Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Ольга Gegelska 15 мая 2024, 11:02
15.04.24 робила спробу оплатити квиток на потяг картою приват через термінал на жд вокзалі в Польщі, термінал повідомив про помилку, пароль я не забула, але і оплату здійснити не змогла. 10.04. робила спробу оплатити послуги медцентру в Києві, також не вдалося. Карту приймають тільки супермаркети. Колцентр рекомендує здійснити оплату через інший термінал. Цікаво — жд квиток я повинна спробувати оплатити в булочній? а медпослуги — в барі? Огидний банк, брехливий, не рекомендую!!! Вирішити проблему не спроможні, постійно, як мавпи, повторюють недолугу методичку, користі від їхніх рекомендацій — О!!!
Приватбанк
Ответ банка
15 мая 2024, 12:02
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Valentina124 14 мая 2024, 21:02
Як роботодавця не рекомендую данний банк! Керівництво погано ставиться до підлеглих, не цінують співробітників, через це є нестача кадрів. Нормативи завищені. Рівень оплати не відповідає обсягу роботи. Немає ні святкових днів, ніяких доплат, не виплатили 13 зарплату, хоча зараз є надприбуток у банку завдяки таким звичайним працівникам. Через те що клієнтів багато, а працівників не вистачає й не можна всім допомогти й через це постійно негатив у відділенні був й важко морально працювати в такому середовищі. Краще 100000 разів подумайте ніж влаштовувати в ПриватБанк, чи вартують ті копійки здоров’я й психологічного стану.
Приватбанк
Ответ банка
15 мая 2024, 9:36
Вітаємо.
Нам шкода, що у вас склалося негативне враження про банк.
Дозвольте зазначити, що ПриватБанк, як найбільший банк України, прагне не лише рухати економіку вперед, а й сприяти інклюзивному суспільству. Високі стандарти – наш пріоритет у всьому: від фінансової стабільності до відносин із клієнтами, працівниками та суспільством.
Ми пропонуємо:
Роботу в найбільшому та інноваційному банку України;
Офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки;
Конкурентну заробітну плату.
За умов воєнного стану перенесення вихідних днів не передбачено, адже статтею 6 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» призупинено дію статті 73 КЗпП щодо визначення святкових і неробочих днів.
Якщо у Вас є невирішені питання з банком — напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти!
З повагою, ПриватБанк.
GrugoriyHoland 14 мая 2024, 15:44
После Суда в 2021 году. И неоднократных жалоб в НБУ, по поводу невыполнения этим гос банком решения Суда, дождался для себя положительного результата только в сентябре 2022 года!!!
После этого «убил» все приложения от этого банка!
И вот уже более недели получаю «спам» сообщения о том что я должен обновить свои данные!!!
Кому и что я должен? И когда это прекратится?
Или опять «по кругу» писать «ябиду» в НБУ?
Прекратите ваши выходки!!!
Приватбанк
Ответ банка
14 мая 2024, 16:09
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Vasiliy344 14 мая 2024, 15:06
Я, как клиент Привата (кредитка и зарплатная), счета пока мои еще не заблокировали, но это пака, судя покомментариям)

Я понимаю банк с одной стороны: клиентов много, не все честные, за всеми не уследить, есть требования НБУ по криптоделкам, гоняют на сотни тысяч и т. д., но блокировать счет, если клинты друг другу пересылают несколько сотен с карты на карту, в пределах 1 тысячи грн в месяц это уже перебор!

Какое отмывание денег на пару сотен грн???

Так случилось с моим товарищем: просто заблокировали счет и прекратили отношение из-за того, что он со знакомым несколько раз в месяц перекидывались парой сотен грн (покупал на Алике мелкий товар для себя, а второй чтоб не заморачиваться просил его и ему заодно купить, потом возвращал за товар (зарядка, телефон, павербанк) деньги на карту, сумма в месяц выходила всего около 1000 грн)
Я не понимаю такого отношения со стороны банка! С каких пор возврат денег на карту (практически долг) в несколько сотен считается преступлением?

Какая цель банка преследуется? Избавится как можно больше от клиентов, сделав их массово преступниками? Так сейчас буквально в каждого десятого гражданин заблокирован счет в банке и что дальше? Запретить гражданам обслуживаться в банках? Вернуть людей на 30 лет назад, чтоб расчет совершали наличкой? … такими тепмами через пару лет так и случится

что занадто, то не здраво!

Именно так это и выглядит, ведь: Банк может сначала направить сообщение клиенту с предупреждение прекратить подобные транзакции, клиент, если не глупый, ознакомится и примет решение, потом уже можно и ограничивать или блокировать …и даже после этого клиенту надо предоставить условия, при выполнении которых будет продолжение обслуживания!

Тупо блокировать и прощаться с клиентом навсегда это тупик. Начнуся массовые жалобы в НБУ, Президенту, суды, журналисты… это цель блокировки счетов?
Приватбанк
Ответ банка
14 мая 2024, 16:04
Добрий день!

ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк, як суб’єкт первинного фінансового моніторингу, зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
SkoryninaL 14 мая 2024, 13:24
Уже больше 15 лет являюсь клиентом банка. Был оформлен счет для ФОП в этом банке. Но в один прекрасный момент банк сообщает, что мои счета заблокированны, потому что по последнему платежу была жалоба, что якобы это был мошеннический платеж. Я так понимаю, что это новая схема мошенничества, оплачивать услугу, потом звонить в банк и жаловаться, что незаконно списаны деньги, но при этом отправителю денег даже не нужно идти в полицию, достаточно просто подать заяву онлайн. А получатель денег в итоге числится мошенником, ему блокируют счета, и отправляют в полицию и только по решению суда или возврату средств мошеннику получателю средств разблокируют счета и вернут деньги и ничего вы не докажите, Даже будучи в полиции и напишите заявление. По итогу у мошенника и товар и деньги! Этот банк пособник приступников. Не советую связываться.
Приватбанк
Ответ банка
14 мая 2024, 14:16
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
dmitry19882022 14 мая 2024, 12:06
Ну уважаемые клиенты привата слушайте и удивляетесь кстати и не только клиенты, а прошу обратить внимание НБУ и 'держави'! Около двух- трех недель назад пришел в Днепре в отделение и прошу перевыпустить карту в связи крашей. И слушайте малого того, что предлагают открыть разные кредиты и карты дополнительные, так специалист, который меня принимал говорит идите до руководителя и он вам выдаст так, как отказался от продуктов банка, которые мне предлагали.Но и началось мало того, что ждал целый день ишли тривоги))), так руководитель мне заявляет скажите Ф.И. О. Дату рождения и номер моей супруги, я отказался!!! ЕСТЬ Закон о персональных данных, и это потвердят все юристы и так далее, где запрещено без ведома третьего лица разглашать данные третих лиц! На этом основании руководитель мне невыдал карту, после моих требований обьяснить на каких основаниях она поступает, что не выдает карту, она начала грубить и пояснила, что вызывает охрану, после чего, я начал снимать ее действия и ни один Закон не запрещает мне это делать. По приезду охрана сообщила, что я не нарушаю Закон, далее руководитель не угомонился и вызвал патрульную полицию))) но и она подтвердила, что мои дествия Законы)))После обиженный руководитель подозвола девушку полицейского и попросила, ее что бы она поговорила со мной, за видео цитурую' руководитель готов выдать карту если вы удалите видео'. Ну я думаю и уже ей не надо данные жены))) во избежанние дальнейшего накала ситуации, мы договорились о том, что писал выше по тексту, я удалил видео и получил НАКАНОТСТО КАРТУ.Аааааа и очень просила нежаловаться ни куда ведь недоразумение исчерпано. И я без задних мыслей ушел. Пришоху на обслуживание сегодня в приват за картой думаю пусть будет две я их то теряю, то у меня крадут их. И вуаля приват банк втихую))) как мне сказал специалист якобы разорвал договор)))) и я не могу заказывать карты тоесть перевыпускать!!! НО слушайте все внимательно той картой я могу пользоваться и приват24! ВЫ представляете что в голове у сотрудников Привата в Днепре они как дети, которые втихую это провернули. Уважаемый Приват мы как кленты видели многое, но сегодня Вы и ваши сотрудники переплюнули всех. А и хочу заметитья я неявляюсь чиновников ни какого ранга и даже ненарушал как вы любите говорить Закон о терористах ведь ко мне были бы вопросы со стороны правоохранительных органах! И я был вышим клиентом много лет и ни когда такого не возникало. И за ваших меркальтильных и злобных сотрудников которые втихую хотят каку клиенту зделать вы будете лишаться клиентов и вашей Репутации хотя зачем мне говорить о ней она незнакома вам.
Приватбанк
Ответ банка
14 мая 2024, 13:32
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Татьяна Крук 14 мая 2024, 11:10
Отделение по адресу: Киев, ул. Героев полка Азов, 5
Хочу поділитися з продовженням історіі в Приват банк. Рік тому банк відмовив в обслуговуванні без пояснення причини (ми юридична особа), перерахував кошти в інший банк (через тиждень), тобто був час для взаємних розрахунків (бажано акт звірки надавати, а не в односторонньому порядку малювати суму), банк десь помилився, чи неправильно перерахував кошти за еквайрінг чи якусь комісію не врахував, і оформив це як борг в розмірі 118 грн (не тисяч якщо що, так 118 грн) і оформив це як кредит (!!!) подав в бюро кредитних історій (яке працює в нашій країні сміттєвим баком, бо інформацію туди надають без підтверджуючих документів) Маємо, кредит після закриття рахунку, зіпсовану кредитну історію і відповідь банку, що потрібно чекати, куди кошти перерахувати. офіційних листів ТОВ не отримувало. Ось така в нас країна і банківська система. Може б Приват банк почав брати на роботу професійних співробітників? в Монобанку вже було б все вирішено, а ви заявки приймаєте і між ботами пересилаєте. Противно, що в нас така система, за наші кошти
Приватбанк
Ответ банка
14 мая 2024, 12:44
Добрий день!
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні. Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення. За результатами перевірки бачимо, що раніше банком була надана відповідь стосовно наявного боргу та Вам надали актуальну інформацію. Отримати реквізити для погашення наявного боргу за потреби Ви можете звернувшись в чат-онлайн на офіційному сайті банку pb.ua/chat або по дзвінку за номером 3700.
Pb1 13 мая 2024, 22:35
Клієнт банку більше 10 років. Останнім часом щось із банком нехороше відбувається. У плані безпеки. Дурні політики, які проблем безпеки не вирішують, а створюють одні незручності.
Ситуація: При спробі перевести власні кошти у додатку приват24 з однієї своєї картки на основну банк відмовив у проведенні платежу через «підозрілість операції». Для її підтвердження запропонував подзвонити на 3700. Найцікавіше, що потім оператор почав задавати питання «а чи не телефонували вам родичі з проханям перевести кошти», «чи не давав я комусь пін-код», «чи не було вам дивних пропозицій» і так далі. І без зупину схожого типу питання. Аргументація — «ми за вас непокоїмося». Після почалася серія питань про особистість. Найцікавіше — відповіді їм не сподобалися, тому вони заблокували рахунок. У додаток я ввійти не можу. Треба йти в відділення.
P. S. Колись у мене дійсно пройшла шахрайська операція на невелику суму. Кошти я досить швидко повернув через сторонній сервіс, яким скористалися зловмисники. Банк же мені тим часом сказав, що то я пін-код комусь сам повідомив і вмив руки. А тут прям молодці. Подбали про мене. Це до слова.
Приватбанк
Ответ банка
14 мая 2024, 9:18
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Проблема решена
Oksanka2022 13 мая 2024, 20:22
Дуже образлива для мене ситуація, в котрій банк не хоче розбиратися. Просто заблокували приват 24 і рахунок із повідомленням, що банк розриває всі відносини, прийдіть у відділення і запишіть заяву про перерахунок коштів в інший банк. Конкретної причини не називають, пишуть про неправомірні дії, шахрайство, відбиття коштів. Кажу, що готова розписати кожну операцію, закинула податкову декларацію за звітний період, договір оренди, з якого отримую гроші, маю пенсію по інвалідності, дитячі виплати. На цю карту збирала колегам гроші на подарунки, отримала платежі. Але ж оборот не мільйонний. Відношення ніяке, підтримала як мантру каже приходьте у відділення. Кажу я не маю змогу з 2 малини дітьми знаходжусь в іншій країні. Я не розумію чому банк не хоче розібратися, прийняти всі документи від мене в підтвердження операцій. Єдине, відправила запити і заяву на поновлення відносин через канцелярії, відповіді немає, хоча основна сторінка фейсбуку банку наголосила, що рішення остаточне. Якщо Ви читаєте мій відгук, прошу розібратися у ситуації, і надати змогу довести свою порядність і авторитетність як клієнта.
Приватбанк
Ответ банка
14 мая 2024, 9:13
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Проблема решена
BrusVil 13 мая 2024, 19:37
Пользуюсь давно было все хорошо и технологии. Потом перестал пользоватся высокие тарифы и подержка тормозит ничего не знает, бегает за консультацией. Перестал пользоватся. Не давно востановил для приема платежей чтобы людям было удобней. Перевод с карты приват на друе банки берут процент по этому завел. получал переводы с привата и тут мне перечислили с другого Украинского банка. Все блокировка. Оперируют тем что тот отправитель пожаловался. Заблокировали сразу на утро после вечерней оплаты. Ни мог клиент сразу подать жалобу за ночь. В банке прошу дать официальное подтверждение не дают. Правду не говорят. 30 дней на расмотрение если подтверждения не придет разблокируют. А у меня операция через 3 дня на глаза. Для этого собирал деньги. Считаю этот банк мошеником № 1 на государственой основе. Таких банков у нас не должно быть.
Приватбанк
Ответ банка
14 мая 2024, 9:08
Вітаємо.
Можливості Вашої картки обмежені, у зв'язку з наявністю сигналу від служби безпеки стороннього банку. У своїх діях ми в першу чергу беремо до уваги наявність офіційної заяви в правоохоронні органи. Тому в разі, якщо протягом 30 днів ми не отримаємо підтвердження, це обмеження буде знято з Вашої картки. Вибачте за тимчасові незручності.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
PavlenkoP 13 мая 2024, 18:33
Доброго дня, мало того, що вже майже 2 місяці я заблокований не зрозуміло з яких причин (кажуть що терорист #1 та омана банку) хоча я офіційно працюю і надходження коштів крім цього може бути тільки від батька колишнього військового, (переказ коштів на власну картку іншого банку навіть якщо це 7 платежів по 1000 грн протягом години це вже порушення?)але ніяких пояснень крім ст 15 не дають, тобто вже 2 місяці не можу спокійно отримувати заробітню плату (тому що державна організація в якій я працюю співробітництво ведуть тільки з приват банком, тобто картка приват банк), так вони ще не надали мені відповідь на мій офіційний лист, який було сформовано адвокатами та направлено офіційно через пошту, отримав приват банк 15 квітня лист, відповіді досі не має, щоб на фоні цього було сформовано позов до суду і в кінці помилку співробітника фін моніторингу банку, ось так приват банк поводиться з клієнтами, які обслуговуються у цьому банку 10 років. Чекаю офіційної відповіді від приват по пошті, вказаної у листі
Приватбанк
Ответ банка
13 мая 2024, 19:39
Добрий день. У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Відповідь на ваш запит буде надано протягом терміну встановленого законодавством.
Рік тому донька підвела мене до банку, щоб я оформила картку приват-банку. До цього жила довгий час за кордоном, тому ніяких стосунків з банками в Україні не мала. Сьогодні вранці, абсолютно без попередження і пояснення було заблоковано приват24. Спочатку подзвонили на 3700 і мені сказали що банк в односторонньому порядку розриває стосунки. Через годину намагаюсь дозвонитись до оператора, і мені робот повідомляє про необхідність оновлення иоєї інформації онлайн або в відділенні банку. Просто путаниця, коли не змогли оновити через приват24 то третій дзвінок нам вже оператор чітко сказала що зі мною розривають працю. Хоча там в місяць від сили 2 або три платежа. І коли відкривали рахунок то чітко було сказано, що відкривається він для переказу коштів з-за кордону від рідних. Шановний приватбанк, за що ви розриваєте зі мною договір?
Приватбанк
Ответ банка
13 мая 2024, 10:02
Вітаємо. На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваші контактні дані і допомогти розібратись в ситуації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
TatianaN2024 10 мая 2024, 13:53
Як роботодавця, дуже не рекомендую цей банк. Нормативи дуже завишені, вони не прив’язані до середнього виконання співробітників, тому часто можно місяцями не отримувати бонуси. Більше того при роботі, тобі постійно вставляють палки в колеса. Керівництво Київського офісу погано відноситься до підлеглих, що дуже дивно, адже зараз в країні війна та є величезні проблеми з нестачею кадрів, але не цінуються навіть дуже досвідчені співробітники. Рівень оплати праці зовсім не відповідає об'єму роботи та кількості напрямків за які відповідає співробітник. При тому що цілий рік немає ні якихось доплат, ні вихідного на свята, не виплатили 13 зарплату. Як наслідок це все відображається на обслуговуванні клієнтів, і люди повинні розуміти що якщо їм не подобається коли мало співробітників працює, або не допомогають з терміналом або іншою проблемою, то це не через те що у відділенні всі співробітники та керівник такі погані та не компетентні, а тому що керівництво з офісу поставило дуже завишені нормативи які потрібно виконувати, і за які(виконуєшь ти їх чи ні) до тебе завжди будуть притензії. І все це відбувається при надприбутках банку в 60 млрд грн, який ці співробітники і забеспечили. Тому хочу уберегти людей які ще не мали справу з цим банком від роботи в ньому, адже ситуація зміниться тільки якщо досвідчені співробітники підуть, а нові не будуть погоджуватися на такі умови. При такому обслуговуванні кількість активних клієнтів буде суттево зменшуватися і відповідно прибуток також, і вищому керівництву доведеться покращувати та змінювати умови праці та обслуговування. Хоча надія, в першу чергу, на його приватизацію!
Приватбанк
Ответ банка
10 мая 2024, 16:51
Доброго дня!
Нам шкода, що у вас склалося негативне враження про банк.
Дозвольте зазначити, що ПриватБанк, як найбільший банк України, прагне не лише рухати економіку вперед, а й сприяти інклюзивному суспільству. Високі стандарти – наш пріоритет у всьому: від фінансової стабільності до відносин із клієнтами, працівниками та суспільством.
Ми пропонуємо:
Роботу в найбільшому та інноваційному банку України;
Офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки;
Конкурентну заробітну плату.
За умов воєнного стану перенесення вихідних днів не передбачено, адже статтею 6 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» призупинено дію статті 73 КЗпП щодо визначення святкових і неробочих днів.
Якщо у Вас є невирішені питання з банком — напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти!
З повагою, ПриватБанк.
В банку примушують підписувати електронний договір, залишати електронний підпис. Я відмовляюся і вимагаю щоб договір для мене був в паперовому вигляді і підписувати я буду лише на папері. Мені відмовляють в цьому.
Згідно законодавства України я сама можу вибрати в якому вигляді я маю складати договір.
Також не можу отримати переказ коштів на своє імʼя, бо мені їх не видають без електронного підпису.
Чому порушують мої права?
Приватбанк
Ответ банка
10 мая 2024, 9:55
Вітаємо.
На жаль, за даними вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити деталі та допомогти розібратися в ситуації.
Проблема решена
YuliiaDin 9 мая 2024, 13:30
Жахливо! Чекаємо виплату на дитину-інваліда, через інші банки люди отримали виплати ще тиждень назад, а через Приват досі нічого нема, хоча фінансування вже було. Не раджу нікому оформлювати картку на виплати через Приват
Приватбанк
Ответ банка
9 мая 2024, 14:37
Вітаємо. Ми зараховуємо кошти, як тільки отримуємо їх від бухгалтерії соціального фонду. Хочемо також додати, що ми отримуємо кошти не завжди в один і той самий день та час, тому інколи зарахування коштів може бути трохи раніше або пізніше. Для вашої зручності ми одразу відправимо повідомлення, як тільки кошти будуть зараховані на картку.
Проблема решена
Юрiй Роговцов 9 мая 2024, 3:11
Отделение по адресу: Одесса, ул, Космонавтов, 14-А
Отримав листа від Приватбанку, про розірвання ділових відносин. В якому чітко зазначено про можливість виведення залишкових коштів довіреною особою, при умові наявності нотаріальної довіренності.
Дана можливіcть неоднаразово підтверджена у чаті підтримки приватбанку, і вказана на ресурсах банку: https://privatbank.ua/povnovazhennya-dlya-oformlennya-dovirenostey

В результаті, керівник відділення попри наявність усіх необхідних документів, в тому числі довіреність на право розпорядження рахунками — надав немотивовану відмову. На жаль, без пояснення причини, погодилися прийняти лише заяву на повернення коштів фіз рахунку, водночас відмовляючи у поверненні коштів з рахунку ФОП.
Що суперечить законодавству України, та умовам банку про розірвання договору цитованим вище.
Приватбанк
Ответ банка
9 мая 2024, 10:05
Добрий день. Щиро перепрошуємо за можливі незручності. Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться.
Проблема решена
Alex Raevsky 9 мая 2024, 0:35
Сегодня были заблокированы все карты (ФОП и физ.лица). Работаю как ФОП и на протяжении трех лет по договору, скан — копия которого есть, кстати, в банке получаю деньги на свой счёт (ФОП) от одной и той же компании. Как положено плачу все налоги, перевожу средства с ФОП счета на свою карту физ.лица и потом либо снимают, либо иногда перевожу своим родителям. Сегодня без объяснения причин и. главное, без указания того, что я должен сделать для разблокировки (!) заблочены ВСЕ КАРТЫ!!! Служба поддержки — извините, невменяемая, ничего не может объяснить. Отправил им ещё раз договор с компанией — не подходит, налоговую декларацию — не подходит. Хоть кто-нибудь объясните, что от меня хотят. ПРОСТО БЕСПРЕДЕЛ!
Приватбанк
Ответ банка
9 мая 2024, 9:38
Добрий день. В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Банк був змушений обмежити користування картковими рахунками через ризикові операції, які підлягають додатковому контролю.
Протягом 7 календарних днів Вам необхідно надати:
1. Письмове пояснення з якою метою регулярно переказуєте/переказували кошти на картки третіх осіб;
2. Документи, що підтверджують джерело походження цих коштів.
Повний перелік документів, що підтверджують джерела походження коштів ви можете уточнити при зверненні до фахівців служби підтримки банку.

Надати пояснення та документи в банк можна через:
— відділення,
— чат «Допомога Онлайн».
Проблема решена
rangrang 8 мая 2024, 15:50
Неможу перевести гроші з картки Приват на свою картку іншого банку, пише наберіть 3700, робот каже — ми передзвонимо вам черещ 3 хвилини, прозодить 3, а потім 10 і ніхто мені дзвонить
Приватбанк
Ответ банка
8 мая 2024, 17:15
Вітаємо. Приносимо вибачення за можливі незручності. Вочевидь, ваш дзвінок був здійснений в пікову годину навантаження на операторів. Ми активно займаємося питанням скорочення часу очікування наших клієнтів.
З метою забезпечення безпеки операцій в мережі і захисту коштів на рахунках ми проводимо додатковий аналіз і будь-який платіж, який проводиться з картки ПриватБанку, може випадати на перевірку.
Це звичайна стандартна процедура, яку ми вибірково здійснюємо з метою недопущення різного роду ризиків. Дякуємо за розуміння!
пан Kotsky 8 мая 2024, 14:22
Добрий день! Після оголошення про збій роботи приват 24 дуже часто з’являється вимога підтвердити свій фінасовий номер. Немає можливості підтвердити свій номер у приват 24 дистанційно, тільки змінити логін (змінити номер). Дуже не зручно ходити постійно у відділення через черговий програмний збій банку, для підтвердження номера через банкомат. Створіть будь ласка можливість не тільки зміни логіну (номери) у приват 24, а також підтвердити фінасовий номер дистанційно, який з невідомих причин «скинутий».
Приватбанк
Ответ банка
8 мая 2024, 15:43
Вітаємо. Підтвердити фінансовий номер телефону, можливо віддалено через чат Допомога — онлайн на сайті банку pb.ua/chat. Для цього потрібна наявність:— веб-камери;— українського або закордонного паспорта. Наші оператори працюють для вас 24/7 і радо допоможуть вирішити питання.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Марина Самойлова 8 мая 2024, 13:45
Отделение по адресу: Киев, пр-т Лесной, 23
26,04,24 пополнила карту через банкомат, деньги не пришли. 05,05,24 получила ответ, что деньги вернули т к банкомат отменил операцию. Деньги забрал другой клиент, который стоял за мной…я шокирована, операция была завершена, я вышла из своего акна, все завершила. Это ужас!!! Просто Ужас!!! Банк не несет никакой ответственности за свое оборудование. Мне совет от Банка обратится в полицию, чтоб просмотреть фото камер и полиция по фото найдет клиента. Не связывайтесь с этим банком и их терминалами. НБУ и Урядрвый курьер, ждет официального ответа от Банка чтобы дать мне ответ. Никто не поможет востановить справедливость. Как это збоя нет??? если банкомат отдает деньги чужему клиенту…
Приватбанк
Ответ банка
8 мая 2024, 14:50
Доброго дня. Ми дуже стурбовані тим, що вам довелося зіткнутися з такою ситуацією. Наші спеціалісти займаються вашим питанням. Ми прагнемо вирішити питання у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомимо.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝