Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
32951495 13 июня 2023, 18:06
Отделение по адресу: Одесса, ул. Успенская, 22-А
12 червня касир банку відмовила у зарахуванні доларів на валютну картку. нібито на купюрах є плями які я не побачив як не намагався. Візуально купюри в гарному стані. Основна причина відмови долари були 1996 року випуску.
Приватбанк
Ответ банка
13 июня 2023, 19:57
Вітаємо.
Банкноти, які були емітовані 1996 року, знаходяться в обігу в Україні.
ПриватБанк не надає послугу інкасо банкнот (монет), тому значно зношені банкноти іноземної валюти (старі, обгорілі, порвані, велика кількість чи/та великі штампи, проколи) не приймаються в касі банку.
Проблема решена
dv1 13 июня 2023, 17:00
На початку травня банк збільшив кредитний ліміт по картці до 100к грн., на рахунку ФОП не було достатньо коштів, щоб оплатит РКО, тому з’явився борг у 120 грн. через який банк обмежив користування цією послугою. Ці 120 грн. я погасив коли дізнався про заборгованість, але банк не відновив можливість користуватись послугою Оплата частинами, що мене, як давнього клієнта дивує і дратує.
Приватбанк
Ответ банка
13 июня 2023, 17:58
Вітаємо.
Банк приймає рішення про розмір ліміту за даною послугою та про його надання індивідуально для кожного клієнта на підставі математичної моделі, яка будується на великій кількості показників. Зауважимо, якщо Банк перегляне рішення щодо збільшення ліміту, ви будете проінформовані про це додатково.
olga2023 13 июня 2023, 10:51
26.05.2023 Приватбанк арештовує всі рахунки, на підставі неправомірних дій державного виконавця, державний виконавець замість того щоб закрити провадження, яке відкрито з порушеннями, ще в 2020р., по ньому накладає арешт під час Війни, а все тому що це постанова на стягнення виконавчого збору, хоча виконавчий збір стягується з суми стягнутого, а вони нічого не стягнули на користь Стягувача, ні одної гривні, а виконавчий лист згідно ухвали суду не підлягає виконанню, але всерівно відправляє тебе до суду. Знаючи що судове оскарження може зайняти роки. Видає постанову про визначення одного рахунку для здійснення видаткових операцій в сумі 13400 грн. А Приватбанк в свою чергу, робить все, щоб цього не відбулось, як арештувати так 15 хвилин, і все заарештовано, а як зняти заборону пускають тебе по кругу, зняття тільки через паперову форму, 19 днів бездіяльності, писала, дзвонила толку нуль. Одна відповідь на все звертайтесь до виконавця. Питання як я можу боротись, якщо мене з двома малолітніми дітьми залишили без коштів до існування під час ВІЙНИ, я немаю чим годувати своїх дітей. Щоб звернутися до суду потрібні кошти на судовий збір, адвокату. Де їх взяти, якщо все що було заарештовано. Весь світ допомогає, а тут знищують свої з середини. На питання чим годувати дітей Державний виконавець, як представник цієї держави відповіла, що їй всерівно, і навіть якщо мої діти стануть сиротами. За що воюють мої брати на фронті? Я не залишила країну, я продовжую в ній жити, працювати, сплачувати податки, але при цьому залишаюсь без прав. Навіщо таке життя, у мене немає більше сил. Приватбанк як був шарашкиною конторою, так і залишається, тільки кредити свої нав’язувати можуть, яких ніхто у них не просить.
Приватбанк
Ответ банка
13 июня 2023, 11:37
Добрий день!
Шкодуємо, що вам довелось стикнутись з такою ситуацією.
Банк діє виключно в рамках чинного законодавства. На законодавчому рівні було скасовано дозвіл на можливість користування коштами до 100 тис. грн. по арештованим рахункам, який було тимчасово встановлено з березня 2022 року.
В ситуації, коли по клієнту банк має виконавче провадження про накладення арешту ми маємо обмежити рахунки. Якщо арешт було знято, але до банку не надійшов відповідний документ про це — ми не маємо змоги зняти арешт без відповідної постанови, надісланої виконавцем. Після отримання постанови обмеження знімається.
li1469 13 июня 2023, 9:55
02.06.23 мені з американського банку було зроблено Свіфт-переказ, валюта долар на долорову картку. Приватбанк в чаті мені повідомив, що переказ не зарахують, доки я не підтверджу особу відправника документом міжнародного формату. Я звернулася до відправника переказу, з проханням надати мені підтверджуючий його особу документ, щоб я змогла надати його Приватбанку. Але відправник не надав мені свого документу (це зрозуміло, я б теж не надала), він надає свої данні своєму банкові. Відправник звернувся до свого америк. банку з проханням повернути переказ на його рахунок з причини не можливості отримання переказу в Україні — і тут америк. банк надає відправнику відповідь, що кошти зараховані на рахунок отримувача. Це чудова схема Приватбанк! Відправник важає, що я отримала кошти, а Приватбанк не зараховує мені кошти. Відправник мешкає у Мексиці та в США більше три роки, банк відправника американський, валюта переказу долар США.
Приватбанк
Ответ банка
13 июня 2023, 11:33
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Проблема решена
SERJIO011 13 июня 2023, 7:00
Отделение по адресу: Киев, ул. Генерала Алмазова, 2
М. Київ, вулиця Алмазова, приватбанк, відмовили прийняти купюри 2003 року. Навіть касир не перевірила, просто відмовила і все. Поміняв в Ощадбанку без проблем.
Приватбанк
Ответ банка
13 июня 2023, 9:46
Вітаємо.
Відповідальні спеціалісти вже перевіряють інформацію стосовно описаної вами ситуації. За результатами перевірки додатково з вами зв'яжемось.
Проблема решена
Степан Даниш 12 июня 2023, 22:59
Вітаю,
Почалась моя історія в листопаді минулого року, під час перебоїв зі світлом. В відділенні на мінській при внесенні доларових купюр зажувало 10$ і 100$. Відразу ж звернувся в банк, після інкасації прийшла відповідь банку, що купюр не виявлено. Одразу ж зателефонував 3700 і попросив деталей, після кількох перенаправлень і спроб, мені сказали що кошти були знайдені, але купюра 10$ була розірвана і разом з купюрою 100$ були направлені в НБУ на перевірку. Запросив у них якесь офіційне підтвердження слів і отримав документ в електронному виді. Попросив перевірити камери, які знаходились прямо над терміналом поповнення, бо впевнений що купюра була цілою при внесенні і імовірно її розірвав термінал або ж підмінили при інкасації.
Після цього кілька раз звертався в банк уточнити результат перевірки, та відповідь одна і та ж, кошти ще не перевірив НБУ. В даний момент пройшло уже 7 місяців і сьогодні я зателефонував в приват банк знову, отримав відповідь вам відхилено в розгляді. Звернувся знову на гарячу лінію банку, мені сказали знову що НБУ все ще не перевірив.
Вирішив я набрати гарячу лінію НБУ, де мені оператор сказала що термін перевірки іноземної валюти 30 робочих днів і я давно мав би отримати відповідь.
Написав лист на пошту вказану на сайті банку, Приват банк не відповідає, жодної реакції. Виглядає наче банк просто присвоїв ці кошти і не збирається їх повернути і всіляко затягував місяцями час.
Приватбанк
Ответ банка
13 июня 2023, 9:50
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності. Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв'яжемось.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
andrii13ko 12 июня 2023, 20:17
Сьогодні моя знайома і колега, яка є діючим підприємцем другої групи не змогла зняти кошти зі свого розрахункового рахунку ні в касі ні з картки. При зверненні на гарячу лінію отримала відповідь — «пред'явіть підтверджуючі документи, використання готівки».
Я такого, ще не чув!!! Це вже взагалі наглість! З яких це часів, структура, яка повинна займатися обслуговуванням і наданням не безкоштовних фінансових послуг платнику податків, вирішила собі ВИМАГАТИ від осіб документи, які стосуються її підприємницької діяльності. І на власний розсуд приймати рішення про блокування чи заморозку чесно зароблених коштів без обгрунтованих на законодавчому на то рішень і жодних попереджень. Людина таким чином сьогодні не змогла розрахуватися за надані послуги.
Приватбанк
Ответ банка
13 июня 2023, 10:08
Вітаємо.
Положенням про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 19.05.2020 № 65 (далі — Положення № 65), передбачено обов'язок банку на постійній основі здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів з урахуванням ризик-орієнтованих підходів, які передбачають вжиття банком відповідних заходів у спосіб та обсяги, які забезпечують ефективну мінімізацію таких ризиків залежно від їх рівня.
Згідно з вимогами Положення № 65 банк, з урахуванням ризик — орієнтованих підходів, зобов'язаний здійснити документально підтверджену перевірку джерел походження коштів (активів) клієнта на підставі офіційних документів, належним чином засвідчених їх копій або інших джерел, якщо така інформація є публічною (відкритою). Результат такої перевірки має бути достатнім для визначення наявності/відсутності реально достатніх фінансових можливостей, розпорядження якими дає змогу проводити або ініціювати проведення фінансових операцій на відповідні суми.
Полезный комментарий
Qwerty1999 12 июня 2023, 22:32
Со счёта ФОПа за услуги, связанные с предпринимательской деятельностью
принято оплачивать по безналичному расчету, для оплаты наличными банки требуют
подтверждающие документы — счета-фактуры, договора, акты выполненых работ и т. д.

Если есть непреодолимое желание снять наличные, то после уплаты
налогов ЕН и ЕСВ, ФОП должен перевести средства на карту физлица,
а уже с неё снимать наличку…
Проблема решена
aleksgrim 12 июня 2023, 11:22
Вітаю.

Приватбанк вже давно котився у прірву, але більш-менш можна було користуватись, не зважаючи навіть величезні комісії на ВСІ типи послуг.

В мене підключена послуга Страхування нерухомості без огляду. Я вирішив відключити цю послугу, писав в додатку Приват24 в підтримку, мовчать. Писав на другий день — мовчать, писав ще декілька раз — мовчать. Цікаво, що коли просто пишу щось їх в підтримку, то відповідають, а як тільки пишу що хочу відключити послугу, одразу мовчання у відповідь і все…

Написав сьогодні в Телеграм їх… Точно така ж ситуація — як тільки заходить мова про відключення послуги, одразу ж бот пропадає і не відповідає. Вирішив просто закрити всі картки цього банку, щоб не списували гроші за страхування, бо іншими послугами вже не користуюсь — величезні комісії.

Також, хотіб би зауважити, що з Приватбанку часто дзвонять і навʼязують якісь послуги, вже надоїло блокувати їхні номери, бо просто відмовитись майже нереально — внаглу впарюють, навʼязують і не чують, що ти зайнятий, не можеш говорити і т.д., їм на це всеодно, задача — впарити, таке відношення реально дратує.
Приватбанк
Ответ банка
12 июня 2023, 12:39
Вітаємо.
Ви можете самостійно розірвати договір страхування «Нерухомість без огляду» наступним чином:
1) У Приват24, в меню: 'Сервіси — Страхування — Інші послуги — Вибір договору — Розірвати'.
2) На сайті privatbank.ua >>> Інше >>> Страхування >>> Мої страховки >>> Авторизація за допомогою мобільного телефону >>> Вибір договору >>> Розірвати
3) Можливо відключити в режимі чат-online, або зателефонувати на гарячу лінію 3700.
Окремо зауважимо, що для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, рекомендуємо обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу зможете отримати відповідь, або ж описати питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам помічника.
Приносимо вибачення, якщо комунікації з Банком були невчасними, наразі дзвінки рекламного характеру обмежені за вашим фінансовим номером телефону.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Nata1001 12 июня 2023, 10:26
не проводяться ніякі платежі по картці: ні комунальні, ні оплата інтернет- магазинів, переказ на власну катку ьез заборонено. відповідь: фінмонтіринг — піклуються про мою безпеку. З такою безпекою я скоро буду на вулиці, бо не можу сплатити когмуналку
Приватбанк
Ответ банка
12 июня 2023, 11:20
Вітаємо. На жаль, не вдалось вас ідентифікувати, як клієнта банку за даними, наданими у відгуку. Ми звернулись у особистому повідомленні до вас, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
sonystiller 12 июня 2023, 6:51
Виконавець надіслав до банку запит на розблокування зарплатної карти. Банк відмовився розблокувати карту. Чому? Яка причина?
Приватбанк
Ответ банка
12 июня 2023, 11:23
Добрий день! Вже звернулись до вас у особисті повідомлення для уточнення ваших контактних даних та деталей ситуації.
Проблема решена
Василій Кіт 11 июня 2023, 17:03
31.05 отримував конвертаційний депозит. Прийшовши додому роздивився що половина купюр була у розписах та штампах. Прийшовши на наступний день покласти їх на новий депозит, не прийняли одну купюру. Виявилась надірвана по синій полосі. Тієї касирки не було. Сказали буде через тиждень. Але з другого боку, чим би вона мені допомогла? Все одно б не замінила.
Тож об’ява «Рахуйте кошти не відходячи від каси» як ніколи актуальна.
П. С. Цікавився у підтримці банку, пошкоджену валюту не поміняють навіть з комісією. То ж буду шукать де міняють
Приватбанк
Ответ банка
11 июня 2023, 18:25
Добрий день!
Всі купюри проходять перевірку. Однак, в той же час, при здійсненні касових операцій у відділенні банку клієнт зобов'язаний:
— рахувати гроші не відходячи від каси;
— перевіряти реквізити, вказані на касових документах, не відходячи від каси.
Також зауважимо, що у разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Зношені банкноти іноземної валюти (наприклад старі, розірвані, обгорілі, велика кількість чи/та великі штампи, проколи) банк може тільки прийняти на дослідження в НБУ.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
SERJIO011 11 июня 2023, 15:01
Отделение по адресу: Киев, ул. Гната Юры, 7-Д
м. Київ, вулиця Гната Юри 7-Д, відділення Приватбанк, відмовили у прийомі на картку 200 доларів США 1998 року. Купюри без пошкоджень, потертостей, печаток. Причина відмови — нібито при перевірці на апараті світиться пятно від пальців, на другій купюрю на зломі просвічується коричньова риска 2 мм. А головне — купюри 1998 року. Тому касир і відмовила. Візуально купюри в гарному стані.
Приватбанк
Ответ банка
11 июня 2023, 16:47
Вітаємо. Відповідальні спеціалісти вже перевіряють інформацію стосовно описаної вами ситуації. За результатами перевірки додатково з вами зв'яжемось.
В м. Вишневе в відділенні банку відмовилися прийняти 20 ти доларову купюру через те що відірваний куточок приблизно пів сантиметри.
Приватбанк
Ответ банка
11 июня 2023, 16:52
Вітаємо. Вже звернулись до вас у особисті повідомлення для того, щоб уточнити деталі ситуації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Олег Кам\'янський 10 июня 2023, 23:35
Хотів зняти кошти із іншої карти у банкоматі приватбанку (це жах, крім того, що все зависає і ТД.) при нарахуванні коштів він вимкнувсья.Гроші списало, але залишились у банкоматі.І почалось…. Пішов у приватбанк у грубій формі відшили, сказали ви не є нашим клієнтом допобачення.В кінці добавили, цитую« ви що думали, що я гроші віддам із свого карману». Висновок такий ні грошей, ні роз’ясненнь, що робити, ідіть шукайте ті гроші))
Приватбанк
Ответ банка
11 июня 2023, 12:36
Вітаємо. Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою банкомату.
В описаній вами ситуації радимо звернутись до банку, який видав вам картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та подати заявку на повернення коштів. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди робимо все, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, та повернути кошти у разі підтвердження збою.
Проблема решена
Vikusja777 10 июня 2023, 19:02
Заблокували на вихідних всі картки і зняли прив’язку номера телефону від Приват24.
Зв’язатись з ПриватБанком не можливо, через те що номер телефону не являється прив’язаний (3700- бот), чат-бот не ідентифікує та не дає змогу з оператором поспілкуватись.
Відділення на вихідних не працюють!
Я вважаю, що дана ситуаціє є дуже мерзотною, як таке може бути, що неможливо з банком зв’язатись, гроші всі на картці.
Зараз одні матюки!!! Це УЖАС!!!
Приватбанк
Ответ банка
11 июня 2023, 11:15
Вітаємо. Приносимо вибачення, якщо блокування карток було невчасним.
Обмеження може проводитись Банком для збереження коштів та щоб переконатись, що саме власником рахунку проводилась певна операція, і дані картки не потрапили до рук шахраїв.
Для зняття обмежень в такому випадку рекомендуємо звернутись у чат підтримки за посиланням pb.ua/chat для ідентифікації та підтвердження операції. Зауважимо, що під час звернення необхідно мати доступ до камери та паспорту, або ж картки ПриватБанку.
HrytsakR 10 июня 2023, 11:24
14.05.2023 року з моєї банківської картки «Універсальна» було шахраями незаконним чином списано 2621,72 грн. Оплачено було послуги на іноземних сайтах. Відразу звернувся до кіберполіції та ПриватБанку. У поліції вказали, що будуть розшукувати шахраїв, проте щодо повернення коштів слід звернутися до банку. Звернувшись на гарячу лінію ПБ, там зареєстрували заявку до міжнародної платіжної системи на повернення коштів. Орієнтовний термін опрацювання 45−160 днів. Тобто навіть близько пів року потрібно чекати відповідь. Просто виникає питання. Яким чином були списані кошти з картки без підтвердження через додаток чи смс код??? Який тоді рівень захисту наших коштів дає ПриватБанк??? Навіть у ситуації, коли шахраї змогли роздобути незаконним шляхом CVV2 код, то чому не було підтвердження через приват24 чи смс повідомлення. Коли я роблю оплату в інтернеті, то завжди вибиває таке пітвердження, а тут просто списали вказані кошти. Як працює служба безпеки ПБ? Чому П Б не вживає заходів для забезпечення безпечного та захищеного еквайрингу??? У ситуації, коли б було підтвердження через смс чи приват24, то питань немає, це просто людська недоосвіченість, але ж в цьому випадку це просто халатність служби безпеки та еквайрингу щодо захисту платежів, тож ПриватБанк повинен повернути кошти у зв’язку з халатністю та непрофесійністю своїх сппівробтників.
Приватбанк
Ответ банка
10 июня 2023, 12:36
Вітаємо.
Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо). У випадку, якщо при вказаному платежі не був введений 3D-secure пароль (смс на ваш номер телефону) — шанси оскаржити дану операцію і повернути кошти розцінюються, як високі. Однак хочемо звернути увагу на те, що розгляд подібних справ строго регламентовано правилами платіжних систем і, дійсно, може зайняти від 45 до 120 днів. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Проблема решена
zakris 10 июня 2023, 10:16
Отделение по адресу: Черкассы, бул. Шевченко, 150
Шановний банк, одразу скажу, що використовувати схеми відмивання грошей в умовах війни, обманюючи власних клієнтів, які роками сплачують податки та комісії через ваш банк — як мінімум не професійно, як максимум все ж таки рано чи пізно призведе до краху вашої непорядної установи.

Отже, 9.06 в 12:35 за адресою Шевченко 145 банкомат не видав кошти, при цьому одразу списав 20 тис з мого рахунку. Ніяких пояснень чи помилок банкомат не відобразив.

Зателефонувавши до оператора, з проханням обробити заявку в цей же день, тому що потрібні кошти на погашення оренди, я почула, що це залежить від складності опрацювання заявки і може зайняти від 1−14 днів. Потім, операторка, щоб я відстала додала: «я бачу, що заявка в роботі і буде опрацьована протягом 24 годин, незважаючи на вихідні «.

Вже минула майже доба, коштів мені не повернули.
Інкасатори на місті банкомату вчора були, так в чому проблема?

* чому я вважаю цю ситуацію «відмиванням коштів».
Таких, як я жертв приват банку вчора було багато, тому що банкомат не відображав помилку на екрані і люди не підозрюючи про хитрість системи, пробували зняти кошти. Були сльози і благання повернути гроші, тому що у багатьох вони могли бути останні на ліки, допомогу, їжу.

Отже, по-перше, я все ж таки сподіваюсь, що мені повернуть мої кошти сьогодні, як і пообіцяли.
По-друге, вам потрібно покращувати ваш сервіс, і у вас є гарний приклад вашого гідного конкурента Монобанк, який до речі обробляє такі запити, як критичні і повертає кошти протягом 20 хвилин, ще навіть компенсує свою помилку компліментом.
Приватбанк
Ответ банка
10 июня 2023, 10:35
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Olexsandr1975 9 июня 2023, 21:51
8 июня (вечером), при пополнении карты Монобанк через терминал самообслуживания Приват 24, терминал сожрал грошики, извинился что-то типа «операция не прошла», и с довольным видом впал в анабиоз. Сразу позвонили на горячую линию 3700, голосовой помощник Яна все разъяснила, дала время на подумать и решить куда переводить.И о счастье, грошики сегодня (9 июня) уже переведены на телефон (а с телефона мы уже сами с усами). Клиентом Приватбанка не являюсь и пока не собираюсь. Огромное спасибо всем операторам Приватбанка за поддержку, что закрывают глаза на «недержавну мову» при «спілкуванні», еще не овладел.
Приватбанк
Ответ банка
10 июня 2023, 10:32
Вітаємо.
Раді, що ваше питання успішно вирішено. Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу!
Проблема решена
Sklyarska 9 июня 2023, 21:46
Отделение по адресу: Киев, ул. Спасская, 6
21 травня (в неділю) Приватбанк заблокував мені рахунки, посилаючись на Постанову Держвиконавця від 2017 року, яка у 20-му році була закрита, про що бан отримав відповідного листа.
Жодні звернення до банку із надсиланням копії Постанови про закриття справи не подіяли.
Подіяло звернення до Держвиконавчої служби. 8 червня банк арешт зняв і навіть надіслав мені листа про зняття арешту. Мені особисто дзвонила співробітниця Держвиконавчої служби, щоб перевірити факт зняття арешту.
Але буквально через день — 9 червня (в п’ятницю ввечері) банк знову заблокував мій рахунок на підставі все того ж давно закритого провадження.
Я не маю слів! Лише бажання більше ніколи не мати справ з шахраями, яки називають себе банкірами. І це — державна установа.
Таке враження, що гроші у людей блокуються спеціально, щоб вільно користуватися ними, поки нещасні власники рахунків будуть оббивати пороги виконавців.
Приватбанк
Ответ банка
10 июня 2023, 10:29
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Oleg Frolenko 9 июня 2023, 11:33
Отделение по адресу: Ужгород, пл. Корятовича, 27
Мав колись кредит в привату за який невчасно сплатив. Все за схемою, суд, виконавча, закриття впровадження. Я не буду акцентувати на тому, що сумма заборгованості на момент винесення рішення суду була значно зменшена, а на мормент відкриття/закриття впровадження в 2019 році взагалі відсутня і я активно користувався рахунком і взагалі закрив кредит — на що отримав БУМАГУ.
Так ось у 2022 році юридичний відділ приватбанку знову подає у виконавчу на відшкодування коштів!!! при відсутності заборгованості!
Більше того вже у травні 2023 коли я передзвонив юристу приватбанку почув щось на кшалт «о… дійсно заборгованості немає, я просто не перевірив!!!»
Я вирішив не розбиратися, а сплатити виконавчий збір для швидкого разблокування рахунку у приватбанку /взагалі цікаво як можно заблокувати рахунок по якому є уявний борг для погашення боргу/ для чого перевів гроші на рахунок і надав повідомив про це виконавця для списання виконавчого збору.
Тобто я маю скаргу на дії /бездіяльність/ юристів приватбанку і на затримку в сплаті платежа виконавчій службі зі сторони приватбанку. Взагалі якесь дно.
Мені досі не вкладаєтся в голові як можно блокувати рахунок по якому є уявний борг і не звернути уваги на те що боргу дефакто немає/це до юристів приватбанку що не перевірили стан рахунку/
Приватбанк
Ответ банка
9 июня 2023, 13:44
Добрий день!
Шкодуємо, що вам довелось стикнутись з такою ситуацією.
Банк діє виключно в рамках чинного законодавства. На законодавчому рівні було скасовано дозвіл на можливість користування коштами до 100 тис. грн. по арештованим рахункам, який було тимчасово встановлено з березня 2022 року.
В ситуації, коли по клієнту банк має виконавче провадження про накладення арешту ми маємо обмежити рахунки. Якщо арешт було знято, але до банку не надійшов відповідний документ про це — ми не маємо змоги зняти арешт без відповідної постанови, надісланої виконавцем. Після отримання постанови обмеження знімається.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.85 45.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.85 45.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝