×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.2 | 45.2 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Все курсы банка |
морока з англійською транскрипцією
россійською є, а державною ні! а нова пошта реєструє на українській!
в Світлодарську нема не відділення, не банкомата.
журба(((
При оплаті в інтернеті частіше просять вказувати адресу доставки товару та виставлення рахунку.
Billing address (Адреса виставлення рахунку) — це Ваша адреса, яку Ви вказуєте при відкритті картки/рахунку та вказується вона на латиниці.
Отримати її можна сформувавши довідку в Приват24: Усі послуги — Послуги — Сервіс довідок — Створити довідку — Довідка по рахунках (пластикові картки, депозити, поточні рахунки).
Також в якості платіжної адреси Ви можете використовувати адресу ПриватБанку:
PrivatBank, 1D, Grushevskogo st., Kyiv, Ukraine, 01001
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
Захливий закордонний сервіс!
До виборів «бубочкі» все було добре. Всі попередні роки сервіс працював не без проблем, але працював добре.
Починаючи з квітня 2019 не приходять смс-повідомлення на мій польський номер. В результаті чого:
— не можу увійти в Приват24
— не можу змінити пароль
— не можу перевірити баланс через смс
— не можу перевірити баланс в кабінеті
Пам'ятаю, що останнім разом мінімальна сумма сплати була меньше 500грн., тож я просто скидаю щомісяця по 500 грн. через PaySend на карту і хз, що там взагалі відбувається в кабінеті.
Приблизно раз на місяць (коли скидував черговий місячний внесок на карту) намагався повідомляти, шукати рішення, відновити доступ.
Дзвонити на «гарячі» лінії з закордону — не було навіть бажання (платити гроші, щоб послухати ботів — нецікаво), а чати та повідомлення на імейли на почту Привата — ні до чого не привели. Всі кладуть болт на запитання від клієнтів. Точніше всі «дуже стурбовані» але віз і нині там.
Повторюю, вже 9 (!!!) місяців (до речі, в мене вже дитина народилася за цей час) банк КЛАДЕ БОЛТ на запитання щодо гівняного сервісу. Справа на тому самому місці.
Підкажіть, будь-ласка, найкращий варіант як закрити цю карту? Я всю суму готовий внести за один раз… тільки, ппц, не знаю, навіть, який маю баланс на карті.
Маю надію, що вдасться здалено погасити цю нещасну карточку, закрити рахунок, та забути про цей жах назавжди.
Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження про банк. Але дозвольте звернути Вашу увагу, що зі своєї сторони банк не може вплинути на Вашого мобільного оператора, який здійснює доставку смс відправлених банком. Як ми бачимо, повідомлення не можуть бути доставлені через те, що їх відхиляє мобільний оператор, який обслуговує Ваш номер. Ви можете скористатись Приват24 та ввійти використавши альтернативний спосіб підтвердження. Якщо при вході, відправляється смс, то для зміни способу входу Ви можете звернутись в підтримку на нашому сайті, що доступна 24/7.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (14)
Мошенничество ... Приват умывает руки
Появилось время и решил помочь жене и разобраться с ситуацией. Собственно, что произошло.
Месседж от жены:
Теперь по порядку:
23.11.2019 в 12.00, находясь в с. Хотяновка, кооператив xxxxxxxxx«, улица xxxxxxxxxx (номер дома условный, так как еще не оформлен), я, xxxxxxxxxxxxxxx, со своего телефона пыталась оформить доставку » безопасную покупку" через сайт olx.ua. Товар был мобильный телефон iPhone за 11500грн.
Первый раз когда я попыталась закинуть деньги на olx.ua у меня высвечивалась ошибка. Продавец поррекомендовал увеличить лимит. Затем после того как я увеличила лимит и попыталась снова зайти на его объявление на olx.ua, то его объявления уже не было. На мое смс «а где ваше объявление ?», он ответил, что по ошибке его удалил, но сейчас восстановит и пришлет ссылку. Он присылает ссылку (копия сайта olx только olx.tl) и я с полной уверенностью, что это истинный olx заполняю банковские реквизиты своей карты и отправляю деньги
…
Деньги ушли в другой украинский банк. Следователь откровенно какой то неадекват. Было письмо с другого банка с отмазкой.
Думаю дойти до суда?!
Есть мысли?
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутись до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
За зверненням клієнта власника картки в підтримку за одним із каналів, що вказані на нашому сайті ми можемо перевірити інформацію та подати заявку на опротестування даної операції в міжнародну платіжну систему.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (4)
Підскажіть що робити
За Вашим зверненням, банк, діючи в рамках правил міжнародних платіжних систем сформував запит на опротестування операції по картці. На жаль, нам не вдалося отримати позитивне рішення та оскаржити даний платіж, з тієї причини, що було укладено договір між Вами та сайтом. Про що нам було надано відповідні документи зі сторони сайту. Відповідно, даний сайт надав Вам певну послугу, за що і була проведена оплата з картки. За Вашим зверненням на пошту chargeback@privatbank.ua Ви можете отримати документи по заявці. Якщо Ви стверджуєте, що не оформлювали договір та не отримували послугу або товар від даного сайту, рекомендуємо звернутись до правоохоронних органів.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (5)
Підняли суму кредитного ліміту і не підняли залишок на рахунку
При збільшенні суми кредитного ліміту по картці заборгованість залишається такою ж. Ви можете це бачити в Приват24 меню «Мої рахунки» в стрічці «Заборгованість». Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб розібратись в питанні детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (20)
пользовался приватом долгое время
пополняли карту просто через мой номер, но через терминал приват банка, деньги на карту так и не дошли, ушли на списание кредита, НЕ МОИ ДЕНЬГИ!!!
У випадку, якщо операція була неуспішна, перш за все ми намагаємося допровести операцію на ту карту, яку Ви спочатку хотіли поповнити. На жаль, з технічних причин, це виходить не завжди. Якщо Ви не є нашим клієнтом, авторизувалися за допомогою номера телефону і сума платежу до 100 грн, можемо повернути на телефон. Якщо сума платежу до 500 грн — на припейд карту, з якої Ви можете зробити платіж і не оформляти реальну карту. В описаній Вами ситуації платіж міг бути повернений на Ваш рахунок, та піти для погашення простроченої заборгованості, яка виникла через невиконання кредитних зобов'язань. Ви можете переглянути суму заборгованості для погашення в Приват24 або звернувшись в підтримку за одним із каналів, що вказані на нашому сайті.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (4)
Исчезли деньги с дебетовой карты.
Написал в мессенджер в приложении ПБ 24 — тоже тишина.
Щоб ми могли ідентифікувати Вас та перевірити інформацію детальніше, ми звернулись в особистому повідомленні та запросили контактні дані.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
Украли деньги с утеряной карты посредством оплаты услуг Itunes
В описаній Вами ситуації варто зазначити, що для зміни інтернет ліміту через Приват24 необхідно знати пароль від акаунту та доступ до фінансового номеру телефону. Довольте зауважити, що перевірити історію змін інтернет ліміту по картці можна в Приват24 меню «Архів» — «Налаштування» — «Зміна інтернет-ліміту». Виходячи з інформації, вказаної Вами в даній публікації, дані Вашої картки були відомі окрім Вас також третім особам. Згідно умов та правил банківського обслуговування, що розміщені на сайті банку (https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-74/?lang=uk), п.п. 2.1.3.5. в обов'язки клієнта входить:
— Не передавати Карти, Піни третім особам (п.п. 2.1.3.5.1.);
— Вживати заходів щодо запобігання втрати (розкрадання) Карток, ПІНа (персонального ідентифікаційного номера) або інформації, нанесеної на карту і магнітну смугу, або їх незаконного використання (п.п. 2.1.3.5.6.);
— Інформувати Банк, а також правоохоронні органи за фактом втрати карти, ПІНу, або отримання звістки про їх незаконне використання. При настанні вищевказаних випадків необхідно звернутися у відділення Банку, або за телефоном 3700 (п.п. 2.1.3.5.7.);
— У випадку якщо Держателю Карти відомі факти про незаконне використання Карти, Держатель Карти зобов'язаний у триденний термін після усної заяви про втрату карти, стікера PayPass, ПІНа надати в Банк докладний виклад обставин втрати карти, стікера PayPass і / або ПІНу і відомі факти про їх незаконне використання (п.п. 2.1.3.5.7);
— Письмово доручати Банку постановку Картки в СТОП-ЛИСТ Платіжної системи (п.п. 2.1.3.5.8.).
Банк, діючи в рамках правил встановлених міжнародною платіжною системою за Вашим зверненням сформував запити на повернення коштів. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб питання було вирішено на користь клієнта та якомога швидше. За результатом обробки запитів Вас буде проінформовано.
Ми склали декілька простих правил, що допоможуть Вам безпечно проводити оплати в інтернеті та не стати жертвою шахраїв — https://privatbank.ua/udobno-bezopasno-pokupki-internet і https://privatbank.ua/informational-security
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (23)
Дуже подобається обслуговування банку
Дякую за послуги
Дякуємо за те, що Ви з нами! Нам дуже приємно, що Вам подобається користуватися нашими послугами. Будемо робити все, щоб і надалі Ваше обслуговування викликало лише позитивні емоції.
З повагою, ПриватБанк.
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Кредитный лимит
Рішення про встановлення або зміну суми кредитного ліміту приймається індивідуально для кожного клієнта. При цьому ми враховуємо сотні показників, серед яких також є і кредитна історія. Але це не єдиний фактор на основі якого приймається остаточне рішення. Рекомендуємо продовжувати активно користуватись сервісами та продуктами банку, це може вплинути на рішення, щодо суми ліміту в майбутньому.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Глибоко НЕуважаемый ПриватБанк!
Но тут БАЦ!!! Покупаю утром кофе, а у меня «недостатньо коштів на рахунку». Смотрю в приложение а там кредитный лимит «0». С 27000 до 0, без предупреждений. Без объяснений каких либо причин. Типа программа сама пересматривает кредиты и мне его обнулили.
Через два месяца звонок: « Вы такой хороший клиент, мы вам поднимаем кредитный лимит до 5000 грн!!!!!!»
Ну ладно, пользуюсь опять в том же духе. Покупки, метро, никакой просрочки… До сегодняшнего дня. Опять без предупреждения, без объяснения причин: « Ваш кредитный лимит 0».
Ну как так можно по… стически относится к своим клиентам? Как можно доверять вам и на вас рассчитывать. Сегодня дали завтра, захотели, забрали. Обидно не за деньги, они не мои все равно, а за отношение. Я что то нарушил? Так объясните, пожалуйста.
Я точно уже не ваш клиент. И другим рекомендую подумать насчёт вас. Сейчас ваши сервисы и условия далеко не уникальны как лет пять назад. Есть с чего выбрать.
P.S. Не утруждайте себя писать мне ответ на это сообщение. О программе, которая сама принимает решение о кредитном лимите, я уже слышал неоднократно.
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
Дозвольте звернути Вашу увагу, що при розрахунку кредитного ліміту банком враховується велика кількість факторів, в тому числі кредитна історія, котра впливає на кінцеве рішення банку. Ви можете переглянути свою кредитну історію в Бюро Кредитних Історій України (УБКІ). У Вашому випадку, переглянувши історію користування та поточний стан картки, банк прийняв рішення знизити ліміт. При подальшому користуванні карткою, особливо без порушення умов кредитування банк може змінити свою позицію, щодо надання ліміту.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Чиста правда про ПриватБанк
Дякуємо, що залиши відгук про наш сервіс. Ваш коментар — це найкраща оцінка нашої работи. Зробимо все, щоб і надалі Ви залишалися задоволені нашою роботою.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (4)
Оплата за рубежом.
Случайно через пару дней в чеке обнаружил «оплата не прошла». При всех предыдущих оплатах в разных странах мгновенно приходил е-мэйл с выпиской со счета, подтверждающий списание. По этой операции такого сообщения не было. В Пр24 все покупки того дня списаны со счета, кроме этой. На момент в выписке такой оплаты нет. Т.е. продавец ошибся и товар получен без оплаты.
Вопрос: как проверить был ли сбой и как его устранить.
Буду там в марте. Хотелось бы к тому времени устранить проблему.
Дата платежа 02.02.2020. Ресторан: PREZO KEPYKLELE, VILNIUS
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні для уточнення деталей платежу та перевірки інформації по ньому.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (9)
Непробиваемая стена
Виходячи з описаної Вами ситуації, як ми розуміємо, за Вашим зверненням служба підтримки відмовила в наданні персональних даних третьої особи. Так як персональна інформація клієнта є банківською таємницею та захищена законом. За необхідності, клієнт може отримати реквізити до своєї картки в Приват24 меню «Всі послуги» — «Інфо» — «Мої реквізити» та надати їх Вам самостійно.
Ви можете більш детально описати нам в особистих повідомленнях ситуацію та яка виникає складність при коммунікації з клієнтом для отримання реквізитів.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
Украли деньги с карт приват банка ,через систему приват 24
Більше правил безпеки: https://privatbank.ua/safeness
Комментарии (15)
Банк разочаровал. Разочаровал в том, что по всей своей популярности имеет необразованных сотрудников. В банк поступило постановление «Об исполнительном производстве» об аресте счетов должника. На основании чего был арестован счёт по зачислению зарабо
Комментарии (7)
Отказались обслужить
Комментарии (4)
Банк требует документы про финансовое положение.
Такое поведение банка привело к тому, что я уже закрыл все депозиты — на 400 000 грн, практически обнулил валютные карточки. Вы потеряли порядочного и надежного клиента.
Комментарии (5)
Невозможно открыть счет для ФОП
Пытаюсь зарегистрировать счет для ФОП.
1) Сначала нужно час ждать специалиста, который этим занимается. Потом нужно отсидеть получасовую очередь к другому специалисту, который внесет обновленные данные в мой счет открытый на физ лицо. Потом идем опять к специалисту, которого ждал час. После этого тебя отпустят, но счет не откроют.
2) Сказали, что в течении нескольких часов счет откроют. Это было в пятницу, сегодня понедельник. Дозвониться в банк не смог, пытаюсь общаться в чате — отвечают один раз в полчаса и каждый раз новый специалист спрашивает в чем у меня проблема.
В конце концов ответили, что нужно просто ждать.
Вывод:
Если вам нечем заняться и очень нравится ходить в этот банк-поликлинику, и нравится, что на вас всем наплевать, и вы не хотите работать, как предприниматель, да и вам вообще не нужен счет для ФОП, то это банк для вас!
Всем остальным советую поискать другие банки.
Да и специалист в чате сказал, что счет открывают до 3х рабочих дней. Так, что инфа на минфине, что счет открывают во время визита в отделение неверная.
И еще, 7-го не мог получить CVV код от своей карты. Пришлось идти в отделение, там сказали, что не знают в чем причина. Позже перезвонил какой-то специалист банка и сказал, что с моим счетом все в порядке, просто они ради безопасности выборочно блокируют отправку кодов.
Сегодня эти коды опять невозможно получить. Говорят, что у них какой-то сбой. Видимо он случился тоже ради безопасности чтобы люди не смогли снять и потратить свои деньги.
Комментарии (4)
Лучшая поддержка, да и лучший Банк, объективно
К сожалению, почти все негативные комментарии, которые я здесь прочитал, связаны с низкой финансовой грамотностью клиентов. Я являюсь клиентом ПриватБанка более 10 лет. Имея опыт сотрудничества с другими украинскими и зарубежными банками, могу абсолютно объективно утверждать, что ПриватБанк — один из самых современных и надежных банков точно Украины, и один из самых удобных в Мире. Такой широкий спектр финансовых услуг и инструментов мало, где доступен. Желаю сотрудникам ПриватБанка такта и терпения в работе. Спасибо вам за сервис и функциональность.
Раді, що Ви оцінили роботу оператора настільки високо. Ми цінуємо Вашу довіру і будемо робити все, щоб і надалі Ви могли покластися на нас в будь-яку хвилину.
Написать комментарий