×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44 | 45 |
USD | 40.7 | 41.3 |
Все курсы банка |
Приват вімагает 300000
в полицию заявление написал но результата 0
приват насчитал мне 300000 гр задолжености, даю запрос в бюро кредитных историй
получаю ответ: http://joxi.ru/p27N6agTNxeekm
но в привате все продолжают утверждать о 300000, вопрос в том банк обманывает меня или бюро кредитных историй
Для уточнення суми заборгованості ви завжди можете звернутись за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
Комментарии (10)
Блокировка
Перепрошуємо за незручності, викликані ситуацією, що склалася. Ми перевіримо, як так могло вийти. Додатково повідомимо за результатом.
Комментарии (3)
Проблемы с переводом
Комментарии (2)
Хамство
Комментарии (10)
Банк закрыл счёт без предупреждения
Комментарии (5)
Полное недоумение.
Суть вопроса: 27 августа в 10.22 я, со своей карты 41**********8286 осуществила перевод на карту польского Миллениум банка с указанием фамилии. Деньги не дошли. Приват банк предоставил мне кучу номеров транзакций и квитанций о том, что деньги ушли в Миллениум. Миллениум шлёт официальные письма с разъяснениями, что они не могли зайти в Миллениум банк по одной простой причине: Миллениум банк не работает по системе p2p(номеру карты, если я правильно разобралась в терминологии) только по номеру счета. У меня один вопрос к сотрудникам Приват банка: как такое вообще могло произойти и почему с явной брешью в системе переводов должна разбираться я? Нет специалистов отвечающих за взаимодействие с другими банками(почему я, а не специалист в этих вопросах, на польском с переводчиком, должна ломать голову над корректностью изложения ситуации, даже приблизительно не понимая на каком этапе могла произойти ошибка)? По логике вещей подобный, невозможный перевод средств должен был быть заблокирован на стадии ввода? Реклама со слоганом«вы помогаете нам стать лучше» явно не соответствует действительности…
Дозвольте пояснити, що у випадку, якщо платіж був би не успішний – кошти повернулися б на вашу картку. Підтвердженням платежу являється квитанція. Можете надати її отримувачу коштів.
Додатково, вам телефонував наш співробітник та надав детальні рекомендації щодо вирішення даної ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (8)
Не разблокировали карту
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. По результату Вас проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (5)
Возврат ошибочного перечисления
Раді, що ваше питання успішно вирішено. Беремо і робимо!:)
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (4)
Заблокированная карта, необходимость актуализации держателя карты
Господа банк становится с каждым днем все хуже. Кто мне будет компенсировать затраченное время и нервы.
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. По результату Вас проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (7)
ОСТОРОЖНО МОШЕННИКИ - Мирошник Александра Геннадьевна
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулись з такою ситуацією.
Банк зацікавлений у тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку та затримання зловмисників, які вчиняють протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно законодавству, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк у свою чергу завжди готовий посприяти цьому будь-яким необхідним чином. У випадку спроби вчинення щодо Вас шахрайських дій, банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, так як стороною, проти якої ці дії було спрямовано — є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом усю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Жахлива робота банку!!!
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Дозвольте пояснити, що можуть виникати випадки, коли сума знаходиться на картці у резерві і очікує підтвердження списання від отримувача. Це може зайняти до 10 днів. Якщо ж у цей термін нам не надійде запит на списання платежу, то він буде повернутий на баланс Вашої картки.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (11)
Я в шоці.
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. По результату Вас проінформуємо.
Комментарии (1)
Терминал не провел платеж
По зрозумілим причинам, ми не можемо надавати подібну інформацію клієнтам без процедури ідентифікації. Для уточнення цієї інформації, Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Актуалізація даних
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України…
Повідомляємо, що клієнтам, які мають паспорт громадянина України з реєстрацією місця проживання на тимчасово окупованих територіях у Донецькій та Луганській областях, необхідно підтвердити в банку фактичне (поточне) місце проживання/перебування на підконтрольній Україні території для подальшого здійснення валютних операцій: SWIFT-платежів, термінових грошових переказів, поповнення валютних рахунків тощо.
Дякуємо, що ви клієнт ПриватБанку. Хочемо повідомити, що надана вами довідка була успішно додана до бази даних. У випадку, якщо у вас залишилися питання до банку – напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення. З радістю вам допоможемо.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Приват Банк загнал интернет карту в минус.
Но кредитного лимита то на этой карте нет!!! И на каком сновании меня, без моего на то разрешения, загоняют в долги, я четкого ответа так и не получил. Только угрозы, что мне будет если не закрою Не МОЙ долг.
Не связуйтесь с этим банком!!!
В першу чергу необхідно розуміти, що залишаючи дані картки на сторонніх сайтах та підтвердивши авторизацію картки, Ви даєте згоду на подальші списання з картки без додаткового підтвердження. В подібній ситуації, відв'язати картку можна в особистому кабінеті даного сайту або сервісу. Якщо Ви не підтверджуєте операції по картці, за Вашим зверненням в підтримку ми можемо сформувати запит на опротестування даних операцій та направити його в міжнародну платіжну систему.
Ми склали декілька простих правил, що допоможуть Вам безпечно проводити оплати в інтернеті — https://privatbank.ua/udobno-bezopasno-pokupki-internet
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (9)
Гениальный «ход конём» или настолько тупой баг...
И нарываюсь на сообщение о том, что в смс мне не пришлют CCV код, ибо безопаснее если я в чате запрошу его… Ладно, это «наверно» такая забота о нас. Ой, да и хрен с ним, что вот так срочно денег с карты мне не видать, и теперь это мои проблемы, да смиримся-же мы с такой огромной заботой о безопасности CCV, от приватБанка. И все бы ни чего, но как выяснилось в результате переписки в чате поддержки, они ТОЖЕ не могут узнать CCV электронной карты в приват банке… Никак! И даже после секретных кодовых слов и даже если позвонить с поддержку голосом…
Этот гениально, Приват… Вроде бы и услуга оказана качественно, но финансово прибыльно не в мою сторону, а только в пользу банка, и теперь клиент, жди пока багрепорт рассмотрят, обновление выпустят, прога обновиться и опа… чудо случится, и один из трёх основных реквизитов платежной карты станет наконец доступен владельцу карты… Я ведь владелец этой электронки, или заложник, а? Приват ИТ тестеровщики… Как можно было так проморгать...?
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб детальніше розглянути ваш випадок та надати відповідь по результату перевірки.
Комментарии (1)
Не можу зайти у приват24.
Дозвольте нам детальніше розглянути ваш випадок. Йдемо в приватні, щоб уточнити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
Комментарии (1)
После долгих лет сотрудничества с Приват, последний год имею дело с мошенниками в лице Приват Банка.
2. За последний год качество обслуживания ухудшилось, зато махинации стали безупречны.
3. Для тех кто не в курсе — уже не существует льготного периода как раньше. Теперь льготный период доступен раз. И насчитывают процент не за месяц. А сразу за два месяца, и не от остатка долга. А от первого дня действия льготного периода. Тяжело понять? Верно. Теперь уже не чего не понятно.
4. Была ограничена услуга копилка. Банк ДОЛЖЕН был проинформировать согласно договору, хотя бы жлобским СМС, но этого не сделал.
5. Насчет карт универсальных — знайте что ваши данные доступны сотруднику банку который их пакует, именно доступен CCV код которым они успешны расплачиваються в интернете. За 3 года такая ситуация у меня была два раза, притом что картой не расплачивался в интернете, а CCV кода был заклеен с первого дня. Благодаря ограничению по интернет платежам который я установил лично 100грн, мои деньги не смогли списать. Но карту заблокировали, а так карта не простая, за пере выпуск я должен платить деньги. Но они не считают важным вести служебное расследования.
6. Плюс наверно только в том, что менеджеры пытаются в отделениях помогать. Но тоже сделать у них это не получается. Потому что в главном офисе сидят неудачники без экономического образования, но которым улыбнулась удача в виде родственника в банке.
P.S. Банк ждет БАНКРОТСТВО! Нельзя обманывать своих клиентов, не думая о последствиях. Обидно только, что пострадает не банк, а клиенты которые останутся в нем во время банкротства.
Нам шкода, що у вас склалося таке враження про наш банк. Звертаємо вашу увагу, що для того, щоб скористатися пільговим періодом, вам потрібно внести всю суму використаних коштів за минулий місяць в будь-який день до 25 числа поточного місяця.
Пільговий період не діє, якщо раніше Ви з нього вийшли і в цьому випадку на нові витрати пільговий період поширюватися не буде. Тоді буде нарахований відсоток за всіма витратами минулого місяця.
Розрахунок відсотків за карткою проводиться за кожний календарний день використання кредитних коштів за формулою:
сума заборгованості кількість днів використання коштів 3,5% * 12 / 365
де:
• 365 – постійна величина (кількість днів у році);
• 3,5% – постійна величина (щомісячна процентна ставка згідно з тарифами);
• 12 – постійна величина (кількість місяців у році).
Розрахунок проводиться окремо за кожною транзакцією клієнта, що призводить до змінення суми заборгованості. Списання процентів відбувається 1 числа місяця, наступного за місяцем закінчення пільгового періоду. Під час розрахунку процентів цифри, починаючи з третього знака після коми, відкидаються.
Введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
Кредит буде вважатися простроченим. Але банк не буде здійснювати додаткових нарахувань за прострочення до 30.09.2020.
Стосовно ситуації по вашій картці, хочемо повідомити, що нами буде проведена перевірка, по результату якої вам зателефонує наш співробітник.
Комментарии (2)
Сливают информацию мошенникам.
Сообщил в поддержку мне сказали что « вы ничего не сказали, можете не волноваться… примем меры...»
Я не знаю что сказать, стремно и отвратительно. Подозреваю, что мои паспортные данные слиты, как и номер телефона.
Зі сторони банка виключена можливість надання номеру третім особам.
Варто розуміти, що в еру цифрових технологій, де сайти та інші ресурси можуть зберігати дані та запитувати номер телефону при авторизації — дані можуть бути отримані, як з відкритих джерел, так і шляхом підбору інформації.
ПриватБанк не надає персональні дані клієнтів третім особам.
До речі, в нас на сайті зібрані поради, як не потрапити на шахраїв: https://privatbank.ua/safeness
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
Не могу перевести свои же деньги
Ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнта від шахраїв. Кожного дня ми працюємо над тим, щоб наші клієнти могли отримувати якісний сервіс та користуватись своїми коштами як їм заманеться. Але в наш час, на жаль, є велика кількість шахраїв, які найрізноманітнішими способами намагаються заволодіти чужими грошима. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, які дозволяють виявити та запобігти шахрайським операціям на різних рівнях. Насамперед, ми намагаємось недопустити проведення таких операцій і сподіваємось на Ваше розуміння в необхідності таких механізмів, котрі дозволяють нашим клієнтам кожного дня не перейматись про безпеку своїх коштів. Звернулись в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію детальніше.
Комментарии (2)