×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.85 | 49.85 |
| USD | 41.76 | 42.36 |
| Все курсы банка | ||
Добрий вечір.
Комментарии (2)
Благодарю за помощь
Написать комментарий
ПриватБанк — чесний банк, який працює на клієнта і дбає за свій імідж.
за повернення мого гаманця, який я згубила у Полтавському відділенні № 68. Я дуже була схвильована, що втратила гаманець ручної роботи, який придбала декілька років тому у Львові.
Потелефонувавши на гарячу лінію Приватбанку, я попросила переглянути відеокамери. На наступний день мені потелефонували та повідомили, що гаманець знайшовся. Неймовірно, але -факт. Приємно, що ПриватБанк
— чесний банк, який працює на клієнта і дбає за свій імідж.
Комментарии (4)
Наложили арест на целевой счет
На жаль, банк змушений призупинити операції по ваших рахунках, згідно з постановою про накладення арешту. Вам необхідно врегулювати питання з виконавцем.
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) ви можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім´я, або ІПН.
Сall-центр Міністерства юстиції: 380 44 364-23-93
Дізнатись суму заборгованості, надання копії листа про накладення арешту, причини арешту ви можете у виконавця.
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (7)
Оператор супер!
Комментарии (1)
Работа терминала, некомпетентность сотрудников
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розібратись в ситуації детальніше.
Написать комментарий
Відмова участнику ООС в продовжені кредитних канікул.
Якщо ви зараз перебуваєте на військовій службі та прагнете мати пільгові умови обслуговування в банку, достатньо звернутися в будь-яке відділення з військовим квитком або довідкою, де має бути чітко зазначено дату початку проходження військової служби.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Комментарии (2)
Мошенничество
Вибачаємось за таку прикру ситуацію. Описаний вами випадок потребує ретельної перевірки. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі.
Комментарии (13)
Мошенничество в отделении пр-т Индустриальный, 24/31 Харьков
Банк не терпить будь-яких проявів шахрайства та зловживань з боку своїх співробітників.
У випадку підтвердження такої інформації, до відповідного співробітника банку, який допустив порушення, будуть прийняті заходи реагування, які передбачені внутрішніми положеннями банку. Хочемо наголосити, що ми високо цінуємо вашу довіру та вибір АТ КБ «ПриватБанк» для здійснення банківських операцій.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розібратися в ситуації детальніше.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (3)
Быстрая и приятная помощь онлайн
Комментарии (2)
Як важко здобути статус VIP, і багато іншого.
Кредитна політика також є дивною. Кілька разів брав кредит під депозит і КУБ, віддавав без проблем і завчасно. Але ж тепер, раптом, отримав відповідь, що пов’язана (ні) зі мною особа (би) має(ють) певні заборгованості, тому мені відмовлено у кредитуванні ФОП. Яка особа і кому винна — відповіді немає. Прописаний разом з двома дітьми 16 і 18 років, які боргів не мають. Логічно попередити свого клієнта про певні обставини, подбати про його безпеку, але ж Приват іншої думки і лише натякає на міфічні борги пов’язаних осіб — дякую.
Громадська організація інвалідів, що мала знижений тариф у 20 грн. на місяць, раптом опинилася на загальному тарифі. На мій запит отримав обіцянку повернути той тариф, який вже не діє для нових клієнтів, але залишено для старих. Телефонують за годину і повідомляють, що тарифу немає такого, платіть 150. Також дякую…
Щоб не платити підвищений тариф на перекази за кордон та комісію за валюто обмінні операції, перейшов для ФОП на тариф Бізнес ПРО. Серед іншого, в умовах тарифу зазначено, що клієнт має право відкрити одну картку класу Visa Signature або Black Edition, які не тарифікуються. Це стало ще однією причиною переходу на тариф, бо віртуальний помічник на 3700 здатний допомогти лише втратити час та спокій, а то і отримати психічні порушення, якщо питання виникають часто. Ну то ж, не зволікаючи, подав заявку через форму Привата і поготився на зустріч із спеціалістом для відкриття картки. На моє запитання щодо обставин, бо ця картка є умовою тарифу для ФОП, мене заспокоїли, що спеціаліст у відділенні все зробить і перевірить. Втрачаю на відділенні близько години, поки мій спеціаліст Вікторія намагається зрозуміти як безкоштовно відкрити картку, якщо система цього не дозволяє. Збирали якісь консиліуми за участі відділу корпоративних клієнтів, я також телефонував як на корпоративну лінію, так і у Консьєрж. По телефону мене черговий раз запевняли у тому, що все добре і картку мені мають відкрити, обіцяли зв’язатися з моїм відділенням і щось пояснити. Врешті нічого пояснити не змогли, бо система просто блокує можливість отримання картки безкоштовно. Рідний Привате, куди йдемо? Чому менеджери не поінформовані про ваші нові програми і тарифи з бонусами, чому глючить система і чи можна це назвати обслуговуванням VIP? Чому я сиджу у VIP відділенні і слухаю припущення працівників, що може має місяць чи три пройти на новому тарифі для активації бонусу, чи може надходження мають зайти в певному розмірі або зірки певним чином зійтись? Прошу, не робіть лише крайньою дівчину, яка дійсно намагалася допомогти у вирішенні, але була безсилою проти системи. Винні ті, хто запустив недосконалий проект і не підготував ні спеціалістів до змін, ні програмне забезпечення, а то і не всі умови прописав в тарифах. От з них би премію зняти і мені перерахувати у якості компенсації. Готовий надати номер картки Приватбанку, поки вона в мене ще є.
Нам шкода, що ви зіткнулись з незручностями. Вам телефонував наш співробітник та надав пояснення стосовно встановлених тарифів.
По іншим ситуаціям, які описані у відгуці, вже проводимо перевірку, за результатами якої вам зателефонуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Якісне обслуговування оператором Іваном
Комментарии (3)
Подяка ХРИСТИНІ, оператору лінії 3700 ПриватБанку
Дякуємо, що ви з нами.
Комментарии (1)
Бездіяльність Приватбанку
26.04.21 року на Callback була залишена заявка № 30208933, списання припинилося, але неправомірно списані кошти так і не повернулись.
В зв’язку з неповерненням неправомірно списаної комісії з депозитного рахунку була залишена повторна заявка № 15398713.
Станом на 29.04.21року дві попередні заявки були закриті но не виконані. Банк визнав, що це трапилось по їхній вені, але щось змінювати вони не хочуть.
Після чого була залишена нова заявка № 30241394, де вказувалося, щоб комісію за РКО, яка була неправомірна списана з депозитного рахунку має повернутися на депозитний рахунок, а списання коштів за РКО має проводиться з основного рахунку.
Приватбанк своєю бездіяльність грубо порушує Умови та правила банківських послуг, а саме пункт 3.1.2.4.1. Клієнт доручає Банку здійснювати списання винагороди за надані послуги при настанні строків платежів за Договором з поточного рахунку Клієнта у розмірі винагороди згідно Тарифів Банку (здійснювати договірне списання).
Керуючись викладеним пропоную Приватбанку привести свою діяльність відповідно до внутрішніх правил та договорів підписаних між клієнтом та банком. Повернути на депозитний рахунок неправомірно списану комісію, списати кошти комісії за РКО з поточного рахунку, зробити перерахунок по відсоткам по депозиту.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Питання було детально розглянуто профільними фахівцями та за результатом надано зворотній зв'язок.
Комментарии (2)
Кредит под депозит для юридического лица
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та розібратись в ситуації.
Написать комментарий
Всегда помогут
Комментарии (1)
Возврат средств
Получил несколько справок: о закрытии счета, об отсутствии задолженности физ лица, об отсутствии задолженности юр. лица.
Сейчас начало мая 2021 года и один из сервисов, который я оплачивал еще в сентябре 2020 года, решил сделать мне возврат, на ту же карту, с которой платил. Процедура была простой, если счет закрыт, деньги возвращаются и они уже платят на счет, который я предоставлю, но какого же было мое удивление, когда мне пришла смс от Приватбанка о ЗАЧИСЛЕНИЕ этой суммы на счет и в дополнение у меня до сих пор висит открытый КРЕДИТНЫЙ ЛИМИТ на 200к, когда я НЕОДНОКРАТНО писал заявление о закрытии всего и вся.
Согласно правилам, закрытие происходят в течении 30 дней после заявления, но прошло больше 180 дней, а счета открыты. Теперь я должен идти в отделение и снова писать бумажки, о переводе остатка и о снова о закрытии счета. Это вообще легально, не закрывать так долго счет?
Наші колеги вже перевіряють інформацію за вашим питанням та зв'яжуться за результатом.
Комментарии (1)
Никакой поддержки от «Привата» после продажи билета на автобус
В назначенное время 15:30 автобус не приехал. Никаких уведомлений не было.
Выговорил все деньги с перевозчиком фоп Стецик Т. В. чтобы узнать, что делать. Ничего полезного, кроме как «ждите» не узнал. Закончились деньги на мобильном счету.
Т.к. был интернет написал в чат приват24 с просьбой помочь в общении с перевозчиком, на автобус которого я через приват купил билет
Как и в случае со страхованием, вся роль сотрудника «Привата» свелась к ответу «вся информация есть в билете, звоните и разбирайтесь со своей проблемой сами».
После того, как выбрал пункт, что не доволен общением, через полчаса пришел ответ «проверяющего», аналогичный ответу оператора — мы только продаем билет без каких-либо обязательств, проблемы решайте сами.
Годы проходят, отношение «привата» к просьбам о помощи не меняется. Очень жаль
Щоб розібратись в ситуації детальніше та уточнити додаткову інформацію ми звернулись в особистому повідомленні.
Комментарии (1)
Цей банк працює проти військових України
Банк веде свою діяльність виключно в рамках чинного законодавства та керуючись вимогами регулятора. Передана банком кредитна історія лише відображає наявність прострочених зобов'язань по кредитам або їх відсутність. Важливо розуміти, що відміна нарахованих відсотків, штрафів та пені не передбачає скасування взятих на себе клієнтом зобов'язань, щодо повернення використаної суми. Що ж до інших фінансових установ, то рішення про надання вам кредиту вони приймають самостійно.
ПриватБанк не передає персональні дані клієнтів третім особам за виключенням випадків, що передбачені законодавством. Це також стосується і номерів телефонів, які залишає клієнт в банку.
Комментарии (3)
Повернення коштів на карту
Комментарии (1)