Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
AnnaStru 10 февраля 2020, 14:31
26.01.2020 я пополнила счёт, деньги на карту не зашли. Через час я написала оператору, создали заявку и в этот же день через час мне отказали. Я позвонила оператору и создали новую заявку на которую тоже через полчаса пришёл отказ о зачислении денежных средств. Это уже смешно, но я звоню и опять с оператором создаём третью заявку( потому что удивительно как без инкассации и надлежащих проверок так быстро приходит отказ). Сказали в течении. 14 дней ждать ответ. Вот сегодня ровно 14 дней, я пишу в чат и опять отказ. Не выявлены излишки. Не вносились денежные средства. Как бл… так может быть? Я понимаю если человеку говорить 2 недели что он дурак, то начинаешь себя им чувствовать и сомневаться в своей адекватности. Так объясните мне дорогой Приват Банк, как нам друг другу доказать кто из нас прав? Как мне вернуть свои деньги? Камеры стоят? Очень жду ваш ответ по заявке 16607197. Оператор тоже весьма странный, твердит одно и тоже, никакого диалога информативного. Прошу чтоб мне позвонили, так он вообще перестал отвечать мне в чате. За что я плачу каждый месяц? За какое обслуживание? где оно?
Приватбанк
Ответ банка
10 февраля 2020, 16:02
В ході розгляду Вашого звернення було проведено ряд дій, спрямованих на вивчення та аналіз ситуації, що склалася. За результатами розгляду повідомляємо: факт збою за Вашою заявкою не підтверджено. Внесення коштів не зафіксовано.
Проблема решена
VVVM 10 февраля 2020, 14:31
Всім доброго дня! Хочу розповісти історію афер Приватбанку. По-перше, це жахливий банк і всім раджу перевестись на обслуговування іншого банку.
В суботу після обіду до мене телефонує співробітник банку і повідомляє, що у мене кредит і я заборгувала більше, ніж 2 роки, коли я віддам.
Крім того, що я не користуюся кредиткою (у мене її навіть нема), всі борги, які у мене були давним давно закриті, приват 24 — чистий, але за одну ніч магічним чином у мене з'являється кредит близько 30 тисяч гривень, який я маю сплатити.
На численні дзвінки у Приват мені підтверджують мою ж інформацію і повідомляють, що це технічний збій і мені перетелефонують з технічного відділу.
Чекаю або йду в поліцію…
Приватбанк
Ответ банка
10 февраля 2020, 15:14
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
1708 10 февраля 2020, 12:08
Отримав кредитну карту( вона ж і розрахункова)прослухав умови все ясно, зрозуміло… виявилось до того моменту.про скористанні кредитних коштів ( не розрахував власні)… я знав що в мене є 55 дні для безвідсоткового повернення… але вже через 25 дні мене повідомили сплатити кошти… я не сплатив бо був закордоном і сплатив при повернені… при пояснені консультант послався на поправки та звинуватив прпереднього консультанта, який мене консультував при отримані карти… виходить є умова і 1000… поправок щоб обійти її… виходить 55 дневний безвідсотковий період користування не співпадає з періодом скористування кредитними коштами… я потребував негайного закриття рахунку та залишок повернути готівкою, так консультант зробив наступне… без будь-яких попереджень зняв на благодійність — 32грн та 8 грн на скарбничку… проти благодійності нічого не маю… це стараюсь робити систематично… але 8 грн на скарбничку, коли я закриваю усі рахунки… це вже не бюрократія а ошуканство… я не підштовхую вас на якість дії, я просто описав ситуацію і свою точку зору… мій контакт 0974200288 за відгук готовий відповісти
Приватбанк
Ответ банка
10 февраля 2020, 13:14
Банк дає Вам можливість користуватися коштами без відсотків до 55 днів. Тобто, якщо Ви сплатите всю суму використаних коштів до 25 числа місяця, наступного за тим, в якому Ви скористалися кредитом, нічого додатково платити не потрібно.
Умови користування карткою не змінювались, інформація щодо умов користування є публічною і також зручно наведена з прикладами на офіційному сайті: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna
Задля погашення заборгованості не обов'язково знаходитись на території Україні — Ви можете відправити міжнародний терміновий переказ. Системи, з якими ми працюємо https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov; або надіслати кошти безпосередньо за номером картки.
При закритті картки, у разі наявності власних коштів, система пропонує Вам вибір, куди перерахувати залишок.
Закриття проводиться після перерахування на один із обраних Вами варіантів (На іншу картку/рахунок; на благодійність; на скарбничку)
Проблема решена
NataLego47 10 февраля 2020, 11:36
со вчерашнего вечера настоятельно пытаюсь оплатить заказ на литнетком. Раньше делала это без проблем. Вчера поздно вечером смс с кодами приходили через 30 — 40 мин что естественно не дало возможности оплаты. Сегодня новый рекорд — смс с кодами пришло через 1 час 10 минут. Вопрос. Когда будет отлажена работа? Или в какие часы она вообще будет? Оценка удовлетворительно кроме вчера и сегодня.
Приватбанк
Ответ банка
10 февраля 2020, 13:14
Ми дуже засмучені тим, що у Вас склалося таке враження. Дозвольте пояснити, СМС-повідомлення було підготовлено і відправлено, але оператор не зміг своєчасно доставити повідомлення. Рекомендуємо звернутися до Вашого мобільного оператору за консультацією.
Проблема решена
Олег Задорожный 10 февраля 2020, 9:47
В субботу утром на телефон в Приват24 пришло сообщение «Pidtverdit oplatu 2000.0 UAH Spivrobitnyk banku nikoly ne zapytue paroli. Nikomu ne peredavaite cei parol: 149788».
Я так понимаю, кто-то пытался произвести платеж с моей карты. Свзавшись с оператором, в итоге получил такой ответ: «Бачимо запит на списання від стороннього сервісу...» Т.е. мошенник знал номер карты, срок действия и CVV код. Как такое могло произойти если:
1) Карту не терял, да и CVV код на ней стёрт
2) Платежи в интернете я проводил только через EasyPay и LiqPay

Карту заблокировал, деньги сохранил, но боюсь повторения подобной ситуации в будущем.
И ещё — общение через чат с операторами: беседа длилась полчаса, каждый ответ приходилось ждать по 5-10 минут. Оперативненько так.
Приватбанк
Ответ банка
10 февраля 2020, 11:55
Ми зі свого боку не можемо прокоментувати, звідки у шахраїв дані карти, але точно можемо запевнити Вас, що співробітники не мають подібну інформацію. Дану інформацію шахраї могли отримати з необережності, і більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці).
Ми склали кілька простих правил, дотримуючись яких Ви зможете не стати жертвами шахраїв: https://privatbank.ua/safeness
Що стосується очікування відповідей — чат буває дуже популярний, і з цієї причини не вийшло швидко підказати Вам потрібну інформацію. Ми активно займаємося питанням скорочення часу очікування наших клієнтів. Сподіваємося, надалі ми зможемо змінити Вашу думку.
Наскільки ми бачимо по діалозі в чаті, то наш оператор надав рекомендації щодо такого роду ситуацій.
Також, не варто забувати, що банк дає змогу відкрити віртуальні картки, які дозволяють Вам здійснювати платежі в інтернеті і не турбуватися про стан основної картки — її номер Ви не будете вказувати при оплаті.
Дякуємо, що Ви наш клієнт!
Сергій Ковтьоба 10 февраля 2020, 9:29
Судове рішення та виконавче впровадження тільки для громадян не дя ПриватБанк. 3 роки ходимо пишемо заяви про закриття рахунків, а вони подають в суди без повідомлення нас про проблеми і постійно нараховують відсотки та штрафи. Це може бути тільки в Україні
Приватбанк
Ответ банка
10 февраля 2020, 11:03
На жаль, за вказаними в заявці даними нам не вдалося ідентифікувати Вас, як клієнта. Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
95808930 9 февраля 2020, 23:45
В квітні 2019 року один з керівників Акціонерного товариства комерційний банк «ПРИВАТБАНК», що знаходився в м.Дніпро по вул.Набережна Перемоги 30, умисно з корисливих мотивів вчинив злочин, а саме протиправно розголосив телефоном третій особі банківську таємницю за моїми рахунками в АТКБ «ПРИВАТБАНК» по всіх картках (в тому числі Gold і Platinum) за період з 2017 по 2019 роки з усіма надходженнями і витратами. Про це мене повідомив знайомий, котрому вказана третя особа розповіла про це 27.04.2019 р. вказавши, що його знайомий керівник з головного офісу АТКБ «ПРИВАТБАНК» таємно зайшов до системи банку своїм ключем і скопіював всі мої витрати і надходження за 2017-2019 роки а потім передав йому на його замовлення. На підтвердження він надав звіт про всі надходження і основні витрати, що зійшлись до копійки і секунди перерахувань коли я перевірив.
28.04.2019 р. я звернувся через систему Приват-24 до персонального банкіра з офіційною скаргою на розголошення банківської таємниці і додав скріншоти з безперечними доказами розголошення від третіх осіб.
Моє звернення було зареєстровано 28.04.2019 р. під № 13780747.
Служба безпеки Приватбанку багато разів телефонувала мені, розпитувала про подробиці, повідомила що співробітник банку, котрий розголосив банківську таємницю, виявлений і покараний, про що мені надішлють офіційну відповідь.
07.06.2019 р. мені з Приватбанку на електронну адресу надійшов лист від спеціаліста з забезпечення бізнес-процесів Департаменту, котрий за своєю суттю був лише відпискою.
18.06.2019 р. я знову через систему Приват-24 до персонального банкіра зі скаргою на моє попереднє звернення про розголошення банківської таємниці під № 13780747 і просив надати конкретну відповідь чи звільнено їх співробітника, що здійснив цей злочин. Мені знов написали, що такого співробітника банку вже виявлено і покарано, але як саме покарано відмовились повідомляти через «конфіденційність». Знову пообіцяли надіслати листа на мою поштову адресу, але знов обманули і до цього часу нічого не надіслали.
Все це підтверджує мої звинувачення в покриванні службою безпеки Приватбанку своїх співробітників, котрі вчиняють злочини (ст.ст.231-232, 1486-1487 КК) і продають третім особам банківську таємницю з рахунків своїх клієнтів. Вони користуються власною безкарністю і навіть виявлені клієнтами злочини не передають до поліції, а умисно покривають і плюють як на закони так і на своїх вкладників. Таким чином державний АТКБ «ПРИВАТБАНК» порушує як свої ліцензійні умови, так і міжнародне право.
Приватбанк
Ответ банка
10 февраля 2020, 10:20
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України. Для перевірки інформації щодо розголошення співробітниками Банку банківської таємниці відповідними співробітниками Банку проведено ряд дій, спрямованих на вивчення та аналіз ситуації, всебічного з'ясування всіх обставин. Хочемо наголосити, що ми високо цінуємо Вашу довіру та вибір АТ КБ «ПриватБанк» для здійснення банківських операцій. Сподіваємось, що Вам зручно користуватись нашими послугами. Ваше звернення є тим сигналом, за допомогою якого ми зможемо підвищити якість послуг, що надаються.
Згідно Вашого питання банком надано офіційну відповідь в письмовому вигляді.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Alina1988777 9 февраля 2020, 23:40
Оказывается, мы не одни такие. У мужа на карте универсальная кредитного лимита не было, вы же его сами и не давали изначально. Картой пользуемся редко последнее время, поэтому там было всего 7 грн. И тут неожиданно приходит СМС о том, что у нас минус 197. Это как? Менеджер нам начал рассказывать о какой-то организации, в которую мы якобы обращались и они списали деньги по овер драйву. Откуда эти деньги взялись? Без лимита и практически при нулевом балансе? И почему меня никто не спросил, согласна ли я на это и подтверждение не запросили? В общем, будем переходить на карту другого банка.
Приватбанк
Ответ банка
10 февраля 2020, 9:50
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб розібратися в ситуації.
Рекомендуйте, будь ласка, чоловіку звернутись до підтримки банку задля перевірки інформації.
Варто звернути увагу, що карткою повинен користуватися її власник. Якщо дані по картці знають треті особи, то за збереження коштів відповідає її власник.
Списання без підтвердження можливе лише в тому випадку, якщо раніше дані картки були вказані на сайті.
Наскільки ми розуміємо, то карта відкрита на Вашого чоловіка і перевірити інформацію, а також надати її можемо саме йому.
Проблема решена
Savelii Serebrov 9 февраля 2020, 23:00
Пытался дозвониться на горячую линию 3700, необходимо было связаться с оператором. Ждал ответа больше 20 мин. Не воспользовался фу-й перезвона потому, что вопрос был срочным.
Мне никто не ответил «Всі оператори зайняті» и стандартная отмазка Приват Банка про «пікові навантаження» не работает, это было в вс в 10 часов вечера.

И это постоянная ситуация, не первый раз не выходит связаться с кол-центром.
Ув. Приват банк, вы все таки банк и иногда могут возникать срочные ситуации, которые требуют быстрого решения, можно немного больше ответственности проявлять?
Приватбанк
Ответ банка
10 февраля 2020, 10:14
Нам дуже шкода, що наша служба підтримки залишила про себе таке враження. Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити час очікування наших клієнтів, але іноді обставини грають проти нас. Дякуємо за Ваше терпіння. Ми обов'язково станемо краще. Дозвольте також нагадати, що більшість питань з банківського обслуговування Ви можете вирішити online через наш чат на сайті банку, або в мобільному додатку Приват24.
Якщо у Вас залишилися невирішені питання, уточніть, будь ласка, деталі в особистому повідомленні, щоб ми могли перевірити інформацію і допомогти розібратися.
novvitas 9 февраля 2020, 15:45
Приват банк в паре с liqpay наглым образом прикарманили больше 5000,00 грн!!!
В начале февраля 2020 года, когда мы проводили ежемесячный баланс, обнаружили что недостаточно на счету денег за отправленные товары! Начали проверять все более детально и обнаружили, что деньги на счет мерчанта поступали, но на карту не перечислялись! Начали разбираться с службой поддержки банка- ответ « Мы тут не причем, разбирайтесь с системой liqpay в чате!» Представьте себе, даже не дали номер телефона, мол, общение только в чате!
Так что собственно произошло? Покупатели на сайте делали покупку и оплачивали сразу через Приват 24. Банк нам сообщал, что платеж получен, и мы отправляли покупателю товар! Но система liqpay, неизвестно по каким причинам, перевела мерчанта в тестовый режим, хоть до этого полтора года с ними работали, и было все в порядке. При чем о переведении в тестовый режим нас никто и не уведомил! На вопрос « Где наши деньги? « Ответ « Они вернулись покупателям!!!» Мы начали обзванивать покупателей ( хоть прошло уже две недели после совершения покупки) и все в один голос утверждали, что с их счетов деньги списаны! Мы об этом сообщили в чат liqpay, а они нам – дайте доказательства, что деньги списаны! ЭТО МЫ МОЛ ДОЛЖНЫ ПРОВОДИТЬ РАССледования! Мы им отписали, если Вам нужно сами связывайтесь с покупателями.
Но если деньги и вернулись покупателям ( хоть это вранье) нам от этого не легче! Деньги телепортировались в неизвестном направлении! Банк ведь дал подтверждение, что деньги зачислены! Мы свои обязательства перед покупателем выполнили и товар отправили. Потом банк себе решил, что продавцу деньги не нужны и отправил их назад покупателю ( при этом магазин не уведомил никаким образом)! Теперь пусть банк попробует их взыскать с покупателя! В любом случае банк с liqpay накосячили, а страдают предприниматели!!! Мы прекрасно понимаем, что деньги они есть и никуда не делись, просто сейчас они у кого то другого!
Уважаемые коллеги! Если у кого были похожие проблемы с этими мошенниками – отзовитесь!!! Мы пока планируем произвести ряд мероприятий в СМИ с привлечением телевидения. Страна должна знать своих «героев в лицо».Судя по отзывам мы понимаем, что мы не первые и к сожалению не последние! Тем более, что исходя из отзывов, деньги воруют не только в магазинов! Также будем обращаться в правоохранительные органы!
Приватбанк
Ответ банка
9 февраля 2020, 18:15
Добрий вечір!
Дозвольте нам розібратися в ситуації більш детально. Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити Ваші контактні дані.
zorexx 9 февраля 2020, 15:38
Отделение по адресу: Черкассы, ул. Небесной сотни, 28
1) Оформлял голд карту, рассчитывал на то, что можно стабильно будет брать кредитный лимит, если он будет нужен. В итоге из ЦЕЛЫХ 75.000 тысяч, о которых они рассказывают, не дают даже 3 сраные тысячи, когда с кредитной историей все в порядке и уже 100 раз брал эти лимиты, и возвращал. Но у банка другая позиция на этот счёт почему-то.

2)Когда вы уже сделаете больше касс в банке? Когда люди перестанут стоять в очередях по 2 часа, чтобы заплатить за 1 квитанцию, что через терминал, что через кассу. Ужаснейший банк.
Приватбанк
Ответ банка
9 февраля 2020, 18:10
Добрий вечір!
Нам шкода, що Ви відчули незручності. Хочемо пояснити, що Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників.  І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов´язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
Стосовно черги у відділенні дозвольте зазначити, що більшість питань з банківського обслуговування Ви можете вирішити дистанційно: за допомогою Приват24, звернувшись на лінію 3700 або в чат-онлайн. Банк щодня працює над тим щоб Ваше обслуговування у відділенні відбувалося швидко і якісно. Ведеться постійний набір і навчання персоналу. Ми дуже вдячні за Ваше звернення, воно прийнято до уваги.
З повагою, ПриватБанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Olek2345 9 февраля 2020, 14:32
Скажите вы кому угрожаите? Что за конфискацыя имущества на каком основании? Банк вы вообще офишели какие 50 тысяч вы что с дуба рухнули брал 8 положил 38 тысяч откуда вы такие деньги нарисовали
Приватбанк
Ответ банка
9 февраля 2020, 15:10
Добрий день!
Ми написали Вам в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
TaniaST 9 февраля 2020, 13:07
Отделение по адресу: Киев, ул. Гната Хоткевича, 8
С пенсионной карточки, банк продублировал снятие суммы денег, а именно:
16.08.2019 снимала 7000 грн. в банкомате приватбанка.
На следующий день при входе в приват24, я увидела, что такая же сумма была снята еще раз 17.08.2019.
После этого я связалась с колл центром привата, где мне сказали, что проверят данную операцию.
Спустя какое-то время мне сообщили, что проблем выявлено не было.
После этого я пошла в отделение приватбанка, где мне посоветовали в данном случае обратиться в полицию своего района.
Спустя 5 месяцев, на запрос полиции, приватбанк ответил, что камеры банкомата не работали именно в то время, когда производились операции по карте, и посоветовали обратиться в суд.
Внимание вопрос: сколько данный беспредел будет продолжаться ???
Приватбанк
Ответ банка
9 февраля 2020, 13:32
Добрий день!
Дозвольте нам розібратися в ситуації та детальніше розглянути Ваш випадок. Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити Ваші контактні дані.
Maryna26 9 февраля 2020, 10:46
Добрый день! Ситуация такая. Частный исполнитель через натариуса, я подчёркиваю Натариуса, а не решение суда, послал в банк постановление о аресте счетов. Я все понимаю, закон существует и вопросов по поводу ареста обычных счетов у меня нет, Но вместе с кредитной картой « за одно» арестовали и карту для Социальных выплат на ребенка! Согласно закону социальные выплаты аресту не подлежат! Нет такого « волшебного постановления от натариуса, да и суда тоже, которое позволяет арестовывать социальные выплаты! Позвонив в банк я услышала в крайней степени не компетентный ответ. На просьбу исправить эту явную ошибку мне ответили » разбирайтесь сами". Это возмутительно! Я в декрете, мои дети зависят от этих выплат! Деньги, которые социальная служба выплачивает, не являются Моим доходом! Это доход детей! Будьте так добры разобраться с этим. На автомате арестовывать без разбора все подряд это не законно!
Приватбанк
Ответ банка
9 февраля 2020, 13:27
Добрий день!
Для того, щоб у Вас не складалося хибне враження про банк та ситуацію, дозвольте зауважити, що даного роду процедура проводиться при отриманні банком постанови від Державної виконавчої служби. Для зняття арешту Вам достатньо звернутися до Державної виконавчої служби. Зняття арешту доступне лише після того, як до банку надійде відповідний лист від Державної виконавчої служби.Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
З повагою, ПриватБанк.
Maryna26 9 февраля 2020, 10:46
Добрый день! Ситуация такая. Частный исполнитель через натариуса, я подчёркиваю Натариуса, а не решение суда, послал в банк постановление о аресте счетов. Я все понимаю, закон существует и вопросов по поводу ареста обычных счетов у меня нет, Но вместе с кредитной картой « за одно» арестовали и карту для Социальных выплат на ребенка! Согласно закону социальные выплаты аресту не подлежат! Нет такого « волшебного постановления от натариуса, да и суда тоже, которое позволяет арестовывать социальные выплаты! Позвонив в банк я услышала в крайней степени не компетентный ответ. На просьбу исправить эту явную ошибку мне ответили » разбирайтесь сами". Это возмутительно! Я в декрете, мои дети зависят от этих выплат! Деньги, которые социальная служба выплачивает, не являются Моим доходом! Это доход детей! Будьте так добры разобраться с этим. На автомате арестовывать без разбора все подряд это не законно!
Приватбанк
Ответ банка
9 февраля 2020, 13:27
Добрий день!
Для того, щоб у Вас не складалося хибне враження про банк та ситуацію, дозвольте зауважити, що даного роду процедура проводиться при отриманні банком постанови від Державної виконавчої служби. Для зняття арешту Вам достатньо звернутися до Державної виконавчої служби. Зняття арешту доступне лише після того, як до банку надійде відповідний лист від Державної виконавчої служби.Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
З повагою, ПриватБанк.
brailovskyr 8 февраля 2020, 19:25
Как Liqpay проводит проверку сайтов при активации? Я думаю, что модерацию проводят с закрытыми глазами, методом случайного нажатия кнопок. Пытался активировать прием платежей картами на сайте на платформе пром.юа, т.е. сайт уже изначально подготовлен к этому сервису. Итогом проверки для активации стало то, что не нашли к чему прицепиться, и решили потребовать договора с дилерами и дистрибьюторами. Когда я спросил зачем, ответили, что банк, для предотвращения отмывания денег, терроризма и распространения оружия массового уничтожения, вправе такое потребовать. И это при том, что это сайт с детскими игрушками!!! Когда я сообщил, что закон мне не запрещает закупать товар без договоров, менеджер поддержки ответил, что в таком случае они мне отказывают в активации. Когда я предложил просто накладные на закупку, менеджер ответил «попробуйте». У меня вопрос — там специально обучают сотрудников терять клиентов или я действительно не прав? Потратил 2 часа на бесполезную переписку со службой поддержки. Категорически не рекомендую этот сервис!!! Те кто на проме — подключайте вейфорпей и нервы будут целы и сервисом будете довольны!
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 8 февраля 2020, 20:06
Добрий вечір!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема решена
Artem Zhadan 8 февраля 2020, 19:07
Не перевіряв рахунок приблизно 12 днів, тримаю цей рахунок для оплати комунальних послуг. Зайшов ши до приват 24, був шокований тим що на рахунку залишилося 56 грн, а було 7500, 7 транзакцій з якогось сервісу Starday.
Зв'язався з онлайн оператором, він заблокував карту, але так і не зміг мені пояснити що сталося.
Пояснив тільки те що були списання з такого сервісу і вони пройшли успішно. Далі краще…
Я йому пояснив що тримаю цю карту для оплати ком. послуг в їхньому сервісу приват 24 і все, він відповів що скоріш за все хтось дізнався(вкрав) данні моеї карти і списали усі грощі. Я ще раз пояснив що це неможливо так як ця картка знаходиться у мене вдома в столі. І можливо єдине місце де я міг передати ці данні це є приват 24, тому що я змінював номер телефону і переписувався в онлайн чаті з представником банку. На що оператор відповів що мою справу передали до служби безпеки банку і вони будуть перевіряти цю інформацію.
Але я не розумію де захист банку, як таке можливо!
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 8 февраля 2020, 20:03
Добрий вечір!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
SKatya 8 февраля 2020, 18:09
Оформляла зарплатную карту в отделении в г. Беляевка Одесской обл. по ул. Костина 11, менеджер Догадаева Олеся. При обращении, менеджер достала со стола карту и начала оформлять, по завершении молча достаёт вторую карту и снова принимается за оформление. На моё возражение об оформлении второй карты, Олеся Догадаева отвечает, что это и есть зарплатная карта, а первая была кредитной… То-есть она даже не удосужилась объяснить, что первая кредитная и нужна ли она мне вобще… При этом по словам менеджера закрыть карту можно только через три месяца. Это где такое написано, что я не могу закрыть карту, которую не просила мне оформлять, в любой момент? При этом мне надо снова тратить свое время и деньги на дорогу в Банк. Не надо писать, что вам очень жаль, что у меня возникла такая ситуация и банк клиентоориентированный. Он никогда таким не был. Сотрудники хамовитые, не приветливые, пренибрежительно относятся ко всем клиентам.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 8 февраля 2020, 20:01
Добрий вечір!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Описана Вами ситуація не є стандартом обслуговування. Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб розібратись в ситуації та провести перевірку відносно дій співробітника.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема решена
Tanya6980 8 февраля 2020, 17:00
Здравствуйте, на прошлой неделе была случилась интересная ситуация. Мне в приват 24 пришло смс об оплате 177грн, на сайте «недвижимость, аренда, Сочи » я вообще таким сайтом не пользовалась и оплаты не проводила, сразу через минуту набрала к оператору в Приват банк, мне сказали, что это какой-то сайт на котором я могла вводить свои данные, они ничего не могут зделать, как только заблокировать карту… Огорчена очень!
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 8 февраля 2020, 17:38
Добрий день!
Хочемо зазначити, що залишаючи дані картки на сторонніх сайтах та підтвердивши авторизацію картки, Ви даєте згоду на подальші списання з картки без додаткового підтвердження. В подібній ситуації, відв'язати картку можна в особистому кабінеті даного сайту або сервісу. По питанню повернення коштів, вже створена заявка, котра буде передана в міжнародну платіжну систему. Зі своєї сторони, ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб питання було вирішено на користь клієнта та якомога швидше, та строки обробки даного запиту залежать від платіжної системи. При отриманні інформації про результати опротестування ми Вас проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема решена
DVG1975 8 февраля 2020, 15:20
При оформлении Карты «Универсальная» в отделении в Одессе на Греческой, 1 была навязана услуга страхования. В ответ на мое заявление, что я не хочу оформлять страховку и такая услуга не была указана в качестве обязательной в условиях оформления карты на сайте банка, операционист заявила, что они выпускают мне чипованную карту, которая без страховки не оформляется. Якобы я обязан оформить страховку минимум на 3 мес. с платежом 20 грн. ежемесячно, по истечении этого периода от страховки можно отказаться. Даже когда я заявил, что в таком случае не буду оформлять карту, операционист готова была отменить заявку на оформление карты. Предварительно пытался оформить карту онлайн с доставкой курьером по адресу, сайт собрал все мои персональные данные, но карту онлайн так и не удалось оформить по непонятной причине.Тратить понапрасну время не хотелось (т. к. это уже был второй мой личный визит в этот банк для оформления карты из-за огромных очередей в отделения в выходные дни), поэтому пришлось пришлось согласиться на оформление навязываемой страховки. В Приват24 вроде бы удалось оказаться от этой страховки. Удивительный «сервис»!
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 8 февраля 2020, 15:51
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Щоб розібратись в описаній Вами ситуації, нами буде проведена детальна перевірка, за результатами якої з Вами зв'яжеться профільний співробітник.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝