×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.2 | 45.2 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Все курсы банка |
разоблачение мошенника
Для нас дуже важливий зворотній зв'язок. Завдяки йому ми розуміємо, що рухаємось в правильному напрямку.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
Служба поддержки приватбанка
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Безпредельщики
Поступают деньги на карту, банк списывает всьо под нуль
Когда уже наведут порядок с этим «банком»
Одни негативные отзывы
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в питанні детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
термінал приват банку з'їв гроші і викинів х системи
Перепрошуємо за завдані незручності.
У випадку, якщо операція була неуспішна, перш за все ми намагаємося допровести операцію на ту карту, яку Ви спочатку хотіли поповнити. На жаль, з технічних причин, це виходить не завжди. Якщо Ви не є нашим клієнтом, авторизувалися за допомогою номера телефону і сума платежу до 100 грн, можемо повернути на телефон. Якщо сума платежу до 500 грн — на припейд карту, з якої Ви можете зробити платіж і не оформляти реальну карту. Ви можете перерахувати кошти з PREPAID-картки в Приват24 https://next.privat24.ua/
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (5)
Сняли деньги за 2 минуты без какого либо подтверждения
Сначала списали 100 грн на «розваги zMoney_GP, KYIV»
Потом списали 500 грн на «розваги zMoney_GP, KYIV»
Потом 1000 грн на «розваги zMoney_GP, KYIV»
Потом 500 грн на «розваги zMoney_GP, KYIV»
Пытались снять еще 1500, 500, 200 грн но денег уже не было.Списали 2100 грн в общей сумме. Прошу заметить, что про «zMoney_GP, KYIV» слышу впервые и на непонятных сайтах не оплачиваю ничего. Сняли деньги просто так, без какого либо запроса.Этого сайта даже нету в интернете, его никто не знает и найти не может. Лимиты не помогают потому что этот «Сайт» о котором даже приватбанк не знает, находиться у них в доверенных сайтах. За 2 минуты почистили карту и пропали. В поддержке банка сказали что сами оставили данные но создали заявки на возврат, думаю что ничего не вернут потому что это никого не интересует. Я не единичный случай! Таких людей много и никто не может помочь. В полиции приняли заявление и тишина. В киберполиции так же. Помогите вернуть мои деньги!
Необхідно розуміти, що залишаючи дані картки на сторонніх сайтах та підтвердивши авторизацію картки, Ви даєте згоду на подальші списання з картки без додаткового підтвердження. В подібній ситуації, відв'язати картку можна в особистому кабінеті даного сайту або сервісу. За Вашим зверненням в підтримку, Банк, діючи в рамках правил міжнародної платіжної системи сформував запити на повернення коштів. Ми завжди робимо все можливе, щоб запит було розглянуто на користь клієнта. За результатом розгляду заявок Ви будете повідомлені.
Ми склали декілька простих правил, що допоможуть Вам безпечно проводити оплати в інтернеті — https://privatbank.ua/udobno-bezopasno-pokupki-internet
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (11)
Кредитний ліміт
Більш як 10 років співпраці з банком, депозити, страховки і все таке. Жодної прострочки, жодних штрафів. На момент закриття ліміту карта акурат була закрита з суми -1000 грн. в ноль в рамках пільгового періоду (власне у 99% використання ліміту він і закривався у пільгові 55 дні).
Дякую ПриватБанк за лояльність та клієнтоорієнтованість!
Ти справжній надійний фінансовий партнер, але точно вже не для мене.
Також, напевно треба розпочинати пошуки іншого банку і для організацїї, де я працюю. Благо декілька сот працівників, що мають з/п карти, будуть раді зміні банку.
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без Вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов´язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
Комментарии (7)
Царица кассир
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Написать комментарий
Отказ в помощи, игнорирование проблемы
Просимо вибачення за незручності, пов'язані з технічним збоєм, що спричиняє тимчасові перешкоди в роботі частини операцій у мобільному Приват24. Рекомендуємо скористатись повною веб версією Приват24 для проведення необхідних операцій, в тому числі з мобільного.
Наші фахівці докладають всі можливі зусилля для максимально швидкого відновлення роботи всіх версій сервісу
Написать комментарий
Кредитный лимит
Есть там кредитная линия- кредитный лимит (500 грн)
Были сняты деньги, но колапс в том, что при снятии денег были сняты деньги и из кредитного лимита, без уведомлений, без запросов. «Мол у вас недостаточно денег для снятия, не хотите ли бы вы воспользоваться кредитными деньгами?.»
Почему на такой случай нет уведомлений или запросов??, и ты узнаешь спустя месяц что у тебя кредит!!!
И я не первый человек с такой проблемой.
В мобільному додатку та веб версії Приват24 по картці відображається інформація про доступний баланс, а також встановлений кредитний ліміт та використану суму ліміту. Ви самостійно можете бачити інформацію про рух коштів у виписці по картці та, орієнтуючись на баланс картки розуміти, які кошти є особистими.
Комментарии (2)
Актуалізація данних
Слухавки не беруть, операторів немає. Такоє.
Дозвольте пояснити, що це вимога законодавства України — банки не можуть обслуговувати клієнтів, якщо в базі заповнені не всі їх дані.Згідно з постановою НБУ №417 від 26.06.2015 про затвердження Положення Про здійснення банками фінансового моніторингу банк зобов´язаний привести у відповідність до вимог законодавства України ідентифікацію наявних клієнтів або їх представників.
Комментарии (1)
Отказ в получении карточки для выплат
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Комментарии (1)
Все ОК.
Дякуємо Вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Написать комментарий
Нет ИНН-нет карточки.
Приват, как мне получить свою зарплату теперь??!!!
Дозвольте пояснити, що це вимога законодавства України — банки не можуть обслуговувати клієнтів, якщо в базі заповнені не всі їх дані. Згідно з постановою НБУ №417 від 26.06.2015 про затвердження Положення Про здійснення банками фінансового моніторингу банк зобов´язаний привести у відповідність до вимог законодавства України ідентифікацію наявних клієнтів або їх представників.
Також, хочемо зазначити, що Ви можете переказувати кошти за допомогою Приват24 між своїми рахунками для їх використання.
Комментарии (2)
Все Отлично
Дякуємо Вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Поставили в тупик
В общем, человеки, если вы дочитали до этого момента — никогда, никогда не связывайте себя с этими шарлатанами. Я не удивлюсь если через некоторое время мне позвонят и скажут что я должен ещё например за обслуживание карты за эти три года.
Приват конкретно скатился в моих глазах. Настолько злой, что готов плюнуть в лицо тому, кто так предвзято мне отвечал, и говорил «ну кроме суда я ничего не могу сделать»
Почему же *** не можешь? Позвони тому кто жаловался, сделай конференцию, и дай нам 5 минут Чтоб решить вопрос. После этого он забирает жалобу и все довольны
Или может никакой жалобы и не было?
Дозвольте зауважити, що при розгляді питання з Вами зв'язувався співробітник банку та пропонував варіант вирішення питання.
У разі, якщо Ви згодні на запропонований варіант вирішення питання, повідомте, будь ласка, нас про це приватним повідомленням.
Комментарии (3)
Безпека в банку нуль
Дозвольте зауважити, що банком немає можливості оскаржити проведення оплати через те, що при її здійсненні було використано Ваше підтвердження.
Ви можете отримати повний пакет документів, а також відповідь, яку ми отримали від сторони, що приймає платіж. Для цього надішліть запит на пошту chargeback@privatbank.ua, в темі вкажіть, будь ласка, номер заявки.
Комментарии (1)
Требуют деньги в период карантина
ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення.
З 01.03.2020 по 30.04.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також до 31.05.2020 нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом.
Введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
Кредит буде вважатися простроченим. Але банк не буде здійснювати додаткових нарахувань за прострочення до 31.05.2020.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (2)
Гарні ввічливі пацівники банку
Дякуємо Вам за відгук!
Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
Написать комментарий
Анулировали кредитный лимит
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без Вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов´язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
Комментарии (1)
ВАЖНО!!!
Если у вас есть кредитная задолженность платите в срок!!!
после 30 минут общения с представителем банка выяснилось, что отмена пени и штрафов и т.п. не влияет на оплату процентов… гочударство в очередной раз держит нас за овец.
Таким образом платить все-равно будете… будьте осторожны!
Дозвольте пояснити, що ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення.
З 01.03.2020 по 30.04.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також до 31.05.2020 нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом.
Комментарии (17)