×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.68 | 42.28 |
| Все курсы банка | ||
Про ставлення Приватбанку до кредитування внутрішньо переміщених осіб
Нагадаю, що внутрішньо переміщені особи (ВПО) — це ті громадяни України, яких змусили з 2014 року залишити своє місце проживання у результаті тимчасової окупації частини території держави.
Законами України та рішеннями Кабміну передбачено, що всі соціальні виплати ВПО повинні проводитися тільки через Ощадбанк.
Думаю, багато ВПО, особливо непрацюючі пенсіонери, відчули погіршення ставлення Приватбанку після обнуління кредитних лімітів на своїх Універсальних картах. Без повідомлення, без послідовного зниження ПриватБанк просто обнулив кредитний ліміт.
Так сталося і в мене, як тільки я перейшов з категорії працюючих пенсіонерів в категорію непрацюючих пенсіонерів, залишаючись ВПО. І всі спроби відновити ліміт були безуспішними.
На відмову Приватбанку не впливають ні наявність депозитів, ні наявність майна, яке може вважатися запорукою для кредиту.
У відповідях Приватбанку нічого не пояснюють, або посилаються на «круту модель» рівня штучного інтелекту при визначенні розмірів ліміту на карту.
Ще Приватбанк рекомендує частіше користуватися Універсальною карткою. Це означає, що пенсіонер повинен зняти пенсію з карти Ощадбанку, поповнити карту Приватбанку (з комісією !!!) і далі здійснювати покупки вже картою Приватбанку?! Абсурд!!!
Таким чином, я вважаю, що основна причина «нульового» кредиту — це статус клієнта як ВПО.
Мета мого відгуку — не просити Приватбанк встановити кредитний ліміт мені, одному з клієнтів-ВПО (якось обійдусь), а спробувати змінити загальне ставлення Приватбанку до ВПО, як це вже зробило більшість комерційних банків.
Керівництво Приватбанку може повернути ВПО. Дя цього необхідно через Уряд добитися заміни в постановах по ВПО слів «Державний ощадний банк України» на слова «банки державної форми власності».
Маю надію, що може мій відгук прочитає хтось із керівництва Приватбанку.
При зміні суми ліміту банк бере до уваги сотні факторів, за сукупністю котрих і приймається рішення про зменшення чи збільшення ліміту. Так як кожна змінна має свою вагу, було б некоректно виділяти одну з них, як причину зменшення ліміту. В свою чергу, ви можете подати заявку на збільшення ліміту в Приват24 та в подальшому банк може переглянути своє рішення, щодо надання ліміту по картці.
Комментарии (25)
Даже не могут обьяснить почему отказывают в поднятии кредитного лимита
Рішення про збільшення ліміту банк приймає аналізуючи велику кількість факторів, саме тому виділяти один з них було б некоректно, так як кожен має свою вагу і впливає на кінцеве рішення. Активно користуючись продуктами банку ви підвищуєте свої шанси на збільшення ліміту в майбутньому.
Комментарии (1)
На горячую линию не дозвониться, существенного решения проблемы не получила
Перепрошуємо за дану ситуацію.
Для зручності клієнтів є змога отримати квиток (з QR-кодом) на електронну пошту в своєму Приват24 або звернувшись в онлайн підтримку на нашому сайті. Посадка на потяг можлива без обов'язкового роздрукування, показавши електронний квиток провіднику. Також на нашому сайті є мапа терміналів, де можна знайти інший працюючий термінал та роздрукувати квиток — pb.ua/map
Що ж до вказаного терміналу, ми вже зафіксували інформацію для перевірки його стану та технічного обслуговування.
У випадку, якщо на ваш потяг передбачений продаж квитка з відкладеним друком (код замовлення), то його необхідно розрукувати саме в касі залізничного вокзалу.
Комментарии (1)
Блокируют счёт без причины
Пришёл снять деньги с банкомата без карты. все прошло успешно.
А вот когда вернулся позже ещё раз снять, то уже без звонка 3700 снять было нельзя.
У меня не было времени, плюнул и ушёл.
Через пару дней решил оплатить картой интернет заказ. и снова «позвоните 3700».
Звоню. В итоге я заблокирован и нужно пройти верификацию и ответить на ПАРУ вопросов.
На 5 или 6 вопросе я спросил, а много ещё? В ответ получил ещё около 5 …
Но когда дошло до данных про членов семьи, я отказался отвечать. И мне сказали, значит вы заблокированы- идите в отделение банка.
И оп… я заблокирован в приват24
Суббота … банки не работают по близости.
Пишу в ТП приват24. Опять прохожу верификацию. Снова про семью. Пишу, что я готов ответить на ВСЕ вопросы, но не хочу давать данные про семью
Всё — верификация закрыта. Идите в банк.
Говорю суббота! Бог с вами, давайте ещё раз форму, отвечу… и вуаля- второй раз нельзя!
С горем пополам меня перевели на руководство (или так сказали). В итоге без проблем отличный сервис, поговорили, спросил надо ли указать рост, вес жены? … в общем разблокировали карту.
Но! Приват24 заблокирован.
Опять пишу… опять верификация. Уже молча проходу. В итоге — идите в банк или банкомат. Ваш номер открёплен.
Говорю: я прошёл верификацию и прошёл с этого номера. Дайте доступ!
Нет и закрыли диалог.
Я успел спросить: а за что заблокировали?
Ответ: было подозрение на мошенничество у службы безопасности
Говорю свяжите меня со службой — нельзя.
Тоесть я теряю карту … создаю себе новую. Чтобы снять деньги с карты без самой карты, надо стоя у банкомата ввести пароль карты и ввести код, который прислали на мой телефон.
Тоесть я стою у банкомата, знаю пин и с телефоном в руках … и это подозрительно ???
Все бы ничего, но кто дал право блокировать мои деньги? Почему после общения с тех поддержкой я остался сам на сам с проблемой? Почему из-за безосновательной блокировки я должен идти куда то и активировать снова свой номер? Бред!
Если я мошенник и украл карту и телефон … то что мне стоит подойти к банкомату и активировать его? Какая это защита?
Я оскорблен таким отношением!
Помню жене позвонили и попросили прийти в банк и пройти верификацию, ибо инфа устарела.
Я думаю люди просто не приходили по просьбе и они решили блокировать счета, чтобы сами звонили и бежали к ним. ИМХО
Желание работать с банком пропало. Когда несправедливо тебя лишают твоих же средст и при этом утверждают, что это ради меня — это унизительно. Тем более я навёл факт того, что защиты ноль, если мошенник завладел пином и телефоном. Так к чему это всё было? Правильно. Добровольно- принудительная верификация
Ми піклуємось про кошти наших клієнтів та в деяких випадках, коли система вважає операцію ризиковою, просимо додатково підтвердити її. Таким чином ми можемо впевнитись в тому, що операцію здійснює саме клієнт, а не третя особа. Що ж до питань, то при ідентифікації ми уточнюємо лише ті дані, що можуть бути відомі лише клієнту власнику картки. Відмова від ідентифікації в такій ситуації не дає нам стовідсоткової впевненості в тому, що до нас звертається саме клієнт, тому ми вимушені були заблокувати картку.
Перепрошуємо, якщо наше бажання вберегти ваші кошти доставило незручності.
Ми проаналізували ваше звернення в підтримку для покращення якості обслуговування в майбутньому.
Комментарии (7)
Благодарность
с ув., Черткова Ольга
Приносимо свої вибачення за незручності з терміналом.
Ми завжди поруч та готові допомогти! Можете на нас розраховувати :)
Комментарии (1)
Мошенники в Приватбанке
Самое интересное, номер кредитной карты был другой! Т. е. при оформлении мне была выдана одна карта, а потом другая, которой пользовался скорее всего сотрудник банка. Кто же еще? Мне ведь не приходили никакие смс и уведомления по операциям. Кто еще имеет доступ в Приват24??? В марте попросила оператора закрыть данную карту, пообещали закрыть и передать данные в УБКИ, но мне приходят уведомления от УБКИ, и скорее всего данная карта не была закрыта… Подписалась не так давно, после этой ситуации, чтоб знать всё о своей КИ.
Теперь не хочу иметь ничего общего с Приватбанком, даже перевыпуск дебетной карты не буду делать, чтоб снова мне НЕ НАВЯЗАЛИ КРЕДИТКУ.
Картка є інструментом доступу до рахунку тому при її блокуванні рахунок не закривається. Йдемо в приватні повідомлення, щоб детальніше розібратись в ситуації та уточнити ваші контакти.
Комментарии (42)
Решение вопросов
Историй хватает…
Но такого бреда и абсурда, как сегодня еще не случалось!..
3 июня, ввиду подозрительной операции для СБ в сумме 2500грн., мою карту заблокировали, как выяснилось это гораздо позже, при попытке оплатить проезд в метро. (Хорошо еще, что хоть не понадеялась на эту форму оплаты.) Изначально, просто было отказано в транзакции и отправлено смс с информацией позвонить на номер 3700 или же обратиться в банк. Позже выяснилось, что и «посетить» приложение тоже не возможно. Ввиду, не близко и отделение и банкомат или терминал, позвонила на 3700, где меня «порадовали», что мой номер у них не числится, как финансовый и установить его возможно только в банкомате, терминале, ну или в отд.банка. Но, оператор порадовала, что у меня есть возможность хотя бы разблокировать карты и переключила меня на спец-а в этом вопросе. И тут началась «наша песня хороша, начинай сначала» — опять же спец. сообщила, что ввиду отсутствия фин. телефонного номера, она не может этого сделать.
И ничем она мне помочь не может.
Мне вот стало интересно, а если не платить «по счетам», банк сразу же восстановит все мои номера в своей базе? Или тоже будет ждать, пока я доберусь до банкомата или отд. банка?
Или, когда это у нас все сошлось так на тел. номерах, если у меня есть паспорт? Паспорт и наличие карт — это уже ничего?
Сегодня обслуживание банка, если это можно назвать обслуживанием, «переплюнуло» пока все банки, клиентом которых я являюсь…
ПриватБанк піклується про безпеку коштів клієнтів, не надає інформацію третім особам та, для уникнення можливих дій зі сторони шахраїв, банком може здійснюватись додаткова перевірка при здійсненні переказів
З метою забезпечення безпеки ваших платежів в мережі і захисту коштів на рахунках ПриватБанк використовує передові алгоритми моніторингу операцій в режимі он-лайн.
На ваш номер телефону було надіслано персональне посилання, пройшовши за яким наші фахівці зможуть допомогти вам у вирішенні питання.
Комментарии (10)
Банкомат не выдал деньги, а с карты списал. Инструкция «Как вернуть быстро и всю сумму полностью».
Нам дуже шкода, що ви стикнулись з такою ситуацією.
Дійсно, при поверненні коштів, банком необхідно провести інкасацію пристрою.
Перепрошуємо за те, що ваше питання не було вирішено в одне звернення.
Нами буде проведено роботу зі співробітниками, щоб надалі а ні ви, а ні інші наші клієнти не стикались з подібними ситуаціями.
Комментарии (7)
Кошмарное отношение
Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
Комментарии (7)
Банк слил всю информацию о займах в МФО
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Безпека особистих даних наших клієнтів є головним пріоритетом банку та банк не надає інформацію третім особам.
Також, ми звернулись до вас приватним повідомленням для перевірки діалогу.
Комментарии (9)
Приват24 коли закордоном
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
Комментарии (14)
Работа С Б Привата
Комментарии (1)
Дякую за за допомогу!
Написать комментарий
Спасибо Анастасие (50794)
Вам огромное!!! За Ваше профессиональное отношение к работе!!! Ваша исчерпывающая консультация 31 мая фактически определила для меня необходимое решение моего вопроса. Спасибо!!! С найлучшими пожеланиями!!!
Написать комментарий
Негатив
Процентна ставка по 'Оплаті частинами' — всього 0,01%. Тому кінцева сума за кредитом майже така сама, як вартість товару. В 'Оплаті частинами' є три головних правила:
1. Перший платіж потрібно оплатити з картки 'Універсальна' (можна з кредитних коштів). За перший платіж НЕ стягується ані 0,01%, ані жодних комісій. Наприклад, товар коштує 1000 грн, кількість платежів — 10. Перший платіж — 100 грн незалежно від того, з кредитних чи з власних коштів він списується.
2. Кожен платіж списується з картки 'Універсальна' раз на місяць в день покупки товару.
3. Якщо платіж списується з кредитних коштів, додатково стягується комісія 4%. Тобто, якщо сума кредиту 1000 грн, а щомісячний платіж становить 100 грн і він списується з кредитних коштів, то отримуємо:
100 + 0,01% (від 1000 грн) + 4% (від 100 грн) = 100 + 0,1 + 4 = 104,1 грн — ця сума спишеться з картки.
Щоб не оплачувати комісію 4%, потрібно поповнити картку 'Універсальна', щоб платіж списувався з власних коштів.
Та ж ситуація, але списання проходить з власних коштів:
100 + 0,01% (від 1000 грн) = 100,1 грн — ця сума спишеться з картки.
Комментарии (25)
Спасибо за быструю работу и отличный результат
Так вот, хочу выразить свою благодарность, за оперативную работу, за помощь вернуть деньги! Спасибо большое, деньги вернули! Я уже с вами больше 5 лет, ниразу не пожалела!)
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (2)
Без купюр рік з Приватом.
Але повторюю це не той мінус щоб ставити Привату меньше 5 зірок тому що зі сторони банку і тих послуг які він надає на моєму шляху не зустрічалися мінуси. Приват мені допоміг зрозуміти як поверхньо працює банківська система і як потрібно нею користуватися щоб в тебе не було проблем…
Дякуємо вам за відгук. Ми намагаємося робити все можливе, щоб наші клієнти отримували тільки найкращий сервіс.
Стосовно кредитного ліміту дозвольте пояснити, що банк приймає рішення про його розмір і надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На даний ліміт може впливати не тільки кредитна історія, а й наявність депозитів та інші фактори.
Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки як особистої, ви можете в будь-який момент отримати смс від банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і ви зможете ним скористатися.
Ми дуже цінуємо вашу довіру та сподіваємося на подальшу співпрацю.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Приват банк переоцінена ***.
Друге питання.
У мене був ліміт по оплаті частинами 38 чи 40 тисяч. Я мав там декілька договорів на суми 23 — 17 і 9 тисяч. Одного разу мені знадобилось терміново взяти річ яка попала під акцію і вписувалась в мій ліміт. Я одразу закрив усі договори достроково. Підтвердження про їх закритя отримав в додатку. Але ліміт не відновився повністтю. Тобто моя нормальна логіка виявилась *** бо бан сам там щось вирішує в односторонньому порядку. Вирішити питання такого плану через операторів чи якось інакше тупо нереально. Осад лишається фіговий.
Нам шкода, що у вас склалося таке враження. Не варто забувати, що своєчасне виконання зобов'язань — запорука формування позитивної кредитної історії, завдяки якій ви можете розраховувати на лояльне ставлення банків при наданні вам нових кредитів.
Ліміт по «Оплаті частинами» залежить від багатьох факторів. Один чи декілька з них виділяти було б некоректно, так як кожен з них має свою вагу.
Для того, щоб ми змогли переглянути рішення стосовно надання вам бажаного ліміту – просимо вас звернутися в підтримку чата на сайті: https://privatbank.ua/
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (5)
Случайно отправила деньги на не ту карту
Ми прикладали максимум зусиль, щоб повернути вам кошти, однак, на жаль, в даній ситуації не все залежить від нас. Після усіх спроб, нам не вдалося вийти на зв'язок з отримувачем. Без його згоди, ми не можемо здійснювати переказ коштів з його картки.
Для подальшого врегулювання ситуації, радимо звернутися в правоохоронні органи, а ми, в свою чергу, з радістю посприяємо якнайшвидшому вирішенню питання після офіційного запиту поліції.
Також, для можливості знаходження додаткових шляхів вирішення ситуації, радимо звернутися в банк, який обслуговує вашу картку.
Комментарии (16)
приватбан
Операція проведена з тієї причини, що картку було авторизовано на сервісі. Якщо ви не пам'ятаєте коли проводили авторизацію, то наша служба підтримки зможе підказати деталі (із зрозумілих причин ми не можемо повідомити деталі публічно). У разі ж непідтверждення операції (операцію проводили треті особи без вашого відома) — потрібно блокувати картку та випустити нову, адже в такому випадку користуватися нею небезпечно.
Що стосується надання реквізитів, то працівники не мають інформації та можливості отримати CVV код вашої картки, який потрібен для проведення операції та при'язки картки, адже лише власник картки може замовити на свій фінансовий номер телефону даний секретний код, або ж переглянути його на самому пластику.
Щоб наші клієнти могли без зайвих зусиль проводити оплати в інтернеті, ми надаємо змогу отримати інтернет-картку (віртуальна картка без пластикового носія, що буде у вас в Приват24).
ПриватБанк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей ( деталі та рекомендації доступні на сайті https://privatbank.ua/safeness).
Комментарии (3)