числа, я перевірила рахунок — все нормально. Йшла у відпустку, і шоб вже не відволікатись зробила ще один платіж з думками, що тепер наступний аж в серпні, бо цей же 3го числа спишеться. Сьогодні мені приходить лист щастя, що мені треба внести обовʼязковий платіж. Якого хєра, думаю я і йду перевіряти рахунок. А там пише, що кошти були зараховані і списані в один день. Нормаааально. Йду в підтримку розбиратися, як так сталося? Пів години довелось пробиватись до менеджера, коли нарешті підключився спеціаліст Роман, він ще пів години зʼясовував моє питання і видав: ну так кошти ж списались на тіло кредита, ви очікували чогось іншого? Оце так тренують спеціалістів спілкуватись? Шановні, у мене для вас погані новини, ви переплатили за курси комункацій, бо комунікативний ідіотизм у вас вроджений і нікуди не подівся. Далі я пояснюю, що власне це було внесення вже на серпень і питаю чому списання було раніше? Ще пів години «ще вхилинку, я зʼясовую» і питання типу «а як ви вносили кошти? просто на рахунок чи через кнопочку? а страховий платжі вже вносили?» — у вас там консиліум ідіотів чи моя банківська справа перед очима, ало? Півтори години зʼясувань і… «Кошти були зараховані по договору, але ж ви тепер погасили тіло кредита, менше переплатите по відсотках». А я ж саме цього і хотіла, правда? Пояснюю знову, що платіж був внесений звичайним способом, не дострокове погашення, не в тіло кредиту, не на рахунок, а як завжди через сервіс внесення саме обовʼязкового платежу, і він на серпень. Виправляте свої помилки, я не мушу робити ще один платіж, якщо ваша система така лажова! Ще пів години «хвилинку, ми перевіряємо інформацію» і «ми передали вашу заявку в технічний відділ, який детальніше розгляне питання і повідомить вам як були зараховані кошти». І в цьому був мій запит??? І тепер «очікуйте відпоіді по заявці». Як зʼясвування питання як саме і чому були зараховані кошти виршіить питання наступного платежу? Чому я маю тепер знову вносити кошти, коли це очевидна помилка банку?
Жахливий банк, жахливе обслуговування!!! Всі кажуть, що Ощадбанк — дно, робітники звідти перейшли в тепер державний Приват для підтримання іміджу? Що відбувається???
Написать комментарий
Банк жодного разу не підвів
Найбільше мене вражає їхній додаток «Приват24». Це справді революційний інструмент, який робить банківські операції неймовірно простими та зручними. Будь-яку задачу — від переказу коштів до оплати комунальних послуг чи відкриття депозиту — можна виконати за кілька кліків, не виходячи з дому. Інтерфейс інтуїтивно зрозумілий, а функції працюють бездоганно.
Крім того, хочу відзначити роботу служби підтримки. Кожного разу, коли у мене виникало питання, консультанти швидко та професійно надавали допомогу, вирішуючи проблему ефективно та з повагою до клієнта.
Ще одним великим плюсом є широка мережа банкоматів та терміналів по всій країні, що дозволяє легко здійснювати операції з готівкою в будь-якому місці. Приємно також, що ПриватБанк постійно впроваджує нові технології та продукти, що робить його одним із лідерів на ринку.
Я щиро рекомендую ПриватБанк як надійного та сучасного фінансового партнера!
Написать комментарий
ЖАХЛИВИЙ сервіс та обслуговування
Та ось БІНГО!!! Всі гроші заблоковані, ні отримати ні купити неможливо. Виходить їздив через день марно.Коли банк був приватним, то це був зразок, а коли став державним, то став зразком Жахливості серед банків.
Написать комментарий
Неможливо переоформити авто з Лізингу Приватбанку
Коли будуть зміни чи рішення з цим питанням?
Комментарии (2)
5168752096139731
Написать комментарий
Приватбанк — шахрай номер 1
Написать комментарий
Дістали.
Шановні, я в двох інших банках плачу по 3 тисячі в місяць і вони мені не дзвонять і не дістають. А в мене в Приваті залишилось ті 6500, і ви мені наярюєте. Перегляньте свою ідіотську політику продзвону.
Комментарии (1)
Біля 10.00 години, сьогодні, в онлайн чаті Привату,
Дякую за професіоналізм, уважність і швидкий результат
Написать комментарий
Швидко реагують на звернення про шахрайство
https://www.instagram.com/moda_i_chas?igsh=cGVwamd3dWlycDJs
та https://www.instagram.com/miymagazinchuk?igsh=MXM5MjNrZW51dzF3eQ== беруть предоплату за одяг, як кажуть везуть з Турції та Італії. Вже третій місяць водять за ніс та не відправляють товар. Переводи були здійснені на карту ПриватБанку 4731 1856 9339 2984 Хомук Н. О.
Номер заяви в кіберполіції зареєстровано за номером 436325
Написать комментарий
Банкомат Приватбанку, не видав кошти картки Монобанк
Комментарии (6)
Невозможно перечислить деньги
Комментарии (2)
З'єднатися з оператором не можливо
Написать комментарий
злочинні дії
Рік тому в мене з картки привата вкрали сторонні сайти кошти.
У розмірі 100€
Цих сайтів не не існує як виявилось.
Заява в кіберполіцію нічого не вирішила.
19.07,20.07 і на початку місяця було декілька транзакцій зняття знову з моєї банківської інтернет картки які зафіксовано як «недостатньо коштів«але зараз я на картці гроші вже не тримаю. А транзакції зняяття продовжуються.
Дзвінок в приват вирішив заблокувати картку це все що можливо зробити.
Як захистити свої гроші мені не зрозуміло. Чому в мене не питають підтвердження банківської операціїї не відомо це просто нагле воровство триває два роки, і зупинити не можливо. Я не відчуваю себе безпечно з приватом.
Комментарии (2)
Банк дуже крутий
По-перше, дуже зручний мобільний додаток. Завдяки йому я можу швидко перевірити свій баланс, здійснити перекази та оплачувати рахунки без жодних труднощів. Інтерфейс інтуїтивно зрозумілий, а всі функції доступні всього в кілька кліків.
В цілому, я дуже задоволений співпрацею з ПриватБанком і рекомендую його всім, хто шукає надійного та зручного банківського партнера!
Написать комментарий
Покращення від б/у «Приватбанк»
Після початку війни — вже майже 3 з половиною роки використовую б/у приват для отримання Г/З. Коли вони на початку війни, скориставшись тим що у більшості мобілізованих фізично відсутня можливість знімати отримані кошти через банкомати чи відділення — в 33(!) рази підняли вартість переказів — це був шок.
Але сьогодні з«ясувалось, що вони в черговий раз пробили дно.
На даний момент Г/З сугубо символічне, тому враховуючи непомірну вартість переказів, я вже давно виводжу отримані від ЗСУ кошти в пристойний банк раз в кілька місяців. До останнього часу суттєвих проблем із переказами не виникало, лише збережені «шаблони» чомусь періодично зникали, і доводилось знову вручну вводити IBAN та інші реквізити.
Але сьгодні переказ відносно невеликої суми на рахунок дружини перетворився в справжній треш.
З веб-клієнта зробити переказ взагалі не вдалося.
З мобільного — спочатку показало нульову вартість переказу, але на якомусь кроці з»ясувалось що вона нещодавно зросла ще на порядок, і вже в сотні(!) разів вища довоєнної. Але це теж дрібниці в порівнянні із тим, що відбулось далі.
Замість вкрай незручної та ненадійної 2FA авторизації через зворотній дзвінок (б/у приватбанк схоже не в курсі, що зараз дуже багато їхніх «клієнтів» користуються StarLink, але не мають змоги користуватись мобільним зв«язком) — довелося самостійно дзвонити на 3700, а потім таки дочекавшись зворотнього дзвінка — кілька хвинин спілкуватися з хамовитою ТП (нехай-буде ТехПідтримка) та відповідати на її недоречні та надто приватні питання, вислуховуючи в процесі «накази» типу — «відповідайте на моє питання!», «вкажіть лише одну відповідь!», «відповідайте так або ні».
Написать комментарий
Безпідставне зменшення ліміту
Комментарии (2)
Не можна сплатити комунальні послуги
Комментарии (1)