Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
yubul 12 февраля 2020, 14:05
знадобилось зареєструватись в закордонному інтернет магазині, необхідні п.і.б. в англійській транскрипції (billing address).
россійською є, а державною ні! а нова пошта реєструє на українській!
в Світлодарську нема не відділення, не банкомата.
журба(((
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 12 февраля 2020, 15:55
Добрий день!
При оплаті в інтернеті частіше просять вказувати адресу доставки товару та виставлення рахунку.
Billing address (Адреса виставлення рахунку) — це Ваша адреса, яку Ви вказуєте при відкритті картки/рахунку та вказується вона на латиниці.
Отримати її можна сформувавши довідку в Приват24: Усі послуги — Послуги — Сервіс довідок — Створити довідку — Довідка по рахунках (пластикові картки, депозити, поточні рахунки).
Також в якості платіжної адреси Ви можете використовувати адресу ПриватБанку:
PrivatBank, 1D, Grushevskogo st., Kyiv, Ukraine, 01001
З повагою, ПриватБанк.
Проблема решена
Alexander Yakuschenko 12 февраля 2020, 13:26
Живу в Польщі. Маю кредитку в Приваті. Але не можу навіть просто перевірити стан рахунку.

До виборів «бубочкі» все було добре. Всі попередні роки сервіс працював не без проблем, але працював добре.

Починаючи з квітня 2019 не приходять смс-повідомлення на мій польський номер. В результаті чого:
— не можу увійти в Приват24
— не можу змінити пароль
— не можу перевірити баланс через смс
— не можу перевірити баланс в кабінеті

Пам'ятаю, що останнім разом мінімальна сумма сплати була меньше 500грн., тож я просто скидаю щомісяця по 500 грн. через PaySend на карту і хз, що там взагалі відбувається в кабінеті.

Приблизно раз на місяць (коли скидував черговий місячний внесок на карту) намагався повідомляти, шукати рішення, відновити доступ.
Дзвонити на «гарячі» лінії з закордону — не було навіть бажання (платити гроші, щоб послухати ботів — нецікаво), а чати та повідомлення на імейли на почту Привата — ні до чого не привели. Всі кладуть болт на запитання від клієнтів. Точніше всі «дуже стурбовані» але віз і нині там.

Повторюю, вже 9 (!!!) місяців (до речі, в мене вже дитина народилася за цей час) банк КЛАДЕ БОЛТ на запитання щодо гівняного сервісу. Справа на тому самому місці.

Підкажіть, будь-ласка, найкращий варіант як закрити цю карту? Я всю суму готовий внести за один раз… тільки, ппц, не знаю, навіть, який маю баланс на карті.

Маю надію, що вдасться здалено погасити цю нещасну карточку, закрити рахунок, та забути про цей жах назавжди.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 12 февраля 2020, 14:57
Добрий день!
Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження про банк. Але дозвольте звернути Вашу увагу, що зі своєї сторони банк не може вплинути на Вашого мобільного оператора, який здійснює доставку смс відправлених банком. Як ми бачимо, повідомлення не можуть бути доставлені через те, що їх відхиляє мобільний оператор, який обслуговує Ваш номер. Ви можете скористатись Приват24 та ввійти використавши альтернативний спосіб підтвердження. Якщо при вході, відправляється смс, то для зміни способу входу Ви можете звернутись в підтримку на нашому сайті, що доступна 24/7.
З повагою, ПриватБанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
esavchenko 12 февраля 2020, 11:08
Здравствуйте,
Появилось время и решил помочь жене и разобраться с ситуацией. Собственно, что произошло.
Месседж от жены:

Теперь по порядку:
23.11.2019 в 12.00, находясь в с. Хотяновка, кооператив xxxxxxxxx«, улица xxxxxxxxxx (номер дома условный, так как еще не оформлен), я, xxxxxxxxxxxxxxx, со своего телефона пыталась оформить доставку » безопасную покупку" через сайт olx.ua. Товар был мобильный телефон iPhone за 11500грн.
Первый раз когда я попыталась закинуть деньги на olx.ua у меня высвечивалась ошибка. Продавец поррекомендовал увеличить лимит. Затем после того как я увеличила лимит и попыталась снова зайти на его объявление на olx.ua, то его объявления уже не было. На мое смс «а где ваше объявление ?», он ответил, что по ошибке его удалил, но сейчас восстановит и пришлет ссылку. Он присылает ссылку (копия сайта olx только olx.tl) и я с полной уверенностью, что это истинный olx заполняю банковские реквизиты своей карты и отправляю деньги


Деньги ушли в другой украинский банк. Следователь откровенно какой то неадекват. Было письмо с другого банка с отмазкой.
Думаю дойти до суда?!

Есть мысли?
Приватбанк
Ответ банка
12 февраля 2020, 11:34
Добрий день!
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутись до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
За зверненням клієнта власника картки в підтримку за одним із каналів, що вказані на нашому сайті ми можемо перевірити інформацію та подати заявку на опротестування даної операції в міжнародну платіжну систему.
З повагою, ПриватБанк.
Sergeytuk2015 12 февраля 2020, 1:02
В жовтні приват банк видав мені кредит не суму майже 7 тисяч з кредитним лімітом 0 і в той самий момент гроші списав інтернет сайт. Картка мала бути не дійсна мені в травні виповнилось 25 і за законом я мав змінити фотографію в паспорті, або отримати айді картку і підтвердити свою особистість в банку що я зробив в січні. Мій персональний банкір мені надав інформацію по цьому питанню((звертайтесь в поліцію)) банк не може об'яснити чому він надав мені кредит який я не просив на таку таку картку, відповідь від персонального банкіра я отримав недавно, зато з моєї іншої картки банк списав 4 рази по 400 гривень проценти
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 12 февраля 2020, 10:04
Доброго ранку!
За Вашим зверненням, банк, діючи в рамках правил міжнародних платіжних систем сформував запит на опротестування операції по картці. На жаль, нам не вдалося отримати позитивне рішення та оскаржити даний платіж, з тієї причини, що було укладено договір між Вами та сайтом. Про що нам було надано відповідні документи зі сторони сайту. Відповідно, даний сайт надав Вам певну послугу, за що і була проведена оплата з картки. За Вашим зверненням на пошту chargeback@privatbank.ua Ви можете отримати документи по заявці. Якщо Ви стверджуєте, що не оформлювали договір та не отримували послугу або товар від даного сайту, рекомендуємо звернутись до правоохоронних органів.
З повагою, ПриватБанк.
wifi2525 11 февраля 2020, 18:51
Користувалась цим банком багато років, але тепер є «нова фішка» від приватбанк. без вашого відома піднімаю кредитний ліміт, але не піднімають суму на залишку. Тобто у вас був кредитний ліміт 20000 і залишок 16000, підняли кредитний ліміт до 22000, а залишок так і залишився 16000 і опа! тепер ви винні не 4000 грн, а вже 6000 грн. Година спілкування з оператором про те, що надайте мені виписку з сумою кред. ліміту і сумаю залишку на рахунку до і після підняття ні до чого не призвела. мені 15 разв скинули виписку по операціях, але так і не надали виписку з сумою кред.ліміту і залишку до підняття і після, воно і не дивно, тому що такої виписки немає! оператор сказала, що я її можу отримати за 100 грн!!! тобто для того, щоб приватбанк мені показав, що вони підняли суму залишку я повинна ще їм заплатити 100 грн???? Це лайно, а не банк і обходьте 10 дорогою
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 11 февраля 2020, 19:46
Добрий вечір!
При збільшенні суми кредитного ліміту по картці заборгованість залишається такою ж. Ви можете це бачити в Приват24 меню «Мої рахунки» в стрічці «Заборгованість». Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб розібратись в питанні детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Anton1996 11 февраля 2020, 18:08
пользовался долгое время, есть кредит простроченный давно, хотел закрыть, после сегодняшней ситуации только через суд, с ответным иском
пополняли карту просто через мой номер, но через терминал приват банка, деньги на карту так и не дошли, ушли на списание кредита, НЕ МОИ ДЕНЬГИ!!!
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 11 февраля 2020, 19:43
Добрий вечір!
У випадку, якщо операція була неуспішна, перш за все ми намагаємося допровести операцію на ту карту, яку Ви спочатку хотіли поповнити. На жаль, з технічних причин, це виходить не завжди. Якщо Ви не є нашим клієнтом, авторизувалися за допомогою номера телефону і сума платежу до 100 грн, можемо повернути на телефон. Якщо сума платежу до 500 грн — на припейд карту, з якої Ви можете зробити платіж і не оформляти реальну карту. В описаній Вами ситуації платіж міг бути повернений на Ваш рахунок, та піти для погашення простроченої заборгованості, яка виникла через невиконання кредитних зобов'язань. Ви можете переглянути суму заборгованості для погашення в Приват24 або звернувшись в підтримку за одним із каналів, що вказані на нашому сайті.
З повагою, ПриватБанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Igor Palamarchuk 11 февраля 2020, 14:34
Сегодня обнаружил, что на дебетовой карте отрицательный баланс. Как такое технически возможно? Связаться с оператором невозможно, никто не перезвонил.
Написал в мессенджер в приложении ПБ 24 — тоже тишина.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 11 февраля 2020, 15:10
Добрий день!
Щоб ми могли ідентифікувати Вас та перевірити інформацію детальніше, ми звернулись в особистому повідомленні та запросили контактні дані.
З повагою, ПриватБанк.
Виталик Рыбачук 11 февраля 2020, 12:00
В промежутке с 08 по 09.02 я потерял карту. Утром 10.02.2020 я получил 3 сообщения о том, что я оплатил услуги музыки в Itunes на сумму 3057 гривен! При этом человек который нашел мою карту поменял лимит оплаты в интернете и произвел одну из оплат на суму 100 долларов. После того как карта была заблокирована, мошенник попытался произвести снятие еще на суму около 120 долларов.!!! Так вот у меня возникает вопрос (очень хочу выразиться ненормативной лексикой) как так происходит, что мне для того, что бы зайти на свой приват 24 с устройств с которых я вечно захожу нужно пройти 10 кругов подтверждений, а человек какой то вообще левый смог поменять лимит, произвести оплату, при этом я никаких подтверждений ни делал, у меня никто ничего не спросил. Этот человек еще смог привязать мою карту к своему Itunes и я снова ничего не подтверждал! Аморфные консультанты банка ничем не смогли помочь кроме как связаться со службой поддержки епли и айтюнс и подать заявку на мошенничество! Поддержки епл в украине нету! Как быть? При этом ни я, ни мои родные у которых есть доступ к моей карте или телефону никогда не используют технику епл или тот же itunes
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 11 февраля 2020, 13:49
Добрий день!
В описаній Вами ситуації варто зазначити, що для зміни інтернет ліміту через Приват24 необхідно знати пароль від акаунту та доступ до фінансового номеру телефону. Довольте зауважити, що перевірити історію змін інтернет ліміту по картці можна в Приват24 меню «Архів» — «Налаштування» — «Зміна інтернет-ліміту». Виходячи з інформації, вказаної Вами в даній публікації, дані Вашої картки були відомі окрім Вас також третім особам. Згідно умов та правил банківського обслуговування, що розміщені на сайті банку (https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-74/?lang=uk), п.п. 2.1.3.5. в обов'язки клієнта входить:
— Не передавати Карти, Піни третім особам (п.п. 2.1.3.5.1.);
— Вживати заходів щодо запобігання втрати (розкрадання) Карток, ПІНа (персонального ідентифікаційного номера) або інформації, нанесеної на карту і магнітну смугу, або їх незаконного використання (п.п. 2.1.3.5.6.);
— Інформувати Банк, а також правоохоронні органи за фактом втрати карти, ПІНу, або отримання звістки про їх незаконне використання. При настанні вищевказаних випадків необхідно звернутися у відділення Банку, або за телефоном 3700 (п.п. 2.1.3.5.7.);
— У випадку якщо Держателю Карти відомі факти про незаконне використання Карти, Держатель Карти зобов'язаний у триденний термін після усної заяви про втрату карти, стікера PayPass, ПІНа надати в Банк докладний виклад обставин втрати карти, стікера PayPass і / або ПІНу і відомі факти про їх незаконне використання (п.п. 2.1.3.5.7);
— Письмово доручати Банку постановку Картки в СТОП-ЛИСТ Платіжної системи (п.п. 2.1.3.5.8.).
Банк, діючи в рамках правил встановлених міжнародною платіжною системою за Вашим зверненням сформував запити на повернення коштів. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб питання було вирішено на користь клієнта та якомога швидше. За результатом обробки запитів Вас буде проінформовано.
Ми склали декілька простих правил, що допоможуть Вам безпечно проводити оплати в інтернеті та не стати жертвою шахраїв — https://privatbank.ua/udobno-bezopasno-pokupki-internet і https://privatbank.ua/informational-security
З повагою, ПриватБанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
nadaku256 11 февраля 2020, 11:55
Можна легко дізнатись інформацію про яку потрібно дізнатись розширеному обсязі докладно все розповідають
Дякую за послуги
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 11 февраля 2020, 12:58
Добрий день!
Дякуємо за те, що Ви з нами! Нам дуже приємно, що Вам подобається користуватися нашими послугами. Будемо робити все, щоб і надалі Ваше обслуговування викликало лише позитивні емоції.
З повагою, ПриватБанк.
Минфин
Ответ администратора
13 февраля 2020, 17:37
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 13.02.2020).
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ilypurplle 11 февраля 2020, 11:44
Пользуюсь услугами банка уже более 5 лет, сразу скажу что кредитный рейтинг у меня отличный, ни одной просрочки не было. Скажите пожалуйста уважаемый банк почему Вы забрали у меня кредитный лимит, он составлял 27.000. Пытался предоставить банку свою декларацию с другого банка, о том что я получаю каждый месяц зарплату, подключил регулярный платеж, толку ноль. И не нужно мне рассказывать что банк сам выбирает кому давать а кому нет. Получается на Вас нельзя положиться вообще, сегодня деньги есть, завтра вы их забирает, не рекомендую Вас, и сам буду от Вас уходить.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 11 февраля 2020, 12:57
Добрий день!
Рішення про встановлення або зміну суми кредитного ліміту приймається індивідуально для кожного клієнта. При цьому ми враховуємо сотні показників, серед яких також є і кредитна історія. Але це не єдиний фактор на основі якого приймається остаточне рішення. Рекомендуємо продовжувати активно користуватись сервісами та продуктами банку, це може вплинути на рішення, щодо суми ліміту в майбутньому.
З повагою, ПриватБанк.
GermanAlex1984 11 февраля 2020, 10:54
Более пятнадцати лет являюсь вашим клиентом. Постоянно пользовался кредитной картой. Ниразу не было просрочки по платежу. Последних лет пять до десятка транзакций в день. Пользовался только картой.
Но тут БАЦ!!! Покупаю утром кофе, а у меня «недостатньо коштів на рахунку». Смотрю в приложение а там кредитный лимит «0». С 27000 до 0, без предупреждений. Без объяснений каких либо причин. Типа программа сама пересматривает кредиты и мне его обнулили.
Через два месяца звонок: « Вы такой хороший клиент, мы вам поднимаем кредитный лимит до 5000 грн!!!!!!»
Ну ладно, пользуюсь опять в том же духе. Покупки, метро, никакой просрочки… До сегодняшнего дня. Опять без предупреждения, без объяснения причин: « Ваш кредитный лимит 0».
Ну как так можно по… стически относится к своим клиентам? Как можно доверять вам и на вас рассчитывать. Сегодня дали завтра, захотели, забрали. Обидно не за деньги, они не мои все равно, а за отношение. Я что то нарушил? Так объясните, пожалуйста.
Я точно уже не ваш клиент. И другим рекомендую подумать насчёт вас. Сейчас ваши сервисы и условия далеко не уникальны как лет пять назад. Есть с чего выбрать.
P.S. Не утруждайте себя писать мне ответ на это сообщение. О программе, которая сама принимает решение о кредитном лимите, я уже слышал неоднократно.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 11 февраля 2020, 11:33
Добрий день!
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
Дозвольте звернути Вашу увагу, що при розрахунку кредитного ліміту банком враховується велика кількість факторів, в тому числі кредитна історія, котра впливає на кінцеве рішення банку. Ви можете переглянути свою кредитну історію в Бюро Кредитних Історій України (УБКІ). У Вашому випадку, переглянувши історію користування та поточний стан картки, банк прийняв рішення знизити ліміт. При подальшому користуванні карткою, особливо без порушення умов кредитування банк може змінити свою позицію, щодо надання ліміту.
З повагою, ПриватБанк.
Я, клієнт ПриватБанк більше п'яти років.За всю співпрацю із банком були різні ситуації, і жодної ситуації не було, щоб ПриватБанк не був зацікавлений в вирішенні виникненої складності, жодної ситуації не було, щоб ПриватБанк не допоміг.Це завжди швидка відповідь з допомогою в онлайн-чаті в додатку Приват24, це швидке вирішення питання на лінії 3700 ,і дійсно 100 % допомога в відділеннях ПриватБанк. Якщо мати позитивний настрій вирішити проблему яка виникла і дотриматися вказівок Банку, а не звинувачувати персонал у вашій проблемі і Банк, якщо не противитися вказівкам ПриватБанк і довіряти ПриватБанк, будь яке питання буде вирішене якомога найшвидше… Часом клієнти не підчиняються вказівкам, і це гальмує процес вирішення вашого питання, а потім погане враження мають про ПриватБанк… Люди, якщо ви зробили перший крок в двері ПриватБанк, можливо у вас скрутне становище було в житті і Банк допоміг вам, чи то із бізнесом, чи то просто із кредитом, чи то просто із за того що ПриватБанк дійсно інноваційний Банк в Країні, навчіться довіряти, а не думати що вас Банк хоче забрати кошти із рахунків, і у вас складнощів не виникне із ПриватБанк :)Я задоволена співпрацею ПриватБанк, бажаю кожному мати такий Банк із іновацінними технологіями, швидким вирішенням питання та високим рівнем професійного персоналу :)
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 11 февраля 2020, 11:24
Добрий день!
Дякуємо, що залиши відгук про наш сервіс. Ваш коментар — це найкраща оцінка нашої работи. Зробимо все, щоб і надалі Ви залишалися задоволені нашою роботою.
З повагою, ПриватБанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
MykolaA 11 февраля 2020, 9:21
02.02.2020 в ЕС расплачивался универсальной (евро). Продавец подтвердил, что оплата успешна. Товар получил.
Случайно через пару дней в чеке обнаружил «оплата не прошла». При всех предыдущих оплатах в разных странах мгновенно приходил е-мэйл с выпиской со счета, подтверждающий списание. По этой операции такого сообщения не было. В Пр24 все покупки того дня списаны со счета, кроме этой. На момент в выписке такой оплаты нет. Т.е. продавец ошибся и товар получен без оплаты.
Вопрос: как проверить был ли сбой и как его устранить.
Буду там в марте. Хотелось бы к тому времени устранить проблему.
Дата платежа 02.02.2020. Ресторан: PREZO KEPYKLELE, VILNIUS
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 11 февраля 2020, 11:08
Добрий день!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні для уточнення деталей платежу та перевірки інформації по ньому.
З повагою, ПриватБанк.
SergeyReva 11 февраля 2020, 8:39
Я представитель юр.лица, которое не является клиентом приватбанка. Но однажды оплата за товары поступила от клиента (физ.лица) со счета приватбанка. При возврате товара клиентом был указан некорректный iban для возврата средств. В посьедствии клиент исправил номер р/с, но нам как юр.лицу оказалось проблематично вернуть средства, ошибочно перечисленные. По тел.номеру 3700 говорят, что обращение не с финансового номера, а стало быть не смогут предоставить инфо о третьих лицах, в чате поддержки на сайте привата тоже требуют фин.номер. т.е вернуть официальным письмом представители привата не рассматривают. Проблема на сегодняшний день не решена. Ужасные сложности на ровном месте
Приватбанк
Ответ банка
11 февраля 2020, 9:49
Добрий день!
Виходячи з описаної Вами ситуації, як ми розуміємо, за Вашим зверненням служба підтримки відмовила в наданні персональних даних третьої особи. Так як персональна інформація клієнта є банківською таємницею та захищена законом. За необхідності, клієнт може отримати реквізити до своєї картки в Приват24 меню «Всі послуги» — «Інфо» — «Мої реквізити» та надати їх Вам самостійно.
Ви можете більш детально описати нам в особистих повідомленнях ситуацію та яка виникає складність при коммунікації з клієнтом для отримання реквізитів.
З повагою, ПриватБанк.
topi151 10 февраля 2020, 19:48
Мошенники с помощью дубликата сим карты через приват 24 украли 30 тысяч кредитных денег, и около 9500 зарплатных.(сменили финансовый номер ).Переводили сначала на созданную ими интернет карту а потом как сказали мне в банке что они не могут предоставить мне информацию эту.Деньги переводили примерно по 1000 раз в 30 секунд, обчистили под ноль.В банк принес вытяг с реестра досудебных расследований. Но им это не повод начислять мне проценты пеню и звонить каждый день.Служба безопасности я так понял разбераться не хочет, им легче с меня выбивать деньги которые у меня украли!!!
Приватбанк
Ответ банка
10 февраля 2020, 20:27
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які роблять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Наполегливо рекомендуємо з відповідною заявою звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію.
Більше правил безпеки: https://privatbank.ua/safeness
Проблема решена
Evgeniy17 10 февраля 2020, 18:23
Банк разочаровал. Разочаровал в том, что по всей своей популярности имеет необразованных сотрудников. В банк поступило постановление «Об исполнительном производстве» об аресте счетов должника. На основании чего был арестован счёт по зачислению заработной платы. Во-первых: постановление не судебное, а частное. Во-вторых: в постановлении жирными буквами указано « Накласти арешт на грошовi рахунки, крiм коштiв, що мiстяться на рахунках накладання арешту стягнення на якi забороняеться законом, та належать боржникуЖНИКУ». Ст.150 п.4 ЦПК ПриватБанку абсолютно не знакома. Банк лишил меня средств к существованию (т.к. з/п мой единственный доход), что является не правомерным и нарушает мои права.
Приватбанк
Ответ банка
10 февраля 2020, 19:49
Зняття арешту доступне лише після того, як до банку надійде відповідний лист від виконавчої служби. Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.  
Хотела заплатить штраф в отделении банка, т.к. нужна квитанция и штамп кассы. Кассир меня отправила к оператору. Просидела я в очереди к оператору, а она мне сказала, чтобы я ей предоставила Универсальную карту. Я дала свою зарплатную карту Приватбанка, но её не приняли и предложили оформить Универсальную при наличии паспорта и Идентификационного кода. Я отказалась, и у меня не приняли платеж. Предложили воспользоваться терминалом, а этот вариант мне не подошел. Короче меня культурненько выставили из банка, отказались принять платеж!!! И при том, что это даже не мой штраф, а по работе. Что это за инновационный подход к клиенту? Следующим этапом будете обслуживать только владельцев золотых карт, а простых холопов вообще в отделение не пускать?!
Приватбанк
Ответ банка
10 февраля 2020, 17:14
Для нас дуже важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути описаний випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в приватному повідомленні контакти.
Дмитрий Кравченко 10 февраля 2020, 16:35
Отделение по адресу: Киев, ул. Елены Телиги, 27
Около 3-х лет назад мой сын стал директором крымского гос.предприятия с целью его закрытия и через месяц его закрыли. Год назад каждые два месяца звонят, пишут на почту из банка, чтобы я и даже мой младший 15-летний сын подтвердили свой « ФІНАНСОВИЙ СТАН», иначе заблокируют все счета. Требуют доход за последний год. Поскольку я не работал, жил на проценты с депозитов и в ПАривате и в других банках, а в октябре 2019 года вообще вышел на пенсию, я раз 5 уже ходил в банк с выписками и справками из других банков, собирал их, не говоря уже о процентах из Привата ( ее почему то вообще нельзя использовать, как источник дохода), но почему то документы сканируют, а через месяц-другой сообщают, что они « НЕ ПРОШЛИ». Уж не знаю, кто там так мудро решает. По доходам несовершеннолетнего сына- студента вообще пришлось писать письмо, и с трудом признали, что так и быть, ему не нужно подтверждение.
Такое поведение банка привело к тому, что я уже закрыл все депозиты — на 400 000 грн, практически обнулил валютные карточки. Вы потеряли порядочного и надежного клиента.
Приватбанк
Ответ банка
10 февраля 2020, 16:56
Ви є Близькою особою / родичем публічного діяча, відповідно до вимог п. 2 частини 5, статті 6 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансування тероризму та розповсюдження зброї масового знищення», банк зобов'язаний вживати всіх заходів для з'ясування джерел походження коштів. Після надання документів про джерела походження коштів Ви зможете користуватись послугами в звичному для Вас режимі.
Проблема решена
troniks 10 февраля 2020, 15:38
Для тех кто встал на скользкую дорожку работы с этим банком…

Пытаюсь зарегистрировать счет для ФОП.
1) Сначала нужно час ждать специалиста, который этим занимается. Потом нужно отсидеть получасовую очередь к другому специалисту, который внесет обновленные данные в мой счет открытый на физ лицо. Потом идем опять к специалисту, которого ждал час. После этого тебя отпустят, но счет не откроют.

2) Сказали, что в течении нескольких часов счет откроют. Это было в пятницу, сегодня понедельник. Дозвониться в банк не смог, пытаюсь общаться в чате — отвечают один раз в полчаса и каждый раз новый специалист спрашивает в чем у меня проблема.
В конце концов ответили, что нужно просто ждать.

Вывод:
Если вам нечем заняться и очень нравится ходить в этот банк-поликлинику, и нравится, что на вас всем наплевать, и вы не хотите работать, как предприниматель, да и вам вообще не нужен счет для ФОП, то это банк для вас!
Всем остальным советую поискать другие банки.

Да и специалист в чате сказал, что счет открывают до 3х рабочих дней. Так, что инфа на минфине, что счет открывают во время визита в отделение неверная.

И еще, 7-го не мог получить CVV код от своей карты. Пришлось идти в отделение, там сказали, что не знают в чем причина. Позже перезвонил какой-то специалист банка и сказал, что с моим счетом все в порядке, просто они ради безопасности выборочно блокируют отправку кодов.
Сегодня эти коды опять невозможно получить. Говорят, что у них какой-то сбой. Видимо он случился тоже ради безопасности чтобы люди не смогли снять и потратить свои деньги.
Приватбанк
Ответ банка
10 февраля 2020, 19:07
Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. Ваша заявка знаходиться в роботі, і найближчим часом буде розглянута. Ми активно працюємо над скороченням часу очікування, але Ваш досвід говорить про те, що намагатися потрібно ще більше. Сподіваємося, надалі ми зможемо змінити Вашу думку.
MI111 10 февраля 2020, 15:22
Почти никогда не оставляю отзывов, но сегодня целый день вынужден был обращаться в службу поддержки чат-онлайн. Несколько раз. С разными вопросами. На протяжении всего дня меня консультировал очень компетентный сотрудник чат-онлайн и каждый раз помогал мне полностью решить мои ситуации. К своему стыду, первое мое обращение в службу поддержки было очень резким и эмоциональным, а сотрудник чата вел себя очень корректно, был предельно вежлив, выяснил суть моей проблемы и, не смотря на то, что пришлось задействовать сторонние, вне банковские службы, по вине которых и произошла неприятность (авиа перевозчик) мой вопрос был полностью решен и я остался очень удовлетворен как обслуживанием, так и результатом решения. Хочу выразить отдельную благодарность сотруднику чат-онлайн Зюзину Максиму за профессионализм самого высоко уровня и невероятную клиентоориентированность. Я много сталкиваюсь с работой служб поддержек, в том числе и других банков, и могу объективно утверждать, что сегодняшний опыт был самым приятным и эффективным. Если представитель ПриватБанка прочитает мой отзыв, прошу ввести обязательное поощрения для таких сотрудников, работа которых обеспечивает Банку клиентов на всю жизнь.
К сожалению, почти все негативные комментарии, которые я здесь прочитал, связаны с низкой финансовой грамотностью клиентов. Я являюсь клиентом ПриватБанка более 10 лет. Имея опыт сотрудничества с другими украинскими и зарубежными банками, могу абсолютно объективно утверждать, что ПриватБанк — один из самых современных и надежных банков точно Украины, и один из самых удобных в Мире. Такой широкий спектр финансовых услуг и инструментов мало, где доступен. Желаю сотрудникам ПриватБанка такта и терпения в работе. Спасибо вам за сервис и функциональность.
Приватбанк
Ответ банка
10 февраля 2020, 16:55
Дякуємо за Ваш відгук! Він не залишиться поза увагою наших фахівців.
Раді, що Ви оцінили роботу оператора настільки високо. Ми цінуємо Вашу довіру і будемо робити все, щоб і надалі Ви могли покластися на нас в будь-яку хвилину. 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝