×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.2 | 45.2 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Все курсы банка |
Гадкий банк
Забрали деньги без предупреждения…
… *** вас…
10 лет. Клиент банка.
Сняли деньги в счет погашения кредитного лимита на карточке не предупредив???
На вопрос почему? Поомычали…
Фу…
Закрываю лимит и пошли *** … Павел
Банк індивідуально визначає розмір кредитного ліміту для кожного клієнта з урахуванням різних факторів. Ось деякі чинники, що впливають на розмір ліміту: кредитна історія в ПриватБанку і в зовнішньому бюро кредитних історій; розмір доходів клієнта; наявність депозитів, поточних рахунків, платежів, інших продуктів ПриватБанку; надання клієнтом довідки про заробітну плату, виписки по зарплатній картці іншого банку і т.д; наявність закордонного паспорта, автомобіля та ін. При прийнятті Банком рішення про збільшення кредитного ліміту, Ви будете повідомлені додатково.
З повагою, ПриватБанк!
Написать комментарий
Приват блокирует карты клиентов по неправомерному указу исполнительной службы
У Привата отличный интернет банкинг и огромная вовлеченность клиентов, поэтому совсем отказаться от их услуг невозможно. Но после данной ситуации больше 500грн на своей карте я держать не буду.
В своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. При отриманні банком листа від Міністерства Юстиції, в якому йдеться про накладення арешту, Банк не може ігнорувати дану вимогу. Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб розібратись в ситуації детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
Снизили лимит
Дозвольте зазначити, що для кожного з наших клієнтів ми розраховуємо ліміт індивідуально, базуючись при цьому на великій кількості змінних, які впливають на рішення та суму кінцевого ліміту. При активному користуванні продуктами та сервісами банку ліміт може бути збільшений в майбутньому.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Оплата частями
Ми розуміємо, що зміна ліміту за послугою Оплата частинами стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників.
Основним критерієм суми ліміту Оплати частинами є кредитний ліміт по картці, який в більшості випадків є аналогічним. Ліміти переглядаються регулярно та при активному користуванні продуктами банку можуть бути збільшені в майбутньому.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Заблокировали карты и доступ к Приват24
Профільні фахівці вже перевіряють інформацію за даною ситуацією. За результатом проведення перевірки з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Платите онлайн, только мы захотели отключить финансовый номер
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалося неправильне враження про банк, через те, що ми піклуємось про безпеку Ваших коштів.
Нами було детально проаналізовано Ваше звернення в підтримку. Додаткове підтвердження певних операцій є одним із заходів безпеки, котрі використувує банк, щоб недопустити можливість заволодіння Вашими коштами третіми особами. В даній ситуації, Вам міг надійти дзвінок для підтвердження операції на який відповіла інша особа, через що, з міркувань безпеки банком було вжито необхідних заходів для запобігання можливому шахрайству. Хочемо звернути Вашу увагу, щоб підтвердити номер телефону фінансовим не обов'язково звертатись у відділення. Це можна зробити в банкоматі чи терміналі самообслуговування ПриватБанку.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (7)
Некомпетентність!
Хочу залишити відгук про те, як працівники ПриватБанку не відповідально відносяться до своєї роботи,і більше того не дають перевірити правильність введення реквізитів!
Після проведення операції видають чек і говорять там все написано.
Це після того, як вистоїш в черзі 1,5 години.
Михайлова Аріна Михайлівна, будьте уважні і відповідальні, не у всіх є час стояти в чергах і бігати по банках кожного дня.
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення для уточнення інформації.
Написать комментарий
Что бы забрать депозит «Вы нам должны...»
За 6 дней до окончания договора позвонил на 3700 и сказал, что б не продлевали автоматом договор и вклад хочу забрать 14.04.2020г. (12е- выходной, 13е, что б наверняка успели завезти деньги).
Прислали в тот же день 1смс, что заявка принята (!!! и 12.04.20 на почту письмо «11.04.2020 Ваш вклад СТАНДАРТ НА 1 МIС. було продовжено на новий строк» ).
13го числа 2е смс — «можете забрать депозит после обеда… и адрес» (отделение где деньги отдавал на карантине)
В отделении с 14.00 до 15.30 очередь (единственный специалист принимал одного клиента 45мин), под напором общественности добавили 2го специалиста.
15.40 специалист три раза меня фотографирует и три раза просит расписаться в планшете (понятно откуда 45 мин на одного клиента)
15.50 «Да возврат депозита оформлен но денег ещё нет!!! » До закрытия отделения 10 минут (до 16.00)
«Ждите, скоро должна быть инкасация», (приехали в 16.05- когда отделение уже закрыто).
Итог
1)Заказал деньги за 6 дней
2) простоял в очереди с 14 до 16.15 (и это во время карантина....)
3) только благодаря настойчивости и неоднократному обращению на 3700 получил вклад в закрытом отделении.
При подаче жалобы на неорганизованность и саботаж работы гос. банка в период карантина, получил ответ «Вы сами виноваты!!! Вам нужно было дождаться 3го СМС с указанием, что инкассаторы уже приехали»
P.S. В договоре ни про смс ни про то, что за работу инкассаторов отвечает вкладчик ничего не указано.
На 3700 заявили, что заранее привезти не могли, привозят в день выдачи (напомню — когда отделение УЖЕ ЗАКРЫТО.
Вопрос как можно забрать во вторник то, что вы привозите в уже ЗАКРЫТЫЙ Банк того же вторника?
Дозвольте зауважити, що ПриватБанк продовжує безперебійну роботу і дистанційне обслуговування клієнтів 24/7/365.
В тому числі, проведення всіх основних операцій по вкладах дозволені через інтернет незалежно від каналу оформлення вкладу (відділення або Приват24).
Також, з 08.04.2020 з валютних карток та рахунків видається валюта на суму 300 доларів/300 євро без попереднього персонального замовлення (при наявності в касі). Суми понад видаються виключно за наявності персонального замовлення. Строк виконання персонального замовлення валюти від 1 до 3 діб.
Хочемо зазначити, що Вам буде також надано офіційну відповідь банку щодо Вашої скарги.
Комментарии (3)
Кредитный лимит
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без Вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов´язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (1)
Незаконне блокування карти
В результаті мені відключили телефон як фінансовий і надіслали повідомлення, що я повинен прийти у відділення Приватбанку. До мого рахунку мені також відключили доступ. Хамству та непрофесійності Приватбанку немає меж. А може це спеціальна акція щоби відігнати клієнта від банку? Тоді вам це вдалося.
Нам дуже шкода, що ця ситуація завдала Вам незручностей.
Дозвольте пояснити, що по картці здійснювалася операція, яка потребує додаткового підтвердження. В першу чергу це спрямовано на збереження Ваших коштів та запобігання можливого шахрайства по відношенню до Вас.
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням, щоб допомогти у вирішенні питання.
Написать комментарий
Настоящая борьба с коррупцией.
P.S. А комм. услуги оплачу через другой банк. Хорошо хоть пенсию получаю не здесь.
Дозвольте відмітити, що у своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності
Згідно з вимогами п. 2 частини 5, статті 6 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансування тероризму та розповсюдження зброї масового знищення», банк зобов`язаний приймати всі заходи для з`ясування джерел походження коштів.
Просимо Вас пройти актуалізацію даних і надати джерело походження коштів.
Раніше наш співробітник зв'язувався з Вами для врегулювання ситуації та надання допомоги, та на жаль, ми отримали від Вас відмову в наданні джерела походження коштів.
Комментарии (2)
Кредитный лимит
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без Вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов´язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
Комментарии (9)
Банк не выполняет свои обязанности и нарушает законы!!!
Дозвольте зауважити, що в першу чергу у своїй діяльності банк дотримується діючого законодавства.
У разі накладення арешту на рахунок, банк керується постановою від ДВС, що було нам надіслано.
Для вирішення питання рекомендуємо Вам звернутись до ДВС, щоб від виконавчої служби надійшов запит з уточненням про зняття арешту з однієї з карток.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (15)
Впечатление что работают неадекватные люди.
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення для уточнення інформації.
Комментарии (2)
Комиссия Gold для выплат
Так как комиссия состоит из 0,2% за операцию в терминале и 0,5% за зачисление средств на карту. Это разные комиссии и они суммируются. Будте внимательны.
В тарифах по карте об этом не сказано. Сегодня оператор банка мне это подтвердила.
Хочемо зазначити, що у своїй діяльності банк притримується прозорості тарифів та комісій.
Комісія за нецільове поповнення Картки для виплат складає 0.5%, при цьому, поповнення картки без її наявності у терміналі самообслуговування додатково складає – 0,5% від суми (мінімум 5 грн), для власників карток ПриватБанку діє акційний тариф – 0,2% від суми (мінімум 2 грн).
Ознайомитись з тарифами картки Ви завжди можете за посиланням: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-dlia-viplat
Комментарии (3)
Самий ужасний банк
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без Вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов´язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
Комментарии (5)
Банк, не внушающий доверия
Ненадежный банк, который подводит клиентов, внезапно устраивая им проблемы. Да и такое понятие, как банковская тайна, ему абсолютно чуждо.
Комментарии (5)
Вопрос о смене номера
И быстро на связи. Хороший сервис
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Рятівний канат
Раді, що Ваше питання успішно вирішено. Ми високо цінуємо Вашу довіру і будемо робити все, щоб і надалі Ви могли покластися на нас в будь-яку хвилину.
Написать комментарий
Реструктуризація кредиту
По факту отримав вже всім відому інформацію про заборону списувати пеню, яка була прийнята Кабінетом Міністрів (подано як це ініціатива банку, а не розпорядження держави). Проте мінімальний платіж продовжує нараховуватись і збільшуватись. Незрозуміло тільки яким чином ви хочете щоб клієнти вам оплатили цей 2-3 місячний мінімальний платіж зразу після виходу з карантину якщо Карантин не послаблюється, а підприємства і далі стоять. Ви оперуєте умовами Договору, хоча мовчите за пункти Форс-мажору (нагадаю що Карантин офіційно визнаний Форс-мажором в Україні).
Що маємо:
1. Банк державний і мав би йти на зустріч клієнтам, а дають стандартні відписки
2. Лояльність не відіграє абсолютно ніякої різниці
3. Всі «рекомендації» НацБанку залишаються рекомендаціями та звичайним піаром і НІЯК не впливають на кінцевий результат. Банк не йде на діалог з клієнтом
4. Не отримав ні пропозиції про те щоб якось підтвердити втрату доходів (хоча незрозуміло як це потрібно буде підтверджувати якщо величезна кількість українців працює неофіційно), ні посилання на он-лайн форму з подібною заявкою (про яку анонсувала пані Рожкова).
Моя оцінка банку 1 на даний момент. Повна не клієнтоорієнтованість та небажання входити в ситуацію, яка склалась не по вині клієнта.
З 01.03.2020 по 30.04.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також до 31.05.2020 нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом.
Комментарии (14)