Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Blagovistnuk 24 января 2021, 13:37
Набрані на роботу студенти не вміють відправити в чаті смс з кодом підтвердження для зміни фінансового номера.
Придумують байки Мітяя, що блокірує оператор (в цей час як до оператора звертався особисто в абонентський відділ PLEY.
Потім пропонують перезавантажити телефон, в цей час як навіть сімка мінялась в інший телефон.
Приватбанк
Ответ банка
24 января 2021, 16:32
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
Проблема решена
gusmirnova2663 24 января 2021, 12:23
Це просто знущання над клієнтом та не повага, як до клієнта, так і до його часу. Майже 2 години марнування часу с фахівцем Максим, який по 2 рази ставив одні й ті самі питання, подавав хибне посилання для ідентифікації мене. Де Приват знаходить таких ід***ів, при чим не перший раз стикаюся з не профіссійними операторами, які не вміють працювати з клієнтами, мешкающими за кордоном.
Приватбанк
Ответ банка
24 января 2021, 15:55
Добрий день!
Перепрошуємо за цю прикру ситуацію.
Нами було перевірено ваше звернення та буде проведено роботу зі співробітниками, щоб надалі а ні ви, а ні інші наші клієнти не стикались з подібними ситуаціями.
У разі, якщо у вас залишились невирішені питання, повідомте, будь ласка, нас про це приватним повідомленням.
Проблема решена
ak200365 24 января 2021, 10:26
10 февраля 2020 купил авиабилет в П24, рейс был перенесен из-за карантина, затем отменен.
Авиакомпания деньги за билет может вернуть только через компанию, в которой покупался билет, т. е. через Приватбанк.
Приватбанк каждый раз предлагает связаться попозже в течение нескольких месяцев.
авиабилет/рейс: WQ5PYW
являюсь клиентом Приватбанка более 20 лет, номер карты: 4731 *** 2508
Приватбанк
Ответ банка
24 января 2021, 11:02
Добрий день!
Займаємось вирішенням вашого питання.
Ми зателефонуємо вам додатково.
Проблема решена
Lunka 24 января 2021, 3:29
23 января, находясь за пределами Украины, хотела перевести деньги с карты Привата на карту Монобанка. Приватбанк посчитал эту операцию подозрительной (не знаю на каком основании, все реквизиты, пароль, cvv код были введены правильно) и заблокировал карту и вход в Приват24(а значит и право распоряжаться остальными картами). Обратившись в чат поддержку и пройдя там верификации в полными данными, деталями последних транзакций по карте, не смогла получить никакой помощи, кроме обратитесь в отделение". Во-первых, вопрос, зачем проходить верификации, если вариантов онлайн разблокировать карты нет? Во-вторых, я не в Украине и очевидно, что обратиться в отделение не могу? Т. е. банк оставил меня в чужой стране без средств к существованию и без возможности купить билет домой, аргументируя это моей же безопасностью??? Я хочу ответить банку, что в большей опасности я ещё не когда себя не чувствовала и это не из-за каких-то мнимых мошенников, а из-за банка, которому я доверила все средства. Я знаю, что у других банков есть такие способы, как видеосвязи, почему нельзя использовать его?
Приватбанк
Ответ банка
24 января 2021, 11:36
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
SlavaTi 23 января 2021, 21:44
В жовтні 2020 року з моей карти несанкціоновано були списані кошти на користь AMAZON, при цьому ніяких повідомлень про підтвердження платежу не надходило. Мною було подана заявка про несанкціоноване списання коштів, на що банк відповів «регламент рассмотрения заявки до 120 дней, ожидайте». З часом було надіслана відповідь з Приватбанка «К сожалению факт сбоя по вашей заявке не подтверждён». При цьому банк надав копії виписки в який вказана номер моей карти та інше Призвище власника картки, а також вказано товар який був заказан та доставлен за адресою в Нью Йорке… Таким чином банк безпідставно списам з моей кредитной картки, при наявності невідповідності щонайменше власника карти.
Приватбанк
Ответ банка
24 января 2021, 10:53
Добрий день!
На жаль, не дивлячись на те, що банком було вжито всіх необхідних заходів і можливих зусиль, змушені повідомити, що справа програна, нам надійшла відмова в поверненні коштів.
Варто розуміти, що для проведення оплати на сторонніх сайтах та сервісах, або для прив'язки картки (збереження її для подальших оплат) необхідно, щоб були введені реквізити картки. Відповідно, списання коштів можливо лише в тому випадку, якщо раніше на сайті були введені дані картки. Зазначимо, що у випадку прив'язки картки до сайту, власник картки тим самим дає згоду на списання платежів даним сайтом/сервісом без необхідності повторного підтвердження операції.
Правила оскарження транзакцій строго регламентовані платіжною системою.
Варто звернути увагу на той факт, що банк може проводити оскарження операції виключно згідно правил, що регламентовані Міжнародною платіжною системою.
У разі, якщо проти вас були спрямовані шахрайські дії — наполегливо рекомендуємо звернутися до поліції.
Зі свого боку ми готові плідно співпрацювати з правоохоронними органами та надати всю необхідну інформацію, при надходженні офіційного запиту від поліції.
Для того, щоб отримати повний пакет документів, а також відповідь, яку ми отримали від сторони, що приймає платіж, надішліть запит на пошту chargeback@privatbank.ua, в темі вкажіть, будь ласка, номер заявки.
Yuliia18 23 января 2021, 20:59
У листопаді 2020 року отримала повідомлення, що з моєї картки списано гроші ніби-то за покупку на сайті Амазон. Втім, я нічого не купляла. Одразу ж заблокувала картку, звернулася за онлайн допомогою. Працівники банку самостійно відправили усі документи та вирішили моє питання. У січні 2021 вже отримала свої гроші знов на рахунок.
Не зневажайте правилами безпеки під час проведення онлайн сплати! Приват банк, ваша система безпеки на надання допомоги — на високому рівні! Дякую за роботу!
Приватбанк
Ответ банка
24 января 2021, 10:38
Добрий ранок!
Дякуємо вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
nshostak 23 января 2021, 18:58
Подала уже две заявки, по ним отказ. Разбираться не хотят, инкассация проблемы не увидела. Кто сталкивался с подобной проблемой?
Приватбанк
Ответ банка
24 января 2021, 10:34
Добрий ранок!
Займаємось вирішенням вашого питання.
Ми зателефонуємо вам додатково.
tref1962 23 января 2021, 15:58
Звернувся 23.01.21 з приводу переходу на іншого газового постачальника, розповів свою проблему, отримав вичерпну відповідь. Перед зверненням в Приват планував перейти на інший банк, який теж генерує споживачів та надає такі послуги. Але якщо це стало можливим зробити не виходячи з дому, онлайн- вирішив спробувати.Якщо після цього я зекономлю частину сімейного бюджету, а банк не втратить споживача на мій погляд всі виграють. Можливо це і надмірні вимоги, але якщо б з боку банку був активний ненав’язливий супровід в таких ситуаціях можливо результат став би ще суттєво кращим.
Приватбанк
Ответ банка
23 января 2021, 17:18
Упевнені, що подальша співпраця з нашим банком буде мати лише позитивний досвід. Раді, що ви з нами :)
Iness76 23 января 2021, 14:02
Пополнял через банкомат свою карту на сумму 12 000,00 грн. Положил купюры по 200,00 грн. — 40 штук и по 500,00 грн.- 8 штук, банкомат принял все купюры, но пополнил счёт только на 8000,00 грн. Я сразу же в отделении озвучил о проблеме, мне предложили позвонить по номеру 3700, я позвонил и мою заявку приняли. Пополнял я 05.01.2021, а 11.01.2021мне пришло сообщение об отказе. Я опять подал заявку через 3700, но на следующий день получил сообщение об отказе.
Подскажите пожалуйста, могу ли я запросить видео с этого терминала?
Как мне решить этот вопрос с банком?
Приватбанк
Ответ банка
23 января 2021, 15:26
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Anton81 23 января 2021, 1:04
Сегодня 23.01.2021, я зайдя в свой Приват 24 обнаружил, что все мои карты заблокированы.
Причину блокировки сотрудники банка на горячей линии 3700, объяснить не могут.
«Робот приват 24» — написал текстовое сообщение в чате банка, и посоветовал открыть карту в другом банке и «приват» переведет туда мои средства.
Вывод:
С учётом сложивщейся ситуации «Всемирный Локдаун из-за Ковида» и тем, что я являюсь добропорядочным гражданином Украины и за последние 20лет, я не нарушил законов Украины и правил пользования картой в Приват Банке и других банках Украины, рекомендую не держать денежные средства на карте Приват Банка, так как Вас в любой момент могут лишить доступа в приват 24 и заблокировать все Ваши счета. Просто потому, что банку этого захотелось…
Сотрудники банка по горячей линии 3700 посоветовали мне написать письмо в офис «привата» г. Днепр, и в течении 7 рабочих дней я получу какой-то ответ. Интересно, что мне делать в течении этих 7 рабочих дней, если я сейчас нахожусь на самоизоляции, так как мои друзья, с которыми я был в контакте заболели «Ковидом»…
Ясно, что «дохнуть» в четырёх стенах квартиры, я не буду и мне придётся нарушить режим самоизоляции по пути следования в отделение «Привата» и открытия карточного счёта в другом банке, какое количество людей, возможно, я смогу заразить «Ковидом» и какое количество возможно от моего путешествия умрёт от осложнений — это очень «филосовский вопрос».

P. S.
Сегодня пятница 23.01 и моя электронная финансовая жизнь остановилась, как минимум на два выходных дня. Постараюсь для себя открыть что-то новое за эти выходные и попытаться прожить эти 2 дня без электронных денег…)
Приватбанк
Ответ банка
23 января 2021, 10:21
Дозвольте відмітити, що у своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається змога надання реквізитів для перерахунку залишків до іншого банку. Додатково вам буде направлена офіційна відповідь з даного питання.
MariaVasylivna 22 января 2021, 22:13
Дуже вдячна консультанту Олені, яка швидко допомогла вирішити всі питання. Олена — висококваліфікований професіонал, уважна, швидко вникає в суть справи! Більше б таких працівників! Дуже вдячна Олені!
З повагою, Марія Василівна, Черкаська область
Приватбанк
Ответ банка
23 января 2021, 10:21
Дякуємо вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Vlad0710 22 января 2021, 21:30
Хочу оставить благодарность на сотрудника чат-онлайн Екатерину! Помогла решить вопрос с картой с фото и индивидуальным дизайном! Подсказала превилегии данной карты. Благодаря сотруднику на протяжении 5 минут заказал услугу! Спасибо за оперативность и качественный сервис! Оценка сотруднику 5 из 5!
Приватбанк
Ответ банка
23 января 2021, 10:21
Дякуємо вам за теплі слова на адресу Катерини.
Беремо і робимо все, щоб ви завжди отримували якісне обслуговування :)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Serzh17 22 января 2021, 20:33
Онлайн консультант быстро отменил платеж
Приватбанк
Ответ банка
23 января 2021, 10:21
Дякуємо за ваш відгук! Ми завжди готові прийти на допомогу в будь-який момент та вирішити ваші питання. Будемо раді подальшій співпраці :)
Минфин
Ответ администратора
25 января 2021, 18:07
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 25.01.2021).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
slv9 22 января 2021, 17:27
Отделение по адресу: Киев, пр-т Василия Порика, 9-А
Закінчився срок дії картки, треба іти в банк, міняти. Дивлюсь на сайті режим роботи відділення п-т В. Порика 9-А (Пн-Пт: 09:00—18:00, Сб-Нд: вихідний), зрозуміло що без перерви на обід. Сьогодні п’ятниця, і так як банки працюють з таким же графіком як і ми, відпрошуюсь з роботи на годинку. Вистояв в черзі, заходжу в банк в 12−28. Менеджер міні «ввічливо», зі злістю в очах, каже: «Ми уже не приймаємо, у нас технічна перерва». На моє запитання 10 чи 15 хвилин, чую в відповідь: «З 12−30 до 13−30»??? На наступне моє запитання, чому ніде на сайтах немає інформації що у вас є обід, чую відповідь: «Це не обід, а технічна перерва, у нас ця інформація написана уже давно на дверях»…Виходжу і думаю, добре що не в сусідній підворітні…І це ПРИВАТБАНК… Мені б було дуже соромно на вашому місці…
Приватбанк
Ответ банка
22 января 2021, 18:15
Добрий день!
Нам шкода, що після звернення до нашого відділення у вас залишився неприємний осад, та в свою чергу, хочемо звернути вашу увагу на те, що графік роботи та час перерви відображається на нашому сайті: https://privatbank.ua/. Рекомендуємо перевіряти дану інформацію перед походом до відділення, щоб не виникало незручностей та непорозумінь. Достатньо обрати потрібне відділення та натиснути «час роботи».
До речі, для перевипку картки вам не обов'язково йти до віддлення. За кілька кліків та секунд ви можете перевипустити вашу картку на віртуальну. Це платіжна картка, яка має всі властивості звичайних пластикових карток, тільки без фізичного пластику.
Головна перевага digital картки над інтернет картками — можливість додати її у Apple Pay чи Google Pay. Тоді можна проводити купівлі за її допомогою через NFC.
А ще з digital карток можна знімати кошти за допомогою 'Операцій без картки' в банкоматах ПриватБанку (для карток у гривні) або у відділенні ПриватБанку (й з валютних карток).
Для замовлення картки досить перейти в оновлену версію Приват24.
Для https://next.privat24.ua/ — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — '᎒' — Додати картку — Digital картка.
Для оновлених додатків Приват24 (iOS або android) — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — Додати картку — Digital картка.
Відеоінструкція: https://pb.ua/short?3UZ
У випадку, якщо у вас є невирішені питання с банком – ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
Проблема решена
butik92 22 января 2021, 16:51
Отделение по адресу: Киев, улица Владимира Сосюры, 5
Регулярно посещают отделение ПриватБанка на Сосюры 5. Каждый раз одни и те же проблемы: люди проходят без очереди, большинство людей в зале ожидания без масок, конечно же никто дистанции не придерживается. И это в период карантина. На замечания охрана никак не реагирует. Очень жаль что на Минфине нет возможности прикреплять фотографии, вышел бы забавный коллаж.
Приватбанк
Ответ банка
22 января 2021, 17:28
Добрий день!
В цей непростий період ми просимо наших Клієнтів якомога рідше звертатися до відділень та неодноразово наголошували на тому, що більшість питань з банківського обслуговування є можливість вирішити дистанційно: за допомогою Приват24, звернувшись на лінію 3700 або в чат-онлайн, де наші фахівці готові допомогти цілодобово.
Ми перевіримо дії наших співробітників щодо даної ситуації та по результату вам зателефонуємо.
Sergiy1970 22 января 2021, 12:05
Сегодня 22.01.2021, мне в отделении ПриватБанка, по адресу Срибнокильская 24, кассир отказала в обмене мелкой гривны на крупную. Мотивируя тем, что банк такие операции не проводит. После этого я позвонил в банк, где мне оператор подтвердила, что крупную на мелкую гривну банк меняет, а вот мелкие на крупные купюры почему-то нет. Банк на то и банк чтобы проводить любые операцие с денежной наличнотью.
Приватбанк
Ответ банка
22 января 2021, 13:27
Добрий день!
У всіх касах ПриватБанку приймаються кошти для проведення платежів і переказів. На жаль, касир не може обміняти їх на більш великі купюри.
Є спеціалізовані відділення, які обміняють купюри без обмежень в сумі і без комісії при наявності суми в касі. При зверненні в нашу підтримку, фахівці зможуть вам підказати найближчі для вас адреси таких відділень.
З повагою, ПриватБанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
viktorri 22 января 2021, 11:10
Отделение по адресу: Киев, пр-т Лесной, 23
Вчера, 21.01.21 г., Я в очередной раз попыталась попасть к специалисту по адресу Киев, лесной проспект 23. Отстояв 30−40 минут и увидев что у двух работниц банка почти все осталось без изменений в плане очереди, я вынуждена была покинуть банк. Прийдя домой подала жалобу по телефону, на ужасную работу данного отделения и на медленное обслуживание людей, притом в стране локдаун, а в банке полно людей и нужно в очереди выстаивать часами! Сегодня, в 8.50 утра позвонила сотрудник банка Маргарита — 30606, уточнила подробности, быстро проверила и перезвонила сказавши, что нарушений никаких не было, одна девушка приняла за час шесть человек вторая три. Это ЛОЖЬ!!! За все мое время нахождения в банке сменился один человек, перед самым моим уходом, а я стояла около часа, притом я вносила деньги на карту о чем я не раз говорила при подачи жалобы для уточнения точного времени моего нахождения в отделении, но это никого не волнует. Я обращаюсь крайне редко к специалистам и каждый год ситуация только усугубляется в данном банке, Ужасное обслуживание и сплошное враньё это визитная карточка этого банка.
Приватбанк
Ответ банка
22 января 2021, 12:06
Добрий день!
Вибачаємось, що після звернення у віддлення та спілкування з нашим спеціалстом у вас залишився неприємний осад. Не забувайте, будь ласка, що більшість питань з банківського обслуговування ви можете вирішити дистанційно: за допомогою Приват24, звернувшись на лінію 3700 або в чат-онлайн.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та ретельніше розглянути ситуацію, яка описана у відгуці.
Проблема решена
Denismark31 22 января 2021, 8:42
Уважаемый банк, разберитесь пожалуйста, на каком основании 22.01.2021 в 03:50 и 03:52 сняли сумму с карты 236,25 и 236,25 грн Отделение Украина, г. Днепр, наб. Перемоги 30.
Приватбанк
Ответ банка
22 января 2021, 10:53
Добрий день!
Ми дуже стурбовані тим, що виникла така неприємна ситуація та мусимо констатувати, що операції були проведені на сайті, де, ймовірно, ви підключили платежі.
По відомим причинам, ми не можемо підказали адресу сайту та повідомити ваші особисті дані публічно. Наш сапорт в чаті та на 3700 залюбки підкаже адресу, на яку здійснювалися ці оплати. Достатньо написати або ж зателефонувати.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема решена
Nfyz2 22 января 2021, 1:37
Моей маме 90 лет и последние 10 лет она инвалид после инсульта, пользуется услугами банка 6 лет, но в январе 2021 года банк решил заблокировать карту на которой пришла пенсия им показалось что бабушка производила по карте подозрительные платежи, попытались оплатить коммунальные услуги по адресу по которому и прописана бабушка. На все звонки, переписку в онлайн чате один ответ пусть бабушка, не ходячий инвалид, приедет в отделение банка и пройдет дополнительно проверку иначе карточку они не разблокируют. Я спрашиваю если банк не имеет возможности обслуживать клиентов с ограниченными возможностями зачем тогда берется за обслуживание и потом блокирует поступившую пенсию и оставляет человека без средств к существованию. Поэтому в нашей семье 5 пенсионеров и мы все приняли решение отказаться от услуг такого банка. Кузьминова Таисия, а мою маму зовут Любовь Дмитриевна
Приватбанк
Ответ банка
22 января 2021, 11:36
Добрий день!
Дійсно, деякі платежі можуть розцінюватись як ризикові, і тому нам потрібно розуміти, що операцію проводить саме Клієнт. Дана процедура існує не тому, що хочемо спричинити незручності, а тому що хочемо захистити Клієнтів від матеріальної і, надалі, моральної шкоди.
У випадку, якщо Клієнт не взмозі проводити платежі самостійно – є можливість оформити додаткову картку за довіреністю та користуватися нею.
Вже розглядаємо дане питання. По результату ми зателефонуэмо власнику картки.
Sanek1983 21 января 2021, 14:22
Здравствуйте, так получилось что картой я в принципе не пользуюсь, использую ее для оплаты в приват 24. нахожусь в Донецке, выехать нет возможности. карта находиться на подконтрольной территории у тещи. выезжать в ближайшее время не получается в связи обстановкой. оператор запросил для вывода оставшихся средств селфи с картой, я писал в чате что нет карты, он сказал без нее никак. помогите мне произвести одну операцию с выводом средств на карту моей жены. ведь паспорт код все документы у меня, фото карты. надеюсь на Ваше взаимопонимание
Приватбанк
Ответ банка
21 января 2021, 15:52
Добрий день!
Передали ваше питання колегам, щоб знайти шляхи його вирішення.
Будь ласка, очікуйте дзвінка від співробітника банку.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.1 45.1
USD 40.85 41.45
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.1 45.1
USD 40.85 41.45
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝