×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.2 | 45.2 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Все курсы банка |
***))
Вы элементарно даже банкомат заменить не можете третий год подряд, Киев, бульвар Перова 5. Чтоб снять деньги надо потратить минут 10, каждое нажатие кнопки — ожидание реакции банкомата в 30 секунд.
Такое может себе позволить только не клиентоориентированная компания, только самая *** контора, коей и является Приватбанк
Комментарии (2)
Приват-це надiйно та чесно
Раді, що Ваше питання успішно вирішено. Ми високо цінуємо Вашу довіру і будемо робити все, щоб і надалі Ви могли покластися на нас в будь-яку хвилину.
Написать комментарий
Беспредел сотрудника службы безопасности Приват Банка!
При этом, данный сотрудник был уведомлен о том, что кредит, выданный юр лицу, находится на стадии реструктуризации, в связи с чем, в службу безопасности банка из кредитного отдела была направлена рекомендация о прекращении любых действий направленных на принудительное взыскание долга. Данная рекомендация была полностью проигнорирована сотрудником.
Я, как владелец бизнеса, в шоке от такой ситуации!!! Очень странно, что такой человек — до сих пор является сотрудником Приват Банка.
Прошу распространить данную информацию всем!!! Люди, знайте, с кем вы имеете дело!!! ПОЗОР!!!
Ваше питання вже розглядають профільні спеціалісти. За результатом з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Без повідомлення змінюють умови обслуговування
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в приватні повідомлення.
Комментарии (7)
Такое себе
П. С. Комментарий от представителя привата мне не нужен. Всё что надо я уже для себя уяснил.
ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення.
З 01.03.2020 по 30.04.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також до 31.05.2020 нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом.
Введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
Кредит буде вважатися простроченим. Але банк не буде здійснювати додаткових нарахувань за прострочення до 31.05.2020.
Комментарии (10)
Мои деньги мне не выдают
На этом ужасном разочаровании, как только сниму все деньги уйду в другой банк.
З 02.04.2020 відкрита видача готівкової валюти у касах банку з усіх рахунків фізичних осіб в іноземній валюті за попереднім персональним замовленням.
З 08.04.2020 з валютних карток та рахунків видається валюта на суму 300 доларів/300 євро без попереднього персонального замовлення (при наявності в касі). Суми понад видаються виключно за наявності персонального замовлення. Строк виконання персонального замовлення валюти від 1 до 3 діб.
Дозвольте нам розібратися в ситуації та детальніше розглянути Ваш випадок. Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в приватні повідомлення.
Комментарии (1)
Списали дополнительные средства при переводе с карты
Дозвольте повідомити, що за використання кредитних коштів стягується додаткова комісія 3% з картки «Універсальна» або 2% з преміальної картки:
у разі перевищення ліміту 10 000 грн;
— платежів на рахунок некомунальних підприємств;
— платежів без договору (немає договору з одержувачем).
Комісія була списана згідно тарифу картки. Детальна інформація знаходиться у відкритому доступі на нашому сайті: https://privatbank.ua/plategi-za-kominalnie-i-prochie-uslugi
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
...
В мене сталася одна ситуація що я заплатив за пропуск в одну групу і там було багато схем по роботі, і я в більшості з того шо було написано не зрозумів, но проблема не в цьому. Проблема в тому що той хлопець не хотів вертати гроші, бо я хотів щоб все пройшло мирно, і я вийшов з групі і після того хотів щоб відав гроші, ну і він звичайно не хотів віддавати гроші. Ну і я звернувся до приват банку, і сказав про дану ситуацію, і через паро годин перезвонили і сказали що тому хлопцю карту заблокували і гроші можна вернути. І гроші мають вернути сьогодні десь у вечері або на наступний день, і я радий що зв'язався з операторами Приват банку і вони мені допомогли вернути всі кошти!
Раді, що Ваше питання успішно вирішене. У разі виникнення додаткових запитань – звертайтеся, будь ласка, до нас в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти!
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (1)
Погрози служби підтримки
ПриватБанк? Ви серйозно? Це державний банк? Скотились вже до банального шантажу та погроз а-ля колекторських контор з дзвінками родичам? І це для клієнтів які роками у вас обслуговувались і були лояльними до вас? Офіційно заявляю що за наступний дзвінок подібного характеру буде написана заява в Поліцію. Хочете вирішувати питання щодо обслуговування кредиту — виходимо на контакт і прописуємо формулу розрахунку погашення. Адекватні банки на автоматі активують кредитні канікули своїм клієнтам і призупиняють на час карантину оплати по щомісячним платежам.
Очікую коментар банку щодо погроз! Чиє це розпорядження і хто буде за це відповідати?
ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення.
З 01.03.2020 по 30.04.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також до 31.05.2020 нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом.
Введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
Кредит буде вважатися простроченим. Але банк не буде здійснювати додаткових нарахувань за прострочення до 31.05.2020.
Комментарии (6)
кредитный лимит 0
Так что вывод прост: приватбанк — это бомж-банк, который даже 1000 дать не может (и на счету, кстати, примерно столько же есть на момент запроса о повышении лимита)
Дозвольте зазначити, що для кожного з наших клієнтів ми розраховуємо дані ліміти індивідуально, базуючись при цьому на великій кількості змінних, які впливають на рішення та суму кінцевих лімітів.
Щоб наступного разу Ваш кредитний ліміт був збільшений, для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете оформити депозитний вклад в нашому банку;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Ці прості рекомендації значно підвищать можливість отримати бажаний ліміт.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (5)
терминал съел 500 гривен
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб допомогти вирішити питання.
Комментарии (3)
осторожно мошенники
Банк зацікавлений у тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку та затримання зловмисників, які вчиняють протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно законодавству, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк у свою чергу завжди готовий посприяти цьому будь-яким необхідним чином. У випадку спроби вчинення щодо Вас шахрайських дій, банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, так як стороною, проти якої ці дії було спрямовано — є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом усю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Обнулить кредитный лимит - почему бы и нет?
Преимущества банка:
1. Вы студент без дохода? — Возьмите кредитного лимиту. Да-да, пользуйтесь не стесняйтесь, как-то вернёте, мы верим!
2. Вовремя погашаете задолженность? Жаль, конечно, но ничего, спасибо! Кредитный лимит всё ещё доступен!
3. Имеете постоянный баланс на карточке в размере 10 текущих кредитных лимитов? Банк и тут позаботится о вас и обнулит кредитный лимит, что бы вы случайно не потратили лишнего!
Очень рекомендую банк всем тем, кто хочет получить кредитный лимит и при этом не имеет денег — ведь когда денег нет — вы считаете каждую копейку, не тратите лишнего и вовремя погашаете кредит, а также тем, кто имеет запас денег — банк позаботится и о Вас и предоставит кредитную линию в 0 грн! Таким образом вы сможете избежать непредвиденных трат и жизни в кредит!
Индивидуальный подход к клиенту 10/10
Кредитный лимит 0/0
Дозвольте зазначити, що дійсно для кожного з наших клієнтів ми розраховуємо ліміт індивідуально, базуючись при цьому на великій кількості змінних, які впливають на рішення та суму кінцевого ліміту.
Щоб наступного разу Ваш кредитний ліміт був збільшений, для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете оформити депозитний вклад в нашому банку;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Ці прості рекомендації значно підвищать можливість отримати бажаний ліміт.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
Заблокировали карту после попытки оплаты в интернете.
на сайте payeer, и потребовалось подтверждение через отделение банка, хотя раньше такого не было. Теперь в карантин идти нужно в отделение… Спасибо ПриватБанк…
Нам шкода, що Ви відчули незручності.
Дозвольте повідомити, що Банк завжди дбає про збереження коштів. Для цього в нас працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист Ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності.
Зверніть, будь ласка, увагу, що Вам не обов'язково йти до відділення банку.
Для розблокування картки Вам достатньо звернутися до нашої підтримки за номером 3700.
У разі виникнення складнощів — напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
Написать комментарий
пропали (своровали) деньги про поломке терминала
Засунул деньги, набрал все, что нужно, шторка закрылась.Вылезло сообщение — находятся посторонние предметы и выплюнуло карточку. Вошел еще раз, не горит левая часть меню, то есть деньги находятся внутри, а забрать их оттуда нельзя.Позвал сотрудницу — сказала звонить 3700. Оператор сказала ничего не делать -можете уходить из отделения — перезвонят и прочее. Перезвонили, пообещали письмо с линком и 10 рабочих дней на решение вопроса. Назвали номер заявки (хорошо было где записать).
Никакого письма с линком конечно не прислали. В чате поддержки сказали про письмо первый раз слышат:-).Хорошо хоть номер заявки был. На следующий день — терминал работает, ответ — денег нет, обращайтесь в правоохранительные органы.Камеры посмотреть, историю, прочее — конечно нет. Попросил какое-нибудь письмо, не буду ж я со скрином чата идти в эти самые правоохранительные органы. Послали, правда вежливо. Каких-то бумаг, помимо переписки в чате, не предусмотрено:-). Вообщем — твои проблемы, что ты не стоял в маске в кассу часа 3 в очереди, а решил воспользоваться терминалом.
Всем совет — если у вас будет такая ситуация — не отходите от терминала, что бы вам не говорили в колл-центре, пока не приедет инкассация. Судя по всему они то и воруют излишки. сумма была пятизначная, так что это не 1-2 купюры, которые можно не заметить.
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
банк работает хорошо
Дякуємо за Ваш відгук! Для нас дуже важливий зворотній зв'язок. Він допомагає нам стати краще.
З повагою, ПриватБанк.
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Блокування фінансового номера
ж і я отримала неприємний сюрприз. Надійшов звонок від банка на мобільний, коли я відповіла, там була тиша, після цього мій номер раптово перестав бути фінансовим. Рішення, як виявилося, дуже просте- знайти банкомат, вставити картку і готово. Але так сталося, що я зараз на тимчасово окупованій території, а син- студент на підконтрольній території
Під час тотального карантину та #залишайсявдома це дуже «своєчасний» захід банка до gold клієнта. Невже не можна, як раніше запросити авторізацїю чере пінкод у Приват24? Дзвінок служби безпеки банку? Селфі з паспортом та карткою? Дуже жорстокий захід з боку банку саме у цей час, коли багато людей в Україні без роботи і зарплати, який лишив мене можливості навіть відправити гроші родичам. І як же #залишайсявдома? Після спілкування з оператором з'явився банер зі словами «Залишайся вдома. Все роби онлайн». Данина моді? В реальності це на працює. Я повинна піти у відділення. Чекаємо на закінчення карантину.
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації. Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк через дану ситуацію. Адже ми піклуємось про безпеку Ваших коштів та робимо для цього все можливе.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Служба поддержки некомпетентна! Банк не дорожит клиентами.
Но хуже всего два момента: 1) когда звониш на 3700 и заказываешь звонок то тебе перезванивают и ты опять ждешь))) робот говорит что нет свободных операторов! *** тогда вы звоните? если у вас нет свободных людей??? 2) при дозвоне на службу поддержки тебя опять просят подождать несколько минут и бросают трубку, и конечно же никто никогда вам не перезвонит!
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Куда идут деньги со счетов заблокированных пользователей?!!!
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося неправильне враження про банк.
В своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Ваше питання вже розглядають профільні спеціалісти. За результатом з Вами зв'яжеться співробітник банк.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Все понятно,но долго. Спасибо
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Перепрошуємо, якщо вирішення питання зайняло більше часу ніж очікувалося.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий