×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.3 | 44.3 |
USD | 41.65 | 42.25 |
Все курсы банка |
мошенник. карта привата 5168752097566122
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Комментарии (1)
Блокування ПриватБанком грошей та затягування процесу повернення
розірвання ділових відносин/розірвання договору і закриття рахунку. Через відсутності можливості особисто прийти до банку та написати заяву на переведення коштів на рахунки іншого банку, але маючи довірену особу з нотаріально підтвердженними документами та пройденою перевіркою самого банку, цієї особи та наданих всіх документів. ПриватБанк відмовився на прийняття всіх заяв від поручитиля, бо його небуло внесено в базу, хоча за декілька тижнів ця особа (поручитель), був внесений на в базу, для внесення готівкого прибутку від мого бізнесу на мій рахунок в ПриватБанку. Далі намагаючись надіслати підписані документи в електронному вигляді та підписаними електронним підписом на електронниу адресу cancelyaria@privatbank.ua три рази, зіткнулася з проблемами, що вказана канцелярія ПриватБанку не володіє всіма програмами для зчитування надісланих підписаних електронним підписом через додаток «Дія» та через сайт https://cap.vchasno.com.ua. Прийнявши документи в PDF форматі, чекаю на відповідь сподіваючись, що вона надійде у поставлені сроки Акціонерного товариства комерційного банку «ПриватБанк».
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Комментарии (2)
Затримка виплат нарахованої зарплатні
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація.
Ми зарахуємо кошти як тільки отримаємо їх від бухгалтерії. Хочу також додати, що ми отримуємо кошти не завжди в один і той самий день та час, тому інколи зарахування коштів може бути трохи раніше або пізніше.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах.
Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
Комментарии (2)
Допомога в чаті
Дякуємо за ваші слова, які дають нам додаткову мотивацію та енергію для подальшої роботи.
Написать комментарий
Не працюють відділення у Харкові
Банк щодня працює над тим, щоб Ваше обслуговування у відділенні відбувалося якісно. Як тільки починається повітряна тривога, клієнтам рекомендується пройти до найближчих бомбосховищ для безпеки та збереження життя. У відділеннях ПриватБанку немає оснащених укриттів, тому співробітники зачиняють відділення і діють згідно правил та рекомендацій для населення під час «Повітряної тривоги», про які постійно повідомляє Державна служба України з надзвичайних ситуацій по радіо та телебаченню, а також на офіційних державних інформаційних каналах.
Поповнити вклад можливо:
Через мобільний додаток «Мої вклади»;
В веб версії Приват24, меню «Депозити» або в мобільному додатку Приват24 на Android;
Через термінал ПриватБанку (для вкладів в гривні — готівкою або з карти Приватбанку);
Регулярним платежем з картки ПриватБанку.
У відділенні ПриватБанку (готівкою або з картки ПриватБанку)
Комментарии (4)
Актуалізація данних для військовослужбовців
Актуалізація даних — це вимога законодавства. Мати актуальні дані — означає користуватись усіма послугами та сервісами банку без обмежень. Ми зробили цю процедуру максимально легкою та доступною, зараз оновити свої дані можна не виходячи з дому в Приват24. Для зручності додаємо Вам також відеоінструкцію https://pb.ua/short?5YT3G.
Комментарии (10)
банк лишил меня права распоряжаться моей пенсией
жду, денег на мобильном нет.
делаю ещё раз тоже самое с подтверждением через звонок. платеж уходит из корзины и его просто нет.
пишу в чат, а мне говорят «особо умная» интеллектуальная система заблокировала ваш платеж. и сделать ничего нельзя и повторить платеж нельзя, ничего нельзя!
такой тупости я ещё никогда не слышала!
как можно устанавливать такую систему которая не проводит платежи???
в такое время мне негде больше пополнить счёт.
получается в очередной раз кто-то получил откат за такую высокоинтеллектуальную систему, а я должна теперь иметь проблемы с пополнением мобильного счета?
Это маразм и высокоинтеллектуальное банковское дно!
Государственные деньги просто разворовывают и издеваются над украинцам!
Нам и внешних врагов не надо у нас есть Приватбанк!
З метою забезпечення безпеки Ваших платежів в мережі і захисту коштів на рахунках ПриватБанк використовує передові алгоритми моніторингу операцій в режимі он-лайн. Ваш платіж на поповнення мобільного телефону забракований за рішенням інтелектуальної системи. Скористайтесь, будь ласка, альтернативними способами оплати або спробуйте провести поповнення на меншу суму.
Комментарии (3)
Помогли вернуть деньги на счет после мошенников
Но на след день мне перезвонили с банка и сказали что будут работать над моей проблемой, но все же нужно обратится в полицию, но я подумала что это они просто отреагировали на мое обращение в банк, но через пол дня мне перезвонили и сказали что все хорошо и мне вернуть деньги и правда вечером вся сумма уже была на моей новой карте которую я открыла заново!!! Очень благодарна за такую проделанную работу огромное спасибо Вам!!!
Дякуємо вам за відгук. Ваші слова дають нам додаткову мотивацію та енергію для подальшої роботи.
Комментарии (2)
лізинг від приватбанку
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах.
Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
Написать комментарий
Шахрайство на послугу страхування коштів
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності
Написать комментарий
Привласнення коштів
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності
Комментарии (2)
Фото личности с паспортом в руке?
Я считаю, что сумма 1 тыс. 300 гривен, которую я хотел перевести родственнице, не может послужить поводом для какой-либо блокировки и отказе в переводе денежных средств. Я являюсь пенсионером, инвалидом 2 группы. Супруге сына с моей маленькой внучкой, которой немного больше года, денежных средств не хватает, проживала в Одессе, под постоянными обстрелами ракетами и беспилотниками, у неё начались панические атаки. Находится с маленьким ребёнком под постоянными взрывами стало невыносимо. Такое отношение банка считаю оскорбительным и требующим безотлагательного разбирательства и привлечения заинтересованных работников к дисциплинарной ответственности.
Будь-який платіж, може проходити додаткову перевірку. Фахівці приймають рішення з приводу схвалення чи відміни оплати в цілях безпеки клієнта та коштів. Платіж могли розцінити, як високоризиковий. Вся інформація також є на сайті банку https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-75/?lang=uk, в умовах та правилах зазначено: 2.1.4.4.2. Клієнт дає свою згоду, що Банк може блокувати можливість користування Картки при здійсненні ризиковості операцій, а так само на підставі внутрішніх процедур Банку та операційних правил міжнародних платіжних систем.
Написать комментарий
Розирвали договор
хоча сам я писав у підтримку в цей же день, де мені сказали очікувати. Сам находжусь за кордоно, тепер виявляється щоб поговорити з кім-то з банку я не можу, так як зателефонувати зі свого, телефону можливості просто немає, а коли дзвоню з іншого, кажуть, що всі фінансові питання вирішуються тільки із зареєстрованого номера. Фізично в відділенні банку теж попасть не можу по описаним вище причинам. Так що я в шокі від того, що банк ось так даже не пообщавшись із мною прийняв таке рішення це ладно. Тепер я хочу використовувати залишки коштів з других моїх карт ПриватБанку, щоб погасити заборгованість по кредитній карті і навсегда забути про цей «прекрасний» банк, але нікто мені не може допомогти рішити це питання. Виявляється, що ПриватБанк не тільки розірвав зі мною відносини без будь-яких взаємовідносин і залишив у такий складний час мені дати можливість користуватися його послугами, так ще й украв мої гроші з других рахунків. Це повне дно і неуваження до своїм клієнтам…Я працюю по відкритим своїм Кведам. НЕ ОТРИМУЮ КОШТИ одержані злочинним шляхом; НЕ фінансую тероризм та НЕ розповсюджую зброї масового знищення. А навпаки сплачую податки та доначу! Чому Ви не перевіряєте інформацію від кого та куди я відправляю кошти, а блокуєте рахунки без попередження ?!
Допоможіть поновити приват.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Комментарии (2)
Возврат на карту
Но в целом хорошая работа банка, учитывая число клиентов, терминалов, перебои с электричеством.
Перепрошуємо за складнощі, ми зробимо все можливе, щоб у майбутньому Ви не зазнавали таких незручностей.
Написать комментарий
Банк перевіряє 100% оплат на рахунок ФОП, після 21 години касовує оплати від клієнтів
Я неможу нормально працювати, тому що мені постійно доводиться пояснювати клієнтам що все окей, і оплата таки зайде з їх боку. Клієнти в свою чергу говорять що в них таке вперше, і так оплатв проходить тільки на мій рахунок.
На днях закрила рахунок і відкрила новий. Проблема нікуди не ділась, далі всі мої платежі перевіряють вручну. І це займає просто дуже багато часу і нервів.
Поясніть чому так і як це виправити?
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності
Написать комментарий
Загубили мою заробітну плату
1. Де мої кошти?
2. Коли я їх побачу на своєму рахунку?
3. Чому мої дані не актуалізовані, якщо я зробила все ще 05.12.23 і після цього отримувала зп?
4. Чому жоден ваш працівник не може допомогти мені?
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності
Написать комментарий
Заблокували рахунок
Вибачте, але ця ситуація шкодить моїй діловій репутації, фінансовому стану і тягне недоотримання мною прибутку
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Комментарии (1)
Не продали 300 доларів
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах.
Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
Написать комментарий
Верните мне мою пенсию!
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Комментарии (2)
Відгук
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Написать комментарий