Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
eidechse 12 октября 2023, 4:24
Користуюся послугами Приватбанку 15 років. Вчора ввечері спокійно розрахувалася приватівською карткою в магазині, а через кілька годин вже не змогла зайти в Приват-24 ні в телефоні, ні у веб-браузері. Система перестала розпізнавати мене як клієнта і вимагає підтвердити номер телефону в банкоматі чи терміналі. Для підтвердження потрібна діюча картка, але (сюрприз!) моя картка вже не діюча. При спробі скористатися нею для розрахунку онлайн чи оффлайн отримую відмову або помилку. Дзвоню на 3700, там мій номер телефону також більше не знають. На дзвінки з неавторизованих номерів служба підтримки відповідати не хоче. Ставлять у чергу — немає вільних операторів, залишайтесь на лінії — витримують 20 хвилин і скидають дзвінок. Пробувала дзвонити вдень, пробувала дзвонити вночі, провела в режимі очікування загалом більше двох годин, вільних операторів так і не знайшлося. Онлайн допомога без авторизованого номеру телефону не працює. Поки ти клієнт, ти можеш звернутися по допомогу, а якщо ти не клієнт, навіть через збій системи, з тобою ніхто говорити не хоче. Такого скотського ставлення не бачила більше в жодному банку, ганьба! Цікаво, а інформація про мій валютний депозит теж зникла з системи?
Приватбанк
Ответ банка
12 октября 2023, 9:52
Вітаємо.
Перепрошуємо за можливі незручності. Процедура направлена на протидію шахрайства. Підтвердити номер для проведення фінансових операцій в банку ви можете через чат на сайті банку.
Для цього потрібна наявність:
— веб-камери;
— українського або закордонного паспорта.
Проблема решена
alexandros2022 11 октября 2023, 20:56
Цікава ситуація виникає коли замовити занятия usd з валютної карти, і звернутися безпосередньо в касу після повідомлення що кошти надійшли, то касир видає долар 1996 року або з певними печатками чи помітками чорнилом, запевняють що інших нема, а нових купюр і подавну.
На запитання переглянути всі можливі купюри, адже сумма не більше 1300 доларів, на відріз відмовляються.
Зрозуміло що такі «проблемні» купюри не користуються попитом в народу.
Питання де осідають «гарні» купюри, але це відомо лише працівникам банку та їх «колегам» в «чорних» обмінниках…
Уточню, дана ситуація виникає неодноразово.
Приватбанк
Ответ банка
12 октября 2023, 9:39
Вітаємо.
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
LikaTravel 11 октября 2023, 19:00
Банк блокирует перевод без какой-либо причины. Операторы отвечают, что это вообще не банк блокирует и не были никаких запросов на перевод.
Приватбанк
Ответ банка
11 октября 2023, 20:49
Вітаємо.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Проблема решена
angryman 11 октября 2023, 18:01
Вот просто хотел сказать что приват перестал вибрировать на смартфоне при списаниях, но реклама с приват24 продолжает вибрировать
Приватбанк
Ответ банка
11 октября 2023, 20:49
Вітаємо.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та проаналізувати ситуацію.
Александр Махортов 11 октября 2023, 14:47
Полтора года рассказывают, что лимиты пересматриваются каждый день. Причин не возврата частями не могут назвать. Ладно бы если не было дохода, так офицальный доход стабильный и во время войны. Ответ всегда под копипасту «багато факторів. Деталі надати не можем. Вручну перевірити не можемо». Банку желаю обанкротиться с таким отношением
Приватбанк
Ответ банка
11 октября 2023, 16:42
Вітаємо.
Банк приймає рішення про розмір ліміту за послугою «Оплата частинами» і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників.
Рекомендуємо продовжувати активно користуватися продуктами банку, це може вплинути на рішення банку про підвищення ліміту в майбутньому.
Проблема решена
Kotselk 11 октября 2023, 12:28
В лютом 2023 поповнював свою валютну картку в терміналі привату, при внесені останньої купюри термінал завис, в підсумку остання купюра в 100$ не була зарахована мені на рахунок. Звернувся на гарячу лінію з даним питанням, надав номер терміналу, час проведення операції, все що було необхідно. Через день-два відповіли що ніякої купюри, яка могла бути не зарахована, я не вносив, я запитав чи була інкасація даного терміналу-відповідь була, що ще не було, а як же Ви можете бути впевненні що даної купюри там немає, запитав я. Далі чекав поки буде інкасація- після її проведення виявилось що купюра лишня таки є, але тепер у банка виникли питання що до рівня іі пошкодження. Мене повідомили що вона буде передана на екпертизу в НБУ, і заключення з НБУ буде через 3 місяці. Пройшло три місяці, зателефонував на підтримку- відповіли що результату до цих пір немає, треба почекати ще три місяці. Пройшли наступні три місяці, моі дзвінки в підтримку як закінчувались словами Ваше звернення прийняте чекайте рішення, а через добу в додаток приходить повідомлення що Ваше звернення потребує більше часу для відповіді і статус звернення яке я подавав стоїть як «закрите», і рух по даній проблемі відсутній взагалі. Станом на сьогодні пройшло майже 11 місяців з моменту виникнення проблеми, а рішення як було відсутнє, так і є на сьогоднішній день + повна відсутність перспективи вирішення, маю тільки довжелезну історію звернень з даного питання.
Приватбанк
Ответ банка
11 октября 2023, 14:44
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема решена
peregrint 10 октября 2023, 19:06
Приватбанк привласнює чужі кошти. Замовила готівку на відділення Приватбанку на 06.10.2023. У додатку 06.10.2023 прийшло підтвердження, що кошти готові до видачі. При візиті до каси відділення 06.10.2023 касир відмовилася віддати мені мої гроші. У той же день зателефонувала на гарячу лінію Приватбанку та залишила скаргу на цю ситуацію (№ звернення 15819042). Звернення не опрацьовують, а на гарячій лінію «пудрять мізки» та переносять вирішення питання (вже 5-тий день я не можу отримати свої гроші). 10.10.2023 спеціаліст гарячої лінії Олексій (№ 297307 — з його слів) сказав, що нічим мені допомогти не може, та на запитання «коли я змогу отримати свої кошти» він не дав ніякої відповіді.
Коли я зможу отримати свої гроші, які довірила Приватбанку, як клієнт? Мені це невідомо. Я просто залишилася без грошей. Така бездіяльність Приватбанку та безпідставна відмова в видачі моїх коштів касиром наштовхує лише на думку, що в Приватбанку засіли шахраї. Думаю звернутися зі скаргою на дії Приватбанку до НБУ, або навіть до поліції, тому що ознаки шахрайства Приватбанку на обличчя — «заволодіння чужим майном або придбання права на майно шляхом обману чи зловживання довірою».
Приватбанк
Ответ банка
10 октября 2023, 20:17
Вітаємо. Приносимо вибачення за отримані незручності та очікування. Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Дякуємо за розуміння.
Проблема решена
Nrfx1964 10 октября 2023, 16:17
Такого знущання над клієнтом і не придумаєшь. Банк *чекає підтвердження ?! від кого???* платежу із зарплатної!!! картки більше 4х годин. При цьому скасувати платіж неможливою Відповідь *фахівців* одна- перевіряйте в архиві.
Приватбанк
Ответ банка
10 октября 2023, 18:20
Вітаємо. Приносимо вибачення, що сталася така ситуація. Будь-який платіж, який проводиться з картки ПриватБанку, може випадати на перевірку.
З метою забезпечення безпеки операцій в мережі і захисту коштів на рахунках ми проводимо додаткову перевірку. Це звичайна стандартна процедура, яку ми вибірково здійснюємо з метою недопущення різного роду ризиків. Радимо повторити створення платежу і слідувати рекомендаціям для його підтвердження. Після підтвердження перевіряти стан операції можна в Приват24 через меню Архів. Дякуємо за розуміння!
Проблема решена
dbk 9 октября 2023, 17:10
Після майже 20 років користування Приватом сьогодні не зміг увійти до свого облікового запису. Після 20 хвилин листування в чаті з’ясувалося, що банк розірвав усі договори зі мною та припинив обслуговування моїх рахунків. На запитання чому відповіли, що мені відправляли повідомлення з вимогою пояснити джерела отримання коштів. Однак ні в застосунку, ні в веб-версії, ні на емейл я не бачив цього повідомлення. Коли і куди його було відправлено, у чаті «вже не мають змоги пояснити». При цьому для повернення коштів мені потрібно з’явитися у відділення і принести список документів, який банк направив за місцем моєї реєстрації. І тут виникає дві проблеми: 1. Місце моєї реєстрації на окупованій території. 2. Я перебуваю за кордоном і з’явитися в найближчому майбутньому не можу.
Приватбанку, поверніть мої гроші!
Приватбанк
Ответ банка
9 октября 2023, 19:26
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Додатково вам буде направлена офіційна відповідь з даного питання.
Для перерахування залишку ваших коштів на рахунку (ах) в банку, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку (ів), відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
yuoras 9 октября 2023, 15:26
Я просто в шоці.
Блокують картки без підстав.
В мене індивідуальна с дизайном карта її заблркували і пропонують звичайну пластикову взамін.
Мене дивують відповіді
Приватбанк
Ответ банка
9 октября 2023, 16:01
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
trebunskihev 8 октября 2023, 12:32
Газовые плиты ОЛХ доставкой не отправляются, потому что тяжелее 30 кг, поэтому купить плиту на ОЛХ — это танец з бубном. Покупатель не хочет отправлять деньги кому попало, а продавец не хочет отправлять товар кому попало без задатка (доставка больше 1000 грн).
Мошенник продумал историю, назвался реальным Стельмах Иван Николаевич, Киев. Отвечал только на звонки. Говорил, что он фермер, очень занят, ездит часто на почту по бизнесу и готов отправить плиту хоть завтра. Телефон +380958399755, +38−095−839−97−55. Попросил задаток на карту 4790−7299−2912−2638 (4790729929122638), а как получил, то перестал выходить на связь. ОЛХ заблокировала его объявления и аккаунт, но денег уже не вернуть.
Приватбанк
Ответ банка
8 октября 2023, 14:49
Вітаємо.
Наведена картка видана не в ПриватБанку.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій, для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати, за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом, всю необхідну інформацію.
Дякуємо за розуміння.
rtd 7 октября 2023, 18:47
Терминалы, банкомат, отделение ПриватБанк рядом. Отзывы и для того, что бы лучше было плохо банку ПриватБанк, а стройно и хорошо у клиента. Несколько лет назад в одном из отделений ПриватБанк поймались на ошибках в работе с клиентами. Эти ошибки тогда прекратились. Кстати кассир не пытается не удачно спросить клиента: «Много? «. Такого в работе банка с клиентами нет. Банкомат не однократно тупит. Карта всунута. Банк говорит карты нет такой. Второй раз всунута работает нормально и никуда не отправляет, работает. Добавились проблемы в терминале. Терминал например раньше только так если карты нет, а сейчас у терминала лишние проблемы. Также снятие денег. Вообще. В различных местах снятие денег. Например карту не собирается отдавать хочет задавать вопросы. Нажимается общая кнопка. Но не собирается отдавать карту. Несколько нажатий общей кнопки. Вопрос пропадает. Второй не нужный вопрос. Несколько нажатий кнопки общей. Вопрос исчезает. Карту забирает. Вы в курсе, что принуждать клиента нельзя, а надо карту просто отдать. Странности ПриватБанк. Подучитесь банк в каком ни будь вузе работе с клиентами. Несколько лет назад были очень похожие ошибки у специалистов двух отделений, исправлены, а были и правильная для них работа другого отделения как пример.
Приватбанк
Ответ банка
8 октября 2023, 10:14
Вітаємо.
Ми дуже вдячні за ваші зауваження та робитимемо все можливе, щоб вони допомогли покращити наш сервіс.
gogybaunty11 7 октября 2023, 15:48
Банк становиться какойто мошеннической организацией
На вопрос (кстати можете в разделе вопросов посмотреть)будет ли банк передавать финансавую инфо клиентов передавать в Тцк сп,(так как заработал електронний реєстр призивников)
Банк даже неудосужился дать конкретний ответ, а просто отписался стандартної заготовленной фразой мол руководствуеться законами, тем самим ушел от конкретного ответа, я так понимаю значит будет
Режим.Северная корея.
С такими банками лучше несотрудничать, даже конкретного ответа немогут дать
Будьте осторожни ваги данние возможно уже в руках других лиц, а зная ситуацію с глобальний корупцией у военкомов можно смело ждать звонка от мошенников
Приватбанк
Ответ банка
7 октября 2023, 18:10
Вітаємо.
Без прийняття відповідного закону, що зобов’язав би банки передавати таку інформацію — вона не передаватиметься.
Innuska 7 октября 2023, 9:16
Отделение по адресу: Днепр, пр-т Александра Поля, 66
Мені заблокували усі картки 2.10.23 р., тому що в мене були перекази на другі карти три, або чотири рази більше 1600−3000. Повідомляють, що це підозрілі операції. Притому, що по кредитної карті історія кришталево чиста. Переводи були з зарплатної карти. Одночасно і на картку були поповненні гроші у розмірі не біль 18 т. Вони запропонували додати документи підтвердження доходів. Додала за рік в цей же день. Дівчата у самому відділенні дуже помогли, но нічого не вийшло. Прийшлося писати на гарячу лінію.Вони через дві години відповіли, що цей документ ухвалений. Ми розблокуємо. По сегодняшний день нічого не змінилось. Я писала у підтримку, вони тільки годують обіцянками. Вже 6 днів ніякого толку. Притому, що операція трансакцій можно робити до 400 т, без підтвердження. І я з ними боротись, я не знаю. Я скільки років була золотим клієнтом банка. Тепер треба щось змінювати з таким відношенням.
Приватбанк
Ответ банка
7 октября 2023, 11:56
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись в ситуації.
MarIaDun 7 октября 2023, 8:14
5.10.2023 з моєї карти Приват, без повідомлень, присилання кодів підтвердження в смс або додатку були списані гроші, більше 500 usd на сайті продажу авіаквитків Spirit Air декількома платежами. Багато років користуюсь Приват, нічого подібного не було. Саме цю картку перевипустила в липні, почала користуватись в серпні, ніде не світила та не доставала, десь 27 серпня вперше підключила кредитну лінію і саме до неї. Підозрюю витік даних саме з привату. Мені завжди приходять запити підтвердити списання найменших сум, а тут були намагання зробити більше 10 платежів, деякі вдалі деякі ні, і по жодному не було запитів ані в додатку, ані смс з кодом, не приходили смс з списанням сум. Написала заяву на повернення в банк, в кіберполіцію, але дивлюсь на відгуки тут-стає неприємно.
Приватбанк
Ответ банка
7 октября 2023, 9:42
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що ви зіткнулись з такою ситуацією.
Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо). Оскарження операцій проводиться банком за правилами платіжних систем. У випадку, якщо при вказаному платежі не був введений 3D-secure пароль (СМС на ваш номер телефону) — шанси оскаржити дану операцію і повернути кошти розцінюються, як високі. Однак хочемо звернути увагу на те, що розгляд подібних справ строго регламентовано правилами платіжних систем і може зайняти від 45 до 120 днів. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Venceslav 7 октября 2023, 0:27
Попыталась зайти в приват, и вижу проблемы со входом. Звоню на 3700 и слышу о том, что мои счета закрыты, отмывание денег, неуплата налогов и т. д.
Предварительно банк даже не запросил документов подтверждающих средства, без предупреждений, мои социальные выплаты теперь все придется переделывать. Вот так в любой момент хозяин барин может разорвать договор, даже не давая запросов на подтверждение средств.
Приватбанк
Ответ банка
7 октября 2023, 9:38
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись в ситуації.
Була проблема зі входом в додаток приват 24, провідний спеціаліст Бузовська Г. Б. оперативно виправила ситуацію, фахово все пояснила, чим вкотре підтвердила стійку репутацію банку до своїх клієнтів. Обслуговуванням дуже задоволений і пораджу це відділення своїм друзям та знайомим.
Приватбанк
Ответ банка
6 октября 2023, 13:59
Вітаємо. Щиро вдячні вам за теплі слова! Ваш відгук – найцінніша нагорода за нашу роботу!
05487881 5 октября 2023, 23:59
Отделение по адресу: Черкассы, бул. Шевченко, 325
Висновок: повної та зрозумілої інформації не отримав, так як дії по блокуванню чи розблокуванню, приймають мабуть у головному офісі в Дніпрі… Витратив тільки час та нерви, питання не вирішив від слова зовсім.

03.10.2023 Поповнив гривневу карту універсальну голд для покупки валюти $, після чого 04.10.2023 замовив готівку на відділення на 05.10.2023 після 14:00.
05.10.2023 За 1−2 години до запланованого зняття готівки заблокували всі рахунки, картки, додаток приват 24 чим повністю знищили плани та настрій на весь день на відділені, в чаті онлайн, гарячій лінії ніяким чиним, не могли чи не хотіли, так як їх пропозиції були не прийнятними та не допустимими.
Оператор чату, повідомив про те, що мені відмовили в обслуговувані та по рекомендував звернутися у відділення.
Коли, я звернувся у відділення, консультант повідомив що, рахунки заблоковані, та що мене повинні були повідомити, якимось чином, я постійно заходив в приват24, повідомлень про можливе блокування не отримував, актуалізував мої дані, не факт, що вірно, тому що, я думав виключно про зняття готівкових коштів у валюті, сказав що щось, не прийшло та неможливість зараз видати готівкові кошти в $, хоча вони лежали в касі та були готові до видачі, що я дізнався пізніше на лінії 3700 від бота, та запропонували написати заяву на закриття та вказати для перерахування коштів в інший банк, яким чином та в якій валюті, будуть перераховані кошти не зрозуміло, я думав на той, момент, що виключно в гривні, конвертація та перерахування коштів в інший банк є категорично неприйнятним варіантом, марною витратою мого часу, ресурсів, нервів, не запропонували видачі готівки, яка вже була підготовлена для мене в будь якому разі, буду забирати кошти в цьому банку виключно готівкою, зобов’язання відкривати та забирати в безготівкові формі немає, отримавши категорично не прийнятні варіанти, пішов чекати листа від банку…
Далі подзвонив на гарячу лінію 3700, де отримав іншу інформацію, мені надали зовсім інші дані, сказали, що нічого в обслуговувані не відмовлено та чекати листа та можливо надавати, якісь документи які будуть зазначені в листі… роз’яснивши повністю ситуацію, порекомендували написати звернення кореспонденцію через сайт, розділу такого не знайшов, далі в чаті отримав поштові реквізити, сказали онлайн цього не можливо зробити (
Надіюсь, все-таки банк прийме єдине правильне рішення та видасть готівкові кошти в $, якомога швидше…

Висновок: повної та зрозумілої інформації не отримав, так як дії по блокуванню чи розблокуванню, приймають у головному офісі в Дніпрі…
Витратив тільки час та нерви, питання не вирішив від слова зовсім.

Рекомендації, краще купувати валюту в інших банках де, можна положити кошти в гривні та конвертувати її в $, після цього без ніяких замовлень, ризиків блокування зняти в касі.

Надіюсь, все-таки банк прийме єдине правильне рішення та видасть готівкові кошти в $, якомога швидше…
Приватбанк
Ответ банка
6 октября 2023, 10:56
Вітаємо.
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись чинним законодавством, банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
0961167833 5 октября 2023, 22:05
Кілька місяців тому відкрила ФОП рахунок Приват.Пізніше так склалися обставини, що мені цей банк не підходив, бо взяла ПРРО термінал в іншому банкові,і втрішила закрити рахунок приват.Звернулася у відділення де раніше його відкривала, Біла Церква.провулок Грузинський 6, там два спеціаліста обслуговують бізнес-клієнтів.Одна спеціаліст геть проігнорувала прохання допомогти в закритті рахунку, сказавши що зайнята.Друга дівчина зразу стала невдоволено виказувати що рахунок недавно відкрили, тепер прийшли закривати.На прохання про допомогу бовкнула що закривайте самі в додатку,і навіть коли я попросила показати мені на моєму планшеті як це зробити, проігнорувала це прохання.Це була п’ятниця,29 вересня, друга подовина дня.Я приїхавши додому не знайшла в додатку функції на закриття рахунку, на другий день намагаламя добитися до розмови з оператором на гарячій лінії, але марно.А в неділю почався новий місяць і нарахувало 250гр.за обслуговування рахунку.В результаті мені допоміг спеціаліст вже з іншого відділення Приват, закривши рахунок сам через комп’ютер, правда я мусила покласти тепер на той рахунок 250гр.нараховані за жовтень.Тепер я сама ніколи навіть не подумаю звертатися в Приват,і іншим не радитиму.Банк, в якому працюють не спеціалісти, а прохані зажрані особистості, а особливо в БІЛІЙ ЦЕРКВІ, провулок Грузинський 6, то не спеціалісти по роботі з ФОПами, а якісь грубі хамки.Жах.
Приватбанк
Ответ банка
6 октября 2023, 11:01
Вітаємо. На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
NastyaAvelia 5 октября 2023, 20:26
Отделение по адресу: Одесса, ул. Варненская, 29/2
2.10.1991 у меня взломали сам номер телефона (сеть Лайф), который являлся финансовым. и с его помощью взломали почту, Приват24 и МоноБанк.

С карт ПриватБанка Мошенники сняли все кредитные деньги (55 тысяч), понабирали на моё имя кредитов в «ШвидкихГрошах» и других подобных сервисах на сумму 8500 грн, сняли всю копилку (14 000 грн), так еще и после того, как все кредитные деньги сняли без проблем оформили оплату частями в «УкрЗолоте» на 20 тыс.грн.

И после всего этого я не просила даже вернуть мне деньги с моей «Копилки» или деньги, которые я вынуждена оплатить на «ШвидкихГрошах» и т. д. Я просто попросила заморозить начисления процентов на кредит и «Оплату частями» до момента окончания расследования (номер кримінального провадження: 12023162480001338)

На что мне отказали!!! Оказывается счета у них замораживаются при расследованиях, а кредиты, набранные мошенниками нет.
Не говоря уже о том, что ОТДЕЛ БЕЗОПАСНОСТИ НЕ РАБОТАЕТ АБСОЛЮТНО!

Я являюсь клиентом около 12 лет, такого количества транзакций за 1,5 часа у меня не было никогда, я никогда не брала кредиты на сомнительных сервисах, я не снимала наличку за последние лет 10, тем более кредитных, не говоря уже о том, что еще 1.10.2023 я рассчиталась в Таврии в Одессе, а уже 2.10.2023 все транзакции происходит в Житомире.

Почему в МоноБанке заблокировалась карта автоматически, увидя нестандартную транзакцию и мошенники ничего не смогли сделать. А в Привате существует целый отдел безопасности, но он ничего не делает.

На мои вполне логичные вопросы сначала в отделении руководитель меня тупо отфудболил с недовольным лицом на горячую линию, и при очередном вопросе с надменным видом сказала «вы можете тут говорить и спрашивать всё, что угодно, но я не психолог, чтоб это слушать». А на горячей линии (на которую я звонила раз 10 и общалась с представителями разных отделов) мне так и не ответили на вопросы:

1) чем занимается тогда отдел безопасности, если при таком количестве не состыковок не происходит никаких действий по защите карт?
2) как можно дать оплату частями, если уже даже все кредитные сняты? Да еще и в укрзолоте? Часто бывает, что человек снимает все кредитные подчистую, в потом еще и решает золотишко прикупить? И вообще как это произошло без моих документов?
3) почему при ведении криминального дела счета блокируются, а кредиты нет?
4) в чем тогда суть их банка? Ведь суть банка в целом — защитить вклады клиентов, а они не только мои вклады не защитили, они даже собственные кредиты защитить не могут, так еще и на меня пытаются повесить их оплату. Я НЕ понимаю почему должна их оплачивать, имея 8 месячного ребенка на руках, о чем кстати Приват тоже знает, потому что карты для соц.выплат на ребенка тоже оформлена у них. Слава богу там не было денег, иначе мошенники с таким бездействием Привата и их бы сняли…
Приватбанк
Ответ банка
6 октября 2023, 10:15
Вітаємо. Нам дуже прикро, що виникла така ситуація.
В даному випадку, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію. Окремо зауважимо, що з приводу цієї ситуації з вами було проведено зворотній зв'язок, з уточненням рекомендацій щодо подальших дій.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.55 44.55
USD 42.38 42.98
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.55 44.55
USD 42.38 42.98
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝