×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44 | 45 |
USD | 40.8 | 41.4 |
Все курсы банка |
Сотрудники банка подделывают информацию в моем личном кабинете, чтобы не признавать вину
Прошел почти месяц и мне позвонила Ольга, которая представляет департамент по работе с обращениями, начала утверждать, что у меня лимит стоит 1000, а не 0, принесла свои извинения, а также сообщила, что ошибки банк не признает со своей стороны, с намеком на то, что я психически больная и выдумываю несуществующую информацию. Никто из сотрудников даже не удосужился просто меня выслушать.
Куда обращаться, чтобы найти управу — не знаю. На юриста, который бы помог, у меня денег нет.
Может быть, суицид привлечет внимание общественности? Если со стороны национального банка такое обращение к людям, о какой справедливости может идти речь в этой стране?
Додатково ми підготували інструкції з відключення регулярних платежів на найпопулярніших інтернет-ресурсах, а саме: PayPal, Google, iTunes, Amazon, Facebook http://bit.ly/2vGE8jo
Комментарии (33)
Не могу получить декретные выплаты фоп
Комментарии (1)
Вы с каждым годом удивляете все больше...
Написать комментарий
ПриватБанк банк забрал деньги и не отдает их 5 месяцев
Дозвониться в банк невозможно с моего номера даже гудки не идут, не ожидал такого обращения
Нам прикро, що Ви стали заручником даних обставин.
Банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Ваше питання було розглянуто профільними фахівцями та хочемо зазначити, що для його вирішення необхідно звернутись до відділення для ідентифікації та написання заяви.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (5)
ФОП, декрет и ПриватБанк
Комментарии (33)
Арешт ФОП рахунку
Виплачую в цьому місяці кредит і змінюю банк. Такого я ще не бачив, дозволяти собі арештовувати рахунок заради опитувальника — багато на себе взяли.
Це необхідно робити за правилами фінансового моніторингу. Не дивуйтеся, якщо раніше ви вже надавали такі документи, а зараз маєте доступ до цього запит знову, адже в кожного документа є так званий «строк давності», після закінчення якого всі банки зобов’язані запитувати в усіх клієнтів актуальні документи.
Тому для успішного продовження ділових відносин надайте, будь ласка, в банк актуальні анкетні дані.
При цьому ми прагнемо максимально економити ваш час – не потрібно йти в банк: передати всі документи можна в електронному вигляді через «Приват24 для бізнесу» в меню «Анкета». https://docs.google.com/document/d/12k1vZh_n1vt-ymQaBlxkTsPA64sb0O2bkGoAw3veNTo/edit?fbclid=IwAR10_Lf9qcos0mOijrzJlU8OIWFZ-A3VXjd3cXJkI-igEwCoCOITNncK4Xw
Законодавство України в частині фінансового моніторингу зобов’язує банки переглядати можливість обслуговування клієнтів, які не надали вчасно запитувану інформацію.
Комментарии (5)
Банкомат не отдал деньги
Комментарии (1)
скрытая комиссия при оплате в валюте через их liqpay
В общем не советую через liqpay делать платежи в валюте
Приватбанк и liqpay — как насчет того что вы делаете посмотреть со стороны законодательства, является ли это скрытой комиссий или нет (о которой узнаешь после транзакции)? Скоро узнаю, сделаю запрос в НБУ
Нам шкода, що Ви відчули незручності, та водночас не бажаємо, щоб між Вами та банком були непорозуміння. Ми перевірили Ваш діалог з нашим оператором і хочемо повідомити, що в чаті Ви отримали коректну консультацію. Дійсно, при проведенні оплати у валюті через liqpay оплата здійснюється в гривнях, по курсу на момент оплати. Конвертація була проведена коректно. При оплаті не була списана комісія liqpay.
Приносимо вибачення за можливі незручності.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Знову дурять!
Запропонували картку Gold — особистий консультант, ніяких очікувань, одні переваги, словом. За 3 місяці жодної відповіді на мої питання, але то таке. Прийшла змінити картку, бо за що платити, преміальним обслуговуванням і не пахне. Навіть не спитали, що не сподобалося, стали перевипускати. Картка в мене вже роки 3, додатком користуюся. Дуже «розумний» менеджер протягує папірець 6см*3см з бар-кодом і каже скануйте. Потім майже сам натискає на моємо телефоні кнопку «оплатити». На моє питання навіщо, отримала відповідь «для активації, і завтра треба повторити...» Сума смішна 0,01, але не в тому питання. Прийшла додому, віришила проконсультуватися на підтримці, що воно таке. Звісно нічого сплачувати було не потрібно, а потім мене вирішили переконати, що так мене менеджер вчив користуватися додатком, виявляється, яким я вже 3 роки самостійно користуюся! Щодо повторної операції запевнили, що роботи її теж не потрібно. Але знаючи «чесність» цього Банку я наполягла на реєстрації звернення щодо ситуації, яка склалася, і поверненні мені цих коштів. А на наступний день, я отримала дзінок з вибаченнями і запевненням, що з усім цим розберуться, а рівно за 10 хвилин до мене передзонив менеджер з нагадуванням, що я не зробила сьогодні переказ коштів! Роблю висновок, що вибачення принесені мені є формальністю і ця практика є розповсюдженою. Дні через 3 мені знову зателевонували і спробували пояснити, що з ситуацією розібралися, але кошти повертати не будуть (як і з ким розібралися в делалі не вдавалися). На моє прохання надати письмову відповідь була купа тексту, прийшлось декілька раз повторити. Описані події відбувалися 19/06/2020, вбачаю у діях даного Банку зневагу до клієнтів, впевненість у їхній (клієнтів) безграмотності та зневагу до Закону України, оскільки 10 днів хоч календарних, хоч робочих з часу мого звернення минули, а письмову відповідь я так і не отримала.
Дане питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. По результату Вас проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (6)
Навязывание ненужных услуг клиенту
P.S И отдельно спасибо за ваши банкоматы. Снимать максимум 1000 грн за одну операцию это же так удобно
Дозвольте нам розібратися в ситуації та розглянути Ваш випадок більш детально. Для уточнення Ваших контактних даних ми звернулися до Вас в приватні повідомлення.
Комментарии (2)
Невозможно отказаться от звонков корпоративным клиентам
Дане питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. По результату Вас проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Розповсюдження «СOVID-19» на території відділень Банку
Як громадянин, котрий дбає про своє здоров’я та прислуховується до вимог Міністерства охорони здоров’я, щодо обов’язкового насіння маски у громадських місцях — прийшов до відділення у захисній масці.
В процесі спілкування з менеджером — надання документів, тощо., менеджер повідомив, що зобов’язаний сфотографувати мене без маски у приміщенні Банку.
На моє зауваження -що така вимога наражає мене на небезпеку, менеджер повідомив, без фото без маски — я не зможу пройти ідентифікацію. При цьому у віділенні знаходилася значна кількість людей.
Тобто співробітники Банку спеціально наражають на небезпеку своїх клієнтів, незважаючи на рекомендації МОЗ.
А потім мі всі дивуємося в зв’язку з чим поширюється інфекція по місту Києву.
Я неприємно вражений таким відношенням до мене особисто та здоров’я всіх клієнтів Державного Банку.
Дане питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. По результату Вас проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (12)
Золото с ... перемолото
Хотів відкрити картку Універсальна, щоб на неї перекинути кошти і закрити картку ««Голд»», але так зробити не можна, спочатку потрібно закрити картку ««Голд»» (я її не можна закрити без того, щоб не забрати чи перевести кошти), а потім вже додати картку «Універсальна». Дичина якась…
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Рекомендуємо відкрити зарплатну / пенсійну картку в ПриватБанку, відкрити депозит від 2000 гривень.Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні карти як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
Приносимо вибачення за можливі незручності.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Ипотека 9.99%
Звонка не поступило.
Около 16:00 ещё раз самостоятельно заполнили форму на сайте для связи с менеджером, нам перезвонил в течении часа оператор и сказал, что менеджер с нами свяжется, нашу заявку видят.
Сегодня около 12:00 позвонил менеджер, не рассказав подробно об ипотеке и не предложив выслать документы (в отделение вчера нам сказали, что обязательно вышлют условия на почту для детального ознакомления) или подъехать в отделение для консультации, сделал предложение на ставку в 15.5%. Мы уточнили насчет ставки в 9.99% и тут нам сказали что эта ставка не для всех клиентов и такую ставку нужно обсуждать с «региональным менеджером». Снова ждем звонка уже «Регионального менеджера».
В данной ситуации просматривается непрофессионализм и отсутствие желания банка работать со своими клиентами. Вместо того, чтобы уже обдумывать предложенный вариант по ипотеке, рассматривать варианты жилья и сотрудничать с банком, мы всё ещё ожидаем звонков и нас кормят «ЗАВТРАками». Я думаю в столице нашей страны должно быть отделение или менеджеры Приватбанка, которые бы могли консультировать клиента за день, а не растягивать данный процесс на 3 дня.
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити Ваші контактні дані та розібратися в ситуації, що склалася.
Написать комментарий
Приват24 онлайн
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші Клієнти можуть відчувати себе комфортно в будь якій ситуації.
Дозвольте зауважити, що зі сторони банку немає складнощів в роботі Приват24.
Щодо рекомендацій, які вказані в відгуці можемо зазначити, що дійсно, для того, щоб Ви могли відчувати себе максимально комфортно при роботі в сервісі — ми рекомендуємо використовувати браузери останньої версії, які підтримують усі необхідні функції.
Також, час від часу, варто очищати дані в браузері, щоб операції проводились швидко і закешовані дані не впливали на роботу сервісу.
Дозвольте, будь ласка, нам перевірити консультацію, що була Вам надана нашим оператором.
Для цього ми звернулись до Вас в приватні повідомлення.
Будемо вдячні за зворотній зв'язок!
Комментарии (1)
Грабує клієнтів
Розрахунок відсотків за карткою проводиться за кожний календарний день використання кредитних коштів за формулою:
сума заборгованості * кількість днів використання коштів * 3,6% * 12 / 365
де:
• 365 – постійна величина (кількість днів у році);
• 3,6% – постійна величина (щомісячна процентна ставка згідно з тарифами);
• 12 – постійна величина (кількість місяців у році).
Розрахунок проводиться окремо за кожною транзакцією клієнта, що призводить до змінення суми заборгованості. Списання процентів відбувається 1 числа місяця, наступного за місяцем закінчення пільгового періоду. Під час розрахунку процентів цифри, починаючи з третього знака після коми, відкидаються.
Детальний розрахунок нарахування відсотків доступний у виписці у web Приват24 https://privat24.ua. При натисканні на операцію списання % натисніть, будь ласка, Показати розрахунок >>.
У випадку, якщо у Вас є додаткові запитання стосовно розрахунку відсотків – напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Осторожно! Мошейники в Привате!
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити Ваші контактні дані та розібратися в ситуації, що склалася.
Пользователь предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (19)
Работа колцентра
Нам шкода, що Ви відчули незручності. Дозвольте зазначити, що труднощів при з'єднанні з операторами телефонної лінії немає. Рекомендуємо Вам перевірити справність та налаштування Вашого девайсу при натисканні клавіш. Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та вирішити питання, що виникли.
Написать комментарий
Щодо використання платних карток і їх перевипуск
Ну саме цікаве те, що є більш зношена персоніфікована платіжна картка 5167 98** **** 5099 зі строком дії 09/2020. Постійно що мною — потертості на магнітній смузі не заважають працювати з нею з ТСО.
Також банк обмежує в безкоштовній заміні платіжній картці через перевищення у грудні 2019 року ліміту на перевипуск. Я що винен, що в грудні нашого місту з'явилися платіжні картки миттєвого випуску з чіпом і безконтактом? Замінив декілька своїх карток і декілька карток на довірену особу. На сайті ж написано 6 карток безкоштовно й 3 картки на довірену особу, але нігде не вказано, що ці 3 картки на довірену особу входять у ліміт 6 карток. Йще ніхто через ніяки канали зв'язку мене не попереджав про перевищення ліміту й коли він онулиться.
Висновки:
1) підтримка банку «на висоті». Чомусь у чаті мені одразу не повідомили щодо умов безкоштовної заміни картки — марно згаяв час, відсутність вирішення питання дистанційно (привіт, Covid-19);
2) якщо чіп і безконтакт справний, то картку ніяк неможна використати в ТСО, навіть при задіяні мобільного додатку Приват24 (21 століття, а в ногу з часом ідемо дуже повільно); про цифрові (digital-картки) можна взагалі не згадувати;
3) якщо банкомат не зчитав магнітну смугу, то чип він зчитувати не планує;
4) у кінці спілкування з оператором мені він повідомив про наявність акційної пропозиції інсталяції мобільного додатку «Мої вклади» при тому, що я активно користуюся додатком Приват24 (користувався, мені не зручно й баги є) — не цікаво, більше спам;
5) банк погано обслуговує своє обладнання (ТСО й банкомати), що може призвести до пошкодження платіжної картки чи її елементів;
6) у деяких ситуаціях система малопродумана.
ps Ще мені не подобається, що для платних карток при їх оформленні убрали можливість керувати опцією «Запитувати ПІН-код при оплаті в POS-терміналах» (авторизація оплати через підпис на чеку). Таку можливість залишити лише для VIP-карток (класу Platinum). У цьому випадку не бачу сенсу використовувати картки класу Gold. Марна трата грошей за участь у Gold-клубі.
Нам шкода, що Ви відчули незручності, та водночас не бажаємо, щоб між Вами та банком були непорозуміння. Ми детально розглянули Ваш випадок і хочемо повідомити, що у разі, коли здійснюється успішна авторизація в пристроях банку – це свідчить про справність картки.
Окремо звертаємо Вашу увагу на те, що, що Клієнт може оформити до своєї основної неперсоналізованої миттєвої картки:
— одну додаткову картку на 3-ю особу;
— одну додаткову картку з фото (при цьому миттєва картка буде заблокована, і розрахунки клієнт буде здійснювати по іменній картці);
— без обмежень клієнт може оформлювати на себе платні картки.
Приносимо вибачення за можливі незручності.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
За двоение платежей при онлайн покупках
Утром 01.07.2020 совершил 2 онлайн покупки на сумму ~8000грн, на балансе оставалось ~4700грн. Утром 2.07.2020 зайдя в приват24 на балансе карты было минус -3300грн, но в архиве транзакций никаких переводов не было. После звонка в колл-центр выяснилось что мои платежи как-то образом за двоились через какое-то время, и деньги были заблокированы с карты. Специалист сказал :« Мы оставим заявочку на возврат, после проверки деньги Вам вернуться в течении 7-11 дней». Как такое происходит? За последний год это вторая такая ситуация, прошлый раз сумма была намного больше. Еще и возврат средств до 11 дней!!! А если бы это были мои последние деньги? Как жить эти 11 дней? Плюс карту для выплат уводят в минус, что-бы теперь мне пользоваться ею нужно оплатить 3300. Деньги мои забрали, ограничили возможность пользоваться картой. ПРОСТО НАИЛУЧШИЙ СЕРВИС!!! Спасибо, после возврата средств перейду в другой банк!
Дозвольте нам розібратися в ситуації та розглянути Ваш випадок більш детально. Для уточнення Ваших контактних даних ми звернулися до Вас в приватні повідомлення.
Комментарии (3)