×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.85 | 49.85 |
| USD | 41.76 | 42.36 |
| Все курсы банка | ||
Смс-чат дуже зручний для вирішення питань!
Вдячні вам за такі теплі слова. Аліна, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову :)
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
3000грн съел банкомат и не хотят засчитывает на карту
Обещали 24ч, прошло почти 4 дня и так ничего нет, о каком результате мне хотят сообщить в смс, если у меня есть доказательство, что мои деньги в банкомате? Ждать пока их прикарманят?
Мне нужны срочно деньги на счету, что делать? Менять банк?
Никому больше не посоветую Приват банк и буду писать отзывы везде по 100 раз пока не получу свои 3000грн!
Перепрошуємо за незручності.
На даний момент очікуються результати інкасації. Це дозволить нам впевнитись в тому, що операція не була успішна та звірити суму з вказаною вами для повернення. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Комментарии (3)
Наверно и у ПриватБанка короновирус
Рішення про збільшення чи зменшення ліміту банк приймає аналізуючи велику кількість факторів індивідуально за кожним клієнтом.
Згідно з Умовами та Правилами надання банківських послуг, банк має право змінити суму кредитного ліміту.
Зменшення ліміту не означає, що для вже використаних коштів пільговий період відміняється.
В подальшому банк може змінити своє рішення та збільшити ліміт. Зі своєї сторони ви можете подати заявку на збільшення в Приват24.
Комментарии (1)
Ставлю 5 из 5 оператору Станиславу
Станіслав буде вдячний, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами :)
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Восстановили возможность получения карты
Коли б ви не звернулися до нас — ми будемо поруч, можете на нас розраховувати :)
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Банк всеми способами выжимает деньги из людей, пользуясь тем, что государственный
Скоро и до депозитов доберуться. Им же нужней.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Варто розуміти, що погашення заборгованості є запорукою успішних відносин між банком та клієнтом.
Щоб уникнути утворення простроченого платежу з вашої картки може бути списана сума на погашення поточного платежу за кредитним договором картка Універсальна. Нагадуємо вам, що, згідно з умовами договору, необхідно погашення щомісяця, до 25 числа, в розмірі 5% (але не менше 100 грн) від залишку заборгованості на картці.
Інформація у виписці по картках оновиться автоматично.
Комментарии (11)
Ужасное обслуживание банка
Мою просьбу передать им в электронном варианте заявление на закрытие карты — было проигнорировано.
Я не хочу идти в отделение, а темболее указывать другой номер, так как не планирую обслуживаться у вас.
При обращении, сотрудник спросил мои данные, а после начал что-то рассказывать, что закрытие карты это рисковая операция и что её можно сделать только через п24.
Не понимаю, в чем рисковость данной операции.
Прошу посодействовать в закрытии карты в этом злополучном банке, так как БАНК НАМЕРЕННО ХОЧЕТ ЧТОБЫ Я ШЕЛ В ОТДЕЛЕНИЕ ПОДВЕРГАЛ СЕБЯ РИСКУ ЗАБОЛЕТЬ, а так же имел мои новые данные, чтобы рекламировать свои услуги.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ситуацію.
Комментарии (3)
Обман при оформлении депозита
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
Комментарии (1)
Мошенническая операция
Варто розуміти, що для проведення оплати на сторонніх сайтах та сервісах, або для прив'язки картки (збереження її для подальших оплат) необхідно, щоб були введені реквізити картки. Відповідно, списання коштів можливо лише в тому випадку, якщо раніше на сайті були введені дані картки. Зазначимо, що у випадку прив'язки картки до сайту, власник картки тим самим дає згоду на списання платежів даним сайтом/сервісом без необхідності повторного підтвердження операції.
Правила оскарження транзакцій строго регламентовані платіжною системою. На даному етапі платіжна система надає 15 днів для мирного вирішення ситуації між платником і магазином/банком, в якому була операція.
За цей час ви можете звернутися до одержувача коштів і запросити повернення. У разі, якщо одержувач відмовить на ваше прохання, то з нашого боку буде відкрито спір. Хочемо звернути увагу, що він буде розглядатися в термін до 120 днів.
Варто звернути увагу на той факт, що банк може проводити оскарження операції виключно згідно правил, що регламентовані Міжнародною платіжною системою.
У разі, якщо проти вас були спрямовані шахрайські дії — наполегливо рекомендуємо звернутися до поліції.
Зі свого боку ми готові плідно співпрацювати з правоохоронними органами та надати всю необхідну інформацію, при надходженні офіційного запиту від поліції.
Також, ми бачимо, що за вашим зверненням, вам раніше було надано шлях, за яким ви можете перевірити сайт, на якому було здійснено платіж.
Комментарии (2)
Обслуговування у приват24 онлайн
Дякуємо вам за відгук!
Нескінченно можна дивитись на кілька речей і одна з них — це задоволений клієнт. Ваш відгук мотивує Оператора Віталія на нові звершення :)
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Повернення коштів
Дякуємо вам за відгук.
Швидко, якісно — це все про нас :) Раді були допомогти!
Написать комментарий
Отказали в получении карты
На мой вопрос в чем причина, ответили звоните 3700
Я набрала, мне предоставили точно такую информацию. БАНК РАЗРЫВАЕТ С ВАМИ ДОГОВОР В ОДНОСТОРОННЕМ ПОРЯДКЕ
На вопрос о получении кредитной карты, сказали вам лучше воспользоваться другим банком
Так и не поняла в чем причина
Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
Комментарии (1)
Респект
Извините, Бога ради, вот такая вот *** ваш вкладчик. 😘
Написать комментарий
Оперативность Приватбанка
Дякуємо вам за відгук!
Коли б ви не звернулися до нас — ми будемо поруч, можете на нас розраховувати :)
Написать комментарий
Фахівці банку не вміють працювати з електронними зверненнями
22 квітня на електронну пошту банку help@pb.ua вирішив повторно відправити ці файли, щоб електронне звернення взяли в роботу. Отримав відповідь:
«Звернення має бути підписано особистим підписом, або ЕЦП ПриватБанку, на жаль, немає можливості перевірки сторонніх підписів…»
По-перше, поняття ЕЦП уже вживати некоректно через прийняття нового закону — замість ЕЦП використовуються КЕП.
По-друге, фахівець не перевіряв файл із розширенням p7s, оскільки цей файл містив pdf, на який накладений КЕП, одержаний через Приват24.
По-трете, банк став настільки технологічним, що не може перевірити підписи на державних сайтах.
23 квітня повторно вислав електронним листом е-звернення лише файл p7s і його успішно зареєстрували. Двоякі стандарти.
ps Є учасник GOLD-клубу…
Комментарии (1)
Вот и меня обнулил приват
про тысячу параметров слышать даже не хочу, походу в банке проблемы серьезные
Комментарии (28)
Выбивают деньги
Банк не працює зі значно зношеною валютою та з інкасо.
При здійсненні касових операцій у відділеннях банку клієнт зобов'язаний:
— рахувати гроші не відходячи від каси;
— перевіряти реквізити, вказані на касових документах, не відходячи від каси.
Комментарии (21)
Приват-банк нарушает все законы Украины.
В один прекрасный день, а именно 1-го апреля (шутники, однако) зарплатную карту заблокировали. На момент блокировки оставшаяся сумма для погашения по кредитной карте составляла 4100 грн.
Это первое нарушение закона (заблокировали карту для выплат).
Сказали, что будут рассматривать 15 раб. дней. Прошло 20 дней, ответа нет. Мы начинаем напрягать банк, что и как. После трех дней борьбы перезвонили с приват-банка и сказали, что для того, чтобы разблокировать карту нужно погасить всю задолженность, которая почему-то на 22.04 уже составила 5780 грн
Это второе нарушение закона (начисление штрафов и процентов во время карантина)
На вопрос, почему так, они ответили, что карта была заблокирована и автоматически платеж не снялся. Поэтому и набежали проценты и штрафы.
На претензии, что блокировка была по их инициативе и поэтому платеж не списался, ответили тупым ответом — «Мы тут не причем, это система»
Это было третье нарушение закона, которое объединяет в себе и первые два.
Юристы говорят, что сумма возмещения слишком мала и нет смысла судиться, т.к. затраты выйдут намного больше. А что суд присудит их возместить, гарантии нет.
Вот так долбаный приват-банк и наживается.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ситуацію.
Комментарии (28)
Двойное списание денег после оплаты через pos терминал
1 попытка — терминал выдал отказ (без запроса pin кода), вторая попытка — успешно.
Через час клиент возвращается — заметил что деньги списали 2 раза.
Перезвонили в его банк — да, 2 раза
Перезвонили в приват- да, не считался какой то код с карты — деньги вернуться через сутки.
Сутки прошли. Денег нет — оба банка разводят руками. Куда обращаться?
В даному випадку, власнику картки необхідно звернутись на лінію підтримки для оформлення заявки на повернення коштів.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Возврат денег от мошенника
Стараємось для вас! Дякуємо за ваш вибір :)
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий