×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.9 | 44.9 |
USD | 40.65 | 41.25 |
Все курсы банка |
Терминал ПриватБанка съел деньги
Розуіємо, що очікування завжди втомлює.
В той же час, потрібно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його.
Намагаємось все зробити якомога швидше і вирішити ваше питання.
Комментарии (2)
Самый подлый банк
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори.
Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні карти як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Допомога консультанта
Дякуємо Вам за відгук. Раді, що Ваше питання успішно вирішено. Ми впевнені, що подальша Ваша співпраця з нами буде і надалі мати лише позитивний досвід.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Когда закроют этот банк
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Операторы колцентра не заинтересованы решать вопросы клиентов банка.
Недавно меняла карту голд на универсальную( по той причине, что обслуживание плохое, так зачем ещё ежемесячно оплачивать содержание карты голд). Так вот при замене карты консультант мне сказала, что в универсальной карте у Вас будет сниматься та же сумма, это сумма обязательной страховки, от которой я не могу отказаться. Потом, позвонив в колцентр, оказалось, что это не правда. Мне сказали, что это недоразумение и наверное консультант что-то напутала. Последней каплей стал звонок в колцентр. Когда оператор для уточнения того, что общается с владельцем карты задала вопросы типа фио, секретное слово, кем выдан паспорт и после вопроса фактическое место проживания ( я сказала что не помню когда я заполняла эти данные, так как я меняла место жительства), назвала адрес( оказалось адрес я назвала правильный, я потом зашла в свои данные) оператор сказала, что она мне ничем помочь не может, так как я ей дала недостоверную информацию. На просьбу задать мне другие вопросы, вплоть до номера своей карты и т.п. оператор отказалась мне помочь.К сожалению после такого не хочется быть клиентом этого банка.Это очень плохой сервис.
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Жалоба
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (5)
Приват самый жадный банк
Наявність комісії залежить від типу картки. Так, при проведенні платежу за рахунок особистих коштів між картками Універсальна, або з Картки для виплат на Універсальну комісія відсутня. Ми щиро прагнемо до того, щоб наші клієнти не платили зайвих комісій, тому завжди розповідаємо, як безкоштовно користуватися нашими картками — https://privatbank.ua/kak
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Не советую оформлять Осаго через приложение приват 24
Приносимо свої вибачення за завдані незручності.
На даний момент ми займаємось вирішенням Вашого питання.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Обслуговування - дно ...
Просто геніальна відповідь прозвучала від начальника відділу Кліменчук Ольги Володимирівної — нема карти, плати подвійну комісію та закрий рот…
Я не стримався і сказав все, що думаю про Приватбанк та відправив їм кілька «приємних слів».
В жодному банку немає такого правила, де вказано, що лише клієнт банку може користуватися їхніми послугами але це не про «Плеватьбанк».
Що дивно — висновки вони не роблять.
«Плеватьбанк» дно…
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Комментарии (24)
Приходят письма с долгом неизвестного человека на мой адрес
Листи інформаційного характеру про наявність заборгованості були відправлені виключно в силу втрати зв'язку з клієнтом і порушення виплати за договором, таким чином клієнту надається номер для зворотного зв'язку з банком для вирішення проблемної ситуації.
Банк здійснює комунікацю через канали, які були вказані клієнтом при оформленні карток або актуалізації даних. Зі своєї сторони Ви можете надати в банк документ, підтверджуючий, що за Вашою адресою не зареєстрований та не проживає даний клієнт.
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб розібратись в ситуації детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Странная забота о клиенте.
У зв´язку із застосуванням Банком оперативних заходів з метою забезпечення безпеки здоров´я своїх клієнтів і стабільної роботи всіх банківських послуг ми тимчасово змушені обмежити максимальну кількість в межах 2 активних договорів по Оплаті частинами.
Інформація про ліміт за сервісом «Оплата частинами» доступна в Приват24 меню «Мої рахунки». Ви можете переглянути ліміт перед зверненням до магазину за покупкою або в будь-який інший момент.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Списания задолженности с пенсионной карты в период карантина, и не хотят идти на встречу клиентам
ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення.
З 01.03.2020 до 31.07.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом.
Введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору. Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
Кредит буде вважатися простроченим. Але банк не буде здійснювати додаткових нарахувань за прострочення до 31.07.2020.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (4)
Мошенник
Відправив продавець товар, після того як відправив посилку новою поштою сказав що товар не такий що в обяві ( олх ). Приходить посилка не робоча ( на пошті не зміг провірить ).
Почав з ним переписуватися взяв і заблокував.
Не совітую з ним зв'язуватися.
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутись до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (4)
Мнимая «забота» о клиентах от «Приватбанка» (особенно в период карантина)
Оказывается, с 1 июля 2020 года банк без предупреждения и без особых на то предпосылок вдвое повысил комиссию на пополнение счетов мобильных телефонов через систему «Приват-24». На фоне пандемии коронавируса, когда мобильник стал практически средством первой необходимости для большинства людей, подобные шаги со стороны банка, позиционирующего себя социально ориентированным и особо заботящимся об интересах своих клиентов, выглядят кощунственно и, мягко говоря, неподобающе имиджу серьёзного учреждения.
Подобную реакцию вызывает ещё одно «нововведение» «Привата». Речь о популярной услуге «Оплата частями», которая позволяет при минимальных одномоментных затратах приобрести товары в «рассрочку» на определённое количество платежей. Как оказалось, с июля месяца численность одновременно действующих договоров «оплаты частями» на одного клиента была уменьшена с 10 до 2. Таким образом практически нивелируется сама суть подобной услуги банка, ибо такой услугой пользуются люди с целью приобрести как можно больше товаров при минимальном наличии финансов на момент совершения операции покупки. И это в ситуации, которая, опять же, особенно обострилась в период карантина.
Только эти два факта дают возможность сделать вывод, что декларируемая «Приватбанком» забота о своих клиентах есть не что иное, как попытка сохранить хорошую мину при плохой игре.
И не стыдно вам, «господа» руководители государственного «Привата»???!!!
Нам не хотілося б, щоб у Вас склалась негативна думка про банк.
Дозвольте пояснити, що у зв’язку зі зміною кон’юнктури ринку ПриватБанк змушений прийняти рішення про зміну тарифів. Детально ознайомитись з тарифами за поповнення мобільного Ви завжди можете за посиланням: https://privatbank.ua/popolnenie-mobilnogo
У зв´язку із застосуванням Банком оперативних заходів з метою забезпечення безпеки здоров´я своїх клієнтів і стабільної роботи всіх банківських послуг ми тимчасово змушені обмежити максимальну кількість в межах 2 активних договорів по Оплаті частинами.
Комментарии (13)
зарплатный проект юрлица
Дозвольте пояснити, що, на жаль, через те, що надана довiдка — розрахунок не вiдповiдає вимогам дiючого законодавства, платіж не може бути здійснено.
Ознайомитись з роз'ясненням по заповненню Ви можете в Приват24 для бізнесу, меню: «Документи корпоративного бiзнесу». Переоформiть, будь ласка, документ, або додайте документ про сплату ЕСВ в папку контроль податкiв.
В інструкції за посиланням вказані всі вимоги, яким повинна відповідати довідка-розрахунок для проведення платежу — https://pb.ua/short?2VV
Комментарии (3)
Попался на мошенничестве
Дякуємо Вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Також, дозвольте нагадати, що ми склали декілька правил, що допоможуть Вам не стати жертвою шахраїв: https://pb.ua/safeness
Написать комментарий
Кредитная карта с просроченностью
Раді, що Ваше питання успішно вирішено. Ми високо цінуємо Вашу довіру і будемо робити все, щоб і надалі Ви могли покластися на нас в будь-яку хвилину.
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (1)
Складна схема підтвердження платежів через приват 24 десктоп
Написать комментарий
«Сложные математические модели» при определении лимита «Оплаты Частями» ))))
Пользуюсь услугами банка уже много лет, был доступен лимит сервиса «Оплата Частями» от ПриватБанка и данной услугой я периодически пользовался. Всё оплачивал вовремя, никаких просрочек и штрафных санкций от банка никогда не было!!!
В один прекрасный день обнаружил, что лимит равен 0 (оповещения никакого не присылали). Стало интерестно чем же я провинился перед ними и написав в чат получил такой ответ:
«На жаль, на даному етапі банк не може запропонувати Вам послугу «Оплата частинами». Це пов'язано з тим, що за адресою прописки є більше 50% прострочених кредитів. Для перегляду рішення і доступності, необхідно всім хто прописаний або проживає на Вашу адресу погасити прострочену заборгованість перед банком»
Скриншот — http://prntscr.com/tfsrnv
Так что, если вы хотите пользоваться услугой «Оплата частями», будьте готовы, вести финансовый мониторинг всех, кто прописан с вами по одному адресу, а если сильно хочется, то и закрывать их кредиты )))).
Но, самое интерестное, что у меня частный сектор и по одному адресу числится несколько домов. Так что, кроме своих родственников, нужно еще и контролировать ваших соседей — следить за ними, что-бы они вовремя оплачивали кредиты. )))))
Скоро уже будут смотреть, а нет ли на вашей улице, городе, где вы проживаете, должников. А в будущем, может, еще и оплатить за них попросят!!!!))))
Комментарии (10)
СКАРГА
Мене звати Зубко С.Г.
Сьогодні з моєї картки ПРИВАТ ГОЛД були зняті кошти невідомо кому. Банк смс повідомлення про підтвердження платежу не прислав. У телефонній розмові сказали, що це мої проблеми, вони таких питань не вирішують. По законодавсву України, при кожній оплаті, банк повинен надсилати запит на дозвіл оперцї, чого зроблено не було. Банк не може, навіть, сказати на яки рахунок пішли кошти. Сказали шукайте самі. Скрін карти додаю. Прошу допомоги у поверненні коштів. Дякую. https://drive.google.com/file/d/1kNElX953d9t6eV1-yNgctE-4HXjNN6Ok/view?usp=sharing
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Написать комментарий