×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.75 | 42.35 |
| Все курсы банка | ||
Номер в Приват24
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб допомогти у вирішенні питання.
Також ми проаналізували Ваше звернення в підтримку, щоб покращити якість обслуговування в майбутньому.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Все погано
Рішення про надання кредитного ліміту приймається індивідуально для кожного клієнта. При цьому, банк враховує сотні факторів, що впливають на кінцевий результат та можливу суму ліміту.
Окрім кредитного ліміту та послуги «Оплата частинами» з карткою ПриватБанку можна виконувати безліч необхідних операцій в декілька кліків у особистому кабінеті, банкоматах або терміналах самообслуговування.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
зачисление зар платы
Ми розуміємо, що очікування — це неприємно, та в той же час ми не зацікавлені затримувати будь-які виплати своїм клієнтам.
Кошти надходять відразу ж, як тільки фонд виплат перераховує їх (пенсія, стипендія, зарплата) в банк.
Ви є нашим клієнтом і тому наша мета зробити користування всіма послугами банку найбільш швидким і зручним для Вас.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
кешбэк за поездки в Киеве--развод
Хочемо звернути Вашу увагу, що згідно умов акції, необхідно придбати саме 50 разових квитків через додаток Privat24 або Telegram-бота.
Щоб уникнути непорозумінь ми публікуємо всі умови акції на нашому сайті у відкритому доступі. Всі акції можна знайти за посиланням pb.ua в меню «Інше» — «Акції».
Щодо саме цієї акції, то хочемо зазначити, що на сторінці акції (https://promos.privatbank.ua/ua/keshbek-za-poyizdky-v-kyevi) вказано:
«Як стати учасником акції?
Крок 1. Зареєструйтеся на сайті promos.pb.ua.
Крок 2. Придбайте 50 разових квитків на електротранспорт у Києві карткою Mastercard через додаток Privat24 або Telegram-бота.»
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
Снятие денег без моего ведома
Кошти списуються на рахунок торгівельної точки де проводилась оплата, а не на рахунок банку. В даному разі, так як суму було списано і магазин не провів повернення коштів, то зі свого боку ми почали процедуру чарджбеку за Вашим зверненням.
Регламент розгляду заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для Вас.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (5)
Вiдмов.у викон.док.XX, вiд XX на пiдст.ст.10 Закону України N1702-VII вiд 14.10.2014,п.10.13 гл.10 Iнстр.НБУ N22 вiд 21.
Вiдмов.у викон.док.XX, вiд XX на пiдст.ст.10 Закону України N1702-VII вiд 14.10.2014, п.10.13 гл.10 Iнстр.НБУ N22 вiд 21.
Сказочные банкиры ¯\_(ツ)_/¯
В своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (4)
не выполняют условия финансового лизинга
Оформили автомобиль за три дня. Но перед этим раз 20 мне звонили, что б я не передумала брать кредит.
В договоре целый отдел о штрафах для клиента и ни одного о штрафа для банка, за невыполнение договора.
В договоре написано втечении 10 рабочих дней, после полной оплаты лизинга, отдадут документы для оформления авто на меня. Перед последним платежем перезвонила 3700 и уточнила — заверили «10 рабочих дней и документы отдадут»( есть аудиозапись звонка). Последний платеж 20.11., снова на 3700 « через 4 дня с вами свяжутся», я выждала 4 дня, никто не связался, звоню сама « ждите, уточняйте сами перезванивайте». Я несколько раз сказала, что мне важно знать точную дату, для оформления авто, страхования и планирования работы… Сегодня 11 день с дня последнего платежа, документов нет, на горячей линии вчера сказали, что занялись документами только 26.11 вот и считать надо от той даты.
В договор финнансового лизинга внесите штрафы для сотрудников и самого банка, может тогда выучат всю документацию и быстрее будут работать.
Когда мне ждать МОИ ДОКУМЕНТЫ?
И еще автомобиль по спецификации 360000, но потом выплыла сумма 366000, откуда еще 6000?
Аванс внесла 90000, но зачислилось на 1500 меньше. Куда они делись?
В аванс входило оформление и налог в пенсионный фонд.
Единственный Человек, который реально работает в этом банке — это Юля Чебатарева( Винницкая область), все остальные трутни.
Дозвольте нам детальніше розібратись в описаній ситуації. Для цього ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (4)
на удивление хорошо
В итоге было проведено операций на 32+-тысячи грн, и только благодаря ему по сути. Есть у них хорошие сотрудники, получается. Да и банк не плох вроде бы, пока подвохов никаких не заметила.
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (4)
Сервис по европейски
Дякуємо за Ваш відгук! Для нас дуже важливий зворотній зв'язок, завдяки йому ми розуміємо, що знаходимось на вірному шляху.
Ми намагаємося зробити додаток зручним і функціональним на основі відгуків наших клієнтів. Ми будемо вдячні, якщо Ви опишете детальніше Ваші зауваження і побажання в додатку. Для цього достатньо натиснути «палець вгору» в правому верхньому кутку стартової сторінки додатка.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
«Gold» карта
Комментарии (4)
Жахливо!!!!
Комментарии (6)
Поддержка Приват24 оставляет желать лучшего...
Ярослав-Доброго ранку
Опишіть, будь ласка, Ваше питання більш детально.
Я-добрий день, срок у картки закiнчився, чи можу я войти у особ-й кабинет?
Ярослав-Заповніть, будь ласка, форму
Я-чекаю на вiдповiдь
Ярослав-Заповніть, будь ласка, форму
Я-Добрий день, срок у картки закiнчився, чи можу я войти у особ-й кабинет?
Ярослав-Ви бачите форму?
Я- я питання задав-де вiдповiдь? Да чи нi?
Ярослав-Заповніть, будь ласка, форму
Банк може запитувати подібну інформацію, щоб переконатись, що звертається саме власник рахунку.
Ваш ПІБ (повністю):
Ваш основний номер телефону:
Кодове слово (дівоче прізвище матері):
Дата Вашого народження:
Ярослав-Заповніть, будь ласка, форму, і я допоможу Вам
Я-як це относиться до питання?
Ярослав-Ви звернулися на лінію підтримки ПриватБанку. Запитувана інформація необхідна нам для ідентифікації Вас як клієнта-власника картк/рахунку. Згідно умов і правил Банку https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-86/?lang=uk
2.3.2.3.3 Клієнт зобов'язаний:
2.3.2.3.3.1. Надавати Банку достовірну інформацію, необхідну для проведення операцій.
2.3.2.3.3.4. Надавати Банку інформацію та документи, необхідні для з'ясування його особи, фінансового стану, визначення діяльності.
2.3.2.3.3.8… Клієнт дає згоду на обробку банком персональних даних та інформації, наданих клієнтом при ініціюванні операції в системі Internet-banking Приват24.
Я-я хочу стати клиентом и тому питаю
Ярослав-Ви не клієнт Банку?
Я-читайте вище.Я ХОЧУ СТАТИ…
Ярослав-Якщо Ви не кліент Банку, Вам потрібно пройти реєстрацію, і отримати предоплачену картку, або звернутися до відділення ПриватБанку, і отримати пластикову картку.
Я-Ярославе, дайте бiльш квалiфiкованого працiвника.Прощавайте, дилетанте
Ярослав-Я компетентний у вирішенні Вашого питання і несу відповідальність за правильність відповіді, який я Вам надам. Вам не обов'язково спілкуватися з іншим фахівцем, так як наші відповіді не відрізнятимуться. Запевняю Вас, то, що пишу зараз я, відповідає дійсності
Я-я задав питання, а ви мене посилаете до вiддiлення…Дайте вiдповiдь чи iншого оператора
Ярослав-Уточніть, Ви раніше були клієнтом Банку? Ви проводили реєстрацію у Приват24, раніше?
Я-Ви хочете побалакати? Чекаю вiдповiдь на свое питання. 15 хв Ви не в змозi сказати ТАК чи Нi
Ярослав-Якщо картка прострочена, то користуватися Приват24 можливо, якщо акаунт Приват24, не заблокований.
Итог-потрачено 15 мин на общение вместо простого ответа-да или нет.
Ми вже перевірили діалог з нашим оператором і проведемо додатково навчання, що допоможе в майбутньому виключити таку ситуацію при зверненні до нашого працівника.
Щодо Вашого питання про можливість використання аккаунту, то може бути кілька варіантів.
Якщо картка прострочена, то користуватися Приват24 можливо, якщо акаунт Приват24 не заблокований.
Якщо Ви не кліент Банку, Вам потрібно пройти реєстрацію, і отримати предоплачену картку, або звернутися до відділення ПриватБанку, і отримати пластикову картку.
Також, Ви завжди можете звернутися до нас і ми допоможемо знайти вихід та варіанти для вирішення питання.
Комментарии (18)
Раптово зменшили кредитний ліміт
Написать комментарий
Проблемы с доступом к своему счету
1. Оказывается — что зайти в Приват24 с просроченной картой уже нельзя
2. Доступ Приват24 к мне заблокировали, отличный клиентоориентированный сервис — когда тебе блокируют доступ к твоим же деньгам.
3. Представители чата, мне рассказывают — что я всё еще на территории Украины, и должна придти в ближашее отделение за новой картой, потому что восстановить доступ к Приват 24 они не могут без активной карты. Но при этом оплатить самолет Лондон-Киев и обратно категорически отказываются.
4. В качестве особо изощренного издевательства, зная что карта закончилась в сентябре, сообщают — что доказательством моего пребывания за границей будут операции по карте за последние 10 дней.
вообщем, никому не порекомендую.
Комментарии (20)
Транзакция не проходит
Комментарии (1)
Приват проиграл апелляцию в суде.
Приват проиграл апелляцию, по которой требовал выплату около 40 тыс. грн. Апелляцию проиграл и по решению суда мне нужно выплатить 600 грн. за просроченный кредит и 1700 грн. Но самое интересное, что на это решение суда ПриватБанку пофигу:) Если я не оплачу раннее озвученные 12,5 тыс грн., то не смогу нигде взять кредит и тд. Вопрос: зачем подавать в суд, если ваш банк не чтет решение суда не в свою пользу?:) Ждите ответный иск в суд, который вы так же проиграете:)
Комментарии (58)
Урезают кредитный лимит без причин!!!
Нам шкода, що Ви відчули незручності.
Для доступності оплати частинами Банк рекомендує накопичити позитивну історію не менше 6 місяців або відкрити депозит не менше 10000 гривень, або мати цільову зарплатну карту з оборотом не менше 1000 гривень на місяць. При цьому, ліміти переглядаються щодня, Банк в будь-який момент може переглянути розмір доступного ліміту по сервісу. Рекомендуємо Вам не допускати прострочень по кредитній картці і перевіряти доступність послуги через СМС, Приват24 або співробітника Банку.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (13)
Карта мошенницы 5354282041004339
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулись з такою ситуацією.
Банк зацікавлений у тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку та затримання зловмисників, які вчиняють протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв законодавчо знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк у свою чергу завжди готовий посприяти цьому будь-яким необхідним чином. У випадку спроби вчинення щодо Вас шахрайських дій, банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, так як стороною, проти якої ці дії було спрямовано — є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом усю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (5)
Решение проблемы в течении 4 минут
Огромное спасибо сотрудникам за оперативную работу не смотря на столь позднее время.
За 10 лет пользуясь услугами банка не осталась разочарована ни разу! Так держать!
Раді, що така висока оцінка нашої роботи є для Вас очевидною. Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім Клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (10)
Шахрайство в Приватбанку!
Дозвольте пояснити, що кошти списує не банк, а сайт, на якому були вказані реквізити картки ( CVV2 код та термін дії ). В таких випадках ми прикладаємо усі зусилля задля того, щоб вирішити питання на користь Клієнта та формуємо заявки на оспорювання транзакцій.
Нам дуже шкода, але по Вашому випадку провести оскарження в рамках правил платіжної системи не є можливим. Це викликано тим, що сума платежу не підлягає оскарженню.
Правила єдині для всіх можливих банків-заявників і, на жаль, не можуть бути змінені. Рекомендуємо Вам звернутися до отримувача коштів для врегулювання цього питання самостійно.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (6)