Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ms567890 26 апреля 2020, 18:23
Мошенники позвонили мне под видом работника Приват Банка, с таким вопросом, что якобы меня взломали и сняли уже деньги. Затем проникли на мою карту, и сняли обманом 600 грн. Обратилась к Оператору, он сказал что кроме как заблокировать эту карту и
Получить новую они сделать ничего не могут. Такое ощущение, что работают одни лопухи. Такой большой банк и не смог отменить эту транзакцию и вернуть мне деньги?? — это бред. У вас же работают опытные программисты, которые этот вопрос решить могут в 3 щелчка. Я еще приду в приват Банк и жалуюсь на них. Этот банк таким отношением к своим клиентам вообще скоро умрет. Я была раньше другого мнения.
Приватбанк
Ответ банка
26 апреля 2020, 19:08
Нам дуже прикро, що з Вами трапилася подібна ситуація. Банк завжди гарантує збереження Ваших коштів, але і Ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. ПриватБанк, як і багато інших банків, багато років бореться з подібним видом шахрайства.
Багато ЗМІ, розуміючи соціальну значимість ситуації, сприяють в роз´ясненнях і підвищенні фінансової грамотності наших клієнтів. Банк не телефонує й не надсилає повідомлень, щоб попросити клієнтів зазначити номер банківської картки, строк її дії, ПІН-код або CVV2-код картки, пароль у Приват24, а також паролі, що надходять у SMS.
Ми склали кілька простих правил, дотримуючись яких Ви зможете не стати жертвами шахраїв: https://privatbank.ua/safeness
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ozarron 26 апреля 2020, 17:31
23.04.2020 приблизно біля 22:00 мені на карту повинні були прийти 50 грн, сьогодні 26.04, їх ще досі нема
Приватбанк
Ответ банка
26 апреля 2020, 18:59
Ми запросили в особистому повідомленні фото квитанції, щоб детальніше перевірити інформацію по платежу.
Проблема решена
mcart 26 апреля 2020, 17:05
Отделение по адресу: Черкассы, ул. Сумгаитская, 24
Замовляю готівкову валюту в «Приватбанку». Замовлення відбувається, але отримати кошти проблематично. Повідомлення про наявність коштів з'являється в обід з повідомленням, що гроші можна отримати до 14.30. Після обіду банк працює з 13.30 до 15.00. Хто бував біля банку в час карантину, знає, яка черга з пенсіонерів, які хочуть оплатити комуналку, так що шансів пробитися до каси немає.
У мене складається враження, що це зроблено спеціально, щоб не можна було отримати готівкову валюту та заставляти клієнтів конвертувати по невигідному для клієнта курсу або скористатися сервісом переводу коштів в інший банк, звичайно теж небезкоштовно. Керівництво банка має виплатити премію за таку «винахідливість» тому, хто це придумав.
Взагалі викликає нерозуміння, чому такий графік роботи, коли інші банки працюють до 17 або 18 години.
Фактично кількість відділень банку вже не відповідає кількості клієнтів. Тому не рекомендую користуватися послугами «Приватбанку»
Приватбанк
Ответ банка
26 апреля 2020, 18:56
Ми дуже засмучені тим, що у Вас склалося таке враження. Відділення перейшли на гнучкий графік роботи, в першу чергу, аби захистити клієнтів та співробітників від можливих контактів з інфікованими людьми. Ми розуміємо, що можемо допомогти в запобіганні можливому поширенню вірусу. В той самий час відділення це, поки що, невід’ємна частина банківського обслуговування певної частини клієнтів та операцій. Ми активно розвиваємо наші сервіси і відкриваємо нові відділення, щоб наші клієнти могли обслуговуватися в найкоротші терміни і комфортно почували себе за будь-якої ситуації.
Проблема решена
DimaSDA 26 апреля 2020, 16:51
Когда-то давно, когда поступал в университет в 2014-м году, открывал карту для выплат в Приватбанке для получения стипендии в отделении на Карла Маркса, д. 23. В тот день была огромная очередь, ждал не менее 2-х часов. За 15 минут до закрытия, я успел получить свою карточку. Я тогда очень торопился, и просил сотрудника банка сделать всё как можно быстрее, не оформляя и не подключая никаких дополнительных услуг. Воспользовавшись моей усталостью и нерасторопностью, сотрудник подключил услугу «Копилка». Я решил почитать, что это за услуга, нужна ли она мне, как ею пользоваться и какие у неё тарифы. Когда я понял, что она мне не нужна, я снял все деньги с «копилки» и больше ею не пользовался.
Но около года назад я стал замечать, что эта услуга до сих пор активна и отображается в списке активных депозитов. Депозитный счёт автопродлевается из года в год, даже если на нём нет ни копейки. А, согласно правилам размещения депозитных счетов (https://privatbank.ua/terms), суммарное количество одновременно открытых депозитных счетов не может превышать 30.

https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-109/?lang=uk
2.2.1.30. Кількість одночасно відкритих діючих депозитних рахунків на ім'я одного клієнта, включаючи послугу накопичення «Скарбничка» та «Приват-вклад», не повинно перевищувати 30 договорів.

Я попытался найти волшебную кнопку в интернет-банкинге, чтобы закрыть депозитный счёт «Копилка», но не нашёл. Несколько дней я пытался делать хаотичные пополнения и снятия с «копилки» в надежде на то, что после снятия части или всей суммы «копилка» выключится автоматически. Прошу не путать отключение условий накопления с ПОЛНЫМ ЗАКРЫТИЕМ СЧЁТА И РАСТОРЖЕНИЕМ ДОГОВОРА, которое я хочу осуществить. После прочтения условий обслуживания депозитных счетов, я понял, что без обращения в банк мне не обойтись.

https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-109/?lang=uk
2.2.1.4.1. Відмовитися від автоматичного продовження вкладу, який оформлений в відділенні — можна звернувшись в будь-яке відділення. Якщо вклад оформлений через Інтернет, відмовитися від продовження можна як дистанційно (Приват24, додаток «Мої вклади»), так і в відділенні банку.
2.2.1.33. Якщо депозит оформлено у відділенні банку — вклад можна розірвати тільки у відділенні.
Якщо депозит оформлено самостійно Клієнтом у дистанційних каналах: через веб-версію Приват24, сайт pb.ua/depozit, мобільні додатки «Privat24» або «Мої вклади», — вклад можна закрити як дистанційно (веб-версія Приват24 та мобільний додаток «Мої вклади»), так і в будь-якому відділенні банку.

При обращении в банк 24.04.2020, мне сказали, что закрыть «копилку» никак нельзя. После того, как я объяснил консультанту, что именно я хочу сделать, и зачем, мы так и не нашли ту самую волшебную кнопку расторжения договора, несмотря на то, что я имею на это право согласно пунктам 2.2.1.4.1 и 2.2.4.1.6.

https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-109/?lang=uk
2.2.1.4.1. За вкладами з автоматичним продовженням Банк може надати Клієнту можливість відмовитися від продовження вкладу за один місяць до закінчення терміну вкладу. Про можливість відмови від продовження вкладу Клієнт може дізнатися в будь-якому відділенні банку, або дистанційно через Приват24, додаток «Мої вклади».
https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-458/?lang=uk
2.2.4.1.6. В випадку, якщо після закінчення терміну вкладу, Клієнт не заявив Банку про відмову від продовження терміну вкладу, і Банк не заперечує проти продовження вкладу на новий термін, вклад автоматично вважається продовженим ще на один термін. Строк вкладу продовжується неодноразово без явки Клієнта в Банк.

К сотрудникам банка я не имею никаких претензий. Я рад, что в моей проблеме попытались разобраться и помочь.
Из-за отсутствия технической возможности расторгнуть договор в отделении, а также с помощью интернет-банкинга privat24.ua, next.privat24.ua, мобильных приложений, прошу Вас закрыть депозитный счёт № 26355626119915 («Заява про приєднання №SAMDNWFD0070268301500 до Послуги накопичення «Скарбничка»», которую Я НЕ ПОДПИСЫВАЛ), а также перечислить остаток средств (если таковые имеются на счёте) на карту для выплат.

2. Параметри вкладу:
Ідентифікатор особистого рахунку по вкладу № 26355626119915
Сума вкладу 0.0 грн. (нуль гривень нуль копійок)
Валюта вкладу гривня
Строк вкладу 12 міс. до 25.04.2021 р. включно
Процентна ставка по вкладу 9% річних
Період нарахування процентів 12 міс.
Ідентифікатор рахунку для зарахування процентів № 26355626119915
Виплата процентів Проценти виплачуються в кінці строку вкладу шляхом зарахування
їх до суми вкладу та видаються при поверненні вкладу

Если проблема решится с помощью отзыва на minfin, буду рад. Если нет – перед майскими праздниками напишу претензионное заявление о невыполнениии Приватбанком условий договора, и попрошу закрыть открытый в 2014-м году и неоднократно пролонгированый счёт, с приёмом заявления в одном из отделений и идентификации меня как клиента Приватбанка.
Помимо всего вышесказанного, прошу Приватбанк реализовать техническую возможность открытия и закрытия депозитного счёта «копилка» с помощью интернет-банкинга, а также при консультации у оператора в отделении банка, предусмотренного правилами предоставления банковских услуг (https://privatbank.ua/terms), п. 2.2 «Депозити (умови і правила розміщення депозитних вкладів у Банку)».

В случае необходимости предоставления дополнительных данных, готов предоставить их в личные сообщения.

Я поставил оценку «3 из 5» вместо «1 из 5», так как я полностью доволен обслуживанием в отделении банка 24.04.2020 и не имею претензий к операторам-консультантам.
Приватбанк
Ответ банка
26 апреля 2020, 18:46
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Kogut11 26 апреля 2020, 15:21
Клієнтом Привату являюсь понад 7 років…
На картці був ліміт 5 тис грн. Ні заборгованості ні прострочок ніколи не було… Все було супер, проте наступив карантин довелось скористатись даними 5 тис грн так як дружина втратила роботу…… Після зняття грошей через декілька днів прийшла мені зарплата…
І зразу же списується кредитний ліміт у розмірі 5 тис грн. без пояснень без нічого… Дуже розчарувався у вашому банку… Закриватиму усі картки після карантину…
Приватбанк
Ответ банка
26 апреля 2020, 16:53
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на Вашій картці стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами Банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки, як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Игорь Арешкин 26 апреля 2020, 13:18
Работники приватна всегда максимально вежливы, максимально отвечают на твой вопрос, бывают, что втягиваются в решение твоей проблемы больше чем ты сам. Молодцы
Приватбанк
Ответ банка
26 апреля 2020, 15:04
Дякуємо Вам за відгук! Якість послуг і рівень обслуговування є суттєвими факторами для досягнення успіху. Підвищення рівня обслуговування клієнтів – основне завдання всіх співробітників банку. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
Ми високо цінуємо Вашу довіру і будемо робити все, щоб і надалі Ви могли покластися на нас в будь-яку хвилину. 
Минфин
Ответ администратора
29 апреля 2020, 19:38
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 29.04.2020).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
VladSeba 25 апреля 2020, 23:16
Хочу виразити подяку, онлайн фахівцю Юлії яка на відміну від попередніх чотирьох фахівців з якими я спілкувався надала мені саме ту інформацію яку я просив, а головне швидко, з розумінням і терпінням! Було б добре якби банк мав більше таких працівників як вона!
Приватбанк
Ответ банка
26 апреля 2020, 9:36
Раді, що Ваше питання успішно вирішено. Будемо намагатися надавати Вам і всім клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки.
Минфин
Ответ администратора
29 апреля 2020, 19:37
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 29.04.2020).
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
HLEB 25 апреля 2020, 16:09
Карантин и другие статьи законов Украины привату не писаны. Группы вышибал терроризировали мать в течение месяца и обклеили подьезд фото. Приехал из командировки, а соседи рассказывают, как с ними сражались. С приватом более 10 лет. После карантина закрываю все свои счета и родственников.
Приватбанк
Ответ банка
25 апреля 2020, 16:45
Добрий день!
ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення.
З 01.03.2020 по 30.04.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також до 31.05.2020 нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом.
Введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
З повагою, ПриватБанк.
Nebajdugij 25 апреля 2020, 15:01
Здійснював оплату медичних послуг у лікарні (комунальному некомерційному підприємстві) Харківське шосе 121 термінал Приватбанка на території лікарні. При оплаті послуг у терміналі була оголошена комісія за зарахування коштів 25 грн. Після підтвердження платежу також нарахована додаткова комісія 150 грн. за використання кредитних коштів, так як оплачував кредиткою Приватбанку.
Питання перше. Чому при оплаті не було повідомлено про додаткову комісію 150 грн. ця комісія з'явилася коли списались кошти?
Питання друге. Чому при оплаті карткою Приватбанку в терміналі Приватбанку і на рахунок як виявилося в Приватбанку знімається комісія 25 грн. про яку було повідомлено до оплати, 150 грн про яку не було повідомлено, а при оплаті з картки Райффайзен Банк Аваль через райфайзен онлайн взагалі немає ніяких комісій?
Питання третє. Приватбанк декларує відсутність нарахування додаткових комісій по кредитним рахункам під час карантину, але знімає комісію наперед при оплаті, без повідомлення про цю комісію до здійснення платежу потім нарахує відсоток за користування кредитними коштами то який банк більше державний Приватбанк з комісіями основними і прихованими чи Райффайзен Банк Аваль без будь-яких комісій?
Приватбанк
Ответ банка
25 апреля 2020, 16:33
Добрий день!
Ми не бажаємо, щоб між Вами та банком були непорозуміння. Хочемо зазначити, що Інформація стосовно тарифів знаходиться у відкритому доступі. Ознайомитися з нею Ви завжди можете на сайті: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna. Дозвольте нам розглянути Ваш випадок більш детально. Для уточнення Ваших контактних даних ми звернулися до Вас в приватні повідомлення.
З повагою, ПриватБанк.
ZaborskaUV 25 апреля 2020, 14:41
ЖАЛОБА: на сотрудника Приватбанка! 1. Нарушение конституционных прав статьей конституции:23, 24, 28, 31, 34
2.Использует свой Личный номер для давления на клиентов через сотрудников Приватбанка, аморальное поведение в телефонных разговорах, внедрение в личную жизнь, публичные оскорбления и хамское отношение к клиентам
Приватбанк
Ответ банка
25 апреля 2020, 16:30
Добрий день!
Описана Вами ситуація потребує ретельної перевірки. Дозвольте нам її провести. Для уточнення Ваших контактних даних ми звернулися до Вас в приватні повідомлення.
З повагою, ПриватБанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Аксел Феликсович Погосян 25 апреля 2020, 14:10
Хочу поблагодарить операторов за их труд, за вежливость и терпения, за человеческий подход к каждому из нас. Спасибо вам за вашу работу. От себя желаю вам-здоровья, много благодарных клиентов. Лучший банк!!!
Приватбанк
Ответ банка
25 апреля 2020, 14:40
Добрий день!
Дякуємо Вам за відгук. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк
Vlaba 25 апреля 2020, 12:39
Хочу публично поблагодарить Надежду Курилюк ( Одесса ). Такие сотрудники — гордость Вашего банка!
Приватбанк
Ответ банка
25 апреля 2020, 13:20
Добрий день!
Дякуємо Вам за теплі слова на адресу Надії. Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім Клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки.
З повагою, ПриватБанк!
Минфин
Ответ администратора
25 апреля 2020, 15:49
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 25.04.2020).
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Tomorrowland 25 апреля 2020, 11:59
Приват просто поразил своей клиентоориентированностью. Уже месяц безостановочно звонят какие то хамы, говорящие по одному и тому же скрипту с разных мобильных телефонов из за просрочки по кредиту в 2000 грн. 7 лет счета в привате с учётом фопа с оборотами на весь лимит. Нормально объяснил, что операционной деятельности и доходов нет из -за карантина, появится доход- будет оплата. Но это не работает с этими товарищами — они меня в ломбард отправляют… В общем после карантина закрою все счета в этой помо… ке.
Приватбанк
Ответ банка
25 апреля 2020, 13:07
Добрий день!
ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення.
З 01.03.2020 по 30.04.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також до 31.05.2020 нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом.
Введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема решена
zhjinfyz 25 апреля 2020, 11:56
Отделение по адресу: Днепр, Набережная Победы, 30
я клиент ПриватБанка очень давно, обслуживаюсь в банке и как Физ лицо и как Юр лицо, возмущена и очень обеспокоена ситуацией. Фактически нахожусь в Харькове, в Днепре никогда не была. Однако каким-то «чудесным образом» по адресу Вашего отделения с помощью системы LIQPAY были сняты четыре суммы. 25.02.20 — 99 грн, 25.02.20 — 192,86 грн, 23.04.20 — 241,07 грн, 24.04.20 — 99 грн. Чудом вчера заметила в Приват24. Кто у Вас там там хитрый и умный сидит и списывает понемногу с людей деньги. Разбирайтесь и прошу мне ответить и ВЕРНУТЬ деньги. Самое интересное: заявка на меньше 100 грн даже не принимается, получается так можно вообще без денег остаться. В полицию я заявление уже написала, но очень хочется услышать и Ваши рекомендации по решению этого вопроса.
Приватбанк
Ответ банка
25 апреля 2020, 13:15
Добрий день!
Нам шкода, Ви зіткнулися з такою ситуацією. З нашого боку вже подані заявки на оскарження даних списань. Банк, в якому проходили операції, зобов'язаний буде відповісти на наш запит. Ми зробимо все можливе, щоб вирішити Ваше питання в найближчий термін. За результатами надішлемо вам SMS.
Також, хочемо повідомити, що Банк проводить претензійну роботу щодо оскарження операцій за умови, якщо розмір спірної операції становить більше, ніж 155 грн. У випадку, якщо операція здійснена в іншій валюті, гранична сума визначається шляхом її конвертації в валюту операції за офіційним курсом НБУ, що діє на дату проведення Банком операції, або за обмінним курсом, що встановлюється тим банком, фінансовою установою або платіжною системою і / або мережею, через які така операція проводилась.
З повагою, ПриватБанк.
05031956 25 апреля 2020, 10:14
24-04.2020 в 15 часов по 3700 заказала оператора, перезвонили о соединении с оператором в 19.30. И 45 минут слушала высоковольтные гудки-мелодии с просьбой оставаться на линии.Дальше нервы не выдержали, пала в неравной схватке с магнитофоном. Кроме того, в 16 часов по 3700 дожидалась оператора также 45 минут, периодически слушая, что нахожусь на линии более 15 секунд и с тем же результатом. Сегодня дозвонилась. Оператор Анна сказала, что эту ПРОБЛЕМУ знают, жалобу начальству передать отказалась. Это не проблема, а ОБМАН. Почему бы не извиниться, дескать в данный момент связь с оператором невозможна. И не испытывать клиентов на прочность. И хотя мне 65тый год и я инвалид 2 группы по окончании депозита уйду от дурящего банка в монобанк
Приватбанк
Ответ банка
25 апреля 2020, 10:54
Добрий день!
Нам шкода, що після звернення в нашу службу підтримки у Вас залишився неприємний осад. Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та вирішити усі питання.
«Зайшов у додаток приват24, дивлюся у мене на балансі мінус -21798,37грн. Дзвоню в підтримку з'ясувати ситуацію виявилося що 21.04.2020 було подвійне списання з моєї карти із-за чого карта пішла в мінус. Ліміт оплати в інтернеті коштує 0. Найцікавіше що карта для виплат не КРЕДИТКА це дуже важливо. Вже 4 дні годують обіцянками що друге списання повернеться. Мені це набридло так як на балансі мінус. Тим більше в мене повинно залишитися 5200 грн. особистих коштив.
Оператор приватбанку порекомендував чекати 11 днів то що я повинен смоктати палец, а коли зголодніють діти запропонувати поїсти щебня?
Чуму я повинен чекати свої гроші та ще бути винен -21798,37 грн. за помилки приват банку.
Приватбанк
Ответ банка
25 апреля 2020, 10:48
Добрий день!
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Для уточнення Ваших контактних даних ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема решена
Moskovskaya77 25 апреля 2020, 1:50
Отделение по адресу: Харьков, ул. Героев Труда, 28
Добрый день!
Поступил денежный перевод через wester Union. Имея код перевода, я отправилась в Приват Банк для получения денег!
И тут казалось бы делов на 5 минут, но нет… первое
1.Только клиенты Приват банка могут получить перевод!
( я позвонила на горячую линию Привата, задралась вопросом «почему?» «да как?»
На что был ответ, что НЕ ПРАВДА, этой услугой могут пользовать даже не резиденты этой страны и те, которые не имеют карту Приват банка.
Окей… я зашла снова в банк, уже подошла сразу к кассе, чтобы получить перевод.
Вводя мои данные, отобразилась моя старая анкета, которую я создавала ещё года три назад, но были трудности с ее получение ( Крымская прописка)
Девушка за кассой сказала, что нужно активировать анкету, после направила меня к оператору… Девушка с планшетом записывала все мои данные, я пристрельно за всем следила… происходила обработка данных, все шло к завершению (что стало странным, так как три года назад пришёл ежеминутно отказ, моя анкета не прошла обработку)…
К этому завершению, оператор попросила номер перевода и в какой валюте был перевод. На что я все с точностью ответила! Все это она ввела, прошла следущая обработка и вот она выдаёт мне трёхзначное число, по которому просить пройти к кассе и получить свои деньги!
Ура, сказала я, да ещё рано как оказалось!
Находясь на кассе, я даю это трёхзначное число кассиру! Она вбивает его у себя на компьютере, после чего выбивается ошибка, что якобы такого пользователя нет! Пожимая все плечами (кассир и оператор) советуют мне обратиться в любой другой банк где есть western Union.
“Мы не знаем почему?!» говорят они…
даже не попытавшись разобраться!!!
Я иду в ближайший банк «пумб» подойдя на кассу, мне выдают анкету, которую нужно заполнить… заполняя анкету подхожу снова к кассе. Она вбивает код перевода и говорит «Статус вашего перевода, получен»
Я не могу вам нечего выдать!
Так вот дело в чем!
Деньги якобы получены, но не получены!
Где искать их и как ?! Самому Богу известно. Я в непонимании, как так, бегу снова в Приват, объясняя эту ситуацию…
На что снова пожимания плечей «мы не знаем»
То есть я предполагаю, что процесс был выполнен в Привате но не доведён до конца! Так как если бы я получила где то до привата, то трёхзначное число бы мне никто не давал, а так же была бы сразу информация, что я их якобы получила!
А так то, она запросила деньги, подтвердила, дала трёхзначное число, а на кассе произошла ошибка!
Деньги мне никто не дал!!!
Статус перевода «получен»
Такой халатности сотрудников я ещё не видела. Даже не попытались разобраться! Даже не дали советов как поступить в такой ситуации и где мне теперь искать и получать свои не полученные деньги!
Вообщем, пускай сумма и не маленькая, но надо будет в суд и в суд обращусь!
Зла не хватает.
Приватбанк
Ответ банка
25 апреля 2020, 10:26
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас відразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Kofta 24 апреля 2020, 22:32
Отделение по адресу: Черкассы, ул. Громова 34/4
При оплаті податку на нерухомість відстояла чергу (в умовах карантину), підійшла до оператора, протягнула квитанцію, та каже, що вона вже рік такі операції не робить, що мені треба звернутися або у термінал, або у касу.
Повернулася, перезайняла чергу у термінал (там менша черга), відстояла. Коли моя черга підійшла, попросила працівників допомогти з проведенням операції (три оператора сиділи без людей). На що мені відповіли, якщо сама не вмію користуватися терміналом маю звернутися до каси (де тьма людей..). Таки допросилася допомоги, але виявляється з такою квитанцію за нерухомість ТРЕБА оплачувати тільки в касі!
А перший раз не можна було чітко зорієнтувати куди мені йти?!
Й постійно тон спілкування від працівників був з таким «одолжением», жах!!!
А у відділенні плакат, який каже, що працівники відносяться до клієнтів, як до рідної мами…
Мені за 60, благо освоїла оплату комунальних послуг онлайн, серце б з такими працівниками банку не витримало.
Вийшла з відділенням, а саму ще досі трусить.
Рік не заходила у відділення, маю надію, що зміниться відношення до клієнтів! Я не кажу вже про елементарну повагу до літніх людей.
Була після обіду 24.04.2020.
Сором.
Приватбанк
Ответ банка
25 апреля 2020, 10:39
Добрий день!
Описана Вами ситуація потребує ретельної перевірки. Дозвольте нам її провести. Для уточнення Ваших контактних даних ми звернулися до Вас в приватні повідомлення.
З повагою, ПриватБанк.
neMila 24 апреля 2020, 17:07
Замовила готівку в Приватбанку на 23.04.20. В цей день більше години вистояла в черзі. Далі у відділенні вимкнули світло і, так як відділення працює тільки до 15:00, а було вже 14:45, всіх відправили додому. Хвилюючись за замовлені гроші, я підійшла до працівника банку. Проте адміністратор мене запевнила, що мої гроші нікуди не дінуться і їх можна завтра без проблем забрати в касі банку. На наступний день вистояла в черзі дві години, і ось, коли підійшла моя черга, працівник каси мене просто обрадував. Виявляється мої гроші сьогодні зранку забрали інкасатори з банку. Виявляється у них був технічний збій. Виявляється, щоб забрати мої гроші, мені потрібно знову замовляти готівку. Розмова з адміністратором нічим не допомогла. Адміністратор сказала, що під час карантину замовлену готівку, яку не забрали, обов'язково забирають наступного дня. Вчора працівник банку чомусь не міг сказати мені цього. Також ніхто з працівників банку не зателефонував, не відправив мені повідомлення про те, що мені не треба півдня стояти в черзі, що мені потрібно знову замовляти готівку…
Далі телефоную в Приватбанк на 3700. Протягом години ніхто с операторів не взяв слухавку! Тобто з'єднатися з оператором неможливо по телефону!!!
Далі спілкуюся в чаті із працівником банку. Який нічим мені не допоміг… Я була готова приїхати в інше місто для того, щоб забрати свої кошти, за свій рахунок. Але ні, це не можливо! Мені тільки запропонували замовити готівку на понеділок – 27.04.20, або ж конвертувати кошти онлайн. Дякую, мені потрібно сплатити кредит до 25 квітня. Дякую, я втрачаю на вашій онлайн конвертації 1600 грн!!! Я не просто так замовляю готівку в касі Приватбанку і конвертую її в іншому банку, де курс набагато кращий і вигідніший.
Тобто в Приватбанку був технічний збій, але ніяких альтернатив для вирішення проблеми, яка виникла з їх сторони, за їх вини НЕМАЄ. Компенсацій не передбачено. Розмови з керівництвом не передбачено. Не передбачено, щоб клієнт конвертував гроші за тим курсом, яким я планувала знімати в іншому банку. Не передбачено, щоб не нараховувати клієнту відсотки за кредит, який я не можу сплатити з вини банка. Тобто технічний збій на стороні банка — це проблема клієнта. Конвертуйте гроші тепер за нашим курсом, і втрачайте 1600 грн. Не хочете — платіть відсотки за кредит. Не хочете — нічим не можете допомогти. Проблема банка — проблема клієнта. Аплодую!
Приватбанк
Ответ банка
24 апреля 2020, 18:43
Добрий вечір!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Інформація вже передана профільним фахівцям для проведення перевірки відносно дій співробітника та коректності наданої консультації. Що до замовлення готівки в підтримці, то хочемо зазначити, що Ви також можете замовити готівку самостійно через Приват24 в меню «Всі послуги» — «Послуги» — «Замовлення готівки» без необхідності звернення в підтримку та з'єднання з оператором.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема решена
Ponomaryova92 24 апреля 2020, 15:59
Добрый день! Для получения декретных денег, банк запрашивает справку с налоговой о том что нет задолженности, взять её не получается.Как мне получить деньги???
Приватбанк
Ответ банка
24 апреля 2020, 16:53
Добрий день!
В своїй діяльності ПриватБанк керується чинним законодавством та нормами НБУ, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Відповідно до частини 5 ст. 8 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування від 08.07.2010 р. за № 2464 з 1.01.2016 року фізичні особи — підприємці, в тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування, особи, які провадять незалежну професійну діяльність (фізичні особи — підприємці), зобов´язані сплачувати єдиний внесок у розмірі 22% до визначеної ст. 7 вказаного Закону бази нарахування єдиного внеску у строки, визначені абзацами 3-5 частини 8 ст. 9 Закону № 2464. Тобто фізичні особи — підприємці відносяться до категорії страхувальників на загальних підставах і мають право на матеріальне забезпечення та соціальні послуги відповідно до Закону України Про загальнообов язкове державне соціальне страхування від 23.09.99 р. за №1105 за умови сплати страхових внесків до Фонду.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝