Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ad1ce 17 мая 2021, 18:54
Качественный и надежный банк, лучшая служба поддержки. Рекомендую.
Приватбанк
Ответ банка
18 мая 2021, 9:25
Ваш відгук — краща мотивація! Дякуємо, що ви з нами.
Минфин
Ответ администратора
20 мая 2021, 20:04
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 20.05.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Gospodenko 17 мая 2021, 17:36
17.05.2021.
Явился в отделение банка так как заканчивается срок карты универсальная.
На что ответ менеджера был таков: вам отказано открытие любых счетов, вы можете воспользоваться услугами другого банка.
И это ещё государственный банк.
Приватбанк
Ответ банка
17 мая 2021, 18:01
Добрий вечір!
Питання передано профільним фахівцям. За результатом його розгляду з вами зв'яжеться співробітник банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
irkram 17 мая 2021, 16:36
Приватбанк — мой любимый банк, НО на Лазурном почему-то закрыли ЕДИНСТВЕННОЕ отделение! Такой огромный район! И куда теперь обращаться?
Приватбанк
Ответ банка
17 мая 2021, 17:35
Добрий день!
Ми постійно працюємо над тим, щоб ви могли здійснювати всі необхідні операції дистанційно без звернення у відділення.
У разі необхідності, на нашому сайті https://privatbank.ua/map ви можете знайти зручне відділення та переглянути його графік роботи. А при виникненні питань — наші колеги з онлайн підтримки залюбки допоможуть.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Pavlushaa 17 мая 2021, 12:50
Все супер, удобно и главное быстро отвечают в чате, спасибо)
Приватбанк
Ответ банка
17 мая 2021, 13:40
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Минфин
Ответ администратора
20 мая 2021, 20:02
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 20.05.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема решена
Shurik Linnik 17 мая 2021, 11:31
Звонять з разних номерів, шантажують, але я у звязку з аварією втрачаю слух, та майже не чую на одне вухо, на друге періодично дуже погано чую. За те що я втратив втратив працездатність, приватівська страхова не виплатила мені ні копійчини, та мій кредит був застрахований та приват казав що це мої проблеми! Тому нешановний банк це вже ваші проблеми.
Приватбанк
Ответ банка
17 мая 2021, 11:56
Добрий день!
Наші фахівці перевірять інформацію за описаною вами ситуацією та зв'яжуться за результатом.
Haliahen 16 мая 2021, 22:17
Добрий день, сьогодні б хотів поділитись своїм першим досвідом що до створення заявки на повернення коштів, і так все почалось з того що я заказав товари з Китаю, потім втратив доступ до аккаунту до якого не зміг його восстановити, номер я не прив’язував і пошта осталась, я багато раз пробував написати в підтримку, но мені говорили що потрібен заграничний паспорт, його в мене на той момент не було, а якщо б я його робив кошти ймовірно вже не можна було вернути, я відписав в чат підтримки де й зразу створили заявку на повернення коштів, потім через пару дні я від неї відмовився тому що зв’язався з продавцем і думав що він відправить товар, но як вияснилось він не зміг відправити товар за границю, і відписав щоб я вернув кошти назад, так як доступа до аккаунта не було, я звісно відновив заявку, прошло десь 2−3 місяці за які мені і вернули кошти, я дуже гарно дякую співробітникам банка і всім хто приймав участь в поверненні коштів, дякую вам гарно, всього найкращого)
Приватбанк
Ответ банка
17 мая 2021, 8:47
Доброго ранку!
Завжди до ваших послуг :)
Проблема решена
Marafet 16 мая 2021, 21:24
Самый не надежный банк в мире! Даже не вздумайте хранить там деньги! Я нахожусь за границей, 2 года не была в Украине, но мне каким то образом без меня поменяли кодовое слово!!! Теперь это «Фамилия моего мужа», только внимание… Я НЕ ЗАМУЖЕМ!!! Естественно по телефону объяснить ситуацию мне никто не смог, говорят приходите в отделение, будем разбираться, но я за границей и понятное дело что из-за них не поеду в Украину! Абсолютно каждый раз когда мне нужно перекинуть срочно деньги или оплатить на сайте покупки, постоянные проблемы, на которые уходит целый мой день и в итоге я плачу не приват банком, потому, что чаще всего блокируют по разным причинам платеж. Я такого еще не видела, свои же деньги, я не могу потратить! Пытаюсь пополнить счет на мтс родителям, платеж блокируют, звоню оператору, спрашиваю, зачем тогда у вас эта услуга, если она не доступна! Мне отвечают, пополните счет на сайте мтс)))) внятного ответа по поводу пополнения в приват 24 я тау и не получила. Думаю такой банк долго не проработает. Как только он стал государственным, закончился сервис, его там просто нет. Никому не советую даже связываться с ними. Каждый раз звоня оператору, меня аж трясет от их глупых ответов…
Приватбанк
Ответ банка
17 мая 2021, 8:45
Доброго ранку!
Зміна персональних даних, як і їх актуалізація, здійснюється за зверненням клієнта. Платежі, які були визначені ризиковими чи нетиповими для клієнта випадають на перевірку та потребують додаткового підтвердження, щоб впевнитись в тому, що їх здійснює саме власник картки.
На жаль, даних вказаних вами у відгуці недостатньо, щоб ми могли вас ідентифікувати та перевірити інформацію. Звернулись в особистому повідомленні для уточнення деталей.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
srv911 16 мая 2021, 13:00
Очередной раз ПриватБанк заблокировал мои деньги в терминале, а операторы как прошлый раз тупят и не могут оставить заявку. Говорят, что через 2 часа все вернут, но нет.

Жаловался прошлый раз обещали устранить их косяк в коммуникации, но по факту там работают забывчивые люди
Приватбанк
Ответ банка
16 мая 2021, 14:19
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності.
Ми проаналізували ваше звернення в підтримку та проведемо роботу з оператором, щоб уникнути подібної ситуації в майбутньому.
За вашим зверненням в підтримку через один із авторизованих каналів, що вказано на сайті pb.ua можна подати заявку. Наші фахівці будуть раді вам допомогти.
hotabich 16 мая 2021, 12:08
итак, 23 апреля 2021 вступил в силу закон № 4475 о принудительной реструктуризации валютной ипотеки/кредитов, и еще ряд сопутствующих законов, по закону есть 3 месяца что бы подать документы для этого в банк.
сегодня 16 мая 2021, на предидущие запросы, а Приватбанк постоянно отписки в службе поддержки, отговорки при обращении по телефону: У нас нет информации, мы не слышали об этом, в банке еще нет регламента относительно этого, ожидайте информацтю на официальном сайте.
теперь вопрос: это вытирание ног об законы которые приняты, или способ затянуть время и проскочить. Как еще воспринимать такое отношение, когда Закон принят и в действии, а финансовая организация всячески старается или не старается даже разобраться в ситуации и сообщить конкретно какие документы должен предоставить заемщик и в какие сроки это все необходимо сделать и когда этот процесс завершится.
Очень удобно прикрываться: отправляйте официальное письмо с запросом- на рассмотрение и ответ 30 дней… КАК ТАК?!!!
Приватбанк
Ответ банка
16 мая 2021, 12:53
Добрий день!
Банк обслуговує клієнтів керуючись діючим законодавством та нормами НБУ.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію за ситуацією.
Минфин
Ответ администратора
16 мая 2021, 15:24
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 16.05.2021).
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
maksimilian1508 16 мая 2021, 0:38
Мошенники
Требуют предоплату на карту
5363 5420 1394 4542 Voichenko V.A.
5363542013944542 Войченко В. А.
В итоге отправляю товар неизвестного происхрждения и качества
Их телефоны
380662504668
380679134861
380512584667
Приватбанк
Ответ банка
16 мая 2021, 8:48
Доброго ранку!
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Alina1235 15 мая 2021, 10:23
Ваш пользователь нагревает людей!!! 4246 0010 0179 5891 4246001001795891
Путенко НИНА ПУТЕНКО НІНА!!! Занимается мошенничеством!!! Обманывает людей!!!
Приватбанк
Ответ банка
15 мая 2021, 11:45
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Bluesky14 15 мая 2021, 9:29
Согласно требованиям банка, необходимо предоставить данные для обновления
и проверкии. Есть возможность сделать это в Privat 24. Пришлось осуществлять эту операцию 5 раз, тратить личное время — и безуспешно. Сперва приходит сообщение :« Ваші дані успішно прошли перевірку та оновлені.Дякуємо за співпрацю!». Затем через какое- то время приходит новое сообщение :« На жаль, дані не прошли перевірку через некоректні фоторафії.» Все фотографии паспорта и ИНН были сделаны в соответствии с запросом — виден номер паспорта, серии, страницы, четкие фотографии, подпись, прописка. Что ещё необходимо ?! Идти в банк лично — тоже не вариант (всегда огромные очереди. Банк сократил свои отделения и сотрудников .) Сегодня на сайте прочитала отзыв одного клиента о личном посещении банка для актуализации данных. И результат был таким же: через несколько дней пришло сообщение о некорректных фотографиях. Поэтому, к сожалению, актуализировать информацию мне так и не удалось. Какого качества нужны фотографии ПриватБанка? Профессиональная фотосессия? Айфон последней модели? ПриватБанк, ценИте, пожалуйста, время своих клиентов, а не только их финансовые вложения в Ваш банк. Не клиенты существуют для банка, а Вы- для них
Приватбанк
Ответ банка
15 мая 2021, 10:29
Ви отримали повідомлення про успішну актуалізацію, так як один із документів пройшов перевірку.
Якщо фото документа не якісне — обрізано реквізити документа (серія/номер і інше), такі заявки відхиляються. Перефотографуйте, будь ласка, документ так, щоб його було видно цілком, вся інформація була видна та читалась. Зробіть фото документа при хорошому освітленні для того, щоб знімок був чітким.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Vlas27 15 мая 2021, 9:09
В договоре о страховании авто я допустила ошибку, помогли быстро все исправить)
Приватбанк
Ответ банка
15 мая 2021, 10:15
Ми завжди поруч і готові прийти на допомогу!
Минфин
Ответ администратора
17 мая 2021, 13:35
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 17.05.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
golovachm 15 мая 2021, 7:56
Пришла очередь и мне написать отзыв, летом 2020 года, купила купила ребенку портфель (70.45 USD), в школу на 1 сентября, по факту портфель так и не был получен, открыла спор на площадке eBay где портфель собственно и был куплен, далее мой аккаунт по неведомой причине был заблокирован без возможности восстановления, я обратилась в приватбанк с просьбой оформить так называемый Chargeback. 26 сент. 2020 г., в 11:14, с ящика chargeback@privatbank.ua я получила письмо с вложением, в котором указано «Please show picture how the item is not as described», так по всей видимости ответила площадка на заявку от ПриватБанка. Прочитав это, я сразу же написала в ответ почему заявка была оформлена так что я получила портфель, но он не соответствует описанию? По этому поводу мне ответили лишь «Оскарження по заявці буде продовжено, чекаємо на відповідь банка еквайєра 45 днів», в итоге так портфель и не был получен и деньги также не были возвращены. P. S.: После оформления процедуры Chargeback, я получила письмо от платежной системы PayPal о том что был открыт спор со стороны банка, также у меня есть подтверждение от трех разных специалистов поддержки PayPal что этот спор был закрыт в мою пользу и деньги были возвращены, хотя сотрудники ПБ, подразделения Chargeback, утверждают обратное, что никакого ответа от банка эквайера не поступало и деньги не могут быть возвращены. Кому верить, не ясно, но точно знаю что в нашей стране, специалистов нет и надеяться на помощь наших банков нечего.
Приватбанк
Ответ банка
15 мая 2021, 10:15
Вже перевіряємо ситуацію. Додатково зв'яжемось з вами за результатом.
Проблема решена
nyzhnykivan 14 мая 2021, 23:48
Отделение по адресу: Киев, пр-т Оболонский, 16
14.05.2021 року отримав від товариша переказ з Чехії — 200 євро. В касі не було. Порадили перевести через приват 24 на карту. Карта закінчилась строк дії.
В чаті запитав чи можна відкрити електронну (діджитал) та потім знять чи переказать ці гроші — запевнили все ок.

Зарахував кошти. Добавив свою карту Спорт банк (оксі банк) в приват 24 і думав все добре.
Але ні. Попросили верифікацію. Скинув весь паспорт та код.
Пішов в банкомат знімати — не видає. пише роблему — дзвоніть на 3700. Витратив 15 хвилин часу не відповіли та не перетелефонували взагалі.

Знов в онлайн чаті пробую переказати на свою привязану в приват 24 карту з Оксі бакнку — заблоковано як ризикова операція.

Дійсно? зі своєї на свою карту ризикова???

Скинув близько 30 фото з паспортом. нічого не підійшло типу. іншого методу немає запевнили фахівці.

Висновок одне знущання над клієнтом банку, шахрайські дії, введення в оману. ніякого сервісу. безвідповідальність. зловживання ресурсами які надані як фін.установі.

Пенсію вже не отримую в цьому прихват банку. тепер і всі картки закрию і депозит заберу. Щей скаргу в НБУ направлю!
Приватбанк
Ответ банка
15 мая 2021, 10:15
Процедура направлена на протидію шахрайства.
Бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі смс не є перешкодою для них.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ира Литвинова 14 мая 2021, 20:03
Отделение по адресу: Херсон, проспект Ушакова, 46
Жизнь еще раз подтвердила правильность моего публичного обращения к Приватбанку через фразу «Низкая квалификация сотрудников.»
После многих звонков и обещаний, так моя пенсия и не была переведена на карту Привата. Потрачено время, нарушены планы…
Приватбанк
Ответ банка
15 мая 2021, 10:15
За вашим попереднім зверненням заяву на переведення пенсії було передано до пенсійного фонду.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Lena190291 14 мая 2021, 18:22
Заблокировали карту пенсионную, моя мама не может ничего купить, а у неё еще и ребёнок 11 лет, которую нужно кормить. Звонит в приват, а там говорят что карта разблокирована и они ничего не делали. Что ж вы творите, и так жить не за что, а вы пенсионные отбираете. Что б Вам так жить на 1600 в месяц.
Приватбанк
Ответ банка
14 мая 2021, 18:46
Добрий вечір!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розібратися в ситуації.
VasOk777 14 мая 2021, 16:29
Не користуються Приватбанком давно років 5.
Потрібно було зробити проплату на карту приват, і о чудо оплата 102 гривні. А термінал не приймає ні 1 гривню ні 2 і 5 гривень!
Вставив більшу суму.
Решту запропонувало вивести на мобільний за що ще 3 гривні КОМІСІЇ!!!

ЖЛОБИ!!!
Приватбанк
Ответ банка
14 мая 2021, 17:24
Добрий день!
При виконанні операцій дрібними купюрами, термінали самообслуговування швидко наповнюються і простоюють, і ми не можемо якісно вас обслужити. Тому пропонуємо вам здійснювати платежі купюрами більшим номіналом.
Мінімальний номінал купюр, які приймає термінал самообслуговування, вказано у верхньому правому куті на експрес-панелі, а також на екрані оплати.
У випадку, якщо ви обираєте зарахування решти на поповнення мобільного – комісія стягується, згідно з тарифами даного типу платежів.
З детальною інформацією ви можете ознайомитися за посиланням — https://privatbank.ua/popolnenie-mobilnogo
Проблема решена
motherf 14 мая 2021, 15:10
Отделение по адресу: Одесса, ул. Семена Палия, 90/1
28.04.21 заказал карту на сайте банка, доставка на определенное отделение (Марсельская 60). Данное отделение всегда радовало близким расположением и отсутствием больших очередей (максимум 2−3 человека).

Но банк внезапно решил что оплаченная карта мне не нужна и отправил его в самое худшее отделение ПриватБанка в г. Одеса, а именно на Семена Палія 90.

На протяжение пары дней я пытался хотябы попасть в это отделение, ибо очереди начинаются еще на улице, и как же я обомлел что попав во внутрь что там очередь еще на 40 человек к 4 операторам (часть людей само собой без масок, там за этим никто не следит). Талонов для очереди нет, итого потратив в последний раз больше 2х часов времени, и не получив карту, понял что это было последние обращение в данный банк, я попросил закрыть карту и счет о чем тоже было отказано, сказали что нужно ждать 6 месяцев чтобы карта уничтожилась автоматически. 150 грн за выпуск карты само собой банк забрал себе и уже ничего не вернет

Большое пожелание «эффективным» менеджерам привата что отправляют все карты и всех в одно отделение банка, хоть раз выстоять эту очередь потеряв половину дня на это
Приватбанк
Ответ банка
14 мая 2021, 16:07
Добрий день!
Нам шкода, що вам довелося зіткнутися з такими незручностями. Ваше питання на розгляді у наших профільних фахівців. По результату перевірки вам зателефонуємо.
З повагою, ПриватБанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Nikol1111 14 мая 2021, 12:18
Обходите десятой дорогой этот банк. Поехал за границу. Не могу провести никакую операцию по карте-требует фотоидентефикацию либо звонок с финансового номера. Фото им не подходит, на номер дозвониться невозможно. Операторы в чате ничего сделать не могут. Полный непрофессионализм. Как результат, не могу пользоваться своими средствами.
Приватбанк
Ответ банка
14 мая 2021, 13:28
Добрий день!
При проходженні фотоідентифікації, важливо, щоб на фото інформація відображалася чітко та в повному обсязі. На жаль, надані вами фото не відповідали вимогам безпеки. В чаті вам повідомили, на що саме потрібно звернути увагу для позитивного вирішення вашого питання.
Дана процедура направлена на протидію шахрайства.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝